't Is een grote poppenkast. Niet alleen van Trumps zijde, hoor. Daar maken de Dems zich net zo schuldig aan. Al dat debiele handjes schudden en baby's kussen en soep uitdelen en God weet ik wat nog wel niet meer,- houd er toch alsjeblieft een keer mee op. Ik zeg: 'Autodrop!'quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van campagne voeren…….
Wedden dat Harris dit nooit zou doen!? (je moet wat nu ze ook gewoon een interview heeft bezocht met iemand 'van het andere kamp'.)quote:
Het hoort er nu eenmaal bij en hij krijgt ontzettend veel aandacht juist omdat het Trump is die friet staat te bakken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is een grote poppenkast. Niet alleen van Trumps zijde, hoor. Daar maken de Dems zich net zo schuldig aan. Al dat debiele handjes schudden en baby's kussen en soep uitdelen en God weet ik wat nog wel niet meer,- houd er toch alsjeblieft een keer mee op. Ik zeg: 'Autodrop!'
quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:50 schreef Eagles89 het volgende:
Het gaat erom dat ik reageer op extreem zure reacties hier die een geniTale verkiezingsstunt afkraken
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:03 schreef mcmlxiv het volgende:
Let op mensen, doen alsof je frietjes bakt in de slechtste en ook nog eens gesloten vreetschuur die je in de VS kunt vinden is een “geniale verkiezingsstunt”. Als vieze vette proleet je even vette volgers bevestigen in hun vaak falende voedingspatroon is natuurlijk inderdaad heel geniaal. Dat begrijp ik helemaal van de man die volgens hetzelfde kanariepietje heel grappig is.
Je lult weer eens uit je nek.quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.
... wat? Mensen zijn dom omdat ze niet de mening toebedeeld zijn dat 'vergeleken met de Europese variant van McDonalds, de McDonalds in de VS een Michelinster heeft (of zou moeten hebben, maak ik er dan maar van)'?quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
Hoi Chivaz, ik heb je in post 150 een vraag gesteld. Heb je al een antwoord?quote:
Nee joh! Musk is de onbaatzuchtige voorvechter van 'FREE SPEECH!' Daarom heeft hij Twitter ook gekochtquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:02 schreef AnneX het volgende:
Aha..het alternatief voor Musk.
Tja, dan is een miljoentje per dag goedkoper.
[ x ]
Val je toch lelijk door de mand lieve kanariepiet. 100% zeker op basis van een eenvoudig feit wat erg veel Amerika bezoekers wel herkennen. Je kent Europese mac’s en denkt, kom laat ik daar eens een burgertje halen. En dan ontdek je inderdaad het verschil. Hoe slecht Mcdonald’s is in vergelijking met Europa, maar vooral in vergelijking met andere fastfood restaurants. In-N-Out burger bijvoorbeeld of Five Guys. En als niet enorm burger fan, Del Taco of Panda Express. Waarbij overigens het sneue feit blijft dat bijna al het Amerikaanse eten vooral vet, zoet of zout, smerig en ongezond is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoveel domheid hier. Ik weet nu al 100% zeker dat jij nooit in Amerika bent geweest, laat staan er hebt gewoond. Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wl gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant. Oh en dat die tent gesloten was, kwam omdat de best beveiligde man ter wereld langskwam, en ze geen zin hebben in ng een aanslag door een willekeurige Amerikaan in de drive thru met een doorgeladen shotgun op zn achterbank.
dit herken ik wel toen ik zelf in Ohio was een tiental jaar terug (geen vakantie, ik was er een paar maanden voor studie vanuit mn werk). een aantal mensen in onze groep was geen burger fan en we hebben die eerste weken op Subway broodjes geleefd. ook de lokale diners en een paar Sportsbars konden op verrassend veel NLse klandizie rekenen. wat de plaatselijke Mac betreft, die groep is er de eerste dag geweest en nooit meer terug gegaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Val je toch lelijk door de mand lieve kanariepiet. 100% zeker op basis van een eenvoudig feit wat erg veel Amerika bezoekers wel herkennen. Je kent Europese mac’s en denkt, kom laat ik daar eens een burgertje halen. En dan ontdek je inderdaad het verschil. Hoe slecht Mcdonald’s is in vergelijking met Europa, maar vooral in vergelijking met andere fastfood restaurants. In-N-Out burger bijvoorbeeld of Five Guys. En als niet enorm burger fan, Del Taco of Panda Express. Waarbij overigens het sneue feit blijft dat bijna al het Amerikaanse eten vooral vet, zoet of zout, smerig en ongezond is.
Waar ben ik zoal geweest? Washington, Detroit, Las Vegas, Atlanta, Los Angeles, Minnesota, Chicago. Enkel en alleen zakelijk, priv ken ik nogal wat landen met een veel plezieriger bevolking. De natuur is op veel plekken prachtig, de mensen helaas vaak niet.
Ik ben bang dat jouw zekerheden over jouw grote leider op evenveel feitelijkheden gebaseerd zijn als jouw zekerheid over mijn bezoeken aan de VS of de kwaliteit van Mcdonald’s.
Gewoon opnieuw een slimme zet van Trump om met schort en al die keuken in te duiken bij McDonalds.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentile president als fastfood minimumloon slaaf te acteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |