Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:20 schreef AnneX het volgende:
Hoppa…¤ 431 terug van Vattenfall volgens jaarafrekening.
Van eigen euro’s…😉
Minder verbruik gas en stroom ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier vlogen net weer wat biljetjes het raam uit
Uit? Of in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.
Livsane Hoestdrank Noscapine HCl 1 mg/ml Stroop 150ml. Noscapine onderdrukt de hoestprikkel. Noscapine is niet geschikt bij hoest waarbij slijm wordt opgehoest. Gebruik dit medicijn altijd precies zoals in deze bijsluiter staat of zoals uw arts of apotheker u dat heeft verteld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Syrena het volgende:
[..]bestaat dat? Ik voer F. altijd de pilletjes. En hij kan geen pillen slikken
Beterschap!
Een boel eruit en (hopelijk snel) die ene erinquote:
Sure. ¤ 8,45 voor 300 ml. Gewoon bij de apotheek. Van de plank, zonder recept of wat ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Syrena het volgende:
[..]bestaat dat? Ik voer F. altijd de pilletjes. En hij kan geen pillen slikken
Beterschap!
Het wordt vast geen bronchitis!? omdat je té lang hebt doorgerooktquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.
Ben je morgen in mijn town? Of zit ik een week verkeerd?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelfdus komt vast goed met die bank @:vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij
Nee klopt helemaalquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben je morgen in mijn town? Of zit ik een week verkeerd?
Ik zwaai dan nu vast. Hoop dat je daar een leuke dag hebt, ze je een aanbod doen waar jij ook blij mee bentquote:
Ik heb een donkergroene bank, zonnig gele muur, grijsblauw kleed en zeegroene stoelen. Kussens in grijs, wit en blauw met wat helderroze. Staat ook fantastisch vind ik zelf (niet alle muren zijn geel, dat zou wel wat intens geworden zijn)quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelfdus komt vast goed met die bank @:vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes vandaag @:candaasje![]()
Hier is het weer fijn![]()
Lekker gegeten, saunas zijn prima. Hertjes voor de deur. Zelfs te zien vanuit bed. We hebben net de deur naar de gemeenschappelijke veranda open gezet omdat de kamer wel erg warm is… en bezoek gekregen
Niet van hertjes, maar van een buurvrouw. Die meende dat dit de deur naar het trappenhuis was (deur verder). De drie seconden dat ze in onze kamer stond voor ze zich realiseerde dat de gang normaal geen bed en twee personen (en zooi overal) bevatte…. Was een beetje ongemakkelijk
Nog 3 dagjes werken. Daarna ruim 4 weken vrij. Hard aan toe.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Iedereen heeft maar vakantie. Ik wil ook
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier vlogen net weer wat biljetjes het raam uit
En ze vlogen even hard weer terug want het is niet meer beschikbaar of het is beschadigd. Naja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op jequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ze vlogen even hard weer terug want het is niet meer beschikbaar of het is beschadigd. Naja.
Of ik hou ze nog even in de zakquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |