SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik heb zitten googlen, maar kan niks vinden wat er op lijkt. Misschien is het een onofficiële kloon. Ik vond als kind altijd wel raar dat er losse onderdelen waren die geen logische plek hadden als het een robot was.quote:
Partsforming!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zitten googlen, maar kan niks vinden wat er op lijkt. Misschien is het een onofficiële kloon. Ik vond als kind altijd wel raar dat er losse onderdelen waren die geen logische plek hadden als het een robot was.
Na bruine bonen ja.quote:
Mag hier niet.quote:
Ik zeg niks.quote:
Succes.quote:
Ik ook!quote:
Muisquote:
Jij zit ernaast?quote:
Ohwquote:
*hic*quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zelfs grappig als ik dronken ben
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Sallyquote:
ToTquote:
Zometeen naar de slagerquote:
Dikke steaks halen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zometeen naar de slager
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig wil ook graag varkenspootjes
Kruidenboter steaks jaquote:
quote:
Metalzanger die zogenaamd operatief varkenspootjes gekregen zou hebben!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kruidenboter steaks ja
[..]
Sowieso gewoon smerig idee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Metalzanger die zogenaamd operatief varkenspootjes gekregen zou hebben!
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes van de schedel van hun voormalige zanger als hanger aan een ketting droegen nadat die een kogel door de kop had gekregen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso gewoon smerig idee.
Jazeker, en zo de sprintrace kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes van de schedel van hun voormalige zanger als hanger aan een ketting droegen nadat die een kogel door de kop had gekregen.
Maar genoeg ranzigheid voor vanavond!Heb je je steak al op?
Hazewindhonden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, en zo de sprintrace kijken
Zoietsquote:
Morguh Stigquote:
Helloquote:
Glasquote:
Mutskequote:
Dotjequote:
ToT!quote:
Lovelyquote:
Ik ben de enige met een uitroepteken, maar geen smiley?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Glas
[..]
Mutske
[..]
Dotje
[..]
ToT!
[..]
Lovely
Omdat je zo druk bentquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een uitroepteken, maar geen smiley?
Even quoten, een post zonder tong-emoticon.quote:
quote:
quote:
Nu helemaal!quote:
Niet te zuinig ookquote:
quote:
Bij mij soms achte- oh wacht.quote:
Prrrtt zekerquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij soms achte- oh wacht.
quote:
Greysquote:
Mailyquote:
Glasquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenZojuist documentatie die ik vrijdag heb geschreven overschreven met een oud bestand. Een echte maandagochtend. Tijd voor koffie
Geen Ctrl-Z dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenZojuist documentatie die ik vrijdag heb geschreven overschreven met een oud bestand. Een echte maandagochtend. Tijd voor koffie
Lovelyquote:
Nee copy paste over het bestand heen op mijn pc zelf. En dus geen backupquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen Ctrl-Z dus
[..]
Lovely
Succes!quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee copy paste over het bestand heen op mijn pc zelf. En dus geen backupAhja koffie doet goed en ga maar weer voor de 2e keer documenteren
Stigkequote:Op maandag 21 oktober 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen Ctrl-Z dus
[..]
Lovely
Skattiequote:
Ik vond de race erg spannendquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stigs![]()
![]()
heb je nog een beetje genoten?
ik erger me dan vooral weer over iedereen zo negatief als het niet gaat zoals het zo kunnen gaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond de race erg spannendIk zat niet rustig op de bank
Ferrari deed het heel goed, echt petje af. En zoveel 1-stoppers ook, echt knap. Er gebeurde zoveel op de baan, ik heb genoten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik erger me dan vooral weer over iedereen zo negatief als het niet gaat zoals het zo kunnen gaan
dan haak ik af(qua posten)
verder prima race
dat gejank erna een heel stuk minder
je zou bijna vergeten dat Ferrari een dikke 1-2 heeft behaald met een in ieder geval 1 naar benzine ruikende auto
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
De bad, bad en broodregeling hier lijkt er toe te leiden dat we eind volgende maand hier statushouders gaan krijgen.
En is de buurt het daar ook mee eens?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanaf 1 december zullen we huisvesting voor de statushouders moeten hebben!
Ja die hebben met de spreidingswet te maken enzo he!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En is de buurt het daar ook mee eens?
Hopelijk gaat het goed!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die hebben met de spreidingswet te maken enzo he!
Misschien dat Danny de massale exodus nog kan voorkomen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed!
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed!
Het is wat het isquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
De bad, bad en broodregeling hier lijkt er toe te leiden dat we eind volgende maand hier statushouders gaan krijgen.
Ik vind het vooral erg jammer dat er weer een lieve man weg js @bondagequote:
Ik ken hem niet zo goed, maar hij kwam me idd wel heel aardig over!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg jammer dat er weer een lieve man weg js @:Bondage
Dat het spel dan stopt is helaas pindakaas
Ik zie liever Bondage terug zonder DTS
Als DTS zonder bondage
Moet je overal ex bolk van makenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed, maar hij kwam me idd wel heel aardig over!
DTS als spelletje boeit me niet. Als het gewoon als SC door zou kunnen gaan zou ik het prima vinden.
Alleen kan ik dan wel ladingen aan paintjes weggooien!
DTS is weer dicht ja?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg jammer dat er weer een lieve man weg js @:Bondage
Dat het spel dan stopt is helaas pindakaas
Ik zie liever Bondage terug zonder DTS
Als DTS zonder bondage
Nee niet dichtquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS is weer dicht ja?
@:bondage is een toffe gast
Oh zo. Waar kan ik dat teruglezen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet dicht
Gaat misschien dicht
Bondage stopt met alles
En hij is DTS
Nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo. Waar kan ik dat teruglezen?
Maar nog geen kwart voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aww![]()
Wel inmiddels kwart over geweest
Logisch wel. Als hij de stekker eruit trekt is het gedaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet
Bondage is al een poos niet meer op fok
Op zijn gemaakte thuisserver voor Fok staat dat alles per 1dec stopt
Daar staat ook het programma voor DTS op
Er zijn nog wel mensen met een dergelijk programmaatjequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch wel. Als hij de stekker eruit trekt is het gedaan.
Ben net bij de masseur geweest dus moet nog even wat water wegwerken om de afvalstoffen af te voerenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om kwart voor dan lig ik op één oor
Och, dan komt er een DTS 0.2.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn nog wel mensen met een dergelijk programmaatje
Maar ja je moet er ook de tijd in steken en de server voor hebben om het op te laten lopen
Oeh lekker hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben net bij de masseur geweest dus moet nog even wat water wegwerken om de afvalstoffen af te voeren
We zien het vanzelf welquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, dan komt er een DTS 0.2.
Jullie wel jaquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo. Waar kan ik dat teruglezen?
Als de SC weer vol loopt wel jaquote:
Vogeltjequote:
Slaap lekker Jusquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor
Maar ik ben weg... slaap lekker alvast
Hoi Stiggiequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de SC weer vol loopt wel ja
[..]
Vogeltje
ToTquote:
Primaquote:
Greys en versleytenquote:
Hoe staat het met de tot de bouwer praktijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee!
Heh, ja ook wel zo'n beetje dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Stigselquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima
[..]
Greys en versleyten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe staat het met de tot de bouwer praktijken?Whehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorgevel is lelijk gerestaureerd.
De slappe muur van de aanbouw wordt na de winter afgebroken en opnieuw (versterkt) opgebouwd. De kop van de muur ben ik stap voor stap aan het voegen om de lekkage te verminderen.
De warmtepompboiler is aangekomen en wordt over een maandje aangesloten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe staat het met de tot de bouwer praktijken?Hij kan het wel maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
De slappe muur van de aanbouw wordt na de winter afgebroken en opnieuw (versterkt) opgebouwd. De kop van de muur ben ik stap voor stap aan het voegen om de lekkage te verminderen.
Nu nog een wendy erbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kan het wel maken!
Je hebt vast wel een RaabKarcher/BMN of HCI in de buurtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ik heb al wel een impregneermiddel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een RaabKarcher/BMN of HCI in de buurt
Die verkopen impregneer voor buiten muren
Smeer dat erop nadat je hebt gevoegd
Mutskequote:
Lovelyquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou dan hoef ik ook geen monitor dingetje meer te schrijven
Jawel! Met automatische blokkeerfunctie voor trollen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou dan hoef ik ook geen monitor dingetje meer te schrijven
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Met automatische blokkeerfunctie voor trollen!
Ga ik implementerenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Met automatische blokkeerfunctie voor trollen!
Gaarne.quote:
Ja, voor je het weet ben je gereset naar 0 puntenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaarne.
Dan zal ik mijn acts ook achterwege laten
Waar we niet over praten?quote:
Tsja laten we het over leukere dingen hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar we niet over praten?
Gelukkig kom ik er vooral voor mn plezier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je gereset naar 0 punten
Zoals?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja laten we het over leukere dingen hebben.
Ja die 2 zijn altijd echt erg, maar zo samen zijn ze niet te stoppen, zeker als ze geen policy overtreden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou de bagger gaat nog aardig door daar.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Anale seks met dode dieren?
Zelfs dat onderwerp is leuker dan die 2 daar.
Prachtig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
Ben vandaag met Mini-ToT naar een kameraad geweest waar we al 3 jaar of zo niet meer geweest waren.
Onderweg naar hem toe vertelde Mini-ToT me allerlei grappige dingetjes over school en hij zei dat hij meisjes met een bril heel mooi vond!
Komen we bij die kameraad aan, we bellen aan en zijn dochtertje doet open.
Toen we later weer weg reden en naar mijn moeder toe gingen, zei Mini-ToT: "Papa? Ik zei eerder in de auto toch dat ik meisjes met een bril mooi vond? De dochter van je vriend heeft ook een bril, en zij is ook heel mooi!"
(Hij had haar al verteld dat hij haar vaker wil zien, ook al is ze bijna 2x zo oud als hij!![]()
![]()
)
Ahw wat schattigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
Ben vandaag met Mini-ToT naar een kameraad geweest waar we al 3 jaar of zo niet meer geweest waren.
Onderweg naar hem toe vertelde Mini-ToT me allerlei grappige dingetjes over school en hij zei dat hij meisjes met een bril heel mooi vond!
Komen we bij die kameraad aan, we bellen aan en zijn dochtertje doet open.
Toen we later weer weg reden en naar mijn moeder toe gingen, zei Mini-ToT: "Papa? Ik zei eerder in de auto toch dat ik meisjes met een bril mooi vond? De dochter van je vriend heeft ook een bril, en zij is ook heel mooi!"
(Hij had haar al verteld dat hij haar vaker wil zien, ook al is ze bijna 2x zo oud als hij!![]()
![]()
)
Ik zei nog dat zijn vaste vriendinnetje (dat blondje) jaloers zou worden!quote:
Haha echt wel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw wat schattig
Heeft miniToT nu ook vakantie?
Meh, wel wat een verbetering, maar op de maandag en dinsdag werkt ze niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe gaat het nu op school? Met die juf? Doet ze nu wel eerlijk?
Dat is al een stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, wel wat een verbetering, maar op de maandag en dinsdag werkt ze niet.
De assistenten en stagiaires compenseren haar gedrag wel goed door heel enthousiast te reageren op dingen die hij goed doet.
De Charmeurquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zei nog dat zijn vaste vriendinnetje (dat blondje) jaloers zou worden!
Hij: "Oh maar zij moet ook blijven hoor! Gewoon allebei"
Ja, de jeugd heeft een heel andere visie op relaties en seksualiteit schijnt hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zei nog dat zijn vaste vriendinnetje (dat blondje) jaloers zou worden!
Hij: "Oh maar zij moet ook blijven hoor! Gewoon allebei"
Zeker!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is al een stap voorwaarts.
Druk bezig zijn harem uit te breiden!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de jeugd heeft een heel andere visie op relaties en seksualiteit schijnt het
Hebben ze kinder liedjes ook al aangepastquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
Net ook in de auto zat hij twijfelend iets te zingen over "huilend op een steen, helemaal alleen" dus ik begon lekker enthousiast: "Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steen" en zong het hele couplet, waarna hij het zelf ook ging zingen, maar dan met "Er zat een klein kaboutertje, huilend op een steen."Ik was ff vergeten dat zigeuners in dat lied vernoemen politiek nogal gevoelig ligt!
Ja van deze wist ik het achteraf gezien wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze kinder liedjes ook al aangepast![]()
Oja want zwart natuurlijk.. kinderen weten natuurlijk niet anders omdat ze de liedjes van onze tijd niet kennenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van deze wist ik het achteraf gezien wel.
Zo zonde....
En uiteraard mogen bepaalde liedjes sowieso helemaal niet meer.
Moriaantje enzo.
Er zijn veel kinderliedjes waarvan de originele tekst of betekenis nauwelijks meer herkenbaar is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja want zwart natuurlijk.. kinderen weten natuurlijk niet anders omdat ze de liedjes van onze tijd niet kennen
Sorryquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:03 schreef Lovely het volgende:
Heb mijn bed gevonden, die had zich verstopt
Er waren idd leukere kinder liedjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn veel kinderliedjes waarvan de originele tekst of betekenis nauwelijks meer herkenbaar is.
Deze bijvoorbeeld:
Gaat waarschijnlijk over een zwangere dame wiens vriendje voor hun huwelijk overleden is en dat ze voor de geboorte van haar kindje snel iemand anders moet trouwen terwijl de duivel op het dak zich kapot zit te lachen.
(De woke community heeft het weer verbasterd naar dat dit een liedje over een verboden homoseksuele relatie zou gaan en dat de jongeman gedwongen met een vrouw moet trouwen.)Ik weet nog dat ik als kind een grafhekel aan dit liedje had omdat het nergens op sloeg!
quote:
Witte Zwanen, Zwarte Zwanen vond ik ook te dom, maar daar zit ook weer een hoop symboliek achter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er waren idd leukere kinder liedjes.
Ah, zal morgen eens er naar luisterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Witte Zwanen, Zwarte Zwanen vond ik ook te dom, maar daar zit ook weer een hoop symboliek achter.
Is eigenlijk een gebed, en het is niet Engeland waarvan de sleutel is gebroken, maar engel-land; de hemel!
Ik wist het!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er vooral voor mn plezier.
En om een beetje te trollen natuurlijk
SwJquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
SwJ brengt weer wat orde daar en maakt duidelijk dat een bepaald persoon idd een troll is die genegeerd moet worden!Eindbaas!
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
SwJ brengt weer wat orde daar en maakt duidelijk dat een bepaald persoon idd een troll is die genegeerd moet worden!Eindbaas!
snap ook niet dat mensen aandacht geven aan een trollquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
Ja hij had zich in Cuba in z'n reet laten neuken en was niet in problemen gekomen daar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snap ook niet dat mensen aandacht geven aan een troll
Och, je moet z'n topics in NWS eens lezen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef Lovely het volgende:
Het beste is om trollen te negeren, maar dat gaat niet altijd ff makkelijk
Jeukende handen
Zal ik doen, wanneer ik mij verveelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je moet z'n topics in NWS eens lezen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je moet z'n topics in NWS eens lezen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik doen, wanneer ik mij verveel
Hij houdt van China.quote:
Ja vertelt hij nu net ook in dat andere topic.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Hij houdt van China.
I don't judge.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vertelt hij nu net ook in dat andere topic.
Terwijl Chinese piemeltjes toch heel klein zijn?
Meer hoe het land bestuurd wordt en zo.quote:
Ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer hoe het land bestuurd wordt en zo.
Lovelyquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen. Ik draai me nog even om
Stigkequote:
ToTquote:
Wakkerquote:
ok nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
🙀quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Witte Zwanen, Zwarte Zwanen vond ik ook te dom, maar daar zit ook weer een hoop symboliek achter.
Is eigenlijk een gebed, en het is niet Engeland waarvan de sleutel is gebroken, maar engel-land; de hemel!
Leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dolfje Weerwolfje 1 is uit, ben begonnen in nummer 2.
Zo lief eigenlijk.
Ik kruip zo ook mijn bedje weer inquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen. Ik draai me nog even om
Greysquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen maar gezellige mensen hier
want Lovely is er bijquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kruip zo ook mijn bedje weer in
Amyzzzzzzzzzzzzzquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind t wel even lekker. Al heb ik het raam open gezet voor frisse lucht, maar heeft er blijkbaar iemand de open haard aan gedaan, frisse brandlucht nu op mn kamer
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen maar gezellige mensen hier
Nog zo'n topper hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind t wel even lekker. Al heb ik het raam open gezet voor frisse lucht, maar heeft er blijkbaar iemand de open haard aan gedaan, frisse brandlucht nu op mn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |