Ja op wat zure zeikerds na ging alles goed.quote:Op zondag 8 september 2024 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het gelukt met de Agentcards? Ik las dat je er veel mee moest nemen.En was het gezellig?
Mijn agentcard is iig in Den Haag. Zal eens een afspraak plannen om hem op te halen.
Zure zeikerds? En aww voor Th3Cardinal, hij vroeg zich al steeds af waar de zijne was. Heeft hij hem nu wel?quote:Op dinsdag 10 september 2024 05:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja op wat zure zeikerds na ging alles goed.
We hadden wel een paar kilo aan agentcards bij ja.
Die van Th3Cardinal was overigens in Dessau
Dat was wel grappig
Volgens mij nog steeds niet hahahaquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zure zeikerds? En aww voor Th3Cardinal, hij vroeg zich al steeds af waar de zijne was. Heeft hij hem nu wel?
Die hele OP agentcards is bijna nog ingewikkelder dan de hele anomaly zelf.
Ik zie mogelijkheden om hem nog verder te trekken!!,quote:
Dit was de tweede keer dat ik hem legde, alleen nu met hulp van twee anderen. En 5 laags. Maar hij had eventueel dieper het westland in gekund, dat is machina gebied. En dwars door een blauw Den Haag he? Inmiddels ligt er nog 1 link, de rest is al lang weer weg en de lanes weer vol. Met blauw of Machina vooral en dat is prima. Dit was gewoon het beste wat er met de aanwezige ruimte en efford vs result mogelijk was.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden om hem nog verder te trekken!!,
Ontzettend mooi dit!!!
Jij gaat ook naar Mechelen toch? Zag je in de lijst. Ik heb iig treintickets geboekt. Maar vind het een beetje spannend, zag een paar bekende namen in de lijst maar die ken ik eigenlijk nog niet zo goed. Niemand van wie ik een beetje kent lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik trok hem vandaag iets verder door en toen was die pats boem afgebroken![]()
Blijkbaar woont er een kikker onder het stukje veld wat ik vandaag had bijgelegd
Ja ik ben er ook, wij gaan al vroeg en gaan een bezoekje brengen in half elf aan de brouwerij.quote:Op zondag 29 september 2024 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Mechelen toch? Zag je in de lijst. Ik heb iig treintickets geboekt. Maar vind het een beetje spannend, zag een paar bekende namen in de lijst maar die ken ik eigenlijk nog niet zo goed. Niemand van wie ik een beetje kent lijkt te gaan.
Come and join the Enlightenedquote:Op maandag 18 november 2024 13:55 schreef justmeister het volgende:
ja echt een leuk spel om te spelen! Totdat je erachter komt dat het groepje smurfen waarnee je samen speelt feitelijk een handjevol gefrustreerde autisten zijn die voornamelijk hun statistieken met elkaar piemelmeten, anderen stalken, en valsspelen. En zo eigenlijk niet eens een cycle kunnen winnen omdat ze teveel focus hebben om andere tegenspelers in een kwaad daglicht te zetten met een handjevol leugens.
Is dit dezelfde username als je daar hebt?quote:Op maandag 18 november 2024 13:55 schreef justmeister het volgende:
ja echt een leuk spel om te spelen! Totdat je erachter komt dat het groepje smurfen waarnee je samen speelt feitelijk een handjevol gefrustreerde autisten zijn die voornamelijk hun statistieken met elkaar piemelmeten, anderen stalken, en valsspelen. En zo eigenlijk niet eens een cycle kunnen winnen omdat ze teveel focus hebben om andere tegenspelers in een kwaad daglicht te zetten met een handjevol leugens.
Nee hoor, dit is gewoon een enlightened speler die Justmeister in een kwaad daglicht wil zetten.quote:Op maandag 18 november 2024 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit dezelfde username als je daar hebt?Want dan zou ik een tijdje terug helpen met iets wat uiteindelijk niet door ging.
Ja was ik ook al achter. Sneu.quote:Op maandag 25 november 2024 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een enlightened speler die Justmeister in een kwaad daglicht wil zetten.
Ja precies,quote:Op maandag 18 november 2024 15:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Come and join the Enlightened
(Waar ook zulke idioten zitten. En maar zeggen dat het aan de smurfen ligt)
zei de cardinul dat? dat ik een kikker was?quote:Op maandag 25 november 2024 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een enlightened speler die Justmeister in een kwaad daglicht wil zetten.
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.quote:Op maandag 2 december 2024 15:03 schreef justmeister het volgende:
[..]
zei de cardinul dat? dat ik een kikker was?
Klinkt als een goede kerst!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.
Tickets Napels in de pocket.En gisteravond een echt super leuke kerstavond gehad. Ik doe normaal nooit iets met kerst maar nu dus met twee mensen die ik via ingress heb leren kennen gevierd. Op de tafels gedanst en uiteindelijk niet op de fiets maar met de uber naar huis gegaan.
Vandaag hele dag een beetje brak.
Ingress.
Lekker bezig!!quote:
Ja echt super klote is dat...quote:Op zondag 5 januari 2025 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn sojoneur niet meer liep. Gestopt op 300 dagen. 9 dagen geleden. Was me van geen kwaad bewust.
Recharger en Translator?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt super klote is dat...
Ik heb hem echt gehaald door een agenda item in te stellen hahahahahahhaa
Ik heb nu 2 dingen dubbel onyx, dus zo gauw als dat ik recurse heb ik vleugeltjes
Epoch100.0%quote:Op zondag 5 januari 2025 18:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Recharger en Translator?
Ik heb er nu 3: die twee en SpecOps
Net Maverick platinum gehaald en mijn volgende doel is platinum Explorer. Maar ik blijf een beetje in de wijk hangenIk moet er nog 107
je bedoelt denk ik mede valsspelers, in t geval van jostin.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.
quote:📢 Goed nieuws vanuit Schijndel! 💥
First Saturday komt eraan en we hebben een geweldige planning! 🎉
📅 Wanneer: Zaterdag 7 juni
📍 Waar: The Holy Cow Schijndel
🕐 Verzamelen: vanaf 13:00 uur (kroeg open vanaf 12:00)
🕑 Start: 14:00 uur
Wij hebben een goed gesprek gehad met de eigenaar van de kroeg en we hebben wat leuks geregeld
💡 Speciale afspraken:
🍻 Grabbelton: Voor ¤25 kun je 5 keer speciaal bier grabbelen. Nog niet alles op? Geen zorgen, op zondag kun je de resterende grabbels alsnog gebruiken!
🔥 Super Sunday: Kom je zondag, dan betaal je ook ¤25 maar krijg je wel 6 grabbels!
🚲 Bierfietstocht op zondag:
Wil je Schijndel verkennen met een drankje erbij?
🔹 Fiets huren: via ons voor ¤9,50 per fiets
🔹 Biertocht Pakket: Voor ¤37,50 krijg je 5 bokbiertjes (of fris/wijn) én 5 hapjes
🔹 Extra muntjes: ¤8 per stuk
Mis deze geweldige First Saturday niet! Zet het in je agenda en kom genieten van een weekend vol avontuur en gezelligheid. 🎮🍻🚲
Tot snel in Schijndel! 😃
Volg alle info via hetInfokanaal op telegram
Aanmelden doe je via deze link!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |