Heeft Tess gelijk? Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?quote:De reguliere sportschool ligt op een steenworp afstand haar huis. Toch loopt Tess van Daelen met liefde vijf minuten verder om bij de Ladies gym in te checken. „Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
Na een korte proefperiode bij de ‘gemixte’ club ben ik inmiddels ruim drie jaar lid bij de sportschool voor vrouwen. Heus, ik heb het een kans gegeven, maar er werd zo veel ‘geloerd’ dat ze me letterlijk hebben weg gekeken. Geen hoekje was veilig. Welk apparaat ik ook koos, er was altijd wel een paar ogen op me gericht.
OnlyFans-filmpje
Natuurlijk is de opstelling van al die apparatuur sowieso vrij ongemakkelijk. Welke kant je ook op traint, je kijkt altijd wel recht in de ogen óf bil van een medesporter. De kunst is echter om dan op jezelf te focussen. Geen oogcontact, richt je op je gewichten, ga op in je muziek en stretch een beetje terwijl je naar het systeemplafond tuurt.
Toch blijkt er in praktijk een verschil tussen zij die ‘voor zich uit oefenen’ en de andere helft, die als een roofdier naar hun gymprooi staren. Zelfs de simpelste bewegingen voelen dan opeens als een onbewuste, seksuele uitlokking van mijn kant. Lig jij keurig je heupen te trainen, bij de heren speelt zich al een OnlyFans-filmpje in hun hoofd af.
Live Tinder-show
Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.
Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?
Blijf uit de buurt
Nee, laat mij lekker in mijn eentje stuntelen. Niemand hoeft naar mij te loeren (laat staan benaderen.
Opgetut maar nooit uitgeput
Ík kom hier namelijk voor mezelf, maar zo staan niet alle sportievelingen erin. Ook veel meiden lijken in voor een flirt. Totaal opgedirkt vinken ze hun dagelijkse work-out af. In prachtige, loeistrakke legging met fonkelende sieraden en perfect geföhnde lokken.
O, en laten we de bijpassende accessoires niet vergeten, zo’n peperdure koptelefoon en hippe drinkfles (inclusief panterprinttuigje in dezelfde kleur). Tuurlijk, het is fijn om er leuk uit te zien, maar komt er hier eigenlijk nog wel werken?
Seksloos sportkloffie
Ga je als meid volledig opgetut op het mannenpleintje voor de spiegel squatten met losse gewichten, dan kom je er niet zonder (lustige) blikken of blozen vandaan. Maar zélfs in mijn seksloze sportkloffie (wijde Adidas broek, veel te groot basketbal shirt, haren in een wilde knot) op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug.
Nu schijnt de gym in mijn buurt nog alles mee te vallen. Bij sommige sportscholen is het jachtseizoen het hele jaar geopend. Mijn beste vriend is enkel lid van zijn sportclub om „lekkere wijven te spotten”. Helemaal leuk voor alle singles natuurlijk, maar mij niet gezien.
Privé-sessie
Noem me old school, bekrompen of preuts, maar die gemixte sportschool is niets voor mij. Ik heb niet zo’n behoefte aan bevestiging van vreemden. Laat mij maar lekker aanrommelen tussen alleen vrouwen.
Hele artikel: https://www.telegraaf.nl/(...)2520worden.%E2%80%9D
Eh nee. Ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:59 schreef britneycheers het volgende:
Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef LethalNinja het volgende:
Jeetje dit komt dichtbij, dit artikel heb ik net 4 minuten geleden gelezen op de Telegraaf. Heb haar nog ff gegoogld, wel leuk maar zo bijzonder is zij niet.
Misschien maakt ze wel constant geile kreun geluiden terwijl ze bezig is. Over 20 jaar kijkt sowieso niemand meer naar haar en dan mist ze de aandacht van vroeger.
Maar tegelijk beantwoordt hij hem wel op een bepaalde manier door te zeggen dat ze niet lekker genoeg is om dat soort reacties uit te lokken.quote:
De vraag was: Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:11 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar tegelijk beantwoordt hij hem wel op een bepaalde manier door te zeggen dat ze niet lekker genoeg is om dat soort reacties uit te lokken.
Kneet’s Gym?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef sp3c het volgende:
Weet ik niet, ik ging alleen als coach dingen als 'zeker hamburgertjes gegeten deze zomer, lekker man' begon te zeggen en alleen tot hij tegen iemand anders begon te zeiken
Waren ook weinig dames meen ik
Toevalligerwijs wel jaquote:
quote:
Een gedeelte zal dat toch wel doen denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Mannen gaan niet naar een sportschool om vrouwen te versieren
Kan gewoon,geslacht is vloeibaar tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:10 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga ook graag naar een ladies only gym![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, gay.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zijn er geen men only gyms. Puur seksisme!
Dit deden ze bij mij ook altijd trouwens, beetje irritant maar ik dacht dat het gewoon aardig sportschool volk was, beetje typische figuren zijn datquote:Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.
Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?
Misschien even googlen op men only gym en dan zie je dat die er ook gewoon zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:21 schreef Elan het volgende:
Hier zit dat ook. Vind het maar een edgy concept.
Stel je voor een gym alleen voor mannen, dan was de wereld te klein vermoed ik.
En zouden ze travestieten toelaten? Ik vraag dit voor een vriend.
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Nee, mannen gaan niet alleen naar de sportschool om te jagen.
Vrouwen gaan niet alleen naar de sportschool om te flaneren.
Er zullen best mannen en vrouwen zijn waarvoor dat wel opgaat, maar de meesten gaan gewoon naar de sportschool om....te sporten. Je verwacht het niet.
Als je daar niet tegen kunt, ga je maar ergens anders sporten. In de men only gym bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |