Door te stellen dat het bij haar sportschool nog meeviel zegt ze iets over alle sportscholen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij weet niet wat voor haar de norm is gebleken in die andere sportschool.
Dat maakt het nog niet DE norm in heel Nederland bij alle sportscholen voor alle vrouwen, maar het kan voor haar wel dusdanig veel voorgekomen zijn dat het een probleem werd.
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…
Met consent, dat dan weer wel. Er gaat niets boven een eigen gym in huis.
Jij bent in ieder geval geen gevaar in de sportschool.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…
Met consent, dat dan weer wel. Er gaat niets boven een eigen gym in huis.
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten.quote:
Ik vrees dat dit topic gevuld is met Tess-dit en Tess-dat dus ik gooi ‘m er maar even in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten.²
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.
Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Denk dat ze bedoelen als een vrouw alleen een sport bh draagt en niks erover.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.
Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?
Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?
Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.
Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?
Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?
Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
Dit meen je niet…quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.
Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Joh, ga lekker in een ander land dicteren wat we wel of niet "mogen" dragen
Ah, zeker elke keer een stapje tot dat vrouwen in een boerka moeten sporten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.²
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen?quote:
Jullie kijken mij hier aan. Maar het zijn de vrouwen zelf die klagen. Wat ik doe is juist de helpende hand reiken. Zonder daarbij naar de eigen belangen te kijken. Iets wat de meeste mannen helaas wel doen. Stukje belangenverstrengeling.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ging janken daar in FB en je denkt gewoon in NWS nog maar een kans geven
Ik weet niet precies wat dat betekent. Maar je het lijkt het oneens met me te zijn? Draag daarvoor je argumenten aub. Ik leer graag van je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaslighting heb jij volgens mij uitgevonden
Dan nog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.
Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?
Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?
PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
Dan nog penetratie is geen logisch gevolg van handen schudden, de vrouw heeft daar echt wat over te zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen?²
Slecht voor het imago vooral ja. Want als Marianne voor het eerst binnenkomt omdat ze een paar keer per week aan wat gewichten wil hangen, zoekt ze een andere sportschool als ze jou daar met een bloot bovenlijf ziet stampen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?
Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?
PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
Ik heb juist de ervaring dat de middelbare huisvrouwen en dikkertjes (jouw woorden) het veel sneller opgeven dan de sportfanaten en de bodyshapers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.
Prima hoor, verder, maar zo ijdel ben ik gewoonweg niet.
Tuurlijk, mensen die al heel fit zijn, hebben een grotere discipline, dus die maken ook daadwerkelijk gebruik van een jaarabonnement. En als je 125 kg bent, dan is het niet makkelijk, dan geven er veel op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:49 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb juist de ervaring dat de middelbare huisvrouwen en dikkertjes (jouw woorden) het veel sneller opgeven dan de sportfanaten en de bodyshapers.
Paar maanden zijn ze gemotiveerd en komen ze elke week 3 keer plus nog een groepslesje en dan ebt het ineens weer weg en zie je ze maanden niet meer.
Dat heeft vooral met de mindset van Marianne te maken en niet met die top of sportbeha.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Slecht voor het imago vooral ja. Want als Marianne voor het eerst binnenkomt omdat ze een paar keer per week aan wat gewichten wil hangen, zoekt ze een andere sportschool als ze jou daar met een bloot bovenlijf ziet stampen.
Dan heeft Marianne straks een laag zelfbeeld én een onomkeerbaar dikke reet. Vind ik wel zielig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de mindset van Marianne te maken en niet met die top of sportbeha.
Als je geïntimideerd raakt door iemand die simpelweg staat te trainen in kleding die daarvoor gemaakt is dan zit er iets met je eigen zelfvertrouwen niet goed.
Je kunt iemand die fit is ook zien als voorbeeld he ipv dat je jezelf onzeker hierdoor laat maken.
Durft Marianne ook niet naar het zwembad? Of gaat ze dan liever in een boerkini zwemmen?
Helemaal eens wat betreft dat Tinder-verlengstuk, maar dat heeft vooral met karakter/trends te maken vind ik en niet zozeer met goed zittende sportkleding. Die influencers en Tinderfans misbruiken deze kleding voor de mooie plaatjes en aandacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar als je 125 kg bent en je komt naar binnen omdat je weer de regie over je lichaam wilt, is het enorm lastig als de sportschool overbevolkt is met allemaal extreem fitte mensen die het als een verlengstuk van Tinder zien.
Een goede sportschool bedient iedereen.
Ik kickboks zelf, en dat is eigenlijk veel makkelijker. Je traint keihard, en hebt altijd mensen om je heen die je blijven pushen. En mensen zijn met hun sport bezig, en niet met hun kont.
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef FYazz het volgende:
[..]
Helemaal eens wat betreft dat Tinder-verlengstuk, maar dat heeft vooral met karakter/trends te maken vind ik en niet zozeer met goed zittende sportkleding. Die influencers en Tinderfans misbruiken deze kleding voor de mooie plaatjes en aandacht.
Ook eens met het laatste.
Ik sport zelf alleen in de gym ter ondersteuning van mijn hoofdsporten, dus niet voor de plaatjes en daten, maar wel in sportbeha en legging(en vind het verder geen probleem als ik word bekeken zolang het maar netjes blijft en ik gewoon mijn training kan voortzetten).
Bij Tess?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
dus ik gooi ‘m er maar even in.
Ja, een van mijn grote voorbeelden. Mooie vent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De striptekenaar van Sjors en Sjimmie?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.
Het hoeft allemaal niet zo'n probleem te zijn, ook een beetje rondkijken tijdens het trainen. Ik denk dat juist bij van die ketens als Basic Fit er veel meer gluurders, fitgirls-met-camera en tinderdate-zoekers rondlopen.
Moeilijk te zeggen, dat ligt een beetje aan die eisenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:07 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb zelf ook geen hoge pet op van globogyms. Dus als voor sommige vrouwen dan een Ladies only gym een fijn alternatief is, prima toch?
Ik ga ook naar een sportschool die ik fijn vind terwijl de Basic-Fit net iets dichterbij zit. Nou boehoe zeg, wat een aansteller ben ik met mijn hoge eisen.
Niks mis mee. Beter voor je gezondheid dan op je luie reet te blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Sowieso naar de sportschool gaan
Ja ga er even serieus op inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter voor je gezondheid dan op je luie reet te blijven zitten.
En boven een bepaalde leeftijd is het ook beter om krachttraining te gaan doen, met alleen met de hond wandelen red je het dan niet.
@ZarB en @Aberkullie vinden dit leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Hey, jonguh, naar de sportschool gaan is leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Niets mis mee. In een strak pakje zouden de meeste mannen wel even opkijken als ze voorbij komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Is Tess eigenlijk een beetje een lekker wijf?
Het kan verkeren, gezien de vele klachten van haar verwacht ik wel dat ze er bovengemiddeld uitziet ja. Maar goed dat is een aanname.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Is Tess eigenlijk een beetje een lekker wijf?
Begint?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef sp3c het volgende:
Maar Tess sport niet in een outfit waarmee je bij menig ruwe vent het hoofd op hol brengt
Lees dan ook een keer verder dan de titel man, zoveel is het niet
Begint behoorlijk genant te worden
Fair enoughquote:
Ik heb het wel gelezen. Ik ben trots op Tess. Mag je gerust weten.quote:
Nee totaal niet, ze heeft haar outfit letterlijk omschreven tot haar haar aan toequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen. Ik ben trots op Tess. Mag je gerust weten.
Heb je ooit een snelle girl in niet sexy kleding gezien in de gym? Ik dacht het niet.²
Een van mijn punten ook: je lost dit pas écht goed op als je niet naar die mixed gyms gaat. Dat doet Tess echt uitstekend. Ik denk dat ze hier wel een voortrekkersrol in kan nemen. Het is haar gegund.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ze heeft haar outfit letterlijk omschreven tot haar haar aan toe
Daarna broodje grillworst op de Kanaalstraat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:36 schreef capricia het volgende:
De basic fit in Overvecht is wel lachen voor een keer. Maar niet waar ik standaard ga trainen. Al is die op bijv Kanaleneiland wel erg mooi geworden na de nieuwe opening een paar jaar geleden.
Dat is een beetje uit de route.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarna broodje grillworst op de Kanaalstraat.²
Dat is idd wat je zegt, vrouwen en mannen mogen niet samen sportenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een van mijn punten ook: je lost dit pas écht goed op als je niet naar die mixed gyms gaat. Dat doet Tess echt uitstekend. Ik denk dat ze hier wel een voortrekkersrol in kan nemen. Het is haar gegund.²
quote:„Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
Haar 'beste vriend' is er dus zo een. Een die zelfs lid is geworden om alleen naar "wijven" te kijken. Een vies mannetje volgens haar. LOLquote:Mijn beste vriend is enkel lid van zijn sportclub om „lekkere wijven te spotten”.
Laat ik nou nooit een strak pakje aanhebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:55 schreef VEM2012 het volgende:
In een strak pakje zouden de meeste mannen wel even opkijken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ze heeft haar outfit letterlijk omschreven tot haar haar aan toe
Kan je op twee manieren lezen: dat ze zulke wijde kleding altijd draagt, of dat ze met dit soort kleding geëxperimenteerd heeft.quote:Seksloos sportkloffie
Ga je als meid volledig opgetut op het mannenpleintje voor de spiegel squatten met losse gewichten, dan kom je er niet zonder (lustige) blikken of blozen vandaan. Maar zélfs in mijn seksloze sportkloffie (wijde Adidas broek, veel te groot basketbal shirt, haren in een wilde knot) op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet goed afgericht.
Education is important.
Dat soort honden moet je gewoon niet willen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef sp3c het volgende:
Nu vergelijken de mannen zichzelf met kwijlende honden
Ik ga denk wat anders doen
Niet iedereen kent het belang van puppytraining en het goed africhten van een hond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet de mannen, alleen BansheeBoy.
En hij vergelijkt de vrouwens met een stuk vlees.
Zegt alweer genoeg.
Dan word je gewoon keihard genegeerd. Of niet, kan ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat ik nou nooit een strak pakje aanhebben.
Daarom ga je dus naar een andere sportschool. Kunnen we een minuut stilte in acht nemen voor Tess. Ze heeft mijn respect dat ze dit op de kaart heeft gezet. Misschien kunnen we samen optrekken hierin?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat soort honden moet je gewoon niet willen.
Nee. Die honden moet je gewoon met een stok slaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom ga je dus naar een andere sportschool. Kunnen we een minuut stilte in acht nemen voor Tess. Ze heeft mijn respect dat ze dit op de kaart heeft gezet. Misschien kunnen we samen optrekken hierin?²
Met een stok slaan????quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Die honden moet je gewoon met een stok slaan.
En als ze bijten worden ze afgemaakt.
Honden moeten hun plaats kennen in de roedel.
Overdrachtelijk.quote:
Wat ik ijl is:quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ijl jij nou weer. Ik kom niet eens in sportscholen. Ik ben geen sadist.²
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:46 schreef Killumination het volgende:
Wat is het probleem, dat een man kijkt?
Mannen die dit doen kun je wel gewoon met een stok slaan lijkt mequote:
Als jij geen zin hebt om de OP te lezen ga ik het ook niet voor je parafraserenquote:
Of we gaan de andere kant op, en straks mogen de vrouwen in helemaal niets gaan sporten en de mannen zijn dan kwalijk als ze kijken (... staren) ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah, zeker elke keer een stapje tot dat vrouwen in een boerka moeten sporten?
Dat is geen probleem. Staren, lastig vallen, etc. is dat wel. Ik neem aan dat je de normale omgangsvormen beheerst. Nou, die hanteren, niets aan de hand. Zelfs niet in een mixed zone met aantrekkelijke dames in weinig verhullende kleding. Tenzij je daar niet zo goed mee kan omgaan. In dat geval: koude douche.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:46 schreef Killumination het volgende:
Wat is het probleem, dat een man kijkt?
Jammer, dat deed je altijd zo goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als jij geen zin hebt om de OP te lezen ga ik het ook niet voor je parafraseren
Er zijn genoeg sportscholen waar die kwijlende vleesverscheurende honden niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mannen die dit doen kun je wel gewoon met een stok slaan lijkt me
Mag wel niet maar als weten dat dat de consequentie is dan zullen ze er preventief mee op houden ik houd van logica en ik denk in oplossingen
In dit geval is het alleen de personal trainer die haar aanraakte bij een oefening en dat is dan het heftigste wat ze op kon noemenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:03 schreef Killumination het volgende:
[..]
Jammer, dat deed je altijd zo goed.
Naar vrouwen kijken kan ik mij wel voorstellen, moet kunnen. Maar dat iedereen je dan komt onderbreken om ongevraagd je personal trainer te zijn en je aan te raken.
Ik ben wel een tikkeltje conservatiever, als je als aantrekkelijke vrouw in een mixed zone komt met weinig verhullende kleding dan denk ik dat je in ieder geval niet hebt bijgedragen aan dat er naar je gestaard kan worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Staren, lastig vallen, etc. is dat wel. Ik neem aan dat je de normale omgangsvormen beheerst. Nou, die hanteren, niets aan de hand. Zelfs niet in een mixed zone met aantrekkelijke dames in weinig verhullende kleding. Tenzij je daar niet zo goed mee kan omgaan. In dat geval: koude douche.
Nou ja, als je zelf ook meer mentaal bezig bent met dat iedereen naar je kijkt en dan komt Hassan je tips geven over je oefeningen en Hans je vervolgens komt aanraken kan ik mij voorstellen dat het even too much kan worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
In dit geval is het alleen de personal trainer die haar aanraakte bij een oefening en dat is dan het heftigste wat ze op kon noemen
Het is een beetje een aanstellerig verhaal
Ik had een vergelijkbaar voorbeeld van werk maar ik weet niet meer waar
Ik zou jou spotten bro, no problemo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:13 schreef sp3c het volgende:
Als ik een stringetje aan gewichten ga staan trekken dan doet de hele tent ook![]()
Dat is het punt helemaal niet
Een keer kijken is niet het probleem, gaan we ook niet verbieden, constant de hele tijd nagestaard en aangesproken worden door dezelfde honden is hetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:55 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel zo'n collega, knappe meid
daar wil ik dus liever niet mee werken ondanks dat ze hard werkt en ook daadwerkelijk weet wat ze aan het doen is maar om het half uur komt er wel zo'n gozer een praatje maken gewoon omdat knappe meid en dat gaat van schoonmakers tot miljoenenbonusgraaiende directiemannetjes en van de administratie tot de ICT
allemaal goed bedoelt die proberen haar heus niet te hosselen en niemand pleit voor een verbod op praatjes maar het is wel tering irritant de hele dag, soms vraagt ze of ik de boel wat wil vertragen zodat ze snel ergens anders naar toe kan omdat ze geen zin heeft in het standaard babbeltje die dag met zo'n vogel ... dan ga ik meestal een kopje koffie halen want ik vind het ergens ook wel grappig
maar ik snap de irritatie wel een beetje
Dit vind ik wel liefquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:16 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik zou jou spotten bro, no problemo.
Hoeveel heb jij gezopen gisteravond dat je een bericht van gisteren vandaag niet meer kon vinden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:17 schreef sp3c het volgende:
Gevonden
[..]
Een keer kijken is niet het probleem, gaan we ook niet verbieden, constant de hele tijd nagestaard en aangesproken worden door dezelfde honden is het
Gentleman never tellsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:19 schreef Killumination het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gezopen gisteravond dat je een bericht van gisteren vandaag niet meer kon vinden?
Ik heb niet in hun pants gekeken maar het is inderdaad aannemelijk dat het om mannen ging, Sherlock.quote:
Mannen zoals jijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb niet in hun pants gekeken maar het is inderdaad aannemelijk dat het om mannen ging, Sherlock.²
Meer dan je denkt. Je moet mannen eens horen praten als ze er geen vrouwen bij zijn. Je hebt er geen weet van. De vraag is niet of het viespeukjes zijn maar de mate waar in. Uitzonderingen daar gelaten. Ik ben een uitzondering.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:57 schreef oppiedoppie het volgende:
Gelukkig zijn niet alle mannen zo. Alleen een bepaald type inderdaad.
Klopt alle mannen praten vies over vrouwen 🤤quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Je moet mannen eens horen praten als ze er geen vrouwen bij zijn. Je hebt er geen weet van. De vraag is niet of het viespeukjes zijn maar de mate waar in. Uitzonderingen daar gelaten. Ik ben een uitzondering.
Maar die onschuld bij vrouwen is ook wel weer mooi moet ik zeggen. Heeft iets aantrekkelijks.²
Hoe weet je dat van die onschuld? Jij wilt niet eens oogcontact maken want dat is niet toegestaan vanuit de koran schreef je hier ooit eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Je moet mannen eens horen praten als ze er geen vrouwen bij zijn. Je hebt er geen weet van. De vraag is niet of het viespeukjes zijn maar de mate waar in. Uitzonderingen daar gelaten. Ik ben een uitzondering.
Maar die onschuld bij vrouwen is ook wel weer mooi moet ik zeggen. Heeft iets aantrekkelijks.²
Als je een quote van mij hebt waarin ik dat beweer zal ik er netjes antwoord op geven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van die onschuld? Jij wilt niet eens oogcontact maken want dat is niet toegestaan vanuit de koran schreef je hier ooit eens.
Precies wat ik dacht. Ik weet wat ik vraag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Rectificatie: het was dus niet precies zoals ik het aangaf, maar evengoed is het overduidelijk dat hier jouw religieuze inborst de boventoon voert. Zoals trouwens bij al je berichten.
Waarom vind jij oogcontact te ver gaan? Wat is er mis met oogcontact?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Ik weet wat ik vraag.²
Ik kan mij voorstellen dat er mannen zijn voor wie de aanblik van een mooie vrouw zo zeldzaam is dat ze daar wat opgewonden van raken, maar ik zou diezelfde mannen aanraden om vooral te leren zich te beheersen. Want dat gekwijl maakt alleen maar dat diezelfde aanblik zeldzaam blijft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:07 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik ben wel een tikkeltje conservatiever, als je als aantrekkelijke vrouw in een mixed zone komt met weinig verhullende kleding dan denk ik dat je in ieder geval niet hebt bijgedragen aan dat er naar je gestaard kan worden.
Ik denk dat je homo moet zijn ( waar verder niets op tegen is ) om vrouwelijk schoon niet te willen aanschouwen wanneer het wordt gepresenteerd in een hierboven omschreven context. Daarbij gezegd dat je je altijd moet beheersen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat er mannen zijn voor wie de aanblik van een mooie vrouw zo zeldzaam is dat ze daar wat opgewonden van raken, maar ik zou diezelfde mannen aanraden om vooral te leren zich te beheersen. Want dat gekwijl maakt alleen maar dat diezelfde aanblik zeldzaam blijft.
O, ik kijk verdomd graag naar mooie vrouwen. Maar je kan prima naar een mooie vrouw kijken. Wat je niet moet doen is gaan staren. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:56 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik denk dat je homo moet zijn ( waar verder niets op tegen is ) om vrouwelijk schoon niet te willen aanschouwen wanneer het wordt gepresenteerd in een hierboven omschreven context. Daarbij gezegd dat je je altijd moet beheersen.
De 'je' in mijn bericht was niet richting jou persoonlijk. Staren is niet netjes, maar wanneer je het woord netjes gaat gebruiken lok je daar weer andere discussies mee uit. Het spijt mij kan er niets anders van maken, aantrekkelijke vrouw + weinig verhullend kleding trekt gewoon aandacht, zeker als ze er bovenop nog gaat stretchen enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, ik kijk verdomd graag naar mooie vrouwen. Maar je kan prima naar een mooie vrouw kijken. Wat je niet moet doen is gaan staren. Het is allemaal niet zo moeilijk.
De beste vriend van Tess is zo iemand, zelfs erger, die is lid van een sportschool geworden puur om naar "wijven" te kijken. Als zij iemand die zo dicht bij haar staat niet kan veranderen, dan zal een artikeltje in een krant mannen in het algemeen ook niet veranderen. Enige oplossing is naar een sportschool gaan waar alleen vrouwen komen of wijde kleding dragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:17 schreef sp3c het volgende:
Gevonden
[..]
Een keer kijken is niet het probleem, gaan we ook niet verbieden, constant de hele tijd nagestaard en aangesproken worden door dezelfde honden is het
Of aparte uren of tijden of dagen instellen. Want nu moet Tess iets anders gaan zoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:05 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
De beste vriend van Tess is zo iemand, zelfs erger, die is lid van een sportschool geworden puur om naar "wijven" te kijken. Als zij iemand die zo dicht bij haar staat niet kan veranderen, dan zal een artikeltje in een krant mannen in het algemeen ook niet veranderen. Enige oplossing is naar een sportschool gaan waar alleen vrouwen komen of wijde kleding dragen.
Die ene vrouw die er dan nog over blijft in dit soort type sportscholen, die zal het er dan wel naar gemaakt hebben, ze vroeg er om! Want waarom ging ze daar anders sporten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of aparte uren of tijden of dagen instellen. Want nu moet Tess iets anders gaan zoeken.
Is dit dan echt de enige oplossing? Dat de vrouw haar biezen moet pakken? Dit is geen echte oplossing, dit is gewoon een lapmiddel.
Want er verandert in feite helemaal niks.
Ik weet dat het een belachelijk voorstel was, maar ja, niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Die ene vrouw die er dan nog over blijft in dit soort type sportscholen, die zal het er dan wel naar gemaakt hebben. Want waarom ging ze daar anders sporten?
Ja. Het is komkommer-nieuws. Eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik weet dat het een belachelijk voorstel was, maar ja, niet geschoten is altijd mis.
Eerlijk gezegd boeit dit onderwerp me niet eens zoveel.
Ik kwam hier uit omdat ik altijd eerst op de nieuwsknop druk. Waarom staat dit onderwerp hier en niet de vergaarbak?
Dat het de aandacht trekt, ok. Maar je kan je ogen afwenden (dat is wat overdreven), je kan even kijken (normaal), staren (ongemakkelijk, niet doen dus), of snel even je telefoon erbij pakken en er een video van gaan maken (vrij extreem).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:03 schreef Killumination het volgende:
[..]
De 'je' in mijn bericht was niet richting jou persoonlijk. Staren is niet netjes, maar wanneer je het woord netjes gaat gebruiken lok je daar weer andere discussies mee uit. Het spijt mij kan er niets anders van maken, aantrekkelijke vrouw + weinig verhullend kleding trekt gewoon aandacht, zeker als ze er bovenop nog gaat stretchen enzo.
Ik denk dat hij de voetbalkleedkamer bedoelt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Inderdaad heb ik geen weet van hoe jullie zielige mannetjes allemaal in de moskee over vrouwen praten.
Veel goeds zal het niet zijn
Beetje naïef.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de voetbalkleedkamer bedoelt.
En zo kijken de meeste vrouwen ook graag naar mannen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:03 schreef Killumination het volgende:
[..]
De 'je' in mijn bericht was niet richting jou persoonlijk. Staren is niet netjes, maar wanneer je het woord netjes gaat gebruiken lok je daar weer andere discussies mee uit. Het spijt mij kan er niets anders van maken, aantrekkelijke vrouw + weinig verhullend kleding trekt gewoon aandacht, zeker als ze er bovenop nog gaat stretchen enzo.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb het in dit geval specifiek over de vrouw met weinig verhullend kleding, zou zij er moeite mee hebben dat ze bekeken wordt? Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat het de aandacht trekt, ok. Maar je kan je ogen afwenden (dat is wat overdreven), je kan even kijken (normaal), staren (ongemakkelijk, niet doen dus), of snel even je telefoon erbij pakken en er een video van gaan maken (vrij extreem).
Als je zonodig vrouwelijke vormen in al hun glorie wil bekijken is er genoeg beeldmateriaal. Ok, dat haalt het niet bij irl, maar mijn tip is dan: zorg dat je een leuke vrouw hebt om bij thuis te komen. Uiteindelijk is dat nog veel leuker dan kijken, kijken, niet aankomen.
Geen idee wat nu eigenlijk de insteek is van je bericht. Maar oke kewl.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En zo kijken de meeste vrouwen ook graag naar mannen.
Dat hele idee dat vrouwen dat allemaal wat minder interessant vinden en mannen 'met hun lul denken' is vooral een Augustiniaanse uitvinding, gretig overgenomen door Mohammed.
Definieer schaars.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:34 schreef Killumination het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb het in dit geval specifiek over de vrouw met weinig verhullend kleding, zou zij er moeite mee hebben dat ze bekeken wordt? Ik weet het niet.
Videos maken, blijven kijken / staren waardoor ze ongemakkelijk voelt etc allemaal onwenselijk, agreed. Maar schaars gekleed zijn draagt niet bij wanneer je klaagt over dat mannen gefocust moeten blijven op hun eigen oefeningen.
Eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:34 schreef Killumination het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb het in dit geval specifiek over de vrouw met weinig verhullend kleding, zou zij er moeite mee hebben dat ze bekeken wordt? Ik weet het niet.
Videos maken, blijven kijken / staren waardoor ze ongemakkelijk voelt etc allemaal onwenselijk, agreed. Maar schaars gekleed zijn draagt niet bij wanneer je klaagt over dat mannen gefocust moeten blijven op hun eigen oefeningen.
Dan heb jij duidelijk andere 'vrienden' dan ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet mannen eens horen praten als ze er geen vrouwen bij zijn.
Dat is logisch; veel mensen weten niet (meer) waar oerachterlijke middeleeuwse opvattingen over mannen en vrouwen daadwerkelijk van afstammen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:36 schreef Killumination het volgende:
[..]
Geen idee wat nu eigenlijk de insteek is van je bericht. Maar oke kewl.
Ja, daar kan ik niet veel mee.quote:
Dat was dus je insteek, je veronderstelling uitspreken en op basis daarvan kennis delen? Oke kewl.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is logisch; veel mensen weten niet (meer) waar oerachterlijke middeleeuwse opvattingen over mannen en vrouwen daadwerkelijk van afstammen.
De denkfout bij jou ligt er in dat jij denkt dat vrouwen strakke sportkleding aantrekken of in de zomer jurkjes, korte broeken en shirts waardoor hun buik ontbloot is, omdat ze door jou bekeken willen worden. Dat is niet zo. Ze trekken die kleding aan, omdat het in de meeste gevallen gewoon praktisch is. En omdat ze het zelf leuke kleding vinden. Punt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:34 schreef Killumination het volgende:
Ik was ook niet in gesprek met jou?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niet veel mee.
Geldt dat voor mannen?
Je weet precies wat de insteek is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef Killumination het volgende:
[..]
Dat was dus je insteek, je veronderstelling uitspreken en op basis daarvan kennis delen? Oke kewl.
Echt hè....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De denkfout bij jou ligt er in dat jij denkt dat vrouwen strakke sportkleding aantrekken of in de zomer jurkjes, korte broeken en shirts waardoor hun buik ontbloot is, omdat ze door jou bekeken willen worden. Dat is niet zo. Ze trekken die kleding aan, omdat het in de meeste gevallen gewoon praktisch is. En omdat ze het zelf leuke kleding vinden. Punt.
Ik was ook niet in gesprek met jou?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niet veel mee.
Geldt dat voor mannen?
Oke.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De denkfout bij jou ligt er in dat jij denkt dat vrouwen strakke sportkleding aantrekken of in de zomer jurkjes, korte broeken en shirts waardoor hun buik ontbloot is, omdat ze door jou bekeken willen worden. Dat is niet zo. Ze trekken die kleding aan, omdat het in de meeste gevallen gewoon praktisch is. En omdat ze het zelf leuke kleding vinden. Punt.
Oke.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet precies wat de insteek is.
Dat achterhaalde religieuze denkbeelden anno 2024 helaas nog steeds als 'geldige argumenten' gebruikt mogen worden.
Oké. Maar wat mij opvalt is elke hint dat iemands vrijheid een tikkie beknot zou kunnen worden, jaagt het halve forum in de gordijnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat kan.
Persoonlijk vond ik alle posts over vrouwen in dit en zo goed als alle topics over het hele forum tamelijk respectloos, vrouwonvriendelijk en nog veel meer van BansheeBoy
Banshee hangt inderdaad achterlijke denkbeelden aan over vrouwen, seksualiteit en de samenleving in het geheel. Het kost ook weinig moeite om te snappen dat dit heerschap vooral zijn religie aan het verkopen is. Eéntje die het niet zo heeft op individuele vrijheden voor vrouwen, homo's en andersdenkenden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Noem je BSB achterlijk? Want dan ben ik het ook.
Goed punt. Ik vind dat de vrijheid van mannen enorm beknot moet worden. Niet van vrouwen, die moeten gewoon lekker hun gang kunnen gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Maar wat mij opvalt is elke hint dat iemands vrijheid een tikkie beknot zou kunnen worden, jaagt het halve forum in de gordijnen.
Dan weet je nu dus ook hoe ik over jou denk.quote:
Klinkt heel ideaal zo op het internet getypt, maar irl werkt dat niet zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat het de aandacht trekt, ok. Maar je kan je ogen afwenden (dat is wat overdreven), je kan even kijken (normaal), staren (ongemakkelijk, niet doen dus), of snel even je telefoon erbij pakken en er een video van gaan maken (vrij extreem).
Als je zonodig vrouwelijke vormen in al hun glorie wil bekijken is er genoeg beeldmateriaal. Ok, dat haalt het niet bij irl, maar mijn tip is dan: zorg dat je een leuke vrouw hebt om bij thuis te komen. Uiteindelijk is dat nog veel leuker dan kijken, kijken, niet aankomen.
Veel mannen? Veel pubers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Klinkt heel ideaal zo op het internet getypt, maar irl werkt dat niet zo.
Staren doen de meesten denk ik niet, die kijken "even" (normaal volgens jou), wenden hun blik ook "even" af, en dan kijken ze weer "even", en dan wenden ze hun blik weer "even" af, enz. Je kan nog zoveel beeldmateriaal tot je beschikking hebben en een leuke vrouw thuis hebben veel mannen zullen op deze manier kijken, wat geen staren is. Vrouwen kunnen dit ook als onprettig ervaren, maar ja, dit is wat je aantrekt (no pun intended).
Ik zie onze maatschappij als losgeslagen. Sinds de zestiger jaren. De boerka is absoluut uitgesloten in mijn optiek maar enigszins terug naar wat wij overboord gegooid hebben zou ik een stuk gezonder vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als dat gebaseerd is op 2000 tot 1400-jarige 'onfeilbare' dogma's, absoluut. Als dat verder voortkomt uit een wens om elke vrouw in een burka te proppen al helemaal. En dat is waar Banshee van droomt.
ja kan. Kan ook met een goed zittende trainingsbroek en tshirt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.
Zie post 197, ik heb maar een deeltje van dit topic gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
???
Hij propageert alleen maar dat de vrijheden van vrouwen beperkt moeten worden, want het is 'hun eigen schuld' dat ze aangerand/verkracht worden. Dat is wat jij in de Nederlandse samenleving wil invoeren? Ik heb daar een redelijk sterke mening over.
100%quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms? Werkelijkwaar elke post.
En jij bent een vrouw?
Haar keuze, niet de jouwe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja kan. Kan ook met een goed zittende trainingsbroek en tshirt.
Het inperken van deze losgeslagen maatschappij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:52 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Wat kan ik leren? Sta ik altijd voor open
Dit klinkt heel erg als 'Tsja, kort rokje, eigen schuld'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef -ZoonVan- het volgende:
Vrouwen kunnen dit ook als onprettig ervaren, maar ja, dit is wat je aantrekt (no pun intended).
Lees al zijn reacties in deze 2 topics eens. Adviseerde ik je eerder ookal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie post 197, ik heb maar een deeltje van dit topic gezien.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
Mag wel niet maar als weten dat dat de consequentie is dan zullen ze er preventief mee op houden ik houd van logica en ik denk in oplossingen
Dan is het nog erger.quote:
Laat je niet misleiden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het inperken van deze losgeslagen maatschappij.
Er zit iets tussen 2024 en 500 jaar terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wij kunnen niets leren van Bansee.
Niets.
Nada.
Noppes.
Enkel hoe de samenleving eruit ziet als je 500 jaar terug de tijd in gaat.
Wat vind jij van de hedendaagse maatschappij? Geweldig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden.
Als iemand maar wat graag losgeslagen wil zijn (hetzij hier, hetzij in het paradijs met z'n 70 maagden) is Banshee het wel.
Punt is: vrouwen mogen dat allemaal niet van deze oh zo nobele strijder der zeden.
Sorry, maar dit is veel te algemeen. BSB richt zich nogal op een niche van de "losgeslagen" maatschappijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het inperken van deze losgeslagen maatschappij.
Ik heb gepost in het andere topic over vrouwen en …….. (even vergeten).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lees al zijn reacties in deze 2 topics eens. Adviseerde ik je eerder ookal.
Je komt er weer in zonder dat je het weet waar je het over hebt. Derde keer in zeer korte tijd dat ik je dit zie doen.
Post dan gewoon niet.
Qua individuele vrijheden? Bescherming van rechten van minderheden? Verlost zijn van het juk van conservatieve religie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat vind jij van de hedendaagse maatschappij? Geweldig?
Laat die dingen dan beschermd worden. Er is genoeg om te beschermen. Maar ikzelf zie de maatschappij van pakweg 50 jaar terug, als een gezondere maatschappij. Niet vergeven van de drugs, porno, immigratie, als ik terugkijk was het voor mij een goede, normale tijd. En dat gevoel ben ik kwijt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua individuele vrijheden? Bescherming van rechten van minderheden? Verlost zijn van het juk van conservatieve religie?
Op die gebieden vind ik het inderdaad geweldig.
Op andere (sociaal-economische) stukken minder
Wij kunnen helemaal niks van hem leren. Wat hij te melden heeft, kunnen we echt zelf wel opzoeken in de koran om daar vervolgens onze eigen conclusie aan te verbinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind hem niet achterlijk. Ik snap wel dat hij hier misschien zieltjes komt winnen maar waar hij voor staat daar kunnen wij van leren. Net zoals de islam van ons kan leren.
Daar kan ik me deels in vinden, maar Banshee gaat dat niet oplossen... integendeel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat die dingen dan beschermd worden. Er is genoeg om te beschermen. Maar ikzelf zie de maatschappij van pakweg 50 jaar terug, als een gezondere maatschappij. Niet vergeven van de drugs, porno, immigratie, als ik terugkijk was het voor mij een goede, normale tijd. En dat gevoel ben ik kwijt.
Ach ja, die goede oude tijd. Ik verlies me ook vaak in pure nostalgie, maar dat zijn mijn persoonlijke jeugdherinneringen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat die dingen dan beschermd worden. Er is genoeg om te beschermen. Maar ikzelf zie de maatschappij van pakweg 50 jaar terug, als een gezondere maatschappij. Niet vergeven van de drugs, porno, immigratie, als ik terugkijk was het voor mij een goede, normale tijd. En dat gevoel ben ik kwijt.
Ohja, vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik beschouw dat niet als een losgeslagen tijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ach ja, die goede oude tijd. Ik verlies me ook vaak in pure nostalgie, maar dat zijn mijn persoonlijke jeugdherinneringen.
De jaren 50 waren echt niet zo ideaal in veel opzichten hoor. De excessen van nu bestonden toen ook, alleen niet zo openlijk.
50 jaar geleden is midden jaren 70. Heroïnehoeren en junkies, porno was er ook volop. Ook toen. Immigratie was de eerste generatie er al.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ach ja, die goede oude tijd. Ik verlies me ook vaak in pure nostalgie, maar dat zijn mijn persoonlijke jeugdherinneringen.
De jaren 50 waren echt niet zo ideaal in veel opzichten hoor. De excessen van nu bestonden toen ook, alleen niet zo openlijk.
Ik beschouw dat als een tijd waar veel misstanden bewust onder de pet gehouden werden. De Tweede Wereldoorlog was net voorbij en het is een soort natuurwet dat na een oorlog een maatschappij compleet op zijn kop wordt gezet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik beschouw dat niet als een losgeslagen tijd.
Als in verkrachting? Totaal niet. Er is groot verschil tussen kijken en verkrachting. Jij kijkt niet naar schaars geklede vrouwen irl of beeldmateriaal, voelt je daartoe totaal niet aangetrokken om te kijken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg als 'Tsja, kort rokje, eigen schuld'.
Vrouwen doen dat ook, lieverd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Als in verkrachting? Totaal niet. Er is groot verschil tussen kijken en verkrachting. Jij kijkt niet naar schaars geklede vrouwen irl of beeldmateriaal, voelt je daartoe totaal niet aangetrokken om te kijken?
Ja. En een deel is goed en een deel is minder goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik beschouw dat als een tijd waar veel misstanden bewust onder de pet gehouden werden. De Tweede Wereldoorlog was net voorbij en het is een soort natuurwet dat na een oorlog een maatschappij compleet op zijn kop wordt gezet.
Oude waarden en normen verdwijnen om plaats te maken voor nieuwe denkbeelden en ideeën.
Beter porno, dan hele hordes gereformeerden die zich vergrepen aan hun dochters. Of pastoren aan misdienaars.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet vergeven van de drugs, porno, immigratie, als ik terugkijk was het voor mij een goede, normale tijd.
Ook alleen de eerste twee jaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zal nu ook gebeuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Beter porno, dan hele hordes gereformeerden die zich vergrepen aan hun dochters. Of pastoren aan misdienaars.
Dank je. Ik zit weer niet op te letten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
50 jaar geleden is midden jaren 70. Heroïnehoeren en junkies, porno was er ook volop. Ook toen. Immigratie was de eerste generatie er al.
Meerdere zenders hadden op vrijdag of zaterdag altijd porno. Niet te vergeten de telefoonsexspotjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef sp3c het volgende:
Turks fruit was toendertijd gewoon op tv heb ik me laten vertellen
Mannen zie je niet uit een sportschool vertrekken omdat er naar ze gekeken wordt. Ik ga niet klagen over vrouwen die staren als ik met een afgetraind lichaam me schaars kleed. Ik zou het zelfs begrijpen. En als ik het gluren niet prettig vind, dan trek ik wat wijdere kleding aan. Ik zie gewoon oorzaak --> gevolg en doe wat aan de oorzaak, i.p.v. de hele wereld te veranderen en aan te laten passen aan mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook, lieverd.
En alsnog kijken vrouwen ook gewoon graag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Mannen zie je niet uit een sportschool vertrekken omdat er naar ze gekeken wordt. Ik ga niet klagen over vrouwen die staren als ik met een afgetraind lichaam me schaars kleed. Ik zou het zelfs begrijpen. En als ik het gluren niet prettig vind, dan trek ik wat wijdere kleding aan. Ik zie gewoon oorzaak --> gevolg en doe wat aan de oorzaak, i.p.v. de hele wereld te veranderen en aan te laten passen aan mij.
Het wordt wel lastig als je als gay naar een men-only gym moet gaan omdat je al het gestaar niet kunt waarderen in een reguliere sportschool.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Mannen zie je niet uit een sportschool vertrekken omdat er naar ze gekeken wordt. Ik ga niet klagen over vrouwen die staren als ik met een afgetraind lichaam me schaars kleed. Ik zou het zelfs begrijpen. En als ik het gluren niet prettig vind, dan trek ik wat wijdere kleding aan. Ik zie gewoon oorzaak --> gevolg en doe wat aan de oorzaak, i.p.v. de hele wereld te veranderen en aan te laten passen aan mij.
Wat jij doet is iemand anders (een vrouw) iets opdringen. En jij zegt dat dat hun eigen schuld is vanwege hun kleding. En daar verschillen wij fundamenteel van mening. Of ik naar een mooie vrouw kijk is heel erg afhankelijk van de situatie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef -ZoonVan- het volgende:
Als in verkrachting? Totaal niet. Er is groot verschil tussen kijken en verkrachting. Jij kijkt niet naar schaars geklede vrouwen irl of beeldmateriaal, voelt je daartoe totaal niet aangetrokken om te kijken?
Maak jezelf dat maar wijs, schoonheid. Blijf maar lekker in het verleden hangen.quote:
Jij hebt het oorspronkelijke artikel niet gelezen, want de vrouw in kwestie trok al met opzet een wijde joggingbroek en een extra groot shirt aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef -ZoonVan- het volgende:
En als ik het gluren niet prettig vind, dan trek ik wat wijdere kleding aan. Ik zie gewoon oorzaak --> gevolg en doe wat aan de oorzaak, i.p.v. de hele wereld te veranderen en aan te laten passen aan mij.
Laagtestostoronproductie gespot hier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt het oorspronkelijke artikel niet gelezen, want de vrouw in kwestie trok al met opzet een wijde joggingbroek en een extra groot shirt aan.
Het heeft niets te maken met de kleding die vrouwen dragen maar het neanderthalerniveau van veel mannen. En jij lijkt daar bij te horen.
Als dit soort reacties nodig zijn, dan weet je dat betreffende user zich aangevallen voelt. En waarschijnlijk terecht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef Killumination het volgende:
Laagtestostoronproductie gespot hier.
Betichten van Neanderthalerniveau was waarschijnlijk ook overbodig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als dit soort reacties nodig zijn, dan weet je dat betreffende user zich aangevallen voelt. En waarschijnlijk terecht.
Spelfoutje gespot, hihi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef Killumination het volgende:
[..]
Laagtestostoronproductie gespot hier.
Dat is het toch? Als jij jezelf niet kunt beheersen, hoe schaars een vrouw ook gekleed is, dan zegt dat iets over je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Killumination het volgende:
Betichten van Neanderthalerniveau was waarschijnlijk ook overbodig.
Hoezo komt dat niet meer voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs, schoonheid. Blijf maar lekker in het verleden hangen.
Sowieso veel minder, want er zijn veeeeeel minder gereformeerden. Wat natuurlijk goed is. En de gemiddelde pastoor zal vandaag de dag wel uitkijken. Want vroeger werd hij 'beschermd' en dat is wel voorbij.quote:
Getriggerd zijn om te kijken en je niet kunnen beheersen vind ik nogal een verschil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is het toch? Als jij jezelf niet kunt beheersen, hoe schaars een vrouw ook gekleed is, dan zegt dat iets over je.
En dat is natuurlijk de kern van het hele probleem.
Dat is hetzelfde, krullebol. En het feit dat jij (en veel andere mannen) dat niet begrijpen, is onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef Killumination het volgende:
[..]
Getriggerd zijn om te kijken en je niet kunnen beheersen vind ik nogal een verschil.
Kijken en jezelf niet kunnen beheersen hetzelfde, ja joh?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, krullebol. En het feit dat jij (en veel andere mannen) dat niet begrijpen, is onderdeel van het probleem.
Ik denk dat jij gewoon een laag testosteronproductie hebt dan en menig vrouw het hopelijk niet met je eens zal zijn. Nofi knapperd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, krullebol. En het feit dat jij (en veel andere mannen) dat niet begrijpen, is onderdeel van het probleem.
Zoals ik al zei, als je dit soort opmerkingen moet maken, voel je jezelf blijkbaar aangevallen. Zegt genoeg over jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon een laag testosteronproductie hebt dan en menig vrouw het hopelijk niet met je eens zal zijn. Nofi knapperd.
Ik voel mij niet aangevallen, ik probeer vooral te begrijpen wat voor hersenkronkel het niet beheersen van de man en het kijken van de man vergelijkt met elkaar muv dat wanneer je libido bijzonder laag is. Nogmaals nofi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je dit soort opmerkingen moet maken, voel je jezelf blijkbaar aangevallen. Zegt genoeg over jou.
Al die Hollandse schones worden spontaan zwanger van zijn Maroc lookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom vind jij oogcontact te ver gaan? Wat is er mis met oogcontact?
Die heeft dus geen Ali Bquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Al die Hollandse schones worden spontaan zwanger van zijn Maroc look
Wat is dit voor onzin?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Helemaal niet, integendeel, ik dring vrouwen én mannen helemaal niks op. Je kijkt dus ook, mooi. Waarom? Omdat je je daartoe 'aangetrokken' voelt! Dat was mijn punt. Dank voor je antwoord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat jij doet is iemand anders (een vrouw) iets opdringen. En jij zegt dat dat hun eigen schuld is vanwege hun kleding. En daar verschillen wij fundamenteel van mening. Of ik naar een mooie vrouw kijk is heel erg afhankelijk van de situatie.
Ik heb dat artikel misschien wel 4x gelezen. Dat stukje over dat ze wijde sportkleding heeft gedragen kan je op twee manieren interpreteren: dat ze altijd wijde sportkleding heeft gedragen, of dat ze daarmee geëxperimenteerd heeft. En in dat stukje geeft ze slechts aan dat ze het 'gevoel' heeft dat er naar haar gekeken wordt: "op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug".quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt het oorspronkelijke artikel niet gelezen, want de vrouw in kwestie trok al met opzet een wijde joggingbroek en een extra groot shirt aan.
Het heeft niets te maken met de kleding die vrouwen dragen maar het neanderthalerniveau van veel mannen. En jij lijkt daar bij te horen.
Neenee, kijken mag niet! Beter je ogen uitsteken. Of nog beter: blind zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin?
Kijken mag. Kun je vaak niets aan doen.
De hele tijd kijken of staren is dan weer niet netjes.
Ik vind dat niet prettig trainen. Dat lijkt me ruim voldoende reden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja kan. Kan ook met een goed zittende trainingsbroek en tshirt.
Er is verschillende malen aangegeven door verschillende vrouwen en mannen dat een blik, een keer kijken, geen probleem is. Het probleem is als een keer kijken gluren staren of lastig vallen wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:00 schreef -ZoonVan- het volgende:
De dames moeten in hun blootje kunnen sporten, wij mannen moeten gewoon met een blinddoek om trainen. Dit is de beste oplossing.
Maar dan kun je niet in de spiegel naar je biceps kijken.😐quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:00 schreef -ZoonVan- het volgende:
De dames moeten in hun blootje kunnen sporten, wij mannen moeten gewoon met een blinddoek om trainen. Dit is de beste oplossing.
Is het niet meestal oog-borsten/billen contact?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom vind jij oogcontact te ver gaan? Wat is er mis met oogcontact?
Dat is niet leidend. Als andere mannen en vrouwen iets anders vinden? Er zullen vast vrouwen zijn die zelfs een blik of een keer kijken niet fijn vinden en anderen die het juist leuk vinden als je vaak kijkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is verschillende malen aangegeven door verschillende vrouwen en mannen dat een blik, een keer kijken, geen probleem is. Het probleem is als een keer kijken gluren staren of lastig vallen wordt.
Maar blijf lekker hangen in je verongelijkte slachtofferrol.
Jij bent toch moslim? Dan mag je helemaal niet naar vrouwen kijken, laat staan staren. Dus kop naar de grond en doorlopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt je ook afvragen of dat soort dames het niet gewoon wel om de aandacht gaat. Ik denk nl. van wel. Als het je echt om de sport gaat en gezondheid zou je ook afgezonderd kunnen apenkooien. Maar hoe vaak gebeurt dat nu helemaal. Ik heb het nog nooit gezien. Of het gebeurt te weinig of het is echt afgezonderd.
Dat hele kijken van mannen naar vrouwen is biologie. Kun je alleen goed tackelen als ze niet samen zitten in een ruimte en al zeker niet door schaars gekleed je body parts het luchtledige in te sturen.²
Wat versta je onder mannen die zich respectloos gedragen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven?
Gebeurt dit op je werk? Of misschien de mannen in je familie? Wat type man doet dat?
Wat zeggen mannen dan zoal?
En hoe reageer jij daarop, corrigeer je ze als je ze zo hoort praten?
Want jij 'adviseerd' altijd vrouwen maar hoe ga je om met mannen die zich respectloos gedragen?
Ja, maar gelijke rechten voor alle mannen (beetje jammer wanneer je als bijna enige niet mag kijken).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Jij bent toch moslim? Dan mag je helemaal niet naar vrouwen kijken, laat staan staren. Dus kop naar de grond en doorlopen.
Boeit me niet. Hij heeft zich gewoon aan de regels te houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, maar gelijke rechten voor alle mannen (beetje jammer wanneer je als bijna enige niet mag kijken).
Cool!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, maar gelijke rechten voor alle mannen
Doet hij ook, alleen niet die van de Nederlandse samenlevingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Boeit me niet. Hij heeft zich gewoon aan de regels te houden.
Jij beperkt hem dus in zijn mannelijkheid.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Boeit me niet. Hij heeft zich gewoon aan de regels te houden.
ja dit dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:59 schreef FYazz het volgende:
Misschien moeten wij (de normale mensen) die sportkleding ook niet zo overseksualiseren zoals de Tinders/Influencers/Gymsharks/Religieuzen wel proberen te doen.
Een sportbeha is niet bedacht voor de seksuele aandacht.
Het is ontworpen omdat de normale beha niet voldoende rekt, niet stevig genoeg is en vaak niet gemaakt is voor veel transpiratie.
De normale sportlegging is niet ontworpen voor het accentueren van de billen. Normale broeken en joggingbroeken ademen onvoldoende, zijn niet sluitend om het lichaam wat kan zorgen voor schuren/irritatie en bieden minder bewegingsvrijheid.
Het is ontworpen voor extra comfort en ondersteuning bij het sporten.
Die normale vrouw in de sportbeha en legging draagt dat dus niet om sexy te zijn of om aandacht te vragen, maar omdat anders tijdens de training de broekspijpen van die wijde joggingbroek in de weg zitten. Of zodat ze niet steeds haar beha bandjes hoeft op te hijsen en niet na een uur trainen rondloopt in een plakkerig, koud, bezweet T-shirt.
Je kan zeggen dat een string gemaakt is omdat het onzichtbaar is door de bovenkleding, omdat je in de zon meer huid kan laten bruinen of omdat je het prettiger vind zitten. Maar dat weten zal niet voorkomen dat mannen naar vrouwen in strings gaan kijken of er niet opgewonden van raken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:59 schreef FYazz het volgende:
Misschien moeten wij (de normale mensen) die sportkleding ook niet zo overseksualiseren zoals de Tinders/Influencers/Gymsharks/Religieuzen wel proberen te doen.
Het is ontworpen omdat de normale beha niet voldoende rekt, niet stevig genoeg is en vaak niet gemaakt is voor veel transpiratie.
De normale sportlegging is niet ontworpen voor het accentueren van de billen. Normale broeken en joggingbroeken ademen onvoldoende, zijn niet sluitend om het lichaam wat kan zorgen voor schuren/irritatie en bieden minder bewegingsvrijheid.
Het is ontworpen voor extra comfort en ondersteuning bij het sporten.
Die normale vrouw in de sportbeha en legging draagt dat dus niet om sexy te zijn of om aandacht te vragen, maar omdat anders tijdens de training de broekspijpen van die wijde joggingbroek in de weg zitten. Of zodat ze niet steeds haar beha bandjes hoeft op te hijsen en niet na een uur trainen rondloopt in een plakkerig, koud, bezweet T-shirt.
Dat zal vast zo zijn bij bepaalde mannen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:41 schreef -ZoonVan- het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat een string gemaakt is omdat het onzichtbaar is door de bovenkleding, omdat je in de zon meer huid kan laten bruinen of omdat je het prettiger vind zitten. Maar dat weten zal niet voorkomen dat mannen naar vrouwen in strings gaan kijken of er niet opgewonden van raken.
Normaliseer het echte griekse olympisch sporten maar weer dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:00 schreef -ZoonVan- het volgende:
Als ze dr truitje uitdoet gaat ze over de twaalf miljoen heen denkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vergeet Tess van Daelen.
Deze mevrouw legt uit wat een Pumpkin pounder is en waarom dat belangrijk is.
https://www.tiktok.com/@:(...)/7428611108358851872
Kijk, zo krijg je 12 miljoen likes. ter vergelijking; Tess van Daelen heeft 500 likes.
Onderdeel van het probleem is denk ik dat er ook gewoon vrouwen zijn die het niet doen vanwege het comfort, maar omdat ze leuk gevonden willen worden, en dat is voldoende argument voor hele legers aan vieze mannetjes om ongenegeerd te staren. Dit soort vrouwen doen hun soort geen plezier hiermee, die zijn alleen maar bezig met onze soort een plezier doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:19 schreef FYazz het volgende:
Het helpt hopelijk wel bij het besef dat vrouwen die een sportbeha en legging dragen dit niet doen om seksuele aandacht van mannen te trekken, ze doen dit vanwege het comfort.
Zeker, zie post 213.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Onderdeel van het probleem is denk ik dat er ook gewoon vrouwen zijn die het niet doen vanwege het comfort, maar omdat ze leuk gevonden willen worden, en dat is voldoende argument voor hele legers aan vieze mannetjes om ongenegeerd te staren. Dit soort vrouwen doen hun soort geen plezier hiermee, die zijn alleen maar bezig met onze soort een plezier doen
Als we dan toch zo gaan beginnen: een sportbeha is natuurlijk ook niet bedacht om zonder bovenkleding te dragen. Daarom dragen vrouwen in bijna elke andere sport er ook gewoon een shirt of hemdje boven. De gemiddelde amateur in het hockey, tennis, voetbal, handbal, badminton, tafeltennis etcetera ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:59 schreef FYazz het volgende:
Daar mochten vrouwen niet aan meedoen. Zelfs niet naar komen kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Normaliseer het echte griekse olympisch sporten maar weer dan.
Heb je ook witte sokken in de sportkamer?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:47 schreef asco het volgende:
Ik sport natuurlijk gewoon in mijn sportkamer en in de natuur. Liefst zo vroeg mogelijk zodat ik zo min mogelijk mensen tegenkom.![]()
Voor sex heb ik al decennia de beste vrouw op deze planeet en als we nog eens wat mooie jonge mensen bezig willen zien kijken we wel een aflevering van Couple Seduce The Babysitter.![]()
Het leven moet je simpel houden.
Dat je iets kunt seksualiseren betekent niet dat het voor seks gemaakt is. Alles is te seksualiseren. Als je maar een bepaalde fetisj hebt, kunnen luiers of voeten geseksualiseerd zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:28 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen: een sportbeha is natuurlijk ook niet bedacht om zonder bovenkleding te dragen. Daarom dragen vrouwen in bijna elke andere sport er ook gewoon een shirt of hemdje boven. De gemiddelde amateur in het hockey, tennis, voetbal, handbal, badminton, tafeltennis etcetera ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
En de gemiddelde amateur die de marathon loopt ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Die dragen allemaal een sportbeha en zijn allemaal aan het zweten. Dus dat goed afgetrainde vrouwen in de sportschool in een sportbeha lopen is heus niet alleen om praktische redenen.
Een sportbeha is inderdaad gemaakt om comfortabel te sporten. Het dragen van alléén een sportbeha is bij fitness wel echt een uitzondering, ten opzichte van al die andere sporten waar vrouwen een sportbeha dragen. Misschien ook niet zo raar, want esthetiek is een belangrijke reden dat veel mensen op fitness zitten. Dus dan wil je het resultaat ook laten zien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat je iets kunt seksualiseren betekent niet dat het voor seks gemaakt is. Alles is te seksualiseren. Als je maar een bepaalde fetisj hebt, kunnen luiers of voeten geseksualiseerd zijn.
Een sport beha is gemaakt om comfortabel te kunnen sporten. Met of zonder hemdje of shirt erover.
Het is wat offtopic, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze dr truitje uitdoet gaat ze over de twaalf miljoen heen denk
Geen idee wat het met dit topic te maken heeft
Sportsokken zijn meestal wel wat stevigerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je ook witte sokken in de sportkamer?
Ik vraag dit voor @:maily @:AardappelSchotel @:Kissingbird @:Pinnenmutske @:sp3c @:JustinK @:mario390 @:Lovely @:loveyoulongtime
Wat is het verschil tussen een sportbeha en deze korte rokjes?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:28 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen: een sportbeha is natuurlijk ook niet bedacht om zonder bovenkleding te dragen. Daarom dragen vrouwen in bijna elke andere sport er ook gewoon een shirt of hemdje boven. De gemiddelde amateur in het hockey, tennis, voetbal, handbal, badminton, tafeltennis etcetera ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dragen allemaal een sportbeha en zijn allemaal aan het zweten. Dus dat goed afgetrainde vrouwen in de sportschool in een sportbeha lopen is heus niet alleen om praktische redenen.
Misschien ook met reden...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar mochten vrouwen niet aan meedoen. Zelfs niet naar komen kijken.
Je kan een vulva/vagina niet seksualiseren, want van nature heeft dat een seksuele functie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat je iets kunt seksualiseren betekent niet dat het voor seks gemaakt is. Alles is te seksualiseren. Als je maar een bepaalde fetisj hebt, kunnen luiers of voeten geseksualiseerd zijn.
Een sport beha is gemaakt om comfortabel te kunnen sporten. Met of zonder hemdje of shirt erover.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:
Verder vind ik die kleding discussie eigenlijk een beetje onzin
Zelfs als je je sexy kleed en anderhalf uur voor de spiegel staat voor je op gaat moet je gewoon kunnen sporten zonder lastig gevallen te worden
Zelfs mannen kunnen aan de blik of de houding best merken dat iemand niet geïnteresseerd is ... read the room denk ik dan
Het is ook helemaal niet erg als mensen bewust of onbewust een beoordeling maken. Het is van belang, en dat kun je ook als man volgens mij, dat het onderwerp van je beoordeling daar geen (over)last van ondervindt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan een vulva/vagina niet seksualiseren, want van nature heeft dat een seksuele functie.
Vrouwen kun je ook niet als geheel seksualiseren. Het zit immers in onze biologie om op basis van lichaam(sverhoudingen), geur, enz. te beoordelen of we ons met iemand willen voortplanten. Wat redelijk gelijk staat aan ‘seksueel aantrekkelijk vinden’.
Het is dus niet zo zeer de kleding die hier ook een rol speelt. Ik bedoel: de sport bh als zodanig doet niet zoveel (tenzij je die seksualiseert natuurlijk). Maar als een man of een vrouw kleding draagt waarin de lichaamsvormen goed waarneembaar zijn, dan gaat ons lizard brain opspelen en bewust dan wel onbewust wordt er een beoordeling gemaakt.
Anders gezegd: juist datgene wat niet in verband staat met seks kun je seksualiseren. Al het andere is al seksueel van aard.
Ik kan echt net zoveel plaatjes op google vinden van sporters die geen shirt dragen boven de sportbeha/top. Kijk bijvoorbeeld naar onze olympische sporters zoals het atletiekteam.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:28 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt. Ik kies ervoor om kleding aan te trekken zonder dat men kan liplezen.quote:
Zie mijn post precies daarboven. Het lijkt mij common sense.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet erg als mensen bewust of onbewust een beoordeling maken. Het is van belang, en dat kun je ook als man volgens mij, dat het onderwerp van je beoordeling daar geen (over)last van ondervindt.
Het is allemaal niet zo moeilijk. Niemand vindt dat je volledig oordeelloos rond moet lopen en nit mag zien, ruiken, horen, wie je aantrekkelijk vindt. Alleen hoeft niemand dat te merken, tenzij je daadwerkelijk in een situatie bent waarin men actief aan het flirten is ende gelegenheid zich er voor leent.
Als stuntelige lelijkerd lijkt het mij dat je vooraf al een beetje kan inschatten dat die dame waar in de sportschool iedereen naar kijkt misschien niet de meest logische keuze is. Sowieso lijkt mij dan dat je beter een andere omgeving kan kiezen om leuke vrouwen te ontmoeten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:35 schreef Marsenal het volgende:
Als je een Hollywood film kijkt waarin een stuntelige lelijkerd de liefde van z'n leven ontmoet in de sportschool waar ze staat te shinen met al haar jiggly bits, dan vinden we het aandoenlijk, maar in feite is het gedrag waar we afkeurend over doen in het echte leven. Ik denk dat die culturele paradox onderdeel ervan is, het feit dat zo veel 'normale' mensen zich toch laten betrappen op dit gedrag. Uiteindelijk wil iedereen gewoon leuk gevonden worden, en gaan ongemerkt allemaal grenzen over.
Het is net alsof je Kuyt aanstelt als trainer van Feyenoord. Iedereen weet dat het waardeloos is en je het niet moet proberen, maar toch hopen ze dan stiekem dat het als een episch liefdesverhaal afloopt.
Zeg dat maar tegen stuntelige lelijkerds, die hebben alles al geprobeerd. Er is een overschot aan vrijgezellenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als stuntelige lelijkerd lijkt het mij dat je vooraf al een beetje kan inschatten dat die dame waar in de sportschool iedereen naar kijkt misschien niet de meest logische keuze is. Sowieso lijkt mij dan dat je beter een andere omgeving kan kiezen om leuke vrouwen te ontmoeten.
Play your strength, not your weakness.
Nou ja, men weet toch wel dat men Hollywood films niet voor waar moet aannemen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:35 schreef Marsenal het volgende:
Als je een Hollywood film kijkt waarin een stuntelige lelijkerd de liefde van z'n leven ontmoet in de sportschool waar ze staat te shinen met al haar jiggly bits, dan vinden we het aandoenlijk, maar in feite is het gedrag waar we afkeurend over doen in het echte leven. Ik denk dat die culturele paradox onderdeel ervan is, het feit dat zo veel 'normale' mensen zich toch laten betrappen op dit gedrag. Uiteindelijk wil iedereen gewoon leuk gevonden worden, en gaan ongemerkt allemaal grenzen over.
Het is net alsof je Kuyt aanstelt als trainer van Feyenoord. Iedereen weet dat het waardeloos is en je het niet moet proberen, maar toch hopen ze dan stiekem dat het als een episch liefdesverhaal afloopt.
Ik denk dat dat heel erg tegenvalt, en legio mensen gewoon een verwrongen beeld van de realiteit hebben. Anders gebeurde het toch niet zo massaal? Het is niet alsof deze mensen elke dag wakker worden en zich voornemen om dan maar een dagje zich ongepast te gedragen in de publieke ruimte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, men weet toch wel dat men Hollywood films niet voor waar moet aannemen?
Er wordt daarin zoveel complete nonsens voorgeschoteld, wat heerlijk is om naar te kijken, maar geen werkelijkheid is.
Ik vind het best zorgwekkend hoeveel mensen niet meer de voelsprieten hebben als het gaat over wat sociaal en niet kan. En nee, dat was al pre-covid, dus daar ligt het niet aan, hoewel dat bepaald geen positieve bijdrage heeft geleverd. Zulke dingen leer je toch thuis?
Tess heeft gewoon een stukje geschreven in de telegraafquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:06 schreef probeer het volgende:
Nou, Tess heeft iig effectief reclame voor zichzelf gemaakt hoor
Wat een onbelangrijke onzin dit zeg
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet.
Het is heus niet zo dat wij vrouwen thuis voor de spiegel gaan staan en denken "met welk sporttopje ga ik vandaag Lichtloper zijn aandacht trekken".
liplezen? waar heb je het over manquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
klopt. Ik kies ervoor om kleding aan te trekken zonder dat men kan liplezen.
Know the toe…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
liplezen? waar heb je het over man
Het hangt er geheel vanaf hoe een man dat aanpaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:35 schreef Marsenal het volgende:
schijnt toch echt heel moeilijk te zijn voor sommigen, dat onderscheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het hangt er geheel vanaf hoe een man dat aanpakt
Als het is als
"Hee hallo, zou je het leuk vinden om samen een kop koffie bij de bar te drinken?"
Dan is niemand daar tegen.
Als het is als
"Ëeeeeey, smatje. Die billen van jou zijn super geil. Wat wil je niet met me praten, kuthoer!! sssssssssssssssssssss!"
Dan zal dat minder worden gewaardeerd.
Weet je wat ook fijn zou zijn? Dat sportkleding voor dames ook echt om in te sporten is. Dus dat je niet bij de vrouwenmodellen standaard drie maten omhoog moet tellen en dan hopen dat het nekgat niet zo overdreven groot is (wat blijkbaar ineens moet bij shirtjes voor vrouwen) dat je tieten eruit vallen als je drie millimeter bukt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:59 schreef FYazz het volgende:
...
Zonder erbij geweest te zijn natuurlijk moeilijk te beoordelen, maar het zou kunnen dat deze Tess een beetje autistisch is.quote:Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.
Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?
Nee, want dan gaan die labiele wijven zich weer snijden uit onzekerheid of zich vol laten pompen met botox of fillers. Te veel aandacht of te weinig, het is toch altijd de schuld van kerels.quote:
Wie zal het zeggen…quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan die labiele wijven zich weer snijden uit onzekerheid of zich vol laten pompen met botox of fillers. Te veel aandacht of te weinig, het is toch altijd de schuld van kerels.
Als je in de PauperFit traint wel ja, daar komen echt alleen maar losers die aandacht te kort komen. Tijdje terug 1 keer wezen trainen om te kijken, want is toevallig het dichtst in de buurt. Maar ik zou daar nog niet wekelijks trainen al zou je me er voor betalen. Het volk wat daar komt is echt niet om uit te staan, los van het feit dat Basic Fit echt een goedkope teringbende is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:51 schreef KingRadler het volgende:
De sportschool is toch vooral om gezien te worden, het heeft niks meer te maken met sporten.
Door de opkomst van social media, zoals Instagram en TikTok, wil iedere jonge persoon naar de sportschool.
Je vergeet even het stukje waarbij het raadzaam is voor vrouwen om in het openbaar altijd in elk geval een beetje in de gaten te houden wie er mogelijk belangstelling heeft zodat ze later niet ineens op de parkeerplaats met een gek te maken hebben die ze niet zagen aankomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het gaat haar trouwens geen zak aan waar anderen naar kijken. Zolang ze maar niet lastig gevallen word. En als ze serieus met haar eigen oefeningen bezig is let ze daar niet eens op.
Of door ervaringen of door waarschuwingen van anderen. Er is ook echt een verschil tussen gewoon kijken en "alleen maar kijken". De meeste dames zullen echt het verschil wel weten en hysterische influencers moet je natuurlijk nooit als maatstaf nemenquote:Op zondag 3 november 2024 18:57 schreef theunderdog het volgende:
Er zullen zeker dames lastig worden gevallen in de gym. Vast en zeker. Maar er zijn ook genoeg dames die gewoon bij voorbaat er al vanuit gaan dat ze worden gezien als een stuk vlees, en dan eenmaal alles verdacht vinden. Maar als jij precies voor mij gaat squatten, dan zou ik ook naar je kijken als je een man was. Want waar moet ik anders naar kijken? geforceerd opzij? naar het plafond? het is vrij normaal om voor je uit te kijken..
Jawel. Maar er zijn gewoon meerdere mogelijkheden. Zo kan 'staren' ook voortkomen uit het respect dat je hebt voor iemand zijn of haar kracht. Heb dat zowel bij mannen als vrouwen gehad in de gym. Ik vind het onwijs wat mensen met hun lichaam kunnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of door ervaringen of door waarschuwingen van anderen. Er is ook echt een verschil tussen gewoon kijken en "alleen maar kijken". De meeste dames zullen echt het verschil wel weten en hysterische influencers moet je natuurlijk nooit als maatstaf nemen
Oftewel, de soep wordt niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt. Fijn als mensen zich bewust zijn hoe ze over kunnen komen maar er is denk ik niemand (bij normaal verstand) die jou zal aanvliegen voor het kijken naar een pal voor jou squattende kont.
Dit vind ik ook wel een dingetje, overigens. Gewoon fijne sportkleding voor dames is echt lastig te vinden. Het moet allemaal kort en strak. Ik wilde graag een hemdje om in te sporten, maar graag wat langer dan tot net boven mijn navel en niet als ene tweede huid. Daar heb ik echt lang naar moeten zoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Weet je wat ook fijn zou zijn? Dat sportkleding voor dames ook echt om in te sporten is. Dus dat je niet bij de vrouwenmodellen standaard drie maten omhoog moet tellen en dan hopen dat het nekgat niet zo overdreven groot is (wat blijkbaar ineens moet bij shirtjes voor vrouwen) dat je tieten eruit vallen als je drie millimeter bukt.
En dat shorts voor vrouwen gewoon shorts zijn en niet onnodig hoog opgesneden dingen met de helft aan stof vergeleken bij mannenbroeken.
Echt heel leuk dat ik mijn vormen mag laten zien en zo in deze vrije maatschappij, maar onderaan de streep wil ik gewoon net als mijn mannelijke clubgenoten onbevangen kunnen sparren zonder dat er van alles opkruipt en onderuit piept omdat het zo nodig modieus in plaats van praktisch moet zijn.
Maar dan ga je toch niet staren? Dan is een korte, waarderende blik toch ook voldoende?quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar er zijn gewoon meerdere mogelijkheden. Zo kan 'staren' ook voortkomen uit het respect dat je hebt voor iemand zijn of haar kracht. Heb dat zowel bij mannen als vrouwen gehad in de gym. Ik vind het onwijs wat mensen met hun lichaam kunnen.
Ja oke. maar wanneer is het dan staren? als iemand precies voor mij bezig is met een bepaalde oefening (en ik heb pauze's tussen de set), dan kijk ik naar voren. Meestal ga ik dan beetje onzinnig op mijn mobiel scrollen, maarja, moet ook ergens heen kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet staren? Dan is een korte, waarderende blik toch ook voldoende?
Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik al bewust met mijn squats een beetje aan de zijkant ga staan, met mijn rug (en dus kont) naar de muur, in de hoop dat ik op die manier kan voorkomen dat ik in iemands zicht bezig ben, en dat een kerel zich dan zo positioneert dat ie alsnog zo zit dat ie mij kan bekijken. En dan ben ik dus al bezig, dus dat is een bewuste keuze van die kerel.
Vrouwen zoals Britneycheers zijn een soort Trump. Houden van aandacht, ook negatief en als het mis gaat doen ze de slachtoffer actquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:43 schreef schommelstoel het volgende:
Een deel twee van een Britney topic...
Over dingen gesproken die overbodig zijn.
Haar ervaring is geen zelfoverschatting. Ze maakt gewoon mee dat ze veel aandacht krijgt van mannen en dat vindt ze vervelend. Betekent niet dat ze bijzonder is of dat vindt. Alle vrouwen worden weleens lastig gevallen door mannen, helaas.quote:Op maandag 4 november 2024 21:18 schreef theunderdog het volgende:
Het is soms ook echt een vorm van zelfoverschatting. Dat dames echt denken dat mannen gaan steigeren als ze je zien in een sportpakje. Nee Tess, zo bijzonder ben je niet schat. Echt niet.
welnee joh. Het is maar een column. Ze schrijft graag stukjes en dit stukje moet je met een flinke korrel zout en een dikke vette knipoog nemen. Dat is niet mijn reactie, maar de reactie van Tess zelf.quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Haar ervaring is geen zelfoverschatting. Ze maakt gewoon mee dat ze veel aandacht krijgt van mannen en dat vindt ze vervelend. Betekent niet dat ze bijzonder is of dat vindt. Alle vrouwen worden weleens lastig gevallen door mannen, helaas.
Ja had ik ook gezegd als ik haar was.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
welnee joh. Het is maar een column. Ze schrijft graag stukjes en dit stukje moet je met een flinke korrel zout en een dikke vette knipoog nemen. Dat is niet mijn reactie, maar de reactie van Tess zelf.
[ afbeelding ]
Zoals je ook met de ‘objectieve journalistiek’ die in den Telegraaph gedrukt wordt moet doen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
welnee joh. Het is maar een column. Ze schrijft graag stukjes en dit stukje moet je met een flinke korrel zout en een dikke vette knipoog nemen. Dat is niet mijn reactie, maar de reactie van Tess zelf.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Haar ervaring is geen zelfoverschatting. Ze maakt gewoon mee dat ze veel aandacht krijgt van mannen en dat vindt ze vervelend. Betekent niet dat ze bijzonder is of dat vindt. Alle vrouwen worden weleens lastig gevallen door mannen, helaas.
Natuurlijk kan haar ervaring wel voortkomen uit zelfoverschatting. Als ik mijzelf helemaal de shit vind, dan kan van elke blik maken dat mensen mij wel zien zitten. Terwijl het ook gewoon toeval kan zijn dat ze jouw richting opkijken.quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Hahaha wat een coping dit. Nu moeten we ineens een column met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het echt een onuitstaanbaar wijf.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relatie met een Marokkaan ook nog.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een onuitstaanbaar wijf.
Relevantie?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef Killumination het volgende:
[..]
Relatie met een Marokkaan ook nog.
Vertel?quote:
Dus eigenlijk is iedereen er blij mee behalve jij?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef KingRadler het volgende:
Column is uit de duim gezogen om reacties uit te lokken.
Telegraaf blij en op Fok hebben we het nog steeds over.
Grietje. wilt dat je naar haar kijkt, dat is gezond.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Peppert het volgende:
Ik was gisteren nog in de gym en ineens verscheen een heel jong grietje voor mij met strakke leggingachtige slipje (nadat ze haar trainingsbroek voor mijn ogen uit had gedaan). Ik keek een half uur links en rechts of naar beneden om haar derrière niet te hoeven zien. Ze maken het je niet makkelijk en je bent snel de schuldige als man. Een optie is strakke scheiding invoeren in sportscholen en schuren: dan zijn we gelijk van het gezeik af (ook voor trangenders en andere verdwaalde gevallen anders houdt het gezeik nooit op).
Purdah naar Pakistaans model? Gezellige samenleving, wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Peppert het volgende:
Ik was gisteren nog in de gym en ineens verscheen een heel jong grietje voor mij met strakke leggingachtige slipje (nadat ze haar trainingsbroek voor mijn ogen uit had gedaan). Ik keek een half uur links en rechts of naar beneden om haar derrière niet te hoeven zien. Ze maken het je niet makkelijk en je bent snel de schuldige als man. Een optie is strakke scheiding invoeren in sportscholen en schuren: dan zijn we gelijk van het gezeik af (ook voor trangenders en andere verdwaalde gevallen anders houdt het gezeik nooit op).
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Peppert het volgende:
Ik was gisteren nog in de gym en ineens verscheen een heel jong grietje voor mij met strakke leggingachtige slipje (nadat ze haar trainingsbroek voor mijn ogen uit had gedaan). Ik keek een half uur links en rechts of naar beneden om haar derrière niet te hoeven zien.
Wat is dit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |