abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215222562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja ik lees ongeveer niks meer wat Chivaz post of reacties op zijn posts. Maargoed ik kan me soms ook niet inhouden om een trol dood te zwijgen.
Welnee joh hij is helemaal geen trol, hij denkt werkelijk zo en hij is echt niet de enige. De Republikeinse Partij bestaat tegenwoordig voor het overgrote deel uit volk dat zich van dit soort argumentatie bedient (naast de nodige religekkies en opportunisten). Het is ook niet voor niets dat Trump zo'n grote aanhang heeft. Zonder hen zou hij niet ver komen. 'Hij spreekt hun taal!'.

twitter

MAGA-logica! :D :|W

twitter

Nou heb je daar natuurlijk ook gradaties van gekte in:

twitter

:|W

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 10-10-2024 00:51:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215223101
Zo gek! De Republikeinen willen dat er rekening wordt gehouden met de kiezers in North Carolina die getroffen werden door de storm Helene zodat ze toch kunnen stemmen (en terecht) maar in Georgia maken ze daar dan weer bezwaar tegen.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 10-10-2024 00:30:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215223209
quote:
85s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 22:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welnee joh hij is helemaal geen trol, hij denkt werkelijk zo en hij is echt niet de enige.

Hij heeft zelf erkend dat meerdere van zijn reacties dom getrol zijn, daarom gaat hij ook nooit ergens op in. Of hij werkelijk zo denkt weet ik niet, ik betwijfel eerlijk gezegd of hij berhaupt denkt.
pi_215223248
Buiten en beneden en boven de wet!
twitter
  donderdag 10 oktober 2024 @ 03:27:34 #280
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215223262
quote:
85s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 22:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welnee joh hij is helemaal geen trol, hij denkt werkelijk zo en hij is echt niet de enige. De Republikeinse Partij bestaat tegenwoordig voor het overgrote deel uit volk dat zich van dit soort argumentatie bedient (naast de nodige religekkies en opportunisten). Het is ook niet voor niets dat Trump zo'n grote aanhang heeft. Zonder hen zou hij niet ver komen. 'Hij spreekt hun taal!'.

[ x ]
MAGA-logica! :D :|W

[ x ]
Nou heb je daar natuurlijk ook gradaties van gekte in:

[ x ]
:|W

Chivaz is een fascist die te laf is om daar openlijk voor uit te komen. En hij mag dan geen trol zijn, zoals baardmans overduidelijk wl is, dit topic verkankeren is wel degelijk z'n opzet.

In feite komt Chivaz hier gewoon elke dag een nieuwe remix droppen van een nummer wat toch al niet te pruimen was in the first place.
pi_215223309
Dus de griezels achter trump fluisterden de nitwit in zijn oor: dit zou prachtig zijn mr. president. En natuurlijk ging hij accoord.
De show van vanavond was zeker niet uitverkocht. Wat zou zo’n avond huur kosten van MSG?
+/ - 20.000 pp.
twitter
pi_215223331
Dit was de great sh*t show vanavond vol zieke leugens on repeat.
Ja! Tijdens …
twitter
pi_215223364
verdomd. Dit is ook ***** very diplomatiek n presidential.

twitter
pi_215223601
Toch bijzonder hoe alle bekende 3e partsipanten allemaal poetinpijpers zijn.

Jill, de gene wie haar kandidaatschap aankondigde op RT.ru in 2016. Nu alleen mee doet in battlestates, alles gericht op harris niet te laten winnen.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 07:59:58 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215223659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee dat klopt, dat heeft een aantal jaar geduurd en nu zitten we in de chaos. Nu zal jij het daar natuurlijk niet mee eens zijn omdat ik het zeg, maar dat is niet mijn probleem.
H kijk nog even en je gaat begrijpen dat die paar jaar precies overeenkomen met de Trump jaren. Doe je best knul en je gaat het ooit begrijpen.
pi_215226370
Chris Wallace weet wel het verschil tussen free speech en leugens/complottheorieen verspreiden:

twitter

twitter
pi_215226525
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:14 schreef Kijkertje het volgende:
Chris Wallace weet wel het verschil tussen free speech en leugens/complottheorieen verspreiden:

[ x ]
[ x ]
Beiden vallen onder het vrije woord Kijkert, ik weet dat je graag een ministerie van de waarheid had gezien en in Europa word je redelijk op je wenken bedient.
In de VS is het vrije woord gelukkig nog vrij dankzij die vervelende grondwet.
pi_215226629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Beiden vallen onder het vrije woord Kijkert, ik weet dat je graag een ministerie van de waarheid had gezien en in Europa word je redelijk op je wenken bedient.
Wel interessant dat jij dan een persoon steunt die het vrije woord graag aan banden legt en een partij die niet terug deinst voor boekverbrandingen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215226757
pi_215226758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Wel interessant dat jij dan een persoon steunt die het vrije woord graag aan banden legt en een partij die niet terug deinst voor boekverbrandingen.
Ik ben heel erg benieuwd welke overheid boeken uit de roulatie heeft gehaald in welke willekeurige staat ook.
Ik wacht het bewijs rustig af………
pi_215226780
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 04:40 schreef AnneX het volgende:
Dit was de great sh*t show vanavond vol zieke leugens on repeat.
Ja! Tijdens …
[ x ]
twitter

Het ziet er erg leeg uit ja.
pi_215226826
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zoals mijn bovenbuurman terecht opmerkt: hoe weet je dat die kinderen zijn verkocht als sexslaaf? En dan is er nog dit:

FACT FOCUS: Claims that more than 300,000 migrant children are missing lack context
[..]
Wat is het toch met dat totale gebrek aan kritisch denken? Een Twitterwappie slingert zo'n claim de wereld in en onze grote vriend Chivaz plaatst daar welgeteld nul vraagtekens bij. Nee, die wijst meteen met een beschuldigende vinger naar Harris.
Ah het papierwerk is niet in orde, kortom ze weten waar al die kinderen zijn gebleven alleen gaat het mis in de administratie. Klinkt erg plausibel…….
pi_215226828
Diezelfde plekken zijn nog steeds leeg in het tweede plaatje, ja. Verre van volle bak.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215226839
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar vervolgens ga jij all-in op een presidentskandidaat die een nieuwszender wil straffen omdat hij werd gefactcheckt tijdens een debat.

Trump floats punishment for ABC after debate

Maar jij geeft Trump daarin ongetwijfeld groot gelijk, omdat je ook vindt dat de moderators zich 'partijdig' opstelden. Dat verkondig je zonder blikken of blozen, blijkbaar in de veronderstelling dat wij achterlijk zijn en niet door hebben dat dat volledig in tegenspraak is met je hoogdravende gelul over vrijheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215226844
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:58 schreef OMG het volgende:
Diezelfde plekken zijn nog steeds leeg in het tweede plaatje, ja. Verre van volle bak.
Nearly completely empty lol.
pi_215226852
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:58 schreef OMG het volgende:
Ik dacht het zelfde. Maar goed....
pi_215226857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah het papierwerk is niet in orde, kortom ze weten waar al die kinderen zijn gebleven alleen gaat het mis in de administratie. Klinkt erg plausibel…….
Maar de Twitterwappert die jij aanhaalt weet wel dat die kinderen zijn verkocht als 'sexslaaf'. En let ook even op de data: het gaat om de periode 2018-2023, dus grotendeels tijdens Trumps termijn.

Kap toch eens met het verkondigen van onzin, man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215226883
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar vervolgens ga jij all-in op een presidentskandidaat die een nieuwszender wil straffen omdat hij werd gefactcheckt tijdens een debat.

Trump floats punishment for ABC after debate

Maar jij geeft Trump daarin ongetwijfeld groot gelijk, omdat je ook vindt dat de moderators zich 'partijdig' opstelden. Dat verkondig je zonder blikken of blozen, blijkbaar in de veronderstelling dat wij achterlijk zijn en niet door hebben dat dat volledig in tegenspraak is met je hoogdravende gelul over vrijheid.
Daar is geen vinden aan, het is de realiteit. Als je een moderator bent in een debat dan hoor je neutraal te zijn. Prima hoor als je wilt fektjekken maar dan hoor je dat evenredig te doen. Dat laatste was zeer duidelijk niet het geval en daar mag je best wat van zeggen.
Iets ergens van vinden en dat ook uitspreken valt onder het vrije woord.
pi_215226892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar is geen vinden aan, het is de realiteit. Als je een moderator bent in een debat dan hoor je neutraal te zijn. Prima hoor als je wilt fektjekken maar dan hoor je dat evenredig te doen. Dat laatste was zeer duidelijk niet het geval en daar mag je best wat van zeggen.
Iets ergens van vinden en dat ook uitspreken valt onder het vrije woord.
Dat was wel degelijk het geval.
pi_215226895
quote:
81s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat was wel degelijk het geval.
Nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')