abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:39:49 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215369325
Mooi onderwerp waar we nog even mee vooruit kunnen. Deel 1 kun je hier vinden:

NWS / Tess gaat naar een Ladies only gym

Ik trap af:

Tess is tot inkeer gekomen en is reactief de preventiehoek ingedoken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215369359
Een deel twee van een Britney topic...

Over dingen gesproken die overbodig zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:49:56 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215369410
als we goed lezen steekt tess niet slechts af toch boze vieze mannen, ook tegen de genoemde vrouwen in liplees broekjes enzo

ze is niet naar de ladys only gym gegaan omdat ze een mannenhater is maar omdat haar gym teveel op een datingclub leek en te weinig op een sportschool

ze is niet tot inkeer gekomen en met preventie heeft het geen bal te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:53:47 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369442
Heren, minder gluren aub.
pi_215369463
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 09:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij weet niet wat voor haar de norm is gebleken in die andere sportschool.

Dat maakt het nog niet DE norm in heel Nederland bij alle sportscholen voor alle vrouwen, maar het kan voor haar wel dusdanig veel voorgekomen zijn dat het een probleem werd.
Door te stellen dat het bij haar sportschool nog meeviel zegt ze iets over alle sportscholen.

Had ze het alleen bij die ene op steenworp gelaten, dan had ik daar idd niets over kunnen zeggen.
pi_215369471
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…

Met consent, dat dan weer wel. Er gaat niets boven een eigen gym in huis. :)
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:03:13 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215369488
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In de gym waar ik meestal naartoe ga laat ik het niet alleen bij gluren, ik maak mij zelfs schuldig aan pussy grabben…

:O
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:04:01 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij bent in ieder geval geen gevaar in de sportschool. :D
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:08:56 #9
13462 BansheeBoy
pi_215369531
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:10:33 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369546
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Alsof je tegen een hond zegt minder vlees eten. :')

Ik vrees dat dit topic gevuld is met Tess-dit en Tess-dat dus ik gooi ‘m er maar even in.
pi_215369578
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.

Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.

Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?

Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?

Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:14:58 #12
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215369589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:

[..]
Geen sportbeha mogen dragen gaat echt nergens over. Die beha's hebben wel degelijk een functie.

Of bedoel je dat over een sportbeha een shirt gedragen moet worden. Dus dat m/v bedekkende kleding moet dragen?

Wat is er verder onbeschaafd aan als iemand in een schone, nette tanktop of sporttop staat te sporten als dit wordt gedragen voor de luchtigheid en afkoeling?

Ik snap dat een sportschool bepaalde kleding weert als petjes, buitenschoenen en voetbalshirts ofzo.
Maar om kleding die dient ter ondersteuning en om fijner te kunnen sporten (wat weer motivatie en uithoudingsvermogen verhoogt) te gaan weren om een "beschaafd" imago te hebben vind ik ver gaan.
Denk dat ze bedoelen als een vrouw alleen een sport bh draagt en niks erover.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215369623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.

Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:18:40 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215369635
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ja een sportbeha mag uiteraard, maar er zijn genoeg vrouwen die alleen in een sportbeha sporten en dat mag dus niet. Idem tanktops voor mannen.

Het wordt er natuurlijk niet bijgezegd, maar het is gewoon een middel om bepaalde groepen te weren. Ze willen liever middelbare huisvrouwen dan gespierde gasten in tanktops van Gymshark.
Dit meen je niet…
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:19:29 #15
13462 BansheeBoy
pi_215369645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:18 schreef Noek het volgende:

[..]
Joh, ga lekker in een ander land dicteren wat we wel of niet "mogen" dragen
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.

vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:22:57 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215369694
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ho eens even. De vrouwen klagen en ik draag werkende solutions aan. Anders moeten ze niet klagen.

Ah, zeker elke keer een stapje tot dat vrouwen in een boerka moeten sporten?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:30:57 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215369794
Nee daar heb je het nooit over
pi_215369831
Je ging janken daar in FB en je denkt gewoon in NWS nog maar een kans geven :')
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:35:42 #19
13462 BansheeBoy
pi_215369840
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:30 schreef sp3c het volgende:
Nee daar heb je het nooit over
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen? :?

vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:36:53 #20
13462 BansheeBoy
pi_215369853
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ging janken daar in FB en je denkt gewoon in NWS nog maar een kans geven :')
Jullie kijken mij hier aan. Maar het zijn de vrouwen zelf die klagen. Wat ik doe is juist de helpende hand reiken. Zonder daarbij naar de eigen belangen te kijken. Iets wat de meeste mannen helaas wel doen. Stukje belangenverstrengeling.

pi_215369864
Gaslighting heb jij volgens mij uitgevonden :r
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:39:49 #22
13462 BansheeBoy
pi_215369879
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaslighting heb jij volgens mij uitgevonden :r
Ik weet niet precies wat dat betekent. Maar je het lijkt het oneens met me te zijn? Draag daarvoor je argumenten aub. Ik leer graag van je.

pi_215369883
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?

Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?

PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
pi_215369912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef FYazz het volgende:

[..]
Dan nog.
Dus als ik hard sta te trainen, het lekker gaat en mijn lichaam wil afkoelen mag ik bijvoorbeeld niet mijn shirt of vestje uittrekken?

Want dat is onbeschoft?
Aandachtstrekkerij?
Slecht voor imago?

PS: ik vind een gym waar je maar weinig gespierde/fitte mensen ziet eigenlijk niet zo'n goed teken. Is slechte reclame mbt de begeleiding en betrokkenheid van de trainers.
Een sportschool waar veel dikkerdjes rondlopen, vind ik juist wel prettig. Dit betekent dat mensen werken aan hun gezondheid en de begeleiding dusdanig is dat mensen gemotiveerd blijven, anders zijn ze na 2 lesjes verdwenen. Uiteindelijk is een sportschool om te sporten, om gezond te zijn, vind ik. Dat bodysculpten wat zoveel mensen daar blijven doen, daar heb ik niks mee.
Prima hoor, verder, maar zo ijdel ben ik gewoonweg niet.
-nee-
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:47:07 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215369935
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zal hele logische zaken niet altijd benoemen. Sinds wanneer gebeurt vreemdgaan gedwongen? :?

Dan nog penetratie is geen logisch gevolg van handen schudden, de vrouw heeft daar echt wat over te zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')