Ja deze!!! Dank je wel. Ook die bamboe is leuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/flower-arrangement-10345
Deze is wel leuk ja alleen zou ik weer niet weten waar ik het moet neerzetten.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ja deze!!! Dank je wel. Ook die bamboe is leuk.
Dat is teveel voor 2 personen, stuur Gringotts deze kant maar opquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons het hele jaar ingehouden. En toen kwam de dertiende maand binnen![]()
En dan vertellen we niet dat alle andere fortnite lego nog op nabestelling is
Is net genoeg voor 1quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is teveel voor 2 personen, stuur Gringotts deze kant maar op
Hahaha van alles wat je kan noemen, noem je precies de set waar ik al een jaar op zit te azen en die mijn (veel te grote) verjaardagscadeau isquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is teveel voor 2 personen, stuur Gringotts deze kant maar op
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha van alles wat je kan noemen, noem je precies de set waar ik al een jaar op zit te azen en die mijn (veel te grote) verjaardagscadeau is
De marteling begint nu pas! Ze moet nog twee weken wachtenquote:
Omg linksonder.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons het hele jaar ingehouden. En toen kwam de dertiende maand binnen![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
375 bij aanschaf, 20 bij registreren?quote:Op woensdag 27 november 2024 00:12 schreef TLC het volgende:
Hmmz ik kreeg maar 20 insiders punten voor de Kerstster terwijl op de Lego site er 375 staat![]()
Oh goeie. Dankjequote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Vannacht kun je een 5 euro voucher krijgen voor 185 insider punten blijkbaar. Maximaal 3 pp. (normaal 750 punten)
Scheelt toch weer een paar euro op je volgende aankoop
Ik heb drie vouchers genomenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Vannacht kun je een 5 euro voucher krijgen voor 185 insider punten blijkbaar. Maximaal 3 pp. (normaal 750 punten)
Maar je kan maar 1 voucher per keer inleveren, toch?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
een korting en een setje werktquote:Op vrijdag 29 november 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar je kan maar 1 voucher per keer inleveren, toch?
Oh, dat zou kunnen. Nou ja, dan heb ik misschien een paar puntjes weggegooid. Heb er ook 3 opgepikt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik wil die reddingsboot zo graag, maar die kun je niet los kopenquote:
over paar weken eens op bricklink kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil die reddingsboot zo graag, maar die kun je niet los kopen
Heb ik met de platenspeler. Marktplaats staat er al vol mee, maar daar durft men gerust 40 euro te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil die reddingsboot zo graag, maar die kun je niet los kopen
Nee hoor, ik heb al mijn 3 vouchers kunnen gebruiken op mijn Lego vogelhuisjequote:Op vrijdag 29 november 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een korting en een setje werkt
Ik heb net ook die 3 vouchers ingeleverd bij één bestelling, en daarbij ook nog punten kunnen inleveren voor een gratis setje, en nog wat punten ingeleverd voor korting.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al mijn 3 vouchers kunnen gebruiken op mijn Lego vogelhuisje![]()
![]()
er zijn scalpers ja.. maar lego neemt zo'n set meestal voor 1 a 2 jaar in productie.. meer dan genoeg om er normaal 1 te kunnen krijgenquote:Op maandag 2 december 2024 09:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil LEGO Star Wars 75403 Grogu with Hover Pram kopen voor mijn vriendin, deze set komt 1 januari uit.
Heb je met lego ook scalpers en zo of hoef je niet zo bang te zijn dat zo'n set heel snel uitverkoopt?
[ [url=https://img.manners.nl/images/oNk9AtYrjXXnsMxXmxMgHxwp-4I=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F11%2FLEGO-Star-Wars-75403-Grogu-with-Hover-Pram-2.jpg]afbeelding[/url] ]
ah oke top, thanksquote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn scalpers ja.. maar lego neemt zo'n set meestal voor 1 a 2 jaar in productie.. meer dan genoeg om er normaal 1 te kunnen krijgen
Hèhè, eindelijk weer eens een set die ik wil kopen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.lego.com/nl-nl/product/tudor-corner-10350
https://brickfever.nl/sho(...)efkinderwagen-75403/quote:Op maandag 2 december 2024 09:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil LEGO Star Wars 75403 Grogu with Hover Pram kopen voor mijn vriendin, deze set komt 1 januari uit.
Heb je met lego ook scalpers en zo of hoef je niet zo bang te zijn dat zo'n set heel snel uitverkoopt?
[ [url=https://img.manners.nl/images/oNk9AtYrjXXnsMxXmxMgHxwp-4I=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F11%2FLEGO-Star-Wars-75403-Grogu-with-Hover-Pram-2.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil gewoon niet gaan zoeken.. spaarrekening gaat al huilen bij de gedachtequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:46 schreef Ama het volgende:
Er komen begin volgend jaar echt zoveel leuke nieuwe sets uit.
Ach gelukkig blijven ze nog wel een tijdje te koop.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet gaan zoeken.. spaarrekening gaat al huilen bij de gedachte
dat doet het nu voor alles wat ik moet laten schieten
probleem voor mij is dat veel leuke sets dit jaar ook weer weggaanquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach gelukkig blijven ze nog wel een tijdje te koop.
Ja 350 ofzo las ik?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem voor mij is dat veel leuke sets dit jaar ook weer weggaan
Linkje?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:37 schreef Faxie het volgende:
Heb nog wat spul op MP staan, en het is me opgevallen hoeveel Lego de laatste jaren in waarde gedaald is, uitzonderingen daargelaten. Volgens mij is de groep mensen die een keer een setje kopen, het een tijdje laten staan, en dan weer direct doorverkopen voor de helft van de prijs behoorlijk gestegen.
Mijn oudere sets kreeg ik bijna allemaal verkocht voor wat ze oorspronkelijk kostten.
Klopt. Mensen kregen euro's in hun ogen van al die exclusive sets die maal 10 gingen. Dus gingen mensen massaal sets in slaan en op zolder zettenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:37 schreef Faxie het volgende:
Heb nog wat spul op MP staan, en het is me opgevallen hoeveel Lego de laatste jaren in waarde gedaald is, uitzonderingen daargelaten. Volgens mij is de groep mensen die een keer een setje kopen, het een tijdje laten staan, en dan weer direct doorverkopen voor de helft van de prijs behoorlijk gestegen.
Mijn oudere sets kreeg ik bijna allemaal verkocht voor wat ze oorspronkelijk kostten.
"EEN BETERE INVESTERING DAN GOUD"quote:Op woensdag 4 december 2024 18:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Mensen kregen euro's in hun ogen van al die exclusive sets die maal 10 gingen. Dus gingen mensen massaal sets in slaan en op zolder zetten.
Mjah, ik gok dat als je ze apart te koop zet, dat je meer mensen met interesse krijgt.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:37 schreef Faxie het volgende:
Genoeg mensen hebben gevraagd voor losse sets, maar die willen niet eens de helft van de originele prijs betalen, ook niet voor de zeldzamere.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Mjah, ik gok dat als je ze apart te koop zet, dat je meer mensen met interesse krijgt.
Op die London Bridge na, zijn het relatief recente sets (als in, released na het moment dat handelaren er volop in stapten).quote:Op woensdag 4 december 2024 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Genoeg mensen hebben gevraagd voor losse sets, maar die willen niet eens de helft van de originele prijs betalen, ook niet voor de zeldzamere.
Heb ook geen zin om achter te blijven met 1 of 2 sets die niemand wilt.
Maar daar ging het verder niet om. Het viel me op dat Lego erg in waarde gezakt lijkt te zijn de laatste jaren op de tweedehands markt.
Ja de Bridge en Fishing store zijn meer waard. Saturn V is ook niet heel verkeerd. Rest op zich ook niet, maar dat waren al geen dure sets.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op die London Bridge na, zijn het relatief recente sets (als in, released na het moment dat handelaren er volop in stapten).
Denk ook dat dat de enige is waar je aardige prijs voor kan krijgen.
Overigens probeerden er ook genoeg mensen 2-300 euro te bieden voor mijn Grand Carrousel. Dus veel geduld hebben helpt ook. Die Grand Carrousel heeft uiteindelijk een maand of 4 op MP gestaan.
Weet mijn inlog niet meer, hmm.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2159510932
Echt heel erg gaaf. Ik moet nog een inhaalslag maken van de afgelopen 3 jaar. Ik heb de Corner Garage, Retro Dinner, Police Office, Assembly Square, Sanctum Sanctorum (okee, niet officieel onderdeel maar toch), Bookshop en sinds vorige week Boutique Hotel. Nu nog de Jazz Club en het museum. En wellicht nog ooit de "oude" setsquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Have fun!quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:06 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik mocht eigenlijk pas op mijn verjaardag beginnen met Gringotts. Maar ik ben al de hele avond aan het aftellen tot 0:00. @:kapiteiniglo was het beu (nog 1 uur en 54 minuten), dus heeft ze me aan tafel gezet met de mededeling: alvast fijne verjaardag, veel plezier!![]()
![]()
Ah verdorie, daar had ik mezelf net uit gepraat. Nu twijfel ik weer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Ik heb zelf het kerst-postkantoor gebouwd afgelopen avond. En ik moet zeggen, dit is toch wel 1 van de sterkere kerstsets. Minder tof dan de clubhouse. Toffer dan die van de afgelopen 2 jaar.
https://www.lego.com/nl-nl/product/santa-s-post-office-10339 deze?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Ik heb zelf het kerst-postkantoor gebouwd afgelopen avond. En ik moet zeggen, dit is toch wel 1 van de sterkere kerstsets. Minder tof dan de clubhouse. Toffer dan die van de afgelopen 2 jaar.
Jep! Zit een heel lollig postsorteersysteem inquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/santa-s-post-office-10339 deze?
Klopt dat heet toch gewoon lego creator ofzoquote:Op woensdag 11 december 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, er is toch zo'n soort AutoCAD achtig softwarepakket voor Lego ook? Waarin je zelf dingen kunt ontwerpen zodat je weet hoeveel en welke parts je moet bestellen? Waar kan ik dat vinden?
Okee hier moet je veel te veel voor leren. Ik puzzel het zelf wel even uitquote:Op woensdag 11 december 2024 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt dat heet toch gewoon lego creator ofzo(heb er ooit slides voor onderwijs mee gemaakt)
Lego digital designer blijkbaar maar inmiddels is het briklink ofzo:
https://www.lego.com/nl-n(...)dcdmCAA?locale=nl-nl
Er is ook een kickstarter op dit moment (nog net denk ik) waarbij je een voorwerp kunt scannen en dat je dan een lijst krijgt van wat je nodig hebtquote:Op woensdag 11 december 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, er is toch zo'n soort AutoCAD achtig softwarepakket voor Lego ook? Waarin je zelf dingen kunt ontwerpen zodat je weet hoeveel en welke parts je moet bestellen? Waar kan ik dat vinden?
Tja het is al even geleden maar vroegah was er een heel makkelijk programmatje...quote:Op woensdag 11 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee hier moet je veel te veel voor leren. Ik puzzel het zelf wel even uit
Ik heb een boeket rozen en ze staan prachtig in een vaasquote:Op woensdag 11 december 2024 15:36 schreef Abid-Meher het volgende:
Iemand die de Lego bloemen heeft? Zijn die beetje netjes en stevig? Kan je ze in een kleine vaasje zetten als decoratie?
Ja, ik heb ze.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:36 schreef Abid-Meher het volgende:
Iemand die de Lego bloemen heeft? Zijn die beetje netjes en stevig? Kan je ze in een kleine vaasje zetten als decoratie?
Thanks, zit eraan te denken ze te kopen. Ik twijfel tussen kunstbloemen en of Legobloemen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb een boeket rozen en ze staan prachtig in een vaas0ok mijn Kerstster staat netjes bij mijn Lego Kersthuisje
Bij mij staan LEGO bloemen op tafel in een stenen vaas. Ik vind het leuk en gezellig.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Thanks, zit eraan te denken ze te kopen. Ik twijfel tussen kunstbloemen en of Legobloemen.
Wil het vooral gebruiken om af en toe beetje sfeer te creëren, als decoratie.
Ik zie al meteen Simba, bij Kruidjevat 120 Euro, bij bol kost ie 97 Euroquote:Op woensdag 11 december 2024 20:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Voor wie nog Lego wil kopen:
Kruidvat tot vanavond 00:00 uur dubbele korting op sommige Legosets (o.a. Star Wars en Simba): 25% korting en vanavond dus nog 20% extra korting.
https://www.kruidvat.nl/s(...)0&size=20&sort=score
Tip kwam van @:FlyingFish in OUD
Hij is 120 en dan gaat er nog 25% vanafquote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie al meteen Simba, bij Kruidjevat 120 Euro, bij bol kost ie 97 Euro
Idd, Kruidvat is zo voordelig
Precies, dan kom je dus op ¤ 72...quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is 120 en dan gaat er nog 25% vanafEn dan nog die 20% extra
1) Selecteer dat je alleen shops in NL wilquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTT
Als je nou een hele lijst hebt met 20 verschillende parts die je nodig hebt. En je gaat op Bricklink zoeken. Hoe voorkom je dan dat je 20 mini orders bij 20 verschillende stores over de hele wereld uitzet?Want dat is natuurlijk kut
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTT
Als je nou een hele lijst hebt met 20 verschillende parts die je nodig hebt. En je gaat op Bricklink zoeken. Hoe voorkom je dan dat je 20 mini orders bij 20 verschillende stores over de hele wereld uitzet?Want dat is natuurlijk kut
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm okee, dank je welIk ga eens kijken waar dat zit allemaal.
Poesquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Jullie nog LEGO gekregen met kerst?
C-3POquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Jazeker!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Ik zelf niet, maar de kinderen wel, waaronder deze (waar ik zelf ook plezier van heb, want treinquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Wat een grappig pakket.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
"Gekregen" als in: zelf besteld en ingepakt onder de boom gelegd.
[ afbeelding ]
Ik probeer dingen te kiezen die leuk zijn voor mijn man, onze 8-jarige dochter en mij om samen aan te werken.quote:
Ik heb @superkimmi the burrow gegeven en zij mij de concordequote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Omg vet. The Burrow wil ik ook nog heel graag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb @:superkimmi the burrow gegeven en zij mij de concorde![]()
En over een week komen alle Fortnite sets binnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |