Oja want zwart natuurlijk.. kinderen weten natuurlijk niet anders omdat ze de liedjes van onze tijd niet kennenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van deze wist ik het achteraf gezien wel.
Zo zonde....
En uiteraard mogen bepaalde liedjes sowieso helemaal niet meer.
Moriaantje enzo.
Er zijn veel kinderliedjes waarvan de originele tekst of betekenis nauwelijks meer herkenbaar is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja want zwart natuurlijk.. kinderen weten natuurlijk niet anders omdat ze de liedjes van onze tijd niet kennen
Sorryquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:03 schreef Lovely het volgende:
Heb mijn bed gevonden, die had zich verstopt
Er waren idd leukere kinder liedjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn veel kinderliedjes waarvan de originele tekst of betekenis nauwelijks meer herkenbaar is.
Deze bijvoorbeeld:
Gaat waarschijnlijk over een zwangere dame wiens vriendje voor hun huwelijk overleden is en dat ze voor de geboorte van haar kindje snel iemand anders moet trouwen terwijl de duivel op het dak zich kapot zit te lachen.
(De woke community heeft het weer verbasterd naar dat dit een liedje over een verboden homoseksuele relatie zou gaan en dat de jongeman gedwongen met een vrouw moet trouwen.)Ik weet nog dat ik als kind een grafhekel aan dit liedje had omdat het nergens op sloeg!
quote:
Witte Zwanen, Zwarte Zwanen vond ik ook te dom, maar daar zit ook weer een hoop symboliek achter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er waren idd leukere kinder liedjes.
Ah, zal morgen eens er naar luisterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Witte Zwanen, Zwarte Zwanen vond ik ook te dom, maar daar zit ook weer een hoop symboliek achter.
Is eigenlijk een gebed, en het is niet Engeland waarvan de sleutel is gebroken, maar engel-land; de hemel!
Ik wist het!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er vooral voor mn plezier.
En om een beetje te trollen natuurlijk
SwJquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
SwJ brengt weer wat orde daar en maakt duidelijk dat een bepaald persoon idd een troll is die genegeerd moet worden!Eindbaas!
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
SwJ brengt weer wat orde daar en maakt duidelijk dat een bepaald persoon idd een troll is die genegeerd moet worden!Eindbaas!
snap ook niet dat mensen aandacht geven aan een trollquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
Ja hij had zich in Cuba in z'n reet laten neuken en was niet in problemen gekomen daar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snap ook niet dat mensen aandacht geven aan een troll
Och, je moet z'n topics in NWS eens lezen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef Lovely het volgende:
Het beste is om trollen te negeren, maar dat gaat niet altijd ff makkelijk
Jeukende handen
Zal ik doen, wanneer ik mij verveelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je moet z'n topics in NWS eens lezen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je moet z'n topics in NWS eens lezen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik doen, wanneer ik mij verveel
Hij houdt van China.quote:
Ja vertelt hij nu net ook in dat andere topic.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Hij houdt van China.
I don't judge.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vertelt hij nu net ook in dat andere topic.
Terwijl Chinese piemeltjes toch heel klein zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |