Ah ja dan zijn het natuurlijk 'subjectieve' onderzoekenquote:Op zondag 13 oktober 2024 04:32 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat heeft user “Kijkertje” hier in het topic op Fok even uitgerekend? Anti/never Trumpers die wat subjectieve onderzoekjes doen tellen NIET mee. Amerika is de grootste economie ter wereld en hoeft zich helemaal niet aan de gangbare theorieën te houden, dat bewijst de Federal Reserve al tientallen jaren.
[ x ]
California ontwaakt
MAGA 2024
Trump is bijna 80(!) jaar oud, doet twee en soms zelfs drie rallies die gemiddeld een uur en een kwartier duren PER DAG, en spreekt honderden misschien wel duizenden zinnen op een dag zonder de teleprompter. Een beetje (heel) erg flauw hem dan op een kleine verspreking te gaan aanvallen. Maar dat is typisch wat er al sinds hij van die lift naar beneden af kwam in 2015 wat er in de media gebeurd, dus niks nieuws. Harris doet misschien 1 rally per week en dan is het al veel, en 99% van de teleprompter. En zelfs daar zijn genoeg filmpjes te zien hoe ze zich verspreekt of de befaamde “word salad” spreekt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Altijd best komisch als Trump zich verspreekt. Hij bazelt er dan altijd wartaal achteraan in een poging net te doen alsof hij zich helemaal niet versprak
Het gaat juist niet om de verspreking, daar is niets mis mee. Wel om de wartaal die hij daarna produceert in zijn pogingen die verspreking te verdoezelen omdat zijn ego dat blijkbaar niet aankan. Dat maakt een verspreking alleen maar erger.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Trump is bijna 80(!) jaar oud, doet twee en soms zelfs drie rallies die gemiddeld een uur en een kwartier duren PER DAG, en spreekt honderden misschien wel duizenden zinnen op een dag zonder de teleprompter. Een beetje (heel) erg flauw hem dan op een kleine verspreking te gaan aanvallen. Maar dat is typisch wat er al sinds hij van die lift naar beneden af kwam in 2015 wat er in de media gebeurd, dus niks nieuws. Harris doet misschien 1 rally per week en dan is het al veel, en 99% van de teleprompter. En zelfs daar zijn genoeg filmpjes te zien hoe ze zich verspreekt of de befaamde “word salad” spreekt.
Ik ga nu richting bed, maar met alle goed nieuws berichten van vandaag zal ik heerlijk slapen
De onderstaande is voor jullie, en maak je geen zorgen, deze twee helden zullen óók voor de Democraten, het fantastisch gaan doen komende vier jaar
[ x ]
Trump en zijn teleprompter (die hij ook gewoon gebruikt, alleen is hij daar niet zo goed in):quote:The weekend trip was her second to the battleground state after it was struck by Hurricane Helene. The Democratic presidential nominee went to North Carolina last Saturday to survey the aftermath of Helene and pledged federal assistance for its victims.
Wat bedoel je? Hier zitten geen democraten, hier zitten vooral mensen die liever geen doorgeslagen randdebiel als Trump willen als president van de VS.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De onderstaande is voor jullie, en maak je geen zorgen, deze twee helden zullen óók voor de Democraten, het fantastisch gaan doen komende vier jaar
[ x ]
Een import heffing wordt betaald door de importeur. Waarom is daar zoveel onduidelijkheid over?quote:Op zondag 13 oktober 2024 04:32 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat heeft user “Kijkertje” hier in het topic op Fok even uitgerekend? Anti/never Trumpers die wat subjectieve onderzoekjes doen tellen NIET mee. Amerika is de grootste economie ter wereld en hoeft zich helemaal niet aan de gangbare theorieën te houden, dat bewijst de Federal Reserve al tientallen jaren.
[ x ]
California ontwaakt
MAGA 2024
Die het vervolgens doorrekent aan de klant, dus het wordt gewoon door de normale Amerikaan betaald.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een import heffing wordt betaald door de importeur. Waarom is daar zoveel onduidelijkheid over?
Mooi toch je potentiële kiezers een mogelijkheid bieden om mee te profiteren en hun spaar en pensioen geld in de flink winstgevende investeringsmogelijkheid van aan trump gelieerde fondsen te stoppen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:43 schreef nostra het volgende:
Net Harry Mens bij Business Class, dat 'text TRUMP for a free info kit on gold' maakt het af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Chivaz en @Eagles89 zo'n goede investeringsmogelijkheid krijgen jullie nooit meer! Kijk uit dat jullie deze kans niet missen.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mooi toch je potentiële kiezers een mogelijkheid bieden om mee te profiteren en hun spaar en pensioen geld in de flink winstgevende investeringsmogelijkheid van aan trump gelieerde fondsen te stoppen.Het verbaast mij dat jullie nog niet de spaarvarken hebben stukgeslagen om te wedden op Kamala. Jullie zijn er allemaal zo van overtuigd dat Polymarket nep is vanwege Peter Thiel en rechtse neppe polls dat er een leuke kans voor jullie ligt die Polymarket niet heeft opgemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Chivaz en @:Eagles89 zo'n goede investeringsmogelijkheid krijgen jullie nooit meer! Kijk uit dat jullie deze kans niet missen.
Tja, de arme man is (net als Biden) gewoon mentaal al lang niet meer genoeg bij z'n verstand voor dit soort zaken, iemand zou dat soort lui toch gewoon terug moeten trekkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
no more cows ? helemaal geen cows in het cowboyland ?
In Nederland willen we 'not more cows' ... minder cows.
no windows in buildings ?
Wijze woorden @Kijkertje en tof dat de usual suspects je hier nog een plusje voor geven.quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
So what? Zo lang de informatie klopt doet het er niet toe wie het post.
Users zoals jij maken altijd dezelfde fout. Het doet er niet toe hoe biased iemand/een account/ een media outlet is zolang de informatie maar op feiten gebaseerd is. En dat is dit.
Dit bericht verdraait helemaal niets.
Dit is niet dementie ofzo .... het is met modder gooien wat Trump doetquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de arme man is (net als Biden) gewoon mentaal al lang niet meer genoeg bij z'n verstand voor dit soort zaken, iemand zou dat soort lui toch gewoon terug moeten trekken
Ik was nog even benieuwd wat je ervan vindt dat Trump vindt dat joden 'nagekeken' moeten worden als ze op de Dems stemmen. Je deelde immers enthousiast een tweet van iemand die Obama een 'racist' noemt omdat hij kritiek uit op jonge zwarte Amerikanen die overwegen Trump te stemmen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat jullie nog niet de spaarvarken hebben stukgeslagen om te wedden op Kamala. Jullie zijn er allemaal zo van overtuigd dat Polymarket nep is vanwege Peter Thiel en rechtse neppe polls dat er een leuke kans voor jullie ligt die Polymarket niet heeft opgemerkt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Minstens zo vermoeiend als het zijn van een joodse Amerikaan. Joden die Democratisch stemmen moeten zich volgens Trump laten nakijken:
Trump says Jewish voters who back Biden ‘should have their head examined’
[..]
Maar dat is volgens jou natuurlijk niet racistisch. Nee, die vuile Barack HUSSEIN Obama. Dat is pas echt een racist.
Ik hoop het voor hem, want dementie enzo gun je ook je 'vijanden' niet, maar hij heeft natuurlijk wel vaak zat dingen staan raaskallen die niet gewoon modder gooien zijn, maar waar ook gewoon écht geen touw aan vast te knopen viel wat betreft het vormen van zinnen en dergelijken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is niet dementie ofzo .... het is met modder gooien wat Trump doet
Jullie als mensen die trump een randdebiel vinden is geen homogene groep terwijl de Magavolgers hier toch echt wel als heel trouw volgend homogeen overeen komen en objectief verifieerbaar elke scheet van trump als een werelds toetje blijven ophemelen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat jullie nog niet de spaarvarken hebben stukgeslagen om te wedden op Kamala. Jullie zijn er allemaal zo van overtuigd dat Polymarket nep is vanwege Peter Thiel en rechtse neppe polls dat er een leuke kans voor jullie ligt die Polymarket niet heeft opgemerkt.
Is ook waar..... het is leuteren.... Niet helder en duidellijk. Hij heeft geen voorbereiding met speeches.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, want dementie enzo gun je ook je 'vijanden' niet, maar hij heeft natuurlijk wel vaak zat dingen staan raaskallen die niet gewoon modder gooien zijn, maar waar ook gewoon écht geen touw aan vast te knopen viel wat betreft het vormen van zinnen en dergelijken.
Nog een rechtszaak die op niets is gebaseerd gewonnen. Ik zag het op een ander kanaal, het was bijzonder beschamend hoe James voor schut stond.quote:Op zondag 13 oktober 2024 03:34 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Trump staat er zéér goed voor momenteel. en as we speak in Coachella, California met een gigantische menigte MAGA aanhangers.
Mooi staaltje projectie weer, het feit dat jullie elkaar bij elke post veren in de reet steken zegt wel genoeg over jullie lol.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jullie als mensen die trump een randdebiel vinden is geen homogene groep terwijl de Magavolgers hier toch echt wel als heel trouw volgend homogeen overeen komen en objectief verifieerbaar elke scheet van trump als een werelds toetje blijven ophemelen.![]()
Dat je nu er geneuzel over peiling bij haalt zegt alweer genoeg dat je mij niet kent maar wel onder jullie wilt schuiven, terwijl ik peilingen totaal niet serieus neem. :
Heb je nu al je maga trump goldkit aangevraagd om mega stinkend rijk te worden en je nog beter bij hullie te voelen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mooi staaltje projectie weer, het feit dat jullie elkaar bij elke post veren in de reet steken zegt wel genoeg over jullie lol.
Ik zou het anders zeggen, als je een echte zionist bent dan zou een stem op de republikeinen de verstandige keuze zijn. Je bent inderdaad niet goed snik als je voor de partij kiest die vind dat je Hezbollah niet moet uitschakelen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was nog even benieuwd wat je ervan vindt dat Trump vindt dat joden 'nagekeken' moeten worden als ze op de Dems stemmen. Je deelde immers enthousiast een tweet van iemand die Obama een 'racist' noemt omdat hij kritiek uit op jonge zwarte Amerikanen die overwegen Trump te stemmen.
[..]
In tegenstelling tot jou slik ik niet alles voor zoete koek. Als je goud wilt kopen dan zijn er betere plekken. Nu moet ik zeggen dat geld investeren in goud nooit een slecht idee is maar ik heb daar geen gold kit van Donald Trump voor nodig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je nu al je maga trump goldkit aangevraagd om mega stinkend rijk te worden en je nog beter bij hullie te voelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |