SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
moet een goede reden hebben om te helicopteren op mijn balkonquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen reden voor nodig tochquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet een goede reden hebben om te helicopteren op mijn balkon![]()
Is kunnen helicopteren niet al voldoende reden?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet een goede reden hebben om te helicopteren op mijn balkonCause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Dit dusquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is kunnen helicopteren niet al voldoende reden?![]()
Ik ga nog niet juichen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
En ik heb ook nog een Plato die ik kan opwarmen in de oven en mij voorziet van heerlijke warmte in bedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Naja, als ik een Duitser was dan
Maar dan moet je de oven weer aanzetten ...quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ook nog een Plato die ik kan opwarmen in de oven en mij voorziet van heerlijke warmte in bed![]()
Jah, we hebben geleerd van het EKquote:
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, we hebben geleerd van het EK![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee we weten nu voor wie je echt bent![]()
Hier nog even serie kijken tot de wasmachine klaar is en het de droger in kan. Eindelijk![]()
Tot straks als ik eindelijk in mijn bedje lig![]()
![]()
Wil jij met haar matten dan?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Die geeft wel warmte afquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan moet je de oven weer aanzetten ...![]()
Maar er waren veel meer liefhebbers van spekkie!quote:
Tot we helemaal afgemat zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij met haar matten dan?![]()
Klopt, maar deze is voor jouquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er waren veel meer liefhebbers van spekkie!![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo'n ding had ik vorige week moeten hebben.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
2 minuten max, ben nu al moequote:
Een oven?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n ding had ik vorige week moeten hebben.![]()
Nee zo'n warmhoud ding.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ook jij hebt je zeldzame goede momenten.quote:
Fijn dat ja dat erkentquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij hebt je zeldzame goede momenten.![]()
![]()
Vorige week ziek geweest.quote:Ik was echt zielig.
Mannengriep?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorige week ziek geweest.Ik was echt zielig.
![]()
![]()
Ze worden wel steeds zeldzamer merk ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij hebt je zeldzame goede momenten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O jee toch .....quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
![]()
hopelijk nu weer een beetje beter?![]()
Kijk maar uit, straks ga ik je nog aardig vindenquote:
ZEG!quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds zeldzamer merk ik![]()
![]()
Dat lijkt me sterk, maar met gekken weet je het nooitquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks ga ik je nog aardig vinden![]()
![]()
Ahw.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg het toch net? Wil je een herhaling?Ze worden wel steeds zeldzamer die goede momentenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg het toch net? Wil je een herhaling?Ze worden wel steeds zeldzamer die goede momenten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was iig in staat om vandaag weer naar de winkel te gaan. Moest ook wel want mijn keukenkastjes en koelkast waren ondertussen helemaal leeg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
O jee toch .....![]()
hopelijk nu weer een beetje beter?
Ja, mensenkennis doe ik niet aanquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar met gekken weet je het nooit
Bezorgen geen optie?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was iig in staat om vandaag weer naar de winkel te gaan. Moest ook wel want mijn keukenkastjes en koelkast waren ondertussen helemaal leeg.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mensenkennis doe ik niet aan![]()
![]()
Ach ik redde het en bezorgen vind ik ook zo'n onzin met een supermarkt aan de overkant.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Plato is mijn vogelbekdier met uitneembare pittenzak die ja kan opwarmen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hmm ja, maar soms als je echt ziek bent is zelfs naar de overkant lopen al teveel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik redde het en bezorgen vind ik ook zo'n onzin met een supermarkt aan de overkant.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vorige week vond ik naar de keuken lopen al ver.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar soms als je echt ziek bent is zelfs naar de overkant lopen al teveel.
Gewoon de keuken naar jou laten komenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorige week vond ik naar de keuken lopen al ver.![]()
![]()
Ja, dat had ik paar weken geleden ook. Eerste keer supermarkt was toen ook best zwaar, maar nu kan ik weer kilometers lopen, hopelijk jij ook weer snelquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorige week vond ik naar de keuken lopen al ver.
De voordeur is veel verder en dan moet ik ook nog eens de trap af.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon de keuken naar jou laten komen
Manmanmanquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De voordeur is veel verder en dan moet ik ook nog eens de trap af.![]()
![]()
Ik kan ook nog mijn parkiet frituren als het nodig is.quote:
ook weleens goed; je voorraad opmakenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was iig in staat om vandaag weer naar de winkel te gaan. Moest ook wel want mijn keukenkastjes en koelkast waren ondertussen helemaal leeg.![]()
![]()
En toch zijn je kastjes leegquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorige week vond ik naar de keuken lopen al ver.![]()
![]()
Kijk maar uit dat ie jou niet frituurtquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook nog mijn parkiet frituren als het nodig is.![]()
![]()
Kruipen is ook een optie.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Met een parkiet op de rug die steeds roept; Je kan het, het is nog maar 3 meter.quote:
Ik heb beeldquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een parkiet op de rug die steeds roept; Je kan het, het is nog maar 3 meter.
Ook met zo'n klein zweepje?![]()
Eerst zijn zaadjes opeten?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook nog mijn parkiet frituren als het nodig is.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Het zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb beeld
Ook met zo'n klein zweepje?
En jij maar denken dat je een hernia hebtquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen.![]()
![]()
![]()
Met de lelijkste vrouw verkiezing?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zure matten verkiezingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de lelijkste vrouw verkiezing?![]()
Heb je wel een dumper bekeken?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de lelijkste vrouw verkiezing?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die pauperzooi kijk ik nooit.quote:
Dat zijn enkel ja maar het heb op feesboek gestaan figuren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
het hebben mannen gespeltquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de lelijkste vrouw verkiezing?![]()
Maar nu weet ik nog niet waarmee we verloren hebben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
je moet het minstens 5 keer posten he, anders zien we het niet!!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren 5:1 gewonnen heb hier gepostet somige goal,heb je geslapen?![]()
![]()
Ohja, was dat gisterenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren 5:1 gewonnen heb hier gepostet somige goal,heb je geslapen?Ik ga nu wel slapen
![]()
![]()
warum lat je justinK laufen?!quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren 5:1 gewonnen heb hier gepostet somige goal,heb je geslapen?![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ow, die wens je wel?quote:
Niks mis meequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er waren veel meer liefhebbers van spekkie!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wedstrijd ging niet geweldig zie ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niks gemist dusquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier gebeurt iets eigenaardigs, dat zie ik gelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hier gebeurt iets eigenaardigs, dat zie ik gelijk
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gezellige sportOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een beelden uit de historie zeg...
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
Nee, geen koffie nu.
Maar een kopje rooibosthee - graag!
![]()
?
of?
Oh -?
Vind jij m ook lief?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
![]()
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
zzzzzz
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2663 / +73 / +50 / 3118 / 3689
2. JustinK / 716 / +113 / +0 / 2943 / 3266
3. devzero / 574 / +86 / +1 / 501 / 674
4. Lovely / 548 / +36 / +0 / 2190 / 2560
5. AardappelSchotel / 535 / +35 / +0 / 2059 / 2456
6. KillemWieft / 514 / +62 / +3 / 241 / 447
7. Sally / 397 / +45 / +23 / 297 / 413
8. loveyoulongtime / 345 / +0 / +0 / 1115 / 1303
9. ieniminimuis / 344 / +17 / +0 / 920 / 1073
10. hemarookworst / 320 / +54 / +0 / 619 / 777
11. MizzezAmy / 258 / +58 / +0 / 1418 / 1611
12. Kissingbird / 233 / +7 / +0 / 1232 / 1408
13. ToT / 208 / +12 / +0 / 1170 / 1276
14. Pinnenmutske / 206 / +22 / +0 / 549 / 701
15. mario390 / 169 / +5 / +7 / 173 / 249
16. marc0871 / 168 / +33 / +0 / 228 / 342
17. gebrokenglas / 165 / +8 / +0 / 706 / 806
18. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219
19. mascara-klodder / 111 / +2 / +0 / 382 / 467
20. greysbones / 110 / +11 / +0 / 774 / 831SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Monitor pakt punten manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou wel verdiend zijn potdimmequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SwsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Just sayinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
O nee hè. Jij ook alquote:
wat wat waaaat?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hier en nu smiley diarreequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee man is supermatigquote:
anyways, ik heb alweer weekend ... soort van
tot vrijdag
Morguh. Alleen koffie vragen mee kletsen zou ook weer eens leuk zijn.quote:
Hoe is het met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Specciequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man is supermatig
tot vrijdag![]()
![]()
O lekker. Nog leuke plannen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man is supermatig
tot vrijdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Justinquote:
Goed hoor. En met jou?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Alleen koffie vragen mee kletsen zou ook weer eens leuk zijn.
Hoe is het met je?Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Assiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: