SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWe cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Ja dat is soms wel een nadeel dat je een minimum bestel bedrag moet hebben. Al kom ik daar eigenlijk wel snel aanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het probleem met bezorgen is dat je een minimum bedrag moet hebben. Waardoor je luxer eet en doet
En ik snap het wel hoor! Hier is het ook maar tien minuten te fietsen en iets langer lopen. Alleen al die prikkels... maar in de ochtend prima te doen
En klopt. Gewoon gezellig maken. Had gewoon blind een medium gekozen (briefje gegrabbeld) en daarmee bezig gegaan
Wasco gebruik ik echt nooit. Vandaag dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh heb je een potje of zo gemaakt met verschillende mediums? dat is wel een leuk idee eigenlijk!
Nee Wasco gebruik ik zelf ook echt niet snel..
wel een leuk idee zeker nu je er ook plezier aan hebt gehad.Smile, it's free therapy.
Zoo dat is wel apart dat ze een vega product vervangen met vlees!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb trouwens ook een keer vega kip besteld bij picnic. Die hadden ze niet meer, dus vervangende zij dat met echte kip zit je ineens met een lijk tussen je eten
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel een nadeel dat je een minimum bestel bedrag moet hebben. Al kom ik daar eigenlijk wel snel aanLogisch dat je dan meer nodig hebt en meer koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh heb je een potje of zo gemaakt met verschillende mediums? dat is wel een leuk idee eigenlijk!
Nee Wasco gebruik ik zelf ook echt niet snel..
wel een leuk idee zeker nu je er ook plezier aan hebt gehad.
En ik geef er weinig om. Roerbak groente en gooi er nep-vlees bij.
Met een kind moet je gewoon lekker koken en zorgen
Haha ja! Als ik niet kan kiezen heb ik dat bakje met briefjes
En online zijn er genoeg generators om een onderwerp te kiezen. Dus paddenstoelen met wasco
Wasco kan ik je echt adviseren. Je wordt gedwongen geofferd en minder perfectionist te werken. Had mezelf een uur gegeven. Gewoon lekker kaderen
Als is nu ook een oktoberprompt met vogels. Daar hoop ik morgen of vrijdag mee te starten en inhalen tot waar we zijn. Vooral met alcoholmarkers en potlood
Sorry voor deze randWe cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Toen ik daar contact over zocht kreeg ik te horen dat ze een product kozen wat het dichtstbij het missende product lagquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoo dat is wel apart dat ze een vega product vervangen met vlees!
ik eet wel vlees maar zou niet zitten te wachten op ieder vega product..
Ja die puber van mij heeft bijna altijd honger pff maar hij groeit nu ook flink de hoogte in Nog maar een paar cm en hij is al groter dan ik ben .quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Logisch dat je dan meer nodig hebt en meer koopt.
En ik geef er weinig om. Roerbak groente en gooi er nep-vlees bij.
Met een kind moet je gewoon lekker koken en zorgen
Haha ja! Als ik niet kan kiezen heb ik dat bakje met briefjes
En online zijn er genoeg generators om een onderwerp te kiezen. Dus paddenstoelen met wasco
Wasco kan ik je echt adviseren. Je wordt gedwongen geofferd en minder perfectionist te werken. Had mezelf een uur gegeven. Gewoon lekker kaderen
Als is nu ook een oktoberprompt met vogels. Daar hoop ik morgen of vrijdag mee te starten en inhalen tot waar we zijn. Vooral met alcoholmarkers en potlood
Sorry voor deze rand
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik daar contact over zocht kreeg ik te horen dat ze een product kozen wat het dichtstbij het missende product lag
Buurman was blij met de kip. Zelf zag ik het niet zitten om de filets klein te snijden en bakken en zo
Zonde van je eten, maar nooit geschoten...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die puber van mij heeft bijna altijd honger pff maar hij groeit nu ook flink de hoogte in Nog maar een paar cm en hij is al groter dan ik ben .
Voor mezelf geef ik de ene dag meer erom dan de andere dag.. vandaag gekozen voor gemak.. voor hem wel gekookt voor mij een zakje tagliatelle met zalm van een supermarkt merk (was niet lekker ) koop ik niet meer.
Ik vind het een goed idee van je! Jij hebt begrijp ik ook veel materialen thuis?
Nooit geweten dat er generators zijn met onderwerpen.. daar stokt het ook nog wel eens.. dat ik geen idee heb wat ik zal maken.
Grappig dat je dat zegt over de wasco.. dat is hetgeen waardoor ik het eigenlijk zo goed als nooit kies om mee te werken..
Ik ging iets van 12/13 jaar naar een open atelier waar we ook opdrachten konden doen als je dat wilde.. daardoor wel eens met wasco gewerkt.
Oktoberprompt met vogels? watisda???
Alcoholmarkers heb ik ook nog liggen.
haha ja het is hier steeds 'heb honger' maar ja.. hoort erbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonde van je eten, maar nooit geschoten...
En tja... vreetmachines zijn dat, pubers. En groeimonsters
Ik heb in de loop der tijd veel bij elkaar gepaard hoor
Veel verschillende dingen en zo... altijd leuk
Oh leuk zo'n atelier! Klinkt erg tof en alsof je ook echt wat kan
Wat maak je zoal?
Prompt zijn inspiratie lijstjes. Er staat een woord op en daarmee moet je wat maken
Dus een lijst met vogels in oktober. Elke dag een andere.
En ik ben dol op mijn ohuhu (merk) alcoholmarkers icm mijn kleurpotloden.
Wil ze wel maken eigenlijk. Alleen mag ook langer duren en dit weekend echt even inhalen
Hahaha tja... groeien kost energie he lekker voor zorgenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ja het is hier steeds 'heb honger' maar ja.. hoort erbij.
Ik vind je idee leuk van zo'n potje met materialen.
Neeh joh ieder deed/ doet gewoon wat op zijn eigen niveau/ tempo. En als je het leuk vindt dan werk je mee aan een opdracht die wel meerdere weken duurt.
Vond ik ook wel leuk om zo toch weer andere dingen te doen ook.. en tegen dingen aan te lopen.. (stillevens is niet mijn ding.. mis ik wat geduld voor ) maar toch gedaan.. en vond het uiteindelijk wel leuk ook.
Zo ook met wasco gaan werken.
Zelf vind ik watergedragen olieverf fijn om mee te werken (bedenk me nu.. hadden we naar hobby moeten gaan ).
En aquarelpotloden vind ik fijn. Wat ik ook leuk vind om te doen is beeldhouwen.
Met de alcoholmarkers heb ik al een poosje niks mee gedaan. Benieuwd of ze niet uitgedroogd zijn.
Waar vind je die inspiratie lijstjes?
Ja zorg graag voor hemquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha tja... groeien kost energie he lekker voor zorgen
En haha we zitten ook nooit in het goede topic
Klinkt een beetje zoals mijn clubje! Heerlijk om samen bezig te zijn en iedereen voor zich
Ben er dol op
En olieverf, knap! Dat vraagt zoveel beheersing. Echt moeilijk spul
Aquarel potloden vind ik ook leuk. Al mag ik die vaker gebruiken.
Beeldhouwen groot of klein?
Klinkt echt heel tof. Wat zijn je onderwerpen?
Stillevens zijn ook niet mijn ding... liefst dieren en portretten. Mijn onderwerp moet een ziel hebben
Gewoon Google op drawing generator. Of die van goudenlijntjes (ben ik lid van, maar de generator is gratis) inspiratiegenerator.goudenlijntjes.nl geloof ik
En gewoon op Pinterest googlelen op drawing prompt. En dan kun je altijd wat uit kiezen
Markers blijven wel goed als je ze liggend bewaard
Goedemiddag, ik heb alwel 2 hele zegels gestuurd dinsdag Hahah meer had ik er niet! Ik kom niet zo vaak bij AH maar mocht ik ze hebben stuur ik ze door...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wie nog zegeltjes overheeft van het servies van AH of niet spaart ik hou mij aanbevolen
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
Twee zijn er toch weer twee tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemiddag, ik heb alwel 2 hele zegels gestuurd dinsdag Hahah meer had ik er niet! Ik kom niet zo vaak bij AH maar mocht ik ze hebben stuur ik ze door...
Ja dat is waar hi...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee zijn er toch weer twee toch
Hellooo.... is je dochter al geopereerd en hoe gaat het met de drukte verder, red je het nog allemaal...quote:
Ja ze is geoperereerd en binnen 23 uur was ze al weer thuis niet normaal hoe snel dat allemaal gaat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo.... is je dochter al geopereerd en hoe gaat het met de drukte verder, red je het nog allemaal...
Ja echt hé, binnen een poep en een scheet zit je weer thuis.. belachelijk maar zo werkt het tegenwoordig...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is geoperereerd en binnen 23 uur was ze al weer thuis niet normaal hoe snel dat allemaal gaat tegenwoordig.
Ze was 3 uurtjes hier en wilde alweer naar huis. Tegen 14.30 wilde ze weer terug dus opgehaald.
Nacht hier geslapen en toen wilde ze weer naar huis. Ze ligt beter op haar eigenbank, die staat recht voor de tv ( een hoekstuk met lounge) en kan ze beter op haar rug liggen en tv kijken
Dus nu is het klepperen met boodschappen en warm eten brengen
Nee nog geen 5 minuten hier vandaan, en gelukkig is het droog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé, binnen een poep en een scheet zit je weer thuis.. belachelijk maar zo werkt het tegenwoordig...
Ooh ja dan is thuis toch fijner... gelukkig woont ze niet ver weg toch? Ja je bent er lekker druk mee..
Oohh dat is wel relaxed zo dichtbij..oooh dat is wel lekker zo'n verstelbaar bedje, heb ik zelf ook, zo blij mee..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog geen 5 minuten hier vandaan, en gelukkig is het droog.
Ze had de eerste nacht thuis h ier geslapen in mijn bed, ze kan iet plat liggen en mijn bed is verstelbaar
Ik kan ook niet in het logeerbed liggen dus heb een gebroken nacht op de bank gehad
Ik heb een bank als ik de kussen weghaalt dan heb ik een eenpersoonbed zo breedquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oohh dat is wel relaxed zo dichtbij..oooh dat is wel lekker zo'n verstelbaar bedje, heb ik zelf ook, zo blij mee..
Ooh jeeee jij op de bank haha... ja dan ben ben je vaak verrot als je opstaat...
Ik ben ook kapot als ik ergens anders slaap dan in m'n eigen bed... ik heb hemelse matrassen en heerlijk verstelbaar... maar ja ik moet ook wat met die rug van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |