abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215305461
Blijkbaar is het doel van de meeste mannen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mannen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle vrouwen in mijn omgeving worden afgewezen door een man die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mannen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jutta Leerdam niet voor Ruud van ICT gaat, maar voor Jake Paul. En Doutzen gaat met een bekende DJ, en niet met Kees van de administratie. Toch lijkt het voor deze mannen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde dame vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast haar eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de mannelijke eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als vrouw in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305490
Dat beeld heb ik helemaal niet.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215305518
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Filosoofert het volgende:
Dat beeld heb ik helemaal niet.
Ik heb het idee dat veel mannen hele hoge eisen hebben en zelfs iemand die meer verdient dan zij en hun grootste supporter is afwijzen als ze denken dat ze iemand kunnen krijgen met nog meer status.
pi_215305520
Blijkbaar is het doel van de meeste vrouwen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende vrouwen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mannen in mijn omgeving worden afgewezen door een vrouw die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel vrouwen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze vrouwen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde man vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijn eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de vrouwelijk eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als man in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305525
Reverse psychology topic dit.
pi_215305527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat veel mannen hele hoge eisen hebben en zelfs iemand die meer verdient dan zij en hun grootste supporter is afwijzen als ze denken dat ze iemand kunnen krijgen met nog meer status.
Zullen vast mannen zijn die dat doen en denken.

Maar ook vrouwen.

Ik denk dat de meeste ruuds van ICT gewoon een lieve vrouw of man willen.
pi_215305556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Evangelion het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste vrouwen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende vrouwen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mannen in mijn omgeving worden afgewezen door een vrouw die zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel vrouwen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze vrouwen niet uit te maken. Als ze een intelligente, verzorgde man vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijn eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de vrouwelijk eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als man in godsnaam nog goed genoeg?
Ik ga voor een man met dezelfde achtergrond en interesses. Ik zou niet gelukkig zijn met Jake of Sunnery.
pi_215305575
Blijkbaar is het doel van de meeste mensen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mensen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mensen in mijn omgeving worden afgewezen door een mens dat zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mensen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze mensen niet uit te maken. Als ze een intelligent, verzorgd mens vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijnhaarhen eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als mens in godsnaam nog goed genoeg?
pi_215305584
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:54 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Zullen vast mannen zijn die dat doen en denken.

Maar ook vrouwen.

Ik denk dat de meeste ruuds van ICT gewoon een lieve vrouw of man willen.
Als ik kijk naar de man van mijn vorige thread heeft hij een zeer middelmatig uiterlijk, een zeer middelmatig kanaal waar hij niet veel mee verdient, en een scala aan onzekerheden, maar op de een of andere manier is een vrouw met een succesvolle carriere, haar eigen geld, en een iets bovengemiddeld uiterlijk niet genoeg. Nee, het moet perfect zijn.
pi_215305587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ga voor een man met dezelfde achtergrond en interesses. Ik zou niet gelukkig zijn met Jake of Sunnery.
Daarom is het goed dat Doutzen dat wel is
pi_215305590
Ik denk dat mannen en vrouwen door alle ontwikkelingen steeds meer uit elkaar groeien.
En dat degenen die krampachtig blijven vasthouden aan het romantisch ideaal van een monogame relatie die levenslang duurt niet meer van deze tijd is.
pi_215305613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Als ik kijk naar de man van mijn vorige thread heeft hij een zeer middelmatig uiterlijk, een zeer middelmatig kanaal waar hij niet veel mee verdient, en een scala aan onzekerheden, maar op de een of andere manier is een vrouw met een succesvolle carriere, haar eigen geld, en een iets bovengemiddeld uiterlijk niet genoeg. Nee, het moet perfect zijn.
Ow ik vind hem wel bovengemiddeld in alles. Hij zou ook niet moeten settelen met minder
pi_215305619
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:58 schreef Filosoofert het volgende:
Blijkbaar is het doel van de meeste mensen op datingapps (en laat ik het hier houden op de apps gericht op een relatie) het vinden van de aller- aller- beste partner. Maar wanneer is het genoeg? Ik ken veel middelmatig uitziende mensen met een hele normale intelligentie/baan die het idee hebben dat zij een influencer met modellenlooks en dito salaris kunnen scoren als ze maar lang genoeg swipen. Talloze knappe, succesvolle mensen in mijn omgeving worden afgewezen door een mens dat zich niet wil binden. Het lijkt niet uit te maken wat je van je leven maakt, hoe knap je bent, voor veel mensen is alleen nog een jong, knap model goed genoeg.

Maar we weten allemaal dat Jake Paul niet voor Floor van ICT gaat, maar voor Jutta Leerdam En een bekende DJ gaat met Doutzen, en niet met Karin van de administratie. Toch lijkt het voor deze mensen niet uit te maken. Als ze een intelligent, verzorgd mens vinden, die dagelijks heerlijk voor ze kookt, ze elke dag motiveert en becomplimenteert, die ze niets te kort laat komen op seksueel gebied en die daarnaast zijnhaarhen eigen leven heeft en niet afhankelijk van ze is, is het nog steeds niet genoeg; ze moeten en zullen verderswipen. Is dit nu wat zorgt voor de eenzaamheidscrisis? En wanneer ben je als mens in godsnaam nog goed genoeg?
Grappige lemming, maar laten we wel wezen, de meeste vrouwen willen een man die weet hoe een scheermes en een kam werkt, die bijdraagt aan het huishouden naast een carriere op gelijkwaardig niveau als het hare.
pi_215305629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen door alle ontwikkelingen steeds meer uit elkaar groeien.
En dat degenen die krampachtig blijven vasthouden aan het romantisch ideaal van een monogame relatie die levenslang duurt niet meer van deze tijd is.
Wojo veel mensen niet meer van deze tijd dus
pi_215305633
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ow ik vind hem wel bovengemiddeld in alles. Hij zou ook niet moeten settelen met minder
In alles? Hij heeft een hbo diploma, is qua uiterlijk geen hoogstandje, en kan leuk schrijven maar dat is het wel.
pi_215305638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Grappige lemming, maar laten we wel wezen, de meeste vrouwen willen een man die weet hoe een scheermes en een kam werkt, die bijdraagt aan het huishouden naast een carriere op gelijkwaardig niveau als het hare.
Lijkt me niet meer dan normaal
pi_215305645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
In alles? Hij heeft een hbo diploma, is qua uiterlijk geen hoogstandje, en kan leuk schrijven maar dat is het wel.
Je doet hem tekort
pi_215305646
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb oprecht geen enkele seksuele interesse in andere mannen als ik een relatie heb. Voor mij zijn het dan gewoon vrienden, maar ik heb geen behoefte aan meer.
pi_215305658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Je doet hem tekort
Ik ben hoger opgeleid en verdien meer dan hij, dus ik hoef niet tegen hem op te kijken. Voor mij is hij niet bovengemiddeld.
pi_215305673
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Daarom is het goed dat Doutzen dat wel is
Ik denk dat het leven als extreem knappe influencer ook heel vermoeiend is. Je moet zoveel laten om er zo uit te zien.
pi_215305678
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ben hoger opgeleid en verdien meer dan hij, dus ik hoef niet tegen hem op te kijken. Voor mij is hij niet bovengemiddeld.
:O
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:06:48 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215305702
Poeh, wat kan jij toch slecht tegen afwijzing.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:09:12 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215305736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Dat was anders wel genoeg om met hem te zoenen, je te verliezen in romantische gedachten zonder nog rekening te houden met een negatiever scenario en ook al is hij (nu ineens) maar zo zo, je kunt er alsnog niet tegen dat je hem niet doorzag.

Net als alle andere mannen uit alle andere verhalen onder alle andere namen. Same shit, different day.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:12:08 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215305773
quote:

[..]
Dan vraagt een mens zich toch af hoe het komt dat jij je zo obsessief bezighoudt met een man die op alle vlakken tekortschiet.
Huilen dan.
pi_215305808
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat was anders wel genoeg om met hem te zoenen, je te verliezen in romantische gedachten zonder nog rekening te houden met een negatiever scenario en ook al is hij (nu ineens) maar zo zo, je kunt er alsnog niet tegen dat je hem niet doorzag.

Net als alle andere mannen uit alle andere verhalen onder alle andere namen. Same shit, different day.
Hij stond gelijk aan mij. Iemand die ver boven mij zou staan op deze vlakken zou ik niet eens naar rechts swipen, omdat ik geen kans maak.
pi_215305816
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dan vraagt een mens zich toch af hoe het komt dat jij je zo obsessief bezighoudt met een man die op alle vlakken tekortschiet.
Niet te kort schiet maar simpelweg gelijk is aan mij. Niet extreem veel knapper, rijker, succesvoller. Gewoon middelmatig.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:17:03 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215305844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef CoolGuy het volgende:

Huh ik kom hier te weinig denk ik. Wie is dit dan?
Huilen dan.
pi_215305877
Ik zoek precies wat in de op staat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:22:41 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_215305911
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Poeh, wat kan jij toch slecht tegen afwijzing.
Ik ken OP niet maar klinkt idd als maximale nicegirls-materiaal.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_215305914
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zoek precies wat in de op staat
Dan ben jij een van de weinigen. De meeste mannen zoeken een trophy wife.
pi_215305924
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Ik ken OP niet maar klinkt idd als maximale nicegirls-materiaal.
Ik ben geen nice girl.
pi_215305947
quote:

[..]
Zoals jij deze man omschrijft is nogal hautain. Denk je echt dat wanneer hij wel voor jou gekozen zou hebben, dat je dan gelukkig zou zijn? Nu maar ook nog over 5 of over 10 jaar?
Is het niet eerder dat het jou ontzettend dwars zit dat deze man, waar jij eigenlijk een beetje op neerkijkt, jou heeft afgewezen? Of ben je gewoon ontzettend wanhopig aangezien je er nog steeds mee bezig bent.

Als je op zoek gaat, echt serieus zoekt naar een levenspartner, zal je toch water bij de wijn moeten doen.
Geven en nemen en niet onderhandelen met een denkbeeldig mes op tafel. Dat schrikt iedereen af.
pi_215305998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zoals jij deze man omschrijft is nogal hautain. Denk je echt dat wanneer hij wel voor jou gekozen zou hebben, dat je dan gelukkig zou zijn? Nu maar ook nog over 5 of over 10 jaar?
Is het niet eerder dat het jou ontzettend dwars zit dat deze man, waar jij eigenlijk een beetje op neerkijkt, jou heeft afgewezen? Of ben je gewoon ontzettend wanhopig aangezien je er nog steeds mee bezig bent.

Als je op zoek gaat, echt serieus zoekt naar een levenspartner, zal je toch water bij de wijn moeten doen.
Geven en nemen en niet onderhandelen met een denkbeeldig mes op tafel. Dat schrikt iedereen af.
Ik heb geen idee. Ik was gelukkig geweest als hij voor mij gekozen had en mij niet steeds vergeleek met 100 anderen. Ik vind hem zeker geen mislukkeling, maar ook niet succesvoller dan ikzelf. Op sommige vlakken heb ik meer succes, op andere vlakken weer hij. Ik zag mezelf altijd als gelijke tot hij mij het gevoel gaf dat ik minderwaardig was aan elke andere match. Dus ben ik gekrenkt? Zeker. Ik had verwacht dat hij mij gezien mijn intelligentie, carriere, en onze gemeenschappelijke interesses als een goede match zou zien, als iemand gelijk aan hem. Ook omdat hij nou niet de knapste is, dacht ik dat uiterlijk voor hem niet het hoogste goed was. Niet dat ik lelijk ben, maar hij leek me niet het type dat een vrouw aan zijn arm zou hebben om mee te pronken.

Kijkend naar mijn exen waren die allemaal hoger opgeleid en zagen ze er goed uit. Toch kozen zij voor mij. En dan is het pijnlijk als een man die op veel vlakken gemiddeld is in jouw gezicht zegt " ik kijk nog verder voor beter".
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:39:56 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306027
Je was zijn type niet. Dat hoeft verder niks te maken te hebben met gelijk niveau.
pi_215306035
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:39 schreef Lienekien het volgende:
Je was zijn type niet. Dat hoeft verder niks te maken te hebben met gelijk niveau.
Ik was zijn type overduidelijk wel bij het matchen, bij het praten, en bij het zoenen. Maar blijkbaar keek hij ook op me neer.

Ik heb weleens dates gehad waarbij het overduidelijk mijn type niet was. Dan dronken we een drankje en namen we afscheid van elkaar. Was dat gebeurd dan had ik een dag gebaald en dan was ik verder gegaan. Ik heb ooit zo'n date gehad met een man die in alles mijn droomman was. Die heeft mij afgewezen. Pijnlijk, maar hij heeft me niet aan het lijntje gehouden, openlijk vergeleken met anderen, het idee gegeven dat ik minderwaardig was, en mijn grenzen genegeerd. Die heeft mij heel beleefd en netjes afgewezen en daar ben ik nooit boos op geweest.
pi_215306038
:')
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:42:10 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306040
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:41 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik was zijn type overduidelijk wel bij het matchen, bij het praten, en bij het zoenen. Maar blijkbaar keek hij ook op me neer.

Ik heb weleens dates gehad waarbij het overduidelijk mijn type niet was. Dan dronken we een drankje en namen we afscheid van elkaar.
Misschien had hij even tijd nodig om zijn conclusie te trekken.
pi_215306046
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Misschien had hij even tijd nodig om zijn conclusie te trekken.
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al. Ik vertelde hem geen nieuwe dingen. Hij had me al op beeld gezien. Achteraf maakte hij wel rare opmerkingen, dat ik mijn drankje te zelfverzekerd beetpakte (?)

Ik vond hem juist anders in het echt. Zijn laatste video was al ouder en hij had beduidend dunner haar en was veel magerder. Ik had juist heel recente foto's. En ik had een lekker luchtje op terwijl hij zweette.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:46:05 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al.
Wist hij al, maar nu maakte hij je irl mee. En toen trok hij zijn conclusie.
pi_215306055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:15 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij stond gelijk aan mij. Iemand die ver boven mij zou staan op deze vlakken zou ik niet eens naar rechts swipen, omdat ik geen kans maak.
Hoe weet jij zo zeker of hij gelijk aan jou staat? Dat lijkt mij namelijk een subjectieve persoonlijke aanname. Mischien ben jij wel degene die alles andersom ziet en te hoog grijpt. Ik zeg dit omdat naar mijn ervaring mannen meestal al erg content zijn met de eerste kandidate die wel wilt. En dan zijn ze een blij ei. Zolang de vrouwelijke helft het niet afbreekt blijven ze samen. Het zijn in de praktijk vnl vrouwen die op alles iets aan te merken hebben. En nooit kunnen settlen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:47:33 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306056
Is toch wel een beetje gek om aan te nemen dat alles wat voorafging aan de eerste date wel moest leiden tot een serieuze relatie.
pi_215306057
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al.
Nee dat is absoluut niet waar. Non-verbale communicatie is digitaal niet over te brengen.
Je bleek, gaandeweg de reallife date, simpelweg geen match te zijn voor hem.

Daar hoef je hem niet om naar beneden te halen.
Je was het niet voor hem. Get over it. Next.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_215306058
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wist hij al, maar nu maakte hij je irl mee. En toen trok hij zijn conclusie.
En dat had hij ook dat eerste uur kunnen doen voor hij me zoende. Hij had netjes een kop koffie kunnen doen en toen weg kunnen gaan. In plaats daarvan wilde hij nog een tweede date, maar wel als hij anderen kon daten.
pi_215306061
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Hoe weet jij of hij gelijk aan jou staat? Dat lijkt mij namelijk een erg subjectieve aanname. Mischien ben jij wel degene die alles andersom ziet en te hoog grijpt?
Puur qua opleiding, carriere en uiterlijk.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:48:36 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306063
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
En dat had hij ook dat eerste uur kunnen doen voor hij me zoende. Hij had netjes een kop koffie kunnen doen en toen weg kunnen gaan. In plaats daarvan wilde hij nog een tweede date, maar wel als hij anderen kon daten.
Ja, zo is het gegaan. Jammer dan, maar waarschijnlijk maar beter zo.
pi_215306064
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Is toch wel een beetje gek om aan te nemen dat alles wat voorafging aan de eerste date wel moest leiden tot een serieuze relatie.
Ik niet. Ik ben tot nu toe altijd spot on geweest met mijn inschattingen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:48:54 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215306065
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Wat een complete onzin, de meeste mannen zoeken helemaal geen 'trophy wife' maar een Floor of Karin zonder al te veel drama en die niet bij de eerste beste tegenslag righting de volgende gaat.
Echter denken de Floor en Karin dat ze een bovengemiddelde man aan de haak kunnen slaan die eigenlijk geen relatiemateriaal is en ver boven hun 'league' is.

Dit topic is daar een prima voorbeeld van.
pi_215306066
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:44 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tijd? Waarom zou hij die nodig hebben? Alles wat hij zag op die date wist hij al. Ik vertelde hem geen nieuwe dingen. Hij had me al op beeld gezien. Achteraf maakte hij wel rare opmerkingen, dat ik mijn drankje te zelfverzekerd beetpakte (?)

Ik vond hem juist anders in het echt. Zijn laatste video was al ouder en hij had beduidend dunner haar en was veel magerder. Ik had juist heel recente foto's. En ik had een lekker luchtje op terwijl hij zweette.
Tuurlijk meid. En dan zou je alsnog voor hem gaan, als hij niet zo stom was geweest om jou af te wijzen.
Je zit gewoon vol rancune.
pi_215306068
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:47 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]
Nee dat is absoluut niet waar. Non-verbale communicatie is digitaal niet over te brengen.
Je bleek, gaandeweg de reallife date, simpelweg geen match te zijn voor hem.

Daar hoef je hem niet om naar beneden te halen.
Je was het niet voor hem. Get over it. Next.
Op video wel hoor. Ik heb een vriendin in het buitenland. Wij videobelden eerst een jaar voor we elkaar in het echt zaten en het was alsof we elkaar al jaren kenden.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:50:21 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306069
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:48 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik niet. Ik ben tot nu toe altijd spot on geweest met mijn inschattingen.
Ja, all die relaties die zo geweldig zijn verlopen. Waarin je zo gelukkig was en met respect werd behandeld.
pi_215306071
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tuurlijk meid. En dan zou je alsnog voor hem gaan, als hij niet zo stom was geweest om jou af te wijzen.
Je zit gewoon vol rancune.
Natuurlijk had ik dat gedaan. Ik ontken dat niet. Maar het is niet alsof me daar een halfgod stond die om elke vinger 50 Jutta Leerdam's had gewonden.
pi_215306075
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, all die relaties die zo geweldig zijn verlopen. Waarin je zo gelukkig was en met respect werd behandeld.
Op mijn ex die is vreemdgegaan na was iedereen respectvol. Ik ken weinig mensen die geen vreemdgaande exen hebben. Ik heb ook geen ruzie met of rancune naar mijn exen. De vreemdganger bood laatst nog zijn excuses aan,maar daar heb ik niet op gereageerd. De rest volg ik op Instagram.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:52:43 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306078
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Op mijn ex die is vreemdgegaan na was iedereen respectvol.
De ex van de kopstoot, het geld, zijn rotkind, die na jou hertrouwde met zijn ex?
pi_215306082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De ex van de kopstoot, het geld, zijn rotkind, die na jou hertrouwde met zijn ex?
Ik probeer te snappen waar je het over hebt, al twee threads lang, maar ik begrijp deze verwijzing niet. Mis ik een film?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:53:58 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306084
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Op mijn ex die is vreemdgegaan na was iedereen respectvol. Ik ken weinig mensen die geen vreemdgaande exen hebben. Ik heb ook geen ruzie met of rancune naar mijn exen. De vreemdganger bood laatst nog zijn excuses aan,maar daar heb ik niet op gereageerd. De rest volg ik op Instagram.
Als je geen rancune hebt naar je ex waarom zou je dan in godesnaam rancune hebben naar een flapdrol met wie je niet verder dan date 1 bent gekomen?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:54:42 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:53 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik probeer te snappen waar je het over hebt, al twee threads lang, maar ik begrijp deze verwijzing niet. Mis ik een film?
Ja, het is goed met je. Wordt vanzelf duidelijk.
pi_215306088
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je geen rancune hebt naar je ex waarom zou je dan in godesnaam rancune hebben naar een flapdrol met wie je niet verder dan date 1 bent gekomen?
Omdat mijn ex en ik al een behoorlijke tijd uit elkaar zijn en dit vers is. Toentertijd had ik ook rancune naar hem, natuurlijk.
pi_215306091
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ok, ik zie het wel gebeuren?
pi_215306101
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ok, ik zie het wel gebeuren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Omdat mijn ex en ik al een behoorlijke tijd uit elkaar zijn en dit vers is. Toentertijd had ik ook rancune naar hem, natuurlijk.
Daarnaast had ik een jarenlange relatie met mijn ex, die tegen het einde niet lekker liep. Mijn ex ging vreemd met iemand van zijn sportclub. Hij was niet bewust op zoek naar "beter" of daar vocaal over tegen mij.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:57:28 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:54 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
N.a.v. je TT: deze man zocht niet jou en zoekt weer verder. Zoek zelf ook weer verder, i.p.v. jezelf zinloze vragen te blijven stellen.
pi_215306112
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
N.a.v. je TT: deze man zocht niet jou en zoekt weer verder. Zoek zelf ook weer verder, i.p.v. jezelf zonloze vragen te blijven stellen.
Het interesseert me verder ook weinig wie hij uiteindelijk datet. Zij treft geen blaam. Het irriteert me dat hij zijn excuses niet aanbiedt. Het irriteert me dat ik na deze date ook niet meer op andere dates durf, omdat ik bang ben weer zo voorgelogen te worden.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:01:22 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306124
Ja, dat is het risico van het spel.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:02:39 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215306130
Jeetje TS laat het los en ga door met je leven.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:03:34 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215306135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:59 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Het interesseert me verder ook weinig wie hij uiteindelijk datet. Zij treft geen blaam. Het irriteert me dat hij zijn excuses niet aanbiedt. Het irriteert me dat ik na deze date ook niet meer op andere dates durf, omdat ik bang ben weer zo voorgelogen te worden.
Nou als je door dit al niet meer durft verder te daten dan stel je je wel een beetje aan hoor. Sorry.
Your beauty never ever scared me.
pi_215306141
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:03 schreef Ama het volgende:

[..]
Nou als je door dit al niet meer durft verdere te daten dan stel je je wel een beetje aan hoor. Sorry.
Het is meer de combinatie van het vreemdgaan en daarna openlijk niet genoeg genoemd te worden.
pi_215306146
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:01 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat is het risico van het spel.
Als dit het spel is trek ik me terug. Ik wil me niet keer op keer minderwaardig voelen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:07:33 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:05 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Als dit het spel is trek ik me terug. Ik wil me niet keer op keer minderwaardig voelen.
Dat idee van ‘minderwaardig’ zit in jouw hoofd, dat doe je jezelf aan. Dat zou wel iets zijn om eens met een psycholoog te bespreken.
pi_215306167
Waarom ga je niet snel door naar de volgende kandidaat als deze je niet wilt?

Wat bedoelde je eigenlijk met hij begon te huilen in je vorige topic. Begon hij echt letterlijk met tranen te huilen. Of was je daar kleinerend naar hem toe. In dit laatste geval kan het ook wel iets over jezelf vertellen namelijk. Mischien ben je zelf geen leuke persoon?

Ik krijg een beetje christmastsunami vibes bij jou. En dat was inderdaad zelf een zeer toxische vrouw.
pi_215306176
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat idee van ‘minderwaardig’ zit in jouw hoofd, dat doe je jezelf aan. Dat zou wel iets zijn om eens met een psycholoog te bespreken.
Ik was erg tevreden met mezelf en wat ik bereikt had tot mijn ex vreemdging. Vervolgens walst deze man er nog overheen en zegt hij letterlijk dat hij beter wil ontmoeten.
pi_215306179
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:10 schreef WheatWaffles het volgende:

Wat bedoelde je eigenlijk met hij begon te huilen in je vorige topic. Begon hij echt letterlijk met tranen te huilen. Of was je daar kleinerend naar hem toe. In dit laatste geval kan het ook wel iets over jezelf vertellen namelijk. Mischien ben je zelf geen leuke persoon?

Ik krijg een beetje christmastsunami vibes bij jou. En dat was inderdaad zelf een zeer toxische vrouw.
Hij huilde met tranen en ik moest hem troosten met een knuffel...

En jij denkt dat ik zoveel leuke matches heb? De meeste gesprekken lopen vrij snel dood omdat ze weinig stof hebben, of ze zeggen niks. Ik ga pas op date als ik echt een klik voel.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:16:34 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306190
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:10 schreef WheatWaffles het volgende:

Dat was een hij. :')
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:18:35 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306199
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:12 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik was erg tevreden met mezelf en wat ik bereikt had tot mijn ex vreemdging. Vervolgens walst deze man er nog overheen en zegt hij letterlijk dat hij beter wil ontmoeten.
Jij noemt het ‘over je heen walsen’. Ik zie een flapdrol die je energie niet waard is. Waarom is hij ineens de ridder op het witte paard die je in de steek laat en jou als een zielig hoopje achterlaat?
pi_215306205
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij noemt het ‘over je heen walsen’. Ik zie een flapdrol die je energie niet waard is. Waarom is hij ineens de ridder op het witte paard die je in de steek laat en jou als een zielig hoopje achterlaat?
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten. Ik durfde me voor het eerst weer open te stellen. Ik zei nog tegen een vriendin dat ik langzaam weer begon te geloven in de liefde. En dan wordt mij in mijn gezicht verteld dat hij met anderen wil daten en zit ik HEM te troosten terwijl hij huilt, terwijl ik de vloer onder mij zie wegvallen.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:21:49 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215306213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:20 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten.
Je hebt voor jezelf te hoge verwachtingen gecreëerd. Leer ervan.
pi_215306215
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt voor jezelf te hoge verwachtingen gecreëerd. Leer ervan.
Ik ben het daar zeker mee eens. Ik idealiseerde hem.
pi_215306220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:20 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij was de eerste persoon met wie ik op date ging na een jaar. Daarvoor had ik meerdere dates afgezegd omdat ik het idee had dat ze niet serieus waren of niet echt moeite staken in mij leren kennen. Deze man kletste uren met mij, analyseerde dingen die ik eerder gezegd had, overlaadde me met complimenten.
Maar hij liet jou alles betalen omdat hij geen geld bij zich had.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 21:51 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hij heeft gestudeerd aan de schrijversvakschool. Hij is zeker niet bovengemiddeld slim, maar kan dingen gewoon goed verwoorden. Een van de dingen die tussen ons instonden was dat hij jaloers was op het feit dat ik gestudeerd heb aan de universiteit. Ook het feit dat ik zijn analyses weerkrachtte (wat hij mij vroeg te doen) hielpen niet mee. Wellicht was dat voor hem een reden om mij minderwaardig te laten voelen omdat hij bij mij dat gevoel had. Terwijl ik daar nooit iets over gezegd heb- alleen als ik mijn studententijd benoemde zei hij dat hij zich naast mij mislukt voelde. Hij had ook nooit geld en liet.mij betalen.
Daarom denk ik en sommige anderen hier dat jij een kloon bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215306251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij betaalde niks voor mij. Hij betaalde alleen zijn eigen eten en klaagde dat hij niet genoeg op zijn rekening had. Ik deed of mijn neus bloedde en toen haalde hij geld van zijn zakelijke rekening.

Ik ben gewend dat een man de eerste date trakteert. Zeker een succesvolle schrijver/youtuber.
pi_215306257
quote:

[..]
[..]

SPOILER
We hebben het nog over ons salaris gehad en hij zei dat hij heel krap zat en weinig budget had. Wat ik gek vond met zo'n kanaal.
pi_215306276
Gewoon niet zoeken op die swipe apps. Dat is toch nooit serieus, dat weet je van tevoren
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:21:12 #80
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_215306324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Net zo goed heb ik het idee dat er ook veel vrouwen rondlopen die weer (te) hoge eisen aan mannen stellen. Het lastige aan het internetera is dat de datingmarkt voor beide partijen schier oneindig lijkt en dat men altijd kan hopen dat het gras elders nog iets groener is.

Kortom, mensen zijn als het om serieus daten gaat almaar kritischer geworden en daarom wijzen we met z’n allen gemiddeld meer potentiële partners af. Het zou wellicht beter zijn als iedereen die graag een relatie wil de lat wat minder hoog legt, maar ik ben bang dat deze trend moeilijk is om te keren
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_215306342
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:27:10 #82
473584 Gretzl
pi_215306346
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Moest opeens aan dit leuke nummer denken dat qua thematiek echt perfect in dit topic en het vorige past. Ja toch, @Scorpion_17? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Gretzl op 19-10-2024 02:55:46 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_215306374
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:35 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Nee, hij betaalde niks voor mij. Hij betaalde alleen zijn eigen eten en klaagde dat hij niet genoeg op zijn rekening had. Ik deed of mijn neus bloedde en toen haalde hij geld van zijn zakelijke rekening.

Ik ben gewend dat een man de eerste date trakteert. Zeker een succesvolle schrijver/youtuber.
Het zit 'm in het woordje 'nooit' :{w
quote:
Hij had ook nooit geld en liet.mij betalen.
Alsof je al tig keer met 'm op stap bent geweest.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:38:18 #84
473584 Gretzl
pi_215306378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Love it dat je ook nog m’n favoriete band citeert O+

quote:
Trophy wives
I know they wander
And find a young young man
Trophy wives
I know they wander
Denk dat je wel redelijk gelijk hebt, al is het lastig om hier verregaande conclusies aan te vinden. Als het waar is dat de meeste mannen het liefst een Trophy Wife aan zich binden dat betekent het nog niet dat ze deze uiteindelijk zullen vinden. Vast genoeg mannen die in the end toch met minder genoegen moeten nemen, of alleen achter blijven. Omdat ze zelf idd doorsnee middelmaat zijn.

Omgekeerd kunnen vrouwen ook niet eeuwig blijven wachten op de perfecte partner. Als ze gezinsdromen hebben is er maar beperkte tijd. Zat vrouwen die hun eisenpakket naar beneden bij stellen om alsnog die kinderwens waar te kunnen maken
pi_215306387
Tja, ik doe t ook maar met minder, helaas zag die goed uitziende miljonair mij ook niet staan.
pi_215306410
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:55 schreef woxxel2 het volgende:
Gewoon niet zoeken op die swipe apps. Dat is toch nooit serieus, dat weet je van tevoren
Oneens. Mijn laatste drie relaties kwamen via apps.
pi_215306412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zit 'm in het woordje 'nooit' :{w
[..]
Alsof je al tig keer met 'm op stap bent geweest.
Ik heb hem twee keer gezien, en hij had het wel vaker over geld. Dat hij heel zuinig leefde. Ook bedelt hij altijd om donaties in zijn video's. Vandaar nooit.

Ik heb het idee dat hij wilde dat ik voor hem betaalde, maar dan was ik gewoon weggelopen.
pi_215306414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:38 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Love it dat je ook nog m’n favoriete band citeert O+
[..]
Denk dat je wel redelijk gelijk hebt, al is het lastig om hier verregaande conclusies aan te vinden. Als het waar is dat de meeste mannen het liefst een Trophy Wife aan zich binden dat betekent het nog niet dat ze deze uiteindelijk zullen vinden. Vast genoeg mannen die in the end toch met minder genoegen moeten nemen, of alleen achter blijven. Omdat ze zelf idd doorsnee middelmaat zijn.

Omgekeerd kunnen vrouwen ook niet eeuwig blijven wachten op de perfecte partner. Als ze gezinsdromen hebben is er maar beperkte tijd. Zat vrouwen die hun eisenpakket naar beneden bij stellen om alsnog die kinderwens waar te kunnen maken
Ik heb gelukkig geen sterke kinderwens. Als het komt prima, zo niet ook. Ik vind kinderen iets wat je krijgt in een stabiele langdurige relatie.
pi_215306418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:50 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb hem twee keer gezien, en hij had het wel vaker over geld.
Jaja :')
Het vorige topic ging over je eerste (en enige!) date met die snijboon.
.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 02:54:26 #90
473584 Gretzl
pi_215306424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:43 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
We hebben het nog over ons salaris gehad en hij zei dat hij heel krap zat en weinig budget had. Wat ik gek vond met zo'n kanaal.
Even de cijfers bekeken van dat YouTube-kanaal. Denk dat je de inkomsten die iemand kan genereren met aantal abonnees en views ernstig overschat. Met 20k abonnees, nieuwe video’s die vrij matig worden bekeken (die ene over Ali B die nu een maand uit is zit slechts op 16k) en oudere video’s die niet meer massaal worden gezien (de populairste heeft 379k) loopt ie echt niet binnen op advertenties hoor. Het zal op maandbasis hoogstens een leuk zakcentje zijn. Lang niet genoeg om van te leven.

Als je als Nederlandse YouTuber een riant fulltime salaris wil verdienen moet je tot de allergrootste vloggers behoren. Zij die maandelijks miljoenen views scoren. Zoals die gasten van Bankzitters en Enzo Knol.
pi_215306425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef woxxel2 het volgende:
Tja, ik doe t ook maar met minder, helaas zag die goed uitziende miljonair mij ook niet staan.
Je maakt nu een grap, maar waar vrouwen vaak realiteitszin hebben lijken zelfs de meest middelmatige mannen nog flinke eisenlijsten te hebben.

Laat een man op Hinge gezien met een combover, gele tanden, die in zijn profiel aangaf op zoek te zijn naar een "submissive feminine woman".
pi_215306427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:54 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Even de cijfers bekeken van dat YouTube-kanaal. Denk dat je de inkomsten die iemand kan genereren met aantal abonnees en views ernstig overschat. Met 20k abonnees, nieuwe video’s die vrij matig worden bekeken (die ene over Ali B die nu een maand uit is zit slechts op 16k) en oudere video’s die niet meer massaal worden gezien (de populairste heeft 379k) loopt ie echt niet binnen op advertenties hoor. Het zal op maandbasis hoogstens een leuk zakcentje zijn. Lang niet genoeg om van te leven.

Als je als Nederlandse YouTuber een riant fulltime salaris wil verdienen moet je tot de allergrootste vloggers behoren. Zij die maandelijks miljoenen views scoren. Zoals die gasten van Bankzitters en Enzo Knol.
Tsja, hij schrijft nog voor de krant. Verder geen idee. Ik zit bovenmodaal voor parttime en hij zei dat hij minder verdiende.
pi_215306428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Jaja :')
Het vorige topic ging over je eerste (en enige!) date met die snijboon.
Date ja. Maar we hebben ook gevideobeld, en tussendoor gepraat. En dan kom je ook dingen te weten.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 03:00:38 #94
473584 Gretzl
pi_215306433
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:55 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Tsja, hij schrijft nog voor de krant. Verder geen idee. Ik zit bovenmodaal voor parttime en hij zei dat hij minder verdiende.
Nou ja, het zegt eigenlijk voldoende dat hij ook nog die donaties nodig heeft. Als schrijver/youtuber met een beetje bekendheid ben je er financieel nog niet. Zoveel Nederlandse schrijvers die er nog een inkomstenbron naast moeten hebben omdat de boeken/artikelen niet genoeg opleveren.

En YouTuben lijkt dus simpelere geld verdienen dan het is. Ik volgde zijn kanaal vroeger veel toen de compagnon er nog bij zat. Voor m’n gevoel zat het 10-11 jaar geleden op het hoogtepunt, toen ze ook het allerslechtste lied uit de Nederlandse geschiedenis fileerden :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:50 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik heb hem twee keer gezien, en hij had het wel vaker over geld. Dat hij heel zuinig leefde. Ook bedelt hij altijd om donaties in zijn video's. Vandaar nooit..
pi_215306436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 02:57 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Date ja. Maar we hebben ook gevideobeld, en tussendoor gepraat.
Wow!
Wel twee keer ^O^
.
pi_215306440
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Wow!
Wel twee keer ^O^
Hoe is dat verder relevant? Ik zeg alleen maar wat hij aangaf. Zijn financiele situatie interesseert me verder weinig; ik vond het alleen raar dat hij geen enkele keer trakteerde die avond.
pi_215306442
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:00 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Nou ja, het zegt eigenlijk voldoende dat hij ook nog die donaties nodig heeft. Als schrijver/youtuber met een beetje bekendheid ben je er financieel nog niet. Zoveel Nederlandse schrijvers die er nog een inkomstenbron naast moeten hebben omdat de boeken/artikelen niet genoeg opleveren.

En YouTuben lijkt dus simpelere geld verdienen dan het is. Ik volgde zijn kanaal vroeger veel toen de compagnon er nog bij zat. Voor m’n gevoel zat het 10-11 jaar geleden op het hoogtepunt, toen ze ook het allerslechtste lied uit de Nederlandse geschiedenis fileerden :D
[..]

Hij heeft nu dikke ruzie met hem. Zegt ook wel genoeg.
pi_215306444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:02 schreef Cheestrings het volgende:
Hoe is dat verder relevant?
Voor onze kloon-radar.
.
pi_215306449
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Voor onze kloon-radar.
Ok, veel plezier ermee.

Nogmaals, ik zeg niet dat ik hem nu door en door ken. Ik benoem het omdat ik het idee heb, na deze thread, dat hij mij wilde gebruiken als mealticket en niet als serieuze date.
pi_215306457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Hoe is dit verder relevant?
.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 03:11:17 #101
473584 Gretzl
pi_215306458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef Cheestrings het volgende:

[..]
Ik ben ‘bevriend’ met zijn oude tafelgenoot op Facebook :P Altijd er vanuit gegaan dat het officiële statement destijds wel klopte. Maar vergeet niet dat als twee mensen privé of zakelijk uit elkaar gaan dat ze dan ook vaak allebei voor een deel schuldig zijn aan de breuk.

Verder lastig oordelen over iemand als je die niet persoonlijk kent. Op basis van jouw ene fysieke date met hem kun je simpelweg niet weten hoe hij zijn vrienden en familie behandelt. En je weet ook niet met zekerheid hoe hij zich bij dates met andere vrouwen heeft gedragen. Misschien was jullie ontmoeting een grote uitzondering.

Pas wanneer er meerdere vrouwen zich publiekelijk dan wel anoniem melden met een soortgelijk verhaal zouden wij kunnen stellen dat het aan zijn karakter ligt. Of zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')