Heeft Tess gelijk? Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?quote:De reguliere sportschool ligt op een steenworp afstand haar huis. Toch loopt Tess van Daelen met liefde vijf minuten verder om bij de Ladies gym in te checken. „Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
Na een korte proefperiode bij de ‘gemixte’ club ben ik inmiddels ruim drie jaar lid bij de sportschool voor vrouwen. Heus, ik heb het een kans gegeven, maar er werd zo veel ‘geloerd’ dat ze me letterlijk hebben weg gekeken. Geen hoekje was veilig. Welk apparaat ik ook koos, er was altijd wel een paar ogen op me gericht.
OnlyFans-filmpje
Natuurlijk is de opstelling van al die apparatuur sowieso vrij ongemakkelijk. Welke kant je ook op traint, je kijkt altijd wel recht in de ogen óf bil van een medesporter. De kunst is echter om dan op jezelf te focussen. Geen oogcontact, richt je op je gewichten, ga op in je muziek en stretch een beetje terwijl je naar het systeemplafond tuurt.
Toch blijkt er in praktijk een verschil tussen zij die ‘voor zich uit oefenen’ en de andere helft, die als een roofdier naar hun gymprooi staren. Zelfs de simpelste bewegingen voelen dan opeens als een onbewuste, seksuele uitlokking van mijn kant. Lig jij keurig je heupen te trainen, bij de heren speelt zich al een OnlyFans-filmpje in hun hoofd af.
Live Tinder-show
Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.
Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?
Blijf uit de buurt
Nee, laat mij lekker in mijn eentje stuntelen. Niemand hoeft naar mij te loeren (laat staan benaderen.
Opgetut maar nooit uitgeput
Ík kom hier namelijk voor mezelf, maar zo staan niet alle sportievelingen erin. Ook veel meiden lijken in voor een flirt. Totaal opgedirkt vinken ze hun dagelijkse work-out af. In prachtige, loeistrakke legging met fonkelende sieraden en perfect geföhnde lokken.
O, en laten we de bijpassende accessoires niet vergeten, zo’n peperdure koptelefoon en hippe drinkfles (inclusief panterprinttuigje in dezelfde kleur). Tuurlijk, het is fijn om er leuk uit te zien, maar komt er hier eigenlijk nog wel werken?
Seksloos sportkloffie
Ga je als meid volledig opgetut op het mannenpleintje voor de spiegel squatten met losse gewichten, dan kom je er niet zonder (lustige) blikken of blozen vandaan. Maar zélfs in mijn seksloze sportkloffie (wijde Adidas broek, veel te groot basketbal shirt, haren in een wilde knot) op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug.
Nu schijnt de gym in mijn buurt nog alles mee te vallen. Bij sommige sportscholen is het jachtseizoen het hele jaar geopend. Mijn beste vriend is enkel lid van zijn sportclub om „lekkere wijven te spotten”. Helemaal leuk voor alle singles natuurlijk, maar mij niet gezien.
Privé-sessie
Noem me old school, bekrompen of preuts, maar die gemixte sportschool is niets voor mij. Ik heb niet zo’n behoefte aan bevestiging van vreemden. Laat mij maar lekker aanrommelen tussen alleen vrouwen.
Hele artikel: https://www.telegraaf.nl/(...)2520worden.%E2%80%9D
Eh nee. Ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:59 schreef britneycheers het volgende:
Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef LethalNinja het volgende:
Jeetje dit komt dichtbij, dit artikel heb ik net 4 minuten geleden gelezen op de Telegraaf. Heb haar nog ff gegoogld, wel leuk maar zo bijzonder is zij niet.
Misschien maakt ze wel constant geile kreun geluiden terwijl ze bezig is. Over 20 jaar kijkt sowieso niemand meer naar haar en dan mist ze de aandacht van vroeger.
Maar tegelijk beantwoordt hij hem wel op een bepaalde manier door te zeggen dat ze niet lekker genoeg is om dat soort reacties uit te lokken.quote:
De vraag was: Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:11 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar tegelijk beantwoordt hij hem wel op een bepaalde manier door te zeggen dat ze niet lekker genoeg is om dat soort reacties uit te lokken.
Kneet’s Gym?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:03 schreef sp3c het volgende:
Weet ik niet, ik ging alleen als coach dingen als 'zeker hamburgertjes gegeten deze zomer, lekker man' begon te zeggen en alleen tot hij tegen iemand anders begon te zeiken
Waren ook weinig dames meen ik
Toevalligerwijs wel jaquote:
quote:
Een gedeelte zal dat toch wel doen denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Mannen gaan niet naar een sportschool om vrouwen te versieren
Kan gewoon,geslacht is vloeibaar tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:10 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga ook graag naar een ladies only gym![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, gay.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zijn er geen men only gyms. Puur seksisme!
Dit deden ze bij mij ook altijd trouwens, beetje irritant maar ik dacht dat het gewoon aardig sportschool volk was, beetje typische figuren zijn datquote:Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.
Mannen die ongevraagd demonstreren hoe je je gewichten moet vasthouden en druk gebaren dat je houding verkeerd is. Maar ook hardnekkiger figuren hoor, zoals de personal trainer die je subtiel even een zetje geeft wanneer je niet diep genoeg stretcht. Hoezo raakt hij mij aan?
Misschien even googlen op men only gym en dan zie je dat die er ook gewoon zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:21 schreef Elan het volgende:
Hier zit dat ook. Vind het maar een edgy concept.
Stel je voor een gym alleen voor mannen, dan was de wereld te klein vermoed ik.
En zouden ze travestieten toelaten? Ik vraag dit voor een vriend.
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Nee, mannen gaan niet alleen naar de sportschool om te jagen.
Vrouwen gaan niet alleen naar de sportschool om te flaneren.
Er zullen best mannen en vrouwen zijn waarvoor dat wel opgaat, maar de meesten gaan gewoon naar de sportschool om....te sporten. Je verwacht het niet.
Als je daar niet tegen kunt, ga je maar ergens anders sporten. In de men only gym bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.
Eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er mag wel eens een kledingvoorschrift komen ik vind het echt schokkend hoe sommige 'dames' zich kleden. Geen wonder dat dat de aandacht trekt van bepaalde mannen.
Hmmm waar dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien even googlen op men only gym en dan zie je dat die er ook gewoon zijn.
Travestieten zijn mannen die zich soms graag in vrouwenkleding kleden, dus dat zijn geen vrouwen.
Nouja je zegt zelf al dat er dames zijn die alleen komen flaneren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, ga je maar ergens anders sporten. In de men only gym bijvoorbeeld.
Overigens ga ik hierover verder niet met je in discussie, dus bespaar je de moeite.
20 jaar geleden waren er al sportscholen waar mannen geen mouwloos shirt mochten dragen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die mannen er echt wel. Zoals ze ook overal kunnen zijn. En zolang ze niet heel vervelend worden, probeer ik ze te vermijden en niet altijd op dezelfde tijden te gaan, zodat de kans groter is dat ik ze niet tegenkom.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:29 schreef smizy het volgende:
Ik snap totaal niet dat je hiermee aandacht zou moeten zoeken in de krant. Maar ja als je de aandacht niet meer in de sportschool krijgt dan moet je wat.
Zelf ga ik naar de sportschool om te sporten, je ziet zeker leuks rondlopen. Maar dat zie je net zo goed in de supermarkt, op straat of waar dan ook. Heb zelf niet de indruk dat mannen er op zitten te azen...maar goed ik let dan meestal ook meer op mijn eigen workout.
Nouja, als vrouwen een broekje aantrekken waarbij niks aan de verbeelding wordt overgelaten, dan kan je verwachten dat je bekeken wordt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Heeft Tess gelijk? Komen mannen alleen naar de sportschool om te jagen?
Ik begrijp niet wat er mis is om in leuke kleding naar de gym te gaan? Het is wetenschappelijk bewezen dat als je er goed uit ziet en zelfverzekerd je ook beter je best doet.
Dit ja, en dan eigenlijk nog een lipleesbroekje er onder en al kreunend op de trap gaan lopenquote:
Lol. Hij stipt toch een valide pint aan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, ga je maar ergens anders sporten. In de men only gym bijvoorbeeld.
Overigens ga ik hierover verder niet met je in discussie, dus bespaar je de moeite.
Absoluut. Maar dan kom je niet in een miniscule lipleesbroek met sport bh.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Er zullen best mannen en vrouwen zijn waarvoor dat wel opgaat, maar de meesten gaan gewoon naar de sportschool om....te sporten. Je verwacht het niet.
Aandachtzoekerij.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Maar goed, de manier van posten in dit topic is weer te triest voor woorden. Ik vind Tess een zanikerd, maar er wordt hier weer lekker vrouwonvriendelijk gereageerd.
/ontvolg
En Tess is daar blijkbaar zeer gevoelig voor. Die heeft liever niet dat mensen naar haar kijken. Bij vrouwen hoeft ze niet na te denken of ze er iets achter moet zoeken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Omdat ze columnist isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En Tess is daar blijkbaar zeer gevoelig voor. Die heeft liever niet dat mensen naar haar kijken. Bij vrouwen hoeft ze niet na te denken of ze er iets achter moet zoeken.
Dus zij gaat naar een women only gym. Lijkt me een goeie keus voor Tess. Maar ik snap niet waarom het daar niet bij kan blijven en haar ervaring als verwijt gedeponeerd moet worden
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:21 schreef superniger het volgende:
Tip: draag een zonnebril.
Daarmee kan je lekker rustig gluren naar strakke kontjes.
Ja maar als je dit schrijft krijg je geen OPHEF en clicksquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Dat je bekeken wordt? Ja uiteraard.quote:
Nee dat vrouwen in bikini komen sportenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat je bekeken wordt? Ja uiteraard.
Tussen setjes zit je gewoon niks te doen natuurlijk, dus dan kan je a) op je telefoon zitten of b) mensen kijken. En dan kijken de meeste mannen liever naar een leuke vrouw dan naar een of andere bezwete kerel. Meeste sportscholen zijn de vrouwen ook nog eens in de minderheid, dus er word vast aan de lopende band naar je geloerd.
Ja best wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat vrouwen in bikini komen sporten
Wat een raar gedoe, ik heb nog nooit iemand gevraagd wanneer ben je klaar? Ik zie vanzelf wanneer het apparaat vrij is en anders doe ik wat anders. Als er een apparaat is dat ik niet ken kijk ik wel eens naar hoe iemand het doet zodat ik het daarna ook kan, maar man, vrouw dat maakt dan niet uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit deden ze bij mij ook altijd trouwens, beetje irritant maar ik dacht dat het gewoon aardig sportschool volk was, beetje typische figuren zijn dat
Blijkbaar liepen ze me te hosselen
Nee dat is de reden waarom ze stukjes schrijft over haar hersenschetenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat een reden om een dader te zoeken voor een gevoel qat bij jezelf ligt?
Die wel denk ik maar als het 1 dame is op drie verdiepingen dan lijkt me dat niet een heel groot probleemquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja best wel.
Maar er zijn er ook genoeg die gewoon normaal gekleed zijn. Maar er lopen er echt genoeg die maar met 1 of 2 redenen komen:
- selfies maken
- bekeken worden
Mijn gym beslaat 3 verdiepingen, onderste verdieping voornamelijk cardio, tweede verdieping voornamelijk fitnessapparatuur en lichtere gewichten, derde verdieping gewichten, halters, dumbles en zwaar. Dat is de spierbundelverdieping. Daar trainen voornamelijk, niet alleen, mannen. Dan is er 1 dame, die komt in een onnoemelijk minuscuul strak lipleesbroekje en sport bh, helemaal naar de derde verdieping alleen om te "stretchen". Dus zij paradeert praktisch in bikini door de zaal met voornamelijk bezwete gespierde mannen, om vervolgens in die zaal allerlei rek en strek poses aan te nemen waarbij al haar vormen af te lezen zijn uit haar strakke kleding.
En dan moeten wij geloven dat zij daar niet komt om bekeken te worden?
Die komt om bekeken te worden en ffies rond te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja best wel.
Maar er zijn er ook genoeg die gewoon normaal gekleed zijn. Maar er lopen er echt genoeg die maar met 1 of 2 redenen komen:
- selfies maken
- bekeken worden
Mijn gym beslaat 3 verdiepingen, onderste verdieping voornamelijk cardio, tweede verdieping voornamelijk fitnessapparatuur en lichtere gewichten, derde verdieping gewichten, halters, dumbles en zwaar. Dat is de spierbundelverdieping. Daar trainen voornamelijk, niet alleen, mannen. Dan is er 1 dame, die komt in een onnoemelijk minuscuul strak lipleesbroekje en sport bh, helemaal naar de derde verdieping alleen om te "stretchen". Dus zij paradeert praktisch in bikini door de zaal met voornamelijk bezwete gespierde mannen, om vervolgens in die zaal allerlei rek en strek poses aan te nemen waarbij al haar vormen af te lezen zijn uit haar strakke kleding.
Ik vind die outfits niet erg hoor. Geeft een extra testosteron piekje tijdens het trainen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er gyms waren zonder vrouwens zou ik daarheen gaan.
Het is denk ik 15%, meer dan 1.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die wel denk ik maar als het 1 dame is op drie verdiepingen dan lijkt me dat niet een heel groot probleem
Wtf is er aan de hand in het midden? Lijkt wel alsof er een vagina op haar buik open en dicht gaatquote:
Het vijandig negatieve bekijks dat knappe vrouwen krijgen, zou men eigenlijk moeten geven aan de vijanden van de wereld.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef asco het volgende:
Die artikelen in VROUW gaan echt zonder uitzondering altijd over de vrouw zelf.
Man, wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben. Moet toch dodelijk vermoeiend zijn om constant het middelpunt van het universum te zijn.
Volgens mij is dat de schaduw van de staalkabel op dat apparaat, maar het ziet er wel heel erg weird uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf is er aan de hand in het midden? Lijkt wel alsof er een vagina op haar buik open en dicht gaat
Nope, want als je daar kritiek op hebt dan ben je vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja best wel.
- selfies maken
- bekeken worden
Of ze kijken of hun vorm goed is. Dat is waarom je überhaupt voor een spiegel je oefeningen doet. En kijken of ze persoonlijke groei zien. Niet alles is altijd maar van oh kijk mij eens. Maarja van iets negatiefs uitgaan is makkelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat er zowel mannen als vrouwen graag gezien willen worden, maar niet iedereen is zo.
De keren dat ik in een sportschool ben geweest, zag ik vooral van die opgepompte heren zichzelf bewonderen in de spiegel. "Oh, wat ben ik mooi!! Oh, wat zijn mijn spieren groot!" En dan om zich heen kijkend: "Kijken ze naar mij?"
Daarnaast ook wat normale mensen die er gewoon komen om te sporten en af en toe een praatje te maken.
Kies maar uit https://nl.menspaces.com/gay-gym-nederland/quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
Het is broodwinning, niet ter informatie ofzo…quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef UserZonderNaam het volgende:
Tess die niet door mannen op een sportschool bekeken wil worden, maar wel in de Telegraaf gaat staan met een sexy foto waar ze zwoel kijkt, zodat heel Nederland haar kan bekijken.
Alles voor de views en de moneyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef UserZonderNaam het volgende:
Tess die niet door mannen op een sportschool bekeken wil worden, maar wel in de Telegraaf gaat staan met een sexy foto waar ze zwoel kijkt, zodat heel Nederland haar kan bekijken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef asco het volgende:
Die artikelen in VROUW gaan echt zonder uitzondering altijd over de vrouw zelf.
Man, wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben. Moet toch dodelijk vermoeiend zijn om constant het middelpunt van het universum te willen zijn.
Vergeet niet dit topic opnieuw te ontvolgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Er is nogal een verschil tussen ruimvallende kleding en lipleesbroeken met sportbeha. In bikini komt echt niemand.
Ruimvallende kleding is niet fijn. Dus ik snap heel goed dat de meeste vrouwen dat niet doen. Maar een gewone legging met een niet te strak of bloot shirtje moet prima kunnen zonder dat dat als 'vragen om aandacht' wordt bestempeld.
En dat Tess met haar foto bji haar column staat is een keuze. Dat is wat anders dan ongewenst bekeken worden.
Verder is het dus prima dat ze naar de women only gym gaat. Daar heeft zij geen last van mannen en mannen niet van haar. Iedereen happy toch?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Maar goed, de manier van posten in dit topic is weer te triest voor woorden. Ik vind Tess een zanikerd, maar er wordt hier weer lekker vrouwonvriendelijk gereageerd.
/ontvolg
Tegelijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar ik proef toch gepikeerde heren hier.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:21 schreef superniger het volgende:
Tip: draag een zonnebril.
Daarmee kan je lekker rustig gluren naar strakke kontjes.
Jaja, het zit ze niet lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tegelijk?
En dan ook nog fok!ken?
Bohhhhhh
gelukkig heb je daar een natuurlijke aanleg voorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
Het zijn de meisjes met dikke kont die afleiden. Ik wil gewoon breed worden ja![]()
https://www.dumpert.nl/item/7942651_f5772622
Ja, laten we victim shamenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
"Victim"quote:
Fashion journalist 👗 Columnist 🖋 Professional overthinkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
Dit topic is waardlozig zonder Insta van de dame: https://www.instagram.com/tessvandaelen/
Soberso lijkt me dit een aandachtshoer.
Wat een onzin, dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
Dit topic is waardlozig zonder Insta van de dame: https://www.instagram.com/tessvandaelen/
Echt hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat ook meevallen, Tess mag zich kleden hoe ze wilt natuurlijk maar sommige kleding trekt nu eenmaal wat meer aandacht, je ziet dat ook bij de hardloopsters buiten, sommige zijn zo strak gekleed dat het niet vreemd is dat daar naar gekeken wordt, ik heb ook wel soms de indruk dat sommige het er echt om doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat valt reuze mee.
in een zwembad heb je dat nog meer. Echter; ook vrouwen kijken/staren als er een leuk meisje binnen komt. Toch is iedereen daar primair om te zwemmen, niet om mensen te kijken. Het zal slechts een kleine rol spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat ook meevallen, Tess mag zich kleden hoe ze wilt natuurlijk maar sommige kleding trekt nu eenmaal wat meer aandacht, je ziet dat ook bij de hardloopsters buiten, sommige zijn zo strak gekleed dat het niet vreemd is dat daar naar gekeken wordt, ik heb ook wel soms de indruk dat sommige het er echt om doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben nu op de gym. Zit alleen wel in het spierbundelgedeelte waar weinig vrouwen zijn. Was hier net wel een superstrakke fitgirl. Nu is ze naar een andere verdieping. Ik ga zo kijken of ik ergens vandaan onopvallend kan loeren.
Vind dit altijd een beetje een vreemd argument eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt he
Panisch als iemand in dr richting kijkt maar wel heel je sociale media voltyfen met foto's van je matige harses.
Aka
Aandachtshoer
Zetje geven???quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vind dit altijd een beetje een vreemd argument eigenlijk
Ze zal niet klagen over mensen die dr fotos liken
Enkel over mensen die in de sportschool een zetje geven of wat was het
Lijken me twee verschillende dingen
Ja vind ze niksquote:
Ja je hoeft ze van mij ook niet van de trap te duwen of zoquote:
zoek maar rond op een gay saunaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
Het boeit sowieso vrij weinig wat zij wel of niet doet. Moet ze allemaal lekker zelf weten. Maar als je er dan een blog over gaat schrijven dan kan je reacties verwachten. Is toch ook een beetje de bedoeling van een blog, dat mensen het lezen en er op reageren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon ter kennisgeving aannemen dat iemand liever naar een vrouwensportschool gaat, in plaats van haar Insta erbij halen en flauw te gaan doen over haar voorkeur. Laat haar lekker. Waarom boeit dit?
Wat is er valide aan dan? Blijkbaar is er meer behoefte aan vrouwensportscholen dan aan mannensportscholen. Als je er wat aan wilt doen kun je er altijd één openen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol. Hij stipt toch een valide pint aan?
Ze zal best reacties verwachten. Het enige wat ik hier zelf interessant aan vindt is dat zoveel mensen hier iets van menen te moeten vinden. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het boeit sowieso vrij weinig wat zij wel of niet doet. Moet ze allemaal lekker zelf weten. Maar als je er dan een blog over gaat schrijven dan kan je reacties verwachten. Is toch ook een beetje de bedoeling van een blog, dat mensen het lezen en er op reageren.
Anders kan je fok ook wel opdoeken. Als we alles alleen nog ter kennisgeving aannemen zonder reacties.
Jij vind er toch ook wat vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze zal best reacties verwachten. Het enige wat ik hier zelf interessant aan vindt is dat zoveel mensen hier iets van menen te moeten vinden. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij.
Ik vind niet iets van het nieuws, ik vind iets van jullie allemaalquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij vind er toch ook wat vanJe post zelf mee in het topic
Dat het van de rest non nieuws is ben ik het helemaal mee eens
Natuurlijk vind je er wel wat van. Hoe kan je nou iets lezen zonder er iets van te vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vind niet iets van het nieuws, ik vind iets van jullie allemaal
Ja, zo werkt biologie nou eenmaal. Maar ze kiest een goede oplossing! Netjes.quote:De reguliere sportschool ligt op een steenworp afstand haar huis. Toch loopt Tess van Daelen met liefde vijf minuten verder om bij de Ladies gym in te checken. „Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
Ik lees of hoor best vaak dingen zonder er wat van te vinden. Ik ken die hele vrouw niet, ik ken die sportschool niet, de mannen niet, niks. Zelf geen ervaring mee want ik ga nooit naar de sportschool. Wat moet ik dan hier gaan zitten te vinden? Ik vind het onzin day dit nieuws is, dat is een mening, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Natuurlijk vind je er wel wat van. Hoe kan je nou iets lezen zonder er iets van te vinden.
Ik vind het zelf van de rest ook niet belangrijk. Ik reageerde ook op iemand die wat zei over sportende mannen. Over de op heb ik ook vrij weinig te melden. Maar je hebt toch gewoon een mening als je iets leest.
Aandachtshoer. Het heeft evolutionaire redenen waarom 90% van de mannen vrouwen wil prikken in de drie gaten die het lichaam rijk is. We kijken naar vrouwen ook als ze losse kleding dragen laat staan als ze met ultra strakke leggings voor onze neuzen staan te sporten. Natuur.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zo werkt biologie nou eenmaal. Maar ze kiest een goede oplossing! Netjes.²
Nou dan werken jouw hersenen anders dan die van mij. Als ik iets lees stel in ondertussen in mijn hoofd meteen vragen er over. En denk ik er over na. En dan vorm ik automatisch een mening. 1 van die dingen die bij me op kwam is dat het aardig non nieuws is wat weinig met nws te maken heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik lees of hoor best vaak dingen zonder er wat van te vinden. Ik ken die hele vrouw niet, ik ken die sportschool niet, de mannen niet, niks. Zelf geen ervaring mee want ik ga nooit naar de sportschool. Wat moet ik dan hier gaan zitten te vinden? Ik vind het onzin day dit nieuws is, dat is een mening, maar daar houdt het wel mee op.
Zou de wereld niet een betere plek kunnen zijn wanneer mensen beseffen over hoeveel aspecten van andermans leven ze helemaal geen oordeel klaar te hebben hoeven liggen?
nee tess van daelen stoort zich aan mannen die haar in de sportschool aanstaren en proberen te hosselenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ter info: Het artikel is door Tess zelf geschreven.
Tess van Daelen schrijft een artikel over Tess van Daelen die zich stoort aan mannen die kijken naar Tess van Daelen. Met een foto erbij van Tess van Daelen.
Het is een beetje technisch allemaal maar ik lijk je mening te onderschrijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef Peppert het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Het heeft evolutionaire redenen waarom 90% van de mannen vrouwen wil prikken in de drie gaten die het lichaam rijk is. We kijken naar vrouwen ook als ze losse kleding dragen laat staan als ze met ultra strakke leggings voor onze neuzen staan te sporten. Natuur.
Oké, nou ja die mening had ik ook wel maar die vond ik niet tellen want niet inhoudelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan werken jouw hersenen anders dan die van mij. Als ik iets lees stel in ondertussen in mijn hoofd meteen vragen er over. En denk ik er over na. En dan vorm ik automatisch een mening. 1 van die dingen die bij me op kwam is dat het aardig non nieuws is wat weinig met nws te maken heeft.
Dat is waar. Maar ik zeg ook niet dat men geen mening mag hebben natuurlijk.quote:Maar als ze er geen oordeel over wilde hebben moet ze er geen blog over schrijven. Dan wist nu niemand er van. Was ze nu lekker aan het sporten in een omgeving waar ze zich fijn voelt. En had niemand een mening over haar
hahahahah. Wat een onzin beroepen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Fashion journalist 👗 Columnist 🖋 Professional overthinker
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol. Hij stipt toch een valide pint aan?
Daar staat eigenlijk dat ze niks kan en geen bijzondere skills heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hahahahah. Wat een onzin beroepen.²
Nu nog steeds. Het enige verschil is dat er een lager segment is bijgekomen dat zelfs het laagste plebs kan betalen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:05 schreef Marsenal het volgende:
In de jaren '90 was de sportschool om te sporten, dat lijkt er soms een beetje af.
Ik wil niet heel logisch doen hoor. Maar een vrouw kan zich toch ook zo kleden en gedragen dat de so called ongewenste aandacht aanzienlijk verminderd?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog steeds. Het enige verschil is dat er een lager segment is bijgekomen dat zelfs het laagste plebs kan betalen.
Ik denk dat het ook wel heel erg afhankelijk is van de sportschool.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Geen mobieltjes in de sportschool zou al een enorme cultuurverandering teweeg kunnen brengen.
Verder, kijken is gratis. Loeren ongepast. Staren of lastig vallen reden om je er uit te flikkeren. Jezelf gedragen alsof je een Onlyfans moet updaten zou dat ook moeten zijn.
In de jaren '90 was de sportschool om te sporten, dat lijkt er soms een beetje af.
Als je naar de wereld om je heen kijkt, weet je dat je deze vraag niet hoeft te stellen. Tuurlijk heeft ze gelijk.quote:
Volgens onze 'huis-victim-blamer'.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel logisch doen hoor. Maar een vrouw kan zich toch ook zo kleden en gedragen dat de so called ongewenste aandacht aanzienlijk verminderd?
Je moet de kat niet op het spek binden.
Ik trek die hele "het is ongewenst"-retoriek van dit soort encludes steeds meer in twijfel als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens onze 'huis-victim-blamer'.
Zoals ik al zei, standaard victim-blamenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik trek die hele "het is ongewenst"-retoriek van dit soort encludes steeds meer in twijfel als ik eerlijk ben.
Niet helemaal Captain Jack. Als je je gedraagt is de kans op victim worden een stuk kleiner. In die zin begeef ik me vooral in de preventie fase. Het komt uit een goed hart.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, standaard victim-blamen
Altijd. Het is bij jou altijd victim-blamen. Zorgwekkend dat types zoals jij gewoon vrij mogen rondlopen.quote:
Mag ik even de tijd nemen om je te bedanken voor je bereidwilligheid. Bij deze. Dat gezegd hebbende:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Altijd. Het is bij jou altijd victim-blamen. Zorgwekkend dat types zoals jij gewoon vrij mogen rondlopen.
Het slechte gedrag komt niet van de vrouw, maar van de man.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal Captain Jack. Als je je gedraagt is de kans op victim worden een stuk kleiner. In die zin begeef ik me vooral in de preventie fase. Het komt uit een goed hart.²
Absoluut. Die kans willen we toch verkleinen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het slechte gedrag komt niet van de vrouw, maar van de man.
Het initiatief hiervoor ligt niet bij de vrouw. Een man moet gewoon zijn fikken thuis houden, hoe een vrouw ook gekleed gaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Die kans willen we toch verkleinen?²
Ah, wat ik onder primair heb staan. Thanks.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De ideologie die de hersens op een onderontwikkeld kinderniveau houden, zodat je altijd kunt blijven denken; ''het ligt altijd aan de ander'' past hier niet. Mensen moeten hun poten thuis houden, en daarmee basta.
Poten thuis houden? Dit topic ging toch over het kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Mensen moeten hun poten thuis houden, en daarmee basta.
Dat is zo, maar nou komt er iemand om de hoek kijken die de schuld deels bij de vrouw ligt. Dat vertelde de dominee in de 19e eeuw.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Poten thuis houden? Dit topic ging toch over het kijken.
Je hebt gelijk, als de mannen zich gedragen, dan is het opgelost. De eerlijkste oplossing is als zij veranderen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:50 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is zo, maar nou komt er iemand om de hoek kijken die de schuld deels bij de vrouw ligt. Dat vertelde de dominee in de 19e eeuw.
Dat is absoluut het eerlijkste, maar wel de slechste gok van de 2. Je kan makkelijker je eigen gedrag en habijt veranderen dan die van miljoenen ruwe ventjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als de mannen zich gedragen, dan is het opgelost. De eerlijkste oplossing is als zij veranderen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is absoluut het eerlijkste, maar wel de slechste gok van de 2. Je kan makkelijker je eigen gedrag en habijt veranderen dan die van miljoenen ruwe ventjes.
Als vrouw zou ik voor de best werkende oplossing gaan. Logisch. NIeuwerwetse Tess is heeft het nu ook in de preventiehoek gezocht. Doet ze goed.²
wat een kanaalquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
Helemaal vol met 'creeps', en hoe ze worden afgestraft
https://www.youtube.com/@:thejoeyswoll
Weet het, het is de VS, daar zijn ze echt 3 stappen verder in het ziek zijn in hun hoofd,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat een kanaaldit is wel een mooie. Hele hoek van een sportschool filmen. En boos worden als mensen dan gebruik maken van de lege spullen in de hoek die je aan het filmen bent
Ja, precies. Nieuwerwetse Tess zit nu op een women-only gym. Dat is toch echt een stukje preventie. Mijn zegen heeft ze. Ik zie dit graag.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies. Nieuwerwetse Tess zit nu op een women-only gym. Dat is toch echt een stukje preventie. Mijn zegen heeft ze. Ik zie dit graag.²
Jij zou het liefste zien dat alle vrouwen zich kleden in een jute zak.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies. Nieuwerwetse Tess zit nu op een women-only gym. Dat is toch echt een stukje preventie. Mijn zegen heeft ze. Ik zie dit graag.²
Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, wat ik onder primair heb staan. Thanks.²
Jij legt de aanleiding bij de ander (de vrouw). En als jij (de man) een grens over gaat, is het altijd; ja, maar zij...''.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Secundair (voor mij ook primair, maar vooruit)
Vrouwen kunnen zelf de kans erop verkleinen
Ik denk als man wel in het belang van die dames. Daarin lijk ik een uitzondering te zijn of vreemde eend in de habijt zo u wilt. Prima. Verreweg de meeste ventjes laten zich echter leiden door wat ze lekker vinden en baseren daar hun beleid op. Je ziet wat er van komt, de dames (waaronder profounder nieuwerwetse Tesss) rennen naar women-only gyms. Slim van de dames, stukje preventie. Ik heb het naar mijn zin.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij zou het liefste zien dat alle vrouwen zich kleden in een jute zak.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens onze 'huis-victim-blamer'.
Ach, kijk, de 'huis-victim-blamers' holmaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee, een man kijkt naar me !!! Terwijl ik een slip draag waar iedereen mijn lippen kan lezen!!>!?!????!?! ONGEWENST!! VOEL ME NIET VEILIG!!1111`~`1111
Naar iemand kijken is toch je poten thuis houden?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De ideologie die de hersens op een onderontwikkeld kinderniveau houden, zodat je altijd kunt blijven denken; ''het ligt altijd aan de ander'' past hier niet. Mensen moeten hun poten thuis houden, en daarmee basta.
Want jij bent bang voor vrouwen. Dat heeft iedereen al lang door. Dat is HET kenmerk van victim blamers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Tess zit nu op een women-only gym. ..... Ik zie dit graag.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Blijkbaar meer dan je denkt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee, een man kijkt naar me !!! Terwijl ik een slip draag waar iedereen mijn lippen kan lezen!!>!?!????!?! ONGEWENST!! VOEL ME NIET VEILIG!!1111`~`1111
quote:Maar zélfs in mijn seksloze sportkloffie (wijde Adidas broek, veel te groot basketbal shirt, haren in een wilde knot) op de crosstrainer voel ik de ogen nog in mijn rug.
Oh nee, een man kijkt naar me.quote:
Helaas zie je deze trend inmiddels ook doorsijpelen richting zoiets toegankelijks als hardlopen. Hoe meiden/vrouwen daar soms gekleed gaan.. tja dan vraag je er om dat er naar je gekeken wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Ja het lijkt me ook een beetje een aansteller hoor maar jij hebt het over het andere uiterstequote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee, een man kijkt naar me.
Teh horror.
De tere zieltjes kunnen niet eens meer een blik aan tegenwoordig.
Stel toch aan, stel jankerts
Ik vindt het gewoon allemaal zo overdreven jankerig van die vrouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook een beetje een aansteller hoor maar jij hebt het over het andere uiterste
Nu zijn jullie beiden een beetje aanstellerig
Zie het zelfs bij sportwedstrijden, je pikt diegenen die er niet helemaal voor de sport komen zo uit aan de hoge hakjes en de zomerjurkjes enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helaas zie je deze trend inmiddels ook doorsijpelen richting zoiets toegankelijks als hardlopen. Hoe meiden/vrouwen daar soms gekleed gaan.. tja dan vraag je er om dat er naar je gekeken wordt.
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat het gruwelijk irritant kan zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vindt het gewoon allemaal zo overdreven jankerig van die vrouwen.
Ze gooien wel hun hele hebben en houwen op instagram, only fans en noem het maar op (niet elke vrouw natuurlijk)
Maar dan klagen dat er mensen naar ze kijken
Doe ff normaal joh jankerds. Wees blij dat je tenminste lekker bent en geen zuig van 200kg
Ik houdt er ook niet van om bekeken te worden, maar daarom ga ik ook niet naar de sportschool.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat het gruwelijk irritant kan zijn
Ik vind het al irritant als ik een winkel binnenstap en er gelijk zo'n vogel naast me staat of hij me kan helpen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik houdt er ook niet van om bekeken te worden, maar daarom ga ik ook niet naar de sportschool.
Ik doe dat lekker thuis en ga naar buiten om te lopen voor cardio.
Maar een andere poster had gelijk, ook als je in de supermarkt erbij loopt met een broekje waar de lippen gelezen kunnen worden, mag je er vanuit gaan dat mensen (vooral mannen) naar je gaan kijken.
Zijn die vrouwen nou echt zo naief dat ze denken dat dit maar normaal moet zijn om met zulke yoga pants over straat te gaan, en dat er dan niemand naar hun conturen kijkt? Sorry hoor maar dat is gewoon dom, en onrealistisch.
Ik ben het eens met Bansheeboy dat de kat op het spek binden nooit slim is. Ongeacht de situatie. Als je iets niet wil dan gedraag je je daar ook naar.
En als je wel met een liplees yogapants op straat loopt, ga dan niet lopen huilen van oh ze kijken naar mijn figuur.
Maar dat is mijn mening.
Niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:27 schreef sp3c het volgende:
Het gaat niet om lipleesbroekjes ... wtf man
Misschien ontgroeien jij en banshee ooit nog de puberteit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie continue vrouwen in deze schaamteloze broeken voorbij lopen.
Ik vind het vrij schandalig.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien ontgroeien jij en banshee ooit nog de puberteit.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie continue vrouwen in deze schaamteloze broeken voorbij lopen.
Ik vind het vrij schandalig.
Ook al gaan ze naakt, wat enorm preuts om daarover te huilen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens. Het is echt niet zo dat hoe Tess het omschrijft gemeengoed is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je naar de wereld om je heen kijkt, weet je dat je deze vraag niet hoeft te stellen. Tuurlijk heeft ze gelijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:35 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ook al gaan ze naakt, wat enorm preuts om daarover te huilen.
Zegt zoveel over hoe primitief jij naar vrouwen kijkt...
Een vrouw is een mooi wezen (in veel gevallen).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:35 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ehh ik geef juist aan dat het wel zou moeten mogen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een vrouw is een mooi wezen (in veel gevallen).
Daar mag je niet naar kijken? Voortaan maar de ogen afwenden als je in de stad loopt?
Gaan we hier de sharia law ook invoeren?
Kijken en staren zijn niet hetzelfdequote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een vrouw is een mooi wezen (in veel gevallen).
Daar mag je niet naar kijken? Voortaan maar de ogen afwenden als je in de stad loopt?
Gaan we hier de sharia law ook invoeren?
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Als je wil flaneren met je lichaam ga je lekker naar een stripclub. Niet een gym.
Klopt ik heb het idd over kijken en niet starenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kijken en staren zijn niet hetzelfde
Ik bepaal niks. Maar als je alleen komt om aandacht te zoeken en mannen af te leiden heb ik liever dat je naar een ladiesclub verkast.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:42 schreef hangtime het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Dus alle vrouwen moeten in een Burka omdat meneer Elan zo preuts is?
Voor de goede orde: als je naakt gaat winkelen lijkt mij het niet meer helemaal terecht om te klagen als mensen gaan staren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:35 schreef hangtime het volgende:
[..]
We moeten niet zo op nieuwerwetse Tess afgeven. Ja, ze heeft fouten gemaakt en ze was wellicht wat naïef. Maar wijsheid komt met de jaren. Ze is nu in de preventiehoek gedoken en dat valt alleen maar te prijzen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:22 schreef sp3c het volgende:
Maar de voorbeelden van Tess zijn wel heel matig
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten niet zo op nieuwetse Tess afgeven. Ja, ze heeft fouten gemaakt en ze was wellicht wat naïef. Maar wijsheid komt met de jaren. Ze is nu in de preventiehoek gedoken en dat valt alleen maar te prijzen.²
En hetero vrouwen naar (mooie) mannen, shocker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hetero mannen kijken naar (mooie) vrouwen, shocker.
Dan nog kun je best gewoon lezen, ze heeft geen fouten gemaakt, ze was niet naïef, dat staat helemaal nergensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is Banshee; die baseert alles op een 1400 jaar oud boek.
Negeren.
En toen schreef ze er een stukje over en dat had ze nou niet moeten doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan nog kun je best gewoon lezen, ze heeft geen fouten gemaakt, ze was niet naïef, dat staat helemaal nergens
Ze koos een sportschool, die vond ze niet leuk en toen koos ze een ander
Het is meer de suggestie dat er vooral iets schort aan heel veel mannen die ze meest waarschijnlijk uit haar achterste trekt en anders niet zo heel erg overeenstemt met de praktijk waar men over valt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En toen schreef ze er een stukje over en dat had ze nou niet moeten doen
Nou, daar durf ik geld op te zetten. Haar naam staat boven het artikel, dus ze zal het wel geschreven hebben.quote:
Het verhaal is alleen totaal niet sappig, de voorbeelden die ze noemt klinken ook niet heel raar of gezochtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is meer de suggestie dat er vooral iets schort aan heel veel mannen die ze meest waarschijnlijk uit haar achterste trekt en anders niet zo heel erg overeenstemt met de praktijk waar men over valt.
Let wel, ze beschrijft al een Bokito sportschool, maar gooit daar achteraan dat het bij deze nog meevalt.
Als slagroom op de taart verzint ze er nog een vriend bij (denk ik) die alleen maar een lidmaatschap van de gym heeft om op lekkere wijven te spotten (haar woorden voor de goede orde). Met alle respect, maar die is niet bekend met Tinder???
Kom op zeg. Het verhaal riekt aan alle kanten.
Het zal best dat ze naar een woman only gym gaat en dat ze die keuze heeft gemaakt omdat ze zich ongemakkelijk voelde bij de eerdere gym. Maar het verhaal is at best extra sappig gemaakt en wellicht gewoon van a tot z verzonnen.
En je past je daarop aan door de route aan te passen, sneller te lopen of oogcontact te vermijden. Is heel logisch en dat doe je goed. Nieuwerwetse Tess past zich ook aan, ze gaat preventief elders haar waren trainen. Prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:21 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het al irritant als ik een winkel binnenstap en er gelijk zo'n vogel naast me staat of hij me kan helpen
De helft van de mannen een roofdier in de gym? Misschien dat Amsterdam inmiddels zo verkankerd is dat het normaal klinkt, maar in meer normale omgevingen is dat beeld ver verwijderd van de realiteit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het verhaal is alleen totaal niet sappig, de voorbeelden die ze noemt klinken ook niet heel raar of gezocht
Als ik zo'n verhaal zou verzinnen zou ik minstens een keer iemand 'per ongeluk' aan dr tientjes laten voelen ofzo
Fashion journalist 👗 Columnist 🖋 Professional overthinkerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het verhaal is alleen totaal niet sappig, de voorbeelden die ze noemt klinken ook niet heel raar of gezocht
Als ik zo'n verhaal zou verzinnen zou ik minstens een keer iemand 'per ongeluk' aan dr tientjes laten voelen ofzo
Veel van dat soort vrouwen zijn er ook gewoon op uit om mannen in een kwaad daglicht te zetten en . Je ziet dat soort grappenmakers regelmatig viral gaan op TikTok om "perverts" te exposen. Een epidemie die is overkomen waaien uit de VS.:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En je past je daarop aan door de route aan te passen, sneller te lopen of oogcontact te vermijden. Is heel logisch en dat doe je goed. Nieuwerwetse Tess past zich ook aan, ze gaat preventief elders haar waren trainen. Prima.²
Nee natuurlijk niet, ik ga geen tikkertje spelen met het personeel hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En je past je daarop aan door de route aan te passen, sneller te lopen of oogcontact te vermijden. Is heel logisch en dat doe je goed. Nieuwerwetse Tess past zich ook aan, ze gaat preventief elders haar waren trainen. Prima.²
Zegt meer over het fragiele ego van Tess dat ze zich zo aangesproken voelt. Mannen die kijken naar vrouwen, het is allemaal wat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik ga geen tikkertje spelen met het personeel hoor
Ik zeg gewoon nee dank u of ja graag afhankelijk van de gelegenheid
Tess gaat ook niet preventief maar reactief elders sporten maar reactief, ze had een slechte ervaring bij club A en als reactie ging ze naar club B
Net zoals ik niet meer op posts van je met dit soort rariteiten erin ga reageren
Vreemde reactie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zegt meer over het fragiele ego van Tess dat ze zich zo aangesproken voelt. Mannen die kijken naar vrouwen, het is allemaal wat.
Mogen vrouwen wel naar mannen kijken?
Dat is haar werk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Fashion journalist 👗 Columnist 🖋 Professional overthinker
Waarom zou zo iemand iets verzinnen?![]()
Geen idee ik kom er al jaren niet meer, schrijft ze dat dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De helft van de mannen een roofdier in de gym? Misschien dat Amsterdam inmiddels zo verkankerd is dat het normaal klinkt, maar in meer normale omgevingen is dat beeld ver verwijderd van de realiteit.
Gelukkig maar.
Ik vind haar slechte reactie ontzettend overtrokken:quote:
Dus als je ook maar naar een vrouw kijkt ben je een viezerik?quote:De reguliere sportschool ligt op een steenworp afstand haar huis. Toch loopt Tess van Daelen met liefde vijf minuten verder om bij de Ladies gym in te checken. „Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
Viezerikken die haar uit het broekje kijken. Dat geeft weinig ruimte voor nuance of interpretatie. Is zij van de gedachtenpolitie of verzint ze zomaar dingen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee ik kom er al jaren niet meer, schrijft ze dat dan?
Ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind haar slechte reactie ontzettend overtrokken:
Nou bij iemand uit de broek kijken denk ik niet aan een vluchtige blik ofzoquote:[..]
Dus als je ook maar naar een vrouw kijkt ben je een viezerik?
Kan toch, even kort aan de borsten zitten in combinatie met een tip voor de borst. Wellicht zijn er in de lady's gym wel trainers die dat soort contact nog zoeken ook ;-)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:40 schreef sp3c het volgende:
In de ladies only gym zal de personal trainer dr ook af en toe aanraken en als ze op de verkeerde manier aan die apparaten staat te sjorren dan ga ik er van uit dat iemand haar ook daar gewoon van tips voorziet om blessures te voorkomen
Ja, dat flesje water is idd aanstootgevend.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nou bij iemand uit de broek kijken denk ik niet aan een vluchtige blik ofzo
Ze noemt veel slechtere voorbeelden
Stel je voor dat iemand je probeert te helpen zodat je je rug niet naar de tering helpt. Dat moet wel een seksueel roofdier zijn.quote:OnlyFans-filmpje
Natuurlijk is de opstelling van al die apparatuur sowieso vrij ongemakkelijk. Welke kant je ook op traint, je kijkt altijd wel recht in de ogen óf bil van een medesporter. De kunst is echter om dan op jezelf te focussen. Geen oogcontact, richt je op je gewichten, ga op in je muziek en stretch een beetje terwijl je naar het systeemplafond tuurt.
Toch blijkt er in praktijk een verschil tussen zij die ‘voor zich uit oefenen’ en de andere helft, die als een roofdier naar hun gymprooi staren. Zelfs de simpelste bewegingen voelen dan opeens als een onbewuste, seksuele uitlokking van mijn kant. Lig jij keurig je heupen te trainen, bij de heren speelt zich al een OnlyFans-filmpje in hun hoofd af.
Live Tinder-show
Eerlijk, de ’gewone’ sportschool voelt voor mij als één grote live Tinder-show. Deze mensen lijken actief op zoek. Van mannen die hijgend over je crosstrainer komen hangen om elke drie minuten te vragen wanneer je klaar bent tot types die je subtiel komen coachen hoe je die schouderoefening nu daadwerkelijk het best kunt inzetten.
Ja zoiets zei ik ook al, geen idee welk punt je nog probeert te makenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Stel je voor dat iemand je probeert te helpen zodat je je rug niet naar de tering helpt. Dat moet wel een seksueel roofdier zijn.
Dit zijn toch vooral trieste voorbeelden van iemand die niet meer gewend is om direct menselijk contact aan te gaan maar in een virtueel social media bubbeltje leeft.
Ook gewoon random invullen wat een ander wel niet denkt met dat OF-filmpje dat zich afspeelt in een man zijn hoofd terwijl zij haar heupen traint.
Ik geef je nu vast al op briefje dat haar ervaringen in de ladygym niet veel beter zullen zijn, maar dan zullen het lesbische roofdieren zijn, en jaloerse vrouwen die haar ongewenste tips geven....
Fijn dat we het eens zijn dat TS een dramaqueen isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik ook al, geen idee welk punt je nog probeert te maken
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
En anders vochtige mondje houden en incasseren.
:
Ja, ik heb arrogantie op basis van niet zelfverkregen zaken nooit begrepen. Veel van die dames die gaan sporten hebben al zo'n lichaam en gaan daar zgn sporten en flaneren met een flesje water. Maar ze gedragen zich alsof ze hun welse body zelf hebben designed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb dat artikel toevallig gelezen voor ik dit topic zag. Die dame heeft het hoog in haar bol
Ik vermoed dat deze miep zo’n typisch Amsterdams huppelkutje is (opgegroeid in een achterlijk dorp die zichzelf heel wat vindt nu ze is verhuisd naar een Europees stadje waarvan de inwoners denken dat het een wereldstad is en dat ze daarom heel bijzonder zijn).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee ik kom er al jaren niet meer, schrijft ze dat dan?
dat weet ik allemaal niet op basis van een column hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze miep zo’n typisch Amsterdams huppelkutje is (opgegroeid in een achterlijk dorp die zichzelf heel wat vindt nu ze is verhuisd naar een Europees stadje waarvan de inwoners denken dat het een wereldstad is en dat ze daarom heel bijzonder zijn).
als je het zo extreem letterlijk wilt nemen dan is je staart als een roofdier naar je prooi niet hetzelfde als je bent een seksueel roofdierquote:Misschien ook niet, weet ik veel. Mijn punt is wel duidelijk: nee, als de helft van de gym bestaat uit seksuele roofdieren dan ‘valt dat niet mee’, dan is dat buiten la-la-land extreem.
Een los shirt en een losse trainingsbroek vind ik helemaal niet fijn trainen. Er zit echt nog een heleboel tussen supersterk en minimaal gedekt of ruimvallend. Dadelijk moeten vrouwen maar in burqa sporten zodat mannen niets kunnen zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Stormloop topic
Vrouwen die zich in body tight sportkleding hijsen, waarbij elke afgetrainde vorm van het lichaam zichtbaar is, liefst ook nog met wat inkijk, en dan gaan klagen dat mannen naar je kijken_! Als je je aantrekkelijk kleedt, dan trek je aan... hint zit in het woord... Als er een bloedlekker wijf aan trainen is in een legging die nog net niet uit elkaar barst door de afgetrainde reet die daar onder schuil gaat, ja, dan kijk ik daar af en toe even naar en dan geniet ik daar zowaar nog van ook. Zit natuurlijk wel een verschil tussen kijken en staren. Niet staren, heren. Niet creepy zijn.
Maar als je gewoon een los T-shirt en een losse trainingsbroek aan doet heb je dat probleem niet he. Je bent daar toch zogenaamd voor jezelf, en niet voor de aandacht van anderen? Kleed je dan ook zo. Geldt voor mannen overigens net zo hoor. Je hoeft niet naar de sportschool te komen in een t-shirt die duidelijk laat zien dat je niet weet hoe een wasmachine werkt.
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een los shirt en een losse trainingsbroek vind ik helemaal niet fijn trainen. Er zit echt nog een heleboel tussen supersterk en minimaal gedekt of ruimvallend. Dadelijk moeten vrouwen maar in burqa sporten zodat mannen niets kunnen zien.
Ik zeg niet dat iemand dat zegt. Maar kennelijk zijn er wel mannen die vinden dat er kledingvoorschriften voor vrouwen in de gym moeten zijn. Ik heb dat tenminste al letterlijk in een post gezien en minstens twee posts waarin wordt gesteld dat vrouwen maar in los of ruimvallend shirt en wijde trainingsbroek moeten sporten. Vrouwen moeten gewoon kunnen sporten in wat ze willen. En ja, dan kan er wel eens gekeken worden. Maar niet gestaard en lastiggevallen. En ook al is dat volgens de mannen in dit topic iets wat echt niet gebeurt in een gym, dat gebeurt dus wel.quote:
Heeft je vrouw daar zelf ook nog iets over te zeggen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Bezsen het volgende:
Zou mijn vrouw sowieso niet naar een gemixte gym laten gaan.
Ja door een echtscheiding aan te vragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft je vrouw daar zelf ook nog iets over te zeggen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Bezsen het volgende:
Laat een vrouw dat lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je vrouw naar de gemixte basic fit laten gaan is juist vrouwonvriendelijk.
“Een” vrouw mag dat lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laat een vrouw dat lekker zelf weten.
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iemand dat zegt. Maar kennelijk zijn er wel mannen die vinden dat er kledingvoorschriften voor vrouwen in de gym moeten zijn. Ik heb dat tenminste al letterlijk in een post gezien en minstens twee posts waarin wordt gesteld dat vrouwen maar in los of ruimvallend shirt en wijde trainingsbroek moeten sporten. Vrouwen moeten gewoon kunnen sporten in wat ze willen. En ja, dan kan er wel eens gekeken worden. Maar niet gestaard en lastiggevallen. En ook al is dat volgens de mannen in dit topic iets wat echt niet gebeurt in een gym, dat gebeurt dus wel.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je vrouw naar de gemixte basic fit laten gaan is juist vrouwonvriendelijk.
Ik weet niet wat een weggooi vrouw is, maar het zegt niet zoveel over naar welke gym ze gaat, laat staan dat een man dat voor haar kan bepalen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
“Een” vrouw mag dat lekker zelf weten.
Ik behandel mijn vrouw alleen niet als een weggooi vrouw.
Dat is ook prima, en op slippers sporten lijkt me ronduit gevaarlijk. Dat zijn dus regels van het huis en vind ik wat anders dan een man die gaat bepalen naar welke sportscholen ik wel of niet mag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.
Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Dat vind ik wat anders. Er zijn dus afspraken die voor eenieder gelden die zien op een geschikte outfit in de gym. Het zou raar zijn als een van de regels zou zijn dat vrouwen maar een los shirt en ruimvallende trainingsbroek moeten dragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Mijn gym heeft ook kledingvoorschriften en dat werkt uitstekend om de sfeer en uitstraling een beetje beschaafd te houden.
Geen hemdjes (m/v), geen sportbeha’s, geen tanktops, geen slippers. Dus nee, vrouwen kunnen niet sporten in wat ze willen (en mannen ook niet).
Ik lees niet dat ontkend wordt dat het voorkomt. Het probleem is dat Tess net doet alsof het de norm is. En dat is simpelweg niet zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iemand dat zegt. Maar kennelijk zijn er wel mannen die vinden dat er kledingvoorschriften voor vrouwen in de gym moeten zijn. Ik heb dat tenminste al letterlijk in een post gezien en minstens twee posts waarin wordt gesteld dat vrouwen maar in los of ruimvallend shirt en wijde trainingsbroek moeten sporten. Vrouwen moeten gewoon kunnen sporten in wat ze willen. En ja, dan kan er wel eens gekeken worden. Maar niet gestaard en lastiggevallen. En ook al is dat volgens de mannen in dit topic iets wat echt niet gebeurt in een gym, dat gebeurt dus wel.
Als ik jou was zou ik haar ook maar aan de ketting leggen, voordat ze met andere mannen praat en merkt dat ze eigenlijk allemaal leuker zijn dan het exemplaar waar zij mee opgescheept zit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Bezsen het volgende:
Jij weet niet wat voor haar de norm is gebleken in die andere sportschool.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees niet dat ontkend wordt dat het voorkomt. Het probleem is dat Tess net doet alsof het de norm is. En dat is simpelweg niet zo.
Vrij simpel: mijn vrouw is volwassen en kan zichzelf prima redden. De begroeting voor dat soort heren luidt dan ‘fuck off’.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar de hand schudden.
Hoe kun je nou stellen dat je van je vrouw houdt als je haar schaarsgekleed naar een gym laat gaan alwaar hitsige Jason en André haar kwijlend bij de voordeur opwachten.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |