Hoopte je nog even te zien in de machinist. Want je sliep bij iemand die bij mij in het team zat. Maybe next time!quote:Op zondag 11 augustus 2024 04:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja missies zijn
.
Bijzonder
Morgen ga ik een banner lopen hier in Lagos, Algarve. Heb er eentje uitgekozen van precies 6 missies. Want daarna ga ik lekker naar het circuit.
Volgende week Rotterdam. Ik heb er zin in!
Mijn Ingressname is gelijk aan mijn username hiero
Ja ik was nog naar de machinist en Th3Cardinal heeft je nog gezocht maar helaas!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zo ONTZETTEND veel lol gehad vandaag.Serieus, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laast zoveel gelachen heb. Zat ook wel echt in een team met deels Haagse malloten.
Ohja, we hebben gewonnen ook!
[..]
Hoopte je nog even te zien in de machinist. Want je sliep bij iemand die bij mij in het team zat. Maybe next time!
Lekker veel uniques gepakt vandaag denk ik. Ik zag het te laat anders was ik even naar je toe gelopen, je was echt heel dichtbij!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:09 schreef Mickytjuh het volgende:
08/06/2024
Shared Memories Anomaly Season - Results
#SharedMemories
Aug 17 Anomaly Results
>> Score updated 2024-08-17 >
Site Enlightened Resistance
Singapore 33.6 166.4
Rotterdam 77.1 122.9
TOTAL POINTS. 110.7 289.3
Site: Rotterdam
Special Ops
Ops Enlightened Resistance
Stealth Ops 4 3
Urban Ops 1 4
TOTAL POINTS 5.4 8.6
Shard Battle
Shards Enlightened Resistance
Wave 1 2 0
Wave 2 2 4
Wave 3 1 5 (1 unscored)
Wave 4 3 6 (1 unscored)
Wave 5 0 5
Wave 6 0 3
TOTAL POINTS 31 62
Beacon Battle
Wave Number Enlightened Resistance
Wave 1 713 1163
Wave 2 826 1027
Wave 3 795 1016
Wave 4 981 864
Wave 5 730 1147
Wave 6 569 1261
TOTAL POINTS 40.7 52.3
Niantic, Inc.
Ik was ook MD,quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag echt nog helemaal niet gespeeld en dat komt eigenlijk maar zelden voor. Maar was echt even helemaal op na de anomaly en gister ook nog MD gelopen met een groepje in Rotterdam. Teveel sociaal geweest dit weekend.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook MD,
Maar wel je bounties innen he!!
Als ik naar mijn eigen slotjes kijk dan die scout dingen.quote:
Scoutcontrollerquote:
Ik heb de eerste 4 af, voor woensdag avond heb ik hen op zilver.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik naar mijn eigen slotjes kijk dan die scout dingen.
Zijn jullie al bezig met die fieldtest? Ik heb er nu 4 klaar, denk vanavond nog de 5e en dan morgen de 6e. Fijn een keer een medal die prima te doen is in de tijd die je ervoor krijgt.
'Mijn' groepje gaat denk ik niet naar Groningen. Ik was het ook niet van plan maar nu begint het toch een beetje te jeuken. Maar zo ver. En ik weet dat want ik kom oorspronkelijk uit die regio en ga er nog wel eens heen. Als het nou een anomaly was geweest maar een FS?quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Scoutcontrollereasy peasy Lemon squeezy
[..]
Ik heb de eerste 4 af, voor woensdag avond heb ik hen op zilver.
Ik start hem dan wel opnieuw maar weet niet hoe vaak ik dat ga doen hoor
Vrienden van me doen iedere dag alle 6![]()
Gaan jullie naar Groningen trouwens? Ik wel!
Ik besefte me pas later, ook nadat ik in de comm een bericht had gestuurd wat ik altijd liever niet doe, is dat dit om een andere Micky ging.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker veel uniques gepakt vandaag denk ik. Ik zag het te laat anders was ik even naar je toe gelopen, je was echt heel dichtbij!
Het is FS en 2S he!quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'Mijn' groepje gaat denk ik niet naar Groningen. Ik was het ook niet van plan maar nu begint het toch een beetje te jeuken. Maar zo ver. En ik weet dat want ik kom oorspronkelijk uit die regio en ga er nog wel eens heen. Als het nou een anomaly was geweest maar een FS?
Hahahaha Jaaaa klopt. Nog een mickyquote:Op maandag 26 augustus 2024 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik besefte me pas later, ook nadat ik in de comm een bericht had gestuurd wat ik altijd liever niet doe, is dat dit om een andere Micky ging.
Ahja, dat valt dan wel leuk zo, beiden in een weekend. En dan doe je een overnachting ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is FS en 2S he!
Met barbecue rondvaart, Eierballen. Super gezellig.
[..]
Hahahaha Jaaaa klopt. Nog een micky
Ja zekersquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dat valt dan wel leuk zo, beiden in een weekend. En dan doe je een overnachting ofzo?
Is het gelukt met de Agentcards? Ik las dat je er veel mee moest nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker bezig!
Ik had een botje gemaakt met wat mensen om te herinneren aan de Bounties. Hilarisch was het.
Ik ga zeer zeker niet naar Valencia maar zeer zeker wel dit weekend naar Groningen. Ik moet de Agentcards voor onze regio distribueren. En ik denk dat veel mensen dit als een belangrijker aandeel in de anomaly van mijn kant zien, dan da t ik een paar honderd sleutels voor een rechargeroom naar Portugal heb gebracht whahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |