abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215221093

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_215221119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het probleem met bezorgen is dat je een minimum bedrag moet hebben. Waardoor je luxer eet en doet
En ik snap het wel hoor! Hier is het ook maar tien minuten te fietsen en iets langer lopen. Alleen al die prikkels... maar in de ochtend prima te doen

En klopt. Gewoon gezellig maken. Had gewoon blind een medium gekozen (briefje gegrabbeld) en daarmee bezig gegaan
Wasco gebruik ik echt nooit. Vandaag dus wel
Ja dat is soms wel een nadeel dat je een minimum bestel bedrag moet hebben. Al kom ik daar eigenlijk wel snel aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh heb je een potje of zo gemaakt met verschillende mediums? dat is wel een leuk idee eigenlijk!
Nee Wasco gebruik ik zelf ook echt niet snel..
wel een leuk idee zeker nu je er ook plezier aan hebt gehad.
Smile, it's free therapy.
pi_215221131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb trouwens ook een keer vega kip besteld bij picnic. Die hadden ze niet meer, dus vervangende zij dat met echte kip :r zit je ineens met een lijk tussen je eten
Zoo dat is wel apart dat ze een vega product vervangen met vlees!
ik eet wel vlees maar zou niet zitten te wachten op ieder vega product..
pi_215221177
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja dat is soms wel een nadeel dat je een minimum bestel bedrag moet hebben. Al kom ik daar eigenlijk wel snel aan
SPOILER
Oh heb je een potje of zo gemaakt met verschillende mediums? dat is wel een leuk idee eigenlijk!
Nee Wasco gebruik ik zelf ook echt niet snel..
wel een leuk idee zeker nu je er ook plezier aan hebt gehad.
Logisch dat je dan meer nodig hebt en meer koopt.
En ik geef er weinig om. Roerbak groente en gooi er nep-vlees bij.
Met een kind moet je gewoon lekker koken en zorgen :*

Haha ja! Als ik niet kan kiezen heb ik dat bakje met briefjes
En online zijn er genoeg generators om een onderwerp te kiezen. Dus paddenstoelen met wasco _O-

Wasco kan ik je echt adviseren. Je wordt gedwongen geofferd en minder perfectionist te werken. Had mezelf een uur gegeven. Gewoon lekker kaderen

Als is nu ook een oktoberprompt met vogels. Daar hoop ik morgen of vrijdag mee te starten en inhalen tot waar we zijn. Vooral met alcoholmarkers en potlood

Sorry voor deze rand :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_215221200
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Zoo dat is wel apart dat ze een vega product vervangen met vlees!
ik eet wel vlees maar zou niet zitten te wachten op ieder vega product..
Toen ik daar contact over zocht kreeg ik te horen dat ze een product kozen wat het dichtstbij het missende product lag _O-

Buurman was blij met de kip. Zelf zag ik het niet zitten om de filets klein te snijden en bakken en zo
pi_215221245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Logisch dat je dan meer nodig hebt en meer koopt.
En ik geef er weinig om. Roerbak groente en gooi er nep-vlees bij.
Met een kind moet je gewoon lekker koken en zorgen :*

Haha ja! Als ik niet kan kiezen heb ik dat bakje met briefjes
En online zijn er genoeg generators om een onderwerp te kiezen. Dus paddenstoelen met wasco _O-

Wasco kan ik je echt adviseren. Je wordt gedwongen geofferd en minder perfectionist te werken. Had mezelf een uur gegeven. Gewoon lekker kaderen

Als is nu ook een oktoberprompt met vogels. Daar hoop ik morgen of vrijdag mee te starten en inhalen tot waar we zijn. Vooral met alcoholmarkers en potlood

Sorry voor deze rand :@
Ja die puber van mij heeft bijna altijd honger _O- _O- pff maar hij groeit nu ook flink de hoogte in :D Nog maar een paar cm en hij is al groter dan ik ben :D .

Voor mezelf geef ik de ene dag meer erom dan de andere dag.. vandaag gekozen voor gemak.. voor hem wel gekookt voor mij een zakje tagliatelle met zalm van een supermarkt merk (was niet lekker :X) koop ik niet meer.

Ik vind het een goed idee van je! Jij hebt begrijp ik ook veel materialen thuis? :D
Nooit geweten dat er generators zijn met onderwerpen.. daar stokt het ook nog wel eens.. dat ik geen idee heb wat ik zal maken.

Grappig dat je dat zegt over de wasco.. dat is hetgeen waardoor ik het eigenlijk zo goed als nooit kies om mee te werken..
Ik ging iets van 12/13 jaar naar een open atelier waar we ook opdrachten konden doen als je dat wilde.. daardoor wel eens met wasco gewerkt.

Oktoberprompt met vogels? watisda???
Alcoholmarkers heb ik ook nog liggen. :7
pi_215221262
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik daar contact over zocht kreeg ik te horen dat ze een product kozen wat het dichtstbij het missende product lag _O-

Buurman was blij met de kip. Zelf zag ik het niet zitten om de filets klein te snijden en bakken en zo
_O-
uh nee als je vegetariër bent eet je dat niet nee 8-)
pi_215221353
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja die puber van mij heeft bijna altijd honger _O- _O- pff maar hij groeit nu ook flink de hoogte in :D Nog maar een paar cm en hij is al groter dan ik ben :D .

Voor mezelf geef ik de ene dag meer erom dan de andere dag.. vandaag gekozen voor gemak.. voor hem wel gekookt voor mij een zakje tagliatelle met zalm van een supermarkt merk (was niet lekker :X) koop ik niet meer.

Ik vind het een goed idee van je! Jij hebt begrijp ik ook veel materialen thuis? :D
Nooit geweten dat er generators zijn met onderwerpen.. daar stokt het ook nog wel eens.. dat ik geen idee heb wat ik zal maken.

Grappig dat je dat zegt over de wasco.. dat is hetgeen waardoor ik het eigenlijk zo goed als nooit kies om mee te werken..
Ik ging iets van 12/13 jaar naar een open atelier waar we ook opdrachten konden doen als je dat wilde.. daardoor wel eens met wasco gewerkt.

Oktoberprompt met vogels? watisda???
Alcoholmarkers heb ik ook nog liggen. :7
Zonde van je eten, maar nooit geschoten...
En tja... vreetmachines zijn dat, pubers. En groeimonsters ;)

Ik heb in de loop der tijd veel bij elkaar gepaard hoor ;)
Veel verschillende dingen en zo... altijd leuk

Oh leuk zo'n atelier! Klinkt erg tof en alsof je ook echt wat kan ^O^
Wat maak je zoal?

Prompt zijn inspiratie lijstjes. Er staat een woord op en daarmee moet je wat maken
Dus een lijst met vogels in oktober. Elke dag een andere.
En ik ben dol op mijn ohuhu (merk) alcoholmarkers icm mijn kleurpotloden.
Wil ze wel maken eigenlijk. Alleen mag ook langer duren en dit weekend echt even inhalen
pi_215221447
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zonde van je eten, maar nooit geschoten...
En tja... vreetmachines zijn dat, pubers. En groeimonsters ;)

Ik heb in de loop der tijd veel bij elkaar gepaard hoor ;)
Veel verschillende dingen en zo... altijd leuk

Oh leuk zo'n atelier! Klinkt erg tof en alsof je ook echt wat kan ^O^
Wat maak je zoal?

Prompt zijn inspiratie lijstjes. Er staat een woord op en daarmee moet je wat maken
Dus een lijst met vogels in oktober. Elke dag een andere.
En ik ben dol op mijn ohuhu (merk) alcoholmarkers icm mijn kleurpotloden.
Wil ze wel maken eigenlijk. Alleen mag ook langer duren en dit weekend echt even inhalen
haha ja het is hier steeds 'heb honger' _O- _O- maar ja.. hoort erbij.

Ik vind je idee leuk van zo'n potje met materialen.

Neeh joh ieder deed/ doet gewoon wat op zijn eigen niveau/ tempo. En als je het leuk vindt dan werk je mee aan een opdracht die wel meerdere weken duurt.
Vond ik ook wel leuk om zo toch weer andere dingen te doen ook.. en tegen dingen aan te lopen.. (stillevens is niet mijn ding.. mis ik wat geduld voor :X ) maar toch gedaan.. en vond het uiteindelijk wel leuk ook.
Zo ook met wasco gaan werken.

Zelf vind ik watergedragen olieverf fijn om mee te werken (bedenk me nu.. hadden we naar hobby moeten gaan _O- ).
En aquarelpotloden vind ik fijn. Wat ik ook leuk vind om te doen is beeldhouwen.

Met de alcoholmarkers heb ik al een poosje niks mee gedaan. Benieuwd of ze niet uitgedroogd zijn.

Waar vind je die inspiratie lijstjes? :D
pi_215221550
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
haha ja het is hier steeds 'heb honger' _O- _O- maar ja.. hoort erbij.

Ik vind je idee leuk van zo'n potje met materialen.

Neeh joh ieder deed/ doet gewoon wat op zijn eigen niveau/ tempo. En als je het leuk vindt dan werk je mee aan een opdracht die wel meerdere weken duurt.
Vond ik ook wel leuk om zo toch weer andere dingen te doen ook.. en tegen dingen aan te lopen.. (stillevens is niet mijn ding.. mis ik wat geduld voor :X ) maar toch gedaan.. en vond het uiteindelijk wel leuk ook.
Zo ook met wasco gaan werken.

Zelf vind ik watergedragen olieverf fijn om mee te werken (bedenk me nu.. hadden we naar hobby moeten gaan _O- ).
En aquarelpotloden vind ik fijn. Wat ik ook leuk vind om te doen is beeldhouwen.

Met de alcoholmarkers heb ik al een poosje niks mee gedaan. Benieuwd of ze niet uitgedroogd zijn.

Waar vind je die inspiratie lijstjes? :D
Hahaha tja... groeien kost energie he :) lekker voor zorgen :*

En haha we zitten ook nooit in het goede topic ;)

Klinkt een beetje zoals mijn clubje! Heerlijk om samen bezig te zijn en iedereen voor zich
Ben er dol op :)

En olieverf, knap! Dat vraagt zoveel beheersing. Echt moeilijk spul
Aquarel potloden vind ik ook leuk. Al mag ik die vaker gebruiken.

Beeldhouwen :o groot of klein?
Klinkt echt heel tof. Wat zijn je onderwerpen?

Stillevens zijn ook niet mijn ding... liefst dieren en portretten. Mijn onderwerp moet een ziel hebben ;)

Gewoon Google op drawing generator. Of die van goudenlijntjes (ben ik lid van, maar de generator is gratis) inspiratiegenerator.goudenlijntjes.nl geloof ik

En gewoon op Pinterest googlelen op drawing prompt. En dan kun je altijd wat uit kiezen

Markers blijven wel goed als je ze liggend bewaard
pi_215221860
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha tja... groeien kost energie he :) lekker voor zorgen :*

En haha we zitten ook nooit in het goede topic ;)

Klinkt een beetje zoals mijn clubje! Heerlijk om samen bezig te zijn en iedereen voor zich
Ben er dol op :)

En olieverf, knap! Dat vraagt zoveel beheersing. Echt moeilijk spul
Aquarel potloden vind ik ook leuk. Al mag ik die vaker gebruiken.

Beeldhouwen :o groot of klein?
Klinkt echt heel tof. Wat zijn je onderwerpen?

Stillevens zijn ook niet mijn ding... liefst dieren en portretten. Mijn onderwerp moet een ziel hebben ;)

Gewoon Google op drawing generator. Of die van goudenlijntjes (ben ik lid van, maar de generator is gratis) inspiratiegenerator.goudenlijntjes.nl geloof ik

En gewoon op Pinterest googlelen op drawing prompt. En dan kun je altijd wat uit kiezen

Markers blijven wel goed als je ze liggend bewaard
Ja zorg graag voor hem O+

_O- scheelt dat hier van alles aan bod komt :D

Fijn dat je ook zo'n clubje hebt!
Oh ik vind olieverf niet knap, het is fijn spul om mee te werken. Ook omdat het langer duurt eer het droog is.. kun je er wat langer mee door kliederen.. :D of je gebruikt een föhn of medium om het sneller te laten drogen.
Vind zelf de kleuren mooier van olieverf. Intenser..

Pas 2 beelden gemaakt allebei organische vormen.. ik vind Henri Moore mooi en dan niet de vrouwen figuren maar de abstracte figuren. Daar mijn eigen draai aan gegeven. Denk dat de beelden zo ongeveer 50 of 60 bij 60 zijn?
ik ben slecht in dit schatten :@
ik heb een beeld gemaakt dat wat leek op een vlinder , andere beeld is geheel abstract.

Heb nog een onaf beeld en nog een grote steen liggen voor als ik er zin in heb :X
Wat ik 'spannend' of 'eng' vind aan het werken met steen is: weg is weg _O-
met verf kun je dingen herstellen.. opnieuw opbouwen of zo.. met steen niet..

Heb je dat wel eens gedaan beeldhouwen? of met mergel? (ook gedaan maar vond ik niet zo leuk).

oeh knap dat je portretten en dieren kunt maken!!

Oei die markers staan al ongebruikt een jaar rechtop :7
pi_215223796
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_215223841
Wie nog zegeltjes overheeft van het servies van AH of niet spaart ik hou mij aanbevolen :D

https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
pi_215226928
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wie nog zegeltjes overheeft van het servies van AH of niet spaart ik hou mij aanbevolen :D

https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
Goedemiddag, ik heb alwel 2 hele zegels gestuurd dinsdag Hahah meer had ik er niet! Ik kom niet zo vaak bij AH maar mocht ik ze hebben stuur ik ze door... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215227152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Goedemiddag, ik heb alwel 2 hele zegels gestuurd dinsdag Hahah meer had ik er niet! Ik kom niet zo vaak bij AH maar mocht ik ze hebben stuur ik ze door... ;)
Twee zijn er toch weer twee toch
pi_215231569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Twee zijn er toch weer twee toch
Ja dat is waar hi... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215231570
Goedemorgen.... :W
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 06:11:15 #18
388664 crew  Dotteke
pi_215231596
Morguh frum
pi_215231645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh frum
Hellooo.... is je dochter al geopereerd en hoe gaat het met de drukte verder, red je het nog allemaal... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215231660
Nou, zit ik dan met m'n theetje.. :{
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 06:50:25 #21
388664 crew  Dotteke
pi_215231662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hellooo.... is je dochter al geopereerd en hoe gaat het met de drukte verder, red je het nog allemaal... ;)
Ja ze is geoperereerd en binnen 23 uur was ze al weer thuis niet normaal hoe snel dat allemaal gaat tegenwoordig.
Ze was 3 uurtjes hier en wilde alweer naar huis. Tegen 14.30 wilde ze weer terug dus opgehaald.
Nacht hier geslapen en toen wilde ze weer naar huis. Ze ligt beter op haar eigenbank, die staat recht voor de tv ( een hoekstuk met lounge) en kan ze beter op haar rug liggen en tv kijken _O-
Dus nu is het klepperen met boodschappen en warm eten brengen
pi_215231695
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ze is geoperereerd en binnen 23 uur was ze al weer thuis niet normaal hoe snel dat allemaal gaat tegenwoordig.
Ze was 3 uurtjes hier en wilde alweer naar huis. Tegen 14.30 wilde ze weer terug dus opgehaald.
Nacht hier geslapen en toen wilde ze weer naar huis. Ze ligt beter op haar eigenbank, die staat recht voor de tv ( een hoekstuk met lounge) en kan ze beter op haar rug liggen en tv kijken _O-
Dus nu is het klepperen met boodschappen en warm eten brengen
Ja echt hé, binnen een poep en een scheet zit je weer thuis.. belachelijk maar zo werkt het tegenwoordig... :{

Ooh ja dan is thuis toch fijner... gelukkig woont ze niet ver weg toch? Ja je bent er lekker druk mee.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:08:34 #23
388664 crew  Dotteke
pi_215231699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja echt hé, binnen een poep en een scheet zit je weer thuis.. belachelijk maar zo werkt het tegenwoordig... :{

Ooh ja dan is thuis toch fijner... gelukkig woont ze niet ver weg toch? Ja je bent er lekker druk mee.. ;)
Nee nog geen 5 minuten hier vandaan, en gelukkig is het droog.
Ze had de eerste nacht thuis h ier geslapen in mijn bed, ze kan iet plat liggen en mijn bed is verstelbaar
Ik kan ook niet in het logeerbed liggen dus heb een gebroken nacht op de bank gehad _O-
pi_215231744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee nog geen 5 minuten hier vandaan, en gelukkig is het droog.
Ze had de eerste nacht thuis h ier geslapen in mijn bed, ze kan iet plat liggen en mijn bed is verstelbaar
Ik kan ook niet in het logeerbed liggen dus heb een gebroken nacht op de bank gehad _O-
Oohh dat is wel relaxed zo dichtbij..oooh dat is wel lekker zo'n verstelbaar bedje, heb ik zelf ook, zo blij mee..

Ooh jeeee jij op de bank haha... ja dan ben ben je vaak verrot als je opstaat...

Ik ben ook kapot als ik ergens anders slaap dan in m'n eigen bed... ik heb hemelse matrassen en heerlijk verstelbaar... maar ja ik moet ook wat met die rug van mij...
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:34:17 #25
388664 crew  Dotteke
pi_215231782
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oohh dat is wel relaxed zo dichtbij..oooh dat is wel lekker zo'n verstelbaar bedje, heb ik zelf ook, zo blij mee..

Ooh jeeee jij op de bank haha... ja dan ben ben je vaak verrot als je opstaat...

Ik ben ook kapot als ik ergens anders slaap dan in m'n eigen bed... ik heb hemelse matrassen en heerlijk verstelbaar... maar ja ik moet ook wat met die rug van mij...
Ik heb een bank als ik de kussen weghaalt dan heb ik een eenpersoonbed zo breed
Maar toch gaat er zoals je zegt niets boven je eigen bed
Ik heb mijn lijf er ook geen plezier mee gedaan Maar ja voor je kind doe je alles.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 07:41:41 ]
pi_215231832
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb een bank als ik de kussen weghaalt dan heb ik een eenpersoonbed zo breed
Maar toch gaat er zoals je zegt niets boven je eigen bed
Ik heb mijn lijf er ook geen plezier mee gedaan Maar ja voor je kind doe je alles.
Neej je eigen bedje is goud waard.... ja uiteraard zou ik ook doen vooral in deze situatie....🤗
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:55:55 #27
388664 crew  Dotteke
pi_215231841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Neej je eigen bedje is goud waard.... ja uiteraard zou ik ook doen vooral in deze situatie....🤗
ZIe in de reclame dat er op Net 5 weer veel nieuwe programmas komen
Het lijken mij allemaal het zelfde soort programma's weet niet eens de naam meer van die twee programmas,
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:57:06 #28
388664 crew  Dotteke
pi_215231845
pi_215232168
quote:
Ik hou wel van dit soort programma's... verstand op 0 en gaan... :D
Thnx voor de tip..👌
Gewoon omdat het kan!
pi_215233391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIe in de reclame dat er op Net 5 weer veel nieuwe programmas komen
Het lijken mij allemaal het zelfde soort programma's weet niet eens de naam meer van die twee programmas,
Komt inderdaad weer veel nieuws aan. Er komen ook 2 nieuwe muziekprogramma's. Eens zien of het wat gaat worden, buiten Tribute zijn de muziekprogramma's van Talpa de laatste jaren niet veel geweest.

3 minutes of fame : Is geen talentenjacht maar een show die bedoeld is om, mensen die goed kunnen zingen, maar nooit eerder in de spotlights stonden, hun 3 minuten roem te gunnen. Het is niet de bedoeling dat die mensen zichzelf opgeven maar dat anderen dat buiten hun weten doen.

Presentatie: Wendy van Dijk. De coaches zijn Roxeanne Hazes, Sanne Hans, Jaap Reesema en Mart Hoogkamer. 23 november op SBS6

-
Unplugged : Voor een nieuw muziekprogramma is Talpa op zoek naar zangers en zangeressen die zichzelf kunnen begeleiden met een instrument en een nummer helemaal eigen kunnen maken. In een sfeervolle, intieme setting brengen ze hun favoriete nummers ten gehore en worden ze gecoacht door MEAU, Thomas Acda of Douwe Bob. Onbekend nog wanneer.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_215233436
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Thnx voor de tip..👌
Dat nieuwe programma van Jan Versteegh komt ook in november; Muscles & Brains.
pi_215233518
Nieuwe quizen:

quote:
'De Quizmarathon'
Rob Kampues presenteert De Quizmarathon, waarin 18 deelnemers het tegen elkaar
opnemen in een reality-quiz-event dat niet alleen hun kennis, maar ook hun
uithoudingsvermogen op de proef stelt. De 16 afleveringen worden binnen slechts 30
uur opgenomen, wat zorgt voor een ware uitputtingsslag. De kijkers krijgen een unieke
blik achter de schermen, waar de spanning en uitdagingen continu toenemen. De
deelnemers strijden om zoveel mogelijk geld. Ieder goed antwoord betekent dat de
geldpot groeit. Het totaalbedrag kan oplopen tot een megabedrag. Slechts één winnaar
gaat met deze gigantische prijs naar huis.
Vanaf 18 november op maandag tm donderdag om 20.30 uur, SBS6
quote:
‘Postcode Loterij: Schat je Rijk’
In het nieuwe programma ‘Postcode Loterij: Schat je Rijk’, gepresenteerd
door Humberto Tan, is het niet alleen belangrijk om zoveel mogelijk
quizvragen goed te beantwoorden. Het draait er voor de drie kandidaten
vooral om, hoe goed ze de kennis van de 200 publieksspelers inschatten.
Hoeveel mensen in het publiek weten de antwoorden ook? De kandidaat met
de beste mensenkennis schat zich letterlijk rijk.
Vanaf 10 november elke zondag om 21:30, RTL4
Oh wat een jaar (9 nov) en The Masked Singer (15/11) worden ook weer uit de kast gehaald vanaf november.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:49:39 #33
388664 crew  Dotteke
pi_215234114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Thnx voor de tip..👌
Ik ben er wel klaar mee met die leeghoofden die daar vaak aan mee doen
Er komen er nog twee aan
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:50:50 #34
388664 crew  Dotteke
pi_215234123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:28 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Komt inderdaad weer veel nieuws aan. Er komen ook 2 nieuwe muziekprogramma's. Eens zien of het wat gaat worden, buiten Tribute zijn de muziekprogramma's van Talpa de laatste jaren niet veel geweest.

3 minutes of fame : Is geen talentenjacht maar een show die bedoeld is om, mensen die goed kunnen zingen, maar nooit eerder in de spotlights stonden, hun 3 minuten roem te gunnen. Het is niet de bedoeling dat die mensen zichzelf opgeven maar dat anderen dat buiten hun weten doen.

Presentatie: Wendy van Dijk. De coaches zijn Roxeanne Hazes, Sanne Hans, Jaap Reesema en Mart Hoogkamer. 23 november op SBS6

-
Unplugged : Voor een nieuw muziekprogramma is Talpa op zoek naar zangers en zangeressen die zichzelf kunnen begeleiden met een instrument en een nummer helemaal eigen kunnen maken. In een sfeervolle, intieme setting brengen ze hun favoriete nummers ten gehore en worden ze gecoacht door MEAU, Thomas Acda of Douwe Bob. Onbekend nog wanneer.
Bij Wendy van Dijjk en Linda de Mol haak ik al af

Maar ik bedoelde eigenlijk zoiets dames en heren
Kan er toch niet opkomen is steeds te zien in de reclame
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:51:05 #35
388664 crew  Dotteke
pi_215234124
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja die bedoel ik, en dan was er nog een
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:52:20 #36
388664 crew  Dotteke
pi_215234130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Nieuwe quizen:
[..]
[..]
Oh wat een jaar (9 nov) en The Masked Singer (15/11) worden ook weer uit de kast gehaald vanaf november.
Er komt ook weer een nieuwsprogramma met die ene van dna singers at of art heet die gast Met nog een onkende voor mij die komt van de NPO
pi_215234208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er komt ook weer een nieuwsprogramma met die ene van dna singers at of art heet die gast Met nog een onkende voor mij die komt van de NPO
Klopt, in januari als het goed is pas. Met Art Rooijakkers van RTL en Malou Petter, van oa. het journaal bij NOS.
pi_215234225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij Wendy van Dijjk en Linda de Mol haak ik al af

Maar ik bedoelde eigenlijk zoiets dames en heren
Kan er toch niet opkomen is steeds te zien in de reclame
_O- Ben ook geen fan, maar kan dat opzij zetten uit nieuwsgierigheid naar de muziek
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:22:00 #39
388664 crew  Dotteke
pi_215234361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
_O- Ben ook geen fan, maar kan dat opzij zetten uit nieuwsgierigheid naar de muziek
Neem het wel op en dan kan ik het gelul doorspoelen
Die Linda kan ik helemaal niet meer aanhoren. Alle oudere prestentatoren moeten weg maar zij mag maar aanblijven
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:15:03 #40
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215237018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Programma heet Goed Nieuws vandaag en is in samenwerking met de Telegraaf.
Dus de politieke kleur is ook al bekend.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:16:56 #41
388664 crew  Dotteke
pi_215237049
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:15 schreef spapaars het volgende:

[..]
Programma heet Nieuws van de Dag en is in samenwerking met de Telegraaf.
Dus de politieke kleur is ook al bekend.
Ik snap al die programma's niet. Zijn al zoveel praat programmas waar het nieuws besproken wordt
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:24:00 #42
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215237134
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik snap al die programma's niet. Zijn al zoveel praat programmas waar het nieuws besproken wordt
Tijd van uitzending is ook waardeloos, alle voorgaande talk nieuws-shows om die tijd van SBS mislukten, zoals Goed Nieuws Vandaag.

https://www.hartvannederl(...)et-nieuws-van-de-dag
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:25:54 #43
388664 crew  Dotteke
pi_215237156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:

[..]
Tijd van uitzending is ook waardeloos, alle voorgaande talk nieuws-shows om die tijd van SBS mislukten, zoals Goed Nieuws Vandaag.

Gaan ze vast veel kijkers mee scoren :N
pi_215237791
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:

[..]

Precies. Actualiteiten rond die tijd die op andere zenders al jaren hun vaste plek en kijkers hebben concurreren ze er echt niet uit met weer een slap aftreksel van hetzelfde.

Misschien werkt het, maar ik ga er niet van uit, verwacht er weinig van.
pi_215242478
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oooh leuk...👍
24/7 volgen?
Thnx voor de tip KinKi...🤗
Gewoon omdat het kan!
pi_215242480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben er wel klaar mee met die leeghoofden die daar vaak aan mee doen
Er komen er nog twee aan
*O* *O* *O* _O-
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:13:00 #47
388664 crew  Dotteke
pi_215242481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:

[..]
*O* *O* *O* _O-
Hey Frum :W
pi_215242482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Neem het wel op en dan kan ik het gelul doorspoelen
Die Linda kan ik helemaal niet meer aanhoren. Alle oudere prestentatoren moeten weg maar zij mag maar aanblijven
Straks weer Gooise vrouwen.... love it... O+
Gewoon omdat het kan!
pi_215242485
Goedemorgen.. :W

Mogguh Dotje... :W
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:16:26 #50
388664 crew  Dotteke
pi_215242486
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Straks weer Gooise vrouwen.... love it... O+
Nee, kan mij niet bekoren, maar dat komt omdat zij er in mee doet
Die vrouw is al lang over de houdsbaarheidsdatum heen wat betreft tv werk, die anderen moeten er ook uit als je ouder worden.
pi_215242489
Strakjes als een speer weer effies boodschapjes doen... ben ik daar ook weer klaar mee..👍
Gewoon omdat het kan!
pi_215242490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, kan mij niet bekoren, maar dat komt omdat zij er in mee doet
Die vrouw is al lang over de houdsbaarheidsdatum heen wat betreft tv werk, die anderen moeten er ook uit als je ouder worden.
Tsja zusje van hé.. ik stoor me er niet zo aan, ik heb geen hekel aan Linda de Mol... ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:25:01 #53
388664 crew  Dotteke
pi_215242504
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Tsja zusje van hé.. ik stoor me er niet zo aan, ik heb geen hekel aan Linda de Mol... ;)
Een hekel niet, want ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik irriteer me groen en geel aan haar als ze op tv is
Gelukkig Henk ook dus we zappen beide gelijk door als ze er op is _O_
pi_215242519
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Een hekel niet, want ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik irriteer me groen en geel aan haar als ze op tv is
Gelukkig Henk ook dus we zappen beide gelijk door als ze er op is _O_
Irriteren is nooit goed haha gelukkig gelijkgestemden dat scheelt... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215242526
Ik wil zo graag weer een dansprogramma op tv.... so you think you can dance ofzo zo'n zin in... *O*
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:34:33 #56
388664 crew  Dotteke
pi_215242531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil zo graag weer een dansprogramma op tv.... so you think you can dance ofzo zo'n zin in... *O*
Ik vond dat op het ijsdansen wel heel mooi
EN dat stijldansen ook.
Maar eerlijk gezegd ben ik wel in voor eens iets heel nieuws eerlijk gezegd.
pi_215242538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vond dat op het ijsdansen wel heel mooi
EN dat stijldansen ook.
Maar eerlijk gezegd ben ik wel in voor eens iets heel nieuws eerlijk gezegd.
Oooh ja dat vind ik ook heerlijk om naar te kijken, stijldansen ook gaaf... ^O^
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:40:51 #58
388664 crew  Dotteke
pi_215242549
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh ja dat vind ik ook heerlijk om naar te kijken, stijldansen ook gaaf... ^O^
Vond het altijd reuze knap hoe ze zich dat in zo korte tijd aanleerde
pi_215242560
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vond het altijd reuze knap hoe ze zich dat in zo korte tijd aanleerde
Nou echt hé... ik snap niet dat we dat soort programma's niet meer terug zien... die ruk programma's tegenwoordig bléh..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:44:57 #60
388664 crew  Dotteke
pi_215242565
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou echt hé... ik snap niet dat we dat soort programma's niet meer terug zien... die ruk programma's tegenwoordig bléh..
Het is een beetje allemaal het zelfde.
Allemaal van de rls met een spel er in.
Of van de praat programma's
pi_215242580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is een beetje allemaal het zelfde.
Allemaal van de rls met een spel er in.
Of van de praat programma's
Nou die praatprogramma's heb ik ook wel gezien... wordt tijd voor leuke dingen vooral nu in de wintertijd.
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 06:49:06 #62
388664 crew  Dotteke
pi_215242583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou die praatprogramma's heb ik ook wel gezien... wordt tijd voor leuke dingen vooral nu in de wintertijd.
EEn leuke serie of een leuke film
Ik vind het in het weekend helemaal bar, zijn er niet echt leuke dingen op tv
30 sec vond ik wel leuk, maar na een paar keer gekeken te hebben heb ik het ook wel gezien eigenlijk
pi_215242629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
EEn leuke serie of een leuke film
Ik vind het in het weekend helemaal bar, zijn er niet echt leuke dingen op tv
30 sec vond ik wel leuk, maar na een paar keer gekeken te hebben heb ik het ook wel gezien eigenlijk
Waardeloze tv in het weekend vroeger kon je je zo verheugen juist in het weekend wat er op tv kwam... ja ik heb ik een paar afleveringen gezien maar was er ook snel klaar mee..
We gaan het zien en beleven wat er allemaal gaat komen... nu verheugen op BB dan maar...🤪
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 07:04:54 #64
388664 crew  Dotteke
pi_215242633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Waardeloze tv in het weekend vroeger kon je je zo verheugen juist in het weekend wat er op tv kwam... ja ik heb ik een paar afleveringen gezien maar was er ook snel klaar mee..
We gaan het zien en beleven wat er allemaal gaat komen... nu verheugen op BB dan maar...🤪
ALs dat al zo is al vorige jaar dan hebben we daar ook niet veel aan, alles achter een SL
pi_215242667
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs dat al zo is al vorige jaar dan hebben we daar ook niet veel aan, alles achter een SL
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk... ^O^

En nu boodschappen doen.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 07:19:25 #66
388664 crew  Dotteke
pi_215242676
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk... ^O^

Dat doe ik niet meer, kijk echt niet meer 24/7 naar een RLS dat was ooit eens
Heb ik de vorige keer ook niet gedaan. Zet vaak pas de streams aan als ik in de cos lees dat er wat aan de hand is
In de ochtend staat hij vaak wel aan maar dan gebeurd er meestal weinig
pi_215243798
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]

Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.
Talpa zegt in dat artikel dat 'we kunnen meekijken naar wat ze uitspoken' dus ik ga ervan uit dat ze met 'we' alleen 'hun' bedoelen en dat het een knip/plak show zoals bondgenoten zal zijn.

Hoop voor jou dat ik het fout heb.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:40:37 #68
388664 crew  Dotteke
pi_215243898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.
Talpa zegt in dat artikel dat 'we kunnen meekijken naar wat ze uitspoken' dus ik ga ervan uit dat ze met 'we' alleen 'hun' bedoelen en dat het een knip/plak show zoals bondgenoten zal zijn.

Je bedoeld dat BB al opgenomen is?
pi_215243964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bedoeld dat BB al opgenomen is?
Oeps! Dat het inmiddels over BB ging was me even ontgaan. Dacht dat het nog over Muscles & Brains ging. :@

Zit daar nog even naar te kijken, maar dat is inderdaad al opgenomen. Opnames hebben nog stil gelegen vanwege een orkaan die het kamp verwoest had..

SPOILER: De deelnemers, waarbij de mannen de muscles zijn, de vrouwen de brains:
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:00:47 #70
388664 crew  Dotteke
pi_215244064
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oeps! Dat het inmiddels over BB ging was me even ontgaan. Dacht dat het nog over Muscles & Brains ging. :@

Zit daar nog even naar te kijken, maar dat is inderdaad al opgenomen. Opnames hebben nog stil gelegen vanwege een orkaan die het kamp verwoest had..

SPOILER: De deelnemers, waarbij de mannen de muscles zijn, de vrouwen de brains:
A zo, dacht al BB al opgenomen _O-
pi_215244745
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A zo, dacht al BB al opgenomen _O-
Nog niet genoeg koffie gehad denk ik c_/
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:40:46 #72
388664 crew  Dotteke
pi_215244893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nog niet genoeg koffie gehad denk ik c_/
_O- kan gebeuren.
pi_215245105
:W
pi_215245993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 06:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil nog een dansmarathon :D *O* 50 uur vermaak maar denk dat het eenmalig blijft.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_215247336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Ja d'r staat iets van 24/7 maar net wat je zegt het zal wel anders zijn....
Maar ik hoop wel met je mee.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_215247365
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:52 schreef engine het volgende:

[..]
Ik wil nog een dansmarathon :D *O* 50 uur vermaak maar denk dat het eenmalig blijft.
Oooh ja dat wil ik ook... *O*
Gewoon omdat het kan!
pi_215250535
Goedemorgen all... :W
Gewoon omdat het kan!
pi_215250538
Ik lig te kijken naar power couple... wel geinig om te kijken met een gierende storm om het huis... kopje thee erbij...
De soep staat ook al lekker te pruttelen...hdp.. :9
Gewoon omdat het kan!
pi_215250552
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 04:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all... :W
Goedenacht nog :wtf: :D
Voor jou goedemorgen Frummel O+ :*
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 04:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig te kijken naar power couple... wel geinig om te kijken met een gierende storm om het huis... kopje thee erbij...
De soep staat ook al lekker te pruttelen...hdp.. :9
Je hebt al soep gemaakt zelfs _O_

Waait hier ook goed buiten en het is kkkoud. 7 graden zag ik net in de app.
pi_215250558
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:19 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Goedenacht nog :wtf: :D
Voor jou goedemorgen Frummel O+ :*
[..]
Je hebt al soep gemaakt zelfs _O_

Waait hier ook goed buiten en het is kkkoud. 7 graden zag ik net in de app.
Heej Kissy, goedemorgen... :*
Ik moet hem nog afmaken strakjes, hij staat voorlopig nog even te pruttelen.. ;)

Ja het is vreselijk koud, dat vond ik gisteren al toen ik boodschappen ging doen.. brrr
Gewoon omdat het kan!
pi_215250560
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:36 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Heej Kissy, goedemorgen... :*
Ik moet hem nog afmaken strakjes, hij staat voorlopig nog even te pruttelen.. ;)

Ja het is vreselijk koud, dat vond ik gisteren al toen ik boodschappen ging doen.. brrr
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.
Woensdag wordt het hier weer 24 graden O+

Wat voor een soep staat te pruttelen?
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 05:51:41 #82
388664 crew  Dotteke
pi_215250562
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:46 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.

Morguh. Wat ben jij er vroeg bij
pi_215250563
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:46 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook heerlijk, ik hou ervan... ja belachelijk hé hi, hier in Friesland wordt het hooguit 18/19 graden maar dan nog...

Ik noem het Gehaktballetjessoep... het wordt Vermicellisoep met heel veel Gehaktballetjes en een dikke bos platte peterselie... :9
Gewoon omdat het kan!
pi_215250566
Gewoon omdat het kan!
pi_215250569
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh. Wat ben jij er vroeg bij
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook heerlijk, ik hou ervan... ja belachelijk hé hi, hier in Friesland wordt het hooguit 18/19 graden maar dan nog...

Ik noem het Gehaktballetjessoep... het is Vermicellisoep met heel veel Gehaktballetjes en een dikke bos platte peterselie... :9
:D haha ik heb beeld bij de soep. Vleessoep :P

Ik ga een slaappoging doen nog :W
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 06:00:42 #86
388664 crew  Dotteke
pi_215250570
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:56 schreef Frummelie het volgende:
Hey Frum :W
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 06:01:21 #87
388664 crew  Dotteke
pi_215250571
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.
[..]

Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.

Slaap
Lekker 💤
pi_215250572
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[..]

Haha ja zoiets... ;)

Ik hoop dat het lukt... slaap lekker.. :Z ... :*
Gewoon omdat het kan!
pi_215250576
Ik ga eens even de alleskunner VIPS aanslingeren...
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 06:18:40 #90
388664 crew  Dotteke
pi_215250585
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens even de alleskunner VIPS aanslingeren...
Billy van Utopia doet ook mee, ze is niet heel veel in beeld
pi_215250629
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Billy van Utopia doet ook mee, ze is niet heel veel in beeld
Neej klopt, dat viel mij ook al op... ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 06:44:57 #92
388664 crew  Dotteke
pi_215250634
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Neej klopt, dat viel mij ook al op... ;)
Lekker rustig, ik keek het voor het eerst. Dacht 30 sec kwam, maar dat is al weer afgelopen dus
pi_215250640
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker rustig, ik keek het voor het eerst. Dacht 30 sec kwam, maar dat is al weer afgelopen dus
Haha jahhhh....
Ja daar is dit voor in de plaats... ook niet echt spectaculair maar agh...
Straks eens even op zoek naar een goede serie...
Gewoon omdat het kan!
pi_215250645
Die Schreeuwerd (emil ratelband) is 74 dat zou je hem echt niet geven..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 06:50:05 #95
388664 crew  Dotteke
pi_215250646
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha jahhhh....
Ja daar is dit voor in de plaats... ook niet echt spectaculair maar agh...
Straks eens even op zoek naar een goede serie...
Ik denk dat ik het bij een keer kijken laat, mij een te druk rommelig programma.
Maar er was verder ook geen reet op.
Heb de beste zangers gekeken, maar dat vind ik dit jaar geen reet aan.
pi_215250649
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik denk dat ik het bij een keer kijken laat, mij een te druk rommelig programma.
Maar er was verder ook geen reet op.
Heb de beste zangers gekeken, maar dat vind ik dit jaar geen reet aan.
Ik vind het altijd wel lekker om s'ochtends even dit soort programma's terug te kijken.. en idd tv is verder rukkerdefluit... dus dan maar dit hi

Ja jammer is dat dan, verleden jaar heb je er zo van genoten, zonde!
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 06:55:41 #97
388664 crew  Dotteke
pi_215250650
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel lekker om s'ochtends even dit soort programma's terug te kijken.. en idd tv is verder rukkerdefluit... dus dan maar dit hi

Ja jammer is dat dan, verleden jaar heb je er zo van genoten, zonde!
Ja heb er eigenlijk altijd van genoten maar echt dit jaar vind ik het tot nu toe de slechtse die ik gezien heb
pi_215250651
Alleskunner VIPS van de 60 ken ik er 10 ofzo... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215250656
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja heb er eigenlijk altijd van genoten maar echt dit jaar vind ik het tot nu toe de slechtse die ik gezien heb
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?
Ik heb er nooit naar gekeken dus kan er niks over zeggen..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 07:01:17 #100
388664 crew  Dotteke
pi_215250660
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Alleskunner VIPS van de 60 ken ik er 10 ofzo... :D
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasd
Zelfs ziggy zit er bij, die heeft een paar keer mee gedaan aan een talentenjacht, maar er altijd snel uit _O- Ken hem persoonlijk. Heb van zijn vader gitaarles gehad.
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 07:07:23 #101
388664 crew  Dotteke
pi_215250674
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?
Ik heb er nooit naar gekeken dus kan er niks over zeggen..
Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders over
Er zitten vaak onbekende bij, en dan denk je waar heeft die zich verstopt zo goed zijn ze dan
Maar er zit dit keer geen uitschieter bij.
pi_215250678
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasd
Zelfs ziggy zit er bij, die heeft een paar keer mee gedaan aan een talentenjacht, maar er altijd snel uit _O- Ken hem persoonlijk. Heb van zijn vader gitaarles gehad.
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..

Ooh wat grappig... ja ik heb hem ook in verschillende talentenjachten gezien en verleden jaar deed hij mee met een programma op TLC, ben de naam effe kwijt..
Gewoon omdat het kan!
pi_215250689
Good Luck Guys... daar heeft Ziggy ook aan meegedaan..
Gewoon omdat het kan!
pi_215250692
Oooh foutje was niet op tlc maar op prime... ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 07:33:51 #105
388664 crew  Dotteke
pi_215250716
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..

Ooh wat grappig... ja ik heb hem ook in verschillende talentenjachten gezien en verleden jaar deed hij mee met een programma op TLC, ben de naam effe kwijt..
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomen
pi_215250771
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomen
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald... :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 09:50:51 #107
388664 crew  Dotteke
pi_215251406
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald... :D
Ja hij doet wel zijn best
Heeft weer ruzie met zijn moeder, op FB zoekt moeder dat altijd uit , die gooit er alles op
  zondag 13 oktober 2024 @ 10:02:40 #108
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215251573
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders over
Er zitten vaak onbekende bij, en dan denk je waar heeft die zich verstopt zo goed zijn ze dan
Maar er zit dit keer geen uitschieter bij.
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stem

Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 10:08:44 #109
388664 crew  Dotteke
pi_215251675
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef spapaars het volgende:

[..]
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stem

Het spreekt mij echt niet aan deze ronde
pi_215251878
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.

Slaap
Lekker 💤
Oef dat is een hele korte nacht weer dot! O+
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha ja zoiets... ;)

Ik hoop dat het lukt... slaap lekker.. :Z ... :*
Gelukt :s)
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 10:39:38 #111
388664 crew  Dotteke
pi_215251899
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Oef dat is een hele korte nacht weer dot! O+
[..]
Gelukt :s)
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekken _O-
pi_215252029
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekken _O-
:D ow _O- gelukkig maar.
Kl#te dat het weer zo erg opspeelt nu.
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 10:57:18 #113
388664 crew  Dotteke
pi_215252038
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:D ow _O- gelukkig maar.
Kl#te dat het weer zo erg opspeelt nu.
Ja en ik kan wel naar de dokter gaan, maar volgens mij staat er boven aan mijn dossier, niet meer te redden
pi_215252143
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..

Dat is heel duidelijk:

SPOILER
pi_215252214
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..

[ afbeelding ]

Dat is heel duidelijk:

SPOILER
Moraima! haha
zouden ze haar ervoor betalen om mee te doen?
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
pi_215252256
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaan :D

Als je begint met kijken is aankomende week wel handig omdat er dan een nieuwe cyclus van start gaat. Er zal vast wat febo bemoeienis zijn, die groepsgesprekken komen soms wat geforceerd over, maar ondanks dat vind ik het wel vermakelijk.
pi_215252290
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaan :D

Als je begint met kijken is aankomende week wel handig omdat er dan een nieuwe cyclus van start gaat. Er zal vast wat febo bemoeienis zijn, die groepsgesprekken komen soms wat geforceerd over, maar ondanks dat vind ik het wel vermakelijk.
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.
Beginnen ze morgen weer met de nieuwe cyclus?

Oh ja klopt!! zij had al vaker met tv shows meegedaan.
Vond haar eigenlijk niet zo heel leuk :@ Soms wel vermakelijk. :s)
pi_215252413
Dinsdag zie ik op wiki staan. Kijken of ik eraan denk om morgen al te kijken.
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 11:37:35 #119
388664 crew  Dotteke
pi_215252446
quote:

[ afbeelding ]

Dat is heel duidelijk:

SPOILER
O nee he.
Ik zag op facebook al een filmpje voorbijkomen wat mij doet vermoeden wie de winnaar is
Zet het onder de spoiler wie het niet wil weten moet niet op de spoiler klikken

SPOILER
pi_215252450
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.
Beginnen ze morgen weer met de nieuwe cyclus?

Oh ja klopt!! zij had al vaker met tv shows meegedaan.
Vond haar eigenlijk niet zo heel leuk :@ Soms wel vermakelijk. :s)
Eerst nog de finale van afgelopen cyclus, maar dan start daarna de nieuwe inderdaad :)

Ze heeft wat minder leuke kantjes (wie niet), maar over het algemeen kon ik wel om 'r lachen in de loods.
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 11:38:16 #121
388664 crew  Dotteke
pi_215252457
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Moraima! haha
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komt
pi_215252521
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komt
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 11:50:29 #123
388664 crew  Dotteke
pi_215252636
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.
pi_215252683
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.
Maar nadeel van die uitzendingen is weer dat je niet weet of het klopt door de montage.
Klopte niet altijd imo wat ze lieten zien bij vorige seizoenen. Of dat je zag dat ze iemand daar juist heel positief of vervelend deden wegzetten. Terwijl dat op de stream niet zo zichtbaar was.
  zondag 13 oktober 2024 @ 11:54:10 #125
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215252684
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Al die games die niet live worden gebracht.
Waardoor de streams niets meer opleveren dan wat rondhangende bewoners.
pi_215252701
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:

[..]
Al die games die niet live worden gebracht.
Waardoor de streams niets meer opleveren dan wat rondhangende bewoners.
Ja dat vind ik jammer dat je als stream kijker daar nu niks meer van te zien krijgt. Soms de eerste week wel nog en dan opeens niet meer. -O-
pi_215252826
Ik spoel meestal ook snel door die BB afleveringen heen. Het meeste heb je al gezien, behalve hoe dingen in de dagboekkamer zijn gegaan. Meestal weet je van de uitkomst van de spellen ook al, die zijn dan eigenlijk niet meer zo boeiend op TV.
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 18:16:56 #128
388664 crew  Dotteke
pi_215255778
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik hoop serieus dat het nog maar een wanhopig marktonderzoekje is van de afd casting, maar dergelijke types weer voor de camera's gooien is beslist zielig voor alle partijen ;(
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeld
  zondag 13 oktober 2024 @ 18:19:39 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215255803
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeld
Mooizo ;)
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 18:20:35 #130
388664 crew  Dotteke
pi_215255808
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Mooizo ;)
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
pi_215255815
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'er
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 18:24:18 #132
388664 crew  Dotteke
pi_215255825
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'er
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vip
pi_215255846
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vip
Ja idd
Was vroeger toch veel minder?
  zondag 13 oktober 2024 @ 18:27:21 #134
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215255848
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijn :{
pi_215255855
Haha, ja, veel van die tiktokfluencer figuren. Die zeggen me sowieso niks, maar de jongere kijker misschien dan weer wel.

Maar broertje, zusje, tante of mevrouw die de planten water geeft bij een van die familieleden van 'een VIP' slaat helemaal alles. :')
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 18:51:11 #136
388664 crew  Dotteke
pi_215255991
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja idd
Was vroeger toch veel minder?
Heb het niet eerder gekeken
  Moderator zondag 13 oktober 2024 @ 18:51:32 #137
388664 crew  Dotteke
pi_215255992
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:27 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijn :{
Ja ik zag het. 🤣
pi_215256001
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb het niet eerder gekeken
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoor
pi_215256195
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoor
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.
pi_215256209
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.
Ja idd
En mensen die beroemd waren konden toen ook nog iets ;)
pi_215256216
Wisten jullie al dat Marciano en Babbette een relatie hebben? :o
You need to lose your mind
To get back to the light sometimes..
💕🎵
pi_215256240
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja idd
En mensen die beroemd waren konden toen ook nog iets ;)
Ja, of het viel niet op als ze dingen (eigenlijk toch) niet konden omdat niet iedereen met een camera rond liep. Nu kijkt zo iemand een keer verkeerd en het wordt breed uitgemeten op juicekanalen :D
pi_215256248
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie al dat Marciano en Babbette een relatie hebben? :o
:Y
pi_215256278
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samen :D
💕🎵
pi_215256325
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samen :D
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.

Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
pi_215256340
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.

Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
Van Mexx en Martin wist ik..dat ie nog sanen zijn en een kindje hebben
Maar die andere twee stellen dus ook.. ^O^
💕🎵
pi_215256703
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Dat is leuk om te lezen, van die stellen O+
pi_215258313
:O
Lange nacht
pi_215258395
quote:

[ afbeelding ]

Dat is heel duidelijk:

SPOILER
Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al... :D
Ik heb er zin in... ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_215258415
Goedemorgen :W
Gewoon omdat het kan!
pi_215258421
Leuke berichten over de Bondgenoten, ik heb er wel zin in met Moirama vaak vreselijk kunnen lachen om haar in EJVJL.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_215258427
Ik zou het eigenijk wel leuk vinden als er meer personen van EJVJL mee zouden doen... gewoon voor de leuk haha.. :Y
Gewoon omdat het kan!
pi_215258491
Hola :W
pi_215258623
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:18 schreef engine het volgende:
Hola :W
Joehoeee... :W
Gewoon omdat het kan!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 oktober 2024 @ 08:40:39 #155
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215258936
Missen jullie ook Big Brother Nederland ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:24:52 #156
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215259199
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 08:40 schreef Paul het volgende:
Missen jullie ook Big Brother Nederland ;(
Nog even geduld hebben, eerst de feestdagen dan BB.
pi_215259215
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nog even geduld hebben, eerst de feestdagen dan BB.
BB is de kers op de feesttaart ;)
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:31:27 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215259246
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
BB is de kers op de feesttaart ;)
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.
pi_215259273
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:31 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.
Ja lekker COSsen
Verheug me er echt enorm op
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 oktober 2024 @ 09:57:53 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215259439
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja lekker COSsen
Verheug me er echt enorm op
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_215259460
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:

[..]
Dat is ook leuk toch!

BEn me ervan bewust dat ik in een luxepositie zit
pi_215259704
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 05:41 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al... :D
Ik heb er zin in... ^O^
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
pi_215259709
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Alles ging bij haar met veel geluid :P
pi_215259734
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Alles ging bij haar met veel geluid :P
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud :')

M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"

En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
pi_215259745
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud :')

En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Oh ja, Leila was ook een portretje an sich
  maandag 14 oktober 2024 @ 11:06:56 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215259868
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:

[..]
Voordelen van thuiswerken.
Toen het nog kantoorwerk was, hoorden collega's altijd stemmen en gevloek vanuit mijn computer, omdat DGK op de achtergrond meedraaide.
pi_215260789
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Haha ja ddww dat worden oordopjes... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215260801
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Heerlijk... O+
Gewoon omdat het kan!
pi_215260886
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Heerlijk... O+
Of die 'Wij Willen Bier!'-demonstratie, toen Moraima met een zware mannen stem mee begon te schreeuwen en heel die kamer 1 erom in een deuk lag :')

pi_215260971
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Of die 'Wij Willen Bier!'-demonstratie, toen Moraima met een zware mannen stem mee begon te schreeuwen en heel die kamer 1 erom in een deuk lag :')

[ afbeelding ]
Fantastisch..

Ja ik vind het een heerlijk wijf altijd al gevonden en net wat jij zegt, vreselijk om gelachen.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_215260981
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Fantastisch..

Ja ik vind het een heerlijk wijf altijd al gevonden en net wat jij zegt, vreselijk om gelachen.. ^O^
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergeten :D
pi_215267487
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergeten :D
Ik vind het heerlijk om te zien... ik heb achteraf toch eigenijk wel vreselijk genoten van EJVJL.. en vind ik het erg leuk om die luitjes weer terug te zien... wat mij betreft mag de hele clan de Bondgenoten in... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_215268406
Goedemorgen daar zijn we weer.. :W

Gezellie met een theetje.. :9
Gewoon omdat het kan!
pi_215268407
Mogge Engine hi... :D.. :W
Gewoon omdat het kan!
pi_215268408
Ja wat eten we vandaag... krijgen we dat weer..pfieuw.

Ik denk bloemkool met aarpies, komkommer en verse worst..

Of lof met ham en kaas met aarpies en een cordon bleu..

Of gewoon een broodje rookworst.. haha.. :P
Gewoon omdat het kan!
pi_215268411
Er staan weer aardig wat zoetsappige kerstfilm op Videoland.. :{

Ik ben nu FBI aant bingen op Videoland... niet echt hoogdravend maar kijkt wel lekker weg.. :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 07:34:34 #177
388664 crew  Dotteke
pi_215268643
Hey Frummie :W
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 07:36:44 #178
388664 crew  Dotteke
pi_215268656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 04:48 schreef Frummelie het volgende:
Er staan weer aardig wat zoetsappige kerstfilm op Videoland.. :{

Ik ben nu FBI aant bingen op Videoland... niet echt hoogdravend maar kijkt wel lekker weg.. :D
O die zet ik net in mijn kijklijst.
Ik heb het weekend een film gekeken met Jeroen van Koningsbrugge, was ook niet echt hoogdravend.

IK vond Smeris. waar hij een hoofdrol in had wel een hele mooie serie

En kerstfilms, wie weet waag ik m ij er vandaag of morgen wel een keertje aan.
pi_215269125
Goedemorgen

Gewekt door NL-alart
pi_215269477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Gewekt door NL-alart
Goedemorgen.
Oei is er echt wat aan de hand bij jou in de buurt of is het een foutje? :o
pi_215269480
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Goedemorgen.
Oei is er echt wat aan de hand bij jou in de buurt of is het een foutje? :o
Grote brand
pi_215269489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Grote brand
:o Dat is erg. Hoop dat de rook niet richting je woning komt.
pi_215269507
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:o Dat is erg. Hoop dat de rook niet richting je woning komt.
Nee, industrieterrein. Ik geloof in een metaalloods als ik het goed heb onthouden
Het is inmiddels brandmeester.
En het is ver weg :) ik ben blij dat het een bedrijf is ipv een woonhuis oid. Ook erg voor de eigenaren uiteraard, maar een woonhuis zou ik erger vinden
pi_215269537
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee, industrieterrein. Ik geloof in een metaalloods als ik het goed heb onthouden
Het is inmiddels brandmeester.
En het is ver weg :) ik ben blij dat het een bedrijf is ipv een woonhuis oid. Ook erg voor de eigenaren uiteraard, maar een woonhuis zou ik erger vinden
_O_ Ja dat begrijp ik wel. Woonhuis is toch weer anders.
Gelukkig is het onder controle. Vervelend wakker worden met zo'n alert.
pi_215269545
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O_ Ja dat begrijp ik wel. Woonhuis is toch weer anders.
Gelukkig is het onder controle. Vervelend wakker worden met zo'n alert.
Je zit tegen het plafond aan

De goden vinden mij te lui met een wekker om negen uur :+
pi_215269623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je zit tegen het plafond aan

De goden vinden mij te lui met een wekker om negen uur :+
Die snappen niet dat een creatief brein uitgerust aan de dag hoort te beginnen :s)

Over 2 weken gaat de klok weer achteruit -O-
pi_215269632
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Die snappen niet dat een creatief brein uitgerust aan de dag hoort te beginnen :s)

Over 2 weken gaat de klok weer achteruit -O-
Hahaha idd! (nee ben gewoon erg moe van de meds)
Een uitgerust brein maakt rommelen met knutsels wel gemakkelijker

Dat gedoe met die klok... zo irritant
pi_215269653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha idd! (nee ben gewoon erg moe van de meds)
Een uitgerust brein maakt rommelen met knutsels wel gemakkelijker

Dat gedoe met die klok... zo irritant
Vervelend dat je die bijwerking door de meds hebt -O-
Klopt! Rust in je koppie knutselt fijner.. (vind ik dan) al wordt het juist ook aangeraden om te doen als je geen rust in je koppie hebt om uit het koppie te komen :s) :D

Ja van mij mogen ze dat gedoe afschaffen met de klok! Hoor je niks meer over. Paar jaar terug kwam dat even in het nieuws.
pi_215269668
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Vervelend dat je die bijwerking door de meds hebt -O-
Klopt! Rust in je koppie knutselt fijner.. (vind ik dan) al wordt het juist ook aangeraden om te doen als je geen rust in je koppie hebt om uit het koppie te komen :s) :D

Ja van mij mogen ze dat gedoe afschaffen met de klok! Hoor je niks meer over. Paar jaar terug kwam dat even in het nieuws.
Je moest eens weten, ik heb best veel bijwerkingen en medicijnen voor de bijwerkingen

Rust en uitgerust zijn twee verschillende dingen ;) als mijn hoofd vol ga ik idd ook wel graag bezig. Al kost het starten dan wel discipline. Vandaag een relatief rustig hoofd. Dus na de begeleider ga ik lekker boven bezig. Nieuwe crea-cursus gekregen. Dus ik ga los met verf en alles ^O^

Ja... die klok slaat nergens op en de functie ervan is uit de tijd
Naja... het hoort erbij, kunnen we gezamenlijk mopperen
pi_215269698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je moest eens weten, ik heb best veel bijwerkingen en medicijnen voor de bijwerkingen

Rust en uitgerust zijn twee verschillende dingen ;) als mijn hoofd vol ga ik idd ook wel graag bezig. Al kost het starten dan wel discipline. Vandaag een relatief rustig hoofd. Dus na de begeleider ga ik lekker boven bezig. Nieuwe crea-cursus gekregen. Dus ik ga los met verf en alles ^O^

Ja... die klok slaat nergens op en de functie ervan is uit de tijd
Naja... het hoort erbij, kunnen we gezamenlijk mopperen
:* vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt dat je er zelfs medicatie voor nodig hebt.

Klopt dat zijn 2 hele verschillende dingen.
Een crea cursus? Hoe bedoel je dat?

Jup net als over het weer :D zag dat het gevroren had op sommige plaatsen. Morgen weer een mooie warme dag, zin in! 23 graden in oktober *O*
pi_215269736
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:* vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt dat je er zelfs medicatie voor nodig hebt.

Klopt dat zijn 2 hele verschillende dingen.
Een crea cursus? Hoe bedoel je dat?

Jup net als over het weer :D zag dat het gevroren had op sommige plaatsen. Morgen weer een mooie warme dag, zin in! 23 graden in oktober *O*
Deze cursus: https://goudenlijntjes.nl/paddenstoelen-palet/
Echt heel erg leuk *O*

Jaaaa dacht hier ook, dacht ik buiten te zien.
Maar goed, we krijgen drie dagen mooi weer nog deze week (alhoewel, dit weer is ook mooi, maar wat warmer).
pi_215269833
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Deze cursus: https://goudenlijntjes.nl/paddenstoelen-palet/
Echt heel erg leuk *O*

Jaaaa dacht hier ook, dacht ik buiten te zien.
Maar goed, we krijgen drie dagen mooi weer nog deze week (alhoewel, dit weer is ook mooi, maar wat warmer).
Ziet er leuk uit!
Mooi gemaakt die cursus qua uitleg, vormgeving etc.
pi_215269861
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ziet er leuk uit!
Mooi gemaakt die cursus qua uitleg, vormgeving etc.
Ik heb meerdere cursussen van haar gedaan en ben lid van de Goudenlijntjescommunity
Het is echt een leuk mens.

Al mijn spullen liggen klaar om dadelijk goed los te gaan
pi_215270060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb meerdere cursussen van haar gedaan en ben lid van de Goudenlijntjescommunity
Het is echt een leuk mens.

Al mijn spullen liggen klaar om dadelijk goed los te gaan
Zag inderdaad dat ze meerdere cursussen heeft.

Veel plezier mocht je nog niet bezig zijn!
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 15:03:01 #195
388664 crew  Dotteke
pi_215272016
pi_215273693
quote:
Was inderdaad al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden werd. Hij was ook pissig omdat hij weg gestuurd was terwijl er ook 1 in zat die enkel een waarschuwing had gekregen vanwege ongewenst gedrag naar dames toe. Sommige van die dames zouden om die reden met opzet een spel verloren hebben om van die gast af te zijn. Weet zo even de naam niet meer van die deelnemer, ken ik verder ook niet.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:39:33 #197
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215273800
quote:
Ja.
Raar is dat ze wel een praatje van hem in de eerste uitzending hebben gehouden , en plotseling was hij weg.
pi_215273897
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:39 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja.
Raar is dat ze wel een praatje van hem in de eerste uitzending hebben gehouden , en plotseling was hij weg.
Ze hebben 'm inderdaad niet meer laten zien, maar de aflopende nummers kloppen nog wel met de exits die wel zagen. Misschien dat ze de volgende aflevering dan een nummer overslaan ofzo?

SPOILER: exits van de eerste aflevering, niet klikken als geen spoiler wil
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:54:10 #199
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215273935
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze hebben 'm inderdaad niet meer laten zien, maar de aflopende nummers kloppen nog wel met de exits die wel zagen. Misschien dat ze de volgende aflevering dan een nummer overslaan ofzo?

SPOILER: exits van de eerste aflevering, niet klikken als geen spoiler wil
Zo, veel wereldgrootheden zijn al gesneuveld.
pi_215273944
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zo, veel wereldgrootheden zijn al gesneuveld.
:D _O-
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:01:59 #201
388664 crew  Dotteke
pi_215274034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Was inderdaad al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden werd. Hij was ook pissig omdat hij weg gestuurd was terwijl er ook 1 in zat die enkel een waarschuwing had gekregen vanwege ongewenst gedrag naar dames toe. Sommige van die dames zouden om die reden met opzet een spel verloren hebben om van die gast af te zijn. Weet zo even de naam niet meer van die deelnemer, ken ik verder ook niet.
O daar had ik niets van meegekregen. Vind het ook wel een rare gast eerlijk gezegd
pi_215274637
Ik heb SAS op Videoland ontdekt. Een soort Kamp van Koningsbrugge, maar dan harder

Dekentje, theetje em genieten
pi_215274844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O die zet ik net in mijn kijklijst.
Ik heb het weekend een film gekeken met Jeroen van Koningsbrugge, was ook niet echt hoogdravend.

IK vond Smeris. waar hij een hoofdrol in had wel een hele mooie serie

En kerstfilms, wie weet waag ik m ij er vandaag of morgen wel een keertje aan.
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van... :@
Gewoon omdat het kan!
pi_215275028
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van... :@
Hoi Frummel! O+ *O*

Aangezien 99% wel zoetsappige meuk is kijk ik geen ~:) films.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:23:36 #205
388664 crew  Dotteke
pi_215275096
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Bij mij juist andersom.
pi_215277159
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Hoi Frummel! O+ *O*

Aangezien 99% wel zoetsappige meuk is kijk ik geen ~:) films.
Goedenacht :* .... haha ik hou van thrillers en misdaad maar ik zie het liefst sowieso een serie.
Jemig ik ben nu wel erg vroeg... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215277160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij mij juist andersom.
Ik vind ze vaak hetzelfde maar ieder z'n dingetje gelukkig...😉

Ik ben lekker vroeg vandaag Dot... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215277161
Ik heb net even op tiktok zitten kijken, 1ste keer naar de live gekeken... jemig wat een verkoop in de nacht voor sommige is het geen nacht natuurlijk... was wel effe grappig... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215277193
Ik heb net de Bondgenoten terug gekeken...

Moirama :...I'm Back Home... zo heerlijk.. ik hou d'r van.. O+ ... *O*
Gewoon omdat het kan!
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 06:32:39 #210
388664 crew  Dotteke
pi_215277248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 04:15 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik vind ze vaak hetzelfde maar ieder z'n dingetje gelukkig...😉

Ik ben lekker vroeg vandaag Dot... :D
Morguh Frum. Ach ja is ook allemaal het zelfde. Maar dat is met meerdere dingen op tv zo of in films en series
pi_215278186
Goedemorgen

Nieuwe dag, verse kop koffie en een goed gevoel
pi_215278188
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net de Bondgenoten terug gekeken...

Moirama :...I'm Back Home... zo heerlijk.. ik hou d'r van.. O+ ... *O*
Dit maakt me zo nieuwsgierig dat ik hem aanslinger

(naja er snel doorheen klik)
pi_215278244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 04:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even op tiktok zitten kijken, 1ste keer naar de live gekeken... jemig wat een verkoop in de nacht voor sommige is het geen nacht natuurlijk... was wel effe grappig... :D
Live verkoop?
pi_215278293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 04:18 schreef Frummelie het volgende:
Verkoop op tiktok?

Ben gelukkig niet de enige bejaarde daar :+
pi_215279264
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 04:13 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Goedenacht :* .... haha ik hou van thrillers en misdaad maar ik zie het liefst sowieso een serie.
Jemig ik ben nu wel erg vroeg... :D
:D je was al vroeg wakker!
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Nieuwe dag, verse kop koffie en een goed gevoel
O+ Gister nog lekker bezig geweest met de cursus?
pi_215280217
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[..]
Jaaaaa en vandaag weer
pi_215280350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Frum. Ach ja is ook allemaal het zelfde. Maar dat is met meerdere dingen op tv zo of in films en series
Agh welja dat is ook zo hoor... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215280357
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 10:07 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Live verkoop?
Gewoon omdat het kan!
pi_215280369
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[..]
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha.. :P
Gewoon omdat het kan!
pi_215280490
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Dat zie je ook wel als je op een later tijdstip wakker wordt of opstaat :P :D
pi_215280526
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik heb niet het geviel iets gemist te hebben O-)
pi_215286146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb niet het geviel iets gemist te hebben O-)
_O-
pi_215286150
Frummel! :W O+ Ben je nu al wakker _O- :B
pi_215286151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O-
jup het stond een beetje apart :P
pi_215286152
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
jup het stond een beetje apart :P
Ging waarschijnlijk weer eens te snel O-)
pi_215286157
Ik ga slapen, goede nacht cots! O+
pi_215286158
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga slapen, goede nacht cots! O+
Welterusten
pi_215286332
Goedemorgen all.. :W

Zo Moirama is lekker binnen gekomen in de loods, ze heeft gelijk haar stempel gezet...BOEM... ^O^... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_215286334
En we starten weer op met de theetje.... er is ook koffie hoor... c_/
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 10:25:10 #230
388664 crew  Dotteke
pi_215287449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 05:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all.. :W

Zo Moirama is lekker binnen gekomen in de loods, ze heeft gelijk haar stempel gezet...BOEM... ^O^... _O-
Vreselijk mens
  donderdag 17 oktober 2024 @ 14:18:29 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215289028
Sorry, verkeerde sc.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215289139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vreselijk mens
_O- _O- dacht ergens te hebben gelezen dat ze niet lang daar is *O* *O* *O*
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 18:04:12 #233
388664 crew  Dotteke
pi_215290601
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O- _O- dacht ergens te hebben gelezen dat ze niet lang daar is *O* *O* *O*
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.
pi_215290645
quote:

[..]
Vreselijk mens
Zorgt lekker voor reuring... leukie... *O*
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 18:48:51 #235
388664 crew  Dotteke
pi_215290985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:10 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Zorgt lekker voor reuring... leukie... *O*
😢
pi_215291186
quote:

[..]
Vreselijk mens
Helemaal mee eens _O-
pi_215291301
Zoe & Jeffrey over hun terugkeer naar de loods / deelname aan De Bondgenoten >:)

SPOILER: Zoe
SPOILER: Jeffrey
pi_215293945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..
denk door het 'ben weer thuis' als in thuis thuis _O-
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 02:18:06 #239
388664 crew  Dotteke
pi_215294730
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..
denk door het 'ben weer thuis' als in thuis thuis _O-
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.
pi_215294739
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 02:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.
:Y Ben je wakker geworden? Of ook nog niet naar bed geweest?
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 06:50:55 #241
388664 crew  Dotteke
pi_215294919
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 02:22 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:Y Ben je wakker geworden? Of ook nog niet naar bed geweest?
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.
pi_215295191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
-O- knuffel meis
pi_215295192
Goedemorgen trouwens :W
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:08:45 #244
388664 crew  Dotteke
pi_215295221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
-O- knuffel meis
Thnx, wat ben je toch ook een schat :*
pi_215295332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Thnx, wat ben je toch ook een schat :*
Die mijn best :*

Hoe gaat het verder met je?
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:16:18 #246
388664 crew  Dotteke
pi_215295629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die mijn best :*

Hoe gaat het verder met je?
De ene dag beter dan de andere
pi_215295665
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De ene dag beter dan de andere
Zoals het leven is ;)
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:21:16 #248
388664 crew  Dotteke
pi_215295667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zoals het leven is ;)
Net zoals het weer, dan regen en dan zon :P
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:21:32 #249
388664 crew  Dotteke
pi_215295672
SOms een beetje omstuimig en dan weer windstil :D
pi_215295674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Net zoals het weer, dan regen en dan zon :P
Wow wat gaan we diepzinnig ;)
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:25:30 #251
388664 crew  Dotteke
pi_215295703
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wow wat gaan we diepzinnig ;)
:)
pi_215296268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is kl#te dat je nog steeds / weer zoveel pijn hebt! :*
pi_215296275
Goedemorgen :W
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:55:57 #254
388664 crew  Dotteke
pi_215296565
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Dat is kl#te dat je nog steeds / weer zoveel pijn hebt! :*
Ja echt kudt,

Morguh Birdie, heb even pauze zat een verslag uit te tikken
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:45:31 #255
388664 crew  Dotteke
pi_215297598
Een zonneaanbidder in de tuin, zo leuk om te zien steeds.

Even een ander plekkie gezocht

[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 18-10-2024 12:50:51 ]
pi_215298342
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi vogeltje :B
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:13:29 #257
388664 crew  Dotteke
pi_215298432
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:04 schreef engine het volgende:

[..]
Mooi vogeltje :B
Hey Engine, ja leuk he zo roodborstje wat uitgebreid in je tuin komt zonnen.
Zitten er wel vaker was, ook musjes en merels DIe liggen dan echt te genieten van de zon
pi_215298600
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je bent een Disneyprinses met dat vogeltje in je tuin ;)
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:41:41 #259
388664 crew  Dotteke
pi_215298677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent een Disneyprinses met dat vogeltje in je tuin ;)
_O- Ze hebben hier ook heel veel eten een een lekker haag waar ze in kunnen zitten Kunstgras waar ze op zonnen _O-
pi_215298973
Ik ben gebeten door een mug op mijn bips :@ :{
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf
pi_215299106
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
_O- Ze hebben hier ook heel veel eten een een lekker haag waar ze in kunnen zitten Kunstgras waar ze op zonnen _O-
Oh hij kan gewoon niet meer vliegen na al dat eten ;)
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:47:26 #262
388664 crew  Dotteke
pi_215299157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh hij kan gewoon niet meer vliegen na al dat eten ;)
_O-
pi_215299961
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ Schattig.

En jij had zon :o Hier in de ochtend mist en daarna ook geen zon gezien.. grijze dag hier. Maar wel mooie herfstkleuren en veel paddenstoelen gezien tijdens het wandelen.
Net een stuk of 10 netjes vogelvoer opgehangen in de boom om de vogels de tuin in te lokken *O*
pi_215300027
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
O+ Schattig.

En jij had zon :o Hier in de ochtend mist en daarna ook geen zon gezien.. grijze dag hier. Maar wel mooie herfstkleuren en veel paddenstoelen gezien tijdens het wandelen.
Net een stuk of 10 netjes vogelvoer opgehangen in de boom om de vogels de tuin in te lokken *O*
Ja hier ook
Maar raar warm erbij
Wel gezellig
pi_215300068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja hier ook
Maar raar warm erbij
Wel gezellig
Ja hier is het ook warm.. met een shirtje aan buiten gewandeld (oke en nog andere kledingstukken :s) )
Ik kan genieten van de mooie rood /oranje en geel en groen tinten in de bomen/struiken..
pi_215300125
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja hier is het ook warm.. met een shirtje aan buiten gewandeld (oke en nog andere kledingstukken :s) )
Ik kan genieten van de mooie rood /oranje en geel en groen tinten in de bomen/struiken..
Waarom meer aan dan een shirtje?
Gewoon de natuur de natuur laten zijn. Lekker een frisse bries op je lijf

:+ pardon

En ja... ik houd van de herfst. Mijn favoriete tijd van het jaar, de ber-maanden
pi_215300195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarom meer aan dan een shirtje?
Gewoon de natuur de natuur laten zijn. Lekker een frisse bries op je lijf

:+ pardon

En ja... ik houd van de herfst. Mijn favoriete tijd van het jaar, de ber-maanden
Uhu denk dat ik dan snel opgepakt word als ik hier puur natuur met de hond ga wandelen _O-

Sauna vind ik wel lekker *O*

Ik vind dit gedeelte van de herfst mooi. Als de blaadjes gaan verkleuren en er veel paddenstoelen zijn.
En de lente vind ik mooi als alles weer in de bloei begint te raken en er veel dieren geboren worden O+
Lente vind ik mooier nog.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:13:48 #268
388664 crew  Dotteke
pi_215300205
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
O+ Schattig.

Hier schijnt de zon Nog. Het is buiten warmer dan binnen
pi_215300220
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Uhu denk dat ik dan snel opgepakt word als ik hier puur natuur met de hond ga wandelen _O-

Sauna vind ik wel lekker *O*

Ik vind dit gedeelte van de herfst mooi. Als de blaadjes gaan verkleuren en er veel paddenstoelen zijn.
En de lente vind ik mooi als alles weer in de bloei begint te raken en er veel dieren geboren worden O+
Lente vind ik mooier nog.
Hahaha ja maar je maakt mij er blij mee als je dat doet :+
Je hond mag immers ook nakende

Ik houd meer van dood en verderf
Voorjaar is fijn. Zeker als het warmer wordt. Alleen tja... kleuren en geuren en feestdagen...
pi_215300245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier schijnt de zon Nog. Het is buiten warmer dan binnen
:o Oh verdorie het is toch echt niet normaal hoe vaak het bij jullie (jou en greys) mooier weer is dan hier.
pi_215300271
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha ja maar je maakt mij er blij mee als je dat doet :+
Je hond mag immers ook nakende

Ik houd meer van dood en verderf
Voorjaar is fijn. Zeker als het warmer wordt. Alleen tja... kleuren en geuren en feestdagen...
_O- je vind het leuk als ik opgepakt zou worden :P
Hontie had een tuigje om :B

nee ik ben meer van de bloei en nieuw leven
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:18:43 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215300281
Hier was zon en best lekker weer.
If it pings, it's not the network...
pi_215300291
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O- je vind het leuk als ik opgepakt zou worden :P
Hontie had een tuigje om :B

nee ik ben meer van de bloei en nieuw leven
Ik zal maar niks zeggen over dat er voor mensjes ook tuigjes zijn

(Sorry jij bent het slachtoffer van mijn flauwe bui)

Tja... lammetjes kijken in de wei vind ik wel erg leuk

Maar volgende week mag de kerstboom op *O*
En kerstkaarten maken met een goede vriendin *O*
pi_215300293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier was zon en best lekker weer.
*O*
pi_215300319
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zal maar niks zeggen over dat er voor mensjes ook tuigjes zijn

(Sorry jij bent het slachtoffer van mijn flauwe bui)

Tja... lammetjes kijken in de wei vind ik wel erg leuk

Maar volgende week mag de kerstboom op *O*
En kerstkaarten maken met een goede vriendin *O*
Die tuigjes sla ik over :7 Al zou het sommige mensen niet mistaan :+ _O-

Ohhh jij zet hem ook al vroeg op *G* *O* *G* Komende week zet ik hem hier ook op.
Twijfelde afgelopen week al _O- adventskalender staat nu wel in de woonkamer.

Lekker freubelen samen.
pi_215300342
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Die tuigjes sla ik over :7 Al zou het sommige mensen niet mistaan :+ _O-

Ohhh jij zet hem ook al vroeg op *G* *O* *G* Komende week zet ik hem hier ook op.
Twijfelde afgelopen week al _O- adventskalender staat nu wel in de woonkamer.

Lekker freubelen samen.
Ik probeer altijd te wachten tot november
Dat is me nog nooit gelukt O-)
Maar jij bent nog meer een kerstfreak dan ik *O*

Misschien doe ik het al eerder komende week. Vrijdag is het doel iig

Kerstkaarten maken doen we elk jaar samen... super gezellig!
pi_215300375
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik probeer altijd te wachten tot november
Dat is me nog nooit gelukt O-)
Maar jij bent nog meer een kerstfreak dan ik *O*

Misschien doe ik het al eerder komende week. Vrijdag is het doel iig

Kerstkaarten maken doen we elk jaar samen... super gezellig!
_O- vorig jaar had ik eind september al de adventskalender opstaan in de woonkamer (zo'n toch wel grote kartonnen boom van Rituals met lampjes erin)
en ik heb het al eens op Fok geschreven maar uhm de boom stond toen tot april op :s)
tot de thuiskapster er genoeg van had en zei; pak mij maar de bakken ik breek hem wel af _O-

Ik had gewoon geen zin om hem af te breken :X
pi_215300383
Is toch gezellig om her en der wat leuke dingen neer te zetten, op te hangen *O*
Wc / badkamer alles moet eraan geloven hier *O* *O*
pi_215300397
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O- vorig jaar had ik eind september al de adventskalender opstaan in de woonkamer (zo'n toch wel grote kartonnen boom van Rituals met lampjes erin)
en ik heb het al eens op Fok geschreven maar uhm de boom stond toen tot april op :s)
tot de thuiskapster er genoeg van had en zei; pak mij maar de bakken ik breek hem wel af _O-

Ik had gewoon geen zin om hem af te breken :X
Haha de dag na kerst gaat hier alles weer naar zolder. Voorbij is voorbij. Dan komt O&N en de verjaardagen van mijn moeder en mijzelf.

En leuk toch een adventkalender. Ze zijn mij helaas te duur

Rituals is toch allerlei zelfzorg dingetjes? Lekker :*
pi_215300406
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Is toch gezellig om her en der wat leuke dingen neer te zetten, op te hangen *O*
Wc / badkamer alles moet eraan geloven hier *O* *O*
Alleen zolder en badkamer en slaapkamer niet

Of eigenlijk alleen woonkamer en hobbykamer wel
pi_215300471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha de dag na kerst gaat hier alles weer naar zolder. Voorbij is voorbij. Dan komt O&N en de verjaardagen van mijn moeder en mijzelf.

En leuk toch een adventkalender. Ze zijn mij helaas te duur

Rituals is toch allerlei zelfzorg dingetjes? Lekker :*
whoehaha dan gaat het meteen weer weg bij jou!

Nou die van Rituals had ik het jaar daarvoor na de kerst met flinke korting gekocht. (paar jaar zo gedaan).
Nu eentje gekregen van Balea voor mijn verjaardag en een van de notenshop (die is goed gevuld!) oke en nog eentje van Lindt :@ die lag vandaag opeens in m'n boodschappenkarretje :s)
En ja die van Rituals daar zitten zelfzorg dingetjes in en 4 mini geurkaarsjes.
pi_215300505
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
whoehaha dan gaat het meteen weer weg bij jou!

Nou die van Rituals had ik het jaar daarvoor na de kerst met flinke korting gekocht. (paar jaar zo gedaan).
Nu eentje gekregen van Balea voor mijn verjaardag en een van de notenshop (die is goed gevuld!) oke en nog eentje van Lindt :@ die lag vandaag opeens in m'n boodschappenkarretje :s)
En ja die van Rituals daar zitten zelfzorg dingetjes in en 4 mini geurkaarsjes.
_O-
Jij kan gewoon vier maanden voor kerst beginnen met de advent