Hij is 120 en dan gaat er nog 25% vanafquote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie al meteen Simba, bij Kruidjevat 120 Euro, bij bol kost ie 97 Euro
Idd, Kruidvat is zo voordelig
Precies, dan kom je dus op ¤ 72...quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is 120 en dan gaat er nog 25% vanafEn dan nog die 20% extra
1) Selecteer dat je alleen shops in NL wilquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTT
Als je nou een hele lijst hebt met 20 verschillende parts die je nodig hebt. En je gaat op Bricklink zoeken. Hoe voorkom je dan dat je 20 mini orders bij 20 verschillende stores over de hele wereld uitzet?Want dat is natuurlijk kut
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTT
Als je nou een hele lijst hebt met 20 verschillende parts die je nodig hebt. En je gaat op Bricklink zoeken. Hoe voorkom je dan dat je 20 mini orders bij 20 verschillende stores over de hele wereld uitzet?Want dat is natuurlijk kut
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm okee, dank je welIk ga eens kijken waar dat zit allemaal.
Poesquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Jullie nog LEGO gekregen met kerst?
C-3POquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Jazeker!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Ik zelf niet, maar de kinderen wel, waaronder deze (waar ik zelf ook plezier van heb, want treinquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Wat een grappig pakket.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
"Gekregen" als in: zelf besteld en ingepakt onder de boom gelegd.
[ afbeelding ]
Ik probeer dingen te kiezen die leuk zijn voor mijn man, onze 8-jarige dochter en mij om samen aan te werken.quote:
Ik heb @superkimmi the burrow gegeven en zij mij de concordequote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Omg vet. The Burrow wil ik ook nog heel graag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb @:superkimmi the burrow gegeven en zij mij de concorde![]()
En over een week komen alle Fortnite sets binnen![]()
![]()
21,5 tot de onderste blaadjes ongeveerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
Is er misschien iemand die dit boeket ook heeft en mij kan vertellen hoelang de steel is tot de bloemen? Op de achterkant staat alleen hoelang het is in totaal. Moet even een vaas kopen voor ik begin.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
21,5 tot de onderste blaadjes ongeveer
HOB / Het enige neppe LEGO-topic: BlueBrixx, Mould King, etcquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:02 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik heb op AliExpress wat 'lego' gekocht. Kwaliteit is niet super. Ik heb die kerstkrans van 100 euro voor 21 euro op de kop getikt.
De blokjes klikken prima, de problemen ontstaan er, wanneer je staafjes door gaatjes moet krijgen. De kerstkrans set gebruikt een houten staafje om twee blaadjes bij elkaar te houden. Bij de AliExpress variant moet je flink duwen en voor los te halen heb ik een tang moeten gebruiken. Ik ga er van uit dat het origineel een stuk gebruiksvriendelijker is. Maar goed wat wil je voor 1/5de van de prijs.
Desalniettemin voor mensen krap bij kas, best een leuk alternatief. Heeft iemand anders er ervaring mee?
Ja maar dat is geen neppe Lego. Dat zijn merken als blubrix. Ik heb het over Lego sets maar dan verkocht door Ali en waarschijnlijk geen originele Lego. Maar het eindresultaat is gewoon gelijk met echte Lego.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
HOB / Het enige neppe LEGO-topic: BlueBrixx, Mould King, etc
Dit topic is voor het merk LEGO, dat andere topic is voor alles wat erop lijkt maar niet van het merk LEGO is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen neppe Lego. Dat zijn merken als blubrix. Ik heb het over Lego sets maar dan verkocht door Ali en waarschijnlijk geen originele Lego. Maar het eindresultaat is gewoon gelijk met echte Lego.
Blubrix is geen nep, blubrix is gewoon een merk.
Update: oh okay men doet er nep Lego maar ook blubrix wat geen nep Lego is. Onduidelijk allemaal.![]()
alle "lego" waar niet het LEGO logo op de noppen staat hoort hier niet thuis..quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen neppe Lego. Dat zijn merken als blubrix. Ik heb het over Lego sets maar dan verkocht door Ali en waarschijnlijk geen originele Lego. Maar het eindresultaat is gewoon gelijk met echte Lego.
Blubrix is geen nep, blubrix is gewoon een merk.
Update: oh okay men doet er nep Lego maar ook blubrix wat geen nep Lego is. Onduidelijk allemaal.![]()
Het is blijkbaar wel zo moeilijk. Iets nep Lego te noemen wat geen nep Lego is, is laster. Het Lego patent van nopjes in 1978 te komen vervallen. Door te suggereren dat blubrix nep is, doe je dus eigenlijk aan laster.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit topic is voor het merk LEGO, dat andere topic is voor alles wat erop lijkt maar niet van het merk LEGO is.
Zo moeilijk is het toch niet?
Producten waarbij het concept van LEGO is gekopieerd nu het patent is komen te vervallen, dat bekt niet zo lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 09:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het is blijkbaar wel zo moeilijk. Iets nep Lego te noemen wat geen nep Lego is, is laster. Het Lego patent van nopjes in 1978 te komen vervallen. Door te suggereren dat blubrix nep is, doe je dus eigenlijk aan laster.
Het is gewoon een bedrijf dat niks neps doet. Ze hebben zelfs hun eigen winkel in Aken, en zijn derhalve geregisteerd in Europa. Roepen dat het nep is, is eigenlijk oneerlijk.
En laat maar weer zien dat het niet zo simpel is. Ik zal hier niet meer posten over mijn daadwerkelijke nep Lego, maar ik hoop dat jullie allen in de toekomst kunnen stoppen met blubrix en zo nep te noemen.
Ik zag laatst een Minifigure van serie 27 in een hamsterkostuum, die moet ik hebben!quote:Verder naar Lego, wat vinden jullie van de nieuwe mini-figuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |