We zien het vanzelf welquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, dan komt er een DTS 0.2.
Jullie wel jaquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo. Waar kan ik dat teruglezen?
Als de SC weer vol loopt wel jaquote:
Vogeltjequote:
Slaap lekker Jusquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor
Maar ik ben weg... slaap lekker alvast
Hoi Stiggiequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de SC weer vol loopt wel ja
[..]
Vogeltje
ToTquote:
Ge-wel-digquote:
Primaquote:
Greys en versleytenquote:
Hoe staat het met de tot de bouwer praktijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee!
Heh, ja ook wel zo'n beetje dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Stigselquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima
[..]
Greys en versleyten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe staat het met de tot de bouwer praktijken?Whehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorgevel is lelijk gerestaureerd.
De slappe muur van de aanbouw wordt na de winter afgebroken en opnieuw (versterkt) opgebouwd. De kop van de muur ben ik stap voor stap aan het voegen om de lekkage te verminderen.
De warmtepompboiler is aangekomen en wordt over een maandje aangesloten.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe staat het met de tot de bouwer praktijken?Hij kan het wel maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
De voorgevel is lelijk gerestaureerd.
De slappe muur van de aanbouw wordt na de winter afgebroken en opnieuw (versterkt) opgebouwd. De kop van de muur ben ik stap voor stap aan het voegen om de lekkage te verminderen.
De warmtepompboiler is aangekomen en wordt over een maandje aangesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |