abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215305461
Blijkbaar is het doel van de meeste mannen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mannen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle vrouwen in mijn omgeving worden afgewezen door een man die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mannen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jutta Leerdam niet voor Ruud van ICT gaat, maar voor Jake Paul. En Doutzen gaat met een bekende DJ, en niet met Kees van de administratie. Toch lijkt het voor deze mannen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde dame vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast haar eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de mannelijke eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als vrouw in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305490
Dat beeld heb ik helemaal niet.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215305518
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Filosoofert het volgende:
Dat beeld heb ik helemaal niet.
Ik heb het idee dat veel mannen hele hoge eisen hebben en zelfs iemand die meer verdient dan zij en hun grootste supporter is afwijzen als ze denken dat ze iemand kunnen krijgen met nog meer status.
pi_215305520
Blijkbaar is het doel van de meeste vrouwen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende vrouwen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mannen in mijn omgeving worden afgewezen door een vrouw die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel vrouwen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze vrouwen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde man vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijn eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de vrouwelijk eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als man in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305525
Reverse psychology topic dit.
pi_215305527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat veel mannen hele hoge eisen hebben en zelfs iemand die meer verdient dan zij en hun grootste supporter is afwijzen als ze denken dat ze iemand kunnen krijgen met nog meer status.
Zullen vast mannen zijn die dat doen en denken.

Maar ook vrouwen.

Ik denk dat de meeste ruuds van ICT gewoon een lieve vrouw of man willen.
pi_215305556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Evangelion het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste vrouwen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende vrouwen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mannen in mijn omgeving worden afgewezen door een vrouw die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel vrouwen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze vrouwen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde man vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijn eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de vrouwelijk eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als man in godsnaam nog goed genoeg?
Ik ga voor een man met dezelfde achtergrond en interesses. Ik zou niet gelukkig zijn met Jake of Sunnery.
pi_215305575
Blijkbaar is het doel van de meeste mensen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mensen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mensen in mijn omgeving worden afgewezen door een mens dat zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mensen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze mensen niet uit te maken. Als ze een intelligent, verzorgd mens vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijnhaarhen eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als mens in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305584
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:54 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Zullen vast mannen zijn die dat doen en denken.

Maar ook vrouwen.

Ik denk dat de meeste ruuds van ICT gewoon een lieve vrouw of man willen.
Als ik kijk naar de man van mijn vorige thread heeft hij een zeer middelmatig uiterlijk, een zeer middelmatig kanaal waar hij niet veel mee verdient, en een scala aan onzekerheden, maar op de een of andere manier is een vrouw met een succesvolle carriere, haar eigen geld, en een iets bovengemiddeld uiterlijk niet genoeg. Nee, het moet perfect zijn.
pi_215305587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ga voor een man met dezelfde achtergrond en interesses. Ik zou niet gelukkig zijn met Jake of Sunnery.
Daarom is het goed dat Doutzen dat wel is
pi_215305590
Ik denk dat mannen en vrouwen door alle ontwikkelingen steeds meer uit elkaar groeien.
En dat degenen die krampachtig blijven vasthouden aan het romantisch ideaal van een monogame relatie die levenslang duurt niet meer van deze tijd is.
pi_215305613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Als ik kijk naar de man van mijn vorige thread heeft hij een zeer middelmatig uiterlijk, een zeer middelmatig kanaal waar hij niet veel mee verdient, en een scala aan onzekerheden, maar op de een of andere manier is een vrouw met een succesvolle carriere, haar eigen geld, en een iets bovengemiddeld uiterlijk niet genoeg. Nee, het moet perfect zijn.
Ow ik vind hem wel bovengemiddeld in alles. Hij zou ook niet moeten settelen met minder
pi_215305619
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:58 schreef Filosoofert het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste mensen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mensen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mensen in mijn omgeving worden afgewezen door een mens dat zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mensen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze mensen niet uit te maken. Als ze een intelligent, verzorgd mens vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijnhaarhen eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als mens in godsnaam nog goed genoeg?
Grappige lemming, maar laten we wel wezen, de meeste vrouwen willen een man die weet hoe een scheermes en een kam werkt, die bijdraagt aan het huishouden naast een carriere op gelijkwaardig niveau als het hare.
pi_215305629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen door alle ontwikkelingen steeds meer uit elkaar groeien.
En dat degenen die krampachtig blijven vasthouden aan het romantisch ideaal van een monogame relatie die levenslang duurt niet meer van deze tijd is.
Wojo veel mensen niet meer van deze tijd dus
pi_215305633
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ow ik vind hem wel bovengemiddeld in alles. Hij zou ook niet moeten settelen met minder
In alles? Hij heeft een hbo diploma, is qua uiterlijk geen hoogstandje, en kan leuk schrijven maar dat is het wel.
pi_215305638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Grappige lemming, maar laten we wel wezen, de meeste vrouwen willen een man die weet hoe een scheermes en een kam werkt, die bijdraagt aan het huishouden naast een carriere op gelijkwaardig niveau als het hare.
Lijkt me niet meer dan normaal
pi_215305645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
In alles? Hij heeft een hbo diploma, is qua uiterlijk geen hoogstandje, en kan leuk schrijven maar dat is het wel.
Je doet hem tekort
pi_215305646
quote:
Ik heb oprecht geen enkele seksuele interesse in andere mannen als ik een relatie heb. Voor mij zijn het dan gewoon vrienden, maar ik heb geen behoefte aan meer.
pi_215305658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Je doet hem tekort
Ik ben hoger opgeleid en verdien meer dan hij, dus ik hoef niet tegen hem op te kijken. Voor mij is hij niet bovengemiddeld.
pi_215305673
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Daarom is het goed dat Doutzen dat wel is
Ik denk dat het leven als extreem knappe influencer ook heel vermoeiend is. Je moet zoveel laten om er zo uit te zien.
pi_215305678
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ben hoger opgeleid en verdien meer dan hij, dus ik hoef niet tegen hem op te kijken. Voor mij is hij niet bovengemiddeld.
:O
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:06:48 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215305702
Poeh, wat kan jij toch slecht tegen afwijzing.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:09:12 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215305736
quote:

[..]
Dat was anders wel genoeg om met hem te zoenen, je te verliezen in romantische gedachten zonder nog rekening te houden met een negatiever scenario en ook al is hij (nu ineens) maar zo zo, je kunt er alsnog niet tegen dat je hem niet doorzag.

Net als alle andere mannen uit alle andere verhalen onder alle andere namen. Same shit, different day.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:12:08 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215305773
quote:

[..]
Dan vraagt een mens zich toch af hoe het komt dat jij je zo obsessief bezighoudt met een man die op alle vlakken tekortschiet.
Huilen dan.
pi_215305808
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat was anders wel genoeg om met hem te zoenen, je te verliezen in romantische gedachten zonder nog rekening te houden met een negatiever scenario en ook al is hij (nu ineens) maar zo zo, je kunt er alsnog niet tegen dat je hem niet doorzag.

Net als alle andere mannen uit alle andere verhalen onder alle andere namen. Same shit, different day.
Hij stond gelijk aan mij. Iemand die ver boven mij zou staan op deze vlakken zou ik niet eens naar rechts swipen, omdat ik geen kans maak.
pi_215305816
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dan vraagt een mens zich toch af hoe het komt dat jij je zo obsessief bezighoudt met een man die op alle vlakken tekortschiet.
Niet te kort schiet maar simpelweg gelijk is aan mij. Niet extreem veel knapper, rijker, succesvoller. Gewoon middelmatig.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:17:03 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215305844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef CoolGuy het volgende:

Huh ik kom hier te weinig denk ik. Wie is dit dan?
Huilen dan.
pi_215305877
Ik zoek precies wat in de op staat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:22:41 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_215305911
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Poeh, wat kan jij toch slecht tegen afwijzing.
Ik ken OP niet maar klinkt idd als maximale nicegirls-materiaal.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_215305914
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zoek precies wat in de op staat
Dan ben jij een van de weinigen. De meeste mannen zoeken een trophy wife.
pi_215305924
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Ik ken OP niet maar klinkt idd als maximale nicegirls-materiaal.
Ik ben geen nice girl.
pi_215305947
quote:

[..]
Zoals jij deze man omschrijft is nogal hautain. Denk je echt dat wanneer hij wel voor jou gekozen zou hebben, dat je dan gelukkig zou zijn? Nu maar ook nog over 5 of over 10 jaar?
Is het niet eerder dat het jou ontzettend dwars zit dat deze man, waar jij eigenlijk een beetje op neerkijkt, jou heeft afgewezen? Of ben je gewoon ontzettend wanhopig aangezien je er nog steeds mee bezig bent.

Als je op zoek gaat, echt serieus zoekt naar een levenspartner, zal je toch water bij de wijn moeten doen.
Geven en nemen en niet onderhandelen met een denkbeeldig mes op tafel. Dat schrikt iedereen af.
pi_215305998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zoals jij deze man omschrijft is nogal hautain. Denk je echt dat wanneer hij wel voor jou gekozen zou hebben, dat je dan gelukkig zou zijn? Nu maar ook nog over 5 of over 10 jaar?
Is het niet eerder dat het jou ontzettend dwars zit dat deze man, waar jij eigenlijk een beetje op neerkijkt, jou heeft afgewezen? Of ben je gewoon ontzettend wanhopig aangezien je er nog steeds mee bezig bent.

Als je op zoek gaat, echt serieus zoekt naar een levenspartner, zal je toch water bij de wijn moeten doen.
Geven en nemen en niet onderhandelen met een denkbeeldig mes op tafel. Dat schrikt iedereen af.
Ik heb geen idee. Ik was gelukkig geweest als hij voor mij gekozen had en mij niet steeds vergeleek met 100 anderen. Ik vind hem zeker geen mislukkeling, maar ook niet succesvoller dan ikzelf. Op sommige vlakken heb ik meer succes, op andere vlakken weer hij. Ik zag mezelf altijd als gelijke tot hij mij het gevoel gaf dat ik minderwaardig was aan elke andere match. Dus ben ik gekrenkt? Zeker. Ik had verwacht dat hij mij gezien mijn intelligentie, carriere, en onze gemeenschappelijke interesses als een goede match zou zien, als iemand gelijk aan hem. Ook omdat hij nou niet de knapste is, dacht ik dat uiterlijk voor hem niet het hoogste goed was. Niet dat ik lelijk ben, maar hij leek me niet het type dat een vrouw aan zijn arm zou hebben om mee te pronken.

Kijkend naar mijn exen waren die allemaal hoger opgeleid en zagen ze er goed uit. Toch kozen zij voor mij. En dan is het pijnlijk als een man die op veel vlakken gemiddeld is in jouw gezicht zegt " ik kijk nog verder voor beter".
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:39:56 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306027
Je was zijn type niet. Dat hoeft verder niks te maken te hebben met gelijk niveau.
pi_215306035
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:39 schreef Lienekien het volgende:
Je was zijn type niet. Dat hoeft verder niks te maken te hebben met gelijk niveau.
Ik was zijn type overduidelijk wel bij het matchen, bij het praten, en bij het zoenen. Maar blijkbaar keek hij ook op me neer.

Ik heb weleens dates gehad waarbij het overduidelijk mijn type niet was. Dan dronken we een drankje en namen we afscheid van elkaar. Was dat gebeurd dan had ik een dag gebaald en dan was ik verder gegaan. Ik heb ooit zo'n date gehad met een man die in alles mijn droomman was. Die heeft mij afgewezen. Pijnlijk, maar hij heeft me niet aan het lijntje gehouden, openlijk vergeleken met anderen, het idee gegeven dat ik minderwaardig was, en mijn grenzen genegeerd. Die heeft mij heel beleefd en netjes afgewezen en daar ben ik nooit boos op geweest.
pi_215306038
:')
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:42:10 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306040
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:41 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik was zijn type overduidelijk wel bij het matchen, bij het praten, en bij het zoenen. Maar blijkbaar keek hij ook op me neer.

Ik heb weleens dates gehad waarbij het overduidelijk mijn type niet was. Dan dronken we een drankje en namen we afscheid van elkaar.
Misschien had hij even tijd nodig om zijn conclusie te trekken.
pi_215306046
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Misschien had hij even tijd nodig om zijn conclusie te trekken.
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al. Ik vertelde hem geen nieuwe dingen. Hij had me al op beeld gezien. Achteraf maakte hij wel rare opmerkingen, dat ik mijn drankje te zelfverzekerd beetpakte (?)

Ik vond hem juist anders in het echt. Zijn laatste video was al ouder en hij had beduidend dunner haar en was veel magerder. Ik had juist heel recente foto's. En ik had een lekker luchtje op terwijl hij zweette.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:46:05 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al.
Wist hij al, maar nu maakte hij je irl mee. En toen trok hij zijn conclusie.
pi_215306055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:15 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij stond gelijk aan mij. Iemand die ver boven mij zou staan op deze vlakken zou ik niet eens naar rechts swipen, omdat ik geen kans maak.
Hoe weet jij zo zeker of hij gelijk aan jou staat? Dat lijkt mij namelijk een subjectieve persoonlijke aanname. Mischien ben jij wel degene die alles andersom ziet en te hoog grijpt. Ik zeg dit omdat naar mijn ervaring mannen meestal al erg content zijn met de eerste kandidate die wel wilt. En dan zijn ze een blij ei. Zolang de vrouwelijke helft het niet afbreekt blijven ze samen. Het zijn in de praktijk vnl vrouwen die op alles iets aan te merken hebben. En nooit kunnen settlen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:47:33 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306056
Is toch wel een beetje gek om aan te nemen dat alles wat voorafging aan de eerste date wel moest leiden tot een serieuze relatie.
pi_215306057
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al.
Nee dat is absoluut niet waar. Non-verbale communicatie is digitaal niet over te brengen.
Je bleek, gaandeweg de reallife date, simpelweg geen match te zijn voor hem.

Daar hoef je hem niet om naar beneden te halen.
Je was het niet voor hem. Get over it. Next.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_215306058
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wist hij al, maar nu maakte hij je irl mee. En toen trok hij zijn conclusie.
En dat had hij ook dat eerste uur kunnen doen voor hij me zoende. Hij had netjes een kop koffie kunnen doen en toen weg kunnen gaan. In plaats daarvan wilde hij nog een tweede date, maar wel als hij anderen kon daten.
pi_215306061
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Hoe weet jij of hij gelijk aan jou staat? Dat lijkt mij namelijk een erg subjectieve aanname. Mischien ben jij wel degene die alles andersom ziet en te hoog grijpt?
Puur qua opleiding, carriere en uiterlijk.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:48:36 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306063
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
En dat had hij ook dat eerste uur kunnen doen voor hij me zoende. Hij had netjes een kop koffie kunnen doen en toen weg kunnen gaan. In plaats daarvan wilde hij nog een tweede date, maar wel als hij anderen kon daten.
Ja, zo is het gegaan. Jammer dan, maar waarschijnlijk maar beter zo.
pi_215306064
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Is toch wel een beetje gek om aan te nemen dat alles wat voorafging aan de eerste date wel moest leiden tot een serieuze relatie.
Ik niet. Ik ben tot nu toe altijd spot on geweest met mijn inschattingen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:48:54 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215306065
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Wat een complete onzin, de meeste mannen zoeken helemaal geen 'trophy wife' maar een Floor of Karin zonder al te veel drama en die niet bij de eerste beste tegenslag righting de volgende gaat.
Echter denken de Floor en Karin dat ze een bovengemiddelde man aan de haak kunnen slaan die eigenlijk geen relatiemateriaal is en ver boven hun 'league' is.

Dit topic is daar een prima voorbeeld van.
pi_215306066
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al. Ik vertelde hem geen nieuwe dingen. Hij had me al op beeld gezien. Achteraf maakte hij wel rare opmerkingen, dat ik mijn drankje te zelfverzekerd beetpakte (?)

Ik vond hem juist anders in het echt. Zijn laatste video was al ouder en hij had beduidend dunner haar en was veel magerder. Ik had juist heel recente foto's. En ik had een lekker luchtje op terwijl hij zweette.
Tuurlijk meid. En dan zou je alsnog voor hem gaan, als hij niet zo stom was geweest om jou af te wijzen.
Je zit gewoon vol rancune.
pi_215306068
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]
Nee dat is absoluut niet waar. Non-verbale communicatie is digitaal niet over te brengen.
Je bleek, gaandeweg de reallife date, simpelweg geen match te zijn voor hem.

Daar hoef je hem niet om naar beneden te halen.
Je was het niet voor hem. Get over it. Next.
Op video wel hoor. Ik heb een vriendin in het buitenland. Wij videobelden eerst een jaar voor we elkaar in het echt zaten en het was alsof we elkaar al jaren kenden.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:50:21 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306069
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:48 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik niet. Ik ben tot nu toe altijd spot on geweest met mijn inschattingen.
Ja, all die relaties die zo geweldig zijn verlopen. Waarin je zo gelukkig was en met respect werd behandeld.
pi_215306071
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tuurlijk meid. En dan zou je alsnog voor hem gaan, als hij niet zo stom was geweest om jou af te wijzen.
Je zit gewoon vol rancune.
Natuurlijk had ik dat gedaan. Ik ontken dat niet. Maar het is niet alsof me daar een halfgod stond die om elke vinger 50 Jutta Leerdam's had gewonden.
pi_215306075
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, all die relaties die zo geweldig zijn verlopen. Waarin je zo gelukkig was en met respect werd behandeld.
Op mijn ex die is vreemdgegaan na was iedereen respectvol. Ik ken weinig mensen die geen vreemdgaande exen hebben. Ik heb ook geen ruzie met of rancune naar mijn exen. De vreemdganger bood laatst nog zijn excuses aan,maar daar heb ik niet op gereageerd. De rest volg ik op Instagram.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:52:43 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306078
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Op mijn ex die is vreemdgegaan na was iedereen respectvol.
De ex van de kopstoot, het geld, zijn rotkind, die na jou hertrouwde met zijn ex?
pi_215306082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De ex van de kopstoot, het geld, zijn rotkind, die na jou hertrouwde met zijn ex?
Ik probeer te snappen waar je het over hebt, al twee threads lang, maar ik begrijp deze verwijzing niet. Mis ik een film?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:53:58 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306084
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Op mijn ex die is vreemdgegaan na was iedereen respectvol. Ik ken weinig mensen die geen vreemdgaande exen hebben. Ik heb ook geen ruzie met of rancune naar mijn exen. De vreemdganger bood laatst nog zijn excuses aan,maar daar heb ik niet op gereageerd. De rest volg ik op Instagram.
Als je geen rancune hebt naar je ex waarom zou je dan in godesnaam rancune hebben naar een flapdrol met wie je niet verder dan date 1 bent gekomen?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:54:42 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:53 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik probeer te snappen waar je het over hebt, al twee threads lang, maar ik begrijp deze verwijzing niet. Mis ik een film?
Ja, het is goed met je. Wordt vanzelf duidelijk.
pi_215306088
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je geen rancune hebt naar je ex waarom zou je dan in godesnaam rancune hebben naar een flapdrol met wie je niet verder dan date 1 bent gekomen?
Omdat mijn ex en ik al een behoorlijke tijd uit elkaar zijn en dit vers is. Toentertijd had ik ook rancune naar hem, natuurlijk.
pi_215306091
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ok, ik zie het wel gebeuren?
pi_215306101
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ok, ik zie het wel gebeuren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Omdat mijn ex en ik al een behoorlijke tijd uit elkaar zijn en dit vers is. Toentertijd had ik ook rancune naar hem, natuurlijk.
Daarnaast had ik een jarenlange relatie met mijn ex, die tegen het einde niet lekker liep. Mijn ex ging vreemd met iemand van zijn sportclub. Hij was niet bewust op zoek naar "beter" of daar vocaal over tegen mij.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:57:28 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
N.a.v. je TT: deze man zocht niet jou en zoekt weer verder. Zoek zelf ook weer verder, i.p.v. jezelf zinloze vragen te blijven stellen.
pi_215306112
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
N.a.v. je TT: deze man zocht niet jou en zoekt weer verder. Zoek zelf ook weer verder, i.p.v. jezelf zonloze vragen te blijven stellen.
Het interesseert me verder ook weinig wie hij uiteindelijk datet. Zij treft geen blaam. Het irriteert me dat hij zijn excuses niet aanbiedt. Het irriteert me dat ik na deze date ook niet meer op andere dates durf, omdat ik bang ben weer zo voorgelogen te worden.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:01:22 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306124
Ja, dat is het risico van het spel.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:02:39 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215306130
Jeetje TS laat het los en ga door met je leven.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:03:34 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215306135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:59 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Het interesseert me verder ook weinig wie hij uiteindelijk datet. Zij treft geen blaam. Het irriteert me dat hij zijn excuses niet aanbiedt. Het irriteert me dat ik na deze date ook niet meer op andere dates durf, omdat ik bang ben weer zo voorgelogen te worden.
Nou als je door dit al niet meer durft verder te daten dan stel je je wel een beetje aan hoor. Sorry.
pi_215306141
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:03 schreef Ama het volgende:

[..]
Nou als je door dit al niet meer durft verdere te daten dan stel je je wel een beetje aan hoor. Sorry.
Het is meer de combinatie van het vreemdgaan en daarna openlijk niet genoeg genoemd te worden.
pi_215306146
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:01 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat is het risico van het spel.
Als dit het spel is trek ik me terug. Ik wil me niet keer op keer minderwaardig voelen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:07:33 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:05 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Als dit het spel is trek ik me terug. Ik wil me niet keer op keer minderwaardig voelen.
Dat idee van ‘minderwaardig’ zit in jouw hoofd, dat doe je jezelf aan. Dat zou wel iets zijn om eens met een psycholoog te bespreken.
pi_215306167
Waarom ga je niet snel door naar de volgende kandidaat als deze je niet wilt?

Wat bedoelde je eigenlijk met hij begon te huilen in je vorige topic. Begon hij echt letterlijk met tranen te huilen. Of was je daar kleinerend naar hem toe. In dit laatste geval kan het ook wel iets over jezelf vertellen namelijk. Mischien ben je zelf geen leuke persoon?

Ik krijg een beetje christmastsunami vibes bij jou. En dat was inderdaad zelf een zeer toxische vrouw.
pi_215306176
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat idee van ‘minderwaardig’ zit in jouw hoofd, dat doe je jezelf aan. Dat zou wel iets zijn om eens met een psycholoog te bespreken.
Ik was erg tevreden met mezelf en wat ik bereikt had tot mijn ex vreemdging. Vervolgens walst deze man er nog overheen en zegt hij letterlijk dat hij beter wil ontmoeten.
pi_215306179
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:10 schreef WheatWaffles het volgende:

Wat bedoelde je eigenlijk met hij begon te huilen in je vorige topic. Begon hij echt letterlijk met tranen te huilen. Of was je daar kleinerend naar hem toe. In dit laatste geval kan het ook wel iets over jezelf vertellen namelijk. Mischien ben je zelf geen leuke persoon?

Ik krijg een beetje christmastsunami vibes bij jou. En dat was inderdaad zelf een zeer toxische vrouw.
Hij huilde met tranen en ik moest hem troosten met een knuffel...

En jij denkt dat ik zoveel leuke matches heb? De meeste gesprekken lopen vrij snel dood omdat ze weinig stof hebben, of ze zeggen niks. Ik ga pas op date als ik echt een klik voel.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:16:34 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306190
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:10 schreef WheatWaffles het volgende:

Dat was een hij. :')
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:18:35 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306199
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:12 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik was erg tevreden met mezelf en wat ik bereikt had tot mijn ex vreemdging. Vervolgens walst deze man er nog overheen en zegt hij letterlijk dat hij beter wil ontmoeten.
Jij noemt het ‘over je heen walsen’. Ik zie een flapdrol die je energie niet waard is. Waarom is hij ineens de ridder op het witte paard die je in de steek laat en jou als een zielig hoopje achterlaat?
pi_215306205
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij noemt het ‘over je heen walsen’. Ik zie een flapdrol die je energie niet waard is. Waarom is hij ineens de ridder op het witte paard die je in de steek laat en jou als een zielig hoopje achterlaat?
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten. Ik durfde me voor het eerst weer open te stellen. Ik zei nog tegen een vriendin dat ik langzaam weer begon te geloven in de liefde. En dan wordt mij in mijn gezicht verteld dat hij met anderen wil daten en zit ik HEM te troosten terwijl hij huilt, terwijl ik de vloer onder mij zie wegvallen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:21:49 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:20 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten.
Je hebt voor jezelf te hoge verwachtingen gecreëerd. Leer ervan.
pi_215306215
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt voor jezelf te hoge verwachtingen gecreëerd. Leer ervan.
Ik ben het daar zeker mee eens. Ik idealiseerde hem.
pi_215306220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:20 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten.
Maar hij liet jou alles betalen omdat hij geen geld bij zich had.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 21:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij heeft gestudeerd aan de schrijversvakschool. Hij is zeker niet bovengemiddeld slim, maar kan dingen gewoon goed verwoorden. Een van de dingen die tussen ons instonden was dat hij jaloers was op het feit dat ik gestudeerd heb aan de universiteit. Ook het feit dat ik zijn analyses weerkrachtte (wat hij mij vroeg te doen) hielpen niet mee. Wellicht was dat voor hem een reden om mij minderwaardig te laten voelen omdat hij bij mij dat gevoel had. Terwijl ik daar nooit iets over gezegd heb- alleen als ik mijn studententijd benoemde zei hij dat hij zich naast mij mislukt voelde. Hij had ook nooit geld en liet.mij betalen.
Daarom denk ik en sommige anderen hier dat jij een kloon bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215306251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij betaalde niks voor mij. Hij betaalde alleen zijn eigen eten en klaagde dat hij niet genoeg op zijn rekening had. Ik deed of mijn neus bloedde en toen haalde hij geld van zijn zakelijke rekening.

Ik ben gewend dat een man de eerste date trakteert. Zeker een succesvolle schrijver/youtuber.
pi_215306257
quote:

[..]
[..]

SPOILER
We hebben het nog over ons salaris gehad en hij zei dat hij heel krap zat en weinig budget had. Wat ik gek vond met zo'n kanaal.
pi_215306276
Gewoon niet zoeken op die swipe apps. Dat is toch nooit serieus, dat weet je van tevoren
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:21:12 #80
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_215306324
quote:

[..]
Net zo goed heb ik het idee dat er ook veel vrouwen rondlopen die weer (te) hoge eisen aan mannen stellen. Het lastige aan het internetera is dat de datingmarkt voor beide partijen schier oneindig lijkt en dat men altijd kan hopen dat het gras elders nog iets groener is.

Kortom, mensen zijn als het om serieus daten gaat almaar kritischer geworden en daarom wijzen we met z’n allen gemiddeld meer potentiële partners af. Het zou wellicht beter zijn als iedereen die graag een relatie wil de lat wat minder hoog legt, maar ik ben bang dat deze trend moeilijk is om te keren
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_215306342
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:27:10 #82
473584 Gretzl
pi_215306346
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Moest opeens aan dit leuke nummer denken dat qua thematiek echt perfect in dit topic en het vorige past. Ja toch, @Scorpion_17? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Gretzl op 19-10-2024 02:55:46 ]
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_215306374
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:35 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Nee, hij betaalde niks voor mij. Hij betaalde alleen zijn eigen eten en klaagde dat hij niet genoeg op zijn rekening had. Ik deed of mijn neus bloedde en toen haalde hij geld van zijn zakelijke rekening.

Ik ben gewend dat een man de eerste date trakteert. Zeker een succesvolle schrijver/youtuber.
Het zit 'm in het woordje 'nooit' :{w
quote:
Hij had ook nooit geld en liet.mij betalen.
Alsof je al tig keer met 'm op stap bent geweest.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:38:18 #84
473584 Gretzl
pi_215306378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Love it dat je ook nog m’n favoriete band citeert O+

quote:
Trophy wives
I know they wander
And find a young young man
Trophy wives
I know they wander
Denk dat je wel redelijk gelijk hebt, al is het lastig om hier verregaande conclusies aan te vinden. Als het waar is dat de meeste mannen het liefst een Trophy Wife aan zich binden dat betekent het nog niet dat ze deze uiteindelijk zullen vinden. Vast genoeg mannen die in the end toch met minder genoegen moeten nemen, of alleen achter blijven. Omdat ze zelf idd doorsnee middelmaat zijn.

Omgekeerd kunnen vrouwen ook niet eeuwig blijven wachten op de perfecte partner. Als ze gezinsdromen hebben is er maar beperkte tijd. Zat vrouwen die hun eisenpakket naar beneden bij stellen om alsnog die kinderwens waar te kunnen maken
pi_215306387
Tja, ik doe t ook maar met minder, helaas zag die goed uitziende miljonair mij ook niet staan.
pi_215306410
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:55 schreef woxxel2 het volgende:
Gewoon niet zoeken op die swipe apps. Dat is toch nooit serieus, dat weet je van tevoren
Oneens. Mijn laatste drie relaties kwamen via apps.
pi_215306412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zit 'm in het woordje 'nooit' :{w
[..]
Alsof je al tig keer met 'm op stap bent geweest.
Ik heb hem twee keer gezien, en hij had het wel vaker over geld. Dat hij heel zuinig leefde. Ook bedelt hij altijd om donaties in zijn video's. Vandaar nooit.

Ik heb het idee dat hij wilde dat ik voor hem betaalde, maar dan was ik gewoon weggelopen.
pi_215306414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:38 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Love it dat je ook nog m’n favoriete band citeert O+
[..]
Denk dat je wel redelijk gelijk hebt, al is het lastig om hier verregaande conclusies aan te vinden. Als het waar is dat de meeste mannen het liefst een Trophy Wife aan zich binden dat betekent het nog niet dat ze deze uiteindelijk zullen vinden. Vast genoeg mannen die in the end toch met minder genoegen moeten nemen, of alleen achter blijven. Omdat ze zelf idd doorsnee middelmaat zijn.

Omgekeerd kunnen vrouwen ook niet eeuwig blijven wachten op de perfecte partner. Als ze gezinsdromen hebben is er maar beperkte tijd. Zat vrouwen die hun eisenpakket naar beneden bij stellen om alsnog die kinderwens waar te kunnen maken
Ik heb gelukkig geen sterke kinderwens. Als het komt prima, zo niet ook. Ik vind kinderen iets wat je krijgt in een stabiele langdurige relatie.
pi_215306418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:50 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb hem twee keer gezien, en hij had het wel vaker over geld.
Jaja :')
Het vorige topic ging over je eerste (en enige!) date met die snijboon.
.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:54:26 #90
473584 Gretzl
pi_215306424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:43 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
We hebben het nog over ons salaris gehad en hij zei dat hij heel krap zat en weinig budget had. Wat ik gek vond met zo'n kanaal.
Even de cijfers bekeken van dat YouTube-kanaal. Denk dat je de inkomsten die iemand kan genereren met aantal abonnees en views ernstig overschat. Met 20k abonnees, nieuwe video’s die vrij matig worden bekeken (die ene over Ali B die nu een maand uit is zit slechts op 16k) en oudere video’s die niet meer massaal worden gezien (de populairste heeft 379k) loopt ie echt niet binnen op advertenties hoor. Het zal op maandbasis hoogstens een leuk zakcentje zijn. Lang niet genoeg om van te leven.

Als je als Nederlandse YouTuber een riant fulltime salaris wil verdienen moet je tot de allergrootste vloggers behoren. Zij die maandelijks miljoenen views scoren. Zoals die gasten van Bankzitters en Enzo Knol.
pi_215306425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef woxxel2 het volgende:
Tja, ik doe t ook maar met minder, helaas zag die goed uitziende miljonair mij ook niet staan.
Je maakt nu een grap, maar waar vrouwen vaak realiteitszin hebben lijken zelfs de meest middelmatige mannen nog flinke eisenlijsten te hebben.

Laat een man op Hinge gezien met een combover, gele tanden, die in zijn profiel aangaf op zoek te zijn naar een "submissive feminine woman".
pi_215306427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:54 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Even de cijfers bekeken van dat YouTube-kanaal. Denk dat je de inkomsten die iemand kan genereren met aantal abonnees en views ernstig overschat. Met 20k abonnees, nieuwe video’s die vrij matig worden bekeken (die ene over Ali B die nu een maand uit is zit slechts op 16k) en oudere video’s die niet meer massaal worden gezien (de populairste heeft 379k) loopt ie echt niet binnen op advertenties hoor. Het zal op maandbasis hoogstens een leuk zakcentje zijn. Lang niet genoeg om van te leven.

Als je als Nederlandse YouTuber een riant fulltime salaris wil verdienen moet je tot de allergrootste vloggers behoren. Zij die maandelijks miljoenen views scoren. Zoals die gasten van Bankzitters en Enzo Knol.
Tsja, hij schrijft nog voor de krant. Verder geen idee. Ik zit bovenmodaal voor parttime en hij zei dat hij minder verdiende.
pi_215306428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Jaja :')
Het vorige topic ging over je eerste (en enige!) date met die snijboon.
Date ja. Maar we hebben ook gevideobeld, en tussendoor gepraat. En dan kom je ook dingen te weten.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 03:00:38 #94
473584 Gretzl
pi_215306433
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:55 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tsja, hij schrijft nog voor de krant. Verder geen idee. Ik zit bovenmodaal voor parttime en hij zei dat hij minder verdiende.
Nou ja, het zegt eigenlijk voldoende dat hij ook nog die donaties nodig heeft. Als schrijver/youtuber met een beetje bekendheid ben je er financieel nog niet. Zoveel Nederlandse schrijvers die er nog een inkomstenbron naast moeten hebben omdat de boeken/artikelen niet genoeg opleveren.

En YouTuben lijkt dus simpelere geld verdienen dan het is. Ik volgde zijn kanaal vroeger veel toen de compagnon er nog bij zat. Voor m’n gevoel zat het 10-11 jaar geleden op het hoogtepunt, toen ze ook het allerslechtste lied uit de Nederlandse geschiedenis fileerden :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:50 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb hem twee keer gezien, en hij had het wel vaker over geld. Dat hij heel zuinig leefde. Ook bedelt hij altijd om donaties in zijn video's. Vandaar nooit..
pi_215306436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:57 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Date ja. Maar we hebben ook gevideobeld, en tussendoor gepraat.
Wow!
Wel twee keer ^O^
.
pi_215306440
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Wow!
Wel twee keer ^O^
Hoe is dat verder relevant? Ik zeg alleen maar wat hij aangaf. Zijn financiele situatie interesseert me verder weinig; ik vond het alleen raar dat hij geen enkele keer trakteerde die avond.
pi_215306442
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:00 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Nou ja, het zegt eigenlijk voldoende dat hij ook nog die donaties nodig heeft. Als schrijver/youtuber met een beetje bekendheid ben je er financieel nog niet. Zoveel Nederlandse schrijvers die er nog een inkomstenbron naast moeten hebben omdat de boeken/artikelen niet genoeg opleveren.

En YouTuben lijkt dus simpelere geld verdienen dan het is. Ik volgde zijn kanaal vroeger veel toen de compagnon er nog bij zat. Voor m’n gevoel zat het 10-11 jaar geleden op het hoogtepunt, toen ze ook het allerslechtste lied uit de Nederlandse geschiedenis fileerden :D
[..]

Hij heeft nu dikke ruzie met hem. Zegt ook wel genoeg.
pi_215306444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:02 schreef Cheestrings het volgende:
Hoe is dat verder relevant?
Voor onze kloon-radar.
.
pi_215306449
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Voor onze kloon-radar.
Ok, veel plezier ermee.

Nogmaals, ik zeg niet dat ik hem nu door en door ken. Ik benoem het omdat ik het idee heb, na deze thread, dat hij mij wilde gebruiken als mealticket en niet als serieuze date.
pi_215306457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hoe is dit verder relevant?
.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 03:11:17 #101
473584 Gretzl
pi_215306458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ben ‘bevriend’ met zijn oude tafelgenoot op Facebook :P Altijd er vanuit gegaan dat het officiële statement destijds wel klopte. Maar vergeet niet dat als twee mensen privé of zakelijk uit elkaar gaan dat ze dan ook vaak allebei voor een deel schuldig zijn aan de breuk.

Verder lastig oordelen over iemand als je die niet persoonlijk kent. Op basis van jouw ene fysieke date met hem kun je simpelweg niet weten hoe hij zijn vrienden en familie behandelt. En je weet ook niet met zekerheid hoe hij zich bij dates met andere vrouwen heeft gedragen. Misschien was jullie ontmoeting een grote uitzondering.

Pas wanneer er meerdere vrouwen zich publiekelijk dan wel anoniem melden met een soortgelijk verhaal zouden wij kunnen stellen dat het aan zijn karakter ligt. Of zoiets
pi_215306464
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:11 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Ik ben ‘bevriend’ met zijn oude tafelgenoot op Facebook :P Altijd er vanuit gegaan dat het officiële statement destijds wel klopte. Maar vergeet niet dat als twee mensen privé of zakelijk uit elkaar gaan dat ze dan ook vaak allebei voor een deel schuldig zijn aan de breuk.

Verder lastig oordelen over iemand als je die niet persoonlijk kent. Op basis van jouw ene fysieke date met hem kun je simpelweg niet weten hoe hij zijn vrienden en familie behandelt. En je weet ook niet met zekerheid hoe hij zich bij dates met andere vrouwen heeft gedragen. Misschien was jullie ontmoeting een grote uitzondering.

Pas wanneer er meerdere vrouwen zich publiekelijk dan wel anoniem melden met een soortgelijk verhaal zouden wij kunnen stellen dat het aan zijn karakter ligt. Of zoiets
Ik heb zijn oude tafelgenoot online gesproken en hij gaf aan dat hij de breuk heeft geinitieerd. Mijn date gaf aan dat hij door hem gestalkt werd.

Hoe hij met andere vrouwen is weet ik niet. Eén is al teveel. Maar hij had het wel vaak over dingen als " vrouwen zien in mij een redder, maar ik ben een langzame dater", en "ik heb van exen gehoord dat ik hun tijd verdoe". Dingen die ik bij hem toen wegzette als iemand die, net als ik, niet perse gelijk zijn huis en leven op wil geven om binnen een jaar ergens in te trekken en te trouwen, maar nu in een heel ander licht zie. Maar nogmaals, ik spreek alleen voor mezelf en mijn eigen ervaring.

Kim Jong Un schijnt ook dol te zijn op zijn dochter en Hitler was dol op zijn hond. Niet dat hij van dat caliber is, maar het zegt verder niets als er ook mensen zijn die hem een fantastisch lieve man vinden.
pi_215306471
Wat ik nu denk, na deze threads:

1. Hij zoekt iemand die tegen hem opkijkt en miste dat bij mij.
2. Hij is gewend om met tranen zijn zin te krijgen en toen dat niet werkte ging hij in de tegenaanval. Die tranen waren krokodillentranen, want anders had hij zijn excuses aangeboden.
3. Hij wilde vooral een gratis etentje en aandacht, en koelde vrij snel af toen ik hem liet betalen voor zijn deel. Wellicht voelde hij zich ook gekrenkt omdat ik succesvoller ben dan hij? Geen idee.
4.Ik was naief en wilde niet horen wat hij luid en duidelijk zei.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 03:45:53 #104
473584 Gretzl
pi_215306492
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 19:10 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb zelden dates omdat ik geen tijd, geld en energie wil steken in iemand leren kennen zonder de basis af te vinken. Ik ga pas op date als de basis goed zit en ik leuke gesprekken heb met iemand. Anders verdoe ik mijn weinige vrije tijd met een saaie man die totaal niet met me matcht. Net als dat jij niet Jan en Alleman zou uitnodigen op sollicitatiegesprek naar eerst een selectie maakt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:14 schreef Cheestrings het volgende:
En jij denkt dat ik zoveel leuke matches heb? De meeste gesprekken lopen vrij snel dood omdat ze weinig stof hebben, of ze zeggen niks. Ik ga pas op date als ik echt een klik voel.
Zeer herkenbaar wel met online dating. Daarom spreek ik vrouwen op apps/sites alleen aan als ik op voorhand écht het gevoel heb dat er een leuke, interessante chat mogelijk is. Dan heb je op basis van iemands profiel al bepaald dat er waarschijnlijk behoorlijk wat raakvlakken zijn (zoals jij ook met je laatste date, ik lees dat je niet over een nacht ijs bent gegaan voordat je het contact intensiveerde). Het werkt vaak ook alleen als er vanuit beiden evenveel energie in wordt gestoken om een gesprek lopende te houden. Logisch, maar in het enthousiasme en met de gevoelens die al snel een rol kunnen spelen vergeten mensen vaak dat menselijke relaties van twee kanten moeten komen.

In het verleden heb ik teveel tijd verspeeld aan online gesprekken die al bij voorbaat nergens heen gingen. Door minder mensen te willen matchen (en daarna ook kritischer zijn in wie je aanspreekt) verklein je voor jezelf de vijver waar je uit kunt vissen. Dat is wel een nadeel. Maar als je je kostbare vrije tijd ook nog in genoeg andere leuke dingen wilt stoppen kun je niet anders dan selectief en geduldig zijn. Gewoon zonde om hele avonden te gaan chatten met mensen met wie het contact steeds maar weer opeens stilvalt. Dan spreek ik liever met vrienden af of ga ik naar een concert (al dan niet alleen), veel waardevoller. Dat multidaten is ook echt niks voor mij, dan gaat het meer op een verplichting lijken omdat je zo graag weer een vaste partner wilt. 1x in m'n leven gaan speeddaten en dat was eens maar nooit meer. Het is zoveel fijner om je gewoon op 1 persoon tegelijk te kunnen focussen :)
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 04:00:00 #105
473584 Gretzl
pi_215306500
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:26 schreef Cheestrings het volgende:
Wat ik nu denk, na deze threads:

1. Hij zoekt iemand die tegen hem opkijkt en miste dat bij mij.
2. Hij is gewend om met tranen zijn zin te krijgen en toen dat niet werkte ging hij in de tegenaanval. Die tranen waren krokodillentranen, want anders had hij zijn excuses aangeboden.
3. Hij wilde vooral een gratis etentje en aandacht, en koelde vrij snel af toen ik hem liet betalen voor zijn deel. Wellicht voelde hij zich ook gekrenkt omdat ik succesvoller ben dan hij? Geen idee.
4.Ik was naief en wilde niet horen wat hij luid en duidelijk zei.
Dit soort theoretische analyses heb ik ook wel eens in m'n hoofd na een geslaagde of minder geslaagde date. Maar dan schrijf ik het hoogstens alleen voor mezelf op en niet op een openbaar forum. Ik vind het bijzonder dat jij dit wel gewoon doet zonder enige schroom (lijkt het). Mensen op een forum als FOK! wanen zich natuurlijk betrekkelijk anoniem, maar ik heb eens van een bekende journalist op Twitter vernomen dat vrijwel iedereen die op internet post gemakkelijk te 'vinden' is. M.a.w., dat je online account met enige tussenstappen te herleiden is naar je echte naam. Vraag jezelf eens af of je alle berichten ook gepost had onder je eigen naam? Gewoon benieuwd of je dan net zo open was geweest :)

Ik denk overigens dat we allemaal wel eens naar verklaringen zoeken waarom iets nu eenmaal zo is gelopen, totaal anders dan verwacht. Dat is op zich normaal. Het is alleen de kunst om de gebeurtenis niet te gaan overanalyseren, want dan maak je jezelf helemaal gek op den duur.
pi_215306540
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 04:00 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dit soort theoretische analyses heb ik ook wel eens in m'n hoofd na een geslaagde of minder geslaagde date. Maar dan schrijf ik het hoogstens alleen voor mezelf op en niet op een openbaar forum. Ik vind het bijzonder dat jij dit wel gewoon doet zonder enige schroom (lijkt het). Mensen op een forum als FOK! wanen zich natuurlijk betrekkelijk anoniem, maar ik heb eens van een bekende journalist op Twitter vernomen dat vrijwel iedereen die op internet post gemakkelijk te 'vinden' is. M.a.w., dat je online account met enige tussenstappen te herleiden is naar je echte naam. Vraag jezelf eens af of je alle berichten ook gepost had onder je eigen naam? Gewoon benieuwd of je dan net zo open was geweest :)

Ik denk overigens dat we allemaal wel eens naar verklaringen zoeken waarom iets nu eenmaal zo is gelopen, totaal anders dan verwacht. Dat is op zich normaal. Het is alleen de kunst om de gebeurtenis niet te gaan overanalyseren, want dan maak je jezelf helemaal gek op den duur.
Dit bericht? Absoluut. Moet ik me schamen voor gek gedrag van zijn kant?
pi_215306544
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:45 schreef Gretzl het volgende:

[..]
[..]
Zeer herkenbaar wel met online dating. Daarom spreek ik vrouwen op apps/sites alleen aan als ik op voorhand écht het gevoel heb dat er een leuke, interessante chat mogelijk is. Dan heb je op basis van iemands profiel al bepaald dat er waarschijnlijk behoorlijk wat raakvlakken zijn (zoals jij ook met je laatste date, ik lees dat je niet over een nacht ijs bent gegaan voordat je het contact intensiveerde). Het werkt vaak ook alleen als er vanuit beiden evenveel energie in wordt gestoken om een gesprek lopende te houden. Logisch, maar in het enthousiasme en met de gevoelens die al snel een rol kunnen spelen vergeten mensen vaak dat menselijke relaties van twee kanten moeten komen.

In het verleden heb ik teveel tijd verspeeld aan online gesprekken die al bij voorbaat nergens heen gingen. Door minder mensen te willen matchen (en daarna ook kritischer zijn in wie je aanspreekt) verklein je voor jezelf de vijver waar je uit kunt vissen. Dat is wel een nadeel. Maar als je je kostbare vrije tijd ook nog in genoeg andere leuke dingen wilt stoppen kun je niet anders dan selectief en geduldig zijn. Gewoon zonde om hele avonden te gaan chatten met mensen met wie het contact steeds maar weer opeens stilvalt. Dan spreek ik liever met vrienden af of ga ik naar een concert (al dan niet alleen), veel waardevoller. Dat multidaten is ook echt niks voor mij, dan gaat het meer op een verplichting lijken omdat je zo graag weer een vaste partner wilt. 1x in m'n leven gaan speeddaten en dat was eens maar nooit meer. Het is zoveel fijner om je gewoon op 1 persoon tegelijk te kunnen focussen :)
Hier ben ik het helemaal mee eens.
pi_215306739
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ken weinig mensen die geen vreemdgaande exen hebben.[..]
Wat een tokkie-omgeving zeg. Ik snap wel dat hij niet exclusief wilde daten met iemand met zo'n achtergrond.
pi_215306771
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:35 schreef Cheestrings het volgende:

[..]

Waarom? Bij dit soort gelegenheden lijkt het mij eerlijker om de rekening te delen of dat ieder voor zichzelf betaalt.
pi_215306789
quote:

[..]
Ik heb het idee dat jij het niet helemaal snapt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215306806
quote:

[..]
Uit alle data lijkt te volgen dat de meeste mannen helemaal niet willen dat de vrouw in kwestie meer verdient. Tel daarbij op dat uit de data lijkt te volgen dat de meeste vrouwen willen dat hun partner meer verdient en minimaal hetzelfde opleidingsniveau hebben… en langzaamaan krijg ik het gevoel dat jij het afwijzen ziet als ‘niet goed genoeg voor mij’, terwijl het wel eens ‘te goed voor mij’ kan zijn.

Overigens in de praktijk zie ik veel vaker relaties waarbij ik bepaald niet het gevoel heb dat er hoge eisen gesteld zijn aan dit soort zaken en slechts zelden relaties waarbij je dat wel zou kunnen vermoeden.

Immers, de meeste mensen verdienen heel normale bedragen en hebben hele normale banen.
pi_215306823
quote:
Dit lijk je inderdaad terug te zien in de data. Het wereldbeeld van mannen en vrouwen loopt ook steeds verder uiteen. Het is wel lastig om te daten als je perceptie van de werkelijkheid wezenlijk anders is.

En dat is nog los van het monogamie/non-monogamie verhaal.
pi_215306828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Misschien is dat wel het probleem. Veel mannen willen juist wel een vrouw die op zijn minst acteren dat ze naar hem opkijken. ;)
pi_215306837
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:15 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Mijn tip: probeer niet iedereen om je heen te veranderen, maar zoek de verandering in jezelf. Want jij bent de enige waar je controle over hebt.

Ga maar eens die mannen swipen waar je zogezegd geen kans bij maakt. Wie weet gaat er een wereld voor je open.
pi_215306862
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]

Nog even afgezien van dat ik inmiddels steeds minder snap dat je zelf niet gillend bent weggelopen (stinken naar zweet op een date, dan loop je nog gillend weg van een Doutzen in haar prime voordat ze begint te praten): aantrekking weet je pas irl.

Dat zit in details. Ik heb dates gehad met prachtige vrouwen om te zien, doe op papier perfect waren en dan op date ontbrak simpelweg het gevoel dat ik met haar het bed zou willen delen. Geen idee waar dat dan precies in zit, maar daar doe je verder niets aan.
pi_215306942
Ik vind het bijna een beetje creepy hoe slecht TS hier mee om kan gaan
pi_215306963
Tering wat ben jij gefocust op status, geld en uiterlijk zeg. Zoek iemand waar je je toe aangetrokken voelt, waar je je prettig bij voelt en die een beetje lief voor je is. Kom je veel verder mee. Oppervlakkige vrouwen, niet aantrekkelijk :r
pi_215306995
quote:

[..]
Ligt het aan hem of aan jou?

Zat vrouwen die een rijke vent met modellenlook aan de haak willen slaan.
Mannen kunnen het vaak ook niet goed doen.
Jij vind hem qua uiterlijk geen hoogstandje.....nou als je iemand echt leuk vind boeit dat niet veel.
Dus zie ik niet in waarom dit zo benoemd moet worden.
Life is a highway...let's ride it!
pi_215307099
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:03 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Jij vind hem qua uiterlijk geen hoogstandje.....nou als je iemand echt leuk vind boeit dat niet veel.
Ook wel interessante data: vrouwen vinden dat 80% van de mannen een beneden gemiddeld uiterlijk heeft. ;)
pi_215307779
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:03 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ik viel in de eerste instantie op zijn karakter, dat dus volledig anders bleek.
pi_215307788
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook wel interessante data: vrouwen vinden dat 80% van de mannen een beneden gemiddeld uiterlijk heeft. ;)
Op de apps vaak wel, maar dat ligt aan slechte verzorging.
pi_215307794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 08:54 schreef Sephael het volgende:
Tering wat ben jij gefocust op status, geld en uiterlijk zeg. Zoek iemand waar je je toe aangetrokken voelt, waar je je prettig bij voelt en die een beetje lief voor je is. Kom je veel verder mee. Oppervlakkige vrouwen, niet aantrekkelijk :r
Waarom zou ik een man willen die profiteert van een vrouw?
pi_215307830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 08:50 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind het bijna een beetje creepy hoe slecht TS hier mee om kan gaan
Iemand mag best even kwaad zijn. Het is niet alsof ik dat ben na tig jaar.
pi_215307839
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 08:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mijn tip: probeer niet iedereen om je heen te veranderen, maar zoek de verandering in jezelf. Want jij bent de enige waar je controle over hebt.

Ga maar eens die mannen swipen waar je zogezegd geen kans bij maakt. Wie weet gaat er een wereld voor je open.
Die match ik niet. Ik doe het wel af en toe.
pi_215307856
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 08:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom? Bij dit soort gelegenheden lijkt het mij eerlijker om de rekening te delen of dat ieder voor zichzelf betaalt.
Gelegenheden? Nee, de eerste date hoort op rekening van de man te zijn. Zodra er exclusiviteit is trakteer ik met regelmaat.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:37:08 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215307890
De meeste mannen zoeken een vrouw die een gezellig en betrouwbaar is. Die houdt van intimiteit en er een beetje leuk uitziet. Hoeft geen model te zijn maar gewoon aantrekkelijk.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:38:05 #127
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_215307915
Veel seks.
Lekker eten.
Geen gezeur.

Waarvan voor de lange termijn #3 de belangrijkste is.
pi_215307921
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 08:08 schreef halfway het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat jij het niet helemaal snapt.
En jij kan mij vast uitkeggen hoe het dan wel zit.
pi_215307956
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:38 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Veel seks.
Lekker eten.
Geen gezeur.

Waarvan voor de lange termijn #3 de belangrijkste is.
Dat hebben mannen bij mij sowieso. Maar veel mannen zijn lui in het huishouden hoor ik, en dan gaan vrouwen zeuren. Want een man hoort een gelijkwaardige partner te zijn.

Als een man evenveel inbrengt als ik qua huishoudelijk werk en inkomen, mij met respect behandelt en niet ongepast bezig is met anderen is er vanuit mijn kant geen kritiek.
pi_215307978
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef Hexagon het volgende:
De meeste mannen zoeken een vrouw die een gezellig en betrouwbaar is. Die houdt van intimiteit en er een beetje leuk uitziet. Hoeft geen model te zijn maar gewoon aantrekkelijk.
Nou, dat ben wel. Ik ben dol op intimiteit maar wel pas als ik de enige ben.
pi_215308052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:35 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Gelegenheden? Nee, de eerste date hoort op rekening van de man te zijn. Zodra er exclusiviteit is trakteer ik met regelmaat.
:? :? :?
pi_215308054
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:40 schreef Cheestrings het volgende:

[..]

Als een man evenveel inbrengt als ik qua huishoudelijk werk en inkomen, mij met respect behandelt en niet ongepast bezig is met anderen is er vanuit mijn kant geen kritiek.
Zeg je nu dat een man een gelijk inkomen moet hebben aan die van jou, en zo niet heb je daar kritiek op?

Of is dat een slip of the finger?
Hell To The Liars
pi_215308070
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:20 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten. Ik durfde me voor het eerst weer open te stellen. Ik zei nog tegen een vriendin dat ik langzaam weer begon te geloven in de liefde. En dan wordt mij in mijn gezicht verteld dat hij met anderen wil daten en zit ik HEM te troosten terwijl hij huilt, terwijl ik de vloer onder mij zie wegvallen.
Je idee van daten is gewoon heel verschillend van hoe anderen tegen (online) daten aankijken. Voor de meeste mensen is daten niet meer dan een eerste check of er iets kan ontstaan. Gewoon laagdrempelig een drankje doen, lol hebben en kijken of er chemie is. En als de chemie er niet is, snel door naar de volgende.

Jij daarentegen hebt een rigoureuze screening waar de meeste mannen al bij afvallen. En degene die overblijft ben je al zwaar emotioneel in geïnvesteerd. Zelfs zo erg dat je je bedrogen voelt als hij op jullie eerste date zegt dat hij ook met andere vrouwen date.

Het is gewoon niet gebruikelijk om al tijdens je eerste date als zo’n claim op iemand te leggen.
pi_215308088
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
:? :? :?
Basis galantheid. De man trakteert.
pi_215308120
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Je idee van daten is gewoon heel verschillend van hoe anderen tegen (online) daten aankijken. Voor de meeste mensen is daten niet meer dan een eerste check of er iets kan ontstaan. Gewoon laagdrempelig een drankje doen, lol hebben en kijken of er chemie is.

Jij hebt een rigoureuze screening waar de meeste mannen al bij afvallen. En degene die overblijft ben je al zwaar emotioneel in geïnvesteerd. Zelfs zo erg dat je je bedrogen voelt als hij op jullie eerste date zegt dat hij ook met andere vrouwen date.

Het is gewoon niet gebruikelijk om al tijdens je eerste date als zo’n claim op iemand te leggen.
Het bovenste deel klopt helemaal.

Het tweede deel niet. Ik ben niet boos omdat hij met andere vrouwen wil daten,maar boos omdat hij mij voorloog dat hij dat niet deed en daarna manipulatief handelde. Als hij tijdens de chatfase eerlijk was geweest had ik de date niet geaccepteerd. Voor mij is een lange zoensessie de grens voor daten met anderen.

Ik werk behoorlijk veel en heb geen tijd om met elke match op date te gaan. Of uberhaupt geld om 5x per week uit eten te gaan. Daarom screen ik vooraf veel.
pi_215308126
Deze vrouw/TS heeft zoveel rode vlaggen.

Zelfreflectie.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215308147
Als hij en ik alleen koffie hadden gedronken was er vanuit mijn kant geen claim geweest. Die was er pas na het zoenen en de intensieve gesprekken ervoor.

Een man die ik amper heb gesproken, en waar ik bij het afscheid een snelle kus van krijg, claim ik niet, want dan was er nog geen intimiteit.
pi_215308149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:55 schreef schommelstoel het volgende:
Deze vrouw/TS heeft zoveel rode vlaggen.

Zelfreflectie.
Oh, vertel het ons.
pi_215308154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:58 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Oh, vertel het ons.
Reflecteer je eigen posts eens.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:59:28 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215308157
Mijn God, ze is nog steeds boos _O-
pi_215308169
Maar je hebt dus echt tegen een vriendin gezegd dat je weer in de liefde begon te geloven nadat een kerel een paar uurtjes tegen je aam heeft zitten ouwehoeren en je hem op de bek hebt gepakt?

Hij is een zwakke lul, maar jij zit er ook gewoon veels te snel veels te diep in.
-nee-
pi_215308176
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn God, ze is nog steeds boos _O-
Nee hoor. Ik ben net wakker en reageer op posts. Mijn boosheid is gezakt.
pi_215308183
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Reflecteer je eigen posts eens.
Reflecteren OP.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:04:31 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215308185
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik ben net wakker en reageer op posts. Mijn boosheid is gezakt.
Je schrijft het zelf in post 135. Maar laat me je niet storen.
pi_215308195
Is dit een afsplitsing van Mikeytt?
pi_215308202
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:54 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Het bovenste deel klopt helemaal.

Het tweede deel niet. Ik ben niet boos omdat hij met andere vrouwen wil daten,maar boos omdat hij mij voorloog dat hij dat niet deed en daarna manipulatief handelde. Als hij tijdens de chatfase eerlijk was geweest had ik de date niet geaccepteerd. Voor mij is een lange zoensessie de grens voor daten met anderen.

Ik werk behoorlijk veel en heb geen tijd om met elke match op date te gaan. Of uberhaupt geld om 5x per week uit eten te gaan. Daarom screen ik vooraf veel.
Doe er mee wat je wil, maar na een eerste date is het echt raar om al zo gekwetst te zijn omdat iemand je ‘bedrogen’ heeft. Je weet niks van die kerel en hebt alleen maar met hem gechat. Waarom ga je er dan blind vanuit dat hij te vertrouwen was?

Zie die eerste dates voor wat ze zijn: een hele grove kam. Weinig tijd hoeft geen probleem te zijn, je hebt altijd wel een halfuurtje voor een kop koffie toch? En als je zo makkelijk gekwetst ben, ga dan ook nog even niet zoenen of seksen.
pi_215308205
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:01 schreef Marsenal het volgende:
Maar je hebt dus echt tegen een vriendin gezegd dat je weer in de liefde begon te geloven nadat een kerel een paar uurtjes tegen je aam heeft zitten ouwehoeren en je hem op de bek hebt gepakt?

Hij is een zwakke lul, maar jij zit er ook gewoon veels te snel veels te diep in.
Nee, dat interpreteer je anders. Ik vond heel lang uberhaupt niemand leuk, dit was de eerste keer dat ik op date ben gegaan en het niet afzegde.

En ja, ik zit er dieper in omdat ik dus aan de poort al flink selecteer. Een date is voor mij een resultaat van die screening, niet een eerste ontmoeting. Zie het als een sollicitatiegesprek nadat je eerst 90% hebt afgewezen.
pi_215308216
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Doe er mee wat je wil, maar na een eerste date is het echt raar om al zo gekwetst te zijn omdat iemand je ‘bedrogen’ heeft. Je weet niks van die kerel en hebt alleen maar met hem gechat. Waarom ga je er dan blind vanuit dat hij te vertrouwen was?

Zie die eerste dates voor wat ze zijn: een hele grove kam. Weinig tijd hoeft geen probleem te zijn, je hebt altijd wel een halfuurtje voor een kop koffie toch? En als je zo makkelijk gekwetst ben, ga dan ook nog even niet zoenen of seksen.
Het gaat niet om "bedrogen". Dat zei ik al.

Nee, want het is geen half uur. Veel mannen willen halverwege afspreken dus dan voeg je daar ook al twee keer reistijd aan toe.
pi_215308227
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Nee, dat interpreteer je anders. Ik vond heel lang uberhaupt niemand leuk, dit was de eerste keer dat ik op date ben gegaan en het niet afzegde.

En ja, ik zit er dieper in omdat ik dus aan de poort al flink selecteer. Een date is voor mij een resultaat van die screening, niet een eerste ontmoeting. Zie het als een sollicitatiegesprek nadat je eerst 90% hebt afgewezen.
Jij ziet het als een sollicitatiegesprek waarbij 90% al is afgewezen. Hij ziet het als een oriënterend gesprek bij een van de vele potentiële werkgevers.
pi_215308240
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef Cheestrings het volgende:

[..]

Deze methode is natuurlijk wel een manier die totaal niet werkt. Je zal eerst iemand moeten ontmoeten met wie je chemie hebt, en daarna moet je pas kijken of je een date met diegene krijgt. Vooraf screenen werkt niet, want mannen gaan dan gewoon hun best doen om door die screening te komen, en dan zien ze wel verder, eventueel nadat ze je borsten hebben gezien.

Maar dating via profieltjes en rigoreus screenen, en dan verbaasd zijn dat het niet opschiet, ja duh.
-nee-
pi_215308241
Ik ga vanaf nu wel op de gewoonlijke manier daten. Minder chatten en alle intimiteit afhouden (op een vluchtige kus en knuffel na) totdat hij in mij investeert. Maar ik heb nog steeds weinig tijd, dus tenzij ze naar mij toe komen blijft het zo dat ik niet met Jan en Alleman afspreek, alleen de profielen waar ik echt warm van word.
pi_215308253
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Basis galantheid. De man trakteert.
Als een man jou uitvraagt,dan is dat normaal.
Maar dit is geen uitstapje. Dit is een kennismakingsgesprek.
Je hebt een hele hoop poeha bij je en je maakt een hele hoop kouwe drukte om niks.
En wat heb je er nu mee bereikt.
Je zit hier al een dag of twee anoniem op een forum te blazen en te klagen.
De man in kwestie is verder gegaan met zijn leven.
Waarom doe jij dat niet?
pi_215308261
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:08 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Jij ziet het als een sollicitatiegesprek waarbij 90% al is afgewezen. Hij ziet het als een oriënterend gesprek bij een van de vele potentiële werkgevers.
Ook als hij dat zo ziet is het geen stijl om tegen een werkgever te zeggen dat je ook verderkijkt naar iets beters.
pi_215308269
Sorry hoor maar ik vind het veel drama om bijna niks
pi_215308275
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Als een man jou uitvraagt,dan is dat normaal.
Maar dit is geen uitstapje. Dit is een kennismakingsgesprek.
Je hebt een hele hoop poeha bij je en je maakt een hele hoop kouwe drukte om niks.
En wat heb je er nu mee bereikt.
Je zit hier al een dag of twee anoniem op een forum te blazen en te klagen.
De man in kwestie is verder gegaan met zijn leven.
Waarom doe jij dat niet?
Dat is jouw interpretatie. Ik doe dat niet.

Het kennismakingsgesprek hadden we bij het videobellen al. Dit was puur om te zien of de fysieke klik er was.
pi_215308281
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry hoor maar ik vind het veel drama om bijna niks
Ik vind langdurig zoenen niet "niks".
pi_215308331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:10 schreef Cheestrings het volgende:
Ik ga vanaf nu wel op de gewoonlijke manier daten. Minder chatten en alle intimiteit afhouden (op een vluchtige kus en knuffel na) totdat hij in mij investeert.
Als je denkt dat ‘emotionele chantage’ werkt voor jou moet je dat vooral doen...

Ik heb eerder de indruk dat mensen die zo’n instelling hebben bij daten vooral zichzelf ‘afhankelijk’ maken...

Als hij dan voor het etentje alles betaald, mag hij dan ook seks met je hebben of blijft het enkel bij handwerk tenzij het ook een sterrenrestaurant is?

Ik denk dat iedere ‘normale’ man die uiteindelijk wel graag een leuke relatie zoekt met een partner met wie hij op persoon vlak matched, snel afhaakt en je overblijf met de ‘restjes’ van de kneuzenkermis die de dating-wereld voor boven-de-dertig toch vaak is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215308344
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Dat is jouw interpretatie. Ik doe dat niet.

Het kennismakingsgesprek hadden we bij het videobellen al. Dit was puur om te zien of de fysieke klik er was.
Ja, dat weet mijn kat ook.
Jij vindt het dan normaal dat de man trakteert. Omdat zoiets galant is.
Wat heeft dit te maken met die fysieke klik?
Je hebt het continue over jezelf, over jouw eisen, over jouw 'kwaliteiten', over jouw wensen.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:19:22 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215308346
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Jeetje. Als ik me druk moet maken om alle mannen met wie ik dat heb gedaan en nooit een relatie heb gekregen dan kan ik topics vol schrijven. _O-
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:20:35 #160
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215308354
quote:
totdat hij in mij investeert.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:40 schreef Cheestrings het volgende:
een man hoort een gelijkwaardige partner te zijn.
:?
pi_215308355
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Als je denkt dat ‘emotionele chantage’ werkt voor jou moet je dat vooral doen...

Ik heb eerder de indruk dat mensen die zo’n instelling hebben bij daten vooral zichzelf ‘afhankelijk’ maken...

Als hij dan voor het etentje alles betaald, mag hij dan ook seks met je hebben of blijft het enkel bij handwerk tenzij het ook een sterrenrestaurant is?

Ik denk dat iedere ‘normale’ man die uiteindelijk wel graag een leuke relatie zoekt met een partner met wie hij op persoon vlak matched, snel afhaakt en je overblijf met de ‘restjes’ van de kneuzenkermis die de dating-wereld voor boven-de-dertig toch vaak is.
Ik heb pas seks als ik in een relatie zit, en zeker niet omdat ee man 20 euro heeft betaald voor een pastagerecht.
pi_215308358
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[..]
:?
Investeert qua tijd, emotie, en monogamie.
pi_215308360
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Jeetje. Als ik me druk moet maken om alle mannen met wie ik dat heb gedaan en nooit een relatie heb gekregen dan kan ik topics vol schrijven. _O-
Omdat jij mij niet bent en ik jou niet ben. Iedereen is anders.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:22:19 #164
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215308362
Alsof de gemiddelde man op een of andere influencer zit te wachten. :')

Ja om een paar keer te neuken misschien. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215308363
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, dat weet mijn kat ook.
Jij vindt het dan normaal dat de man trakteert. Omdat zoiets galant is.
Wat heeft dit te maken met die fysieke klik?
Je hebt het continue over jezelf, over jouw eisen, over jouw 'kwaliteiten', over jouw wensen.
En hij voor zichzelf over de zijne. Als die klik er niet was hadden we niet ellenlang gezoend.
pi_215308366
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Maar waarom doe je dat dan bij een eerste date?
pi_215308370
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Alsof de gemiddelde man op een of andere influencer zit te wachten. :')

Ja om een paar keer te neuken misschien. _O-
Ik heb geen idee, de meeste eisenlijsten op apps klinken vaak wel zo.
pi_215308375
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Maar waarom doe je dat dan bij een eerste date?
Omdat ik voelde dat we een band hadden, waarschijnlijk onterecht, na al het intensieve contact.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:24:35 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215308379
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:22 schreef Cheestrings het volgende:
Als die klik er niet was hadden we niet ellenlang gezoend.
Zo werkt het niet hoor. Sorry. Vooral niet als je een eerste of tweede date hebt. _O- Je hebt echt te hoge verwachtingen bij zoiets.
pi_215308385
Deze TS is gewoon een trol mensen?
Je kan niet zo naïef en blind zijn toch?
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:25:21 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215308392
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
Er is niet echt wat beters te doen nu.
pi_215308394
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Zo werkt het niet hoor. Sorry. Vooral niet als je een eerste of tweede date hebt. _O- Je hebt echt te hoge verwachtingen bij zoiets.
Grappig want ik date al meerdere decennia en meestal was het zo dat een man mij erna vroeg om exclusiviteit.
pi_215308399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
Nou, jij weet vast hoe ik het wél moet aanpakken.
pi_215308401
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:25 schreef Ama het volgende:

[..]
Er is niet echt wat beters te doen nu.
True.

Ik ga 2 eitjes voor op brood bakken, met kaas natuurlijk.
En 2 hele dooiers, dat is het lekkerst.
pi_215308406
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:23 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Omdat ik voelde dat we een band hadden, waarschijnlijk onterecht, na al het intensieve contact.
Tja ik zou dat niet zo snel doen bij een eerste date
pi_215308408
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:26 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Nou, jij weet vast hoe ik het wél moet aanpakken.
In je vorige topic al een aantal adviezen geplaatst.

Je begint het type te worden dat alleen antwoorden wil dat het verwacht, en als je dat niet krijgt snap je het niet.

Eigenlijk net zoals je date verwachtingen.
pi_215308411
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja ik zou dat niet zo snel doen bij een eerste date
Ik ook niet meer. Minder chatten, minder intimiteit.
pi_215308452
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ook als hij dat zo ziet is het geen stijl om tegen een werkgever te zeggen dat je ook verderkijkt naar iets beters.
Maar jij zou het wel elegant vinden om tegen je werkgever in spe een flink pakket met eisen op zijn bureau te gooien?
"Ik wil deze bureaustoel, dat bureau, en ik drink alleen koffie van dat en dat merk, en o ja, ik wil alleen dit merk pleepapier op de wc."
Steeds opnieuw zonder aarzelen aangeven waar de ander in de fout gaat, maar hand in eigen boezem steken ho maar.
Volgens mij ben jij een enorme narcist met een hele ernstige vorm van hoogmoedswaanzin.
pi_215308470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar jij zou het wel elegant vinden om tegen je werkgever in spe een flink pakket met eisen op zijn bureau te gooien?
"Ik wil deze bureaustoel, dat bureau, en ik drink alleen koffie van dat en dat merk, en o ja, ik wil alleen dit merk pleepapier op de wc."
Steeds opnieuw zonder aarzelen aangeven waar de ander in de fout gaat, maar hand in eigen boezem steken ho maar.
Volgens mij ben jij een enorme narcist met een hele ernstige vorm van hoogmoedswaanzin.
Doe ik dat? Nee. Maar ik selecteer wel vooraf. Jij reageert ook niet op vacatures waar je voor 80 uur onder het minimumloon verdient.

Mij een narcist noemen is wel behoorlijk een Godwinmoment.
pi_215308476
quote:
Ik ga vanaf nu wel op de gewoonlijke manier daten. Minder chatten en alle intimiteit afhouden (op een vluchtige kus en knuffel na) totdat hij in mij investeert. Maar ik heb nog steeds weinig tijd, dus tenzij ze naar mij toe komen blijft het zo dat ik niet met Jan en Alleman afspreek, alleen de profielen waar ik echt warm van word.
Dat lijkt me verstandig. Succes! :)
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:36:54 #181
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215308486
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ahh thnx voor deze tip , nu weet ik van wie deze gebande user een kloon is ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215308555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Doe ik dat? Nee. Maar ik selecteer wel vooraf. Jij reageert ook niet op vacatures waar je voor 80 uur onder het minimumloon verdient.

Ondanks al je selecties vooraf, kom je toch nog voor verrassingen te staan.
Nou, dan ben je geen narcist, maar hebt misschien een of andere vorm van autisme.
Jij wilt het liefst een man die al op maat is gemaakt voor jou. In kant en klaar verpakking dus zogezegd.
Zo werkt dat echt niet. En dat zeg ik, die nog geen uur ervaring heeft met daten zoals jij dat nu doet.

Trouwens, wat heeft A. Hitler hier nou weer mee te maken?
pi_215308621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:25 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Grappig want ik date al meerdere decennia en meestal was het zo dat een man mij erna vroeg om exclusiviteit.
Het grappige aan datingwereld is dat mensen die hun expertise baseren op dat ze al tientallen jaren vrijwel voortdurend aan het daten zijn en een enorme hoeveelheid datepartners gehad hebben, niet bepaalde de beste raadgevers zijn wat betreft 'stabiele relaties' of 'exclusiviteit'...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215308727
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Het grappige aan datingwereld is dat mensen die hun expertise baseren op dat ze al tientallen jaren vrijwel voortdurend aan het daten zijn en een enorme hoeveelheid datepartners gehad hebben, niet bepaalde de beste raadgevers zijn wat betreft 'stabiele relaties' of 'exclusiviteit'...
Meerdere relaties van 3+ jaar kunnen heel goed bestaan naast veel dateervaring.
pi_215308735
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ondanks al je selecties vooraf, kom je toch nog voor verrassingen te staan.
Nou, dan ben je geen narcist, maar hebt misschien een of andere vorm van autisme.
Jij wilt het liefst een man die al op maat is gemaakt voor jou. In kant en klaar verpakking dus zogezegd.
Zo werkt dat echt niet. En dat zeg ik, die nog geen uur ervaring heeft met daten zoals jij dat nu doet.

Trouwens, wat heeft A. Hitler hier nou weer mee te maken?
Ik vind het gek dat je met zulke heftige diagnoses strooit bij ienand die gewoon heel serieus datet.
pi_215308890
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 12:08 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik vind het gek dat je met zulke heftige diagnoses strooit bij ienand die gewoon heel serieus datet.
En ik vind het raar dat jij, met minimaal 20 jaar ervaring in datingland, nog steeds zo gigantisch op je bek gaat.
Hoe was dat motto van die verzekering ook al weer? "Successen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."

Begrijp me niet verkeerd, ik juich het alleen maar toe als een vrouw zich kritisch en sterk en onafhankelijk opstelt.
Maar jij zit nu al twee dagen lang te zaniken over een kerel die je hebt geïdealiseerd omdat hij in het echie ontzettend tegenviel.

En dat wordt ook nog eens bijzonder gedetailleerd door jou hier uitgelegd. Kortom, je zit die man gewoon publiekelijk af te zeiken.
Serieus daten? M'n neus! :wtf:
pi_215308997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:32 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik viel in de eerste instantie op zijn karakter, dat dus volledig anders bleek.
Dat is wat anders ja. Maae dan is uiterlijk niet primair
Life is a highway...let's ride it!
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 13:01:20 #188
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215309093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Cheestrings het volgende:
Nee, dat is het niet.
pi_215309690
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef Cheestrings het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste mannen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mannen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle vrouwen in mijn omgeving worden afgewezen door een man die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mannen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jutta Leerdam niet voor Ruud van ICT gaat, maar voor Jake Paul. En Doutzen gaat met een bekende DJ, en niet met Kees van de administratie. Toch lijkt het voor deze mannen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde dame vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast haar eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de mannelijke eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als vrouw in godsnaam nog goed genoeg?
Het is schokkend om te zien hoe erg een deel van de bevolking gehersenspoeld is door beïnvloeders.
Ik volg geen enkele beïnvloeder en zit op geen enkele "sociale" media, m.u.v. LinkedIn voor mijn zakelijke netwerk.

Sinds ik Facebook en Twitter gedag heb gezegd lijkt het alsof steeds meer mensen steeds verwrongender wereldbeelden er op na houden.

Terug naar jouw situatie: als op dit datingapps te weinig normale mannen te vinden zijn zou ik naar een ander platform gaan. En als inmiddels alle datingapps zo zijn: kunnen de normale mannen hier dan even reageren hoe ze te bereiken zijn? (ik ben zelf al 100 jaar getrouwd en niet meer op de hoogte hoe dit gaat).
  Spellchecker zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:26:42 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215309695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:05 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Als dit het spel is trek ik me terug.
Misschien niet zo'n gek idee.

Ga gewoon iets leuks doen.
Met je zus of met een vriendin.
Nieuwe schoenen kopen, ergens koffie drinken.
pi_215309874
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:34 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Die match ik niet. Ik doe het wel af en toe.
Maar schat je dan niet jezelf te hoog in kwa uiterlijk? Geen idee, ik weet niet hoe je eruit ziet, laat staan op foto’s… maar als mannen je al geen kans geven met swipen… Mannen werken toch vaker met een sleepnet.

Al geldt dat denk ik weer niet voor mannen die door hebben dat ze gericht kunnen swipen. Maar dat is dan die 10% die niet eens voldoende tijd hebben om met de leukste vrouwen met wie ze matchen te daten. Dat is weer op een andere manier frustrerend…

Jij lijkt zelf heel erg te kijken naar opleiding en status, maar voor mannen is dat helemaal niet zo relevant. Mannen zoeken doorgaans toch iemand die ze aantrekkelijk vinden en waarmee ze het leuk kunnen hebben.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:51:44 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_215309887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:25 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ja, en dan tóch alleen zijn.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:57:43 #193
16180 crew  CoolGuy
pi_215309942
Oh trouwens, wat een man zoekt? Een vrouw die niet onzeker is, die niet gebukt gaat onder het gewicht van een enorme rugzak aan negatieve ervaringen, die niet rancuneus is, die niet negatief wordt over de mannen waar ze zelf mee op date gaat als blijkt dat ze zelf niet voorzichtig genoeg was...eigenlijk gewoon alles wat TS is zoeken mannen niet.
pi_215310141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar schat je dan niet jezelf te hoog in kwa uiterlijk? Geen idee, ik weet niet hoe je eruit ziet, laat staan op foto’s… maar als mannen je al geen kans geven met swipen… Mannen werken toch vaker met een sleepnet.

Al geldt dat denk ik weer niet voor mannen die door hebben dat ze gericht kunnen swipen. Maar dat is dan die 10% die niet eens voldoende tijd hebben om met de leukste vrouwen met wie ze matchen te daten. Dat is weer op een andere manier frustrerend…

Jij lijkt zelf heel erg te kijken naar opleiding en status, maar voor mannen is dat helemaal niet zo relevant. Mannen zoeken doorgaans toch iemand die ze aantrekkelijk vinden en waarmee ze het leuk kunnen hebben.
Oneens. Al mijn hoogopgeleide vrienden willen uiteindelijk ook een vrouw op hun niveau. Opleiding maakt mannen die laagopgeleid zijn niks uit, dat klopt. Maar veel mannen met een universitair diploma willen een sparringpartner.

Verder hoor ik van meerdere mannen dat ik de girl nextdoorlook heb. Dus knap genoeg en benaderbaar. En niet elke man heeft een sleepnet of zit uberhaupt dagelijks op apps.
pi_215310144
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
Oh trouwens, wat een man zoekt? Een vrouw die niet onzeker is, die niet gebukt gaat onder het gewicht van een enorme rugzak aan negatieve ervaringen, die niet rancuneus is, die niet negatief wordt over de mannen waar ze zelf mee op date gaat als blijkt dat ze zelf niet voorzichtig genoeg was...eigenlijk gewoon alles wat TS is zoeken mannen niet.
Dan moeten die mannen die negatieve ervaringen niet en masse creeren.
pi_215310150
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, en dan tóch alleen zijn.
Ja, want ik blijf niet in relaties die niet meer werken om maar niet alleen te zijn.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:51:07 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215310304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:24 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Dan moeten die mannen die negatieve ervaringen niet en masse creeren.
Dan is natuurlijk een vrij kansloze vraag. Niemand heeft daar namelijk controle over.

Het enige waar je invloed op hebt is je eigen houding tov mannen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:52:59 #198
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_215310312
Ik ken OP nog steeds niet maar als ze overal waar ze komt hondenpoep ruikt moet ze misschien even onder haar eigen schoenen kijken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:58:02 #199
16180 crew  CoolGuy
pi_215310342
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan is natuurlijk een vrij kansloze vraag. Niemand heeft daar namelijk controle over.

Het enige waar je invloed op hebt is je eigen houding tov mannen.
Ja maar als dat laatste waar is betekent dat dat TS het bij zichzelf moet zoeken, en daar is ze niet zo goed in.
pi_215310432
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:23 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Oneens. Al mijn hoogopgeleide vrienden willen uiteindelijk ook een vrouw op hun niveau. Opleiding maakt mannen die laagopgeleid zijn niks uit, dat klopt. Maar veel mannen met een universitair diploma willen een sparringpartner.

Verder hoor ik van meerdere mannen dat ik de girl nextdoorlook heb. Dus knap genoeg en benaderbaar. En niet elke man heeft een sleepnet of zit uberhaupt dagelijks op apps.
Ik ken jouw vrienden niet. En ik baseer mij ook liever op onderzoeken die zijn gedaan naar hoe mannen en vrouwen daten. Niet alleen omdat anders de sample size te klein is, maar ook omdat je dan het risico hebt op sociaal wenselijke antwoorden waar je geen reet mee kan.

Zelf ben ik universitair afgestudeerd, dus het is overigens ook niet zo dat ik in een mbo bubble zit. Integendeel.

Natuurlijk wil je wel een vrouw waarmee je het leuk hebt en is het daarom dat een vrouw met een lage intelligentie (wat los staat van opleiding, ik ken vrouwen die een universitaire graad hebben die nog steeds niet heel intelligent zijn en waar geen normaal gesprek mee te voeren is) niet snel zal matchen. In ieder geval niet bij mij (ENTP hier, ook wel: debater). Maar zoiets merk je al op de app, of bij het afstappen op een vrouw. Dan loopt het gesprek niet en dan ben je snel genezen.

Maar ik heb weldegelijk relaties gehad met vrouwen die MBO opgeleid waren (sterker nog: de vrouw met wie ik nooit uitgepraat was en met wie ik de meest interessante gesprekken had was mbo opgeleid). Echter, al mijn exen (voor zover ik het weet iig) waren ondernemer, of zijn het later geworden. Net als ik. Dus het is veel belangrijker hoe je beiden in het leven staat.

Het woord ‘sparringpartner’ is ook een woord dat veel meer past bij wat een vrouw zal zoeken. Dus ik vrees toch echt dat je teveel denkt vanuit het vrouwelijk perspectief. En dan ook wellicht teveel wat mannen tegen jou zeggen invult vanuit dat perspectief en vertaalt naar iets waar ze zichzelf wellicht geheel niet in herkennen.

Verder schreef ik niet dat iedere man een sleepnet heeft. Integendeel. Ik schreef ‘vaker’. Maar bedenk je goed dat op de apps de concurrentie voor de leukste mannen net zo goed fors is. En dat probeer ik je duidelijk te maken. Mijn exen zouden niet als benaderbaar worden omschreven. Nou ja, sommigen wel inmiddels… Niet omdat ze arrogant zijn ofzo, maar omdat hele knappe vrouwen nu eenmaal niet als zodanig worden gezien.

En wat merk je nou op de apps als je een gewilde man bent: dat je ook die ‘onbenaderbare’ vrouwen in je matchlijst hebt staan. Raad eens waar mannen dan hun aandacht op richten…

Voordat die apps bestonden merkte je als sociaal vaardige man dat overigens ook al (o, wat heb ik daar profijt van gehad…), maar met de apps is er simpelweg een verschuiving gekomen. Die heel fijn uitpakt voor sommigen en minder goed voor anderen.
pi_215310460
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:25 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ja, want ik blijf niet in relaties die niet meer werken om maar niet alleen te zijn.
Waarschijnlijk staat die man waar je nu pissig over bent exact zo in het leven. Maar hem verwijt je dat en je betrekt het op jezelf.

Niet doen.
pi_215310634
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:38 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
En jij kan mij vast uitkeggen hoe het dan wel zit.
Ik zal het mijn vrouw vragen na 36 jaar
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215310690
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk staat die man waar je nu pissig over bent exact zo in het leven. Maar hem verwijt je dat en je betrekt het op jezelf.

Niet doen.
Dan had hij dat netjes kunnen afhandelen ipv zo.
  Spellchecker zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:55:58 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215310784
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:46 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Maar dat deed hij niet.

En doorrrrr.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:11:29 #205
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215310937
quote:

[..]
Kan, maar niet alle mannen zijn netjes en dat is niet te veranderen door jouw handelingen.
pi_215310964
quote:

[..]
Ik heb jouw avonturen in het verleden niet gevolgd, dus geen idee waar je het over hebt.

Maar als ik het een beetje in moet schatten hadden jullie niet eens een relatie, maar zaten jullie in de kennismakingsperiode. Tsja, dan laat iemand wel eens een nare kant zien.

Eens temeer een reden om blij te zijn dat hij tijdig zijn nare kant liet zien toch?

Kom op zeg, er zijn zat leuke mannen. Je bent eind 30, dus er zijn genoeg leuke tweedekansjes die weer op de markt komen. Pre-yelled at (*). ;)

(*) vanavond met een goede fles wijn even naar de laatste special kijken van Ali Wong. Voel je je na afloop een stuk beter. Waarschijnlijk…
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:23:15 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_215311003
TS gaat niet meer reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')