quote:
quote:
goede.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
En straks naar de Dekamarkt, snugglehoodies en pantoffels kopen
Verwacht je een strenge winter?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
En straks naar de Dekamarkt, snugglehoodies en pantoffels kopen
Nee dan komt ikeaquote:
Kan niet. Daar ligt al een helm, drie spijkerbroeken en achttien dozen van Zalando.quote:
bij essie ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet. Daar ligt al een helm, drie spijkerbroeken en achttien dozen van Zalando.
Ga je kijken, denk je? Dat klinkt niet heel spectaculair, racen met roeiboten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan komt ikea![]()
Vrijdag gaan ze hier met boten racen geloof ik. Niet gemotoriseerde maar roeien dacht ik. Er is iets vanuit de tempels georganiseerd
Bij mij is het altijd zeer lokaal een erg strenge winterquote:
Er is geen kouder hart...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd zeer lokaal een erg strenge winter
Nee bij essie ligt essie op de bankquote:
Niet alleen mijn hartquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen kouder hart...
dan dat van jou...
nou nou nou , dit is nu het entertainment wat ik hier heb. Wereldhavendagen hebben ze niet op zon klein eilandjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je kijken, denk je? Dat klinkt niet heel spectaculair, racen met roeiboten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee bij essie ligt essie op de bank
En er liggen 3 dekens. Deels over essie op de bank
Ze hebben wel veel felle kleurtjes daar. Maar inderdaad, topentertainment.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou , dit is nu het entertainment wat ik hier heb. Wereldhavendagen hebben ze niet op zon klein eilandje
https://phanganist.com/co(...)ng-festival-tongsala
ja zo gaat dat in kleine gemeenschappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel felle kleurtjes daar. Maar inderdaad, topentertainment.
Ik ben echt altijd te laat met zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik een Too Good To Go-tas kan scoren bij de Bakker Bart of Hema.
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!quote:Vanavond barst het Champions League-voetbal weer los. Maar dat is de afgelopen maand geen zekerheidje geweest voor voetbalminnende Nederlanders die graag zo’n avond thuis op de bank doorbrengen. Doordat VodafoneZiggo de rechten kocht van het miljardenbal, zijn vanaf dit seizoen de wedstrijden niet meer op de gewone, lineaire, tv te zien. Het regende dan ook klachten, en de kijkcijfers staan nu al onder druk. „Het gaat om honderdduizenden kijkers.”
Wees blij dat het nog op tv is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Alles draait om geld geld geld en verder niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is niet eens meer op een open net. Zelfde als met f1.
Niet hetzelfde nee, maar je kan nog gewoon in 4k kijken en voor Ziggo klanten zal het vast ook nog gratis zijn. Voor F1 is het kiezen uit troep en nog grotere troep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is niet eens meer op een open net. Zelfde als met f1.
Poeh ik hou normaal niet zo van dit soort dingen maar die rechter ziet er lekker uit. Wat is het?quote:
geen idee iets met chocolaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh ik hou normaal niet zo van dit soort dingen maar die rechter ziet er lekker uit. Wat is het?Mokka of koffie ofzo?
Gewoon, bammetje, blauwe schimmelkaas, 10 minuten 140 graden, smullen maar.quote:
Een opgewarmde blue waffle?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, bammetje, blauwe schimmelkaas, 10 minuten 140 graden, smullen maar.
gelukkig heb ik net een broodje besteld, want nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, bammetje, blauwe schimmelkaas, 10 minuten 140 graden, smullen maar.
Ik ga niet opzoeken wat dit is maar dit heeft vast weer iets te maken met één van je poep-fetishes uit de lak-leer-en-rubber-scene.quote:
Ja ik begin niet over rare dingen te praten hoorquote:
Al deed je dat wel. Niks nieuws hier in deze SCquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik begin niet over rare dingen te praten hoor
Ik praat over eten. IS DAT RAAR?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Al deed je dat wel. Niks nieuws hier in deze SC(niet specifiek alleen jij ofzo hoor
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |