't Is een grote poppenkast. Niet alleen van Trumps zijde, hoor. Daar maken de Dems zich net zo schuldig aan. Al dat debiele handjes schudden en baby's kussen en soep uitdelen en God weet ik wat nog wel niet meer,- houd er toch alsjeblieft een keer mee op. Ik zeg: 'Autodrop!'quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van campagne voeren…….
Wedden dat Harris dit nooit zou doen!? (je moet wat nu ze ook gewoon een interview heeft bezocht met iemand 'van het andere kamp'.)quote:
Het hoort er nu eenmaal bij en hij krijgt ontzettend veel aandacht juist omdat het Trump is die friet staat te bakken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is een grote poppenkast. Niet alleen van Trumps zijde, hoor. Daar maken de Dems zich net zo schuldig aan. Al dat debiele handjes schudden en baby's kussen en soep uitdelen en God weet ik wat nog wel niet meer,- houd er toch alsjeblieft een keer mee op. Ik zeg: 'Autodrop!'
quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:50 schreef Eagles89 het volgende:
Het gaat erom dat ik reageer op extreem zure reacties hier die een geniTale verkiezingsstunt afkraken
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef mcmlxiv het volgende:
Let op mensen, doen alsof je frietjes bakt in de slechtste en ook nog eens gesloten vreetschuur die je in de VS kunt vinden is een “geniale verkiezingsstunt”. Als vieze vette proleet je even vette volgers bevestigen in hun vaak falende voedingspatroon is natuurlijk inderdaad heel geniaal. Dat begrijp ik helemaal van de man die volgens hetzelfde kanariepietje heel grappig is.
Je lult weer eens uit je nek.quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.
... wat? Mensen zijn dom omdat ze niet de mening toebedeeld zijn dat 'vergeleken met de Europese variant van McDonalds, de McDonalds in de VS een Michelinster heeft (of zou moeten hebben, maak ik er dan maar van)'?quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
Hoi Chivaz, ik heb je in post 150 een vraag gesteld. Heb je al een antwoord?quote:
Nee joh! Musk is de onbaatzuchtige voorvechter van 'FREE SPEECH!' Daarom heeft hij Twitter ook gekochtquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:02 schreef AnneX het volgende:
Aha..het alternatief voor Musk.
Tja, dan is een miljoentje per dag goedkoper.
[ x ]
Val je toch lelijk door de mand lieve kanariepiet. 100% zeker op basis van een eenvoudig feit wat erg veel Amerika bezoekers wel herkennen. Je kent Europese mac’s en denkt, kom laat ik daar eens een burgertje halen. En dan ontdek je inderdaad het verschil. Hoe slecht Mcdonald’s is in vergelijking met Europa, maar vooral in vergelijking met andere fastfood restaurants. In-N-Out burger bijvoorbeeld of Five Guys. En als niet enorm burger fan, Del Taco of Panda Express. Waarbij overigens het sneue feit blijft dat bijna al het Amerikaanse eten vooral vet, zoet of zout, smerig en ongezond is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.
dit herken ik wel toen ik zelf in Ohio was een tiental jaar terug (geen vakantie, ik was er een paar maanden voor studie vanuit mn werk). een aantal mensen in onze groep was geen burger fan en we hebben die eerste weken op Subway broodjes geleefd. ook de lokale diners en een paar Sportsbars konden op verrassend veel NLse klandizie rekenen. wat de plaatselijke Mac betreft, die groep is er de eerste dag geweest en nooit meer terug gegaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Val je toch lelijk door de mand lieve kanariepiet. 100% zeker op basis van een eenvoudig feit wat erg veel Amerika bezoekers wel herkennen. Je kent Europese mac’s en denkt, kom laat ik daar eens een burgertje halen. En dan ontdek je inderdaad het verschil. Hoe slecht Mcdonald’s is in vergelijking met Europa, maar vooral in vergelijking met andere fastfood restaurants. In-N-Out burger bijvoorbeeld of Five Guys. En als niet enorm burger fan, Del Taco of Panda Express. Waarbij overigens het sneue feit blijft dat bijna al het Amerikaanse eten vooral vet, zoet of zout, smerig en ongezond is.
Waar ben ik zoal geweest? Washington, Detroit, Las Vegas, Atlanta, Los Angeles, Minnesota, Chicago. Enkel en alleen zakelijk, priv ken ik nogal wat landen met een veel plezieriger bevolking. De natuur is op veel plekken prachtig, de mensen helaas vaak niet.
Ik ben bang dat jouw zekerheden over jouw grote leider op evenveel feitelijkheden gebaseerd zijn als jouw zekerheid over mijn bezoeken aan de VS of de kwaliteit van Mcdonald’s.
Gewoon opnieuw een slimme zet van Trump om met schort en al die keuken in te duiken bij McDonalds.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentile president als fastfood minimumloon slaaf te acteren.
Hij heeft niet in de US gewoond. Alles wat hij post moet je 180 graden draaien en dan klopt het ongeveerquote:Op maandag 21 oktober 2024 03:57 schreef OMG het volgende:
Ben benieuwd waar hij dan heeft gewoond waar de McDonald's zo veel beter zijn dan die in Europa.
Dat filmpje komt van monday night raw en ze hadden daar een karakter genaamd Eugene. Eugene speelde een zwakzinnige, de maniertjes van Eugene als hij naar de ring gaat doet mij een beetje denken aan Tim Walz.quote:Op maandag 21 oktober 2024 05:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoi Chivaz, ik heb je in post 150 een vraag gesteld. Heb je al een antwoord?
Overigens: ik heb uit enkele van je posts begrepen dat je niet tot de groeperingen behoort die de naam van de Heer lichtzinnig gebruiken. Maar ik heb me vergist. Zo godsdienstig ben je nou ook weer niet.
De stuitende simpelheidquote:
De negativiteit in deze post is weer tenenkrommend lol.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentile president als fastfood minimumloon slaaf te acteren.
Ik zie het ook hoe ze koken, veel halffabrikaten etc. En dan de bergen boter, suiker en andere troep die ze gebruiken. De wat oudere gerechten zoals beef stew zijn wel heerlijk en relatief gezond. Maar als ik dan kijk naar gerechten zoals cola chicken of die lasagnas met zoveel kaas dat een stukje waarschijnlijk al 1000 calorien bevatten dan snap ik wel dat die mensen zo vies dik zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:38 schreef Fretwork het volgende:
Maar inderdaad, ook in mijn ervaring nagenoeg onmogelijk op de meeste plekken om een beetje betaalbaar, een beetje normaal te eten. Van breakfast burgers op fucking zoete broodjes tot gerechten met meer gram vet dan groenten
H niet zo negatief over de Amerikaanse vetmaak industrie die jaarlijks aan beide partijen miljoenen betaald om maar hun publiek vetter te kunnen voeden. Een erg figuurlijke uitwerking van animal farm waarbij het vetmesten van hun doelgroep prioriteit nummer 1 is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zie het ook hoe ze koken, veel halffabrikaten etc. En dan de bergen boter, suiker en andere troep die ze gebruiken.
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving….. Hoe ga je een cultuur veranderen die dit soort vette, zoete ongezonde troep beschouwt als een normale maaltijd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
H niet zo negatief over de Amerikaanse vetmaak industrie die jaarlijks aan beide partijen miljoenen betaald om maar hun publiek vetter te kunnen voeden. Een erg figuurlijke uitwerking van animal farm waarbij het vetmesten van hun doelgroep prioriteit nummer 1 is.
Heb je deze al gezien…zien..zien?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
Wat heeft Trump eigenlijk met de piemels van golfers? Is 'ie diep onzeker over zijn eigen pielemans ofzo?
Nu wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien…zien..zien?
AnneX in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5
Post # 93
Doorsnee onderbuikir.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.
[ x ]
De kosten die komen vaak terecht bij de niet te ver vooruitkijkende napraters van populisten waardoor die zichelf met hun nagekraaide narratief in de voet schieten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving….. Hoe ga je een cultuur veranderen die dit soort vette, zoete ongezonde troep beschouwt als een normale maaltijd?
Het is niet alleen de fastfood maar ook wat de mensen zelf eten. Kijk maar eens hoe er word gekookt in dat land, bergen boter en suiker en halffabrikaten. Het lijkt wel of iets vers maken daar een doodzonde is.
Het verhogen van het minimumloon gaat geen zoden aan de dijk zetten. Ook in Nederland zie je dat dit soort laagbetaalde baantjes steeds meer verdwijnen dankzij de automatisering. Nu zijn het de kassamedewerkers die hun baan verliezen. De volgende stap is het automatiseren van de drivethrough. Met het verhogen van het minimumloon word dit proces alleen maar versneld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De kosten die komen vaak terecht bij de niet te ver vooruitkijkende napraters van populisten waardoor die zichelf met hun nagekraaide narratief in de voet schieten.
Zoals we hier ook alweer zien dat Trump bij de Mac werkend als verkiezingstunt door Maga gepusht wordt. Terwijl de ontwijkende antwoorden over minimumloon door trump juist veel mensen met slecht betaalde jobs zou moeten triggeren om vooral niet op deze populist te stemmen.
McDonaldsquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is dan weer heel dom, als je wilt dat Harris gaat winnen dan moet je vooral deze franchisenemer aan gaan vallen.
Nogal een oneerlijke vraag ook. Random mensen die wel merken dat ze minder met hun geld kunnen doen dan voorheen die ga je vragen welke wetten Trump heeft ingesteld waardoor het toen beter ging.quote:
Ik heb wel wat smerigheid voorbij zien komen op het internet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
McDonalds
Breaking health code violation
Tsja.. denk dat het eerder een uitdaging is om er een te vinden die het niet gebroken heeft. Of naja niet per se alleen McDonalds, die lokale bedrijven daar zijn niet bepaald “too found” met zich houden eraan.
#murica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |