O daar had ik niets van meegekregen. Vind het ook wel een rare gast eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was inderdaad al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden werd. Hij was ook pissig omdat hij weg gestuurd was terwijl er ook 1 in zat die enkel een waarschuwing had gekregen vanwege ongewenst gedrag naar dames toe. Sommige van die dames zouden om die reden met opzet een spel verloren hebben om van die gast af te zijn. Weet zo even de naam niet meer van die deelnemer, ken ik verder ook niet.
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zet ik net in mijn kijklijst.
Ik heb het weekend een film gekeken met Jeroen van Koningsbrugge, was ook niet echt hoogdravend.
IK vond Smeris. waar hij een hoofdrol in had wel een hele mooie serie
En kerstfilms, wie weet waag ik m ij er vandaag of morgen wel een keertje aan.
Hoi Frummel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van...
Bij mij juist andersom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind sommige en dan vooral oude kerstfilms zoals bv Scrooge wel leuk... maar dat zoetsappige hou ik niet zo van...
Goedenachtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel!![]()
![]()
Aangezien 99% wel zoetsappige meuk is kijk ik geenfilms.
Ik vind ze vaak hetzelfde maar ieder z'n dingetje gelukkig...😉quote:
Morguh Frum. Ach ja is ook allemaal het zelfde. Maar dat is met meerdere dingen op tv zo of in films en seriesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak hetzelfde maar ieder z'n dingetje gelukkig...😉
Ik ben lekker vroeg vandaag Dot...
Dit maakt me zo nieuwsgierig dat ik hem aanslingerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net de Bondgenoten terug gekeken...
Moirama :...I'm Back Home... zo heerlijk.. ik hou d'r van.....
Live verkoop?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even op tiktok zitten kijken, 1ste keer naar de live gekeken... jemig wat een verkoop in de nacht voor sommige is het geen nacht natuurlijk... was wel effe grappig...
Verkoop op tiktok?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even op tiktok zitten kijken, 1ste keer naar de live gekeken... jemig wat een verkoop in de nacht voor sommige is het geen nacht natuurlijk... was wel effe grappig...
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedenacht.... haha ik hou van thrillers en misdaad maar ik zie het liefst sowieso een serie.
Jemig ik ben nu wel erg vroeg...
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag, verse kop koffie en een goed gevoel
Jaaaaa en vandaag weerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je was al vroeg wakker!
[..]Gister nog lekker bezig geweest met de cursus?
Agh welja dat is ook zo hoor...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Ach ja is ook allemaal het zelfde. Maar dat is met meerdere dingen op tv zo of in films en series
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je was al vroeg wakker!
[..]Gister nog lekker bezig geweest met de cursus?
Dat zie je ook wel als je op een later tijdstip wakker wordt of opstaatquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha..
Ik heb niet het geviel iets gemist te hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja belachelijk vroeg maar zo zie je nog eens wat op tiktok haha..
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb niet het geviel iets gemist te hebben
jup het stond een beetje apartquote:
Ging waarschijnlijk weer eens te snelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup het stond een beetje apart
Vreselijk mensquote:Op donderdag 17 oktober 2024 05:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all..![]()
Zo Moirama is lekker binnen gekomen in de loods, ze heeft gelijk haar stempel gezet...BOEM......
quote:
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dacht ergens te hebben gelezen dat ze niet lang daar is
![]()
![]()
😢quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zorgt lekker voor reuring... leukie...
SPOILER: ZoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JeffreyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..
denk door het 'ben weer thuis' als in thuis thuis
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ben je wakker geworden? Of ook nog niet naar bed geweest?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.
Thnx, wat ben je toch ook een schatquote:
Die mijn bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat ben je toch ook een schat
De ene dag beter dan de anderequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die mijn best
Hoe gaat het verder met je?
Net zoals het weer, dan regen en dan zonquote:
Wow wat gaan we diepzinnigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals het weer, dan regen en dan zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |