SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
We vonden de Brabanthallen alleen niet het beste geluid hebben.quote:
Nu ik gisteravond heb overleefd durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat ik er zaterdag ook ben.quote:
is ook eigenlijk gebouwd vroeger om vee in te verhandelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
We vonden de Brabanthallen alleen niet het beste geluid hebben.
Ach gelukkig moet je het feestje zelf maken. Mijn longen deden godzijdank ook best lief voor me gisteren, daar ben ik echt heel blij om. Was van te voren toch beetje bang dat het mijn avond wat zou verpesten maar gelukkig bijna geen last van gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook eigenlijk gebouwd vroeger om vee in te verhandelen
fijn dat je zo,n leuke avond hebt gehad na dat drama berlijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach gelukkig moet je het feestje zelf maken. Mijn longen deden godzijdank ook best lief voor me gisteren, daar ben ik echt heel blij om. Was van te voren toch beetje bang dat het mijn avond wat zou verpesten maar gelukkig bijna geen last van gehad.
Ja daarom heb ik ook extra genoten onbewust. Berlijn was een ramp dus dit moest gewoon een top avond worden, vond ook dat ik dat wel had verdiend nadat ik drie/vier dagen in Berlijn op bed had gelegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
fijn dat je zo,n leuke avond hebt gehad na dat drama berlijn
ja precies, nou ik ga nu meteen maar even ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe verwennen natuurlijk
En dat is dertien driekwart cent of zo toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een peach soda gehaald voor 70 baht en hij is niet eens lekker
Een tankwagen volgooien duurt ook wat langer dan een benzinetank van een auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
20 jaar later maar ik heb eindelijk ook een powerbank.Wel even wennen dat dat ding opladen niet zo snel gaat als met een telefoon.
[ link | afbeelding ]
Ja daarom dus het is ook niet raar maar het is even wennen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tankwagen volgooien duurt ook wat langer dan een benzinetank van een auto natuurlijk.
Voor wie is dit nou goedquote:Babysterfte gestegen na abortusverbod VS
Anderhalf jaar nadat het Amerikaans Hooggerechtshof het landelijk recht op abortus schrapte, is de babysterfte in de Verenigde Staten flink gestegen. Uit onderzoek van kinderartsen blijkt dat er per maand honderden baby's meer stierven per maand dan in de jaren ervoor.
De overgrote meerderheid van de overleden baby's had aangeboren afwijkingen. Volgens de onderzoekers komt dit doordat in een deel van de Amerikaanse staten abortus verboden is. Iedere maand stierven er daardoor gemiddeld 247 meer baby's dan voorheen.
https://nos.nl/artikel/25(...)-na-abortusverbod-vs
Voor Trump en voor dimmy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
jezus wat erg
[..]
Voor wie is dit nou goed
Ja ik wil ook altijd alles NU NU NU SNEL METEENquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom dus het is ook niet raar maar het is even wennen.
Maand geleden biljetje gekocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wil ook altijd alles NU NU NU SNEL METEEN
Maar ja.
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat ik geen likes krijg maar jij wel
*me gaat huilen in een hoekje.
Voor de pro-birthers. Wat er na de zwangerschap met een kind gebeurt, boeit niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
jezus wat erg
[..]
Voor wie is dit nou goed
Echt ergquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de pro-birthers. Wat er na de zwangerschap met een kind gebeurt, boeit niemand.
BEDANKT DAT JE NOG EVEN BENADRUKT DAT HET VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCKDAG ISquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maand geleden biljetje gekocht.
Lag stil bij de douane, niemand kan iets doen. Iedereen wijst naar elkaar.
Krijg nu bericht "Niet afgeleverd, wordt teruggestuurd naar de verzender."
GA JE WERK DOEN GODVERVLOEKTE NEUKFOUTEN
HOU JE LIP MET JE KRAANquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BEDANKT DAT JE NOG EVEN BENADRUKT DAT HET VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCKDAG IS
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Holidays and observances
Christian feast day:
Aaron the Illustrious (Syriac Orthodox Church)
Abercius of Hieropolis
Bertharius
Cordula
Donatus of Fiesole
Marcus of Jerusalem
Mary Salome
Mellonius of Rouen
Nunilo and Alodia
Pope John Paul II
Theodoret of Antioch
October 22 (Eastern Orthodox liturgics)
Earliest day on which Labour Day can fall, while October 28 is the latest; celebrated on the fourth Monday in October (New Zealand)
Fechner Day (International observance)
International Stuttering Awareness Day
Jidai Matsuri (Kyoto, Japan)
National Santri Day (Indonesia)
Wombat Day (Australia)
Geen caps lock day![]()
quote:WANNEER IS HET CAPSLOCK DAG?
ER IS NIET ÉÉN, MAAR ER ZIJN ZELFS TWEE CAPSLOCK DAGEN PER JAAR. 28 JUNI EN 22 OKTOBER. WAAROM TWEE? DE EERSTE CAPSLOCK DAG (22 OKTOBER) WERD INGEVOERD DOOR DEREK ARNOLD, ALS STATEMENT TEGEN HET ONNODIG GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS. EIGENLIJK WAS HET EEN GRAPJE, MAAR KIJK NU EENS. WE HOUDEN ZO VAN CAPSLOCK, DAT ER EEN TWEEDE DAG KWAM OP 28 JUNI. DEZE IS TER NAGEDACHTENIS VAN BILLY MAYS, EEN PRESENTATOR VAN EEN AMERIKAANS TELESHOPPINGPROGRAMMA DIE ALTIJD SCHREEUWDE.
godverquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:45 schreef LTVDK het volgende:
NEER IS HET CAPSLOCK DAG?
ER IS NIET ÉÉN, MAAR ER ZIJN ZELFS TWEE CAPSLOCK DAGEN PER JAAR. 28 JUNI EN 22 OKTOBER. WAAROM TWEE? DE EERSTE CAPSLOCK DAG (22 OKTOBER) WERD INGEVOERD DOOR DEREK ARNOLD, ALS STATEMENT TEGEN HET ONNODIG GEBR
MET JE BILJETJESquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maand geleden biljetje gekocht.
Lag stil bij de douane, niemand kan iets doen. Iedereen wijst naar elkaar.
Krijg nu bericht "Niet afgeleverd, wordt teruggestuurd naar de verzender."
GA JE WERK DOEN GODVERVLOEKTE NEUKFOUTEN
DUIZEND BLIKSEMBOMMEN EN DONDERGRANATENquote:
HOLIDAYS AND OBSERVANCESquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Holidays and observances
Christian feast day:
Aaron the Illustrious (Syriac Orthodox Church)
Abercius of Hieropolis
Bertharius
Cordula
Donatus of Fiesole
Marcus of Jerusalem
Mary Salome
Mellonius of Rouen
Nunilo and Alodia
Pope John Paul II
Theodoret of Antioch
October 22 (Eastern Orthodox liturgics)
Earliest day on which Labour Day can fall, while October 28 is the latest; celebrated on the fourth Monday in October (New Zealand)
Fechner Day (International observance)
International Stuttering Awareness Day
Jidai Matsuri (Kyoto, Japan)
National Santri Day (Indonesia)
Wombat Day (Australia)
Geen caps lock day![]()
okequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
IN THE MIDDLE OF THE NIGHT
IN MY DREAMS
YOU SHOULD SEE THE THINGS WE DO
BABY!!!!![]()
![]()
Zou wat zijn als je zo'n ding koopt en ie helemaal niets doetquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:39 schreef bitterbal het volgende:
@:nattekat
heb de ontvochtiger na het douchen in de badkamer gezet. hij doet het
SORRYquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
Zeg, schreeuw eens niet zo
*Oordopjes in doet
WAT ZEGGIEquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
Zeg, schreeuw eens niet zo
*Oordopjes in doet
quote:
quote:
quote:
goede.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
En straks naar de Dekamarkt, snugglehoodies en pantoffels kopen
Verwacht je een strenge winter?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
En straks naar de Dekamarkt, snugglehoodies en pantoffels kopen
Nee dan komt ikeaquote:
Kan niet. Daar ligt al een helm, drie spijkerbroeken en achttien dozen van Zalando.quote:
bij essie ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet. Daar ligt al een helm, drie spijkerbroeken en achttien dozen van Zalando.
Ga je kijken, denk je? Dat klinkt niet heel spectaculair, racen met roeiboten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan komt ikea![]()
Vrijdag gaan ze hier met boten racen geloof ik. Niet gemotoriseerde maar roeien dacht ik. Er is iets vanuit de tempels georganiseerd
Bij mij is het altijd zeer lokaal een erg strenge winterquote:
Er is geen kouder hart...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd zeer lokaal een erg strenge winter
Nee bij essie ligt essie op de bankquote:
Niet alleen mijn hartquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen kouder hart...
dan dat van jou...
nou nou nou , dit is nu het entertainment wat ik hier heb. Wereldhavendagen hebben ze niet op zon klein eilandjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je kijken, denk je? Dat klinkt niet heel spectaculair, racen met roeiboten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee bij essie ligt essie op de bank
En er liggen 3 dekens. Deels over essie op de bank
Ze hebben wel veel felle kleurtjes daar. Maar inderdaad, topentertainment.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou , dit is nu het entertainment wat ik hier heb. Wereldhavendagen hebben ze niet op zon klein eilandje
https://phanganist.com/co(...)ng-festival-tongsala
ja zo gaat dat in kleine gemeenschappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel felle kleurtjes daar. Maar inderdaad, topentertainment.
Ik ben echt altijd te laat met zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik een Too Good To Go-tas kan scoren bij de Bakker Bart of Hema.
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!quote:Vanavond barst het Champions League-voetbal weer los. Maar dat is de afgelopen maand geen zekerheidje geweest voor voetbalminnende Nederlanders die graag zo’n avond thuis op de bank doorbrengen. Doordat VodafoneZiggo de rechten kocht van het miljardenbal, zijn vanaf dit seizoen de wedstrijden niet meer op de gewone, lineaire, tv te zien. Het regende dan ook klachten, en de kijkcijfers staan nu al onder druk. „Het gaat om honderdduizenden kijkers.”
Wees blij dat het nog op tv is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Alles draait om geld geld geld en verder niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is niet eens meer op een open net. Zelfde als met f1.
Niet hetzelfde nee, maar je kan nog gewoon in 4k kijken en voor Ziggo klanten zal het vast ook nog gratis zijn. Voor F1 is het kiezen uit troep en nog grotere troep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is niet eens meer op een open net. Zelfde als met f1.
Poeh ik hou normaal niet zo van dit soort dingen maar die rechter ziet er lekker uit. Wat is het?quote:
geen idee iets met chocolaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh ik hou normaal niet zo van dit soort dingen maar die rechter ziet er lekker uit. Wat is het?Mokka of koffie ofzo?
Gewoon, bammetje, blauwe schimmelkaas, 10 minuten 140 graden, smullen maar.quote:
Een opgewarmde blue waffle?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, bammetje, blauwe schimmelkaas, 10 minuten 140 graden, smullen maar.
gelukkig heb ik net een broodje besteld, want nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, bammetje, blauwe schimmelkaas, 10 minuten 140 graden, smullen maar.
Ik ga niet opzoeken wat dit is maar dit heeft vast weer iets te maken met één van je poep-fetishes uit de lak-leer-en-rubber-scene.quote:
Ja ik begin niet over rare dingen te praten hoorquote:
Al deed je dat wel. Niks nieuws hier in deze SCquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik begin niet over rare dingen te praten hoor
Ik praat over eten. IS DAT RAAR?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Al deed je dat wel. Niks nieuws hier in deze SC(niet specifiek alleen jij ofzo hoor
).
Ja mooi. Zeikburen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof als ik haar als buurvrouw had.
Haha maar echt. Ik zou ook gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.
Zou me er weinig van aantrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Alsof die paar mensen in Nederland de doelgroep zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUTquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
all hallows eve
je weet wel
de dag dat we de dogen herdenken
wat een kerkelijk ding is
of ja walpurgusnacht was de pagan versie, maar de kerk heeft het in hun rituelen getrokken
maar nu is het satanisch
en jezus is niet geboren met kerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUT
Dat zal best, dat is wat anders danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jezus is niet geboren met kerst
ja, maja betaal dan maar als je je cluppie wilt zien, de npo is publiek geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je er al 1 uitgezocht?quote:
ja, voor de testquote:
biembamPIETSAAquote:
rijk van het levenquote:
Ik ga zo rondje Ingress doen, voor het eerst, want je enthousiasme is aanstekelijkquote:
Mijn pro-tip is om samen te wonen. Dan kun je de kosten halverenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar moet vooral even bekijken wat ik wil hoor, want betaal nu weinig huur en dat wordt dan ineens flink meer en dat voelt eng en spannend
Awwww yes! Wat leuk!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rijk van het leven
heb wel wat gespaard ja, ben heel goed in zuinig doen
[..]
Ik ga zo rondje Ingress doen, voor het eerst, want je enthousiasme is aanstekelijk
Bedankt oma.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn pro-tip is om samen te wonen. Dan kun je de kosten halveren
Misschien kan ze een rijke vriend zoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rijke tatta gespot!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, voor de test
dat was een appartement van 300k, kan gewoon
[..]
biembamPIETSAA
Dit zou ik echt eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem mn katten meequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, nog niet! Ik ben nu bij het 'er is overal XM, go get it!'. Ik zie wel van alles op het kaartje maar kan niet inschatten hoe dichtbij dat is, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwww yes! Wat leuk!Ben je al door de tutorial?
quote:
Ik snapte er ongeveer de eerste maand echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik neem mn katten mee
[..]
Nee, nog niet! Ik ben nu bij het 'er is overal XM, go get it!'. Ik zie wel van alles op het kaartje maar kan niet inschatten hoe dichtbij dat is, ben benieuwd
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.quote:
wat is dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vanavond dus farm. Nu al zenuwachtig.
oh echt hahahaha, het kwam tot nu toe best duidelijk over allemaal maar 'allemaal' is nog ehm ja, amper iets natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snapte er ongeveer de eerste maand echt helemaal niets van.Maar komt vanzelf. We hebben ook een ingress topic nu. Dat had ik toen niet. Kan je al je vragen stellen.
rijd je em toch even door de wasstraat?, op de mijne groeit ook mos inmiddelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Wil zo mn auto gaan wassen maar dat vind ik nou echt geen leuk klusje, en neemt altijd zoveel tijd in beslag
thanks maar heb nog niks hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:33 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd krekkie, je eigen huis en onafhankelheid, toch een goede investering in deze roerige tijden met te weinig woningbouw
Mooi voorbeeld van iets waarbij ik denk 'als ik hem nou zelf was scheelt me dat geld'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
rijd je em toch even door de wasstraat?, op de mijne groeit ook mos inmiddels
Haha Ja. Je moet vooral lekker je eigen ding doen, dat is iets wat ik iedereen aanraad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.
Ja hallo, als je geen geld uitgeeft dan word je rijk. Dat is hoe het werkt. Als je daarmee stopt dan ben je snel niet meer rijk toch![]()
Laat mij lekker arm leven
Gewoon rustig verder oriënteren en kijken waar je je prettig bij voelt. Het scheelt enorm dat je niet per se hoeft. Je weet nu gewoon wat beter wat je mogelijkheden zijn en vanuit daar kun je rustig verder kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks maar heb nog niks hoorwas een orienterend gesprek maar wel erg fijn om te weten dat er mogelijkheden zijn voor mij
.
Nu goed nadenken wat ik wil, wat het financieel zou betekenen blabla. Even goed bekijken wat voor aanbod er is en wat ik zelf echt belangrijk vind, blabla.
Ennnn moet ook intentieverklaring hebben van werk maar durf dat nog niet goed. Ben daar net 1,5 maand![]()
ja dit is ook zo maar ik ben niet zo zuinig, ik heb het altijd zelf gedaan voorheenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van iets waarbij ik denk 'als ik hem nou zelf was scheelt me dat geld'
Wat aardig van jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Haha Ja. Je moet vooral lekker je eigen ding doen, dat is iets wat ik iedereen aanraad.
Precies!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon rustig verder oriënteren en kijken waar je je prettig bij voelt. Het scheelt enorm dat je niet per se hoeft. Je weet nu gewoon wat beter wat je mogelijkheden zijn en vanuit daar kun je rustig verder kijken
Ik probeer het even beknopt uit te leggen. Die puntjes noemen we portals, daar kunnen 8 resos, eigenlijk moet je dat zien als 8 plekjes. Je kan zo'n portal in je eentje vullen, dus die 8 plekjes. In jouw geval kan je er 8 level 1 resos in zetten want je bent level 1. Maar vanaf dat je level 8 bent kan je er een level 5 portal van maken, je zet er dan 1 reso van 8, 1 van 7, 2 van 6, 2 van 5, en 2 van 4 in. Maar als er dan andere mensen ook in die portal gaan dan zetten zij er ook bijvoorbeeld 1 van 8 en 1 van 7 in, op de plekken waar jij reso level 4 had gezet. Dan wordt het gemiddelde van je portal dus 6 en is het een level 6 portal. Kan je dat volgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.
Ja hallo, als je geen geld uitgeeft dan word je rijk. Dat is hoe het werkt. Als je daarmee stopt dan ben je snel niet meer rijk toch![]()
Laat mij lekker arm leven
[..]
wat is dat?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat aardig van jou
[..]
Precies!
Ik negeer trouwens jouw rentepercentage, what the fuck. Huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, ik ook. Maar blijf zuinig, heb ik ook wel erg van mn ouders overgenomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dit is ook zo maar ik ben niet zo zuinig, ik heb het altijd zelf gedaan voorheen
Volgens mij volg ik hemquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer het even beknopt uit te leggen. Die puntjes noemen we portals, daar kunnen 8 resos, eigenlijk moet je dat zien als 8 plekjes. Je kan zo'n portal in je eentje vullen, dus die 8 plekjes. In jouw geval kan je er 8 level 1 resos in zetten want je bent level 1. Maar vanaf dat je level 8 bent kan je er een level 5 portal van maken, je zet er dan 1 reso van 8, 1 van 7, 2 van 6, 2 van 5, en 2 van 4 in. Maar als er dan andere mensen ook in die portal gaan dan zetten zij er ook bijvoorbeeld 1 van 8 en 1 van 7 in, op de plekken waar jij reso level 4 had gezet. Dan wordt het gemiddelde van je portal dus 6 en is het een level 6 portal. Kan je dat volgen?
Bij een farm spreken we met een groep mensen af en zet iedereen er dan een level 8 in, meestal op meerdere portals binnen het bereik. Dan heb je dus in je range level 8 portals om te hacken. En daar komt dus level 8 gear uit. En dat is heel handig vanaf level 8. (Als jij hem zou hacken zou er level 1 gear uit komen omdat jij level 1 bent)
We zetten er dan ook nog hackmods op zodat we die portals lekker vaak kunnen hacken.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
als je het niet had gezegd dan had ik nooit geweten dat ik dit zou hebben gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grapje heBaby darling doll face honey
Nee, daar voel je niets van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar blijf zuinig, heb ik ook wel erg van mn ouders overgenomenen lekker genieten
[..]
Volgens mij volg ik hemHandig om dat met zn allen te doen zodat je meteen veel winst hebt.
Heeft diegene die de portal heeft gevuld (of hoe je dat ook zegt) er last van als iemand hem komt hacken?
[..]
als je het niet had gezegd dan had ik nooit geweten dat ik dit zou hebben gemist![]()
grapje he
Michael Jackson?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
half twee pas, zal ik nog een plaatje kopen, iemand nog tips wat hot is tegenwoordig?
EN waar zijn er meer portals te hacken denk je? Tsjechië of Rügen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja je kan alleen portals opladen als je er een sleutel van hebt. Die kun je krijgen door te hacken. Sleutels heb je ook nodig als je driehoekjes wil maken. Die driehoekjes zijn velden en is eigenlijk het doel van het spel.
Salt 'n' Pepaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
half twee pas, zal ik nog een plaatje kopen, iemand nog tips wat hot is tegenwoordig?
Ik vond de optie Tsjechie leuker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN waar zijn er meer portals te hacken denk je? Tsjechië of Rügen?
yelawolfquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
die had ik vroeger wel ja, maar in mijn wiet blow tijd bijna al mijn elpees verkochtquote:
Brat - Charli XCXquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
Tsja dan weten wij het waarschijnlijk ook niet hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:55 schreef Karzai het volgende:
keb wel een neef die bij concerto werkt de bekendste vinylzaak in amsterdam, misschien heeft hij nog een tip voor me, weet alleen niet oftie vandaag werkt
gebeurd ook John F Kennedy is neergeschotenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net op het Leidse een groep Marokkaanse toeristen met gids en vlaggetje lachend foto’s maken en poseren bij het Peter R. de Vries monument. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen![]()
![]()
Opoe's tip: tank altijd voor een tientje dat scheelt in de portemonneequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tankwagen volgooien duurt ook wat langer dan een benzinetank van een auto natuurlijk.
MINDER!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net op het Leidse een groep Marokkaanse toeristen met gids en vlaggetje lachend foto’s maken en poseren bij het Peter R. de Vries monument. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen![]()
![]()
minder toerisme zou wel fijn zijnquote:
Dan ga je naar de verkeerde plekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
minder toerisme zou wel fijn zijn
de hoeveelheid toeristen die er vaak zijn als ik ga toeristen verminderd mijn toerisme genot
Precies. Je moet naar de Grey Area niet naar de Bulldogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, daar voel je niets van.Of naja dat is niet helemaal waar maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dat vervelend vind. Je hackt namelijk de portal en niet de resos. Wat wel zo is, is dat je als je eenmaal een portal gecaptured hebt je hem vanaf de bank kan opladen als hij wordt aangevallen of bijna leeg is gelopen qua energie. Dan kost een lvl 8 portal wel veel meer items om op te laden dan een level 5 bijvoorbeeld. Maar we willen gewoon altijd heel graag, heel veel level 8 portals.
Okeeee, jaaa.. Begrijp nu wel waarom het zo lang kan duren voordat je het snaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja je kan alleen portals opladen als je er een sleutel van hebt. Die kun je krijgen door te hacken. Sleutels heb je ook nodig als je driehoekjes wil maken. Die driehoekjes zijn velden en is eigenlijk het doel van het spel.
Dan gaan we dat regelen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de hoeveelheid toeristen die er vaak zijn als ik ga toeristen verminderd mijn toerisme genot
die zien gewoon 2 handen met tekst die ze toch niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
echt he. Al die dagjesmensen verpesten mijn dagje uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Spel heeft gewoon ontzettend veel laagjes. En bijna iedereen speelt anders en of heeft andere doelen. Dat maakt het zo leuk. Ik hou van fielding. En machina neerknallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Okeeee, jaaa.. Begrijp nu wel waarom het zo lang kan duren voordat je het snapt
Je moet naar Boerejongens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Je moet naar de Grey Area niet naar de Bulldog
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelstequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
wel goede whisky gedronken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelste
op dat punt heb ik de hoop wel opgegeven want als de middle of nowhere van schotland al zo druk is
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijnquote:
ik lust geen drank boven de 15%quote:
Fles water erbij mengen en Schotten in de stress zien gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijn
[..]
ik lust geen drank boven de 15%
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijn
[..]
ik lust geen drank boven de 15%
Nou doe mij dan maar een saucijzebroodje als dat de bedoeling isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Spel heeft gewoon ontzettend veel laagjes.
Oh ik vond het altijd wel meevallen in Schotland, die paar keer dat ik er geweest ben. Gewoon wat mensen om je heen hou je toch, en als je de drukte niet opzoekt gaat het prima toch? Heb eens in 2 of 3 uur de Birks of Aberfeldy gelopen en nauwelijks iemand gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelste
op dat punt heb ik de hoop wel opgegeven want als de middle of nowhere van schotland al zo druk is
Amassepoesterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:31 schreef Ama het volgende:
Jeetje veel gedaan in korte tijd in huis. Nu even bijkomen. 🥵😂
Pff dit was misschien beetje te gek met een rug die nu voelt alsof ik 90 jaar ben.quote:
persoonlijk doe ik het in derdesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fles water erbij mengen en Schotten in de stress zien gaan
Klinkt een beetje vreemd. Kan me er weinig bij voorstellen hoe het moet smaken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
persoonlijk doe ik het in derdes
een derde whisky
een derde maple sirup
een derde citroensap
kom langs en dan mag je het proberenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt een beetje vreemd. Kan me er weinig bij voorstellen hoe het moet smaken.
Is goed, maar ben voor maart niet meer in NL.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom langs en dan mag je het proberen
Ziet er wel gezellig uit die winkel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:46 schreef Karzai het volgende:
Het platen walhalla
[ afbeelding ]
Zeker 10 van deze ruimtes vol met vinyl
[ afbeelding ]
Mijn neef was er en raadde de plaat linksboven aanals recente release zelf er nog wat erbij gezocht
[ afbeelding ]
oe wel je snuggie kunnen vinden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:56 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe snugglehoodie gescoord
Geen pantoffels, dacht dat er vanaf 36 in het foldertje stond maar kleinste die ik kon vinden was maat 37/38. En dat is dan gelijk weer 2 à 3 maten te groot..
En nu ben ik draaierig en misselijk
*Weer op de bank ploft
Jaaaquote:
Etto cornetto?quote:
Ook dit is correct.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is zonnig genoeg voor een ijsje
ja dat is de trend, we gaan amerika achterna, alles later afbetalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-goed~ac680151/
over te veel kopen gesproken
Gewoon voor een week vreten en wat voorraaddingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
of heb je gewoon weer teveel gekocht?
Ben toch wel blij dat ik van huis uit altijd geleerd heb om behalve een hypotheek of studielening, geen geld te lenen of op afbetaling te kopen e.d. Denk dat ik anders behoorlijke onnodige schulden had gemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is de trend, we gaan amerika achterna, alles later afbetalen
even een telefoon op afbetaling, lease auto, etcquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik van huis uit altijd geleerd heb om behalve een hypotheek of studielening, geen geld te lenen of op afbetaling te kopen e.d. Denk dat ik anders behoorlijke onnodige schulden had gemaakt.
2,6 km, 3500 zoveel stapjes. Oliebollenkraam dicht, kibbelingkraam dicht. Nul geld gevonden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
EVen stukje buiten wandelen. Heerlie de weerlie nu
Hoe gaat het met je knie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb even een cheesecake en een wijntje gedaan op het terras. Had ik wel verdiend na die marteling van de fysio
De fiesio sal dimmy se gebreekte knie weer aan mekaar plakquote:
Lezen gaat prima, maar die lui horen praten is heel wat andersquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is best een leuke taal vind ik, zo eenvoudig nederlands
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De fiesio sal dimmy se gebreekte knie weer aan mekaar plak
Dat klopt. Hoewel je er ook snel aan went als je er tussen zit vind ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lezen gaat prima, maar die lui horen praten is heel wat anders
Ja jij kunt het wetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt. Hoewel je er ook snel aan went als je er tussen zit vind ik.
Als je het eenmaal doorhebt gaat het best soepelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lezen gaat prima, maar die lui horen praten is heel wat anders
Ga je eem dierentuin beginnen ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:15 schreef bitterbal het volgende:
ik ga 2 vogeltjes nemen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Alleen "krezant" is "gipfeli" verder niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij kunt het weten![]()
Schwyzerdüütsch klinkt ook heel anders, maar op schrift zie je nauwelijks verschil met gewoon Duits
Im Prinzip schribe si tatsächli eifach Hochdütsch. Aber inoffiziell wird Schwiizerdütsch eifach so gschribe, wie me's usspricht, und das isch würkli luschtigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij kunt het weten![]()
Schwyzerdüütsch klinkt ook heel anders, maar op schrift zie je nauwelijks verschil met gewoon Duits
Ik zou er echt knettergek van worden...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:15 schreef bitterbal het volgende:
ik ga 2 vogeltjes nemen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
En Karotten = Rübliquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen "krezant" is "gipfeli" verder niks
ja heb hier nu een tuin dus dat kan nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je eem dierentuin beginnen ofzo
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou er echt knettergek van worden...
Welke wil je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:56 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe snugglehoodie gescoord
Geen pantoffels, dacht dat er vanaf 36 in het foldertje stond maar kleinste die ik kon vinden was maat 37/38. En dat is dan gelijk weer 2 à 3 maten te groot..
En nu ben ik draaierig en misselijk
*Weer op de bank ploft
Wat heb je vandaag gegetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb hier nu een tuin dus dat kan nu
Werd ik al als ik op visite was bij iemand met twee vogeltjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou er echt knettergek van worden...
HA! Je kan m'n rug op!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:18 schreef Ama het volgende:
Zo laatste paar dingetjes ook gedaan en nu ga ik op de bank liggen chillen want mijn rug is nu echt dood.
Heb ik ook, op de telefoon na, maar dat was gewoon een economische beslissing. Telefoon los was 900 euro, met abo en bijbetaling van 10 euro per maand was die nog maar 540 in totaal (300 bijbetaling, 24x10)quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik van huis uit altijd geleerd heb om behalve een hypotheek of studielening, geen geld te lenen of op afbetaling te kopen e.d. Denk dat ik anders behoorlijke onnodige schulden had gemaakt.
Jij ook veel plezier!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader had 2 vogeltjes (sinds vorige week nog 1), maar die ene die maakt een hoop kabaal, daar heb ik al last van als ik met hem aan het telefoneren ben..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Werd ik al als ik op visite was bij iemand met twee vogeltjes.
Ja ik hoor vrienden ook wel eens klagen als ze met hem bellen via Discord ofzo omdat die vogels hun snavels niet dicht kunnen houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader had 2 vogeltjes (sinds vorige week nog 1), maar die ene die maakt een hoop kabaal, daar heb ik al last van als ik met hem aan het telefoneren ben..
Nou lijk je net een Limburger, dit gaat de verkeerde kant op hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Im Prinzip schribe si tatsächli eifach Hochdütsch. Aber inoffiziell wird Schwiizerdütsch eifach so gschribe, wie me's usspricht, und das isch würkli luschtig
Oh ja gezond eten weet ik niks vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Karotten = Rübli![]()
En nog een hele lijst
Wel veel knuffigerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
Zou wel weer op een dag een kat willen. Helaas zijn die niet zo stil als mijn ratten.
Ik wil er eentje met zo'n stevige zool maar verder lekker warmquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Welke wil je?
De mijne zijn er ook in kindermaten
katten zijn niet luidruchtig hoor en jij hebt toch een grote buitenruimtequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
Zou wel weer op een dag een kat willen. Helaas zijn die niet zo stil als mijn ratten.
Katten kunnen genoeg geluid maken als ze iets willen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
katten zijn niet luidruchtig hoor en jij hebt toch een grote buitenruimte
Ja, hij verontschuldigd ook best vaak en heeft er volgens mij ook best wel last van...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoor vrienden ook wel eens klagen als ze met hem bellen via Discord ofzo omdat die vogels hun snavels niet dicht kunnen houden.
Dank je. Ik heb volgens mij het meeste zin in het voorprogramma...quote:
Een collega van mij heeft 15 kittens gevonden in een schuur die zijn ouders net hadden gekocht. Heb gezegd dat ik geen foto's er van wil zien want anders zit ik straks met zo'n roedel beestjes thuisquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
15???quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft 15 kittens gevonden in een schuur die zijn ouders net hadden gekocht. Heb gezegd dat ik geen foto's er van wil zien want anders zit ik straks met zo'n roedel beestjes thuis
Ja zaten ook nog een paar volwassen kattenquote:
Vriendin van mij vangt continu kittens op die eerst thuis een beetje gesocialiseerd moeten worden voor ze weer terug naar het asiel kunnen dus ik zie echt regelmatig de hele tijd allemaal lieve kittens voorbij komen op haar Facebook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft 15 kittens gevonden in een schuur die zijn ouders net hadden gekocht. Heb gezegd dat ik geen foto's er van wil zien want anders zit ik straks met zo'n roedel beestjes thuis
Ah nee deze heeft een zachte zool, maar zijn verder heerlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil er eentje met zo'n stevige zool maar verder lekker warm
Trek je ook een roedel vrouwen mee aan misschienquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan toch helemaal geen tijd meer voor met al die poezelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trek je ook een roedel vrouwen mee aan misschien
Kattenluikje en klaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan toch helemaal geen tijd meer voor met al die poezels
Ik heb ook met zachte zool ja, maar die ik met harde heb zijn inmiddels versletenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah nee deze heeft een zachte zool, maar zijn verder heerlijk![]()
Harde zool vind ik minder op de bank.
Ow wacht mijn andere hebben een harde, even zoeken
Zitten straks ook alle katten van de buren binnenquote:
Je hebt van die slimme luikjes met sensoren tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten straks ook alle katten van de buren binnen
Moet je er eentje met zo'n zendertje nemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten straks ook alle katten van de buren binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |