BB is de kers op de feesttaartquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben, eerst de feestdagen dan BB.
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
BB is de kers op de feesttaart
Ja lekker COSsenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een lichtpuntje in de donkere dagen van januari.
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihiquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lekker COSsen
Verheug me er echt enorm op
Dat is ook leuk toch!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!quote:Op maandag 14 oktober 2024 05:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh leuk... dat kunnen wel weer leuke afleveringen worden met Moirama... alleen de spelletjes al...![]()
Ik heb er zin in...
Alles ging bij haar met veel geluidquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goudquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alles ging bij haar met veel geluid
Oh ja, Leila was ook een portretje an sichquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud
M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"
En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Voordelen van thuiswerken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, ik ga wel elke avond de uitzending kijken hihi
Haha ja ddww dat worden oordopjes...quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb wel al medelijden met haar kamergenoten, ze snurkte en hoestte nogal vaak en hard!
Heerlijk...quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook wel hard om 'r kunnen lachen. Die 'ruzies' met Leila waren goud
M: "Dag Leila!"
L: "Nee, niet dag Leila!"
En dat knetterde dan zo even door, maar toen Leila uiteindelijk vertrok stond Morri ook te huilen.
Fantastisch..quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of die 'Wij Willen Bier!'-demonstratie, toen Moraima met een zware mannen stem mee begon te schreeuwen en heel die kamer 1 erom in een deuk lag
[ afbeelding ]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Fantastisch..
Ja ik vind het een heerlijk wijf altijd al gevonden en net wat jij zegt, vreselijk om gelachen..
Ik vind het heerlijk om te zien... ik heb achteraf toch eigenijk wel vreselijk genoten van EJVJL.. en vind ik het erg leuk om die luitjes weer terug te zien... wat mij betreft mag de hele clan de Bondgenoten in...quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Trouwens wel weer eens leuk om door al die oude gifjes heen de scrollen, veel dingen was ik alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |