Door te stellen dat het bij haar sportschool nog meeviel zegt ze iets over alle sportscholen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij weet niet wat voor haar de norm is gebleken in die andere sportschool.
Dat maakt het nog niet DE norm in heel Nederland bij alle sportscholen voor alle vrouwen, maar het kan voor haar wel dusdanig veel voorgekomen zijn dat het een probleem werd.
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…
Met consent, dat dan weer wel. Er gaat niets boven een eigen gym in huis.
Jij bent in ieder geval geen gevaar in de sportschool.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…
Met consent, dat dan weer wel. Er gaat niets boven een eigen gym in huis.
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten.quote:
Ik vrees dat dit topic gevuld is met Tess-dit en Tess-dat dus ik gooi ‘m er maar even in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten.
²
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.
Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Denk dat ze bedoelen als een vrouw alleen een sport bh draagt en niks erover.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.
Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?
Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?
Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.
Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?
Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?
Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
Dit meen je niet…quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.
Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Joh, ga lekker in een ander land dicteren wat we wel of niet "mogen" dragen
Ah, zeker elke keer een stapje tot dat vrouwen in een boerka moeten sporten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.
²
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen?quote:
Jullie kijken mij hier aan. Maar het zijn de vrouwen zelf die klagen. Wat ik doe is juist de helpende hand reiken. Zonder daarbij naar de eigen belangen te kijken. Iets wat de meeste mannen helaas wel doen. Stukje belangenverstrengeling.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ging janken daar in FB en je denkt gewoon in NWS nog maar een kans geven
Ik weet niet precies wat dat betekent. Maar je het lijkt het oneens met me te zijn? Draag daarvoor je argumenten aub. Ik leer graag van je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaslighting heb jij volgens mij uitgevonden
Dan nog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.
Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?
Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?
PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
Dan nog penetratie is geen logisch gevolg van handen schudden, de vrouw heeft daar echt wat over te zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen?
²
Slecht voor het imago vooral ja. Want als Marianne voor het eerst binnenkomt omdat ze een paar keer per week aan wat gewichten wil hangen, zoekt ze een andere sportschool als ze jou daar met een bloot bovenlijf ziet stampen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?
Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?
PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
Ik heb juist de ervaring dat de middelbare huisvrouwen en dikkertjes (jouw woorden) het veel sneller opgeven dan de sportfanaten en de bodyshapers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.
Prima hoor, verder, maar zo ijdel ben ik gewoonweg niet.
Tuurlijk, mensen die al heel fit zijn, hebben een grotere discipline, dus die maken ook daadwerkelijk gebruik van een jaarabonnement. En als je 125 kg bent, dan is het niet makkelijk, dan geven er veel op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:49 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb juist de ervaring dat de middelbare huisvrouwen en dikkertjes (jouw woorden) het veel sneller opgeven dan de sportfanaten en de bodyshapers.
Paar maanden zijn ze gemotiveerd en komen ze elke week 3 keer plus nog een groepslesje en dan ebt het ineens weer weg en zie je ze maanden niet meer.
Dat heeft vooral met de mindset van Marianne te maken en niet met die top of sportbeha.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Slecht voor het imago vooral ja. Want als Marianne voor het eerst binnenkomt omdat ze een paar keer per week aan wat gewichten wil hangen, zoekt ze een andere sportschool als ze jou daar met een bloot bovenlijf ziet stampen.
Dan heeft Marianne straks een laag zelfbeeld én een onomkeerbaar dikke reet. Vind ik wel zielig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de mindset van Marianne te maken en niet met die top of sportbeha.
Als je geïntimideerd raakt door iemand die simpelweg staat te trainen in kleding die daarvoor gemaakt is dan zit er iets met je eigen zelfvertrouwen niet goed.
Je kunt iemand die fit is ook zien als voorbeeld he ipv dat je jezelf onzeker hierdoor laat maken.
Durft Marianne ook niet naar het zwembad? Of gaat ze dan liever in een boerkini zwemmen?
Helemaal eens wat betreft dat Tinder-verlengstuk, maar dat heeft vooral met karakter/trends te maken vind ik en niet zozeer met goed zittende sportkleding. Die influencers en Tinderfans misbruiken deze kleding voor de mooie plaatjes en aandacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar als je 125 kg bent en je komt naar binnen omdat je weer de regie over je lichaam wilt, is het enorm lastig als de sportschool overbevolkt is met allemaal extreem fitte mensen die het als een verlengstuk van Tinder zien.
Een goede sportschool bedient iedereen.
Ik kickboks zelf, en dat is eigenlijk veel makkelijker. Je traint keihard, en hebt altijd mensen om je heen die je blijven pushen. En mensen zijn met hun sport bezig, en niet met hun kont.
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef FYazz het volgende:
[..]
Helemaal eens wat betreft dat Tinder-verlengstuk, maar dat heeft vooral met karakter/trends te maken vind ik en niet zozeer met goed zittende sportkleding. Die influencers en Tinderfans misbruiken deze kleding voor de mooie plaatjes en aandacht.
Ook eens met het laatste.
Ik sport zelf alleen in de gym ter ondersteuning van mijn hoofdsporten, dus niet voor de plaatjes en daten, maar wel in sportbeha en legging (en vind het verder geen probleem als ik word bekeken zolang het maar netjes blijft en ik gewoon mijn training kan voortzetten).
Bij Tess?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
dus ik gooi ‘m er maar even in.
Ja, een van mijn grote voorbeelden. Mooie vent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De striptekenaar van Sjors en Sjimmie?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik train in een kleine sportschool met een heel gemeleerd publiek: van jonge mensen (15) tot echt oudere mensen (70+ zelfs), van beetje in beweging blijven tot stevig trainen. Heel fijne begeleiding die iedereen kent en weet wat men als doel heeft en dat weet te motiveren. En sinds kort train ik in legging en racerback-hemd omdat ik het gewoon fijn vind als ik niet zo oververhit raak en ook om goed te zien of ik mijn oefeningen goed doe. Maar ook wat kleding betreft zie ik heel gevarieerde mensen: sportbeha en legging, halve tennisoutfits, slobberbroek en shirt, alles.
Het hoeft allemaal niet zo'n probleem te zijn, ook een beetje rondkijken tijdens het trainen. Ik denk dat juist bij van die ketens als Basic Fit er veel meer gluurders, fitgirls-met-camera en tinderdate-zoekers rondlopen.
Moeilijk te zeggen, dat ligt een beetje aan die eisenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:07 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb zelf ook geen hoge pet op van globogyms. Dus als voor sommige vrouwen dan een Ladies only gym een fijn alternatief is, prima toch?
Ik ga ook naar een sportschool die ik fijn vind terwijl de Basic-Fit net iets dichterbij zit. Nou boehoe zeg, wat een aansteller ben ik met mijn hoge eisen.
Niks mis mee. Beter voor je gezondheid dan op je luie reet te blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Sowieso naar de sportschool gaan
Ja ga er even serieus op inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter voor je gezondheid dan op je luie reet te blijven zitten.
En boven een bepaalde leeftijd is het ook beter om krachttraining te gaan doen, met alleen met de hond wandelen red je het dan niet.
@ZarB en @Aberkullie vinden dit leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Hey, jonguh, naar de sportschool gaan is leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Niets mis mee. In een strak pakje zouden de meeste mannen wel even opkijken als ze voorbij komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Is Tess eigenlijk een beetje een lekker wijf?
Het kan verkeren, gezien de vele klachten van haar verwacht ik wel dat ze er bovengemiddeld uitziet ja. Maar goed dat is een aanname.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Is Tess eigenlijk een beetje een lekker wijf?
Begint?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef sp3c het volgende:
Maar Tess sport niet in een outfit waarmee je bij menig ruwe vent het hoofd op hol brengt
Lees dan ook een keer verder dan de titel man, zoveel is het niet
Begint behoorlijk genant te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |