Ja mooi. Zeikburen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof als ik haar als buurvrouw had.
Haha maar echt. Ik zou ook gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.
Zou me er weinig van aantrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Alsof die paar mensen in Nederland de doelgroep zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUTquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
all hallows eve
je weet wel
de dag dat we de dogen herdenken
wat een kerkelijk ding is
of ja walpurgusnacht was de pagan versie, maar de kerk heeft het in hun rituelen getrokken
maar nu is het satanisch
en jezus is niet geboren met kerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUT
Dat zal best, dat is wat anders danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jezus is niet geboren met kerst
ja, maja betaal dan maar als je je cluppie wilt zien, de npo is publiek geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Heb je er al 1 uitgezocht?quote:
ja, voor de testquote:
biembamPIETSAAquote:
rijk van het levenquote:
Ik ga zo rondje Ingress doen, voor het eerst, want je enthousiasme is aanstekelijkquote:
Mijn pro-tip is om samen te wonen. Dan kun je de kosten halverenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar moet vooral even bekijken wat ik wil hoor, want betaal nu weinig huur en dat wordt dan ineens flink meer en dat voelt eng en spannend
Awwww yes! Wat leuk!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rijk van het leven
heb wel wat gespaard ja, ben heel goed in zuinig doen
[..]
Ik ga zo rondje Ingress doen, voor het eerst, want je enthousiasme is aanstekelijk
Bedankt oma.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn pro-tip is om samen te wonen. Dan kun je de kosten halveren
Misschien kan ze een rijke vriend zoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rijke tatta gespot!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, voor de test
dat was een appartement van 300k, kan gewoon
[..]
biembamPIETSAA
Dit zou ik echt eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem mn katten meequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, nog niet! Ik ben nu bij het 'er is overal XM, go get it!'. Ik zie wel van alles op het kaartje maar kan niet inschatten hoe dichtbij dat is, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwww yes! Wat leuk!Ben je al door de tutorial?
quote:
Ik snapte er ongeveer de eerste maand echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik neem mn katten mee
[..]
Nee, nog niet! Ik ben nu bij het 'er is overal XM, go get it!'. Ik zie wel van alles op het kaartje maar kan niet inschatten hoe dichtbij dat is, ben benieuwd
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.quote:
wat is dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vanavond dus farm. Nu al zenuwachtig.
oh echt hahahaha, het kwam tot nu toe best duidelijk over allemaal maar 'allemaal' is nog ehm ja, amper iets natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snapte er ongeveer de eerste maand echt helemaal niets van.Maar komt vanzelf. We hebben ook een ingress topic nu. Dat had ik toen niet. Kan je al je vragen stellen.
rijd je em toch even door de wasstraat?, op de mijne groeit ook mos inmiddelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Wil zo mn auto gaan wassen maar dat vind ik nou echt geen leuk klusje, en neemt altijd zoveel tijd in beslag
thanks maar heb nog niks hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:33 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd krekkie, je eigen huis en onafhankelheid, toch een goede investering in deze roerige tijden met te weinig woningbouw
Mooi voorbeeld van iets waarbij ik denk 'als ik hem nou zelf was scheelt me dat geld'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
rijd je em toch even door de wasstraat?, op de mijne groeit ook mos inmiddels
Haha Ja. Je moet vooral lekker je eigen ding doen, dat is iets wat ik iedereen aanraad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.
Ja hallo, als je geen geld uitgeeft dan word je rijk. Dat is hoe het werkt. Als je daarmee stopt dan ben je snel niet meer rijk toch![]()
Laat mij lekker arm leven
Gewoon rustig verder oriënteren en kijken waar je je prettig bij voelt. Het scheelt enorm dat je niet per se hoeft. Je weet nu gewoon wat beter wat je mogelijkheden zijn en vanuit daar kun je rustig verder kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks maar heb nog niks hoorwas een orienterend gesprek maar wel erg fijn om te weten dat er mogelijkheden zijn voor mij
.
Nu goed nadenken wat ik wil, wat het financieel zou betekenen blabla. Even goed bekijken wat voor aanbod er is en wat ik zelf echt belangrijk vind, blabla.
Ennnn moet ook intentieverklaring hebben van werk maar durf dat nog niet goed. Ben daar net 1,5 maand![]()
ja dit is ook zo maar ik ben niet zo zuinig, ik heb het altijd zelf gedaan voorheenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van iets waarbij ik denk 'als ik hem nou zelf was scheelt me dat geld'
Wat aardig van jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Haha Ja. Je moet vooral lekker je eigen ding doen, dat is iets wat ik iedereen aanraad.
Precies!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon rustig verder oriënteren en kijken waar je je prettig bij voelt. Het scheelt enorm dat je niet per se hoeft. Je weet nu gewoon wat beter wat je mogelijkheden zijn en vanuit daar kun je rustig verder kijken
Ik probeer het even beknopt uit te leggen. Die puntjes noemen we portals, daar kunnen 8 resos, eigenlijk moet je dat zien als 8 plekjes. Je kan zo'n portal in je eentje vullen, dus die 8 plekjes. In jouw geval kan je er 8 level 1 resos in zetten want je bent level 1. Maar vanaf dat je level 8 bent kan je er een level 5 portal van maken, je zet er dan 1 reso van 8, 1 van 7, 2 van 6, 2 van 5, en 2 van 4 in. Maar als er dan andere mensen ook in die portal gaan dan zetten zij er ook bijvoorbeeld 1 van 8 en 1 van 7 in, op de plekken waar jij reso level 4 had gezet. Dan wordt het gemiddelde van je portal dus 6 en is het een level 6 portal. Kan je dat volgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.
Ja hallo, als je geen geld uitgeeft dan word je rijk. Dat is hoe het werkt. Als je daarmee stopt dan ben je snel niet meer rijk toch![]()
Laat mij lekker arm leven
[..]
wat is dat?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat aardig van jou
[..]
Precies!
Ik negeer trouwens jouw rentepercentage, what the fuck. Huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, ik ook. Maar blijf zuinig, heb ik ook wel erg van mn ouders overgenomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dit is ook zo maar ik ben niet zo zuinig, ik heb het altijd zelf gedaan voorheen
Volgens mij volg ik hemquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer het even beknopt uit te leggen. Die puntjes noemen we portals, daar kunnen 8 resos, eigenlijk moet je dat zien als 8 plekjes. Je kan zo'n portal in je eentje vullen, dus die 8 plekjes. In jouw geval kan je er 8 level 1 resos in zetten want je bent level 1. Maar vanaf dat je level 8 bent kan je er een level 5 portal van maken, je zet er dan 1 reso van 8, 1 van 7, 2 van 6, 2 van 5, en 2 van 4 in. Maar als er dan andere mensen ook in die portal gaan dan zetten zij er ook bijvoorbeeld 1 van 8 en 1 van 7 in, op de plekken waar jij reso level 4 had gezet. Dan wordt het gemiddelde van je portal dus 6 en is het een level 6 portal. Kan je dat volgen?
Bij een farm spreken we met een groep mensen af en zet iedereen er dan een level 8 in, meestal op meerdere portals binnen het bereik. Dan heb je dus in je range level 8 portals om te hacken. En daar komt dus level 8 gear uit. En dat is heel handig vanaf level 8. (Als jij hem zou hacken zou er level 1 gear uit komen omdat jij level 1 bent)
We zetten er dan ook nog hackmods op zodat we die portals lekker vaak kunnen hacken.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
als je het niet had gezegd dan had ik nooit geweten dat ik dit zou hebben gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grapje heBaby darling doll face honey
Nee, daar voel je niets van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar blijf zuinig, heb ik ook wel erg van mn ouders overgenomenen lekker genieten
[..]
Volgens mij volg ik hemHandig om dat met zn allen te doen zodat je meteen veel winst hebt.
Heeft diegene die de portal heeft gevuld (of hoe je dat ook zegt) er last van als iemand hem komt hacken?
[..]
als je het niet had gezegd dan had ik nooit geweten dat ik dit zou hebben gemist![]()
grapje he
Michael Jackson?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
half twee pas, zal ik nog een plaatje kopen, iemand nog tips wat hot is tegenwoordig?
EN waar zijn er meer portals te hacken denk je? Tsjechië of Rügen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja je kan alleen portals opladen als je er een sleutel van hebt. Die kun je krijgen door te hacken. Sleutels heb je ook nodig als je driehoekjes wil maken. Die driehoekjes zijn velden en is eigenlijk het doel van het spel.
Salt 'n' Pepaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
half twee pas, zal ik nog een plaatje kopen, iemand nog tips wat hot is tegenwoordig?
Ik vond de optie Tsjechie leuker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN waar zijn er meer portals te hacken denk je? Tsjechië of Rügen?
yelawolfquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
die had ik vroeger wel ja, maar in mijn wiet blow tijd bijna al mijn elpees verkochtquote:
Brat - Charli XCXquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
Tsja dan weten wij het waarschijnlijk ook niet hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:55 schreef Karzai het volgende:
keb wel een neef die bij concerto werkt de bekendste vinylzaak in amsterdam, misschien heeft hij nog een tip voor me, weet alleen niet oftie vandaag werkt
gebeurd ook John F Kennedy is neergeschotenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net op het Leidse een groep Marokkaanse toeristen met gids en vlaggetje lachend foto’s maken en poseren bij het Peter R. de Vries monument. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen![]()
![]()
Opoe's tip: tank altijd voor een tientje dat scheelt in de portemonneequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tankwagen volgooien duurt ook wat langer dan een benzinetank van een auto natuurlijk.
MINDER!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net op het Leidse een groep Marokkaanse toeristen met gids en vlaggetje lachend foto’s maken en poseren bij het Peter R. de Vries monument. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen![]()
![]()
minder toerisme zou wel fijn zijnquote:
Dan ga je naar de verkeerde plekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
minder toerisme zou wel fijn zijn
de hoeveelheid toeristen die er vaak zijn als ik ga toeristen verminderd mijn toerisme genot
Precies. Je moet naar de Grey Area niet naar de Bulldogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, daar voel je niets van.Of naja dat is niet helemaal waar maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dat vervelend vind. Je hackt namelijk de portal en niet de resos. Wat wel zo is, is dat je als je eenmaal een portal gecaptured hebt je hem vanaf de bank kan opladen als hij wordt aangevallen of bijna leeg is gelopen qua energie. Dan kost een lvl 8 portal wel veel meer items om op te laden dan een level 5 bijvoorbeeld. Maar we willen gewoon altijd heel graag, heel veel level 8 portals.
Okeeee, jaaa.. Begrijp nu wel waarom het zo lang kan duren voordat je het snaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja je kan alleen portals opladen als je er een sleutel van hebt. Die kun je krijgen door te hacken. Sleutels heb je ook nodig als je driehoekjes wil maken. Die driehoekjes zijn velden en is eigenlijk het doel van het spel.
Dan gaan we dat regelen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de hoeveelheid toeristen die er vaak zijn als ik ga toeristen verminderd mijn toerisme genot
die zien gewoon 2 handen met tekst die ze toch niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
echt he. Al die dagjesmensen verpesten mijn dagje uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Spel heeft gewoon ontzettend veel laagjes. En bijna iedereen speelt anders en of heeft andere doelen. Dat maakt het zo leuk. Ik hou van fielding. En machina neerknallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Okeeee, jaaa.. Begrijp nu wel waarom het zo lang kan duren voordat je het snapt
Je moet naar Boerejongens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Je moet naar de Grey Area niet naar de Bulldog
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelstequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
wel goede whisky gedronken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelste
op dat punt heb ik de hoop wel opgegeven want als de middle of nowhere van schotland al zo druk is
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijnquote:
ik lust geen drank boven de 15%quote:
Fles water erbij mengen en Schotten in de stress zien gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijn
[..]
ik lust geen drank boven de 15%
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijn
[..]
ik lust geen drank boven de 15%
Nou doe mij dan maar een saucijzebroodje als dat de bedoeling isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Spel heeft gewoon ontzettend veel laagjes.
Oh ik vond het altijd wel meevallen in Schotland, die paar keer dat ik er geweest ben. Gewoon wat mensen om je heen hou je toch, en als je de drukte niet opzoekt gaat het prima toch? Heb eens in 2 of 3 uur de Birks of Aberfeldy gelopen en nauwelijks iemand gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelste
op dat punt heb ik de hoop wel opgegeven want als de middle of nowhere van schotland al zo druk is
Amassepoesterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:31 schreef Ama het volgende:
Jeetje veel gedaan in korte tijd in huis. Nu even bijkomen. 🥵😂
Pff dit was misschien beetje te gek met een rug die nu voelt alsof ik 90 jaar ben.quote:
persoonlijk doe ik het in derdesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fles water erbij mengen en Schotten in de stress zien gaan
Klinkt een beetje vreemd. Kan me er weinig bij voorstellen hoe het moet smaken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
persoonlijk doe ik het in derdes
een derde whisky
een derde maple sirup
een derde citroensap
kom langs en dan mag je het proberenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt een beetje vreemd. Kan me er weinig bij voorstellen hoe het moet smaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |