Ik vrees het ergstequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed!
Het is wat het isquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
De bad, bad en broodregeling hier lijkt er toe te leiden dat we eind volgende maand hier statushouders gaan krijgen.
Ik vind het vooral erg jammer dat er weer een lieve man weg js @bondagequote:
Ik ken hem niet zo goed, maar hij kwam me idd wel heel aardig over!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg jammer dat er weer een lieve man weg js @:Bondage
Dat het spel dan stopt is helaas pindakaas
Ik zie liever Bondage terug zonder DTS
Als DTS zonder bondage
Moet je overal ex bolk van makenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed, maar hij kwam me idd wel heel aardig over!
DTS als spelletje boeit me niet. Als het gewoon als SC door zou kunnen gaan zou ik het prima vinden.
Alleen kan ik dan wel ladingen aan paintjes weggooien!
DTS is weer dicht ja?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg jammer dat er weer een lieve man weg js @:Bondage
Dat het spel dan stopt is helaas pindakaas
Ik zie liever Bondage terug zonder DTS
Als DTS zonder bondage
Nee niet dichtquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS is weer dicht ja?
@:bondage is een toffe gast
Oh zo. Waar kan ik dat teruglezen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet dicht
Gaat misschien dicht
Bondage stopt met alles
En hij is DTS
Nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo. Waar kan ik dat teruglezen?
Maar nog geen kwart voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aww![]()
Wel inmiddels kwart over geweest
Logisch wel. Als hij de stekker eruit trekt is het gedaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet
Bondage is al een poos niet meer op fok
Op zijn gemaakte thuisserver voor Fok staat dat alles per 1dec stopt
Daar staat ook het programma voor DTS op
Er zijn nog wel mensen met een dergelijk programmaatjequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch wel. Als hij de stekker eruit trekt is het gedaan.
Ben net bij de masseur geweest dus moet nog even wat water wegwerken om de afvalstoffen af te voerenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om kwart voor dan lig ik op één oor
Och, dan komt er een DTS 0.2.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn nog wel mensen met een dergelijk programmaatje
Maar ja je moet er ook de tijd in steken en de server voor hebben om het op te laten lopen
Oeh lekker hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben net bij de masseur geweest dus moet nog even wat water wegwerken om de afvalstoffen af te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |