SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.linkjes
https://www.ingress.com/
Het boek
Download android
Dit spel daagt je uit om de deur uit te gaan, de wereld te veroveren, en zoveel mogelijk van de wereld onder een veld te leggen van jouw kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.filmpje uit 2014 over het spel door spelers
Ingress is te spelen op Android toestellen en iPhones.
Zijn er meer die dit spelen?
Zoek je mij in het spel? Ik ben een smurf en ga onder dezelfde naam als hier.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mickytjuh op 19-02-2024 07:16:46 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Haaiquote:Op maandag 19 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lul dan lekker mee dAAR!!
Ik wil daar ook steeds de challenges delen.
Zoals.nu de bounties
Hmm ik betaal nergens voor en heb daardoor geen echte belemmering eigenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 01:07 schreef Xilia het volgende:
Deed ik in het begin ook wel, maar hoe zeg ik dat, het leuke is weg, de uitdaging om er op uit te gaan mis ik al een hele tijd. Steeds minder spelers, dat merk je hier (toeristenstad) echt heel goed.
Medals/badges waren altijd een leuke aanleiding om te spelen, maar haast alles kost geld nu, heel erg jammer.
Ik wil je wel een keer uitleggen! Maar meld je vooral via de comm bij je faction.quote:Op maandag 19 februari 2024 01:07 schreef Harrie het volgende:
toen ik het de vorige keer opgestart had moest ik ergens heen (Dat heb ik gedaan omdat ik toch onderweg was naar dingen die ik wellicht beter niet had kunnen doen eeeeeeeh het was wel lekker dus ik was onderweg)
en daarna snapte ik er geen fuck van en heb ik het verwijderd
Zelfde had ik bij de PokemonGo tot dat een paar pubers me even gingen vertellen wat er leuk aan was en toen heb ik het jaren actief gespeeld
wat maakt het uit of ik bleu ben of zo groen als grasquote:Op maandag 19 februari 2024 01:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm ik betaal nergens voor en heb daardoor geen echte belemmering eigenlijk.
[..]
Ik wil je wel een keer uitleggen! Maar meld je vooral via de comm bij je faction.
Ben je groen of blauw?
Dat kan zeker!quote:Op maandag 19 februari 2024 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat maakt het uit of ik bleu ben of zo groen als grasbeide niet want ik heb nog geen keuze hoeven maken volgens mij
kan dat
Ik kreeg die keuze aan het einde van de tutorial, dus wellicht heb je dat nog niet afgemaakt?quote:Op maandag 19 februari 2024 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat maakt het uit of ik bleu ben of zo groen als grasbeide niet want ik heb nog geen keuze hoeven maken volgens mij
kan dat
Je kan zeker sleutels van blauwe portals krijgenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, ik ben level 2 en op de helft naar level 3 maar ik begrijp er nog niet zoveel van. Kan je ook portals van je eigen kleur (blauw) hacken om daar sleutels van te krijgen? Ik heb wel twee sleutels van een groene portal maar die is level 6 en beveiligd merkte ik.
Dat is een mooie tip!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan zeker sleutels van blauwe portals krijgen
Als je glyph hacken doet ( dat spelletje wat je zei) kun je een tekening maken voor hij de glyph laat zien dat je "meer sleutels" wil.
Je maakt dan een klein pijltje naar boven, zie afbeelding hier beneden
[ afbeelding ]
Dat doe je dus meteen als het scherm opent, nog voordat hij de glyph laat zien.
Nou van mij mag het wel wat sneller gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat leuk!
Nu wordt het tijd om kleine multiveldjes te gaan leggen!
Dan ga je snel veel punten krijgen en ga je snel levels omhoog!
Download de app glypherquote:Op zondag 3 maart 2024 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een mooie tip!
Al ben ik nog niet zo goed in die tekeningetjes onthouden. En ja ik weet dat je die online kan vinden maar ik moet er echt even een eigen onthoudsysteem voor bedenken want random zinnen gaan voor mij niet werken.
Maar denk dat dat gewoon een beetje tijd kost.
[..]
Nou van mij mag het wel wat sneller gaan.Vandaag een paar best redelijke velden gemaakt. Daarvoor moest ik een aantal 7 en een aantal 6' en hacken. En dan moet ik terwijl ik bezig ben XM gaan harken anders kan ik niet verder. Maar goed, het is gelukt uiteindelijk. Maar blauw is ook weer niet zo actief dat ze snel mijn portals verhogen. Groen wel trouwens, laden ook alles steeds op. Dus zijn de ingenomen portals nu level 3 en level 4. Dus tja.
En de stukken die ik vandaag overwonnen heb willen ze vast snel graag terug.
Nog 50.000 en ik ben level 6.
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Download de app glypher
Daar kun je oefenen met die tekeningetjes.
Als je XM leeg is, kun je op het +je er onder drukken, en dan kun je je Power Cubes gebruiken om je xm te verhogen.
Hack met glyphhack Portals op level 1. Dan hoef je steeds maar 1 tekeningetje te onthouden.
In mijn hoofd hebben de glyphs namen als "buttplug", "condoom" en "klosje garen op zijn kant".
Ik speel als smurf in Noord-Brabant Noord-Oostquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Serinde het volgende:
Waar spelen jullie?
Utrecht hier: 🐸 L15 (1x recurse)
Ahhhw wat ben je lief.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val juist liever machina aan dan groen. Want dat vind ik dan zielig ofzo als ik hun velden afbreek.
Nee nooit iets afgebroken dan werkt het spelletje niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahhhw wat ben je lief.
Maar je moet zo denken, als er nooit iets gesloopt wordt, ga je ook niet zo snel weer bouwen
Je gunt de ander dus gewoon extra AP
Ik ben redelijk recent naar FS Amersfoort geweest. Anomalie is niks voor mij maar Mission Day vind ik wel erg leuk. Ben eind vorig jaar nog naar Rijssen geweest. Wilde ook naar die in Holten een paar weken geleden maar door miscommunicatie had mijn gezelschap andere plannen en ging het niet door. Jammer want moet nog 1 MD voor goud.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar een anomalie of first Saturday gaan?
Niks laten lopen, alles voor de stats!quote:Op zondag 17 maart 2024 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee nooit iets afgebroken dan werkt het spelletje niet natuurlijk.
Maar ik woon in Den Haag en er zijn zo ontzettend veel portals. En zoveel onbemand ook. Het is niet alsof ze niet een andere kant op kunnen bouwen. En ik heb heus wel eens iets ingenomen maar als het niet hoeft dan doe ik het lekker niet.![]()
Trouwens misschien voor de OP, ik kwam er toen ik al level acht was pas achter dat je portals ook remote kan opladen.
Misschien word ik vanzelf harder, want soms vallen ze mij ook aan. Dat ik dan ben van Grrrr, terug met die portals en een paar extra ook. Maar dat is nu nog niet.
Is wel makkelijk AP verzamelen en hoger level worden!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ben er even klaar mee. Er is hier een groene die denk ik de hele dag niets anders doet dan spelen. Vanmorgen weer een groot deel van mijn velden afgebroken. Niet ingenomen ofzo maar op neutraal gezet. En ook heel aardig, hij laat sleutels achter zodat ik het weer kan opbouwen.
Maar nu heeft hij de boel alweer afgebroken. Ik ga het gewoon niet twee keer per dag allemaal weer opbouwen.
Hier is het echt dat de kikkers opkomen als je echt iets moois bouwt,quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:17 schreef Serinde het volgende:
Story of my lifeWij hebben hier een overactieve smurf waardoor een aantal mensen het spelen niet meer leuk vinden. Met enige regelmaat (sommige perioden dagelijks) ben ik een kwartiertje bezig en worden mijn eerste portals weer omgeknikkerd. Ik heb er veel AP door verzameld echter wel vaak door mijn bursters heen.
Ik vind het niet erg dat hij actief is maar zo snel elke keer vanuit zijn eigen wijk hier naartoe fietsen vind ik nogal ongemakkelijk aanvoelen dus ik ontloop hem vakkundig
Ja dat laatste is in sommige regio’s wel een dingetjequote:Op woensdag 20 maart 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is wel makkelijk AP verzamelen en hoger level worden!
[..]
Hier is het echt dat de kikkers opkomen als je echt iets moois bouwt,
Of als je een L8 portal hebt staan.
Dan moet alles kapot.
En wat ze steeds bij de drie portals in mijn buurt doen (waar ik echt maar 10 meter de deur voor uit hoef) is omgooien, shitmods inzetten en flippen.
Dan zit ik weer met een super onbruikbare Portal die ik niet kan slopen.
Ik kan me best voorstellen dat mensen de lol in het spelen verliezen. Dus jij sneakt een beetje rond?quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:17 schreef Serinde het volgende:
Story of my lifeWij hebben hier een overactieve smurf waardoor een aantal mensen het spelen niet meer leuk vinden. Met enige regelmaat (sommige perioden dagelijks) ben ik een kwartiertje bezig en worden mijn eerste portals weer omgeknikkerd. Ik heb er veel AP door verzameld echter wel vaak door mijn bursters heen.
Ik vind het niet erg dat hij actief is maar zo snel elke keer vanuit zijn eigen wijk hier naartoe fietsen vind ik nogal ongemakkelijk aanvoelen dus ik ontloop hem vakkundig
Ja naja ik heb liever dat ik het leuk blijf vinden dan extra AP. Maar het was echt vrij extreem. Zelfs mijn collega zei tegen me dat ik constant aangevallen werd. (Ze herkent het geluidje van de melding inmiddelsquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is wel makkelijk AP verzamelen en hoger level worden!
[..]
Hier is het echt dat de kikkers opkomen als je echt iets moois bouwt,
Of als je een L8 portal hebt staan.
Dan moet alles kapot.
En wat ze steeds bij de drie portals in mijn buurt doen (waar ik echt maar 10 meter de deur voor uit hoef) is omgooien, shitmods inzetten en flippen.
Dan zit ik weer met een super onbruikbare Portal die ik niet kan slopen.
Bepaalde resos eerst pakken kan, dan kun je ook Ultra Strikes gebruiken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik heb liever dat ik het leuk blijf vinden dan extra AP. Maar het was echt vrij extreem. Zelfs mijn collega zei tegen me dat ik constant aangevallen werd. (Ze herkent het geluidje van de melding inmiddels)
Dus vertel eens wat meer over dat flippen?Of is dat eigenlijk not done? Ik heb nu steeds cubes in mijn dinges zitten maar ik heb 2 van die jarvis, die ga ik maar eens omzetten naar ada's.
Kan je eigenlijk bij het aanvallen dat je ook gericht bepaalde resonators pakt?
Ik heb inmiddels de eerste medaille.quote:Op zondag 14 april 2024 06:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja events kunnen ingewikkeld zijn.
Als je samenwerkt, krijg je meer punten.
Dus, stel je maakt een veldje aan portals van anderen, krijg je meer punten.
Of stel dat je met iemand afspreekt, en jij schiet een link van het veld en de ander ook, ook dan heb je meer punten.
Ik heb een groter probleem, omdat ik een erg oude mobiel gebruik, met een custom rom (One Plus 7T) kan ik niet meer spelen en moet ik met een andere mobiel of mijn iPad spelen.
Zeer vervelend.
Tip van jip; neem het spelletje niet te persoonlijk op. Zie het opbouwen als een manier van AP en medailles vergaren. Niets meer, niets minder. Als het wordt omgegooid heb je weer lekker makkelijke bron van AP voor de deur. Op het moment dat je al je portals en veldjes als 'jouw eigendom' of 'territorium' gaat zien speel je het spel verkeerd. Daar wordt het spel ook voor niemand leuker van.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat mensen de lol in het spelen verliezen. Dus jij sneakt een beetje rond?Gister had ik er echt geen zin meer in. Had ook een berichtje aan die persoon gestuurd dat ik hier als noob niet tegenop kon. Kreeg ik terug met dat ie dat begreep en dat het nog wel zou komen omdat iedereen zo begonnen is.
Misschien heeft hij gelijk maar het werkt heel demotiverend om steeds hetzelfde stukje weer op te bouwen. Vanavond heb ik een deel hersteld. Voor ik thuis was was het alweer weg. Verder begin ik nu patronen te herkennen en zie dat hij iets groots aan het opbouwen is.
En ik zie hem in portals door de hele stad dus volgens mij gaat hij met de auto.
No way dat ik een nieuwe mobiel ga kopen voor een spelletje.quote:Op maandag 15 april 2024 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de eerste medaille.![]()
En wat kut joh, misschien toch maar een andere mobiel? Want met een tablet spelen lijkt me niet fijn.
Heb je 17 augustus genoteerd?
Ja dat was even lekker he?quote:Op maandag 22 april 2024 10:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ook vandaag is het recyclen van een PowerCube nog de dubbele waarde aan XM als het gebruiken er van.
Dit vanwege Earth Day!
Ik heb ze wel gehaald!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie zilver van BM gehaald? Ik niet en dat gaat me ook niet meer lukken, heb iets van 6500 ofzo bij elkaar gesprokkeld.
Ja dat is wel zonde.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Verloren bij de Shards gister. Maar mijn team heeft wel beide torens blauw gehouden. Was superleuk.
Oh leuk! Heel mooi veld voor zo lang het duurde. Waren ook 2 spelers van hier bij.quote:Op zondag 9 juni 2024 03:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb ze wel gehaald!
quote:
Op maandag 13 mei 2024 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat ben ik zeker van plan!quote:Op zondag 9 juni 2024 14:14 schreef Mickytjuh het volgende:
@:liesje1979 ga je naar de Anomaly in Rotterdam?
Ik stond op Anker Mill,quote:Op zondag 9 juni 2024 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh leuk! Heel mooi veld voor zo lang het duurde. Waren ook 2 spelers van hier bij.
[..]
Ja dat ben ik zeker van plan!
Moet vast een heerlijk gevoel geweest zijn, zo bam naar Onyx te gaan van MU.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik stond op Anker Mill,
Ik ga ook sowieso naar Rotterdam, heb nu al zin in de after party
Ja, via TG werd ik gevraagd. Toen zei ik nee. Want ik had dat nog nooit gedaan dus ik durfde niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, hoe kwam je bij die groep van dat mooie veld dan? Een tg?
Haha, ja ik snap je angst daarvoor wel, ik zou het denk ik eerst ook niet zo goed durven maar wel echt superleuk dat je je hebt laten overhalen, en wat een kick zo´n mooi veld.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, via TG werd ik gevraagd. Toen zei ik nee. Want ik had dat nog nooit gedaan dus ik durfde niet.
Toen was ik met twee mensen die ik heel goed ken bezig om die buried memories te halen en die hebben mij toen overgehaald.
En omdat ik dus nog geen onyx had, werd ik op een anker gezet.
The enlightened hadden dus echt pas door dat er iets aan de hand was om half twaalf en toen was het te laat er nodig iets aan te doen..
Zit je op TG al in Trusted groepen?
Ze helpen je aan je nedialles met tips en mini OPS
Een banner komt direct in je profiel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2024 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha, ja ik snap je angst daarvoor wel, ik zou het denk ik eerst ook niet zo goed durven maar wel echt superleuk dat je je hebt laten overhalen, en wat een kick zo´n mooi veld.
Ja ik zit in de Den Haag groep. Maar ik bedoelde meer iets landelijks ofzo.
Maar met medailles helpen ze verder niet hoor, probeerde wel BM samen met een andere speler te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow onze EHV groep is echt behulpzaam. Ook via daar werd ik gevraagd voor dze Ops.
Het is natuurlijk ook wel zo dat een hele actieve groep die OPS maakt in die groep zit....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ja ik kan niet, want dan kom ik terug uit Albanie. En de anderen uit mijn kleine groepje kunnen toevallig ook niet. Maar volgende keer vast wel weer, We lopen dan met een gemengd groepje, goed voor de uniques. (capture, omschieten, capture). Vind het echt heel tof dat ik in dat groepje zit, is met twee hele grote groene spelers uit Den Haag en heel inclusief.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Zaterdag gaAt mijn first-first-saturday worden, in Harderwijk!!
https://cluelessness.net/ifs/event/?e=27067
Aanmelden via deze link.
Je kan ook gewoon een recurse doen en enlightened blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Sluit overigens een FC niet uit. Ben natuurlijk nog lang geen lvl16 maar wel op de goede weg. En misschien blijf ik dan ook wel gewoon blauw hoor, ik weet het nog niet. Maar ben er wel al een beetje over aan het dubben, in mijn tempo gaat het best hard.
Is dit toevallig rainbow?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet, want dan kom ik terug uit Albanie. En de anderen uit mijn kleine groepje kunnen toevallig ook niet. Maar volgende keer vast wel weer, We lopen dan met een gemengd groepje, goed voor de uniques. (capture, omschieten, capture). Vind het echt heel tof dat ik in dat groepje zit, is met twee hele grote groene spelers uit Den Haag en heel inclusief.
Ja, team rainbowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je of dat groepje zo heet?
Nee.quote:
Hoopte je nog even te zien in de machinist. Want je sliep bij iemand die bij mij in het team zat. Maybe next time!quote:Op zondag 11 augustus 2024 04:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja missies zijn
.
Bijzonder
Morgen ga ik een banner lopen hier in Lagos, Algarve. Heb er eentje uitgekozen van precies 6 missies. Want daarna ga ik lekker naar het circuit.
Volgende week Rotterdam. Ik heb er zin in!
Mijn Ingressname is gelijk aan mijn username hiero
Ja ik was nog naar de machinist en Th3Cardinal heeft je nog gezocht maar helaas!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zo ONTZETTEND veel lol gehad vandaag.Serieus, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laast zoveel gelachen heb. Zat ook wel echt in een team met deels Haagse malloten.
Ohja, we hebben gewonnen ook!
[..]
Hoopte je nog even te zien in de machinist. Want je sliep bij iemand die bij mij in het team zat. Maybe next time!
Lekker veel uniques gepakt vandaag denk ik. Ik zag het te laat anders was ik even naar je toe gelopen, je was echt heel dichtbij!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:09 schreef Mickytjuh het volgende:
08/06/2024
Shared Memories Anomaly Season - Results
#SharedMemories
Aug 17 Anomaly Results
>> Score updated 2024-08-17 >
Site Enlightened Resistance
Singapore 33.6 166.4
Rotterdam 77.1 122.9
TOTAL POINTS. 110.7 289.3
Site: Rotterdam
Special Ops
Ops Enlightened Resistance
Stealth Ops 4 3
Urban Ops 1 4
TOTAL POINTS 5.4 8.6
Shard Battle
Shards Enlightened Resistance
Wave 1 2 0
Wave 2 2 4
Wave 3 1 5 (1 unscored)
Wave 4 3 6 (1 unscored)
Wave 5 0 5
Wave 6 0 3
TOTAL POINTS 31 62
Beacon Battle
Wave Number Enlightened Resistance
Wave 1 713 1163
Wave 2 826 1027
Wave 3 795 1016
Wave 4 981 864
Wave 5 730 1147
Wave 6 569 1261
TOTAL POINTS 40.7 52.3
Niantic, Inc.
Ik was ook MD,quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag echt nog helemaal niet gespeeld en dat komt eigenlijk maar zelden voor. Maar was echt even helemaal op na de anomaly en gister ook nog MD gelopen met een groepje in Rotterdam. Teveel sociaal geweest dit weekend.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook MD,
Maar wel je bounties innen he!!
Als ik naar mijn eigen slotjes kijk dan die scout dingen.quote:
Scoutcontrollerquote:
Ik heb de eerste 4 af, voor woensdag avond heb ik hen op zilver.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik naar mijn eigen slotjes kijk dan die scout dingen.
Zijn jullie al bezig met die fieldtest? Ik heb er nu 4 klaar, denk vanavond nog de 5e en dan morgen de 6e. Fijn een keer een medal die prima te doen is in de tijd die je ervoor krijgt.
'Mijn' groepje gaat denk ik niet naar Groningen. Ik was het ook niet van plan maar nu begint het toch een beetje te jeuken. Maar zo ver. En ik weet dat want ik kom oorspronkelijk uit die regio en ga er nog wel eens heen. Als het nou een anomaly was geweest maar een FS?quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Scoutcontrollereasy peasy Lemon squeezy
[..]
Ik heb de eerste 4 af, voor woensdag avond heb ik hen op zilver.
Ik start hem dan wel opnieuw maar weet niet hoe vaak ik dat ga doen hoor
Vrienden van me doen iedere dag alle 6![]()
Gaan jullie naar Groningen trouwens? Ik wel!
Ik besefte me pas later, ook nadat ik in de comm een bericht had gestuurd wat ik altijd liever niet doe, is dat dit om een andere Micky ging.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker veel uniques gepakt vandaag denk ik. Ik zag het te laat anders was ik even naar je toe gelopen, je was echt heel dichtbij!
Het is FS en 2S he!quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'Mijn' groepje gaat denk ik niet naar Groningen. Ik was het ook niet van plan maar nu begint het toch een beetje te jeuken. Maar zo ver. En ik weet dat want ik kom oorspronkelijk uit die regio en ga er nog wel eens heen. Als het nou een anomaly was geweest maar een FS?
Hahahaha Jaaaa klopt. Nog een mickyquote:Op maandag 26 augustus 2024 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik besefte me pas later, ook nadat ik in de comm een bericht had gestuurd wat ik altijd liever niet doe, is dat dit om een andere Micky ging.
Ahja, dat valt dan wel leuk zo, beiden in een weekend. En dan doe je een overnachting ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is FS en 2S he!
Met barbecue rondvaart, Eierballen. Super gezellig.
[..]
Hahahaha Jaaaa klopt. Nog een micky
Ja zekersquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dat valt dan wel leuk zo, beiden in een weekend. En dan doe je een overnachting ofzo?
Is het gelukt met de Agentcards? Ik las dat je er veel mee moest nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker bezig!
Ik had een botje gemaakt met wat mensen om te herinneren aan de Bounties. Hilarisch was het.
Ik ga zeer zeker niet naar Valencia maar zeer zeker wel dit weekend naar Groningen. Ik moet de Agentcards voor onze regio distribueren. En ik denk dat veel mensen dit als een belangrijker aandeel in de anomaly van mijn kant zien, dan da t ik een paar honderd sleutels voor een rechargeroom naar Portugal heb gebracht whahah
Ja op wat zure zeikerds na ging alles goed.quote:Op zondag 8 september 2024 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het gelukt met de Agentcards? Ik las dat je er veel mee moest nemen.En was het gezellig?
Mijn agentcard is iig in Den Haag. Zal eens een afspraak plannen om hem op te halen.
Zure zeikerds? En aww voor Th3Cardinal, hij vroeg zich al steeds af waar de zijne was. Heeft hij hem nu wel?quote:Op dinsdag 10 september 2024 05:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja op wat zure zeikerds na ging alles goed.
We hadden wel een paar kilo aan agentcards bij ja.
Die van Th3Cardinal was overigens in Dessau
Dat was wel grappig
Volgens mij nog steeds niet hahahaquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zure zeikerds? En aww voor Th3Cardinal, hij vroeg zich al steeds af waar de zijne was. Heeft hij hem nu wel?
Die hele OP agentcards is bijna nog ingewikkelder dan de hele anomaly zelf.
Ik zie mogelijkheden om hem nog verder te trekken!!,quote:
Dit was de tweede keer dat ik hem legde, alleen nu met hulp van twee anderen. En 5 laags. Maar hij had eventueel dieper het westland in gekund, dat is machina gebied. En dwars door een blauw Den Haag he? Inmiddels ligt er nog 1 link, de rest is al lang weer weg en de lanes weer vol. Met blauw of Machina vooral en dat is prima. Dit was gewoon het beste wat er met de aanwezige ruimte en efford vs result mogelijk was.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden om hem nog verder te trekken!!,
Ontzettend mooi dit!!!
Jij gaat ook naar Mechelen toch? Zag je in de lijst. Ik heb iig treintickets geboekt. Maar vind het een beetje spannend, zag een paar bekende namen in de lijst maar die ken ik eigenlijk nog niet zo goed. Niemand van wie ik een beetje kent lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik trok hem vandaag iets verder door en toen was die pats boem afgebroken![]()
Blijkbaar woont er een kikker onder het stukje veld wat ik vandaag had bijgelegd
Ja ik ben er ook, wij gaan al vroeg en gaan een bezoekje brengen in half elf aan de brouwerij.quote:Op zondag 29 september 2024 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Mechelen toch? Zag je in de lijst. Ik heb iig treintickets geboekt. Maar vind het een beetje spannend, zag een paar bekende namen in de lijst maar die ken ik eigenlijk nog niet zo goed. Niemand van wie ik een beetje kent lijkt te gaan.
Come and join the Enlightenedquote:Op maandag 18 november 2024 13:55 schreef justmeister het volgende:
ja echt een leuk spel om te spelen! Totdat je erachter komt dat het groepje smurfen waarnee je samen speelt feitelijk een handjevol gefrustreerde autisten zijn die voornamelijk hun statistieken met elkaar piemelmeten, anderen stalken, en valsspelen. En zo eigenlijk niet eens een cycle kunnen winnen omdat ze teveel focus hebben om andere tegenspelers in een kwaad daglicht te zetten met een handjevol leugens.
Is dit dezelfde username als je daar hebt?quote:Op maandag 18 november 2024 13:55 schreef justmeister het volgende:
ja echt een leuk spel om te spelen! Totdat je erachter komt dat het groepje smurfen waarnee je samen speelt feitelijk een handjevol gefrustreerde autisten zijn die voornamelijk hun statistieken met elkaar piemelmeten, anderen stalken, en valsspelen. En zo eigenlijk niet eens een cycle kunnen winnen omdat ze teveel focus hebben om andere tegenspelers in een kwaad daglicht te zetten met een handjevol leugens.
Nee hoor, dit is gewoon een enlightened speler die Justmeister in een kwaad daglicht wil zetten.quote:Op maandag 18 november 2024 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit dezelfde username als je daar hebt?Want dan zou ik een tijdje terug helpen met iets wat uiteindelijk niet door ging.
Ja was ik ook al achter. Sneu.quote:Op maandag 25 november 2024 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een enlightened speler die Justmeister in een kwaad daglicht wil zetten.
Ja precies,quote:Op maandag 18 november 2024 15:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Come and join the Enlightened
(Waar ook zulke idioten zitten. En maar zeggen dat het aan de smurfen ligt)
zei de cardinul dat? dat ik een kikker was?quote:Op maandag 25 november 2024 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een enlightened speler die Justmeister in een kwaad daglicht wil zetten.
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.quote:Op maandag 2 december 2024 15:03 schreef justmeister het volgende:
[..]
zei de cardinul dat? dat ik een kikker was?
Klinkt als een goede kerst!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.
Tickets Napels in de pocket.En gisteravond een echt super leuke kerstavond gehad. Ik doe normaal nooit iets met kerst maar nu dus met twee mensen die ik via ingress heb leren kennen gevierd. Op de tafels gedanst en uiteindelijk niet op de fiets maar met de uber naar huis gegaan.
Vandaag hele dag een beetje brak.
Ingress.
Lekker bezig!!quote:
Ja echt super klote is dat...quote:Op zondag 5 januari 2025 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn sojoneur niet meer liep. Gestopt op 300 dagen. 9 dagen geleden. Was me van geen kwaad bewust.
Recharger en Translator?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt super klote is dat...
Ik heb hem echt gehaald door een agenda item in te stellen hahahahahahhaa
Ik heb nu 2 dingen dubbel onyx, dus zo gauw als dat ik recurse heb ik vleugeltjes
Epoch100.0%quote:Op zondag 5 januari 2025 18:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Recharger en Translator?
Ik heb er nu 3: die twee en SpecOps
Net Maverick platinum gehaald en mijn volgende doel is platinum Explorer. Maar ik blijf een beetje in de wijk hangenIk moet er nog 107
je bedoelt denk ik mede valsspelers, in t geval van jostin.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij dacht dat dit topic een goede plek was om medespelers zwart te maken? Vind ik stom.
quote:📢 Goed nieuws vanuit Schijndel! 💥
First Saturday komt eraan en we hebben een geweldige planning! 🎉
📅 Wanneer: Zaterdag 7 juni
📍 Waar: The Holy Cow Schijndel
🕐 Verzamelen: vanaf 13:00 uur (kroeg open vanaf 12:00)
🕑 Start: 14:00 uur
Wij hebben een goed gesprek gehad met de eigenaar van de kroeg en we hebben wat leuks geregeld
💡 Speciale afspraken:
🍻 Grabbelton: Voor ¤25 kun je 5 keer speciaal bier grabbelen. Nog niet alles op? Geen zorgen, op zondag kun je de resterende grabbels alsnog gebruiken!
🔥 Super Sunday: Kom je zondag, dan betaal je ook ¤25 maar krijg je wel 6 grabbels!
🚲 Bierfietstocht op zondag:
Wil je Schijndel verkennen met een drankje erbij?
🔹 Fiets huren: via ons voor ¤9,50 per fiets
🔹 Biertocht Pakket: Voor ¤37,50 krijg je 5 bokbiertjes (of fris/wijn) én 5 hapjes
🔹 Extra muntjes: ¤8 per stuk
Mis deze geweldige First Saturday niet! Zet het in je agenda en kom genieten van een weekend vol avontuur en gezelligheid. 🎮🍻🚲
Tot snel in Schijndel! 😃
Volg alle info via hetInfokanaal op telegram
Aanmelden doe je via deze link!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |