Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders overquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?
Ik heb er nooit naar gekeken dus kan er niks over zeggen..
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasd
Zelfs ziggy zit er bij, die heeft een paar keer mee gedaan aan een talentenjacht, maar er altijd snel uitKen hem persoonlijk. Heb van zijn vader gitaarles gehad.
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..
Ooh wat grappig... ja ik heb hem ook in verschillende talentenjachten gezien en verleden jaar deed hij mee met een programma op TLC, ben de naam effe kwijt..
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald...quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomen
Ja hij doet wel zijn bestquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald...
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stemquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders over
Er zitten vaak onbekende bij, en dan denk je waar heeft die zich verstopt zo goed zijn ze dan
Maar er zit dit keer geen uitschieter bij.
Het spreekt mij echt niet aan deze rondequote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stem
Oef dat is een hele korte nacht weer dot!quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.
Slaap
Lekker 💤
Geluktquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja zoiets...![]()
Ik hoop dat het lukt... slaap lekker.....
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oef dat is een hele korte nacht weer dot!
[..]
Gelukt
quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekken
Ja en ik kan wel naar de dokter gaan, maar volgens mij staat er boven aan mijn dossier, niet meer te reddenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow
gelukkig maar.
Kl#te dat het weer zo erg opspeelt nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:Moraima! hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zouden ze haar ervoor betalen om mee te doen?
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.Smile, it's free therapy.
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaan
Als je begint met kijken is aankomende week wel handig omdat er dan een nieuwe cyclus van start gaat. Er zal vast wat febo bemoeienis zijn, die groepsgesprekken komen soms wat geforceerd over, maar ondanks dat vind ik het wel vermakelijk.
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:O nee he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag op facebook al een filmpje voorbijkomen wat mij doet vermoeden wie de winnaar is
Zet het onder de spoiler wie het niet wil weten moet niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Eerst nog de finale van afgelopen cyclus, maar dan start daarna de nieuwe inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.
Beginnen ze morgen weer met de nieuwe cyclus?
Oh ja klopt!! zij had al vaker met tv shows meegedaan.
Vond haar eigenlijk niet zo heel leukSoms wel vermakelijk.
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komt
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
Maar nadeel van die uitzendingen is weer dat je niet weet of het klopt door de montage.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.
Al die games die niet live worden gebracht.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
Ja dat vind ik jammer dat je als stream kijker daar nu niks meer van te zien krijgt. Soms de eerste week wel nog en dan opeens niet meer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die games die niet live worden gebracht.
Waardoor de streams niets meer opleveren dan wat rondhangende bewoners.
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeldquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat het nog maar een wanhopig marktonderzoekje is van de afd casting, maar dergelijke types weer voor de camera's gooien is beslist zielig voor alle partijen
Mooizoquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren Billy bij vips alleskunners Al was ze bijna niet in beeld
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.quote:
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'erquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vipquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is 50% van de mensen tegenwoordig BN'er
Ja iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. Als je een paar keer mee hen gedaan met een talenten jacht ben je al een vip
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kense weinig vips waar ze die onbekende bekende allemaal vandaan toveren.
Heb het niet eerder gekekenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Was vroeger toch veel minder?
Ja ik zag het. 🤣quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tiktokkers en Infuencers noemen zich tegenwoordig ook BB'n , op de tribube achter Leo Derksen zitters denken al snel BN'r te zijn
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoorquote:
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er twintig jaar geleden minder "beroemde" mensen waten. Kan ook aan mij liggen hoor
Ja iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Hyves begon 20 jaar geleden, toen stond social media zoals we het nu kennen nog in de kinderschoenen. Er waren eigenlijk ook niet echt mensen die bekend waren door filmpjes op youtube enzo.
Ja, of het viel niet op als ze dingen (eigenlijk toch) niet konden omdat niet iedereen met een camera rond liep. Nu kijkt zo iemand een keer verkeerd en het wordt breed uitgemeten op juicekanalenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
En mensen die beroemd waren konden toen ook nog iets
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie al dat Marciano en Babbette een relatie hebben?
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samenquote:
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kwam een tiktok filmpje tegen van hun samen
Van Mexx en Martin wist ik..dat ie nog sanen zijn en een kindje hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.
Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
Dat is leuk om te lezen, van die stellenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat Marciano een jaar nadat ie eruit kwam met een liefdesverklaring kwam op z'n insta.
Best nog wat stellen uit ontstaan, Bern en Sasha, Mexx en Martin, Jasper en Wanda zijn ook nog steeds samen.
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er zin in...
Gewoon omdat het kan!
BB is de kers op de feesttaartquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben, eerst de feestdagen dan BB.
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
BB is de kers op de feesttaart
Ja lekker COSsenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihiquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lekker COSsen
Verheug me er echt enorm op
Dat is ook leuk toch!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!quote:Op maandag 14 oktober 2024 05:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al...![]()
Ik heb er zin in...
Alles ging bij haar met veel geluidquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goudquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alles ging bij haar met veel geluid
Oh ja, Leila was ook een portretje an sichquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud
M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"
En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Voordelen van thuiswerken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
Haha ja ddww dat worden oordopjes...quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Heerlijk...quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud
M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"
En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Fantastisch..quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of die 'Wij Willen Bier!'-demonstratie, toen Moraima met een zware mannen stem mee begon te schreeuwen en heel die kamer 1 erom in een deuk lag
[ afbeelding ]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Fantastisch..
Ja ik vind het een heerlijk wijf altijd al gevonden en net wat jij zegt, vreselijk om gelachen..
Ik vind het heerlijk om te zien... ik heb achteraf toch eigenijk wel vreselijk genoten van EJVJL.. en vind ik het erg leuk om die luitjes weer terug te zien... wat mij betreft mag de hele clan de Bondgenoten in...quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergeten
O die zet ik net in mijn kijklijst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:48 schreef Frummelie het volgende:
Er staan weer aardig wat zoetsappige kerstfilm op Videoland..![]()
Ik ben nu FBI aant bingen op Videoland... niet echt hoogdravend maar kijkt wel lekker weg..
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Gewekt door NL-alart
Grote brandquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Oei is er echt wat aan de hand bij jou in de buurt of is het een foutje?
Nee, industrieterrein. Ik geloof in een metaalloods als ik het goed heb onthoudenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dat is erg. Hoop dat de rook niet richting je woning komt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, industrieterrein. Ik geloof in een metaalloods als ik het goed heb onthouden
Het is inmiddels brandmeester.
En het is ver wegik ben blij dat het een bedrijf is ipv een woonhuis oid. Ook erg voor de eigenaren uiteraard, maar een woonhuis zou ik erger vinden
Je zit tegen het plafond aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja dat begrijp ik wel. Woonhuis is toch weer anders.
Gelukkig is het onder controle. Vervelend wakker worden met zo'n alert.
Die snappen niet dat een creatief brein uitgerust aan de dag hoort te beginnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zit tegen het plafond aan
De goden vinden mij te lui met een wekker om negen uur
Hahaha idd! (nee ben gewoon erg moe van de meds)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die snappen niet dat een creatief brein uitgerust aan de dag hoort te beginnen![]()
Over 2 weken gaat de klok weer achteruit
Vervelend dat je die bijwerking door de meds hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha idd! (nee ben gewoon erg moe van de meds)
Een uitgerust brein maakt rommelen met knutsels wel gemakkelijker
Dat gedoe met die klok... zo irritant
Je moest eens weten, ik heb best veel bijwerkingen en medicijnen voor de bijwerkingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend dat je die bijwerking door de meds hebt![]()
Klopt! Rust in je koppie knutselt fijner.. (vind ik dan) al wordt het juist ook aangeraden om te doen als je geen rust in je koppie hebt om uit het koppie te komen![]()
![]()
Ja van mij mogen ze dat gedoe afschaffen met de klok! Hoor je niks meer over. Paar jaar terug kwam dat even in het nieuws.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ik heb best veel bijwerkingen en medicijnen voor de bijwerkingen
Rust en uitgerust zijn twee verschillende dingenals mijn hoofd vol ga ik idd ook wel graag bezig. Al kost het starten dan wel discipline. Vandaag een relatief rustig hoofd. Dus na de begeleider ga ik lekker boven bezig. Nieuwe crea-cursus gekregen. Dus ik ga los met verf en alles
Ja... die klok slaat nergens op en de functie ervan is uit de tijd
Naja... het hoort erbij, kunnen we gezamenlijk mopperen
Deze cursus: https://goudenlijntjes.nl/paddenstoelen-palet/quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt dat je er zelfs medicatie voor nodig hebt.
Klopt dat zijn 2 hele verschillende dingen.
Een crea cursus? Hoe bedoel je dat?
Jup net als over het weerzag dat het gevroren had op sommige plaatsen. Morgen weer een mooie warme dag, zin in! 23 graden in oktober
Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze cursus: https://goudenlijntjes.nl/paddenstoelen-palet/
Echt heel erg leuk
Jaaaa dacht hier ook, dacht ik buiten te zien.
Maar goed, we krijgen drie dagen mooi weer nog deze week (alhoewel, dit weer is ook mooi, maar wat warmer).
Ik heb meerdere cursussen van haar gedaan en ben lid van de Goudenlijntjescommunityquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Mooi gemaakt die cursus qua uitleg, vormgeving etc.
Zag inderdaad dat ze meerdere cursussen heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb meerdere cursussen van haar gedaan en ben lid van de Goudenlijntjescommunity
Het is echt een leuk mens.
Al mijn spullen liggen klaar om dadelijk goed los te gaan
Was inderdaad al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden werd. Hij was ook pissig omdat hij weg gestuurd was terwijl er ook 1 in zat die enkel een waarschuwing had gekregen vanwege ongewenst gedrag naar dames toe. Sommige van die dames zouden om die reden met opzet een spel verloren hebben om van die gast af te zijn. Weet zo even de naam niet meer van die deelnemer, ken ik verder ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo die ligt er al snel
Uit. https://www.nieuwspauze.n(...)ens-ongepast-gedrag/
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo die ligt er al snel
Uit. https://www.nieuwspauze.n(...)ens-ongepast-gedrag/
Ze hebben 'm inderdaad niet meer laten zien, maar de aflopende nummers kloppen nog wel met de exits die wel zagen. Misschien dat ze de volgende aflevering dan een nummer overslaan ofzo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Raar is dat ze wel een praatje van hem in de eerste uitzending hebben gehouden , en plotseling was hij weg.
SPOILER: exits van de eerste aflevering, niet klikken als geen spoiler wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hebben 'm inderdaad niet meer laten zien, maar de aflopende nummers kloppen nog wel met de exits die wel zagen. Misschien dat ze de volgende aflevering dan een nummer overslaan ofzo?Zo, veel wereldgrootheden zijn al gesneuveld.SPOILER: exits van de eerste aflevering, niet klikken als geen spoiler wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo, veel wereldgrootheden zijn al gesneuveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |