abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:44:04 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215352896
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef -XOR- het volgende:
Kennen we het wisselgeld van NSC eigenlijk al?
Mogen geen kritiek meer hebben op falende PVV bewindslieden.
pi_215352927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Leendert weet ook dat NSC slechter onderhandelt dan de inkoopafdeling van Manchester United? Uiteraard heeft Geertje er wel iets voor teruggekregen, waarom dacht je dat er met hem overlegd moest worden?
Geen nieuwe verkiezingen, want hij weet al dat dit de eerste en enige keer gaat zijn dat PVV mee gaat regeren. Als het nu klapt, is het weer gedaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215352957
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:40 schreef nostra het volgende:
Toch wel grappig dat het hele fiasco, dat zich nu ontvouwt met betrekking tot Hugo's legacy de Wbh, op voorhand al van Rekenkamer tot vastgoedpartijen tot economen is voorspeld, en als nu zelfs de oud DNB-voorzitter zegt 'trek hem toch alsjeblieft in, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald' dat alsnog geplugd wordt als een complot van DPG om de VVD onterecht issue owner te maken op economie.
Van Thillo is bedfellow van Open VLD in Vlaanderen. Is allemaal goed gedocumenteerd, zelfs door de rechtse Mark Koster. Dan weet je het verder wel. Trump normaliseren doen RTL, DPG al heel goed!

Knot spreekt voor zijn beurt. Zoals eerder gezegd:
twitter

Ook een "econoom".

Wat jouw geliefde "vastgoedpartijen" (lees: Bernhard jr.) ergens van vinden zou niet zo relevant moeten zijn.

Mona Keijzer van de BBB, die fel tegenstander van deze wet waren, gaat al een stuk minder ver dan Klaas Knot en citeert bovendien lagere 'negatieve' getallen. Die getallen zijn lang niet zo 'slecht'.

Knot verdient vier keer de Balkenende-norm. Zal ook wel beleggertje zijn en snapt het spel van geld met geld maken (Piketty indachtig). Is gewoon een VVDer hè? Indertijd passeerden ze de door de DNB (en Wellink) gewenste kandidaat en kwam er een politieke benoeming.

[ Bericht 2% gewijzigd door Klopkoek op 23-10-2024 18:54:55 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215352978
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze dachten ook het vorige kabinet te kunnen laten klappen en de verkiezingen te winnen. Ik schat het observatievermogen van de VVD onder Yesilgoz niet echt hoog in. :')
Ach. Arbeidsmigranten (een werkgevers dingetje om de lonen laag te houden) worden niet meer genoemd.
Wat een win.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:52:40 #55
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215352984
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geen nieuwe verkiezingen, want hij weet al dat dit de eerste en enige keer gaat zijn dat PVV mee gaat regeren. Als het nu klapt, is het weer gedaan.
Dat zou Rutte lukken, maar Schoof en NvV winnen echt geen game of chicken van Wilders.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215352991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:49 schreef Klopkoek het volgende:
Knot spreekt voor zijn beurt. Zoals eerder gezegd:
Uitponden is vrij irreversibel, dus een effect van een paar maanden is wel degelijk significant. Het is geen aandeel dat volgende maand weer op een hogere koers kan staan. Maar hé, men heeft wat men wilde hebben, dus wees er vooral content mee.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_215353022
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef nostra het volgende:

[..]
Uitponden is vrij irreversibel, dus een effect van een paar maanden is wel degelijk significant. Het is geen aandeel dat volgende maand weer op een hogere koers kan staan. Maar hé, men heeft wat men wilde hebben, dus wees er vooral content mee.
De cijfers van Knot komen gewoon niet overeen met die van het ministerie en van het CBS.

En nogmaals: deze wet was zoals de met op het minimumloon niet voor effect op de korte termijn, maar bescherming over de komende decennia. Dan zijn korte termijn effecten dus vrij irrelevant. Knot snapt dus niks van de wet. Die had de wet op het minimumloon na de eerste ontslagen ook weer afgeschaft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215353026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mogen geen kritiek meer hebben op falende PVV bewindslieden.
Nou misschien sowieso al die Afghaanse bewakers. Daar leek NSC het heel erg moeilijk mee te hebben, die meneer Kahraman.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215353101
twitter

twitter

Arm Nederland... Haatland, uitbuitersland, Reaganland. Waar zelfs 'linkse' media de omvolking-roepers als experts oplepelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 23 oktober 2024 @ 19:04:46 #60
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_215353114
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe blij ze in Ter Apel zullen zijn dat de spreidingswet weer in de prullenbak wordt gegooid.
Ach ja, die zitten inmiddels aan het maximum boetebedrag van 1,5 miljoen, dus ze kunnen nu weer gratis mensen in het gras laten slapen.
pi_215353143
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef nostra het volgende:

[..]
De Jonge zei toch al (100 keer) dat het niet zo erg is wanneer wat huurwoningen worden verkocht en mensen vermogen kunnen opbouwen? Ja, niet iedereen kan zo een huis kopen maar De Jonge is natuurlijk geen links politicus.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215353366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 17:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt homo zijn en politiek vervolgd worden of worden vervolgd omdat je christen bent oid, natuurlijk. Dan mag je dus je partner niet meer over laten komen, omdat je in land van herkomst niet mag trouwen en het hier alleen mag als je getrouwd bent. Absurd systeem.
Iemand die niet vervolgd wordt hoeft niet te vluchten.
pi_215353732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Iemand die niet vervolgd wordt hoeft niet te vluchten.
Maar als jouw partner wordt vervolgd vanwege bijvoorbeeld politieke activiteiten, dan is het toch niet meer dan menselijk als jij hier na het asiel van die partner ook welkom bent? Dat doen we wel bij getrouwde mensen. Terecht. Waarom zou dat niet gelden voor mensen die in hun land niet kunnen trouwen omdat ze LHBTI zijn?

De partner van iemand die hier asiel krijgt moet hier simpelweg gewoon welkom zijn, altijd. Ook als je niet kunt trouwen in je thuisland of als je om veiligheidsredenen niet bent getrouwd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215353847
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar als jouw partner wordt vervolgd vanwege bijvoorbeeld politieke activiteiten, dan is het toch niet meer dan menselijk als jij hier na het asiel van die partner ook welkom bent? Dat doen we wel bij getrouwde mensen. Terecht. Waarom zou dat niet gelden voor mensen die in hun land niet kunnen trouwen omdat ze LHBTI zijn?

De partner van iemand die hier asiel krijgt moet hier simpelweg gewoon welkom zijn, altijd. Ook als je niet kunt trouwen in je thuisland of als je om veiligheidsredenen niet bent getrouwd.
En hoe bewijs je dan dat het daadwerkelijk om de partner gaat? Misbruik ligt hier op de loer en juist op die vage onbewijsbare verhalen moeten we wat kritischer worden denk ik.
pi_215353959
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:55 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
En hoe bewijs je dan dat het daadwerkelijk om de partner gaat? Misbruik ligt hier op de loer en juist op die vage onbewijsbare verhalen moeten we wat kritischer worden denk ik.
Nou ja, iemand kan hooguit een partner laten overkomen, dus hoe enorm kan die fraude worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215353969
wat een schertsvertoning tussen pvv en nsc

pvv een afgang

nsc bang om die 20 zeteltjes te verliezen en kiezen voor hun baantjes in de 2e kamer
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215354153
quote:

[..]
Ik denk dat juristen wat beter in werkelijke dossiers zitten, dan jij in je hypothetische complicaties.
pi_215354194
quote:

[..]
Dat checken ze al decennia, daar hebben ze wel ervaring in.
pi_215354226
Szabó doet het opmerkelijk goed.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:18:34 #70
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215354232
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:18 schreef nostra het volgende:
Wat doet ie dan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215354245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:18 schreef Szura het volgende:

[..]
Wat doet ie dan
Debat.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:19:50 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215354257
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:24:34 #73
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215354314
Iemand wat meer en gedetailleerdere informatie over wat er nu in dat conceptakkoord staat?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215354321
Matig van NSC. En als ik het dus goed begrijp kan een statushouder nooit integreren want na drie jaar moet hij weg.

Ging het uberhaupt ooit om integratie ooit?
pi_215354444
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:18 schreef nostra het volgende:
Je bent bekend met zijn CV en partijverleden? Zo verbazingwekkend is dat niet. Zeker zijn generatie heeft nog een goede (kader)scholing genoten en kwam naar boven drijven toen zijn eerdere partij nog 100000+ leden had.

De Hongaarse connectie is natuurlijk wel weer typisch. Heb jij eigenlijk een morele ondergrens en (ethische) principes behalve 'boe belastingen'? Reagan had die natuurlijk ook geheel niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')