abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:32:50 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215404983
quote:
81s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat was ik denk ik.
Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215404987
Gewerkt gesport gekookt gegeten gedoucht gaar.
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:33:29 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215404990
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:20 schreef AnneX het volgende:
Hoppa…¤ 431 terug van Vattenfall volgens jaarafrekening.
Van eigen euro’s…😉

Minder verbruik gas en stroom ook nog.
Lekker hoor *O*

Hier vlogen net weer wat biljetjes het raam uit O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215405023
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lekker hoor *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit? Of in?
We have far more in common than that which devides us..
pi_215405027
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.
:o bestaat dat? Ik voer F. altijd de pilletjes. En hij kan geen pillen slikken oO<

Beterschap!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_215405109
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Syrena het volgende:

[..]
:o bestaat dat? Ik voer F. altijd de pilletjes. En hij kan geen pillen slikken oO<

Beterschap!
Livsane Hoestdrank Noscapine HCl 1 mg/ml Stroop 150ml. Noscapine onderdrukt de hoestprikkel. Noscapine is niet geschikt bij hoest waarbij slijm wordt opgehoest. Gebruik dit medicijn altijd precies zoals in deze bijsluiter staat of zoals uw arts of apotheker u dat heeft verteld.
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:50:50 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215405120
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Uit? Of in?
Een boel eruit en (hopelijk snel) die ene erin :+
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:51:42 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215405128
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Beterschap!
Sure. ¤ 8,45 voor 300 ml. Gewoon bij de apotheek. Van de plank, zonder recept of wat ook.
pi_215405237
Is het al bedtijd? :z
Voor het eerst dat ik 'last' heb van overschakeling naar wintertijd. Naar zomertijd is altijd week tot weken kut, maar later naar bed en later opstaan was normaal nooit een probleem. Maar ik merk nu toch wel dat ik vroeg moe ben en ook vroeg (half 6-6 }:| ) weer wakker. Had de Luminette me toch in een goed strak ritme gebracht ;) . Dus hopelijk ook snel weer in het nieuwe ritme. Ik probeer nu wel te blijven liggen en weer in slaap te vallen, in de hoop dat het wakker worden dan snel wegblijft en ik weer gewoon tot 7.30 kan slapen.

Bankhoes door @Kaatje1 laten maken zou ik best aandurven, maar wil ik haar niet aandoen ;). Werkspot durf ik niet aan. Ik heb gister met Flexa visualiser app en een foto van de ikea-bank eens gekeken hoe ik die kleur vind als ik een kleur lijkend op mijn muur erachter zet, en met paar andere kleuren. Moet zeggen dat dat er eigenlijk best goed uit zag, zowel met mijn kleur (early dew) als met wat meer rood/terra kleur of okerkleur. Ik neig dus nu behoorlijk naar gewoon die bestellen en dan eventueel muur andere kleur geven als ik dat mooier vind. Hij is alleen nu niet bestelbaar met de donkere poten, dus ik wacht nog even of die deze week weer op voorraad komt. En anders met de lichte poten (die heb ik nu ook, dus dacht liefst met de donkere, dan kan ik kijken welke ik mooier vind. Maar dat is wel bijzaak).

Beterschap @Dr_Flash!
En lekkere meevaller voor @AnneX ^O^ hoe is de hoest bij jou? Al iets verbeterd? En helpt de vaseline tegen de jeuk?
pi_215405704
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het wordt vast geen bronchitis!? omdat je té lang hebt doorgerookt 8)7
Het is wel verdomd vervelend om alsmaar te hoesten.

De hoest hier is rustig nu. Af en toe een kuchje. En ‘s nachts slapen is ook wel lekker.
Stem wordt ook weer vaster. Nog geen sportschool denk ik zo, deze week.
De vaseline is in ieder geval prettig op de lippen. Want de chemische rotzooi lekte van bovenlip óp de lip. Met blazen en korsten tot gevolg. Affijn, week 3 van 4 is begonnen.
Ik hoop dat moeder @fiets het ook redt.

Wel leuk @vlindertje89 om met kleuren bezig te zijn. Wij ‘durven’ niet, dus witte muren en kleurrijk meubilair. Bijv. 2 fuchsia roze banken.
En oh ja, een rode keukenwand met 5 deuren. Genoeg kleur alsnog.

Biljetjes eruit en er weer in. w/
pi_215405894
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelf 8-) dus komt vast goed met die bank @vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij :Y
pi_215405938
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelf 8-) dus komt vast goed met die bank @:vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij :Y
Ben je morgen in mijn town? Of zit ik een week verkeerd?
pi_215406006
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben je morgen in mijn town? Of zit ik een week verkeerd?
Nee klopt helemaal :Y
pi_215406032
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nee klopt helemaal :Y
Ik zwaai dan nu vast. Hoop dat je daar een leuke dag hebt, ze je een aanbod doen waar jij ook blij mee bent
pi_215406131
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelf 8-) dus komt vast goed met die bank @:vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij :Y
Ik heb een donkergroene bank, zonnig gele muur, grijsblauw kleed en zeegroene stoelen. Kussens in grijs, wit en blauw met wat helderroze. Staat ook fantastisch vind ik zelf (niet alle muren zijn geel, dat zou wel wat intens geworden zijn)
pi_215406135
Succes morgen @Candaasje *G*
pi_215406997
Succes vandaag @Candaasje *O*

Hier is het weer fijn O+
Lekker gegeten, saunas zijn prima. Hertjes voor de deur. Zelfs te zien vanuit bed. We hebben net de deur naar de gemeenschappelijke veranda open gezet omdat de kamer wel erg warm is… en bezoek gekregen :D

Niet van hertjes, maar van een buurvrouw. Die meende dat dit de deur naar het trappenhuis was (deur verder). De drie seconden dat ze in onze kamer stond voor ze zich realiseerde dat de gang normaal geen bed en twee personen (en zooi overal) bevatte…. Was een beetje ongemakkelijk _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215407505
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes vandaag @:candaasje *O*

Hier is het weer fijn O+
Lekker gegeten, saunas zijn prima. Hertjes voor de deur. Zelfs te zien vanuit bed. We hebben net de deur naar de gemeenschappelijke veranda open gezet omdat de kamer wel erg warm is… en bezoek gekregen :D

Niet van hertjes, maar van een buurvrouw. Die meende dat dit de deur naar het trappenhuis was (deur verder). De drie seconden dat ze in onze kamer stond voor ze zich realiseerde dat de gang normaal geen bed en twee personen (en zooi overal) bevatte…. Was een beetje ongemakkelijk _O-
:D

Iedereen heeft maar vakantie. Ik wil ook ;(
Spoilers!
pi_215407511
Veel succes én plezier vandaag @Candaasje!

@Cat-astrophe dat klinkt heerlijk! Behalve het onverwachtse bezoek :D

Collega waarmee ik ook steeds naar Centerparcs ga appte net, gister ontdekte ze bulten in hals hond en een verdikte lymfeklier, bij dierenarts bleken alle lymfeklieren verdikt, er zijn biopten genomen en ze werd net gebeld dat ze lymfeklierkanker hebben gevonden in alle biopten :'( zo zielig.. dus nu nadenken of en wat ze kunnen/willen doen (beestje is 8, en ze hebben een 1.5j oud kind, dus chemo lijkt dan iig niet echt handig). Samen met dierenarts natuurlijk ook.
pi_215407556
Mogge!

Da’s schrikken @Cat-astrophe

Ai wat sneu voor hond en gezin van je vriendin
pi_215407679
Even een minimopper: Ik heb een heleboel dingetjes die eigenlijk nog "moeten" maar alles werkt niet mee en het bouwt op en nu is het heel veel en ik kan niks afstrepen en nu wil ik graag opgekruld op de bank liggen en wachten tot het beter gaat.

In plaats daarvan moet ik meer en langer werken vandaag dan vooraf voorzien.

Dus jippie de pippie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215407721
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D

Iedereen heeft maar vakantie. Ik wil ook ;(
Nog 3 dagjes werken. Daarna ruim 4 weken vrij. Hard aan toe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:37:04 #273
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215407778
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lekker hoor *O*

SPOILER
En ze vlogen even hard weer terug want het is niet meer beschikbaar of het is beschadigd. Naja.
pi_215407845
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En ze vlogen even hard weer terug want het is niet meer beschikbaar of het is beschadigd. Naja.
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op je
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:43:55 #275
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215407870
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op je
Of ik hou ze nog even in de zak :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties