Ja echt super klote is dat...quote:Op zondag 5 januari 2025 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn sojoneur niet meer liep. Gestopt op 300 dagen. 9 dagen geleden. Was me van geen kwaad bewust.
Recharger en Translator?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt super klote is dat...
Ik heb hem echt gehaald door een agenda item in te stellen hahahahahahhaa
Ik heb nu 2 dingen dubbel onyx, dus zo gauw als dat ik recurse heb ik vleugeltjes
Epoch100.0%quote:Op zondag 5 januari 2025 18:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Recharger en Translator?
Ik heb er nu 3: die twee en SpecOps
Net Maverick platinum gehaald en mijn volgende doel is platinum Explorer. Maar ik blijf een beetje in de wijk hangenIk moet er nog 107
je bedoelt denk ik mede valsspelers, in t geval van jostin.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.
quote:📢 Goed nieuws vanuit Schijndel! 💥
First Saturday komt eraan en we hebben een geweldige planning! 🎉
📅 Wanneer: Zaterdag 7 juni
📍 Waar: The Holy Cow Schijndel
🕐 Verzamelen: vanaf 13:00 uur (kroeg open vanaf 12:00)
🕑 Start: 14:00 uur
Wij hebben een goed gesprek gehad met de eigenaar van de kroeg en we hebben wat leuks geregeld
💡 Speciale afspraken:
🍻 Grabbelton: Voor ¤25 kun je 5 keer speciaal bier grabbelen. Nog niet alles op? Geen zorgen, op zondag kun je de resterende grabbels alsnog gebruiken!
🔥 Super Sunday: Kom je zondag, dan betaal je ook ¤25 maar krijg je wel 6 grabbels!
🚲 Bierfietstocht op zondag:
Wil je Schijndel verkennen met een drankje erbij?
🔹 Fiets huren: via ons voor ¤9,50 per fiets
🔹 Biertocht Pakket: Voor ¤37,50 krijg je 5 bokbiertjes (of fris/wijn) én 5 hapjes
🔹 Extra muntjes: ¤8 per stuk
Mis deze geweldige First Saturday niet! Zet het in je agenda en kom genieten van een weekend vol avontuur en gezelligheid. 🎮🍻🚲
Tot snel in Schijndel! 😃
Volg alle info via hetInfokanaal op telegram
Aanmelden doe je via deze link!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |