abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215250539
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 04:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat heeft user “Kijkertje” hier in het topic op Fok even uitgerekend? Anti/never Trumpers die wat subjectieve onderzoekjes doen tellen NIET mee. Amerika is de grootste economie ter wereld en hoeft zich helemaal niet aan de gangbare theorieën te houden, dat bewijst de Federal Reserve al tientallen jaren.

[ x ]
California ontwaakt

MAGA 2024

Ah ja dan zijn het natuurlijk 'subjectieve' onderzoeken :|W

twitter

En dat wil je grote 'VERBINDER' ook nog eens gaan doen zonder de goedkeuring van het Congres. Common sense!

Oh en California gaat juist slapen ... :O

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 13-10-2024 05:14:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215250551
Adam Schiff:

twitter

Dat is verbindend. Je moet echt een sociopaat zijn als je dat niet ziet. Dan ga je gewoon de bevolking 'harde maatregelen' door de strot duwen op een moment dat ze toch al door een natuurramp in de misere zitten volgens de onmetelijke 'wijsheid' van @Eagles89 . Het zou hilarisch zijn als niet zo ongelooflijk triest was ;(

Man man man wat een 'common sense' 8)7

Gavin Newsom's reactie:

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 13-10-2024 06:52:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215250557
twitter

Altijd best komisch als Trump zich verspreekt. Daar kom je niet 'sterk' mee over dus dan bazelt hij er altijd wartaal achteraan in een poging net te doen alsof hij zich helemaal niet versprak :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 13-10-2024 05:51:43 ]
pi_215250565
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Altijd best komisch als Trump zich verspreekt. Hij bazelt er dan altijd wartaal achteraan in een poging net te doen alsof hij zich helemaal niet versprak :D
Trump is bijna 80(!) jaar oud, doet twee en soms zelfs drie rallies die gemiddeld een uur en een kwartier duren PER DAG, en spreekt honderden misschien wel duizenden zinnen op een dag zonder de teleprompter. Een beetje (heel) erg flauw hem dan op een kleine verspreking te gaan aanvallen. Maar dat is typisch wat er al sinds hij van die lift naar beneden af kwam in 2015 wat er in de media gebeurd, dus niks nieuws. Harris doet misschien 1 rally per week en dan is het al veel, en 99% van de teleprompter. En zelfs daar zijn genoeg filmpjes te zien hoe ze zich verspreekt of de befaamde “word salad” spreekt.

Ik ga nu richting bed, maar met alle goed nieuws berichten van vandaag zal ik heerlijk slapen :)
De onderstaande is voor jullie, en maak je geen zorgen, deze twee helden zullen óók voor de Democraten, het fantastisch gaan doen komende vier jaar :)

twitter
pi_215250568
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Trump is bijna 80(!) jaar oud, doet twee en soms zelfs drie rallies die gemiddeld een uur en een kwartier duren PER DAG, en spreekt honderden misschien wel duizenden zinnen op een dag zonder de teleprompter. Een beetje (heel) erg flauw hem dan op een kleine verspreking te gaan aanvallen. Maar dat is typisch wat er al sinds hij van die lift naar beneden af kwam in 2015 wat er in de media gebeurd, dus niks nieuws. Harris doet misschien 1 rally per week en dan is het al veel, en 99% van de teleprompter. En zelfs daar zijn genoeg filmpjes te zien hoe ze zich verspreekt of de befaamde “word salad” spreekt.

Ik ga nu richting bed, maar met alle goed nieuws berichten van vandaag zal ik heerlijk slapen :)
De onderstaande is voor jullie, en maak je geen zorgen, deze twee helden zullen óók voor de Democraten, het fantastisch gaan doen komende vier jaar :)

[ x ]
Het gaat juist niet om de verspreking, daar is niets mis mee. Wel om de wartaal die hij daarna produceert in zijn pogingen die verspreking te verdoezelen omdat zijn ego dat blijkbaar niet aankan. Dat maakt een verspreking alleen maar erger.

Harris bezocht vandaag North Carolina weer, ontmoette daar oa zwarte leiders en hielp met het inpakken van noodhulp zonder eerst een tegenprestatie te eisen en zonder teleprompters.

twitter

quote:
The weekend trip was her second to the battleground state after it was struck by Hurricane Helene. The Democratic presidential nominee went to North Carolina last Saturday to survey the aftermath of Helene and pledged federal assistance for its victims.
Trump en zijn teleprompter (die hij ook gewoon gebruikt, alleen is hij daar niet zo goed in):

twitter

Maar droom maar lekker verder hoor als de realiteit te moeilijk voor je is :W

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 13-10-2024 07:44:39 ]
pi_215250574
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

[ x ]
Wat bedoel je? Hier zitten geen democraten, hier zitten vooral mensen die liever geen doorgeslagen randdebiel als Trump willen als president van de VS.
Цой жив
pi_215250934
Net Harry Mens bij Business Class, dat 'text TRUMP for a free info kit on gold' maakt het af.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 13 oktober 2024 @ 08:52:34 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_215250994
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 04:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat heeft user “Kijkertje” hier in het topic op Fok even uitgerekend? Anti/never Trumpers die wat subjectieve onderzoekjes doen tellen NIET mee. Amerika is de grootste economie ter wereld en hoeft zich helemaal niet aan de gangbare theorieën te houden, dat bewijst de Federal Reserve al tientallen jaren.

[ x ]
California ontwaakt

MAGA 2024

Een import heffing wordt betaald door de importeur. Waarom is daar zoveel onduidelijkheid over?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 oktober 2024 @ 08:56:28 #284
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_215251020
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Een import heffing wordt betaald door de importeur. Waarom is daar zoveel onduidelijkheid over?
Die het vervolgens doorrekent aan de klant, dus het wordt gewoon door de normale Amerikaan betaald.
  zondag 13 oktober 2024 @ 09:03:34 #285
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215251049
Goedemorgen!

twitter

Dit verhaal steekt ook weer de kop op. Ik zat laatst nog denken dat als men Trump vaker laat opdraven, zoals nu, moeten ze hem meer Pep geven om het vol te kunnen houden en tijdens de vluchten eet hij veel fastfood...geen goede combo voor zijn stoelgang. Wanneer gaan ze zijn "momentjes" weer highlighten.

We zijn er weer. Dit gaan we vaker voorbij zien komen de komende weken.

Die man hoort dan ook in een verzorgingshuis. Gesloten afdeling idealiter. Ouderenmishandeling is het...
pi_215251051
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:43 schreef nostra het volgende:
Net Harry Mens bij Business Class, dat 'text TRUMP for a free info kit on gold' maakt het af.
Mooi toch je potentiële kiezers een mogelijkheid bieden om mee te profiteren en hun spaar en pensioen geld in de flink winstgevende investeringsmogelijkheid van aan trump gelieerde fondsen te stoppen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Chivaz en @Eagles89 zo'n goede investeringsmogelijkheid krijgen jullie nooit meer! Kijk uit dat jullie deze kans niet missen. ^O^
pi_215251561
twitter

no more cows ? helemaal geen cows in het cowboyland ?
In Nederland willen we 'not more cows' ... minder cows.

no windows in buildings ?
pi_215251735
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 09:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mooi toch je potentiële kiezers een mogelijkheid bieden om mee te profiteren en hun spaar en pensioen geld in de flink winstgevende investeringsmogelijkheid van aan trump gelieerde fondsen te stoppen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Chivaz en @:Eagles89 zo'n goede investeringsmogelijkheid krijgen jullie nooit meer! Kijk uit dat jullie deze kans niet missen. ^O^
Het verbaast mij dat jullie nog niet de spaarvarken hebben stukgeslagen om te wedden op Kamala. Jullie zijn er allemaal zo van overtuigd dat Polymarket nep is vanwege Peter Thiel en rechtse neppe polls dat er een leuke kans voor jullie ligt die Polymarket niet heeft opgemerkt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 oktober 2024 @ 10:15:19 #289
284411 crew  heywoodu
pi_215251740
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]

no more cows ? helemaal geen cows in het cowboyland ?
In Nederland willen we 'not more cows' ... minder cows.

no windows in buildings ?
Tja, de arme man is (net als Biden) gewoon mentaal al lang niet meer genoeg bij z'n verstand voor dit soort zaken, iemand zou dat soort lui toch gewoon terug moeten trekken ;(
pi_215251748
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2024 01:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
So what? Zo lang de informatie klopt doet het er niet toe wie het post.

Users zoals jij maken altijd dezelfde fout. Het doet er niet toe hoe biased iemand/een account/ een media outlet is zolang de informatie maar op feiten gebaseerd is. En dat is dit.

Dit bericht verdraait helemaal niets.
Wijze woorden @Kijkertje en tof dat de usual suspects je hier nog een plusje voor geven.
Je kan nog heel wat tweets verwachten van Benny Johnson etc verwachten vanaf vandaag.
pi_215251749
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, de arme man is (net als Biden) gewoon mentaal al lang niet meer genoeg bij z'n verstand voor dit soort zaken, iemand zou dat soort lui toch gewoon terug moeten trekken ;(
Dit is niet dementie ofzo .... het is met modder gooien wat Trump doet
pi_215251752
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het verbaast mij dat jullie nog niet de spaarvarken hebben stukgeslagen om te wedden op Kamala. Jullie zijn er allemaal zo van overtuigd dat Polymarket nep is vanwege Peter Thiel en rechtse neppe polls dat er een leuke kans voor jullie ligt die Polymarket niet heeft opgemerkt.
Ik was nog even benieuwd wat je ervan vindt dat Trump vindt dat joden 'nagekeken' moeten worden als ze op de Dems stemmen. Je deelde immers enthousiast een tweet van iemand die Obama een 'racist' noemt omdat hij kritiek uit op jonge zwarte Amerikanen die overwegen Trump te stemmen.

quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Minstens zo vermoeiend als het zijn van een joodse Amerikaan. Joden die Democratisch stemmen moeten zich volgens Trump laten nakijken:

Trump says Jewish voters who back Biden ‘should have their head examined’
[..]
Maar dat is volgens jou natuurlijk niet racistisch. Nee, die vuile Barack HUSSEIN Obama. Dat is pas echt een racist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 oktober 2024 @ 10:20:22 #293
284411 crew  heywoodu
pi_215251764
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dit is niet dementie ofzo .... het is met modder gooien wat Trump doet
Ik hoop het voor hem, want dementie enzo gun je ook je 'vijanden' niet, maar hij heeft natuurlijk wel vaak zat dingen staan raaskallen die niet gewoon modder gooien zijn, maar waar ook gewoon écht geen touw aan vast te knopen viel wat betreft het vormen van zinnen en dergelijken.
pi_215251819
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jullie als mensen die trump een randdebiel vinden is geen homogene groep terwijl de Magavolgers hier toch echt wel als heel trouw volgend homogeen overeen komen en objectief verifieerbaar elke scheet van trump als een werelds toetje blijven ophemelen. :D

Dat je nu er geneuzel over peiling bij haalt zegt alweer genoeg dat je mij niet kent maar wel onder jullie wilt schuiven, terwijl ik peilingen totaal niet serieus neem. : _O-
pi_215251827
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik hoop het voor hem, want dementie enzo gun je ook je 'vijanden' niet, maar hij heeft natuurlijk wel vaak zat dingen staan raaskallen die niet gewoon modder gooien zijn, maar waar ook gewoon écht geen touw aan vast te knopen viel wat betreft het vormen van zinnen en dergelijken.
Is ook waar..... het is leuteren.... Niet helder en duidellijk. Hij heeft geen voorbereiding met speeches.
Dus roept hij maar wat . Breekt een begonnen zin af. Begint over wat anders.
pi_215251833
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 03:34 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]

[ x ]

Trump staat er zéér goed voor momenteel. en as we speak in Coachella, California met een gigantische menigte MAGA aanhangers.
Nog een rechtszaak die op niets is gebaseerd gewonnen. Ik zag het op een ander kanaal, het was bijzonder beschamend hoe James voor schut stond.
pi_215251843
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Jullie als mensen die trump een randdebiel vinden is geen homogene groep terwijl de Magavolgers hier toch echt wel als heel trouw volgend homogeen overeen komen en objectief verifieerbaar elke scheet van trump als een werelds toetje blijven ophemelen. :D

Dat je nu er geneuzel over peiling bij haalt zegt alweer genoeg dat je mij niet kent maar wel onder jullie wilt schuiven, terwijl ik peilingen totaal niet serieus neem. : _O-
Mooi staaltje projectie weer, het feit dat jullie elkaar bij elke post veren in de reet steken zegt wel genoeg over jullie lol.
pi_215251867
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mooi staaltje projectie weer, het feit dat jullie elkaar bij elke post veren in de reet steken zegt wel genoeg over jullie lol.
Heb je nu al je maga trump goldkit aangevraagd om mega stinkend rijk te worden en je nog beter bij hullie te voelen?
pi_215251886
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik was nog even benieuwd wat je ervan vindt dat Trump vindt dat joden 'nagekeken' moeten worden als ze op de Dems stemmen. Je deelde immers enthousiast een tweet van iemand die Obama een 'racist' noemt omdat hij kritiek uit op jonge zwarte Amerikanen die overwegen Trump te stemmen.
[..]

Ik zou het anders zeggen, als je een echte zionist bent dan zou een stem op de republikeinen de verstandige keuze zijn. Je bent inderdaad niet goed snik als je voor de partij kiest die vind dat je Hezbollah niet moet uitschakelen.
pi_215251911
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Heb je nu al je maga trump goldkit aangevraagd om mega stinkend rijk te worden en je nog beter bij hullie te voelen?
In tegenstelling tot jou slik ik niet alles voor zoete koek. Als je goud wilt kopen dan zijn er betere plekken. Nu moet ik zeggen dat geld investeren in goud nooit een slecht idee is maar ik heb daar geen gold kit van Donald Trump voor nodig.

Maar ik ben vooral benieuwd waarom jij en je fellow travelers geen geld hebben ingezet op een overwinning van Harris?
Deze vraag is overigens niet specifiek aan jouw bassie voordat je weer begint te huilen maar meer in het algemeen.
Er zijn mensen hier die er heilig in geloven dat polymarket er naast zit want Peter Thiel. Het lijkt mij dat er dan zeer makkelijk geld verdient kan worden. Iemand een antwoord waarom ze zoveel geld laten liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')