abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215305461
Blijkbaar is het doel van de meeste mannen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mannen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle vrouwen in mijn omgeving worden afgewezen door een man die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mannen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jutta Leerdam niet voor Ruud van ICT gaat, maar voor Jake Paul. En Doutzen gaat met een bekende DJ, en niet met Kees van de administratie. Toch lijkt het voor deze mannen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde dame vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast haar eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de mannelijke eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als vrouw in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305490
Dat beeld heb ik helemaal niet.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215305518
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Filosoofert het volgende:
Dat beeld heb ik helemaal niet.
Ik heb het idee dat veel mannen hele hoge eisen hebben en zelfs iemand die meer verdient dan zij en hun grootste supporter is afwijzen als ze denken dat ze iemand kunnen krijgen met nog meer status.
pi_215305520
Blijkbaar is het doel van de meeste vrouwen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende vrouwen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mannen in mijn omgeving worden afgewezen door een vrouw die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel vrouwen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze vrouwen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde man vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijn eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de vrouwelijk eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als man in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305525
Reverse psychology topic dit.
pi_215305527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat veel mannen hele hoge eisen hebben en zelfs iemand die meer verdient dan zij en hun grootste supporter is afwijzen als ze denken dat ze iemand kunnen krijgen met nog meer status.
Zullen vast mannen zijn die dat doen en denken.

Maar ook vrouwen.

Ik denk dat de meeste ruuds van ICT gewoon een lieve vrouw of man willen.
pi_215305556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Evangelion het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste vrouwen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende vrouwen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mannen in mijn omgeving worden afgewezen door een vrouw die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel vrouwen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze vrouwen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde man vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijn eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de vrouwelijk eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als man in godsnaam nog goed genoeg?
Ik ga voor een man met dezelfde achtergrond en interesses. Ik zou niet gelukkig zijn met Jake of Sunnery.
pi_215305575
Blijkbaar is het doel van de meeste mensen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mensen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mensen in mijn omgeving worden afgewezen door een mens dat zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mensen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze mensen niet uit te maken. Als ze een intelligent, verzorgd mens vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijnhaarhen eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als mens in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305584
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:54 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Zullen vast mannen zijn die dat doen en denken.

Maar ook vrouwen.

Ik denk dat de meeste ruuds van ICT gewoon een lieve vrouw of man willen.
Als ik kijk naar de man van mijn vorige thread heeft hij een zeer middelmatig uiterlijk, een zeer middelmatig kanaal waar hij niet veel mee verdient, en een scala aan onzekerheden, maar op de een of andere manier is een vrouw met een succesvolle carriere, haar eigen geld, en een iets bovengemiddeld uiterlijk niet genoeg. Nee, het moet perfect zijn.
pi_215305587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ga voor een man met dezelfde achtergrond en interesses. Ik zou niet gelukkig zijn met Jake of Sunnery.
Daarom is het goed dat Doutzen dat wel is
pi_215305590
Ik denk dat mannen en vrouwen door alle ontwikkelingen steeds meer uit elkaar groeien.
En dat degenen die krampachtig blijven vasthouden aan het romantisch ideaal van een monogame relatie die levenslang duurt niet meer van deze tijd is.
pi_215305613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Als ik kijk naar de man van mijn vorige thread heeft hij een zeer middelmatig uiterlijk, een zeer middelmatig kanaal waar hij niet veel mee verdient, en een scala aan onzekerheden, maar op de een of andere manier is een vrouw met een succesvolle carriere, haar eigen geld, en een iets bovengemiddeld uiterlijk niet genoeg. Nee, het moet perfect zijn.
Ow ik vind hem wel bovengemiddeld in alles. Hij zou ook niet moeten settelen met minder
pi_215305619
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:58 schreef Filosoofert het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste mensen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mensen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mensen in mijn omgeving worden afgewezen door een mens dat zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mensen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze mensen niet uit te maken. Als ze een intelligent, verzorgd mens vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijnhaarhen eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als mens in godsnaam nog goed genoeg?
Grappige lemming, maar laten we wel wezen, de meeste vrouwen willen een man die weet hoe een scheermes en een kam werkt, die bijdraagt aan het huishouden naast een carriere op gelijkwaardig niveau als het hare.
pi_215305629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen door alle ontwikkelingen steeds meer uit elkaar groeien.
En dat degenen die krampachtig blijven vasthouden aan het romantisch ideaal van een monogame relatie die levenslang duurt niet meer van deze tijd is.
Wojo veel mensen niet meer van deze tijd dus
pi_215305633
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ow ik vind hem wel bovengemiddeld in alles. Hij zou ook niet moeten settelen met minder
In alles? Hij heeft een hbo diploma, is qua uiterlijk geen hoogstandje, en kan leuk schrijven maar dat is het wel.
pi_215305638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Grappige lemming, maar laten we wel wezen, de meeste vrouwen willen een man die weet hoe een scheermes en een kam werkt, die bijdraagt aan het huishouden naast een carriere op gelijkwaardig niveau als het hare.
Lijkt me niet meer dan normaal
pi_215305645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
In alles? Hij heeft een hbo diploma, is qua uiterlijk geen hoogstandje, en kan leuk schrijven maar dat is het wel.
Je doet hem tekort
pi_215305646
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb oprecht geen enkele seksuele interesse in andere mannen als ik een relatie heb. Voor mij zijn het dan gewoon vrienden, maar ik heb geen behoefte aan meer.
pi_215305658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Je doet hem tekort
Ik ben hoger opgeleid en verdien meer dan hij, dus ik hoef niet tegen hem op te kijken. Voor mij is hij niet bovengemiddeld.
pi_215305673
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Daarom is het goed dat Doutzen dat wel is
Ik denk dat het leven als extreem knappe influencer ook heel vermoeiend is. Je moet zoveel laten om er zo uit te zien.
pi_215305678
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ben hoger opgeleid en verdien meer dan hij, dus ik hoef niet tegen hem op te kijken. Voor mij is hij niet bovengemiddeld.
:O
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:06:48 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215305702
Poeh, wat kan jij toch slecht tegen afwijzing.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:09:12 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215305736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Dat was anders wel genoeg om met hem te zoenen, je te verliezen in romantische gedachten zonder nog rekening te houden met een negatiever scenario en ook al is hij (nu ineens) maar zo zo, je kunt er alsnog niet tegen dat je hem niet doorzag.

Net als alle andere mannen uit alle andere verhalen onder alle andere namen. Same shit, different day.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:12:08 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215305773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Dan vraagt een mens zich toch af hoe het komt dat jij je zo obsessief bezighoudt met een man die op alle vlakken tekortschiet.
Huilen dan.
pi_215305808
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat was anders wel genoeg om met hem te zoenen, je te verliezen in romantische gedachten zonder nog rekening te houden met een negatiever scenario en ook al is hij (nu ineens) maar zo zo, je kunt er alsnog niet tegen dat je hem niet doorzag.

Net als alle andere mannen uit alle andere verhalen onder alle andere namen. Same shit, different day.
Hij stond gelijk aan mij. Iemand die ver boven mij zou staan op deze vlakken zou ik niet eens naar rechts swipen, omdat ik geen kans maak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')