abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2024 @ 10:59:42 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_215348932
quote:
De reguliere sportschool ligt op een steenworp afstand haar huis. Toch loopt Tess van Daelen met liefde vijf minuten verder om bij de Ladies gym in te checken. „Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”

Na een korte proefperiode bij de ‘gemixte’ club ben ik inmiddels ruim drie jaar lid bij de sportschool voor vrouwen. Heus, ik heb het een kans gegeven, maar er werd zo veel ‘geloerd’ dat ze me letterlijk hebben weg gekeken. Geen hoekje was veilig. Welk apparaat ik ook koos, er was altijd wel een paar ogen op me gericht.

OnlyFans-filmpje

Natuurlijk is de opstelling van al die apparatuur sowieso vrij ongemakkelijk. Welke kant je ook op traint, je kijkt altijd wel recht in de ogen óf bil van een medesporter. De kunst is echter om dan op jezelf te focussen. Geen oogcontact, richt je op je gewichten, ga op in je muziek en stretch een beetje terwijl je naar het systeemplafond tuurt.

Toch blijkt er in praktijk een verschil tussen zij die ‘voor zich uit oefenen’ en de andere helft, die als een roofdier naar hun gymprooi staren. Zelfs de simpelste bewegingen voelen dan opeens als een onbewuste, seksuele uitlokking van mijn kant. Lig jij keurig je heupen te trainen, bij de heren speelt zich al een OnlyFans-filmpje in hun hoofd af.

Live Tinder-show
Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.

Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?

Blijf uit de buurt
Nee, laat mij lekker in mijn eentje stuntelen. Niemand hoeft naar mij te loeren (laat staan benaderen.

Opgetut maar nooit uitgeput

Ík kom hier namelijk voor mezelf, maar zo staan niet alle sportievelingen erin. Ook veel meiden lijken in voor een flirt. Totaal opgedirkt vinken ze hun dagelijkse work-out af. In prachtige, loeistrakke legging met fonkelende sieraden en perfect geföhnde lokken.

O, en laten we de bijpassende accessoires niet vergeten, zo’n peperdure koptelefoon en hippe drinkfles (inclusief panterprinttuigje in dezelfde kleur). Tuurlijk, het is fijn om er leuk uit te zien, maar komt er hier eigenlijk nog wel werken?

Seksloos sportkloffie
Ga je als meid volledig opgetut op het mannenpleintje voor de spiegel squatten met losse gewichten, dan kom je er niet zonder (lustige) blikken of blozen vandaan. Maar zélfs in mijn seksloze sportkloffie (wijde Adidas broek, veel te groot basketbal shirt, haren in een wilde knot) op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug.

Nu schijnt de gym in mijn buurt nog alles mee te vallen. Bij sommige sportscholen is het jachtseizoen het hele jaar geopend. Mijn beste vriend is enkel lid van zijn sportclub om „lekkere wijven te spotten”. Helemaal leuk voor alle singles natuurlijk, maar mij niet gezien.

Privé-sessie
Noem me old school, bekrompen of preuts, maar die gemixte sportschool is niets voor mij. Ik heb niet zo’n behoefte aan bevestiging van vreemden. Laat mij maar lekker aanrommelen tussen alleen vrouwen.

Hele artikel: https://www.telegraaf.nl/(...)2520worden.%E2%80%9D

Heeft Tess gelijk? Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?

Ik begrijp niet wat er mis is om in leuke kleding naar de gym te gaan? Het is wetenschappelijk bewezen dat als je er goed uit ziet en zelfverzekerd je ook beter je best doet.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_215348960
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 10:59 schreef britneycheers het volgende:

Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?

Eh nee. Ik niet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:03:03 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215348963
Ik kom sowieso niet in de sportschool.
pi_215348964
Jeetje dit komt dichtbij, dit artikel heb ik net 4 minuten geleden gelezen op de Telegraaf. Heb haar nog ff gegoogld, wel leuk maar zo bijzonder is zij niet.

Misschien maakt ze wel constant geile kreun geluiden terwijl ze bezig is. Over 20 jaar kijkt sowieso niemand meer naar haar en dan mist ze de aandacht van vroeger.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 11:03:09 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215348966
Weet ik niet, ik ging alleen als coach dingen als 'zeker hamburgertjes gegeten deze zomer, lekker man' begon te zeggen en alleen tot hij tegen iemand anders begon te zeiken

Waren ook weinig dames meen ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:04:53 #6
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215348978
Het is allebei wat in de OP beschreven staat. Hitsige, biceps strelende mannetjes en vrouwen in leggings die hun naad inkruipen en extra veel squats doen. Fotomomenten met die ongetwijfeld belanden op Instagram tussen de duizend andere foto's van de reet van de chick in kwestie.

Het zal wel. Ik doe mijn workout en ga weer :P
pi_215349003
Een Britney topic...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:09:46 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349011
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef LethalNinja het volgende:
Jeetje dit komt dichtbij, dit artikel heb ik net 4 minuten geleden gelezen op de Telegraaf. Heb haar nog ff gegoogld, wel leuk maar zo bijzonder is zij niet.

Misschien maakt ze wel constant geile kreun geluiden terwijl ze bezig is. Over 20 jaar kijkt sowieso niemand meer naar haar en dan mist ze de aandacht van vroeger.
Je ontwijkt de vraag.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:10:29 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215349018
Ik ga ook graag naar een ladies only gym :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:11:48 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215349026
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Je ontwijkt de vraag.
Maar tegelijk beantwoordt hij hem wel op een bepaalde manier door te zeggen dat ze niet lekker genoeg is om dat soort reacties uit te lokken.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:11:55 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215349027
Ik ga gewoon lekker buiten hardlopen. Geen gezeik
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:12:45 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349031
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:11 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Maar tegelijk beantwoordt hij hem wel op een bepaalde manier door te zeggen dat ze niet lekker genoeg is om dat soort reacties uit te lokken.
De vraag was: Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?
pi_215349035
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef sp3c het volgende:
Weet ik niet, ik ging alleen als coach dingen als 'zeker hamburgertjes gegeten deze zomer, lekker man' begon te zeggen en alleen tot hij tegen iemand anders begon te zeiken

Waren ook weinig dames meen ik
Kneet’s Gym? :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 11:16:07 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349052
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Kneet’s Gym? :P
Toevalligerwijs wel ja _O-
pi_215349063
Waarom zijn er geen men only gyms. Puur seksisme!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:17:57 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215349064
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is een ‘ja’ _O-
:? :? :?

Mannen gaan niet naar een sportschool om vrouwen te versieren :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:19:11 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
:? :? :?

Mannen gaan niet naar een sportschool om vrouwen te versieren :')
Een gedeelte zal dat toch wel doen denk ik.
pi_215349087
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:10 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga ook graag naar een ladies only gym :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Kan gewoon,geslacht is vloeibaar tegenwoordig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215349101
Hier zit dat ook. Vind het maar een edgy concept.

Stel je voor een gym alleen voor mannen, dan was de wereld te klein vermoed ik.

En zouden ze travestieten toelaten? Ik vraag dit voor een vriend.
blablablabla
pi_215349106
Nee, mannen gaan niet alleen naar de sportschool om te jagen.
Vrouwen gaan niet alleen naar de sportschool om te flaneren.

Er zullen best mannen en vrouwen zijn waarvoor dat wel opgaat, maar de meesten gaan gewoon naar de sportschool om....te sporten. Je verwacht het niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215349108
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ha, gay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 11:22:28 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349109
quote:
Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.

Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?
Dit deden ze bij mij ook altijd trouwens, beetje irritant maar ik dacht dat het gewoon aardig sportschool volk was, beetje typische figuren zijn dat

Blijkbaar liepen ze me te hosselen
pi_215349121
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:21 schreef Elan het volgende:
Hier zit dat ook. Vind het maar een edgy concept.

Stel je voor een gym alleen voor mannen, dan was de wereld te klein vermoed ik.

En zouden ze travestieten toelaten? Ik vraag dit voor een vriend.
Misschien even googlen op men only gym en dan zie je dat die er ook gewoon zijn.
Travestieten zijn mannen die zich soms graag in vrouwenkleding kleden, dus dat zijn geen vrouwen.
pi_215349126
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef miss_sly het volgende:

Er zullen best mannen en vrouwen zijn waarvoor dat wel opgaat, maar de meesten gaan gewoon naar de sportschool om....te sporten. Je verwacht het niet.
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.
blablablabla
pi_215349133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.
Als je daar niet tegen kunt, ga je maar ergens anders sporten. In de men only gym bijvoorbeeld.

Overigens ga ik hierover verder niet met je in discussie, dus bespaar je de moeite.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:26:21 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349141
quote:

[..]
Eens.
pi_215349145
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien even googlen op men only gym en dan zie je dat die er ook gewoon zijn.
Travestieten zijn mannen die zich soms graag in vrouwenkleding kleden, dus dat zijn geen vrouwen.
Hmmm waar dan?
In en rond Amsterdam zijn er zo'n 30 women-only gyms.

Via google kom ik er maar eentje tegen in Zoetermeer die alleen door mannen is.
blablablabla
pi_215349160
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je daar niet tegen kunt, ga je maar ergens anders sporten. In de men only gym bijvoorbeeld.

Overigens ga ik hierover verder niet met je in discussie, dus bespaar je de moeite.
Nouja je zegt zelf al dat er dames zijn die alleen komen flaneren.
blablablabla
pi_215349161
Ik snap totaal niet dat je hiermee aandacht zou moeten zoeken in de krant. Maar ja als je de aandacht niet meer in de sportschool krijgt dan moet je wat.

Zelf ga ik naar de sportschool om te sporten, je ziet zeker leuks rondlopen. Maar dat zie je net zo goed in de supermarkt, op straat of waar dan ook. Heb zelf niet de indruk dat mannen er op zitten te azen...maar goed ik let dan meestal ook meer op mijn eigen workout.
pi_215349191
quote:

[..]
20 jaar geleden waren er al sportscholen waar mannen geen mouwloos shirt mochten dragen. :P
pi_215349193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:29 schreef smizy het volgende:
Ik snap totaal niet dat je hiermee aandacht zou moeten zoeken in de krant. Maar ja als je de aandacht niet meer in de sportschool krijgt dan moet je wat.

Zelf ga ik naar de sportschool om te sporten, je ziet zeker leuks rondlopen. Maar dat zie je net zo goed in de supermarkt, op straat of waar dan ook. Heb zelf niet de indruk dat mannen er op zitten te azen...maar goed ik let dan meestal ook meer op mijn eigen workout.
Natuurlijk zijn die mannen er echt wel. Zoals ze ook overal kunnen zijn. En zolang ze niet heel vervelend worden, probeer ik ze te vermijden en niet altijd op dezelfde tijden te gaan, zodat de kans groter is dat ik ze niet tegenkom.
Maar veruit de meeste mannen en vrouwen gaan om te sporten.
pi_215349208
pi_215349222
quote:

[..]
Heeft Tess gelijk? Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?

Ik begrijp niet wat er mis is om in leuke kleding naar de gym te gaan? Het is wetenschappelijk bewezen dat als je er goed uit ziet en zelfverzekerd je ook beter je best doet.
Nouja, als vrouwen een broekje aantrekken waarbij niks aan de verbeelding wordt overgelaten, dan kan je verwachten dat je bekeken wordt.
pi_215349241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:32 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja, en dan eigenlijk nog een lipleesbroekje er onder en al kreunend op de trap gaan lopen _O-
blablablabla
pi_215349256
Ik kom naar de gym om te trainen als het zulk kutweer is buiten dat ik niet kan fietsen. Of donker.

En net als op straat, sommige dames zien er echt wel leuk uit en dat grijpt je aandacht op een natuurlijke manier. Dat is andersom niet anders. Ga je vervolgens staren? Nee, de meeste meiden zijn daar ook om lekker te sporten.

Waar ik me wel aan irriteer zijn die aandachtshoeren die met een net te strak outfitje komen opdagen, het weten en allerlei rare oefeningen gaan doen of op een overdreven manier. Fototjes laten maken door hun vriendinnen voor de insta.. En als toppunt, als de dan aandacht krijgen, gaan zitten janken dat ze die aandacht krijgen. Niet van diegene van wie ze hoopte denk ik dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 11:38:16 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349257
Het zal best een probleem zijn hoor maar Tess maar als het hardnekkigeste probleemgeval waar ze mee komt een personal trainer is die haar een zetje geeft tijdens een oefening dan bestaat het in haar geval volgens mij vooral in de koppie

Wtf dacht ze dat die gozer zijn baan is _O-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:38:44 #37
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215349262
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_215349282
Nou en.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:42:56 #39
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215349296
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lol. Hij stipt toch een valide pint aan?
pi_215349300
Maar goed, de manier van posten in dit topic is weer te triest voor woorden. Ik vind Tess een zanikerd, maar er wordt hier weer lekker vrouwonvriendelijk gereageerd.

/ontvolg
pi_215349326
quote:

Absoluut. Maar dan kom je niet in een miniscule lipleesbroek met sport bh.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215349342
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 11:47:23 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349348
Komt dat nu echt zoveel voor dan?
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 11:49:32 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349360
Tess in de OP heeft het over te wijde broek en een te groot basketbal shirt en die wordt gelijk aangeduid door de personal trainer

Maar die dikt de boel een beetje aan
pi_215349365
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Maar goed, de manier van posten in dit topic is weer te triest voor woorden. Ik vind Tess een zanikerd, maar er wordt hier weer lekker vrouwonvriendelijk gereageerd.

/ontvolg
Aandachtzoekerij. _O-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 12:15:21 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215349562
Natuurlijk heeft Tess gelijk. Want wat Tess zegt is dat ze liever naar een wonen only gym gaat omdat ze zich daar gemakkelijker voelt.

En Tess is de enige die weet waar ze liever wel en niet naar toe gaat.

De vraag is waarom Tess het nodig vindt mij te moeten vertellen waar zij het liefst sport
Laffe huichelaar
  woensdag 23 oktober 2024 @ 12:19:39 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215349596
quote:

En Tess is daar blijkbaar zeer gevoelig voor. Die heeft liever niet dat mensen naar haar kijken. Bij vrouwen hoeft ze niet na te denken of ze er iets achter moet zoeken.

Dus zij gaat naar een women only gym. Lijkt me een goeie keus voor Tess. Maar ik snap niet waarom het daar niet bij kan blijven en haar ervaring als verwijt gedeponeerd moet worden
Laffe huichelaar
pi_215349607
Tip: draag een zonnebril.
Daarmee kan je lekker rustig gluren naar strakke kontjes.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 23 oktober 2024 @ 12:23:12 #49
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215349618
Wat een kansloze chick

Ik kom daar met m’n haar niet gedaan bril op etc om mn workout te doen, niet doen alsof het een of andere real life tinder is daar :')
  woensdag 23 oktober 2024 @ 12:23:32 #50
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215349623
Als er gyms waren zonder vrouwens zou ik daarheen gaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 12:24:28 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En Tess is daar blijkbaar zeer gevoelig voor. Die heeft liever niet dat mensen naar haar kijken. Bij vrouwen hoeft ze niet na te denken of ze er iets achter moet zoeken.

Dus zij gaat naar een women only gym. Lijkt me een goeie keus voor Tess. Maar ik snap niet waarom het daar niet bij kan blijven en haar ervaring als verwijt gedeponeerd moet worden
Omdat ze columnist is
pi_215349658
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:21 schreef superniger het volgende:
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 12:31:01 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349666
Bro
pi_215349729
quote:

Ja maar als je dit schrijft krijg je geen OPHEF en clicks
Jij bent het zonnetje!!!
pi_215349806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef sp3c het volgende:
Komt dat nu echt zoveel voor dan?
Dat je bekeken wordt? Ja uiteraard.

Tussen setjes zit je gewoon niks te doen natuurlijk, dus dan kan je a) op je telefoon zitten of b) mensen kijken. En dan kijken de meeste mannen liever naar een leuke vrouw dan naar een of andere bezwete kerel. Meeste sportscholen zijn de vrouwen ook nog eens in de minderheid, dus er word vast aan de lopende band naar je geloerd.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 12:52:36 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349844
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat je bekeken wordt? Ja uiteraard.

Tussen setjes zit je gewoon niks te doen natuurlijk, dus dan kan je a) op je telefoon zitten of b) mensen kijken. En dan kijken de meeste mannen liever naar een leuke vrouw dan naar een of andere bezwete kerel. Meeste sportscholen zijn de vrouwen ook nog eens in de minderheid, dus er word vast aan de lopende band naar je geloerd.
Nee dat vrouwen in bikini komen sporten
pi_215349942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee dat vrouwen in bikini komen sporten
Ja best wel.

Maar er zijn er ook genoeg die gewoon normaal gekleed zijn. Maar er lopen er echt genoeg die maar met 1 of 2 redenen komen:

- selfies maken
- bekeken worden

Mijn gym beslaat 3 verdiepingen, onderste verdieping voornamelijk cardio, tweede verdieping voornamelijk fitnessapparatuur en lichtere gewichten, derde verdieping gewichten, halters, dumbles en zwaar. Dat is de spierbundelverdieping. Daar trainen voornamelijk, niet alleen, mannen. Dan is er 1 dame, die komt in een onnoemelijk minuscuul strak lipleesbroekje en sport bh, helemaal naar de derde verdieping alleen om te "stretchen". Dus zij paradeert praktisch in bikini door de zaal met voornamelijk bezwete gespierde mannen, om vervolgens in die zaal allerlei rek en strek poses aan te nemen waarbij al haar vormen af te lezen zijn uit haar strakke kleding.

En dan moeten wij geloven dat zij daar niet komt om bekeken te worden?
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 13:06:40 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_215349975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit deden ze bij mij ook altijd trouwens, beetje irritant maar ik dacht dat het gewoon aardig sportschool volk was, beetje typische figuren zijn dat

Blijkbaar liepen ze me te hosselen
Wat een raar gedoe, ik heb nog nooit iemand gevraagd wanneer ben je klaar? Ik zie vanzelf wanneer het apparaat vrij is en anders doe ik wat anders. Als er een apparaat is dat ik niet ken kijk ik wel eens naar hoe iemand het doet zodat ik het daarna ook kan, maar man, vrouw dat maakt dan niet uit.
Denk dat het ook ligt aan wat voor sportschool je komt. Ik ga niet naar een Basicfit ofzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 13:09:38 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215349990
Ik zeg ook niet dat jij het doet
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:12:17 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat ze columnist is
Is dat een reden om een dader te zoeken voor een gevoel qat bij jezelf ligt?
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 13:13:33 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215350015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Is dat een reden om een dader te zoeken voor een gevoel qat bij jezelf ligt?
Nee dat is de reden waarom ze stukjes schrijft over haar hersenscheten
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 13:15:19 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215350028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja best wel.

Maar er zijn er ook genoeg die gewoon normaal gekleed zijn. Maar er lopen er echt genoeg die maar met 1 of 2 redenen komen:

- selfies maken
- bekeken worden

Mijn gym beslaat 3 verdiepingen, onderste verdieping voornamelijk cardio, tweede verdieping voornamelijk fitnessapparatuur en lichtere gewichten, derde verdieping gewichten, halters, dumbles en zwaar. Dat is de spierbundelverdieping. Daar trainen voornamelijk, niet alleen, mannen. Dan is er 1 dame, die komt in een onnoemelijk minuscuul strak lipleesbroekje en sport bh, helemaal naar de derde verdieping alleen om te "stretchen". Dus zij paradeert praktisch in bikini door de zaal met voornamelijk bezwete gespierde mannen, om vervolgens in die zaal allerlei rek en strek poses aan te nemen waarbij al haar vormen af te lezen zijn uit haar strakke kleding.

Die wel denk ik maar als het 1 dame is op drie verdiepingen dan lijkt me dat niet een heel groot probleem
pi_215350155
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja best wel.

- selfies maken
- bekeken worden

Die komt om bekeken te worden en ffies rond te kijken.
Maar owee als je daar commentaar op geeft, want dan is het opeens niet goed meer.
1947-2016
pi_215350179
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er gyms waren zonder vrouwens zou ik daarheen gaan.
Ik vind die outfits niet erg hoor. Geeft een extra testosteron piekje tijdens het trainen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:33:15 #65
22565 asco
Los in deze tent
pi_215350217
Die artikelen in VROUW gaan echt zonder uitzondering altijd over de vrouw zelf.
Man, wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben. Moet toch dodelijk vermoeiend zijn om constant het middelpunt van het universum te zijn. :')
pi_215350253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die wel denk ik maar als het 1 dame is op drie verdiepingen dan lijkt me dat niet een heel groot probleem
Het is denk ik 15%, meer dan 1.

Het is wat mij betreft helemaal geen probleem. Ik pleit juist voor meer vrouwen in sport bh's en lipleesbroekjes op de gym.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:36:46 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215350254
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:32 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is er aan de hand in het midden? Lijkt wel alsof er een vagina op haar buik open en dicht gaat :')
pi_215350321
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef asco het volgende:
Man, wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben. Moet toch dodelijk vermoeiend zijn om constant het middelpunt van het universum te zijn. :')
Het vijandig negatieve bekijks dat knappe vrouwen krijgen, zou men eigenlijk moeten geven aan de vijanden van de wereld.
pi_215350338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Wtf is er aan de hand in het midden? Lijkt wel alsof er een vagina op haar buik open en dicht gaat :')
Volgens mij is dat de schaduw van de staalkabel op dat apparaat, maar het ziet er wel heel erg weird uit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_215350391
quote:

[..]
Ja best wel.

- selfies maken
- bekeken worden

Nope, want als je daar kritiek op hebt dan ben je vrouwonvriendelijk.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:57:37 #71
3542 Gia
User under construction
pi_215350452
Ik denk dat er zowel mannen als vrouwen graag gezien willen worden, maar niet iedereen is zo.
De keren dat ik in een sportschool ben geweest, zag ik vooral van die opgepompte heren zichzelf bewonderen in de spiegel. "Oh, wat ben ik mooi!! Oh, wat zijn mijn spieren groot!" En dan om zich heen kijkend: "Kijken ze naar mij?"

Daarnaast ook wat normale mensen die er gewoon komen om te sporten en af en toe een praatje te maken.
pi_215350520
Je zit in een kleine ruimte met vreemden, in andere kleding dan normaal, rare posities aan te nemen op apparaten.
Ook ik voel me dan wat meer bekeken.
Dus ik denk dat het wel mee valt, tja als je een aantrekkelijke meid bent zal er soms even iemand een seconde naar je kijken, dat is nou eenmaal zo, net zoals men naar een mooie auto even kijkt.

Maar ik zit op een kleine sportschool, waar iedereen wel chill is.

Ik neem aan dat er ook sportscholen zijn waar de haantjes naar toe trekken, zeker in de steden.
En dan snap ik ook wel dat je je dan flink kan irriteren aan de zoveelste versierpoging of de zoveelste gast die even stoer moet doen voor z'n matties die op een afstandje staan te kijken.
pi_215350650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat er zowel mannen als vrouwen graag gezien willen worden, maar niet iedereen is zo.
De keren dat ik in een sportschool ben geweest, zag ik vooral van die opgepompte heren zichzelf bewonderen in de spiegel. "Oh, wat ben ik mooi!! Oh, wat zijn mijn spieren groot!" En dan om zich heen kijkend: "Kijken ze naar mij?"

Daarnaast ook wat normale mensen die er gewoon komen om te sporten en af en toe een praatje te maken.
Of ze kijken of hun vorm goed is. Dat is waarom je überhaupt voor een spiegel je oefeningen doet. En kijken of ze persoonlijke groei zien. Niet alles is altijd maar van oh kijk mij eens. Maarja van iets negatiefs uitgaan is makkelijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215350669
Ik vermoed dat Tess dit verhaaltje gewoon opschrijft omdat ze daar haar geld mee verdient en dat zij ook wel snapt dat hoe controversiëler, hoe meer clicks.

Als je als vrouw in zo strak mogelijke kleding naar de sportschool gaat geloof ik best dat er mannen zijn die wat langer zullen kijken. En dat zal waarschijnlijk ook sneller als een probleem worden ervaren als een niet aantrekkelijke man dat doet, dan wanneer een aantrekkelijke man dat doet.

Maar als je in ruim vallende kleding gaat sporten is de kans dat dit gebeurt alweer een stuk minder.

Het is een beetje een wisselwerking.

Als je je prettiger voelt in de vrouwen gym, dan moet je dat verder gewoon doen.

Maar het beeld van het artikel dat het een heel groot probleem is klopt denk ik niet. Mijn vrouw zegt dat er altijd wel mannen zijn die stiekem kijken (en denken dat niemand dat door heeft), maar echt lastig vallen is heel zeldzaam.
pi_215350783
tip voor Tess: kleed je normaal ipv bikini en 'nee niet kijken stiekem vind ik dat geil maar ga wel janken want dan heb ik weer extra aandacht'

Ik zou echt never ever nooit niet me aanmelden bij een vrouwensportschool. :r
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:50:09 #76
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_215350792
quote:
Kies maar uit https://nl.menspaces.com/gay-gym-nederland/

En verder is Tess natuurlijk gewoon een domme doos die stukjes wil verkopen voor geld.....

[ Bericht 7% gewijzigd door karr-1 op 23-10-2024 14:59:20 ]
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_215350846
Tess die niet door mannen op een sportschool bekeken wil worden, maar wel in de Telegraaf gaat staan met een sexy foto waar ze zwoel kijkt, zodat heel Nederland haar kan bekijken.
pi_215350919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef UserZonderNaam het volgende:
Tess die niet door mannen op een sportschool bekeken wil worden, maar wel in de Telegraaf gaat staan met een sexy foto waar ze zwoel kijkt, zodat heel Nederland haar kan bekijken.
Het is broodwinning, niet ter informatie ofzo…
pi_215351089
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef UserZonderNaam het volgende:
Alles voor de views en de money
pi_215351181
Er is nogal een verschil tussen ruimvallende kleding en lipleesbroeken met sportbeha. In bikini komt echt niemand.

Ruimvallende kleding is niet fijn. Dus ik snap heel goed dat de meeste vrouwen dat niet doen. Maar een gewone legging met een niet te strak of bloot shirtje moet prima kunnen zonder dat dat als 'vragen om aandacht' wordt bestempeld.

En dat Tess met haar foto bji haar column staat is een keuze. Dat is wat anders dan ongewenst bekeken worden.

Verder is het dus prima dat ze naar de women only gym gaat. Daar heeft zij geen last van mannen en mannen niet van haar. Iedereen happy toch?
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 15:36:04 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215351202
Op zich prima maar mijn reactie op de column neigt een beetje naar aanstelleritis
pi_215351217
Moet zij weten
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 23 oktober 2024 @ 15:37:46 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215351223
Maar ik proef toch gepikeerde heren hier. :D
pi_215351227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef asco het volgende:
Man, wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben. Moet toch dodelijk vermoeiend zijn om constant het middelpunt van het universum te willen zijn. :')
1947-2016
pi_215351235
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Er is nogal een verschil tussen ruimvallende kleding en lipleesbroeken met sportbeha. In bikini komt echt niemand.

Ruimvallende kleding is niet fijn. Dus ik snap heel goed dat de meeste vrouwen dat niet doen. Maar een gewone legging met een niet te strak of bloot shirtje moet prima kunnen zonder dat dat als 'vragen om aandacht' wordt bestempeld.

En dat Tess met haar foto bji haar column staat is een keuze. Dat is wat anders dan ongewenst bekeken worden.

Verder is het dus prima dat ze naar de women only gym gaat. Daar heeft zij geen last van mannen en mannen niet van haar. Iedereen happy toch?
Vergeet niet dit topic opnieuw te ontvolgen. ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:

/ontvolg
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 15:54:37 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215351338
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 15:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar ik proef toch gepikeerde heren hier. :D
Tegelijk?

En dan ook nog fok!ken?

Bohhhhhh
pi_215351397
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:21 schreef superniger het volgende:
pi_215351551
-laat trouwens maar, hij is het niet waard-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 16:42:33 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215351636
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 15:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Tegelijk?

En dan ook nog fok!ken?

Bohhhhhh
Jaja, het zit ze niet lekker :D
  woensdag 23 oktober 2024 @ 16:45:26 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215351652
Als ik 2 sportscholen op loopafstand had dan ging ik ook naar de sportschool waar ik me het prettigst voel, ongeacht het soort sportschool.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215351766
Het zijn de meisjes met dikke kont die afleiden. Ik wil gewoon breed worden ja :(

https://www.dumpert.nl/item/7942651_f5772622
-XOXO-
pi_215351929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
Het zijn de meisjes met dikke kont die afleiden. Ik wil gewoon breed worden ja :(

https://www.dumpert.nl/item/7942651_f5772622
gelukkig heb je daar een natuurlijke aanleg voor
Jij bent het zonnetje!!!
pi_215352189
Dat kijken en bekeken worden hoort er ook een beetje bij in de sportschool hè; zo is natuur.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 17:57:58 #94
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215352284
quote:

[..]
Ja, laten we victim shamen :')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:00:50 #95
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215352318
Gewoon logisch. Mannen in de sportschool zijn simpelweg een probleem dat zich niet lijkt op te lossen.

Starende mannen, mannen die je tijdens je workout aanspreken om te kletsen, mannen die ongevraagd je vorm willen corrigeren, mannen die om je nummer vragen...

Het is vermoeiend en eng. Het probleem hier zijn ook echt mannen. Homoseksuele mannen doen dit ook vaak genoeg.

In de ladies gym heb ik nooit problemen ervaren.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215352325
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 17:57 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, laten we victim shamen :')
"Victim" _O- :')
pi_215352430
Dit topic is waardlozig zonder Insta van de dame: https://www.instagram.com/tessvandaelen/
Soberso lijkt me dit een aandachtshoer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215352453
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
Dit topic is waardlozig zonder Insta van de dame: https://www.instagram.com/tessvandaelen/
Fashion journalist 👗 Columnist 🖋 Professional overthinker

:')
blablablabla
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:15:51 #99
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215352500
Geef haar wel gelijk. Ga zelf naar sportschool om de jonge hertjes te bewonderen. Vaak maak ik stiekem opnames met mijn telefoon, heb een app die je front camera laat zien op scherm maar eigenlijk de andere camera gebruikt. Zo lijkt het alsof ik selfies maak.

Daarna lekker naar huis om af te beren.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:19:16 #100
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215352536
quote:
Wat een onzin, dat valt reuze mee.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:21:04 #101
459912 FlippingCoin
pi_215352557
quote:
Echt he

Panisch als iemand in dr richting kijkt maar wel heel je sociale media voltyfen met foto's van je matige harses. :')

Aka

Aandachtshoer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_215352622
Zin om naar de gym te gaan door dit topic. Ik ga mijn spullen pakken. Ik ga straks hier posten als ik op de gym ben.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:26:27 #103
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215352644
Ja, geef de boodschapper maar weer de schuld. Jullie kijken op straat ook naar alles wat vrouwelijk is dus dan zal het in de sportschool ook wel het geval zijn. Ik twijfel er niet aan.
:W
pi_215352764
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin, dat valt reuze mee.
Ik vind dat ook meevallen, Tess mag zich kleden hoe ze wilt natuurlijk maar sommige kleding trekt nu eenmaal wat meer aandacht, je ziet dat ook bij de hardloopsters buiten, sommige zijn zo strak gekleed dat het niet vreemd is dat daar naar gekeken wordt, ik heb ook wel soms de indruk dat sommige het er echt om doen
pi_215352934
Tess van Daelen gaat naar een Ladies only, want ze wilt niet bekeken worden.
Op instagram plaatst Tess van Daelen bepaalde foto's. Specifiek foto's waar 1 object altijd op staat.
Het is namelijk Tess "Niemand hoeft naar mij te loeren" van Daelen die op alle foto's staat die ze plaatst.

het blijft haar eigen keuze natuurlijk.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 23-10-2024 22:24:34 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215352944
Het klinkt niet per se alsof de steenworp-afstand-gym wat mist aan Tess.
Conscience do cost.
pi_215353000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind dat ook meevallen, Tess mag zich kleden hoe ze wilt natuurlijk maar sommige kleding trekt nu eenmaal wat meer aandacht, je ziet dat ook bij de hardloopsters buiten, sommige zijn zo strak gekleed dat het niet vreemd is dat daar naar gekeken wordt, ik heb ook wel soms de indruk dat sommige het er echt om doen
in een zwembad heb je dat nog meer. Echter; ook vrouwen kijken/staren als er een leuk meisje binnen komt. Toch is iedereen daar primair om te zwemmen, niet om mensen te kijken. Het zal slechts een kleine rol spelen.
pi_215353189
Ben nu op de gym. Zit alleen wel in het spierbundelgedeelte waar weinig vrouwen zijn. Was hier net wel een superstrakke fitgirl. Nu is ze naar een andere verdieping. Ik ga zo kijken of ik ergens vandaan onopvallend kan loeren.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 19:39:34 #109
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215353579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben nu op de gym. Zit alleen wel in het spierbundelgedeelte waar weinig vrouwen zijn. Was hier net wel een superstrakke fitgirl. Nu is ze naar een andere verdieping. Ik ga zo kijken of ik ergens vandaan onopvallend kan loeren.
:D
pi_215354271
Ik heb ook wel eens ongevraagd tips gekregen van mannen. Daarna bedankt want ze bleken toch wel gelijk te hebben.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 20:28:48 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215354362
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Echt he

Panisch als iemand in dr richting kijkt maar wel heel je sociale media voltyfen met foto's van je matige harses. :')

Aka

Aandachtshoer
Vind dit altijd een beetje een vreemd argument eigenlijk

Ze zal niet klagen over mensen die dr fotos liken

Enkel over mensen die in de sportschool een zetje geven of wat was het

Lijken me twee verschillende dingen
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:35:44 #112
459912 FlippingCoin
pi_215354470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Vind dit altijd een beetje een vreemd argument eigenlijk

Ze zal niet klagen over mensen die dr fotos liken

Enkel over mensen die in de sportschool een zetje geven of wat was het

Lijken me twee verschillende dingen
Zetje geven???
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 20:36:15 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215354480
Persoonlijk drink ik graag een biertje in de avond maar als iemand me er op het werk een aanbied dan vraag ik hem ook of hij wel goed bij zijn paasei is
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 20:40:05 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215354565
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zetje geven???
Ja vind ze niks
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:50:23 #115
459912 FlippingCoin
pi_215354695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja vind ze niks
Ja je hoeft ze van mij ook niet van de trap te duwen of zo :@
pi_215355055
De vrouwensportschool voorziet duidelijk in een behoefte. Anders bestonden ze ook gewoonweg niet. Het is voor de vrouwen die de vrouwensportschool prefereren te hopen dat ze kunnen blijven bestaan. Er zijn al diverse gevallen geweest van trans identificerende mannen die zich op toegang tot de vrouwensportschool hebben opgeeist, en daarbij heeft het College voor de Rechten van de Mens in verschillende zaken al een uitspraak ten gunste van de trans identificerende mannen gemaakt. Gelukkig is het College voor de Rechten van de Mens geen rechtbank die bindende uitspraken kan doen.
pi_215356159
Ter info: Het artikel is door Tess zelf geschreven.

Tess van Daelen schrijft een artikel over Tess van Daelen die zich stoort aan mannen die kijken naar Tess van Daelen. Met een foto erbij van Tess van Daelen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:14:24 #118
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215356547
Je kan natuurlijk ook gewoon ter kennisgeving aannemen dat iemand liever naar een vrouwensportschool gaat, in plaats van haar Insta erbij halen en flauw te gaan doen over haar voorkeur. Laat haar lekker. Waarom boeit dit?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:16:11 #119
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215356591
quote:
zoek maar rond op een gay sauna
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  FOK!fotograaf woensdag 23 oktober 2024 @ 22:17:30 #120
364681 over_hedge
pi_215356648
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon ter kennisgeving aannemen dat iemand liever naar een vrouwensportschool gaat, in plaats van haar Insta erbij halen en flauw te gaan doen over haar voorkeur. Laat haar lekker. Waarom boeit dit?
Het boeit sowieso vrij weinig wat zij wel of niet doet. Moet ze allemaal lekker zelf weten. Maar als je er dan een blog over gaat schrijven dan kan je reacties verwachten. Is toch ook een beetje de bedoeling van een blog, dat mensen het lezen en er op reageren.

Anders kan je fok ook wel opdoeken. Als we alles alleen nog ter kennisgeving aannemen zonder reacties.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:17:49 #121
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215356655
Iemand loopt vijf hele minuten langer naar een sportschool die beter bij haar past en dit is nieuws?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:19:46 #122
pi_215356730
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat is er valide aan dan? Blijkbaar is er meer behoefte aan vrouwensportscholen dan aan mannensportscholen. Als je er wat aan wilt doen kun je er altijd één openen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:23:06 #123
pi_215356814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Het boeit sowieso vrij weinig wat zij wel of niet doet. Moet ze allemaal lekker zelf weten. Maar als je er dan een blog over gaat schrijven dan kan je reacties verwachten. Is toch ook een beetje de bedoeling van een blog, dat mensen het lezen en er op reageren.

Anders kan je fok ook wel opdoeken. Als we alles alleen nog ter kennisgeving aannemen zonder reacties.
Ze zal best reacties verwachten. Het enige wat ik hier zelf interessant aan vindt is dat zoveel mensen hier iets van menen te moeten vinden. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij.
  FOK!fotograaf woensdag 23 oktober 2024 @ 22:24:30 #124
364681 over_hedge
pi_215356842
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ze zal best reacties verwachten. Het enige wat ik hier zelf interessant aan vindt is dat zoveel mensen hier iets van menen te moeten vinden. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij.
Jij vind er toch ook wat van :P Je post zelf mee in het topic :D Dat het van de rest non nieuws is ben ik het helemaal mee eens
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:25:02 #125
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215356857
Ik heb liever een verbod om te vloggen in de sportschool.
Dat het gaat om sport en niet hoe je eruit ziet.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:26:49 #126
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215356920
Gewoon als man verkleden als vrouw en zeggen dat je transgender bent dan heb je gewoon toegang.
Als ze het niet accepteren sportschool aanklagen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:28:02 #127
pi_215356943
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Jij vind er toch ook wat van :P Je post zelf mee in het topic :D Dat het van de rest non nieuws is ben ik het helemaal mee eens
Ik vind niet iets van het nieuws, ik vind iets van jullie allemaal ;)
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:28:45 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
  FOK!fotograaf woensdag 23 oktober 2024 @ 22:30:25 #129
364681 over_hedge
pi_215357002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik vind niet iets van het nieuws, ik vind iets van jullie allemaal ;)
Natuurlijk vind je er wel wat van. Hoe kan je nou iets lezen zonder er iets van te vinden.

Ik vind het zelf van de rest ook niet belangrijk. Ik reageerde ook op iemand die wat zei over sportende mannen. Over de op heb ik ook vrij weinig te melden. Maar je hebt toch gewoon een mening als je iets leest.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:32:45 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215357039
quote:
De reguliere sportschool ligt op een steenworp afstand haar huis. Toch loopt Tess van Daelen met liefde vijf minuten verder om bij de Ladies gym in te checken. „Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
Ja, zo werkt biologie nou eenmaal. Maar ze kiest een goede oplossing! Netjes.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Forum Admin woensdag 23 oktober 2024 @ 22:36:51 #131
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215357151
Dit werkt twee kanten op. Ja in veel sportscholen heb je best wel wat vieze types rondlopen die zich ongevraagd aan je opdringen. In een fatsoenlijke sportschool worden zulke mensen eruit gezet en zijn ze ook niet meer welkom.

Daarnaast heb je het type vrouw die het er om doen om vervolgens heel verontwaardigd te gaan doen terwijl, zoals een wijs man ooit zei "je halve kont staat open"

Niet dat dat het legitimeert verder, al staat een vrouw er in haar ondergoed.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:37:53 #132
pi_215357186
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Natuurlijk vind je er wel wat van. Hoe kan je nou iets lezen zonder er iets van te vinden.

Ik vind het zelf van de rest ook niet belangrijk. Ik reageerde ook op iemand die wat zei over sportende mannen. Over de op heb ik ook vrij weinig te melden. Maar je hebt toch gewoon een mening als je iets leest.
Ik lees of hoor best vaak dingen zonder er wat van te vinden. Ik ken die hele vrouw niet, ik ken die sportschool niet, de mannen niet, niks. Zelf geen ervaring mee want ik ga nooit naar de sportschool. Wat moet ik dan hier gaan zitten te vinden? Ik vind het onzin day dit nieuws is, dat is een mening, maar daar houdt het wel mee op.

Zou de wereld niet een betere plek kunnen zijn wanneer mensen beseffen over hoeveel aspecten van andermans leven ze helemaal geen oordeel klaar te hebben hoeven liggen?
pi_215357267
quote:
15s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, zo werkt biologie nou eenmaal. Maar ze kiest een goede oplossing! Netjes.

Aandachtshoer. Het heeft evolutionaire redenen waarom 90% van de mannen vrouwen wil prikken in de drie gaten die het lichaam rijk is. We kijken naar vrouwen ook als ze losse kleding dragen laat staan als ze met ultra strakke leggings voor onze neuzen staan te sporten. Natuur.
  FOK!fotograaf woensdag 23 oktober 2024 @ 22:45:42 #134
364681 over_hedge
pi_215357314
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik lees of hoor best vaak dingen zonder er wat van te vinden. Ik ken die hele vrouw niet, ik ken die sportschool niet, de mannen niet, niks. Zelf geen ervaring mee want ik ga nooit naar de sportschool. Wat moet ik dan hier gaan zitten te vinden? Ik vind het onzin day dit nieuws is, dat is een mening, maar daar houdt het wel mee op.

Zou de wereld niet een betere plek kunnen zijn wanneer mensen beseffen over hoeveel aspecten van andermans leven ze helemaal geen oordeel klaar te hebben hoeven liggen?
Nou dan werken jouw hersenen anders dan die van mij. Als ik iets lees stel in ondertussen in mijn hoofd meteen vragen er over. En denk ik er over na. En dan vorm ik automatisch een mening. 1 van die dingen die bij me op kwam is dat het aardig non nieuws is wat weinig met nws te maken heeft.

Maar als ze er geen oordeel over wilde hebben moet ze er geen blog over schrijven. Dan wist nu niemand er van. Was ze nu lekker aan het sporten in een omgeving waar ze zich fijn voelt. En had niemand een mening over haar ^O^
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 22:47:08 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215357343
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ter info: Het artikel is door Tess zelf geschreven.

Tess van Daelen schrijft een artikel over Tess van Daelen die zich stoort aan mannen die kijken naar Tess van Daelen. Met een foto erbij van Tess van Daelen.
nee tess van daelen stoort zich aan mannen die haar in de sportschool aanstaren en proberen te hosselen
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:47:48 #136
13462 BansheeBoy
pi_215357348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef Peppert het volgende:

[..]
Aandachtshoer. Het heeft evolutionaire redenen waarom 90% van de mannen vrouwen wil prikken in de drie gaten die het lichaam rijk is. We kijken naar vrouwen ook als ze losse kleding dragen laat staan als ze met ultra strakke leggings voor onze neuzen staan te sporten. Natuur.
Het is een beetje technisch allemaal maar ik lijk je mening te onderschrijven.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:47:48 #137
pi_215357349
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou dan werken jouw hersenen anders dan die van mij. Als ik iets lees stel in ondertussen in mijn hoofd meteen vragen er over. En denk ik er over na. En dan vorm ik automatisch een mening. 1 van die dingen die bij me op kwam is dat het aardig non nieuws is wat weinig met nws te maken heeft.
Oké, nou ja die mening had ik ook wel maar die vond ik niet tellen want niet inhoudelijk.
quote:
Maar als ze er geen oordeel over wilde hebben moet ze er geen blog over schrijven. Dan wist nu niemand er van. Was ze nu lekker aan het sporten in een omgeving waar ze zich fijn voelt. En had niemand een mening over haar ^O^
Dat is waar. Maar ik zeg ook niet dat men geen mening mag hebben natuurlijk.
pi_215359254

Jezelf filmen voor de hele wereld en dan klagen dat mannen naar je kijken. :') Haar lidmaatschap is ingetrokken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215359416
hoezo staat er nog geen foto van Tess in dit topic, lijkt me wel relevant

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 08:24:44 #140
13462 BansheeBoy
pi_215359420
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef Elan het volgende:

[..]

hahahahah. Wat een onzin beroepen. :')

donderdag 24 oktober 2024 @ 08:29:02 #141
13462 BansheeBoy
pi_215359441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]

:?

pi_215359500
sportschool :')
ben toch geen gorilla ofzo
pi_215359527
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 08:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
hahahahah. Wat een onzin beroepen. :')

Daar staat eigenlijk dat ze niks kan en geen bijzondere skills heeft.
pi_215359548
Er zullen sportschooljagers bij zitten, zoals je ook supermarkt, werkvloer, etc-jagers hebt - maar het gluren en luren heeft veel meer te maken met het feit dat er iets (bijzonders) is om naar te gluren. Het maakt wat dat betreft geen reet (pun intended) uit wat de locatie is, los van dat de gym 'interessante' bewegingen uitlokt; overal waar vrouwen gekleed zouden gaan zoals ze -tegenwoordig- in de gym gekleed zijn, zou resulteren in starende mannen.

Tegenwoordig lijkt de gym, zelfs in vergelijking met slechts 15 jaar geleden, in een verkapt hoerenhuis/real life instagram/onlyfans-omgeving, en je gaat mij niet wijsmaken dat vrouwen tegenwoordig minder goed begrijpen hoe mannen in elkaar steken, of dat er geen meer verhullende sportkleding meer bestaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 24-10-2024 09:42:26 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215359670
Geen mobieltjes in de sportschool zou al een enorme cultuurverandering teweeg kunnen brengen.

Verder, kijken is gratis. Loeren ongepast. Staren of lastig vallen reden om je er uit te flikkeren. Jezelf gedragen alsof je een Onlyfans moet updaten zou dat ook moeten zijn.

In de jaren '90 was de sportschool om te sporten, dat lijkt er soms een beetje af.
-nee-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 oktober 2024 @ 09:08:33 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215359693
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:05 schreef Marsenal het volgende:

In de jaren '90 was de sportschool om te sporten, dat lijkt er soms een beetje af.
Nu nog steeds. Het enige verschil is dat er een lager segment is bijgekomen dat zelfs het laagste plebs kan betalen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:15:02 #147
13462 BansheeBoy
pi_215359750
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nu nog steeds. Het enige verschil is dat er een lager segment is bijgekomen dat zelfs het laagste plebs kan betalen.
Ik wil niet heel logisch doen hoor. Maar een vrouw kan zich toch ook zo kleden en gedragen dat de so called ongewenste aandacht aanzienlijk verminderd? :?

Je moet de kat niet op het spek binden.

pi_215359776
quote:
Geen mobieltjes in de sportschool zou al een enorme cultuurverandering teweeg kunnen brengen.

Verder, kijken is gratis. Loeren ongepast. Staren of lastig vallen reden om je er uit te flikkeren. Jezelf gedragen alsof je een Onlyfans moet updaten zou dat ook moeten zijn.

Ik denk dat het ook wel heel erg afhankelijk is van de sportschool.
Mijn vorige sportschool in Amsterdam was groot, maar wel serieus (geen Basic Fit) met voldoende personeel en aandacht voor de sportenden. Daardoor werd sporten ook door vrijwel iedereen serieus genomen en zag je er eigenlijk alleen maar mensen die met hun workout bezig waren.

Mijn huidige sportschool is dan weer heel klein, maar daardoor wel heel veilig en goed. Hier komen mensen van alle leeftijden, wat dus een heel gemeleerd gezelschap is en dat geeft ook minder kans op uitwassen.

Natuurlijk wordt er wel eens gekeken door deze of gene, en ook (ongewenst) advies komt wel eens voor, maar het is nooit vervelend of echt opdringerig. En hoewel telefoons niet verboden zijn, heb ik nog nooit mensen gezien die bezig waren zichzelf te filmen ofzo.

Overigens is jezelf filmen tijdens de workout niet voorbehouden aan vrouwen. Er zijn ook genoeg mannen die dat doen. Er zijn gewoon veel mensen die zichzelf graag zien en laten zien. Begrijp ik persoonlijk niets van, maar goed...
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:22:45 #149
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215359802
quote:

Heeft Tess gelijk?
Als je naar de wereld om je heen kijkt, weet je dat je deze vraag niet hoeft te stellen. Tuurlijk heeft ze gelijk.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:23:43 #150
Why is all the rum gone?
pi_215359808
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik wil niet heel logisch doen hoor. Maar een vrouw kan zich toch ook zo kleden en gedragen dat de so called ongewenste aandacht aanzienlijk verminderd? :?

Je moet de kat niet op het spek binden.

Volgens onze 'huis-victim-blamer'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:26:53 #151
13462 BansheeBoy
pi_215359830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik trek die hele "het is ongewenst"-retoriek van dit soort encludes steeds meer in twijfel als ik eerlijk ben.

donderdag 24 oktober 2024 @ 09:27:27 #152
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_215359838
Maar als je serieus met een work out bezig bent heb je toch geen tijd om met je telefoon te spelen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:32:58 #153
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215359878
Er komt ook een men's only Gym. Daar krijg je geen Latijn maar wel veel Grieks.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:34:43 #154
Why is all the rum gone?
pi_215359893
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:26 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik trek die hele "het is ongewenst"-retoriek van dit soort encludes steeds meer in twijfel als ik eerlijk ben.
Zoals ik al zei, standaard victim-blamen
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:38:00 #155
13462 BansheeBoy
pi_215359914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, standaard victim-blamen
Niet helemaal Captain Jack. Als je je gedraagt is de kans op victim worden een stuk kleiner. In die zin begeef ik me vooral in de preventie fase. Het komt uit een goed hart.

donderdag 24 oktober 2024 @ 09:39:08 #156
Why is all the rum gone?
pi_215359922
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:

Niet helemaal Captain Jack.
Altijd. Het is bij jou altijd victim-blamen. Zorgwekkend dat types zoals jij gewoon vrij mogen rondlopen.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:49:46 #157
13462 BansheeBoy
pi_215359981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Altijd. Het is bij jou altijd victim-blamen. Zorgwekkend dat types zoals jij gewoon vrij mogen rondlopen.
Mag ik even de tijd nemen om je te bedanken voor je bereidwilligheid. Bij deze. Dat gezegd hebbende:

Preventie > geen victims > valt niks te blaimen

Het is geen rocketscience. Been there done that.

pi_215360018
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Niet helemaal Captain Jack. Als je je gedraagt is de kans op victim worden een stuk kleiner. In die zin begeef ik me vooral in de preventie fase. Het komt uit een goed hart.

Het slechte gedrag komt niet van de vrouw, maar van de man.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 10:01:22 #159
13462 BansheeBoy
pi_215360056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:56 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Het slechte gedrag komt niet van de vrouw, maar van de man.
Absoluut. Die kans willen we toch verkleinen?

pi_215360076
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Absoluut. Die kans willen we toch verkleinen?

Het initiatief hiervoor ligt niet bij de vrouw. Een man moet gewoon zijn fikken thuis houden, hoe een vrouw ook gekleed gaat.
Vraagje: stem je SGP?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 10:38:51 #161
13462 BansheeBoy
pi_215360201
quote:
4s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De ideologie die de hersens op een onderontwikkeld kinderniveau houden, zodat je altijd kunt blijven denken; ''het ligt altijd aan de ander'' past hier niet. Mensen moeten hun poten thuis houden, en daarmee basta.
Ah, wat ik onder primair heb staan. Thanks.

pi_215360211
Tess Milne is anders wel een mooie dame
pi_215360248
quote:

[..]
Mensen moeten hun poten thuis houden, en daarmee basta.
Poten thuis houden? Dit topic ging toch over het kijken.
pi_215360274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Poten thuis houden? Dit topic ging toch over het kijken.
Dat is zo, maar nou komt er iemand om de hoek kijken die de schuld deels bij de vrouw ligt. Dat vertelde de dominee in de 19e eeuw.
pi_215360361
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:50 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Dat is zo, maar nou komt er iemand om de hoek kijken die de schuld deels bij de vrouw ligt. Dat vertelde de dominee in de 19e eeuw.
Je hebt gelijk, als de mannen zich gedragen, dan is het opgelost. De eerlijkste oplossing is als zij veranderen.

Succes daarmee.
-nee-
  donderdag 24 oktober 2024 @ 11:06:06 #166
13462 BansheeBoy
pi_215360392
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, als de mannen zich gedragen, dan is het opgelost. De eerlijkste oplossing is als zij veranderen.

Dat is absoluut het eerlijkste, maar wel de slechste gok van de 2. Je kan makkelijker je eigen gedrag en habijt veranderen dan die van miljoenen ruwe ventjes.

Als vrouw zou ik voor de best werkende oplossing gaan. Logisch. NIeuwerwetse Tess is heeft het nu ook in de preventiehoek gezocht. Doet ze goed.

donderdag 24 oktober 2024 @ 11:17:39 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215360459
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is absoluut het eerlijkste, maar wel de slechste gok van de 2. Je kan makkelijker je eigen gedrag en habijt veranderen dan die van miljoenen ruwe ventjes.

Als vrouw zou ik voor de best werkende oplossing gaan. Logisch. NIeuwerwetse Tess is heeft het nu ook in de preventiehoek gezocht. Doet ze goed.

:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215360515
Helemaal vol met 'creeps', en hoe ze worden afgestraft

https://www.youtube.com/@thejoeyswoll
stupidity has become as common as common sense was before
pi_215360573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
Helemaal vol met 'creeps', en hoe ze worden afgestraft

https://www.youtube.com/@:thejoeyswoll
wat een kanaal :D dit is wel een mooie. Hele hoek van een sportschool filmen. En boos worden als mensen dan gebruik maken van de lege spullen in de hoek die je aan het filmen bent :')
pi_215360602
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
wat een kanaal :D dit is wel een mooie. Hele hoek van een sportschool filmen. En boos worden als mensen dan gebruik maken van de lege spullen in de hoek die je aan het filmen bent :')
Weet het, het is de VS, daar zijn ze echt 3 stappen verder in het ziek zijn in hun hoofd,
maar ook hier in NL kom je zulk soort figuren tegen.

Dit kanaal pakt ze er echt uit, ook mannen die gewoon fout zitten.
Maar uiteindelijk:
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 24 oktober 2024 @ 11:47:57 #171
13462 BansheeBoy
pi_215360646
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Volgens goed
Ja, precies. Nieuwerwetse Tess zit nu op een women-only gym. Dat is toch echt een stukje preventie. Mijn zegen heeft ze. Ik zie dit graag.

donderdag 24 oktober 2024 @ 11:48:33 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215360653
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, precies. Nieuwerwetse Tess zit nu op een women-only gym. Dat is toch echt een stukje preventie. Mijn zegen heeft ze. Ik zie dit graag.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215360666
quote:

[..]

Jij zou het liefste zien dat alle vrouwen zich kleden in een jute zak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215360707
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ah, wat ik onder primair heb staan. Thanks.

Nee.

Dat heb jij niet.

quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Secundair (voor mij ook primair, maar vooruit)
Vrouwen kunnen zelf de kans erop verkleinen
Jij legt de aanleiding bij de ander (de vrouw). En als jij (de man) een grens over gaat, is het altijd; ja, maar zij...''.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:06:40 #175
13462 BansheeBoy
pi_215360761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jij zou het liefste zien dat alle vrouwen zich kleden in een jute zak.
Ik denk als man wel in het belang van die dames. Daarin lijk ik een uitzondering te zijn of vreemde eend in de habijt zo u wilt. Prima. Verreweg de meeste ventjes laten zich echter leiden door wat ze lekker vinden en baseren daar hun beleid op. Je ziet wat er van komt, de dames (waaronder profounder nieuwerwetse Tesss) rennen naar women-only gyms. Slim van de dames, stukje preventie. Ik heb het naar mijn zin.

donderdag 24 oktober 2024 @ 12:09:00 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360776
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oh nee, een man kijkt naar me !!! Terwijl ik een slip draag waar iedereen mijn lippen kan lezen!!>!?!????!?! ONGEWENST!! VOEL ME NIET VEILIG!!1111`~`1111
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:10:42 #177
Why is all the rum gone?
pi_215360788
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oh nee, een man kijkt naar me !!! Terwijl ik een slip draag waar iedereen mijn lippen kan lezen!!>!?!????!?! ONGEWENST!! VOEL ME NIET VEILIG!!1111`~`1111
Ach, kijk, de 'huis-victim-blamers' holmaat. :')
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:12:11 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360799
quote:

[..]
De ideologie die de hersens op een onderontwikkeld kinderniveau houden, zodat je altijd kunt blijven denken; ''het ligt altijd aan de ander'' past hier niet. Mensen moeten hun poten thuis houden, en daarmee basta.
Naar iemand kijken is toch je poten thuis houden?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:12:22 #179
Why is all the rum gone?
pi_215360802
quote:

Tess zit nu op een women-only gym. ..... Ik zie dit graag.
Want jij bent bang voor vrouwen. Dat heeft iedereen al lang door. Dat is HET kenmerk van victim blamers.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:14:18 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360818
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Blijkbaar meer dan je denkt.
:') inhoudelijk reageren te lastig?

Je kan je gewoon normaal kleden en niet als een hoer, dan kijken de mannen ook niet naar je.

Daarnaast is kijken tegenwoordig verboden? Mag dat ook al niet meer? _O-
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:15:00 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360824
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

quote:
Maar zélfs in mijn seksloze sportkloffie (wijde Adidas broek, veel te groot basketbal shirt, haren in een wilde knot) op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:15:38 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]

Oh nee, een man kijkt naar me.

Teh horror.

De tere zieltjes kunnen niet eens meer een blik aan tegenwoordig.

Stel toch aan, stel jankerts
pi_215360832
quote:
Helaas zie je deze trend inmiddels ook doorsijpelen richting zoiets toegankelijks als hardlopen. Hoe meiden/vrouwen daar soms gekleed gaan.. tja dan vraag je er om dat er naar je gekeken wordt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:17:49 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Oh nee, een man kijkt naar me.

Teh horror.

De tere zieltjes kunnen niet eens meer een blik aan tegenwoordig.

Stel toch aan, stel jankerts
Ja het lijkt me ook een beetje een aansteller hoor maar jij hebt het over het andere uiterste

Nu zijn jullie beiden een beetje aanstellerig
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:18:57 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360851
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja het lijkt me ook een beetje een aansteller hoor maar jij hebt het over het andere uiterste

Nu zijn jullie beiden een beetje aanstellerig
Ik vindt het gewoon allemaal zo overdreven jankerig van die vrouwen.

Ze gooien wel hun hele hebben en houwen op instagram, only fans en noem het maar op (niet elke vrouw natuurlijk)

Maar dan klagen dat er mensen naar ze kijken

Doe ff normaal joh jankerds. Wees blij dat je tenminste lekker bent en geen zuig van 200kg
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:19:31 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360854
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Helaas zie je deze trend inmiddels ook doorsijpelen richting zoiets toegankelijks als hardlopen. Hoe meiden/vrouwen daar soms gekleed gaan.. tja dan vraag je er om dat er naar je gekeken wordt.
Zie het zelfs bij sportwedstrijden, je pikt diegenen die er niet helemaal voor de sport komen zo uit aan de hoge hakjes en de zomerjurkjes enzo

Niks mee verder maar op de ijsbaan is dat wel een beetje frisjes

_O-
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:21:35 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik vindt het gewoon allemaal zo overdreven jankerig van die vrouwen.

Ze gooien wel hun hele hebben en houwen op instagram, only fans en noem het maar op (niet elke vrouw natuurlijk)

Maar dan klagen dat er mensen naar ze kijken

Doe ff normaal joh jankerds. Wees blij dat je tenminste lekker bent en geen zuig van 200kg
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat het gruwelijk irritant kan zijn

Ik vind het al irritant als ik een winkel binnenstap en er gelijk zo'n vogel naast me staat of hij me kan helpen
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:22:00 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360867
Maar de voorbeelden van Tess zijn wel heel matig
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:24:03 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat het gruwelijk irritant kan zijn

Ik vind het al irritant als ik een winkel binnenstap en er gelijk zo'n vogel naast me staat of hij me kan helpen
Ik houdt er ook niet van om bekeken te worden, maar daarom ga ik ook niet naar de sportschool.
Ik doe dat lekker thuis en ga naar buiten om te lopen voor cardio.

Maar een andere poster had gelijk, ook als je in de supermarkt erbij loopt met een broekje waar de lippen gelezen kunnen worden, mag je er vanuit gaan dat mensen (vooral mannen) naar je gaan kijken.

Zijn die vrouwen nou echt zo naief dat ze denken dat dit maar normaal moet zijn om met zulke yoga pants over straat te gaan, en dat er dan niemand naar hun conturen kijkt? Sorry hoor maar dat is gewoon dom, en onrealistisch.

Ik ben het eens met Bansheeboy dat de kat op het spek binden nooit slim is. Ongeacht de situatie. Als je iets niet wil dan gedraag je je daar ook naar.

En als je wel met een liplees yogapants op straat loopt, ga dan niet lopen huilen van oh ze kijken naar mijn figuur.

Maar dat is mijn mening.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:27:44 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215360900
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik houdt er ook niet van om bekeken te worden, maar daarom ga ik ook niet naar de sportschool.
Ik doe dat lekker thuis en ga naar buiten om te lopen voor cardio.

Maar een andere poster had gelijk, ook als je in de supermarkt erbij loopt met een broekje waar de lippen gelezen kunnen worden, mag je er vanuit gaan dat mensen (vooral mannen) naar je gaan kijken.

Zijn die vrouwen nou echt zo naief dat ze denken dat dit maar normaal moet zijn om met zulke yoga pants over straat te gaan, en dat er dan niemand naar hun conturen kijkt? Sorry hoor maar dat is gewoon dom, en onrealistisch.

Ik ben het eens met Bansheeboy dat de kat op het spek binden nooit slim is. Ongeacht de situatie. Als je iets niet wil dan gedraag je je daar ook naar.

En als je wel met een liplees yogapants op straat loopt, ga dan niet lopen huilen van oh ze kijken naar mijn figuur.

Maar dat is mijn mening.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:27:56 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360902
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:27:58 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360903
Het gaat niet om lipleesbroekjes ... wtf man _O-
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:28:41 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef sp3c het volgende:
Het gaat niet om lipleesbroekjes ... wtf man _O-
Niet?

Ik zie continue vrouwen in deze schaamteloze broeken voorbij lopen.

Ik vind het vrij schandalig.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:29:45 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215360913
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Niet?

Misschien ontgroeien jij en banshee ooit nog de puberteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:30:55 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360924
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Misschien ontgroeien jij en banshee ooit nog de puberteit.
:') 35+ maar oke het zal

Vrouwen mogen zich wat mij betreft kleden hoe ze zich willen kleden.

Maar waarom zeuren over het feit dat er mannen naar hun kijken?

Wees blij dat er uberhaupt iemand naar je kijkt.

Lastig vallen is een 2e ding. Maar kijken? _O-

Overdreven gejank weer zoals altijd
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:32:40 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215360937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Niet?

pi_215360958
quote:

[..]
Ook al gaan ze naakt, wat enorm preuts om daarover te huilen.
Zegt zoveel over hoe primitief jij naar vrouwen kijkt...
pi_215360971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als je naar de wereld om je heen kijkt, weet je dat je deze vraag niet hoeft te stellen. Tuurlijk heeft ze gelijk.
Oneens. Het is echt niet zo dat hoe Tess het omschrijft gemeengoed is.

Kijk, het kan dat zij nu net bij een gym zat waar het perv gehalte extreem hoog is. Maar het kan natuurlijk ook dat Tess gewoon content nodig heeft. De kans op dat laatste is simpelweg levensgroot.

Het kan ook dat Tess heel overgevoelig is. Iedereen heeft wel eens een filmpje gezien over een vrouw die compleet losgaat over een kerel in de gym die toevallig even haar kant op keek. En dat was dan voor die persoon zo duidelijk gluren dat het op de socials geflikkerd diende te worden…

Kortom: misschien heeft Tess wel gelijk, maar misschien ook niet. Nou ja, ze heeft sowieso gelijk dat ze naar een gym gaat waar ze zich meer thuisvoelt.

Of dat dan 3 jaar na dato nieuwswaardig is…
pi_215360992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:35 schreef hangtime het volgende:

[..]
Als je wil flaneren met je lichaam ga je lekker naar een stripclub. Niet een gym.
blablablabla
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:39:50 #200
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215360996
quote:

[..]
Een vrouw is een mooi wezen (in veel gevallen).

Daar mag je niet naar kijken? Voortaan maar de ogen afwenden als je in de stad loopt?

Gaan we hier de sharia law ook invoeren?
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:40:35 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361000
In de ladies only gym zal de personal trainer dr ook af en toe aanraken en als ze op de verkeerde manier aan die apparaten staat te sjorren dan ga ik er van uit dat iemand haar ook daar gewoon van tips voorziet om blessures te voorkomen
pi_215361002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Daar mag je niet naar kijken? Voortaan maar de ogen afwenden als je in de stad loopt?

Ehh ik geef juist aan dat het wel zou moeten mogen.
Ik vind het belachelijk dat Elan commentaar heeft op hoe sommige dames zich kleden.
Wel kijken waarop ik reageer he...
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:42:24 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kijken en staren zijn niet hetzelfde
pi_215361006
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je wil flaneren met je lichaam ga je lekker naar een stripclub. Niet een gym.
En dat bepaal jij?
Dus alle vrouwen moeten in een Burka omdat meneer Elan zo preuts is?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:44:36 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215361017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Kijken en staren zijn niet hetzelfde
Klopt ik heb het idd over kijken en niet staren :P
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 12:46:00 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361021
Ja en niemand zegt dat je niet mag kijken
pi_215361035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:42 schreef hangtime het volgende:

[..]
En dat bepaal jij?
Dus alle vrouwen moeten in een Burka omdat meneer Elan zo preuts is?
Ik bepaal niks. Maar als je alleen komt om aandacht te zoeken en mannen af te leiden heb ik liever dat je naar een ladiesclub verkast.

Al is de kans natuurlijk klein dat de dames die daar op uit zijn naar een dergelijke club gaan want daar krijgen ze die aandacht tenslotte niet.

Verder zeg ik niet dat je niet mag kijken of niet mag flaneren maar het dient geen doel als je ergens komt om te sporten.
blablablabla
pi_215361082
quote:

[..]
Voor de goede orde: als je naakt gaat winkelen lijkt mij het niet meer helemaal terecht om te klagen als mensen gaan staren. ;)
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:17:41 #209
13462 BansheeBoy
pi_215361202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:22 schreef sp3c het volgende:
Maar de voorbeelden van Tess zijn wel heel matig
We moeten niet zo op nieuwerwetse Tess afgeven. Ja, ze heeft fouten gemaakt en ze was wellicht wat naïef. Maar wijsheid komt met de jaren. Ze is nu in de preventiehoek gedoken en dat valt alleen maar te prijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 24-10-2024 13:49:45 ]
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 13:40:03 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361360
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
We moeten niet zo op nieuwetse Tess afgeven. Ja, ze heeft fouten gemaakt en ze was wellicht wat naïef. Maar wijsheid komt met de jaren. Ze is nu in de preventiehoek gedoken en dat valt alleen maar te prijzen.

Waar heb jij het nou weer over

Ben ik de enige die het daadwerkelijk gelezen heeft of wat :?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:42:31 #211
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215361382
Heeft Tess wel eens gehoord van lesbiennes? Ongetwijfeld wordt er in girls only sportscholen net zo goed gegluurd en opgegeild.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215361434
Hetero mannen kijken naar (mooie) vrouwen, shocker.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:55:08 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215361490
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hetero mannen kijken naar (mooie) vrouwen, shocker.
En hetero vrouwen naar (mooie) mannen, shocker.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 14:04:58 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is Banshee; die baseert alles op een 1400 jaar oud boek.

Negeren.
Dan nog kun je best gewoon lezen, ze heeft geen fouten gemaakt, ze was niet naïef, dat staat helemaal nergens

Ze koos een sportschool, die vond ze niet leuk en toen koos ze een ander
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 14:05:50 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361574
Geen idee waarom dat interessant is verder, zal wel in de Linda ofzo gestaan hebben
pi_215361630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dan nog kun je best gewoon lezen, ze heeft geen fouten gemaakt, ze was niet naïef, dat staat helemaal nergens

Ze koos een sportschool, die vond ze niet leuk en toen koos ze een ander
En toen schreef ze er een stukje over en dat had ze nou niet moeten doen o|O
pi_215361685
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En toen schreef ze er een stukje over en dat had ze nou niet moeten doen o|O
Het is meer de suggestie dat er vooral iets schort aan heel veel mannen die ze meest waarschijnlijk uit haar achterste trekt en anders niet zo heel erg overeenstemt met de praktijk waar men over valt.

Let wel, ze beschrijft al een Bokito sportschool, maar gooit daar achteraan dat het bij deze nog meevalt.

Als slagroom op de taart verzint ze er nog een vriend bij (denk ik) die alleen maar een lidmaatschap van de gym heeft om op lekkere wijven te spotten (haar woorden voor de goede orde). Met alle respect, maar die is niet bekend met Tinder???

Kom op zeg. Het verhaal riekt aan alle kanten.

Het zal best dat ze naar een woman only gym gaat en dat ze die keuze heeft gemaakt omdat ze zich ongemakkelijk voelde bij de eerdere gym. Maar het verhaal is at best extra sappig gemaakt en wellicht gewoon van a tot z verzonnen.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:20:17 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215361696
Tess heeft het zeker gedaan…?
pi_215361719
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Tess heeft het zeker gedaan…?
Nou, daar durf ik geld op te zetten. Haar naam staat boven het artikel, dus ze zal het wel geschreven hebben.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 14:37:37 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215361818
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is meer de suggestie dat er vooral iets schort aan heel veel mannen die ze meest waarschijnlijk uit haar achterste trekt en anders niet zo heel erg overeenstemt met de praktijk waar men over valt.

Let wel, ze beschrijft al een Bokito sportschool, maar gooit daar achteraan dat het bij deze nog meevalt.

Als slagroom op de taart verzint ze er nog een vriend bij (denk ik) die alleen maar een lidmaatschap van de gym heeft om op lekkere wijven te spotten (haar woorden voor de goede orde). Met alle respect, maar die is niet bekend met Tinder???

Kom op zeg. Het verhaal riekt aan alle kanten.

Het zal best dat ze naar een woman only gym gaat en dat ze die keuze heeft gemaakt omdat ze zich ongemakkelijk voelde bij de eerdere gym. Maar het verhaal is at best extra sappig gemaakt en wellicht gewoon van a tot z verzonnen.
Het verhaal is alleen totaal niet sappig, de voorbeelden die ze noemt klinken ook niet heel raar of gezocht

Als ik zo'n verhaal zou verzinnen zou ik minstens een keer iemand 'per ongeluk' aan dr tientjes laten voelen ofzo
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:39:43 #221
13462 BansheeBoy
pi_215361840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:21 schreef sp3c het volgende:

En je past je daarop aan door de route aan te passen, sneller te lopen of oogcontact te vermijden. Is heel logisch en dat doe je goed. Nieuwerwetse Tess past zich ook aan, ze gaat preventief elders haar waren trainen. Prima.

pi_215361909
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het verhaal is alleen totaal niet sappig, de voorbeelden die ze noemt klinken ook niet heel raar of gezocht

Als ik zo'n verhaal zou verzinnen zou ik minstens een keer iemand 'per ongeluk' aan dr tientjes laten voelen ofzo
De helft van de mannen een roofdier in de gym? Misschien dat Amsterdam inmiddels zo verkankerd is dat het normaal klinkt, maar in meer normale omgevingen is dat beeld ver verwijderd van de realiteit.

Gelukkig maar.
pi_215361922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

Waarom zou zo iemand iets verzinnen? :{
blablablabla
pi_215361976
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En je past je daarop aan door de route aan te passen, sneller te lopen of oogcontact te vermijden. Is heel logisch en dat doe je goed. Nieuwerwetse Tess past zich ook aan, ze gaat preventief elders haar waren trainen. Prima.

Veel van dat soort vrouwen zijn er ook gewoon op uit om mannen in een kwaad daglicht te zetten en . Je ziet dat soort grappenmakers regelmatig viral gaan op TikTok om "perverts" te exposen. Een epidemie die is overkomen waaien uit de VS.:

Walgelijke toxic kutinfluencers :r
blablablabla
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:09:08 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362019
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, ik ga geen tikkertje spelen met het personeel hoor :')

Ik zeg gewoon nee dank u of ja graag afhankelijk van de gelegenheid

Tess gaat ook niet preventief maar reactief elders sporten maar reactief, ze had een slechte ervaring bij club A en als reactie ging ze naar club B

Net zoals ik niet meer op posts van je met dit soort rariteiten erin ga reageren
pi_215362048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, ik ga geen tikkertje spelen met het personeel hoor :')

Ik zeg gewoon nee dank u of ja graag afhankelijk van de gelegenheid

Tess gaat ook niet preventief maar reactief elders sporten maar reactief, ze had een slechte ervaring bij club A en als reactie ging ze naar club B

Net zoals ik niet meer op posts van je met dit soort rariteiten erin ga reageren
Zegt meer over het fragiele ego van Tess dat ze zich zo aangesproken voelt. Mannen die kijken naar vrouwen, het is allemaal wat.

Mogen vrouwen wel naar mannen kijken?
blablablabla
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:17:29 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Zegt meer over het fragiele ego van Tess dat ze zich zo aangesproken voelt. Mannen die kijken naar vrouwen, het is allemaal wat.

Mogen vrouwen wel naar mannen kijken?
Vreemde reactie?
pi_215362066
Ik ben het met de boys in dit topic eens.

Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:18:07 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362068
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom zou zo iemand iets verzinnen? :{
Dat is haar werk?
Snap de vraag niet denk ik
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:20:16 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362080
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De helft van de mannen een roofdier in de gym? Misschien dat Amsterdam inmiddels zo verkankerd is dat het normaal klinkt, maar in meer normale omgevingen is dat beeld ver verwijderd van de realiteit.

Gelukkig maar.
Geen idee ik kom er al jaren niet meer, schrijft ze dat dan?
pi_215362088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Vreemde reactie?
Ik vind haar slechte reactie ontzettend overtrokken:

quote:

Dus als je ook maar naar een vrouw kijkt ben je een viezerik?
blablablabla
pi_215362093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Viezerikken die haar uit het broekje kijken. Dat geeft weinig ruimte voor nuance of interpretatie. Is zij van de gedachtenpolitie of verzint ze zomaar dingen?
blablablabla
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:23:15 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362100
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind haar slechte reactie ontzettend overtrokken:
Ik ook
quote:
[..]
Dus als je ook maar naar een vrouw kijkt ben je een viezerik?
Nou bij iemand uit de broek kijken denk ik niet aan een vluchtige blik ofzo

Ze noemt veel slechtere voorbeelden
pi_215362119
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:40 schreef sp3c het volgende:
In de ladies only gym zal de personal trainer dr ook af en toe aanraken en als ze op de verkeerde manier aan die apparaten staat te sjorren dan ga ik er van uit dat iemand haar ook daar gewoon van tips voorziet om blessures te voorkomen
Kan toch, even kort aan de borsten zitten in combinatie met een tip voor de borst. Wellicht zijn er in de lady's gym wel trainers die dat soort contact nog zoeken ook ;-)
pi_215362143
quote:
Ja, dat flesje water is idd aanstootgevend.
Oeh en tetten. Wat vreselijk. Hak eraf!
Go hard or go home
pi_215362168
Enige wat ik me zo kan voorstellen is dat het fijn is voor de vrouwen die eigenlijk gekleed gaan in gewaden.
Als ik ze op de cardio apparaten zie dan vind ik dat gewoon zielig.

Het lijkt me verder vreselijk om een ladies only te hebben of in te sporten. Mannen! O+
Go hard or go home
pi_215362219
quote:
88s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik ook
[..]
Nou bij iemand uit de broek kijken denk ik niet aan een vluchtige blik ofzo

Ze noemt veel slechtere voorbeelden
quote:
OnlyFans-filmpje

Natuurlijk is de opstelling van al die apparatuur sowieso vrij ongemakkelijk. Welke kant je ook op traint, je kijkt altijd wel recht in de ogen óf bil van een medesporter. De kunst is echter om dan op jezelf te focussen. Geen oogcontact, richt je op je gewichten, ga op in je muziek en stretch een beetje terwijl je naar het systeemplafond tuurt.

Toch blijkt er in praktijk een verschil tussen zij die ‘voor zich uit oefenen’ en de andere helft, die als een roofdier naar hun gymprooi staren. Zelfs de simpelste bewegingen voelen dan opeens als een onbewuste, seksuele uitlokking van mijn kant. Lig jij keurig je heupen te trainen, bij de heren speelt zich al een OnlyFans-filmpje in hun hoofd af.

Live Tinder-show

Stel je voor dat iemand je probeert te helpen zodat je je rug niet naar de tering helpt. Dat moet wel een seksueel roofdier zijn.

Dit zijn toch vooral trieste voorbeelden van iemand die niet meer gewend is om direct menselijk contact aan te gaan maar in een virtueel social media bubbeltje leeft.

Ook gewoon random invullen wat een ander wel niet denkt met dat OF-filmpje dat zich afspeelt in een man zijn hoofd terwijl zij haar heupen traint.

Ik geef je nu vast al op briefje dat haar ervaringen in de ladygym niet veel beter zullen zijn, maar dan zullen het lesbische roofdieren zijn, en jaloerse vrouwen die haar ongewenste tips geven....
blablablabla
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:42:05 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362254
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Stel je voor dat iemand je probeert te helpen zodat je je rug niet naar de tering helpt. Dat moet wel een seksueel roofdier zijn.

Dit zijn toch vooral trieste voorbeelden van iemand die niet meer gewend is om direct menselijk contact aan te gaan maar in een virtueel social media bubbeltje leeft.

Ook gewoon random invullen wat een ander wel niet denkt met dat OF-filmpje dat zich afspeelt in een man zijn hoofd terwijl zij haar heupen traint.

Ik geef je nu vast al op briefje dat haar ervaringen in de ladygym niet veel beter zullen zijn, maar dan zullen het lesbische roofdieren zijn, en jaloerse vrouwen die haar ongewenste tips geven....
Ja zoiets zei ik ook al, geen idee welk punt je nog probeert te maken
pi_215362273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja zoiets zei ik ook al, geen idee welk punt je nog probeert te maken
Fijn dat we het eens zijn dat TS een dramaqueen is :)
blablablabla
pi_215362281
Ik heb dat artikel toevallig gelezen voor ik dit topic zag. Die dame heeft het hoog in haar bol
pi_215362334
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

En anders vochtige mondje houden en incasseren.

:
Go hard or go home
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:59:05 #242
13462 BansheeBoy
pi_215362394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb dat artikel toevallig gelezen voor ik dit topic zag. Die dame heeft het hoog in haar bol
Ja, ik heb arrogantie op basis van niet zelfverkregen zaken nooit begrepen. Veel van die dames die gaan sporten hebben al zo'n lichaam en gaan daar zgn sporten en flaneren met een flesje water. Maar ze gedragen zich alsof ze hun welse body zelf hebben designed. :')

donderdag 24 oktober 2024 @ 16:21:14 #243
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_215362549
Volgens mij moeten sommige mensen wat minder pre-workout nemen zodat ze niet zo opgefokt doen als iemand een keertje naar ze kijkt.

Ik kom al een aantal jaren (een jaar of 6 ofzo) niet meer in de sportschool, maar ik ging vroeger dagelijk en ik herken het beeld wat Tess schets echt totaal niet. Was wel een iets duurdere sportschool (dus geen basic-fit) maar nou ook geen topsegment ofzo. Betaald een tientje meer dan de goedkoopste optie.
In mijn tijd was iedereen totaal weggezoned en bezig met z'n eigen ding. Er waren over het algemeen ook meer oudjes en huismoeders dan gymrats en anabolenemmers

Roddelende vrouwen en minachtende alfamannetjes ben ik wel (eens....) tegengekomen, maar niet vaak en ik denk dat vrouwen daarin toch echt de negatieve overhand hadden :D .

Ik denk dat Tess zich veel in haar hoofd haalt, of echt naar een ghetto-sportschool gaat. Of er moet veel veranderd zijn in die 6 jaar.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 17:18:03 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215362866
Ik vermoed dat Tess ook denkt dat de DHL man romantische plannen met haar heeft omdat hij steeds persoonlijk de pakketjes komt overhandigen

Ja hallo, zet gewoon bij de voordeur en loop weg!

Tess is een een aansteller met slechte voorbeelden en bepaald geen sappig verhaal en ook geen prikkelende column

Maar dat het probleem bestaat geloof ik wel
pi_215365822
Misschien heeft die Tess ooit eens één (of meerdere) ervaring(en) gehad met mannen die naar haar keken of andere dingen deden zoals gesteld in haar betoog, en denkt ze nu dat zo'n beetje iedere man die ook maar naar haar kijkt (of waarvan ze dat denkt) rare of vieze bedoelingen heeft.
Dat kan, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Niet elke man in de gym kijkt naar vrouwen, of kijkt naar vrouwen als lustobject.

Gewoon naar een serieuze gym gaan helpt al behoorlijk. Verreweg de meeste mensen zijn puur met zichzelf bezig.

Sporten, heb ik het dan over. :P
pi_215366016
Doet me trwens denken aan filmpje op YouTube van vorig jaar. Zo'n irritant instagram-meid dacht goede sier te maken door een man aan te spreken op zijn gestaar. Instructeur er bij, klacht, alles. Man moest de gym verlaten.

Een klein feitje: man was volledig blind. Zag geen reet tijdens het sporten en had geen idee wat hem overkwam.

Meid had zich alles ingebeeld. Zo zie je maar: soms spelen dingen zich ook gewoon in iemands eigen hoofd af.
Al dan niet door slechte ervaringen in verleden. Of gewoon door verregaand egoïsme, eigendunk en een gevoel van 'de hele wereld draait om mij'.

https://m.youtube.com/shorts/0c9tKlDa4Nw

pi_215366915
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik vermoed dat deze miep zo’n typisch Amsterdams huppelkutje is (opgegroeid in een achterlijk dorp die zichzelf heel wat vindt nu ze is verhuisd naar een Europees stadje waarvan de inwoners denken dat het een wereldstad is en dat ze daarom heel bijzonder zijn).

Misschien ook niet, weet ik veel. Mijn punt is wel duidelijk: nee, als de helft van de gym bestaat uit seksuele roofdieren dan ‘valt dat niet mee’, dan is dat buiten la-la-land extreem.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 22:28:46 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215367026
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 22:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat deze miep zo’n typisch Amsterdams huppelkutje is (opgegroeid in een achterlijk dorp die zichzelf heel wat vindt nu ze is verhuisd naar een Europees stadje waarvan de inwoners denken dat het een wereldstad is en dat ze daarom heel bijzonder zijn).
dat weet ik allemaal niet op basis van een column hoor

het is een beetje een aansteller iig

quote:
Misschien ook niet, weet ik veel. Mijn punt is wel duidelijk: nee, als de helft van de gym bestaat uit seksuele roofdieren dan ‘valt dat niet mee’, dan is dat buiten la-la-land extreem.
als je het zo extreem letterlijk wilt nemen dan is je staart als een roofdier naar je prooi niet hetzelfde als je bent een seksueel roofdier

ze zal ze niet daadwerkelijk hebben zitten tellen oid
pi_215367218
Lekker zadels sniften
U MAD?
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 22:55:03 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215367291
ik heb wel zo'n collega, knappe meid

daar wil ik dus liever niet mee werken ondanks dat ze hard werkt en ook daadwerkelijk weet wat ze aan het doen is maar om het half uur komt er wel zo'n gozer een praatje maken gewoon omdat knappe meid en dat gaat van schoonmakers tot miljoenenbonusgraaiende directiemannetjes en van de administratie tot de ICT

allemaal goed bedoelt die proberen haar heus niet te hosselen en niemand pleit voor een verbod op praatjes maar het is wel tering irritant de hele dag, soms vraagt ze of ik de boel wat wil vertragen zodat ze snel ergens anders naar toe kan omdat ze geen zin heeft in het standaard babbeltje die dag met zo'n vogel ... dan ga ik meestal een kopje koffie halen want ik vind het ergens ook wel grappig

maar ik snap de irritatie wel een beetje
pi_215368474
Stormloop topic :D

Vrouwen die zich in body tight sportkleding hijsen, waarbij elke afgetrainde vorm van het lichaam zichtbaar is, liefst ook nog met wat inkijk, en dan gaan klagen dat mannen naar je kijken :')_! Als je je aantrekkelijk kleedt, dan trek je aan... hint zit in het woord... Als er een bloedlekker wijf aan trainen is in een legging die nog net niet uit elkaar barst door de afgetrainde reet die daar onder schuil gaat, ja, dan kijk ik daar af en toe even naar en dan geniet ik daar zowaar nog van ook. Zit natuurlijk wel een verschil tussen kijken en staren. Niet staren, heren. Niet creepy zijn.

Maar als je gewoon een los T-shirt en een losse trainingsbroek aan doet heb je dat probleem niet he. Je bent daar toch zogenaamd voor jezelf, en niet voor de aandacht van anderen? Kleed je dan ook zo. Geldt voor mannen overigens net zo hoor. Je hoeft niet naar de sportschool te komen in een t-shirt die duidelijk laat zien dat je niet weet hoe een wasmachine werkt.
No amount of money ever bought a second of time.
  Redactie Sport vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:47:16 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215368481
Moeten zij weten. Zolang er maar niet alleen maar een female-only gym overblijft, boeie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:13:27 #254
5428 crew  miss_sly
pi_215368564
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 07:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Stormloop topic :D

Vrouwen die zich in body tight sportkleding hijsen, waarbij elke afgetrainde vorm van het lichaam zichtbaar is, liefst ook nog met wat inkijk, en dan gaan klagen dat mannen naar je kijken :')_! Als je je aantrekkelijk kleedt, dan trek je aan... hint zit in het woord... Als er een bloedlekker wijf aan trainen is in een legging die nog net niet uit elkaar barst door de afgetrainde reet die daar onder schuil gaat, ja, dan kijk ik daar af en toe even naar en dan geniet ik daar zowaar nog van ook. Zit natuurlijk wel een verschil tussen kijken en staren. Niet staren, heren. Niet creepy zijn.

Maar als je gewoon een los T-shirt en een losse trainingsbroek aan doet heb je dat probleem niet he. Je bent daar toch zogenaamd voor jezelf, en niet voor de aandacht van anderen? Kleed je dan ook zo. Geldt voor mannen overigens net zo hoor. Je hoeft niet naar de sportschool te komen in een t-shirt die duidelijk laat zien dat je niet weet hoe een wasmachine werkt.
Een los shirt en een losse trainingsbroek vind ik helemaal niet fijn trainen. Er zit echt nog een heleboel tussen supersterk en minimaal gedekt of ruimvallend. Dadelijk moeten vrouwen maar in burqa sporten zodat mannen niets kunnen zien.

En er is een verschil tussen kijken en staren of zelfs lastig vallen. Iedereen kijkt als ze iemand zien die er aantrekkelijk uitziet. Niets mis mee. Maar dat is een blik en dan houdt het op.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:24:43 #255
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215368608
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een los shirt en een losse trainingsbroek vind ik helemaal niet fijn trainen. Er zit echt nog een heleboel tussen supersterk en minimaal gedekt of ruimvallend. Dadelijk moeten vrouwen maar in burqa sporten zodat mannen niets kunnen zien.

Wie zegt dat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215368621
ik hou van sportleggings
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:51:22 #257
5428 crew  miss_sly
pi_215368697
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wie zegt dat?
Ik zeg niet dat iemand dat zegt. Maar kennelijk zijn er wel mannen die vinden dat er kledingvoorschriften voor vrouwen in de gym moeten zijn. Ik heb dat tenminste al letterlijk in een post gezien en minstens twee posts waarin wordt gesteld dat vrouwen maar in los of ruimvallend shirt en wijde trainingsbroek moeten sporten. Vrouwen moeten gewoon kunnen sporten in wat ze willen. En ja, dan kan er wel eens gekeken worden. Maar niet gestaard en lastiggevallen. En ook al is dat volgens de mannen in dit topic iets wat echt niet gebeurt in een gym, dat gebeurt dus wel.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:51:50 #258
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215368703
Zou mijn vrouw sowieso niet naar een gemixte gym laten gaan.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:52:55 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215368714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Bezsen het volgende:
Heeft je vrouw daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:53:31 #260
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215368720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Heeft je vrouw daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Ja door een echtscheiding aan te vragen.
Gelukkig zijn dit zaken waar je voor een huwelijk over praat :)
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:54:19 #261
459912 FlippingCoin
pi_215368726
Het beste zou complete segregatie zijn, op geslacht geloof nationaliteit huidskleur en seksualiteit. Oh en op inkomen en opleidingsniveau ook graag.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:55:29 #262
438527 MissButterflyy
pi_215368734
quote:
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:57:32 #263
438527 MissButterflyy
pi_215368745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:56 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Je vrouw naar de gemixte basic fit laten gaan is juist vrouwonvriendelijk.
Laat een vrouw dat lekker zelf weten.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:58:49 #264
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215368754
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Laat een vrouw dat lekker zelf weten.
“Een” vrouw mag dat lekker zelf weten.
Ik behandel mijn vrouw alleen niet als een weggooi vrouw.
pi_215368760
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat iemand dat zegt. Maar kennelijk zijn er wel mannen die vinden dat er kledingvoorschriften voor vrouwen in de gym moeten zijn. Ik heb dat tenminste al letterlijk in een post gezien en minstens twee posts waarin wordt gesteld dat vrouwen maar in los of ruimvallend shirt en wijde trainingsbroek moeten sporten. Vrouwen moeten gewoon kunnen sporten in wat ze willen. En ja, dan kan er wel eens gekeken worden. Maar niet gestaard en lastiggevallen. En ook al is dat volgens de mannen in dit topic iets wat echt niet gebeurt in een gym, dat gebeurt dus wel.
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.

Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:03:34 #266
13462 BansheeBoy
pi_215368780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:56 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Je vrouw naar de gemixte basic fit laten gaan is juist vrouwonvriendelijk.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.

Hoe kun je nou stellen dat je van je vrouw houdt als je haar schaarsgekleed naar een gym laat gaan alwaar hitsige Jason en André haar kwijlend bij de voordeur opwachten. :N

vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:09:28 #267
438527 MissButterflyy
pi_215368814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:58 schreef Bezsen het volgende:

[..]
“Een” vrouw mag dat lekker zelf weten.
Ik behandel mijn vrouw alleen niet als een weggooi vrouw.
Ik weet niet wat een weggooi vrouw is, maar het zegt niet zoveel over naar welke gym ze gaat, laat staan dat een man dat voor haar kan bepalen.
Als een man in een relatie dat voor mij wil bepalen is het in ieder geval mijn man niet meer. :')
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:11:03 #268
438527 MissButterflyy
pi_215368822
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.

Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Dat is ook prima, en op slippers sporten lijkt me ronduit gevaarlijk. Dat zijn dus regels van het huis en vind ik wat anders dan een man die gaat bepalen naar welke sportscholen ik wel of niet mag.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:20:21 #269
5428 crew  miss_sly
pi_215368868
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Dat vind ik wat anders. Er zijn dus afspraken die voor eenieder gelden die zien op een geschikte outfit in de gym. Het zou raar zijn als een van de regels zou zijn dat vrouwen maar een los shirt en ruimvallende trainingsbroek moeten dragen.
pi_215368882
Plottwist: "Het is maar een column, lees het met een korrel zout."

Dit is de reactie van Tess van Daelen op de reacties op de column van Tess van Daelen over Tess van Daelen.
pi_215368901
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik lees niet dat ontkend wordt dat het voorkomt. Het probleem is dat Tess net doet alsof het de norm is. En dat is simpelweg niet zo.
pi_215368905
quote:
Als ik jou was zou ik haar ook maar aan de ketting leggen, voordat ze met andere mannen praat en merkt dat ze eigenlijk allemaal leuker zijn dan het exemplaar waar zij mee opgescheept zit.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:32:04 #273
5428 crew  miss_sly
pi_215368912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 09:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik lees niet dat ontkend wordt dat het voorkomt. Het probleem is dat Tess net doet alsof het de norm is. En dat is simpelweg niet zo.
Jij weet niet wat voor haar de norm is gebleken in die andere sportschool.

Dat maakt het nog niet DE norm in heel Nederland bij alle sportscholen voor alle vrouwen, maar het kan voor haar wel dusdanig veel voorgekomen zijn dat het een probleem werd.
pi_215368929
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wij kunnen elkaar de hand schudden.

Hoe kun je nou stellen dat je van je vrouw houdt als je haar schaarsgekleed naar een gym laat gaan alwaar hitsige Jason en André haar kwijlend bij de voordeur opwachten. :N

Vrij simpel: mijn vrouw is volwassen en kan zichzelf prima redden. De begroeting voor dat soort heren luidt dan ‘fuck off’.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')