welnee joh. Het is maar een column. Ze schrijft graag stukjes en dit stukje moet je met een flinke korrel zout en een dikke vette knipoog nemen. Dat is niet mijn reactie, maar de reactie van Tess zelf.quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Haar ervaring is geen zelfoverschatting. Ze maakt gewoon mee dat ze veel aandacht krijgt van mannen en dat vindt ze vervelend. Betekent niet dat ze bijzonder is of dat vindt. Alle vrouwen worden weleens lastig gevallen door mannen, helaas.
Ja had ik ook gezegd als ik haar was.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
welnee joh. Het is maar een column. Ze schrijft graag stukjes en dit stukje moet je met een flinke korrel zout en een dikke vette knipoog nemen. Dat is niet mijn reactie, maar de reactie van Tess zelf.
[ afbeelding ]
Zoals je ook met de ‘objectieve journalistiek’ die in den Telegraaph gedrukt wordt moet doen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
welnee joh. Het is maar een column. Ze schrijft graag stukjes en dit stukje moet je met een flinke korrel zout en een dikke vette knipoog nemen. Dat is niet mijn reactie, maar de reactie van Tess zelf.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Haar ervaring is geen zelfoverschatting. Ze maakt gewoon mee dat ze veel aandacht krijgt van mannen en dat vindt ze vervelend. Betekent niet dat ze bijzonder is of dat vindt. Alle vrouwen worden weleens lastig gevallen door mannen, helaas.
Natuurlijk kan haar ervaring wel voortkomen uit zelfoverschatting. Als ik mijzelf helemaal de shit vind, dan kan van elke blik maken dat mensen mij wel zien zitten. Terwijl het ook gewoon toeval kan zijn dat ze jouw richting opkijken.quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Hahaha wat een coping dit. Nu moeten we ineens een column met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het echt een onuitstaanbaar wijf.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Relatie met een Marokkaan ook nog.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een onuitstaanbaar wijf.
Relevantie?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef Killumination het volgende:
[..]
Relatie met een Marokkaan ook nog.
Vertel?quote:
Dus eigenlijk is iedereen er blij mee behalve jij?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef KingRadler het volgende:
Column is uit de duim gezogen om reacties uit te lokken.
Telegraaf blij en op Fok hebben we het nog steeds over.
Grietje. wilt dat je naar haar kijkt, dat is gezond.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Peppert het volgende:
Ik was gisteren nog in de gym en ineens verscheen een heel jong grietje voor mij met strakke leggingachtige slipje (nadat ze haar trainingsbroek voor mijn ogen uit had gedaan). Ik keek een half uur links en rechts of naar beneden om haar derrière niet te hoeven zien. Ze maken het je niet makkelijk en je bent snel de schuldige als man. Een optie is strakke scheiding invoeren in sportscholen en schuren: dan zijn we gelijk van het gezeik af (ook voor trangenders en andere verdwaalde gevallen anders houdt het gezeik nooit op).
Purdah naar Pakistaans model? Gezellige samenleving, wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Peppert het volgende:
Ik was gisteren nog in de gym en ineens verscheen een heel jong grietje voor mij met strakke leggingachtige slipje (nadat ze haar trainingsbroek voor mijn ogen uit had gedaan). Ik keek een half uur links en rechts of naar beneden om haar derrière niet te hoeven zien. Ze maken het je niet makkelijk en je bent snel de schuldige als man. Een optie is strakke scheiding invoeren in sportscholen en schuren: dan zijn we gelijk van het gezeik af (ook voor trangenders en andere verdwaalde gevallen anders houdt het gezeik nooit op).
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Peppert het volgende:
Ik was gisteren nog in de gym en ineens verscheen een heel jong grietje voor mij met strakke leggingachtige slipje (nadat ze haar trainingsbroek voor mijn ogen uit had gedaan). Ik keek een half uur links en rechts of naar beneden om haar derrière niet te hoeven zien.
Wat is dit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |