Hij heeft niet in de US gewoond. Alles wat hij post moet je 180 graden draaien en dan klopt het ongeveerquote:Op maandag 21 oktober 2024 03:57 schreef OMG het volgende:
Ben benieuwd waar hij dan heeft gewoond waar de McDonald's zo veel beter zijn dan die in Europa.
Dat filmpje komt van monday night raw en ze hadden daar een karakter genaamd Eugene. Eugene speelde een zwakzinnige, de maniertjes van Eugene als hij naar de ring gaat doet mij een beetje denken aan Tim Walz.quote:Op maandag 21 oktober 2024 05:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoi Chivaz, ik heb je in post 150 een vraag gesteld. Heb je al een antwoord?
Overigens: ik heb uit enkele van je posts begrepen dat je niet tot de groeperingen behoort die de naam van de Heer lichtzinnig gebruiken. Maar ik heb me vergist. Zo godsdienstig ben je nou ook weer niet.
De stuitende simpelheidquote:
De negativiteit in deze post is weer tenenkrommend lol.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentiële president als fastfood minimumloon slaaf te acteren.
Ik zie het ook hoe ze koken, veel halffabrikaten etc. En dan de bergen boter, suiker en andere troep die ze gebruiken. De wat oudere gerechten zoals beef stew zijn wel heerlijk en relatief gezond. Maar als ik dan kijk naar gerechten zoals cola chicken of die lasagnas met zoveel kaas dat een stukje waarschijnlijk al 1000 calorieën bevatten dan snap ik wel dat die mensen zo vies dik zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:38 schreef Fretwork het volgende:
Maar inderdaad, ook in mijn ervaring nagenoeg onmogelijk op de meeste plekken om een beetje betaalbaar, een beetje normaal te eten. Van breakfast burgers op fucking zoete broodjes tot gerechten met meer gram vet dan groenten
Hé niet zo negatief over de Amerikaanse vetmaak industrie die jaarlijks aan beide partijen miljoenen betaald om maar hun publiek vetter te kunnen voeden. Een erg figuurlijke uitwerking van animal farm waarbij het vetmesten van hun doelgroep prioriteit nummer 1 is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zie het ook hoe ze koken, veel halffabrikaten etc. En dan de bergen boter, suiker en andere troep die ze gebruiken.
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving….. Hoe ga je een cultuur veranderen die dit soort vette, zoete ongezonde troep beschouwt als een normale maaltijd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hé niet zo negatief over de Amerikaanse vetmaak industrie die jaarlijks aan beide partijen miljoenen betaald om maar hun publiek vetter te kunnen voeden. Een erg figuurlijke uitwerking van animal farm waarbij het vetmesten van hun doelgroep prioriteit nummer 1 is.
Heb je deze al gezien…zien..zien?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
Wat heeft Trump eigenlijk met de piemels van golfers? Is 'ie diep onzeker over zijn eigen pielemans ofzo?
Nu wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien…zien..zien?
AnneX in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5
Post # 93
Doorsnee onderbuikiër.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.
[ x ]
De kosten die komen vaak terecht bij de niet te ver vooruitkijkende napraters van populisten waardoor die zichelf met hun nagekraaide narratief in de voet schieten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving….. Hoe ga je een cultuur veranderen die dit soort vette, zoete ongezonde troep beschouwt als een normale maaltijd?
Het is niet alleen de fastfood maar ook wat de mensen zelf eten. Kijk maar eens hoe er word gekookt in dat land, bergen boter en suiker en halffabrikaten. Het lijkt wel of iets vers maken daar een doodzonde is.
Het verhogen van het minimumloon gaat geen zoden aan de dijk zetten. Ook in Nederland zie je dat dit soort laagbetaalde baantjes steeds meer verdwijnen dankzij de automatisering. Nu zijn het de kassamedewerkers die hun baan verliezen. De volgende stap is het automatiseren van de drivethrough. Met het verhogen van het minimumloon word dit proces alleen maar versneld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De kosten die komen vaak terecht bij de niet te ver vooruitkijkende napraters van populisten waardoor die zichelf met hun nagekraaide narratief in de voet schieten.
Zoals we hier ook alweer zien dat Trump bij de Mac werkend als verkiezingstunt door Maga gepusht wordt. Terwijl de ontwijkende antwoorden over minimumloon door trump juist veel mensen met slecht betaalde jobs zou moeten triggeren om vooral niet op deze populist te stemmen.
McDonaldsquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is dan weer heel dom, als je wilt dat Harris gaat winnen dan moet je vooral deze franchisenemer aan gaan vallen.
Nogal een oneerlijke vraag ook. Random mensen die wel merken dat ze minder met hun geld kunnen doen dan voorheen die ga je vragen welke wetten Trump heeft ingesteld waardoor het toen beter ging.quote:
Ik heb wel wat smerigheid voorbij zien komen op het internet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
McDonalds
Breaking health code violation
Tsja.. denk dat het eerder een uitdaging is om er een te vinden die het niet gebroken heeft. Of naja niet per se alleen McDonalds, die lokale bedrijven daar zijn niet bepaald “too found” met zich houden eraan.
#murica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |