SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik heb zitten googlen, maar kan niks vinden wat er op lijkt. Misschien is het een onofficiële kloon. Ik vond als kind altijd wel raar dat er losse onderdelen waren die geen logische plek hadden als het een robot was.quote:
Partsforming!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zitten googlen, maar kan niks vinden wat er op lijkt. Misschien is het een onofficiële kloon. Ik vond als kind altijd wel raar dat er losse onderdelen waren die geen logische plek hadden als het een robot was.
Na bruine bonen ja.quote:
Mag hier niet.quote:
Ik zeg niks.quote:
Succes.quote:
Ik ook!quote:
Muisquote:
Jij zit ernaast?quote:
Ohwquote:
*hic*quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zelfs grappig als ik dronken ben
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Sallyquote:
ToTquote:
Zometeen naar de slagerquote:
Dikke steaks halen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zometeen naar de slager
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig wil ook graag varkenspootjes
Kruidenboter steaks jaquote:
quote:
Metalzanger die zogenaamd operatief varkenspootjes gekregen zou hebben!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kruidenboter steaks ja
[..]
Sowieso gewoon smerig idee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Metalzanger die zogenaamd operatief varkenspootjes gekregen zou hebben!
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes van de schedel van hun voormalige zanger als hanger aan een ketting droegen nadat die een kogel door de kop had gekregen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso gewoon smerig idee.
Jazeker, en zo de sprintrace kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes van de schedel van hun voormalige zanger als hanger aan een ketting droegen nadat die een kogel door de kop had gekregen.
Maar genoeg ranzigheid voor vanavond!Heb je je steak al op?
Hazewindhonden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, en zo de sprintrace kijken
Zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |