quote:
quote:
goede.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
En straks naar de Dekamarkt, snugglehoodies en pantoffels kopen
Verwacht je een strenge winter?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
En straks naar de Dekamarkt, snugglehoodies en pantoffels kopen
Nee dan komt ikeaquote:
Kan niet. Daar ligt al een helm, drie spijkerbroeken en achttien dozen van Zalando.quote:
bij essie ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet. Daar ligt al een helm, drie spijkerbroeken en achttien dozen van Zalando.
Ga je kijken, denk je? Dat klinkt niet heel spectaculair, racen met roeiboten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan komt ikea![]()
Vrijdag gaan ze hier met boten racen geloof ik. Niet gemotoriseerde maar roeien dacht ik. Er is iets vanuit de tempels georganiseerd
Bij mij is het altijd zeer lokaal een erg strenge winterquote:
Er is geen kouder hart...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd zeer lokaal een erg strenge winter
Nee bij essie ligt essie op de bankquote:
Niet alleen mijn hartquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen kouder hart...
dan dat van jou...
nou nou nou , dit is nu het entertainment wat ik hier heb. Wereldhavendagen hebben ze niet op zon klein eilandjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je kijken, denk je? Dat klinkt niet heel spectaculair, racen met roeiboten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee bij essie ligt essie op de bank
En er liggen 3 dekens. Deels over essie op de bank
Ze hebben wel veel felle kleurtjes daar. Maar inderdaad, topentertainment.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou , dit is nu het entertainment wat ik hier heb. Wereldhavendagen hebben ze niet op zon klein eilandje
https://phanganist.com/co(...)ng-festival-tongsala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |