abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:39:49 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215369325
Mooi onderwerp waar we nog even mee vooruit kunnen. Deel 1 kun je hier vinden:

NWS / Tess gaat naar een Ladies only gym

Ik trap af:

Tess is tot inkeer gekomen en is reactief de preventiehoek ingedoken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215369359
Een deel twee van een Britney topic...

Over dingen gesproken die overbodig zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:49:56 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215369410
als we goed lezen steekt tess niet slechts af toch boze vieze mannen, ook tegen de genoemde vrouwen in liplees broekjes enzo

ze is niet naar de ladys only gym gegaan omdat ze een mannenhater is maar omdat haar gym teveel op een datingclub leek en te weinig op een sportschool

ze is niet tot inkeer gekomen en met preventie heeft het geen bal te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:53:47 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369442
Heren, minder gluren aub.
pi_215369463
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 09:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij weet niet wat voor haar de norm is gebleken in die andere sportschool.

Dat maakt het nog niet DE norm in heel Nederland bij alle sportscholen voor alle vrouwen, maar het kan voor haar wel dusdanig veel voorgekomen zijn dat het een probleem werd.
Door te stellen dat het bij haar sportschool nog meeviel zegt ze iets over alle sportscholen.

Had ze het alleen bij die ene op steenworp gelaten, dan had ik daar idd niets over kunnen zeggen.
pi_215369471
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…

Met consent, dat dan weer wel. Er gaat niets boven een eigen gym in huis. :)
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:03:13 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215369488
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…

:O
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:04:01 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij bent in ieder geval geen gevaar in de sportschool. :D
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:08:56 #9
13462 BansheeBoy
pi_215369531
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:10:33 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369546
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten. :')

Ik vrees dat dit topic gevuld is met Tess-dit en Tess-dat dus ik gooi ‘m er maar even in.
pi_215369578
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.

Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.

Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?

Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?

Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:14:58 #12
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215369589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:

[..]
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.

Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?

Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?

Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
Denk dat ze bedoelen als een vrouw alleen een sport bh draagt en niks erover.
pi_215369623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.

Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:18:40 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369635
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.

Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
Dit meen je niet…
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:19:29 #15
13462 BansheeBoy
pi_215369645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:18 schreef Noek het volgende:

[..]
Joh, ga lekker in een ander land dicteren wat we wel of niet "mogen" dragen
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.

Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:22:57 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215369694
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.

Ah, zeker elke keer een stapje tot dat vrouwen in een boerka moeten sporten?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:30:57 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215369794
Nee daar heb je het nooit over
pi_215369831
Je ging janken daar in FB en je denkt gewoon in NWS nog maar een kans geven :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:35:42 #19
13462 BansheeBoy
pi_215369840
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:30 schreef sp3c het volgende:
Nee daar heb je het nooit over
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen? :?

vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:36:53 #20
13462 BansheeBoy
pi_215369853
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ging janken daar in FB en je denkt gewoon in NWS nog maar een kans geven :')
Jullie kijken mij hier aan. Maar het zijn de vrouwen zelf die klagen. Wat ik doe is juist de helpende hand reiken. Zonder daarbij naar de eigen belangen te kijken. Iets wat de meeste mannen helaas wel doen. Stukje belangenverstrengeling.

pi_215369864
Gaslighting heb jij volgens mij uitgevonden :r
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:39:49 #22
13462 BansheeBoy
pi_215369879
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaslighting heb jij volgens mij uitgevonden :r
Ik weet niet precies wat dat betekent. Maar je het lijkt het oneens met me te zijn? Draag daarvoor je argumenten aub. Ik leer graag van je.

pi_215369883
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?

Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?

PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
pi_215369912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:

[..]
Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?

Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?

PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.
Prima hoor, verder, maar zo ijdel ben ik gewoonweg niet.
-nee-
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:47:07 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215369935
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen? :?

Dan nog penetratie is geen logisch gevolg van handen schudden, de vrouw heeft daar echt wat over te zeggen
pi_215369947
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:

[..]
Dan nog.

Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?

Slecht voor het imago vooral ja. Want als Marianne voor het eerst binnenkomt omdat ze een paar keer per week aan wat gewichten wil hangen, zoekt ze een andere sportschool als ze jou daar met een bloot bovenlijf ziet stampen.

Het voordeel van zo’n sportschool is wel dat er weinig mensen bij de vrije gewichten staan, de meeste mensen staan op een loopband of doen een groepslesje. Het nadeel is dat het wat duurder is.
pi_215369951
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.
Prima hoor, verder, maar zo ijdel ben ik gewoonweg niet.
Ik heb juist de ervaring dat de middelbare huisvrouwen en dikkertjes (jouw woorden) het veel sneller opgeven dan de sportfanaten en de bodyshapers.
Paar maanden zijn ze gemotiveerd en komen ze elke week 3 keer plus nog een groepslesje en dan ebt het ineens weer weg en zie je ze maanden niet meer.

Maar goed, ieder zijn ervaring.

Maar sportbeha’s en tops weren uit de gym vind ik persoonlijk dus wat ver gaan.
pi_215369975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:49 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik heb juist de ervaring dat de middelbare huisvrouwen en dikkertjes (jouw woorden) het veel sneller opgeven dan de sportfanaten en de bodyshapers.
Paar maanden zijn ze gemotiveerd en komen ze elke week 3 keer plus nog een groepslesje en dan ebt het ineens weer weg en zie je ze maanden niet meer.
Tuurlijk, mensen die al heel fit zijn, hebben een grotere discipline, dus die maken ook daadwerkelijk gebruik van een jaarabonnement. En als je 125 kg bent, dan is het niet makkelijk, dan geven er veel op.
Maar als je 125 kg bent en je komt naar binnen omdat je weer de regie over je lichaam wilt, is het enorm lastig als de sportschool overbevolkt is met allemaal extreem fitte mensen die het als een verlengstuk van Tinder zien.

Een goede sportschool bedient iedereen.

Ik kickboks zelf, en dat is eigenlijk veel makkelijker. Je traint keihard, en hebt altijd mensen om je heen die je blijven pushen. En mensen zijn met hun sport bezig, en niet met hun kont.
-nee-
pi_215370000
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Slecht voor het imago vooral ja. Want als Marianne voor het eerst binnenkomt omdat ze een paar keer per week aan wat gewichten wil hangen, zoekt ze een andere sportschool als ze jou daar met een bloot bovenlijf ziet stampen.

Dat heeft vooral met de mindset van Marianne te maken en niet met die top of sportbeha.

Als je geïntimideerd raakt door iemand die simpelweg staat te trainen in kleding die daarvoor gemaakt is dan zit er iets met je eigen zelfvertrouwen niet goed.

Je kunt iemand die fit is ook zien als voorbeeld he ipv dat je jezelf onzeker hierdoor laat maken.

Durft Marianne ook niet naar het zwembad? Of gaat ze dan liever in een boerkini zwemmen?
pi_215370022
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:58 schreef FYazz het volgende:

[..]
Dat heeft vooral met de mindset van Marianne te maken en niet met die top of sportbeha.

Als je geïntimideerd raakt door iemand die simpelweg staat te trainen in kleding die daarvoor gemaakt is dan zit er iets met je eigen zelfvertrouwen niet goed.

Je kunt iemand die fit is ook zien als voorbeeld he ipv dat je jezelf onzeker hierdoor laat maken.

Durft Marianne ook niet naar het zwembad? Of gaat ze dan liever in een boerkini zwemmen?
Dan heeft Marianne straks een laag zelfbeeld én een onomkeerbaar dikke reet. Vind ik wel zielig.
-nee-
pi_215370064
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar als je 125 kg bent en je komt naar binnen omdat je weer de regie over je lichaam wilt, is het enorm lastig als de sportschool overbevolkt is met allemaal extreem fitte mensen die het als een verlengstuk van Tinder zien.

Een goede sportschool bedient iedereen.

Ik kickboks zelf, en dat is eigenlijk veel makkelijker. Je traint keihard, en hebt altijd mensen om je heen die je blijven pushen. En mensen zijn met hun sport bezig, en niet met hun kont.
Helemaal eens wat betreft dat Tinder-verlengstuk, maar dat heeft vooral met karakter/trends te maken vind ik en niet zozeer met goed zittende sportkleding. Die influencers en Tinderfans misbruiken deze kleding voor de mooie plaatjes en aandacht.

Ook eens met het laatste.
Ik sport zelf alleen in de gym ter ondersteuning van mijn hoofdsporten, dus niet voor de plaatjes en daten, maar wel in sportbeha en legging :) (en vind het verder geen probleem als ik word bekeken zolang het maar netjes blijft en ik gewoon mijn training kan voortzetten).
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:19:31 #32
5428 crew  miss_sly
pi_215370166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef FYazz het volgende:

[..]
Helemaal eens wat betreft dat Tinder-verlengstuk, maar dat heeft vooral met karakter/trends te maken vind ik en niet zozeer met goed zittende sportkleding. Die influencers en Tinderfans misbruiken deze kleding voor de mooie plaatjes en aandacht.

Ook eens met het laatste.
Ik sport zelf alleen in de gym ter ondersteuning van mijn hoofdsporten, dus niet voor de plaatjes en daten, maar wel in sportbeha en legging :) (en vind het verder geen probleem als ik word bekeken zolang het maar netjes blijft en ik gewoon mijn training kan voortzetten).
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.

Het hoeft allemaal niet zo'n probleem te zijn, ook een beetje rondkijken tijdens het trainen. Ik denk dat juist bij van die ketens als Basic Fit er veel meer gluurders, fitgirls-met-camera en tinderdate-zoekers rondlopen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:36:02 #33
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215370283
Mooi voor Tess.

Maar voor de duidelijkheid: hoeveel vrouwen klagen hierover? En hoeveel gyms zijn er in Nederland voor alleen vrouwen?
En is er ook onderzoek gedaan naar hoeveel vrouwen uit zichzelf daar naar toe gaan en hoeveel waarvan de man ze niet naar een gemengde gym laat gaan?
Ik ga ook naar de sportschool en heb hier nog nooit een vrouw over horen klagen dus heb allerlei vragen over dit onderwerp.
To BG or not to BG!
pi_215370302
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
dus ik gooi ‘m er maar even in.
Bij Tess?

Boh boh.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:48:48 #35
13462 BansheeBoy
pi_215370379
Ze krijgt onzettend veel over haar heen nu. Dat vind ik niet helemaal terecht. Ze heeft de juiste stappen genomen om dit probleem voortaan te tackelen. Daar mag best een schouderklopje voor worden gegeven.

vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:50:55 #36
13462 BansheeBoy
pi_215370396
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De striptekenaar van Sjors en Sjimmie?
Ja, een van mijn grote voorbeelden. Mooie vent.

pi_215370502
Ik heb zelf ook geen hoge pet op van globogyms. Dus als voor sommige vrouwen dan een Ladies only gym een fijn alternatief is, prima toch?

Ik ga ook naar een sportschool die ik fijn vind terwijl de Basic-Fit net iets dichterbij zit. Nou boehoe zeg, wat een aansteller ben ik met mijn hoge eisen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_215370580
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.

Het hoeft allemaal niet zo'n probleem te zijn, ook een beetje rondkijken tijdens het trainen. Ik denk dat juist bij van die ketens als Basic Fit er veel meer gluurders, fitgirls-met-camera en tinderdate-zoekers rondlopen.
Dat denk ik ook.
Bij de wat kleinere/persoonlijke gyms komt iedereen gewoon voor zichzelf. Tuurlijk een beetje kijken, kort praatje, elkaar complimenteren komt ook daar voor, maar het is vooral daarna weer focus op de eigen training.

Doorgaans hebben dat soort gyms ook striktere regels voor camera/telefoongebruik in de zaal dan bij sportketens die het juist van de social media moeten hebben.
Bij de gyms waar ik kom mag je helemaal niet filmen en niet bellen in de zaal. Daarmee hou je zeker een bepaald publiek buiten de deur (en hoef je geen strenge kledingeisen te hanteren).

Ik denk dat Tess gewoon niet de juiste gym in haar omgeving heeft en daarom denkt dat een vrouwen only gym de enige uitkomst is.
En als dat voor haar beter werkt dan is dat verder ook goed natuurlijk.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:23:38 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215370612
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 13:07 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb zelf ook geen hoge pet op van globogyms. Dus als voor sommige vrouwen dan een Ladies only gym een fijn alternatief is, prima toch?

Ik ga ook naar een sportschool die ik fijn vind terwijl de Basic-Fit net iets dichterbij zit. Nou boehoe zeg, wat een aansteller ben ik met mijn hoge eisen.
Moeilijk te zeggen, dat ligt een beetje aan die eisen

Die van Tess zijn een beetje matig maar zelf weten waar je je geld aan uitgeeft denk ik dan
pi_215370854
Sowieso naar de sportschool gaan :')
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:00:25 #41
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215370884
quote:
82s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Niks mis mee. Beter voor je gezondheid dan op je luie reet te blijven zitten.
En boven een bepaalde leeftijd is het ook beter om krachttraining te gaan doen, met alleen met de hond wandelen red je het dan niet.
pi_215371044
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niks mis mee. Beter voor je gezondheid dan op je luie reet te blijven zitten.
En boven een bepaalde leeftijd is het ook beter om krachttraining te gaan doen, met alleen met de hond wandelen red je het dan niet.
Ja ga er even serieus op in :P
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:16:58 #43
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215371059
quote:
@ZarB en @Aberkullie vinden dit leuk
pi_215371069
Is Tess eigenlijk een beetje een lekker wijf?
-nee-
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:17:59 #45
5428 crew  miss_sly
pi_215371078
quote:
Hey, jonguh, naar de sportschool gaan is leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:36:24 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215371259
Totaal niet leuk
pi_215371436
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Niets mis mee. In een strak pakje zouden de meeste mannen wel even opkijken als ze voorbij komt.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:19:21 #48
13462 BansheeBoy
pi_215371658
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Het kan verkeren, gezien de vele klachten van haar verwacht ik wel dat ze er bovengemiddeld uitziet ja. Maar goed dat is een aanname.

Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:24:17 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215371708
Maar Tess sport niet in een outfit waarmee je bij menig ruwe vent het hoofd op hol brengt

Lees dan ook een keer verder dan de titel man, zoveel is het niet 8)7

Begint behoorlijk genant te worden
pi_215371739
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef sp3c het volgende:
Maar Tess sport niet in een outfit waarmee je bij menig ruwe vent het hoofd op hol brengt

Lees dan ook een keer verder dan de titel man, zoveel is het niet 8)7

Begint behoorlijk genant te worden
Begint?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')