abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215226897
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_215226953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee
Jawel want Trump loog (zoals gewoonlijk) evenredig veel meer:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215226984
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jawel want Trump loog (zoals gewoonlijk) evenredig veel meer:

[ x ]
Dat is natuurlijk geen argument. Liegen is liegen en beiden hebben zich daar aantoonbaar aan schuldig gemaakt alleen een persoon werd daar in het debat op gecorrigeerd.
pi_215226999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk geen argument. Liegen is liegen en beiden hebben zich daar aantoonbaar aan schuldig gemaakt alleen een persoon werd daar in het debat op gecorrigeerd.
Maar evenredig had Trump nog steeds meer gefactcheckt moeten worden of weet je niet wat evenredig betekent?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 10 oktober 2024 @ 16:23:44 #5
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215227026
Liegen, bedriegen en bedreigen, dat is de MO van MAGA.

En Chivaz zag dat het goed was...
pi_215227033
quote:
82s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar evenredig had Trump nog steeds meer gefactcheckt moeten worden of weet je niet wat evenredig betekent?
Volgens mij hebben jij en je fellow travelers het een beetje moeilijk met dat begrip.
pi_215227036
“…Ja maar…ja maar…ja maar…”

Het is z vermoeiend en verstorend in een feiten diskussie.
pi_215227038
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar is geen vinden aan, het is de realiteit. Als je een moderator bent in een debat dan hoor je neutraal te zijn. Prima hoor als je wilt fektjekken maar dan hoor je dat evenredig te doen. Dat laatste was zeer duidelijk niet het geval en daar mag je best wat van zeggen.
Iets ergens van vinden en dat ook uitspreken valt onder het vrije woord.
Trump zegt er niet alleen wat van, hij wil een omroep zelfs straffen.

Maar jij vindt dat prima te rijmen met je hoogdravende gelul over vrijheid?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215227056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben heel erg benieuwd welke overheid boeken uit de roulatie heeft gehaald in welke willekeurige staat ook.
Ik wacht het bewijs rustig af………
Welke overheid komt aan je free speech leugens? ik wacht het bewijs rustig af ....
pi_215227085
twitter

Is er ooit een campagne geweest waar zoveel uitspraken van je tegenstander zonder commentaar ingezet kunnen worden in een spotje?
Ik vind het best uniek dat je in een compleet vriendelijke setting je nog zo door het ijs kan zakken.
Ik snap heel goed dat ze haar al die tijd angstvallig uit de wind hebben gehouden. Dat ze nu langs allerlei voor haar vriendelijke outlets langs gaat en nog faalt zegt echt een hoop.
De peilingen moeten wel erg slecht zijn dat het team besloten heeft dat het een goed idee is om haar voor een camera te zetten.
pi_215227094
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:29 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Is er ooit een campagne geweest waar zoveel uitspraken van je tegenstander zonder commentaar ingezet kunnen worden in een spotje?
Ik vind het best uniek dat je in een compleet vriendelijke setting je nog zo door het ijs kan zakken.
Ik snap heel goed dat ze haar al die tijd angstvallig uit de wind hebben gehouden. Dat ze nu langs allerlei voor haar vriendelijke outlets langs gaat en nog faalt zegt echt een hoop.
De peilingen moeten wel erg slecht zijn dat het team besloten heeft dat het een goed idee is om haar voor een camera te zetten.
Die van Trump komen aan de lopende band uit idd.
pi_215227107
Zo sneu…wel stoken en onwetend houden en niet even googlen.
“Zalig zijn de simpelen van geest”..

https://pen.org/florida-book-bans-not-a-hoax/
pi_215227120
twitter
  donderdag 10 oktober 2024 @ 16:36:13 #14
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215227131
De peilingen zien er prima uit voor Kamala Harris, voor het fascistische vriendje van Chivaz daarentegen not so much... :Y)
  donderdag 10 oktober 2024 @ 16:36:58 #15
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215227137
twitter

Toen de Reps nog fatsoen hadden. Maar ook toen al was er veel misinformatie. Mensen als McCain drukten dat de kop in...Trump doet het tegenovergestelde en haalt werkelijk het slechtste in deze arme mensen naar boven :N

Laten we hopen dat die goede oude tijd zsm weer terugkeert...
pi_215227153
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:36 schreef kladderadatsch het volgende:
De peilingen zien er prima uit voor Kamala Harris, voor het fascistische vriendje van Chivaz daarentegen not so much... :Y)
Hier zie ik weinig verschuiven. -O-
https://projects.fivethir(...)neral/2024/national/
pi_215227191
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Trump zegt er niet alleen wat van, hij wil een omroep zelfs straffen.

Maar jij vindt dat prima te rijmen met je hoogdravende gelul over vrijheid?
Is er een wettelijke basis om dat te doen? Zo niet dan blijft het gelul in de rondte en dat is gelukkig grondwettelijk beschermd.
pi_215227204
twitter
pi_215227206
Is Chivaz al naar huis?
Dit bericht heeft hij niet meegekregen, gezien de afwezige reactie.
Een president waardig.
N.B. het ging niet om 3 stickertjes voor putin en zijn vrouwen. Het ging om test Machines!
N.B.2 Hoe het mogelijk is om die te verduisteren en te vervoeren zou ik wel willen weten. Achteraf.
twitter
pi_215227235
Goh hoe verrassend:

twitter
pi_215227282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is er een wettelijke basis om dat te doen? Zo niet dan blijft het gelul in de rondte en dat is gelukkig grondwettelijk beschermd.
Maar wat vind je er nou van dat Trump dat zo graag wil?
pi_215227283
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben heel erg benieuwd welke overheid boeken uit de roulatie heeft gehaald in welke willekeurige staat ook.
Ik wacht het bewijs rustig af………
Fijn dat je hier mee aangeeft dat je inderdaad een persoon steunt die het vrije woord aan banden wil leggen, gezien je daar niet op ingaat. Dat is toch wel frappant voor jou als groot verdediger van het vrije woord.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 10 oktober 2024 @ 17:04:29 #24
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215227325
Nog een volwassen man met kleutergedrag en een gekrenkt ego:
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')