SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWe cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Ja dat is soms wel een nadeel dat je een minimum bestel bedrag moet hebben. Al kom ik daar eigenlijk wel snel aanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het probleem met bezorgen is dat je een minimum bedrag moet hebben. Waardoor je luxer eet en doet
En ik snap het wel hoor! Hier is het ook maar tien minuten te fietsen en iets langer lopen. Alleen al die prikkels... maar in de ochtend prima te doen
En klopt. Gewoon gezellig maken. Had gewoon blind een medium gekozen (briefje gegrabbeld) en daarmee bezig gegaan
Wasco gebruik ik echt nooit. Vandaag dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh heb je een potje of zo gemaakt met verschillende mediums? dat is wel een leuk idee eigenlijk!
Nee Wasco gebruik ik zelf ook echt niet snel..
wel een leuk idee zeker nu je er ook plezier aan hebt gehad.Smile, it's free therapy.
Zoo dat is wel apart dat ze een vega product vervangen met vlees!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb trouwens ook een keer vega kip besteld bij picnic. Die hadden ze niet meer, dus vervangende zij dat met echte kip zit je ineens met een lijk tussen je eten
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel een nadeel dat je een minimum bestel bedrag moet hebben. Al kom ik daar eigenlijk wel snel aanLogisch dat je dan meer nodig hebt en meer koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh heb je een potje of zo gemaakt met verschillende mediums? dat is wel een leuk idee eigenlijk!
Nee Wasco gebruik ik zelf ook echt niet snel..
wel een leuk idee zeker nu je er ook plezier aan hebt gehad.
En ik geef er weinig om. Roerbak groente en gooi er nep-vlees bij.
Met een kind moet je gewoon lekker koken en zorgen
Haha ja! Als ik niet kan kiezen heb ik dat bakje met briefjes
En online zijn er genoeg generators om een onderwerp te kiezen. Dus paddenstoelen met wasco
Wasco kan ik je echt adviseren. Je wordt gedwongen geofferd en minder perfectionist te werken. Had mezelf een uur gegeven. Gewoon lekker kaderen
Als is nu ook een oktoberprompt met vogels. Daar hoop ik morgen of vrijdag mee te starten en inhalen tot waar we zijn. Vooral met alcoholmarkers en potlood
Sorry voor deze randWe cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Toen ik daar contact over zocht kreeg ik te horen dat ze een product kozen wat het dichtstbij het missende product lagquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoo dat is wel apart dat ze een vega product vervangen met vlees!
ik eet wel vlees maar zou niet zitten te wachten op ieder vega product..
Ja die puber van mij heeft bijna altijd honger pff maar hij groeit nu ook flink de hoogte in Nog maar een paar cm en hij is al groter dan ik ben .quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Logisch dat je dan meer nodig hebt en meer koopt.
En ik geef er weinig om. Roerbak groente en gooi er nep-vlees bij.
Met een kind moet je gewoon lekker koken en zorgen
Haha ja! Als ik niet kan kiezen heb ik dat bakje met briefjes
En online zijn er genoeg generators om een onderwerp te kiezen. Dus paddenstoelen met wasco
Wasco kan ik je echt adviseren. Je wordt gedwongen geofferd en minder perfectionist te werken. Had mezelf een uur gegeven. Gewoon lekker kaderen
Als is nu ook een oktoberprompt met vogels. Daar hoop ik morgen of vrijdag mee te starten en inhalen tot waar we zijn. Vooral met alcoholmarkers en potlood
Sorry voor deze rand
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik daar contact over zocht kreeg ik te horen dat ze een product kozen wat het dichtstbij het missende product lag
Buurman was blij met de kip. Zelf zag ik het niet zitten om de filets klein te snijden en bakken en zo
Zonde van je eten, maar nooit geschoten...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die puber van mij heeft bijna altijd honger pff maar hij groeit nu ook flink de hoogte in Nog maar een paar cm en hij is al groter dan ik ben .
Voor mezelf geef ik de ene dag meer erom dan de andere dag.. vandaag gekozen voor gemak.. voor hem wel gekookt voor mij een zakje tagliatelle met zalm van een supermarkt merk (was niet lekker ) koop ik niet meer.
Ik vind het een goed idee van je! Jij hebt begrijp ik ook veel materialen thuis?
Nooit geweten dat er generators zijn met onderwerpen.. daar stokt het ook nog wel eens.. dat ik geen idee heb wat ik zal maken.
Grappig dat je dat zegt over de wasco.. dat is hetgeen waardoor ik het eigenlijk zo goed als nooit kies om mee te werken..
Ik ging iets van 12/13 jaar naar een open atelier waar we ook opdrachten konden doen als je dat wilde.. daardoor wel eens met wasco gewerkt.
Oktoberprompt met vogels? watisda???
Alcoholmarkers heb ik ook nog liggen.
haha ja het is hier steeds 'heb honger' maar ja.. hoort erbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonde van je eten, maar nooit geschoten...
En tja... vreetmachines zijn dat, pubers. En groeimonsters
Ik heb in de loop der tijd veel bij elkaar gepaard hoor
Veel verschillende dingen en zo... altijd leuk
Oh leuk zo'n atelier! Klinkt erg tof en alsof je ook echt wat kan
Wat maak je zoal?
Prompt zijn inspiratie lijstjes. Er staat een woord op en daarmee moet je wat maken
Dus een lijst met vogels in oktober. Elke dag een andere.
En ik ben dol op mijn ohuhu (merk) alcoholmarkers icm mijn kleurpotloden.
Wil ze wel maken eigenlijk. Alleen mag ook langer duren en dit weekend echt even inhalen
Hahaha tja... groeien kost energie he lekker voor zorgenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ja het is hier steeds 'heb honger' maar ja.. hoort erbij.
Ik vind je idee leuk van zo'n potje met materialen.
Neeh joh ieder deed/ doet gewoon wat op zijn eigen niveau/ tempo. En als je het leuk vindt dan werk je mee aan een opdracht die wel meerdere weken duurt.
Vond ik ook wel leuk om zo toch weer andere dingen te doen ook.. en tegen dingen aan te lopen.. (stillevens is niet mijn ding.. mis ik wat geduld voor ) maar toch gedaan.. en vond het uiteindelijk wel leuk ook.
Zo ook met wasco gaan werken.
Zelf vind ik watergedragen olieverf fijn om mee te werken (bedenk me nu.. hadden we naar hobby moeten gaan ).
En aquarelpotloden vind ik fijn. Wat ik ook leuk vind om te doen is beeldhouwen.
Met de alcoholmarkers heb ik al een poosje niks mee gedaan. Benieuwd of ze niet uitgedroogd zijn.
Waar vind je die inspiratie lijstjes?
Ja zorg graag voor hemquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha tja... groeien kost energie he lekker voor zorgen
En haha we zitten ook nooit in het goede topic
Klinkt een beetje zoals mijn clubje! Heerlijk om samen bezig te zijn en iedereen voor zich
Ben er dol op
En olieverf, knap! Dat vraagt zoveel beheersing. Echt moeilijk spul
Aquarel potloden vind ik ook leuk. Al mag ik die vaker gebruiken.
Beeldhouwen groot of klein?
Klinkt echt heel tof. Wat zijn je onderwerpen?
Stillevens zijn ook niet mijn ding... liefst dieren en portretten. Mijn onderwerp moet een ziel hebben
Gewoon Google op drawing generator. Of die van goudenlijntjes (ben ik lid van, maar de generator is gratis) inspiratiegenerator.goudenlijntjes.nl geloof ik
En gewoon op Pinterest googlelen op drawing prompt. En dan kun je altijd wat uit kiezen
Markers blijven wel goed als je ze liggend bewaard
Goedemiddag, ik heb alwel 2 hele zegels gestuurd dinsdag Hahah meer had ik er niet! Ik kom niet zo vaak bij AH maar mocht ik ze hebben stuur ik ze door...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wie nog zegeltjes overheeft van het servies van AH of niet spaart ik hou mij aanbevolen
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
Twee zijn er toch weer twee tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemiddag, ik heb alwel 2 hele zegels gestuurd dinsdag Hahah meer had ik er niet! Ik kom niet zo vaak bij AH maar mocht ik ze hebben stuur ik ze door...
Ja dat is waar hi...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee zijn er toch weer twee toch
Hellooo.... is je dochter al geopereerd en hoe gaat het met de drukte verder, red je het nog allemaal...quote:
Ja ze is geoperereerd en binnen 23 uur was ze al weer thuis niet normaal hoe snel dat allemaal gaat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo.... is je dochter al geopereerd en hoe gaat het met de drukte verder, red je het nog allemaal...
Ja echt hé, binnen een poep en een scheet zit je weer thuis.. belachelijk maar zo werkt het tegenwoordig...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is geoperereerd en binnen 23 uur was ze al weer thuis niet normaal hoe snel dat allemaal gaat tegenwoordig.
Ze was 3 uurtjes hier en wilde alweer naar huis. Tegen 14.30 wilde ze weer terug dus opgehaald.
Nacht hier geslapen en toen wilde ze weer naar huis. Ze ligt beter op haar eigenbank, die staat recht voor de tv ( een hoekstuk met lounge) en kan ze beter op haar rug liggen en tv kijken
Dus nu is het klepperen met boodschappen en warm eten brengen
Nee nog geen 5 minuten hier vandaan, en gelukkig is het droog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé, binnen een poep en een scheet zit je weer thuis.. belachelijk maar zo werkt het tegenwoordig...
Ooh ja dan is thuis toch fijner... gelukkig woont ze niet ver weg toch? Ja je bent er lekker druk mee..
Oohh dat is wel relaxed zo dichtbij..oooh dat is wel lekker zo'n verstelbaar bedje, heb ik zelf ook, zo blij mee..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog geen 5 minuten hier vandaan, en gelukkig is het droog.
Ze had de eerste nacht thuis h ier geslapen in mijn bed, ze kan iet plat liggen en mijn bed is verstelbaar
Ik kan ook niet in het logeerbed liggen dus heb een gebroken nacht op de bank gehad
Ik heb een bank als ik de kussen weghaalt dan heb ik een eenpersoonbed zo breedquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oohh dat is wel relaxed zo dichtbij..oooh dat is wel lekker zo'n verstelbaar bedje, heb ik zelf ook, zo blij mee..
Ooh jeeee jij op de bank haha... ja dan ben ben je vaak verrot als je opstaat...
Ik ben ook kapot als ik ergens anders slaap dan in m'n eigen bed... ik heb hemelse matrassen en heerlijk verstelbaar... maar ja ik moet ook wat met die rug van mij...
Neej je eigen bedje is goud waard.... ja uiteraard zou ik ook doen vooral in deze situatie....🤗quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een bank als ik de kussen weghaalt dan heb ik een eenpersoonbed zo breed
Maar toch gaat er zoals je zegt niets boven je eigen bed
Ik heb mijn lijf er ook geen plezier mee gedaan Maar ja voor je kind doe je alles.
ZIe in de reclame dat er op Net 5 weer veel nieuwe programmas komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej je eigen bedje is goud waard.... ja uiteraard zou ik ook doen vooral in deze situatie....🤗
Ik hou wel van dit soort programma's... verstand op 0 en gaan...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Dit is er een
https://www.tvgids.nl/nie(...)e-strijd-patty-brard
Komt inderdaad weer veel nieuws aan. Er komen ook 2 nieuwe muziekprogramma's. Eens zien of het wat gaat worden, buiten Tribute zijn de muziekprogramma's van Talpa de laatste jaren niet veel geweest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe in de reclame dat er op Net 5 weer veel nieuwe programmas komen
Het lijken mij allemaal het zelfde soort programma's weet niet eens de naam meer van die twee programmas,
Dat nieuwe programma van Jan Versteegh komt ook in november; Muscles & Brains.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou wel van dit soort programma's... verstand op 0 en gaan...
Thnx voor de tip..👌
quote:'De Quizmarathon'
Rob Kampues presenteert De Quizmarathon, waarin 18 deelnemers het tegen elkaar
opnemen in een reality-quiz-event dat niet alleen hun kennis, maar ook hun
uithoudingsvermogen op de proef stelt. De 16 afleveringen worden binnen slechts 30
uur opgenomen, wat zorgt voor een ware uitputtingsslag. De kijkers krijgen een unieke
blik achter de schermen, waar de spanning en uitdagingen continu toenemen. De
deelnemers strijden om zoveel mogelijk geld. Ieder goed antwoord betekent dat de
geldpot groeit. Het totaalbedrag kan oplopen tot een megabedrag. Slechts één winnaar
gaat met deze gigantische prijs naar huis.
Vanaf 18 november op maandag tm donderdag om 20.30 uur, SBS6
Oh wat een jaar (9 nov) en The Masked Singer (15/11) worden ook weer uit de kast gehaald vanaf november.quote:‘Postcode Loterij: Schat je Rijk’
In het nieuwe programma ‘Postcode Loterij: Schat je Rijk’, gepresenteerd
door Humberto Tan, is het niet alleen belangrijk om zoveel mogelijk
quizvragen goed te beantwoorden. Het draait er voor de drie kandidaten
vooral om, hoe goed ze de kennis van de 200 publieksspelers inschatten.
Hoeveel mensen in het publiek weten de antwoorden ook? De kandidaat met
de beste mensenkennis schat zich letterlijk rijk.
Vanaf 10 november elke zondag om 21:30, RTL4
Ik ben er wel klaar mee met die leeghoofden die daar vaak aan mee doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou wel van dit soort programma's... verstand op 0 en gaan...
Thnx voor de tip..👌
Bij Wendy van Dijjk en Linda de Mol haak ik al afquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt inderdaad weer veel nieuws aan. Er komen ook 2 nieuwe muziekprogramma's. Eens zien of het wat gaat worden, buiten Tribute zijn de muziekprogramma's van Talpa de laatste jaren niet veel geweest.
3 minutes of fame : Is geen talentenjacht maar een show die bedoeld is om, mensen die goed kunnen zingen, maar nooit eerder in de spotlights stonden, hun 3 minuten roem te gunnen. Het is niet de bedoeling dat die mensen zichzelf opgeven maar dat anderen dat buiten hun weten doen.
Presentatie: Wendy van Dijk. De coaches zijn Roxeanne Hazes, Sanne Hans, Jaap Reesema en Mart Hoogkamer. 23 november op SBS6
-
Unplugged : Voor een nieuw muziekprogramma is Talpa op zoek naar zangers en zangeressen die zichzelf kunnen begeleiden met een instrument en een nummer helemaal eigen kunnen maken. In een sfeervolle, intieme setting brengen ze hun favoriete nummers ten gehore en worden ze gecoacht door MEAU, Thomas Acda of Douwe Bob. Onbekend nog wanneer.
Ja die bedoel ik, en dan was er nog eenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van Jan Versteegh komt ook in november; Muscles & Brains.
Er komt ook weer een nieuwsprogramma met die ene van dna singers at of art heet die gast Met nog een onkende voor mij die komt van de NPOquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Nieuwe quizen:
[..]
[..]
Oh wat een jaar (9 nov) en The Masked Singer (15/11) worden ook weer uit de kast gehaald vanaf november.
Klopt, in januari als het goed is pas. Met Art Rooijakkers van RTL en Malou Petter, van oa. het journaal bij NOS.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt ook weer een nieuwsprogramma met die ene van dna singers at of art heet die gast Met nog een onkende voor mij die komt van de NPO
Ben ook geen fan, maar kan dat opzij zetten uit nieuwsgierigheid naar de muziekquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij Wendy van Dijjk en Linda de Mol haak ik al af
Maar ik bedoelde eigenlijk zoiets dames en heren
Kan er toch niet opkomen is steeds te zien in de reclame
Neem het wel op en dan kan ik het gelul doorspoelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook geen fan, maar kan dat opzij zetten uit nieuwsgierigheid naar de muziek
Programma heet Goed Nieuws vandaag en is in samenwerking met de Telegraaf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt ook weer een nieuwsprogramma met die ene van dna singers at of art heet die gast Met nog een onkende voor mij die komt van de NPO
Ik snap al die programma's niet. Zijn al zoveel praat programmas waar het nieuws besproken wordtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Programma heet Nieuws van de Dag en is in samenwerking met de Telegraaf.
Dus de politieke kleur is ook al bekend.
Tijd van uitzending is ook waardeloos, alle voorgaande talk nieuws-shows om die tijd van SBS mislukten, zoals Goed Nieuws Vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap al die programma's niet. Zijn al zoveel praat programmas waar het nieuws besproken wordt
Gaan ze vast veel kijkers mee scorenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd van uitzending is ook waardeloos, alle voorgaande talk nieuws-shows om die tijd van SBS mislukten, zoals Goed Nieuws Vandaag.
https://www.hartvannederl(...)et-nieuws-van-de-dag
Precies. Actualiteiten rond die tijd die op andere zenders al jaren hun vaste plek en kijkers hebben concurreren ze er echt niet uit met weer een slap aftreksel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd van uitzending is ook waardeloos, alle voorgaande talk nieuws-shows om die tijd van SBS mislukten, zoals Goed Nieuws Vandaag.
https://www.hartvannederl(...)et-nieuws-van-de-dag
Oooh leuk...👍quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van Jan Versteegh komt ook in november; Muscles & Brains.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee met die leeghoofden die daar vaak aan mee doen
Er komen er nog twee aan
Straks weer Gooise vrouwen.... love it...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem het wel op en dan kan ik het gelul doorspoelen
Die Linda kan ik helemaal niet meer aanhoren. Alle oudere prestentatoren moeten weg maar zij mag maar aanblijven
Nee, kan mij niet bekoren, maar dat komt omdat zij er in mee doetquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Straks weer Gooise vrouwen.... love it...
Tsja zusje van hé.. ik stoor me er niet zo aan, ik heb geen hekel aan Linda de Mol...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kan mij niet bekoren, maar dat komt omdat zij er in mee doet
Die vrouw is al lang over de houdsbaarheidsdatum heen wat betreft tv werk, die anderen moeten er ook uit als je ouder worden.
Een hekel niet, want ik ken haar niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja zusje van hé.. ik stoor me er niet zo aan, ik heb geen hekel aan Linda de Mol...
Irriteren is nooit goed haha gelukkig gelijkgestemden dat scheelt...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hekel niet, want ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik irriteer me groen en geel aan haar als ze op tv is
Gelukkig Henk ook dus we zappen beide gelijk door als ze er op is
Ik vond dat op het ijsdansen wel heel mooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil zo graag weer een dansprogramma op tv.... so you think you can dance ofzo zo'n zin in...
Oooh ja dat vind ik ook heerlijk om naar te kijken, stijldansen ook gaaf...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat op het ijsdansen wel heel mooi
EN dat stijldansen ook.
Maar eerlijk gezegd ben ik wel in voor eens iets heel nieuws eerlijk gezegd.
Vond het altijd reuze knap hoe ze zich dat in zo korte tijd aanleerdequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja dat vind ik ook heerlijk om naar te kijken, stijldansen ook gaaf...
Nou echt hé... ik snap niet dat we dat soort programma's niet meer terug zien... die ruk programma's tegenwoordig bléh..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het altijd reuze knap hoe ze zich dat in zo korte tijd aanleerde
Het is een beetje allemaal het zelfde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé... ik snap niet dat we dat soort programma's niet meer terug zien... die ruk programma's tegenwoordig bléh..
Nou die praatprogramma's heb ik ook wel gezien... wordt tijd voor leuke dingen vooral nu in de wintertijd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een beetje allemaal het zelfde.
Allemaal van de rls met een spel er in.
Of van de praat programma's
EEn leuke serie of een leuke filmquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die praatprogramma's heb ik ook wel gezien... wordt tijd voor leuke dingen vooral nu in de wintertijd.
Waardeloze tv in het weekend vroeger kon je je zo verheugen juist in het weekend wat er op tv kwam... ja ik heb ik een paar afleveringen gezien maar was er ook snel klaar mee..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn leuke serie of een leuke film
Ik vind het in het weekend helemaal bar, zijn er niet echt leuke dingen op tv
30 sec vond ik wel leuk, maar na een paar keer gekeken te hebben heb ik het ook wel gezien eigenlijk
ALs dat al zo is al vorige jaar dan hebben we daar ook niet veel aan, alles achter een SLquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waardeloze tv in het weekend vroeger kon je je zo verheugen juist in het weekend wat er op tv kwam... ja ik heb ik een paar afleveringen gezien maar was er ook snel klaar mee..
We gaan het zien en beleven wat er allemaal gaat komen... nu verheugen op BB dan maar...🤪
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat al zo is al vorige jaar dan hebben we daar ook niet veel aan, alles achter een SL
Dat doe ik niet meer, kijk echt niet meer 24/7 naar een RLS dat was ooit eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk...
En nu boodschappen doen..
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk...
En nu boodschappen doen..
Je bedoeld dat BB al opgenomen is?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.
Talpa zegt in dat artikel dat 'we kunnen meekijken naar wat ze uitspoken' dus ik ga ervan uit dat ze met 'we' alleen 'hun' bedoelen en dat het een knip/plak show zoals bondgenoten zal zijn.
Hoop voor jou dat ik het fout heb.
Oeps! Dat het inmiddels over BB ging was me even ontgaan. Dacht dat het nog over Muscles & Brains ging.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld dat BB al opgenomen is?
SPOILER: De deelnemers, waarbij de mannen de muscles zijn, de vrouwen de brains:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oeps! Dat het inmiddels over BB ging was me even ontgaan. Dacht dat het nog over Muscles & Brains ging.
Zit daar nog even naar te kijken, maar dat is inderdaad al opgenomen. Opnames hebben nog stil gelegen vanwege een orkaan die het kamp verwoest had..A zo, dacht al BB al opgenomenSPOILER: De deelnemers, waarbij de mannen de muscles zijn, de vrouwen de brains:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet genoeg koffie gehad denk ikquote:
kan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog niet genoeg koffie gehad denk ik
Ik wil nog een dansmarathon 50 uur vermaak maar denk dat het eenmalig blijft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil zo graag weer een dansprogramma op tv.... so you think you can dance ofzo zo'n zin in...
Ja d'r staat iets van 24/7 maar net wat je zegt het zal wel anders zijn....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.
Talpa zegt in dat artikel dat 'we kunnen meekijken naar wat ze uitspoken' dus ik ga ervan uit dat ze met 'we' alleen 'hun' bedoelen en dat het een knip/plak show zoals bondgenoten zal zijn.
Hoop voor jou dat ik het fout heb.
Oooh ja dat wil ik ook...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil nog een dansmarathon 50 uur vermaak maar denk dat het eenmalig blijft.
Goedenacht nogquote:
Je hebt al soep gemaakt zelfsquote:Op zondag 13 oktober 2024 04:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig te kijken naar power couple... wel geinig om te kijken met een gierende storm om het huis... kopje thee erbij...
De soep staat ook al lekker te pruttelen...hdp..
Heej Kissy, goedemorgen...quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenacht nog
Voor jou goedemorgen Frummel
[..]
Je hebt al soep gemaakt zelfs
Waait hier ook goed buiten en het is kkkoud. 7 graden zag ik net in de app.
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heej Kissy, goedemorgen...
Ik moet hem nog afmaken strakjes, hij staat voorlopig nog even te pruttelen..
Ja het is vreselijk koud, dat vond ik gisteren al toen ik boodschappen ging doen.. brrr
Morguh. Wat ben jij er vroeg bijquote:Op zondag 13 oktober 2024 05:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.
Woensdag wordt het hier weer 24 graden
Wat voor een soep staat te pruttelen?
Ja ik vind het ook heerlijk, ik hou ervan... ja belachelijk hé hi, hier in Friesland wordt het hooguit 18/19 graden maar dan nog...quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.
Woensdag wordt het hier weer 24 graden
Wat voor een soep staat te pruttelen?
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.quote:
haha ik heb beeld bij de soep. Vleessoepquote:Op zondag 13 oktober 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heerlijk, ik hou ervan... ja belachelijk hé hi, hier in Friesland wordt het hooguit 18/19 graden maar dan nog...
Ik noem het Gehaktballetjessoep... het is Vermicellisoep met heel veel Gehaktballetjes en een dikke bos platte peterselie...
Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.
[..]
haha ik heb beeld bij de soep. Vleessoep
Ik ga een slaappoging doen nog
Haha ja zoiets...quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.
[..]
haha ik heb beeld bij de soep. Vleessoep
Ik ga een slaappoging doen nog
Billy van Utopia doet ook mee, ze is niet heel veel in beeldquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens even de alleskunner VIPS aanslingeren...
Neej klopt, dat viel mij ook al op...quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Billy van Utopia doet ook mee, ze is niet heel veel in beeld
Lekker rustig, ik keek het voor het eerst. Dacht 30 sec kwam, maar dat is al weer afgelopen dusquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej klopt, dat viel mij ook al op...
Haha jahhhh....quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig, ik keek het voor het eerst. Dacht 30 sec kwam, maar dat is al weer afgelopen dus
Ik denk dat ik het bij een keer kijken laat, mij een te druk rommelig programma.quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha jahhhh....
Ja daar is dit voor in de plaats... ook niet echt spectaculair maar agh...
Straks eens even op zoek naar een goede serie...
Ik vind het altijd wel lekker om s'ochtends even dit soort programma's terug te kijken.. en idd tv is verder rukkerdefluit... dus dan maar dit hiquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bij een keer kijken laat, mij een te druk rommelig programma.
Maar er was verder ook geen reet op.
Heb de beste zangers gekeken, maar dat vind ik dit jaar geen reet aan.
Ja heb er eigenlijk altijd van genoten maar echt dit jaar vind ik het tot nu toe de slechtse die ik gezien hebquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker om s'ochtends even dit soort programma's terug te kijken.. en idd tv is verder rukkerdefluit... dus dan maar dit hi
Ja jammer is dat dan, verleden jaar heb je er zo van genoten, zonde!
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb er eigenlijk altijd van genoten maar echt dit jaar vind ik het tot nu toe de slechtse die ik gezien heb
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasdquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Alleskunner VIPS van de 60 ken ik er 10 ofzo...
Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders overquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?
Ik heb er nooit naar gekeken dus kan er niks over zeggen..
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasd
Zelfs ziggy zit er bij, die heeft een paar keer mee gedaan aan een talentenjacht, maar er altijd snel uit Ken hem persoonlijk. Heb van zijn vader gitaarles gehad.
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..
Ooh wat grappig... ja ik heb hem ook in verschillende talentenjachten gezien en verleden jaar deed hij mee met een programma op TLC, ben de naam effe kwijt..
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald...quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomen
Ja hij doet wel zijn bestquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald...
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stemquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders over
Er zitten vaak onbekende bij, en dan denk je waar heeft die zich verstopt zo goed zijn ze dan
Maar er zit dit keer geen uitschieter bij.
Het spreekt mij echt niet aan deze rondequote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stem
Oef dat is een hele korte nacht weer dot!quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.
Slaap
Lekker 💤
Geluktquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja zoiets...
Ik hoop dat het lukt... slaap lekker.. ...
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oef dat is een hele korte nacht weer dot!
[..]
Gelukt
ow gelukkig maar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekken
Ja en ik kan wel naar de dokter gaan, maar volgens mij staat er boven aan mijn dossier, niet meer te reddenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow gelukkig maar.
Kl#te dat het weer zo erg opspeelt nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:Moraima! hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zouden ze haar ervoor betalen om mee te doen?
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.Smile, it's free therapy.
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaan
Als je begint met kijken is aankomende week wel handig omdat er dan een nieuwe cyclus van start gaat. Er zal vast wat febo bemoeienis zijn, die groepsgesprekken komen soms wat geforceerd over, maar ondanks dat vind ik het wel vermakelijk.
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:O nee he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag op facebook al een filmpje voorbijkomen wat mij doet vermoeden wie de winnaar is
Zet het onder de spoiler wie het niet wil weten moet niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst nog de finale van afgelopen cyclus, maar dan start daarna de nieuwe inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.
Beginnen ze morgen weer met de nieuwe cyclus?
Oh ja klopt!! zij had al vaker met tv shows meegedaan.
Vond haar eigenlijk niet zo heel leuk Soms wel vermakelijk.
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komt
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
Maar nadeel van die uitzendingen is weer dat je niet weet of het klopt door de montage.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.
Al die games die niet live worden gebracht.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
Ja dat vind ik jammer dat je als stream kijker daar nu niks meer van te zien krijgt. Soms de eerste week wel nog en dan opeens niet meer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die games die niet live worden gebracht.
Waardoor de streams niets meer opleveren dan wat rondhangende bewoners.
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeldquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat het nog maar een wanhopig marktonderzoekje is van de afd casting, maar dergelijke types weer voor de camera's gooien is beslist zielig voor alle partijen
Mooizoquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeld
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.quote:
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'erquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vipquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'er
Ja iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vip
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
Heb het niet eerder gekekenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Was vroeger toch veel minder?
Ja ik zag het. 🤣quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijn
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoorquote:
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoor
Ja iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.
Ja, of het viel niet op als ze dingen (eigenlijk toch) niet konden omdat niet iedereen met een camera rond liep. Nu kijkt zo iemand een keer verkeerd en het wordt breed uitgemeten op juicekanalenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
En mensen die beroemd waren konden toen ook nog iets
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie al dat Marciano en Babbette een relatie hebben?
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samenquote:
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samen
Van Mexx en Martin wist ik..dat ie nog sanen zijn en een kindje hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.
Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
Dat is leuk om te lezen, van die stellenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.
Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er zin in...Gewoon omdat het kan!
Nog even geduld hebben, eerst de feestdagen dan BB.quote:
BB is de kers op de feesttaartquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben, eerst de feestdagen dan BB.
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
BB is de kers op de feesttaart
Ja lekker COSsenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihiquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lekker COSsen
Verheug me er echt enorm op
Dat is ook leuk toch!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!quote:Op maandag 14 oktober 2024 05:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al...
Ik heb er zin in...
Alles ging bij haar met veel geluidquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goudquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alles ging bij haar met veel geluid
Oh ja, Leila was ook een portretje an sichquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud
M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"
En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Voordelen van thuiswerken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
Haha ja ddww dat worden oordopjes...quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Heerlijk...quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud
M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"
En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Of die 'Wij Willen Bier!'-demonstratie, toen Moraima met een zware mannen stem mee begon te schreeuwen en heel die kamer 1 erom in een deuk lagquote:
Fantastisch..quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of die 'Wij Willen Bier!'-demonstratie, toen Moraima met een zware mannen stem mee begon te schreeuwen en heel die kamer 1 erom in een deuk lag
[ afbeelding ]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Fantastisch..
Ja ik vind het een heerlijk wijf altijd al gevonden en net wat jij zegt, vreselijk om gelachen..
Ik vind het heerlijk om te zien... ik heb achteraf toch eigenijk wel vreselijk genoten van EJVJL.. en vind ik het erg leuk om die luitjes weer terug te zien... wat mij betreft mag de hele clan de Bondgenoten in...quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergeten
O die zet ik net in mijn kijklijst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:48 schreef Frummelie het volgende:
Er staan weer aardig wat zoetsappige kerstfilm op Videoland..
Ik ben nu FBI aant bingen op Videoland... niet echt hoogdravend maar kijkt wel lekker weg..
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Gewekt door NL-alart
Grote brandquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Oei is er echt wat aan de hand bij jou in de buurt of is het een foutje?
Nee, industrieterrein. Ik geloof in een metaalloods als ik het goed heb onthoudenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is erg. Hoop dat de rook niet richting je woning komt.
Ja dat begrijp ik wel. Woonhuis is toch weer anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, industrieterrein. Ik geloof in een metaalloods als ik het goed heb onthouden
Het is inmiddels brandmeester.
En het is ver weg ik ben blij dat het een bedrijf is ipv een woonhuis oid. Ook erg voor de eigenaren uiteraard, maar een woonhuis zou ik erger vinden
Je zit tegen het plafond aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel. Woonhuis is toch weer anders.
Gelukkig is het onder controle. Vervelend wakker worden met zo'n alert.
Die snappen niet dat een creatief brein uitgerust aan de dag hoort te beginnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zit tegen het plafond aan
De goden vinden mij te lui met een wekker om negen uur
Hahaha idd! (nee ben gewoon erg moe van de meds)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die snappen niet dat een creatief brein uitgerust aan de dag hoort te beginnen
Over 2 weken gaat de klok weer achteruit
Vervelend dat je die bijwerking door de meds hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha idd! (nee ben gewoon erg moe van de meds)
Een uitgerust brein maakt rommelen met knutsels wel gemakkelijker
Dat gedoe met die klok... zo irritant
Je moest eens weten, ik heb best veel bijwerkingen en medicijnen voor de bijwerkingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend dat je die bijwerking door de meds hebt
Klopt! Rust in je koppie knutselt fijner.. (vind ik dan) al wordt het juist ook aangeraden om te doen als je geen rust in je koppie hebt om uit het koppie te komen
Ja van mij mogen ze dat gedoe afschaffen met de klok! Hoor je niks meer over. Paar jaar terug kwam dat even in het nieuws.
vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt dat je er zelfs medicatie voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ik heb best veel bijwerkingen en medicijnen voor de bijwerkingen
Rust en uitgerust zijn twee verschillende dingen als mijn hoofd vol ga ik idd ook wel graag bezig. Al kost het starten dan wel discipline. Vandaag een relatief rustig hoofd. Dus na de begeleider ga ik lekker boven bezig. Nieuwe crea-cursus gekregen. Dus ik ga los met verf en alles
Ja... die klok slaat nergens op en de functie ervan is uit de tijd
Naja... het hoort erbij, kunnen we gezamenlijk mopperen
Deze cursus: https://goudenlijntjes.nl/paddenstoelen-palet/quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt dat je er zelfs medicatie voor nodig hebt.
Klopt dat zijn 2 hele verschillende dingen.
Een crea cursus? Hoe bedoel je dat?
Jup net als over het weer zag dat het gevroren had op sommige plaatsen. Morgen weer een mooie warme dag, zin in! 23 graden in oktober
Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze cursus: https://goudenlijntjes.nl/paddenstoelen-palet/
Echt heel erg leuk
Jaaaa dacht hier ook, dacht ik buiten te zien.
Maar goed, we krijgen drie dagen mooi weer nog deze week (alhoewel, dit weer is ook mooi, maar wat warmer).
Ik heb meerdere cursussen van haar gedaan en ben lid van de Goudenlijntjescommunityquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Mooi gemaakt die cursus qua uitleg, vormgeving etc.
Zag inderdaad dat ze meerdere cursussen heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb meerdere cursussen van haar gedaan en ben lid van de Goudenlijntjescommunity
Het is echt een leuk mens.
Al mijn spullen liggen klaar om dadelijk goed los te gaan
Was inderdaad al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden werd. Hij was ook pissig omdat hij weg gestuurd was terwijl er ook 1 in zat die enkel een waarschuwing had gekregen vanwege ongewenst gedrag naar dames toe. Sommige van die dames zouden om die reden met opzet een spel verloren hebben om van die gast af te zijn. Weet zo even de naam niet meer van die deelnemer, ken ik verder ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo die ligt er al snel
Uit. https://www.nieuwspauze.n(...)ens-ongepast-gedrag/
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo die ligt er al snel
Uit. https://www.nieuwspauze.n(...)ens-ongepast-gedrag/
Ze hebben 'm inderdaad niet meer laten zien, maar de aflopende nummers kloppen nog wel met de exits die wel zagen. Misschien dat ze de volgende aflevering dan een nummer overslaan ofzo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Raar is dat ze wel een praatje van hem in de eerste uitzending hebben gehouden , en plotseling was hij weg.
SPOILER: exits van de eerste aflevering, niet klikken als geen spoiler wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hebben 'm inderdaad niet meer laten zien, maar de aflopende nummers kloppen nog wel met de exits die wel zagen. Misschien dat ze de volgende aflevering dan een nummer overslaan ofzo?Zo, veel wereldgrootheden zijn al gesneuveld.SPOILER: exits van de eerste aflevering, niet klikken als geen spoiler wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo, veel wereldgrootheden zijn al gesneuveld.
O daar had ik niets van meegekregen. Vind het ook wel een rare gast eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was inderdaad al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden werd. Hij was ook pissig omdat hij weg gestuurd was terwijl er ook 1 in zat die enkel een waarschuwing had gekregen vanwege ongewenst gedrag naar dames toe. Sommige van die dames zouden om die reden met opzet een spel verloren hebben om van die gast af te zijn. Weet zo even de naam niet meer van die deelnemer, ken ik verder ook niet.
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zet ik net in mijn kijklijst.
Ik heb het weekend een film gekeken met Jeroen van Koningsbrugge, was ook niet echt hoogdravend.
IK vond Smeris. waar hij een hoofdrol in had wel een hele mooie serie
En kerstfilms, wie weet waag ik m ij er vandaag of morgen wel een keertje aan.
Hoi Frummel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van...
Bij mij juist andersom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van...
Goedenacht .... haha ik hou van thrillers en misdaad maar ik zie het liefst sowieso een serie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel!
Aangezien 99% wel zoetsappige meuk is kijk ik geen films.
Ik vind ze vaak hetzelfde maar ieder z'n dingetje gelukkig...😉quote:
Morguh Frum. Ach ja is ook allemaal het zelfde. Maar dat is met meerdere dingen op tv zo of in films en seriesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak hetzelfde maar ieder z'n dingetje gelukkig...😉
Ik ben lekker vroeg vandaag Dot...
Dit maakt me zo nieuwsgierig dat ik hem aanslingerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net de Bondgenoten terug gekeken...
Moirama :...I'm Back Home... zo heerlijk.. ik hou d'r van.. ...
Live verkoop?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even op tiktok zitten kijken, 1ste keer naar de live gekeken... jemig wat een verkoop in de nacht voor sommige is het geen nacht natuurlijk... was wel effe grappig...
Verkoop op tiktok?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even op tiktok zitten kijken, 1ste keer naar de live gekeken... jemig wat een verkoop in de nacht voor sommige is het geen nacht natuurlijk... was wel effe grappig...
je was al vroeg wakker!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedenacht .... haha ik hou van thrillers en misdaad maar ik zie het liefst sowieso een serie.
Jemig ik ben nu wel erg vroeg...
Gister nog lekker bezig geweest met de cursus?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag, verse kop koffie en een goed gevoel
Jaaaaa en vandaag weerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je was al vroeg wakker!
[..]
Gister nog lekker bezig geweest met de cursus?
Agh welja dat is ook zo hoor...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Ach ja is ook allemaal het zelfde. Maar dat is met meerdere dingen op tv zo of in films en series
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je was al vroeg wakker!
[..]
Gister nog lekker bezig geweest met de cursus?
Dat zie je ook wel als je op een later tijdstip wakker wordt of opstaatquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha..
Ik heb niet het geviel iets gemist te hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha..
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb niet het geviel iets gemist te hebben
Ging waarschijnlijk weer eens te snelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup het stond een beetje apart
Vreselijk mensquote:Op donderdag 17 oktober 2024 05:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all..
Zo Moirama is lekker binnen gekomen in de loods, ze heeft gelijk haar stempel gezet...BOEM... ...
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht ergens te hebben gelezen dat ze niet lang daar is
😢quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zorgt lekker voor reuring... leukie...
Helemaal mee eensquote:
SPOILER: ZoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JeffreyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..
denk door het 'ben weer thuis' als in thuis thuis
Ben je wakker geworden? Of ook nog niet naar bed geweest?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben je wakker geworden? Of ook nog niet naar bed geweest?
knuffel meisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.
Thnx, wat ben je toch ook een schatquote:
Die mijn bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat ben je toch ook een schat
De ene dag beter dan de anderequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die mijn best
Hoe gaat het verder met je?
Zoals het leven isquote:
Net zoals het weer, dan regen en dan zonquote:
Wow wat gaan we diepzinnigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals het weer, dan regen en dan zon
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow wat gaan we diepzinnig
Dat is kl#te dat je nog steeds / weer zoveel pijn hebt!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.
Ja echt kudt,quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is kl#te dat je nog steeds / weer zoveel pijn hebt!
Mooi vogeltjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Een zonneaanbidder in de tuin, zo leuk om te zien steeds.
[ afbeelding ]
Even een ander plekkie gezocht
[ afbeelding ]
Hey Engine, ja leuk he zo roodborstje wat uitgebreid in je tuin komt zonnen.quote:
Je bent een Disneyprinses met dat vogeltje in je tuinquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben hier ook heel veel eten een een lekker haag waar ze in kunnen zitten Kunstgras waar ze op zonnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een Disneyprinses met dat vogeltje in je tuin
Oh hij kan gewoon niet meer vliegen na al dat etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook heel veel eten een een lekker haag waar ze in kunnen zitten Kunstgras waar ze op zonnen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hij kan gewoon niet meer vliegen na al dat eten
Schattig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hier ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schattig.
En jij had zon Hier in de ochtend mist en daarna ook geen zon gezien.. grijze dag hier. Maar wel mooie herfstkleuren en veel paddenstoelen gezien tijdens het wandelen.
Net een stuk of 10 netjes vogelvoer opgehangen in de boom om de vogels de tuin in te lokken
Ja hier is het ook warm.. met een shirtje aan buiten gewandeld (oke en nog andere kledingstukken )quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier ook
Maar raar warm erbij
Wel gezellig
Waarom meer aan dan een shirtje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hier is het ook warm.. met een shirtje aan buiten gewandeld (oke en nog andere kledingstukken )
Ik kan genieten van de mooie rood /oranje en geel en groen tinten in de bomen/struiken..
Uhu denk dat ik dan snel opgepakt word als ik hier puur natuur met de hond ga wandelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom meer aan dan een shirtje?
Gewoon de natuur de natuur laten zijn. Lekker een frisse bries op je lijf
pardon
En ja... ik houd van de herfst. Mijn favoriete tijd van het jaar, de ber-maanden
Hier schijnt de zon Nog. Het is buiten warmer dan binnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schattig.
En jij had zon Hier in de ochtend mist en daarna ook geen zon gezien.. grijze dag hier. Maar wel mooie herfstkleuren en veel paddenstoelen gezien tijdens het wandelen.
Net een stuk of 10 netjes vogelvoer opgehangen in de boom om de vogels de tuin in te lokken
Hahaha ja maar je maakt mij er blij mee als je dat doetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu denk dat ik dan snel opgepakt word als ik hier puur natuur met de hond ga wandelen
Sauna vind ik wel lekker
Ik vind dit gedeelte van de herfst mooi. Als de blaadjes gaan verkleuren en er veel paddenstoelen zijn.
En de lente vind ik mooi als alles weer in de bloei begint te raken en er veel dieren geboren worden
Lente vind ik mooier nog.
Oh verdorie het is toch echt niet normaal hoe vaak het bij jullie (jou en greys) mooier weer is dan hier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon Nog. Het is buiten warmer dan binnen
je vind het leuk als ik opgepakt zou wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja maar je maakt mij er blij mee als je dat doet
Je hond mag immers ook nakende
Ik houd meer van dood en verderf
Voorjaar is fijn. Zeker als het warmer wordt. Alleen tja... kleuren en geuren en feestdagen...
Ik zal maar niks zeggen over dat er voor mensjes ook tuigjes zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je vind het leuk als ik opgepakt zou worden
Hontie had een tuigje om
nee ik ben meer van de bloei en nieuw leven
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier was zon en best lekker weer.
Die tuigjes sla ik over Al zou het sommige mensen niet mistaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over dat er voor mensjes ook tuigjes zijn
(Sorry jij bent het slachtoffer van mijn flauwe bui)
Tja... lammetjes kijken in de wei vind ik wel erg leuk
Maar volgende week mag de kerstboom op
En kerstkaarten maken met een goede vriendin
Ik probeer altijd te wachten tot novemberquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die tuigjes sla ik over Al zou het sommige mensen niet mistaan
Ohhh jij zet hem ook al vroeg op Komende week zet ik hem hier ook op.
Twijfelde afgelopen week al adventskalender staat nu wel in de woonkamer.
Lekker freubelen samen.
vorig jaar had ik eind september al de adventskalender opstaan in de woonkamer (zo'n toch wel grote kartonnen boom van Rituals met lampjes erin)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te wachten tot november
Dat is me nog nooit gelukt
Maar jij bent nog meer een kerstfreak dan ik
Misschien doe ik het al eerder komende week. Vrijdag is het doel iig
Kerstkaarten maken doen we elk jaar samen... super gezellig!
Haha de dag na kerst gaat hier alles weer naar zolder. Voorbij is voorbij. Dan komt O&N en de verjaardagen van mijn moeder en mijzelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vorig jaar had ik eind september al de adventskalender opstaan in de woonkamer (zo'n toch wel grote kartonnen boom van Rituals met lampjes erin)
en ik heb het al eens op Fok geschreven maar uhm de boom stond toen tot april op
tot de thuiskapster er genoeg van had en zei; pak mij maar de bakken ik breek hem wel af
Ik had gewoon geen zin om hem af te breken
Alleen zolder en badkamer en slaapkamer nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Is toch gezellig om her en der wat leuke dingen neer te zetten, op te hangen
Wc / badkamer alles moet eraan geloven hier
whoehaha dan gaat het meteen weer weg bij jou!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha de dag na kerst gaat hier alles weer naar zolder. Voorbij is voorbij. Dan komt O&N en de verjaardagen van mijn moeder en mijzelf.
En leuk toch een adventkalender. Ze zijn mij helaas te duur
Rituals is toch allerlei zelfzorg dingetjes? Lekker
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
whoehaha dan gaat het meteen weer weg bij jou!
Nou die van Rituals had ik het jaar daarvoor na de kerst met flinke korting gekocht. (paar jaar zo gedaan).
Nu eentje gekregen van Balea voor mijn verjaardag en een van de notenshop (die is goed gevuld!) oke en nog eentje van Lindt die lag vandaag opeens in m'n boodschappenkarretje
En ja die van Rituals daar zitten zelfzorg dingetjes in en 4 mini geurkaarsjes.