Ja deze!!! Dank je wel. Ook die bamboe is leuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/flower-arrangement-10345
Deze is wel leuk ja alleen zou ik weer niet weten waar ik het moet neerzetten.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ja deze!!! Dank je wel. Ook die bamboe is leuk.
Dat is teveel voor 2 personen, stuur Gringotts deze kant maar opquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons het hele jaar ingehouden. En toen kwam de dertiende maand binnen![]()
En dan vertellen we niet dat alle andere fortnite lego nog op nabestelling is
Is net genoeg voor 1quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is teveel voor 2 personen, stuur Gringotts deze kant maar op
Hahaha van alles wat je kan noemen, noem je precies de set waar ik al een jaar op zit te azen en die mijn (veel te grote) verjaardagscadeau isquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is teveel voor 2 personen, stuur Gringotts deze kant maar op
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha van alles wat je kan noemen, noem je precies de set waar ik al een jaar op zit te azen en die mijn (veel te grote) verjaardagscadeau is
De marteling begint nu pas! Ze moet nog twee weken wachtenquote:
Omg linksonder.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons het hele jaar ingehouden. En toen kwam de dertiende maand binnen![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
375 bij aanschaf, 20 bij registreren?quote:Op woensdag 27 november 2024 00:12 schreef TLC het volgende:
Hmmz ik kreeg maar 20 insiders punten voor de Kerstster terwijl op de Lego site er 375 staat![]()
Oh goeie. Dankjequote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Vannacht kun je een 5 euro voucher krijgen voor 185 insider punten blijkbaar. Maximaal 3 pp. (normaal 750 punten)
Scheelt toch weer een paar euro op je volgende aankoop
Ik heb drie vouchers genomenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Vannacht kun je een 5 euro voucher krijgen voor 185 insider punten blijkbaar. Maximaal 3 pp. (normaal 750 punten)
Maar je kan maar 1 voucher per keer inleveren, toch?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
een korting en een setje werktquote:Op vrijdag 29 november 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar je kan maar 1 voucher per keer inleveren, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |