abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2024 @ 02:03:00 #201
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215327342
Let op mensen, doen alsof je frietjes bakt in de slechtste en ook nog eens gesloten vreetschuur die je in de VS kunt vinden is een “geniale verkiezingsstunt”. Als vieze vette proleet je even vette volgers bevestigen in hun vaak falende voedingspatroon is natuurlijk inderdaad heel geniaal. Dat begrijp ik helemaal van de man die volgens hetzelfde kanariepietje heel grappig is.
  maandag 21 oktober 2024 @ 02:03:43 #202
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215327346
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 02:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Welkom in de wondere wereld van campagne voeren…….
't Is een grote poppenkast. Niet alleen van Trumps zijde, hoor. Daar maken de Dems zich net zo schuldig aan. Al dat debiele handjes schudden en baby's kussen en soep uitdelen en God weet ik wat nog wel niet meer,- houd er toch alsjeblieft een keer mee op. Ik zeg: 'Autodrop!'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215327347
God wat zijn de druiven weer zuur lol.
  maandag 21 oktober 2024 @ 02:05:33 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215327353
quote:
6s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ x ]
Wedden dat Harris dit nooit zou doen!? (je moet wat nu ze ook gewoon een interview heeft bezocht met iemand 'van het andere kamp'.)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215327354
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef JAM het volgende:

[..]
't Is een grote poppenkast. Niet alleen van Trumps zijde, hoor. Daar maken de Dems zich net zo schuldig aan. Al dat debiele handjes schudden en baby's kussen en soep uitdelen en God weet ik wat nog wel niet meer,- houd er toch alsjeblieft een keer mee op. Ik zeg: 'Autodrop!'
Het hoort er nu eenmaal bij en hij krijgt ontzettend veel aandacht juist omdat het Trump is die friet staat te bakken.
pi_215327355
Wat vervelend toch, dat er tweets bestaan…
Trouwens gaat trump nu een Mercedes Benz in elkaar zetten uit de doos?
Fake photo op:
twitter
  maandag 21 oktober 2024 @ 02:11:43 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215327367
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 01:50 schreef Eagles89 het volgende:
Het gaat erom dat ik reageer op extreem zure reacties hier die een geniTale verkiezingsstunt afkraken
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215327368
Hier staan al die mensen voor te juichen:

twitter

twitter

Trump wil het minimum-loon niet verhogen, wil pensioenleeftijd verhogen naar 70 jaar, is tegen vakbonden, wil tarieven heffen waardoor alles duurder wordt, is voor belastingverlaging voor de rijken etc etc ...

Het MAGA-volk: *O* *O* *O*

Best dom .... :{w

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 21-10-2024 02:47:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215327510
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef mcmlxiv het volgende:
Let op mensen, doen alsof je frietjes bakt in de slechtste en ook nog eens gesloten vreetschuur die je in de VS kunt vinden is een “geniale verkiezingsstunt”. Als vieze vette proleet je even vette volgers bevestigen in hun vaak falende voedingspatroon is natuurlijk inderdaad heel geniaal. Dat begrijp ik helemaal van de man die volgens hetzelfde kanariepietje heel grappig is.
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.
pi_215327524
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.
Je lult weer eens uit je nek.

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 oktober 2024 @ 03:30:42 #211
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215327525
quote:

[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
... wat? Mensen zijn dom omdat ze niet de mening toebedeeld zijn dat 'vergeleken met de Europese variant van McDonalds, de McDonalds in de VS een Michelinster heeft (of zou moeten hebben, maak ik er dan maar van)'?

...wat?

...WAT?! :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215327549
Ben benieuwd waar hij dan heeft gewoond waar de McDonald's zo veel beter zijn dan die in Europa.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215327690
Lekker…weer bijna een topic vol met bewijzen, dat de campaign hun Presidents kandidaat langs het verkeerde loket stuurde: van alles kwam niet te sprake. Minimum loon, immigranten, taxes, healthcare, education en oh ja Economie in/exclusief tariffs.

twitter
pi_215327720
Nou, nog eentje dan! om het af te maken.
Het geweldige clubje ‘be prepared’ had een goed adres gekozen.
Om met pres. Bartlet te eindigen: “Next”.
twitter
pi_215327723
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef Chivaz het volgende:
God wat zijn de druiven weer zuur lol.
Hoi Chivaz, ik heb je in post 150 een vraag gesteld. Heb je al een antwoord?

Overigens: ik heb uit enkele van je posts begrepen dat je niet tot de groeperingen behoort die de naam van de Heer lichtzinnig gebruiken. Maar ik heb me vergist. Zo godsdienstig ben je nou ook weer niet.
pi_215327747
Het campaign team zou in zijn geheel ontslagen zijn bij de zoveelste blunder.
Tenminste, bij een ‘normale’ kandidaat.
Indien de kandidaat het besefte. Sic

Trouwens:ook de arrogantie, die eraf straalt: er wordt toch wel gewonnen.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 21-10-2024 05:59:25 ]
pi_215327759
Nou ja, soort zoekt soort, toch?

En die losers van die rechtsen hier maar achter blijven staan om 1 of ander debiele reden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215327763
Aha..het alternatief voor Musk.
Tja, dan is een miljoentje per dag goedkoper.

twitter
pi_215327785
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 06:02 schreef AnneX het volgende:
Aha..het alternatief voor Musk.
Tja, dan is een miljoentje per dag goedkoper.

[ x ]
Nee joh! Musk is de onbaatzuchtige voorvechter van 'FREE SPEECH!' Daarom heeft hij Twitter ook gekocht :+
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:00:23 #220
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215328070
quote:

[..]
Val je toch lelijk door de mand lieve kanariepiet. 100% zeker op basis van een eenvoudig feit wat erg veel Amerika bezoekers wel herkennen. Je kent Europese mac’s en denkt, kom laat ik daar eens een burgertje halen. En dan ontdek je inderdaad het verschil. Hoe slecht Mcdonald’s is in vergelijking met Europa, maar vooral in vergelijking met andere fastfood restaurants. In-N-Out burger bijvoorbeeld of Five Guys. En als niet enorm burger fan, Del Taco of Panda Express. Waarbij overigens het sneue feit blijft dat bijna al het Amerikaanse eten vooral vet, zoet of zout, smerig en ongezond is.

Waar ben ik zoal geweest? Washington, Detroit, Las Vegas, Atlanta, Los Angeles, Minnesota, Chicago. Enkel en alleen zakelijk, priv ken ik nogal wat landen met een veel plezieriger bevolking. De natuur is op veel plekken prachtig, de mensen helaas vaak niet.

Ik ben bang dat jouw zekerheden over jouw grote leider op evenveel feitelijkheden gebaseerd zijn als jouw zekerheid over mijn bezoeken aan de VS of de kwaliteit van Mcdonald’s.
pi_215328140
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentile president als fastfood minimumloon slaaf te acteren. :')
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:24:13 #222
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215328248
Michelin ster. _O-
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215328281
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Val je toch lelijk door de mand lieve kanariepiet. 100% zeker op basis van een eenvoudig feit wat erg veel Amerika bezoekers wel herkennen. Je kent Europese mac’s en denkt, kom laat ik daar eens een burgertje halen. En dan ontdek je inderdaad het verschil. Hoe slecht Mcdonald’s is in vergelijking met Europa, maar vooral in vergelijking met andere fastfood restaurants. In-N-Out burger bijvoorbeeld of Five Guys. En als niet enorm burger fan, Del Taco of Panda Express. Waarbij overigens het sneue feit blijft dat bijna al het Amerikaanse eten vooral vet, zoet of zout, smerig en ongezond is.

Waar ben ik zoal geweest? Washington, Detroit, Las Vegas, Atlanta, Los Angeles, Minnesota, Chicago. Enkel en alleen zakelijk, priv ken ik nogal wat landen met een veel plezieriger bevolking. De natuur is op veel plekken prachtig, de mensen helaas vaak niet.

Ik ben bang dat jouw zekerheden over jouw grote leider op evenveel feitelijkheden gebaseerd zijn als jouw zekerheid over mijn bezoeken aan de VS of de kwaliteit van Mcdonald’s.
dit herken ik wel toen ik zelf in Ohio was een tiental jaar terug (geen vakantie, ik was er een paar maanden voor studie vanuit mn werk). een aantal mensen in onze groep was geen burger fan en we hebben die eerste weken op Subway broodjes geleefd. ook de lokale diners en een paar Sportsbars konden op verrassend veel NLse klandizie rekenen. wat de plaatselijke Mac betreft, die groep is er de eerste dag geweest en nooit meer terug gegaan
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:41:01 #224
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215328351
@Mani89 Cavaliers lijkt mij wel een echte republikein
graag op anoniem
pi_215328406
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentile president als fastfood minimumloon slaaf te acteren. :')
Gewoon opnieuw een slimme zet van Trump om met schort en al die keuken in te duiken bij McDonalds.
Rechts Amerika waardeert dit soort campagne stunts behoorlijk goed.

Nog twee weken. Ik denk dat het enorm spannend gaat worden..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 21 oktober 2024 @ 09:03:20 #226
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215328503
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 03:57 schreef OMG het volgende:
Ben benieuwd waar hij dan heeft gewoond waar de McDonald's zo veel beter zijn dan die in Europa.
Hij heeft niet in de US gewoond. Alles wat hij post moet je 180 graden draaien en dan klopt het ongeveer ;)

Dus wonen heeft hij wrsch gedaan in Appelscha of Goirle :)

[ Bericht 0% gewijzigd door GarlandBriggs op 21-10-2024 09:13:00 ]
pi_215328659
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 05:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Hoi Chivaz, ik heb je in post 150 een vraag gesteld. Heb je al een antwoord?

Overigens: ik heb uit enkele van je posts begrepen dat je niet tot de groeperingen behoort die de naam van de Heer lichtzinnig gebruiken. Maar ik heb me vergist. Zo godsdienstig ben je nou ook weer niet.
Dat filmpje komt van monday night raw en ze hadden daar een karakter genaamd Eugene. Eugene speelde een zwakzinnige, de maniertjes van Eugene als hij naar de ring gaat doet mij een beetje denken aan Tim Walz.
Heel geanimeerd en enthousiast naar het publiek toe. Ik vond de gelijkenis ieder geval treffend lol.
  maandag 21 oktober 2024 @ 09:35:29 #228
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_215328695
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Michelin ster. _O-
De stuitende simpelheid _O-

Vindt een knetterdel zeker ook lekker vernieuwd
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_215328710
Overigens dacht ik dat McDonalds er naar streefde om alle producten hetzelfde te laten smaken. Er zou eigenlijk geen verschil moeten zijn met een big Mac in de VS en een big Mac in Nederland.
McDonalds word sowieso niet rijk van mij, het is dat ik kinderen heb en die moet ik wel eens trakteren helaas.
Ik ben meer een KFC man helaas zijn de biscuits bij de KFC in Nederland al jaren uit de roulatie.
  maandag 21 oktober 2024 @ 09:38:50 #230
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_215328730
Maar inderdaad, ook in mijn ervaring nagenoeg onmogelijk op de meeste plekken om een beetje betaalbaar, een beetje normaal te eten. Van breakfast burgers op fucking zoete broodjes tot gerechten met meer gram vet dan groenten
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_215328764
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De negativiteit in deze post is weer tenenkrommend lol.
Het lullige is dat als Kamala slim was dan had ze Trump de pas afgesneden en dan was ze zelf in een McDonalds gaan staan aangezien ze daar zogenaamd heeft gewerkt en Trump daar een issue van heeft gemaakt. Nu heeft Trump er een issue van gemaakt dus een ieder die weet dat Harris wel of niet bij McDonalds heeft gewerkt.
En in de aandacht die er was rond Kamala en McDonalds heeft hij nu alle aandacht opgeist door er ook eventjes te “werken”.
@Eagles89 heeft gelijk, dit was een geniale zet van Trump want heel de wereld heeft het nu gezien en het was vooral komisch om het oude symbool van rijkdom en succes friet te zien bakken bij McDonalds.
Kortom geniale zet van Trump en zijn campagne en een faal van de Harris campagne die wel een opsteker kunnen gebruiken.
  maandag 21 oktober 2024 @ 09:44:25 #232
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_215328772
Laat denk ik vooral zien dat Amerikaanse verkiezingen meer een Idols-finale zijn dan een politieke aangelegenheid.
pi_215328796
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:38 schreef Fretwork het volgende:
Maar inderdaad, ook in mijn ervaring nagenoeg onmogelijk op de meeste plekken om een beetje betaalbaar, een beetje normaal te eten. Van breakfast burgers op fucking zoete broodjes tot gerechten met meer gram vet dan groenten
Ik zie het ook hoe ze koken, veel halffabrikaten etc. En dan de bergen boter, suiker en andere troep die ze gebruiken. De wat oudere gerechten zoals beef stew zijn wel heerlijk en relatief gezond. Maar als ik dan kijk naar gerechten zoals cola chicken of die lasagnas met zoveel kaas dat een stukje waarschijnlijk al 1000 calorien bevatten dan snap ik wel dat die mensen zo vies dik zijn.
Als ze nou eindelijk eens wat gaan doen aan die vreselijke eetcultuur daar dan zou dat heel wat schelen in de gezondheidszorg.
Eerlijk is eerlijk Michelle Obama deed een goede poging om op scholen de eetcultuur te veranderen. Het was een mooi begin en ondanks politieke overtuigingen kun je daar moreel gezien niets op tegen hebben.
pi_215328920
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie het ook hoe ze koken, veel halffabrikaten etc. En dan de bergen boter, suiker en andere troep die ze gebruiken.
H niet zo negatief over de Amerikaanse vetmaak industrie die jaarlijks aan beide partijen miljoenen betaald om maar hun publiek vetter te kunnen voeden. Een erg figuurlijke uitwerking van animal farm waarbij het vetmesten van hun doelgroep prioriteit nummer 1 is.
pi_215329028
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]
H niet zo negatief over de Amerikaanse vetmaak industrie die jaarlijks aan beide partijen miljoenen betaald om maar hun publiek vetter te kunnen voeden. Een erg figuurlijke uitwerking van animal farm waarbij het vetmesten van hun doelgroep prioriteit nummer 1 is.
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving….. Hoe ga je een cultuur veranderen die dit soort vette, zoete ongezonde troep beschouwt als een normale maaltijd?
Het is niet alleen de fastfood maar ook wat de mensen zelf eten. Kijk maar eens hoe er word gekookt in dat land, bergen boter en suiker en halffabrikaten. Het lijkt wel of iets vers maken daar een doodzonde is.
pi_215329050
Deze wil ik jullie niet onthouden.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215329089
Wat heeft Trump eigenlijk met de piemels van golfers? Is 'ie diep onzeker over zijn eigen pielemans ofzo?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215329156
quote:
5s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
Wat heeft Trump eigenlijk met de piemels van golfers? Is 'ie diep onzeker over zijn eigen pielemans ofzo?
Heb je deze al gezien…zien..zien?
AnneX in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5

Post # 93
pi_215329215
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heb je deze al gezien…zien..zien?
AnneX in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5

Post # 93
Nu wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 oktober 2024 @ 10:50:06 #240
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215329247
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.

[ x ]
Doorsnee onderbuikir.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215329260
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving….. Hoe ga je een cultuur veranderen die dit soort vette, zoete ongezonde troep beschouwt als een normale maaltijd?
Het is niet alleen de fastfood maar ook wat de mensen zelf eten. Kijk maar eens hoe er word gekookt in dat land, bergen boter en suiker en halffabrikaten. Het lijkt wel of iets vers maken daar een doodzonde is.
De kosten die komen vaak terecht bij de niet te ver vooruitkijkende napraters van populisten waardoor die zichelf met hun nagekraaide narratief in de voet schieten.

Zoals we hier ook alweer zien dat Trump bij de Mac werkend als verkiezingstunt door Maga gepusht wordt. Terwijl de ontwijkende antwoorden over minimumloon door trump juist veel mensen met slecht betaalde jobs zou moeten triggeren om vooral niet op deze populist te stemmen.
pi_215329358
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De kosten die komen vaak terecht bij de niet te ver vooruitkijkende napraters van populisten waardoor die zichelf met hun nagekraaide narratief in de voet schieten.

Zoals we hier ook alweer zien dat Trump bij de Mac werkend als verkiezingstunt door Maga gepusht wordt. Terwijl de ontwijkende antwoorden over minimumloon door trump juist veel mensen met slecht betaalde jobs zou moeten triggeren om vooral niet op deze populist te stemmen.
Het verhogen van het minimumloon gaat geen zoden aan de dijk zetten. Ook in Nederland zie je dat dit soort laagbetaalde baantjes steeds meer verdwijnen dankzij de automatisering. Nu zijn het de kassamedewerkers die hun baan verliezen. De volgende stap is het automatiseren van de drivethrough. Met het verhogen van het minimumloon word dit proces alleen maar versneld.
Een McDonalds baantje is ook niet bedoeld om van te leven. Het streven moet zijn om voldoende goed betaalde banen te creeren, daar heb je veel meer aan ipv het federale minimumloon omhoog te gooien.
Overigens is ook dit een dingetje dat beter bij de staten kan liggen. Misschien hebben ze in NY wel een hoger loon nodig maar is het in Alabama funest voor de kleine ondernemer.
pi_215329373
twitter

Dit is dan weer heel dom, als je wilt dat Harris gaat winnen dan moet je vooral deze franchisenemer aan gaan vallen.
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:17:37 #244
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215329449
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is dan weer heel dom, als je wilt dat Harris gaat winnen dan moet je vooral deze franchisenemer aan gaan vallen.
McDonalds
Breaking health code violation

Tsja.. denk dat het eerder een uitdaging is om er een te vinden die het niet gebroken heeft. Of naja niet per se alleen McDonalds, die lokale bedrijven daar zijn niet bepaald “too found” met zich houden eraan.

#murica
graag op anoniem
pi_215329477
Daar ga je…met economie.

twitter
pi_215329584
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:21 schreef AnneX het volgende:
Daar ga je…met economie.

[ x ]
Nogal een oneerlijke vraag ook. Random mensen die wel merken dat ze minder met hun geld kunnen doen dan voorheen die ga je vragen welke wetten Trump heeft ingesteld waardoor het toen beter ging.
En als ze die vraag logischerwijs niet kunnen beantwoorden dan zijn het smerige racisten.
Zo werkt het niet, probeer kiezers maar eens te overtuigen dat Kamala Harris de betere keuze is.
En dat word een lastige opgaaf aangezien zij medeverantwoordelijk is voor de situatie waar veel Amerikanen in zitten.
Die ga je niet kunnen overtuigen met aantijgingen van racisme of gelul over we pakken het bij de rijken.
pi_215329595
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]
McDonalds
Breaking health code violation

Tsja.. denk dat het eerder een uitdaging is om er een te vinden die het niet gebroken heeft. Of naja niet per se alleen McDonalds, die lokale bedrijven daar zijn niet bepaald “too found” met zich houden eraan.

#murica
Ik heb wel wat smerigheid voorbij zien komen op het internet.
pi_215329651
Welk stabiel genie heeft dit bedacht? Een heel stadion beledigen om meer stemmen te winnen.
twitter
Gaat niet werken, iets met vliegen vangen met azijn…
pi_215330090
twitter

Dit vond ik nog onder de tweet van Pam Keith.
Mensen gaan aan de deur bij deze jonge man om hem te overtuigen om op Harris te stemmen. Hij legt rustig zijn redenen uit waarom hij op Trump stemt en vervolgens staan die mensen hem daar de les te lezen.
Hij betaald meer voor alles wat hij consumeert maar dat is volgens de apostelen van Harris niet waar.
Hij spreekt over de grens en de problematiek die dat met zich meebrengt en ook daar krijgt hij een preek over.
Ik merk dat zovaak dat de problemen van dit soort mensen worden genegeerd en Pam Keith gaat nog een stapje verder door deze mensen uit te maken voor racisten etc.
Wat Harris had moeten doen is erkennen dat die problemen er zijn en beloven dat ze keihard aan de slag wilt gaan voor die mensen.
Dat betekent dus wel dat ze had moeten breken met Biden en een compleet nieuw verhaal had moeten vertellen.
Ik ga niet zeggen dat het haar meer stemmen had opgeleverd want ze is nog steeds een vreselijk slechte kandidate.
Maar het was ieder geval authentiek geweest en wie weet wat er dan had kunnen gebeuren.
Mocht Trump dit winnen dan hoop ik ook dat de democraten dit gaan inzien en er ook werkelijk wat mee gaan doen.
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:41:14 #250
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215330135
twitter

Goede thread van Simon Rosenberg. Filter je alle junk eruit dan blijft het een stabiele 3-5% race voor Harris.

Inclusief rechtse junk polls gaat 538 nu richting 1,5 voor Harris.

De "2022 Red Wave" all over again :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')