Is de Lego Store in Leidschendam dezelfde als in Den Haag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:28 schreef FlyingFish het volgende:
Mocht je hem maandag nog niet hebben dan kan ik evt in Leidschendam kijken dinsdag na m’n werk.
nee zijn 2 aparte, leidschendam ligt in the mall en den haag in den haag centrum, spuistraatquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Is de Lego Store in Leidschendam dezelfde als in Den Haag?
KapiteinIglo wil bij de laatste gaan kijken dinsdagmiddag, het moet niet zo zijn dat jullie achterelkaar bij de kassa staan
Voor wie van jullie 2 is het de minste moeite?
Nee, Leidschendam is een andere. Als KapiteinIglo daar sowieso in de buurt moet zijn dan mag zij. Ik moet er wel wat voor om (en een parkeerplek bemachtigen in de vakantie).quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Is de Lego Store in Leidschendam dezelfde als in Den Haag?
KapiteinIglo wil bij de laatste gaan kijken dinsdagmiddag, het moet niet zo zijn dat jullie achterelkaar bij de kassa staan
Voor wie van jullie 2 is het de minste moeite?
Dan vraag ik haar eerst, bedankt!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nee, Leidschendam is een andere. Als KapiteinIglo daar sowieso in de buurt moet zijn dan mag zij. Ik moet er wel wat voor om (en een parkeerplek bemachtigen in de vakantie).
Als ik wel na m’n werk ga dan zou ik er rond 14:00 uur zijn
Heb leuke dingen gezien vond vooral de kas met plantjes erg gaaf, de twee schilderijen en de grote galaxy schilderij, dat waren de hoogtepuntjes, ik stond met bricklink ook alle prijzen te vergelijken, heb hogwarta mini versie nu via bol.com besteld. Daar was deze goedkoper.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vond legoworld maar meh.
Was gewoon te druk. Die aanbiedingen van Intertoys waren vaak duurder dan bol en amazon. Plus veel sets verkochten ze niet.
Volgend jaar ga ik niet meer. Zonde van mn geld.
Voor mij is het idd een kleine moeite aangezien ik in Den Haag centrum werkquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nee, Leidschendam is een andere. Als KapiteinIglo daar sowieso in de buurt moet zijn dan mag zij. Ik moet er wel wat voor om (en een parkeerplek bemachtigen in de vakantie).
Als ik wel na m’n werk ga dan zou ik er rond 14:00 uur zijn
oeh..quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:26 schreef bleiblei het volgende:
Dit schijnt trouwens "The Endurance" te worden:
[ afbeelding ]
Vind em wel tof. Hoog bejaarden-vensterbank gehalte
Ik vind al deze sets eigenlijk wel heel tofquote:Op maandag 11 november 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
Vanaf 1 januari is er een Lentefestival collectie verkrijgbaar. Het gelukskatje vind ik leuk en de onderste twijfel ik nog over.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.lego.com/cdn/cs/set/assets/blt12dc96d17d0e4d89/80117_boxprod_v39_en-gb.png?format=webply&fit=bounds&quality=70&width=1200&height=1200&dpr=1.5https://www.lego.com/cdn/(...)0&dpr=1.5]afbeelding[/url] ]
Prijzen: ¤29.99 - ¤99.99 - ¤79.99
Felicitatiesquote:Op donderdag 14 november 2024 13:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Woohooo: mijn verjaardag vandaag! Dat betekent weer wat leuke setjes er bij:
Speed Champions Ford Mustang Dark Horse
Olivanders van Harry Potter
Adventkalender van Star Wars (verzonnen door mijn dochters, omdat ze het erg leuk vinden om iedere dag een vakje te mogen openen en iets te mogen bouwen haha)
Die bloemen en planten vind ik zo leuk. Ik zag een bloemstuk voorbij komen, kan hem niet meer vinden maar die wil ik!!quote:Op maandag 11 november 2024 15:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind al deze sets eigenlijk wel heel tof
Ik zag ook dat er veel nieuwe botanicals uitkwamen, ook mini's. En een bamboo set, zoals de chrysant. Die staan ook nog op mn verlanglijstje
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:48 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Die bloemen en planten vind ik zo leuk. Ik zag een bloemstuk voorbij komen, kan hem niet meer vinden maar die wil ik!!
https://www.lego.com/nl-nl/product/flower-arrangement-10345quote:Op donderdag 14 november 2024 17:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nee het was een bloemstuk in pot volgens mij. Ook vrij duur, boven de 100 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |