Ja dat was even lekker he?quote:Op maandag 22 april 2024 10:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ook vandaag is het recyclen van een PowerCube nog de dubbele waarde aan XM als het gebruiken er van.
Dit vanwege Earth Day!
Ik heb ze wel gehaald!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie zilver van BM gehaald? Ik niet en dat gaat me ook niet meer lukken, heb iets van 6500 ofzo bij elkaar gesprokkeld.
Ja dat is wel zonde.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Verloren bij de Shards gister. Maar mijn team heeft wel beide torens blauw gehouden. Was superleuk.
Oh leuk! Heel mooi veld voor zo lang het duurde. Waren ook 2 spelers van hier bij.quote:Op zondag 9 juni 2024 03:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb ze wel gehaald!
quote:
Op maandag 13 mei 2024 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat ben ik zeker van plan!quote:Op zondag 9 juni 2024 14:14 schreef Mickytjuh het volgende:
@:liesje1979 ga je naar de Anomaly in Rotterdam?
Ik stond op Anker Mill,quote:Op zondag 9 juni 2024 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh leuk! Heel mooi veld voor zo lang het duurde. Waren ook 2 spelers van hier bij.
[..]
Ja dat ben ik zeker van plan!
Moet vast een heerlijk gevoel geweest zijn, zo bam naar Onyx te gaan van MU.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik stond op Anker Mill,
Ik ga ook sowieso naar Rotterdam, heb nu al zin in de after party
Ja, via TG werd ik gevraagd. Toen zei ik nee. Want ik had dat nog nooit gedaan dus ik durfde niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, hoe kwam je bij die groep van dat mooie veld dan? Een tg?
Haha, ja ik snap je angst daarvoor wel, ik zou het denk ik eerst ook niet zo goed durven maar wel echt superleuk dat je je hebt laten overhalen, en wat een kick zo´n mooi veld.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, via TG werd ik gevraagd. Toen zei ik nee. Want ik had dat nog nooit gedaan dus ik durfde niet.
Toen was ik met twee mensen die ik heel goed ken bezig om die buried memories te halen en die hebben mij toen overgehaald.
En omdat ik dus nog geen onyx had, werd ik op een anker gezet.
The enlightened hadden dus echt pas door dat er iets aan de hand was om half twaalf en toen was het te laat er nodig iets aan te doen..
Zit je op TG al in Trusted groepen?
Ze helpen je aan je nedialles met tips en mini OPS
Een banner komt direct in je profiel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2024 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha, ja ik snap je angst daarvoor wel, ik zou het denk ik eerst ook niet zo goed durven maar wel echt superleuk dat je je hebt laten overhalen, en wat een kick zo´n mooi veld.
Ja ik zit in de Den Haag groep. Maar ik bedoelde meer iets landelijks ofzo.
Maar met medailles helpen ze verder niet hoor, probeerde wel BM samen met een andere speler te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow onze EHV groep is echt behulpzaam. Ook via daar werd ik gevraagd voor dze Ops.
Het is natuurlijk ook wel zo dat een hele actieve groep die OPS maakt in die groep zit....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ja ik kan niet, want dan kom ik terug uit Albanie. En de anderen uit mijn kleine groepje kunnen toevallig ook niet. Maar volgende keer vast wel weer, We lopen dan met een gemengd groepje, goed voor de uniques. (capture, omschieten, capture). Vind het echt heel tof dat ik in dat groepje zit, is met twee hele grote groene spelers uit Den Haag en heel inclusief.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Zaterdag gaAt mijn first-first-saturday worden, in Harderwijk!!
https://cluelessness.net/ifs/event/?e=27067
Aanmelden via deze link.
Je kan ook gewoon een recurse doen en enlightened blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Sluit overigens een FC niet uit. Ben natuurlijk nog lang geen lvl16 maar wel op de goede weg. En misschien blijf ik dan ook wel gewoon blauw hoor, ik weet het nog niet. Maar ben er wel al een beetje over aan het dubben, in mijn tempo gaat het best hard.
Is dit toevallig rainbow?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet, want dan kom ik terug uit Albanie. En de anderen uit mijn kleine groepje kunnen toevallig ook niet. Maar volgende keer vast wel weer, We lopen dan met een gemengd groepje, goed voor de uniques. (capture, omschieten, capture). Vind het echt heel tof dat ik in dat groepje zit, is met twee hele grote groene spelers uit Den Haag en heel inclusief.
Ja, team rainbowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je of dat groepje zo heet?
Nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |