Ja mooi. Zeikburen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof als ik haar als buurvrouw had.
Haha maar echt. Ik zou ook gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.
Zou me er weinig van aantrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Alsof die paar mensen in Nederland de doelgroep zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUTquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
all hallows eve
je weet wel
de dag dat we de dogen herdenken
wat een kerkelijk ding is
of ja walpurgusnacht was de pagan versie, maar de kerk heeft het in hun rituelen getrokken
maar nu is het satanisch
en jezus is niet geboren met kerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUT
Dat zal best, dat is wat anders danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jezus is niet geboren met kerst
ja, maja betaal dan maar als je je cluppie wilt zien, de npo is publiek geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Heb je er al 1 uitgezocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |