Tsja zusje van hé.. ik stoor me er niet zo aan, ik heb geen hekel aan Linda de Mol...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kan mij niet bekoren, maar dat komt omdat zij er in mee doet
Die vrouw is al lang over de houdsbaarheidsdatum heen wat betreft tv werk, die anderen moeten er ook uit als je ouder worden.
Een hekel niet, want ik ken haar niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja zusje van hé.. ik stoor me er niet zo aan, ik heb geen hekel aan Linda de Mol...
Irriteren is nooit goed haha gelukkig gelijkgestemden dat scheelt...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hekel niet, want ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik irriteer me groen en geel aan haar als ze op tv is
Gelukkig Henk ook dus we zappen beide gelijk door als ze er op is
Ik vond dat op het ijsdansen wel heel mooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil zo graag weer een dansprogramma op tv.... so you think you can dance ofzo zo'n zin in...
Oooh ja dat vind ik ook heerlijk om naar te kijken, stijldansen ook gaaf...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat op het ijsdansen wel heel mooi
EN dat stijldansen ook.
Maar eerlijk gezegd ben ik wel in voor eens iets heel nieuws eerlijk gezegd.
Vond het altijd reuze knap hoe ze zich dat in zo korte tijd aanleerdequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja dat vind ik ook heerlijk om naar te kijken, stijldansen ook gaaf...
Nou echt hé... ik snap niet dat we dat soort programma's niet meer terug zien... die ruk programma's tegenwoordig bléh..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het altijd reuze knap hoe ze zich dat in zo korte tijd aanleerde
Het is een beetje allemaal het zelfde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé... ik snap niet dat we dat soort programma's niet meer terug zien... die ruk programma's tegenwoordig bléh..
Nou die praatprogramma's heb ik ook wel gezien... wordt tijd voor leuke dingen vooral nu in de wintertijd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een beetje allemaal het zelfde.
Allemaal van de rls met een spel er in.
Of van de praat programma's
EEn leuke serie of een leuke filmquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die praatprogramma's heb ik ook wel gezien... wordt tijd voor leuke dingen vooral nu in de wintertijd.
Waardeloze tv in het weekend vroeger kon je je zo verheugen juist in het weekend wat er op tv kwam... ja ik heb ik een paar afleveringen gezien maar was er ook snel klaar mee..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn leuke serie of een leuke film
Ik vind het in het weekend helemaal bar, zijn er niet echt leuke dingen op tv
30 sec vond ik wel leuk, maar na een paar keer gekeken te hebben heb ik het ook wel gezien eigenlijk
ALs dat al zo is al vorige jaar dan hebben we daar ook niet veel aan, alles achter een SLquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waardeloze tv in het weekend vroeger kon je je zo verheugen juist in het weekend wat er op tv kwam... ja ik heb ik een paar afleveringen gezien maar was er ook snel klaar mee..
We gaan het zien en beleven wat er allemaal gaat komen... nu verheugen op BB dan maar...🤪
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat al zo is al vorige jaar dan hebben we daar ook niet veel aan, alles achter een SL
Dat doe ik niet meer, kijk echt niet meer 24/7 naar een RLS dat was ooit eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk...![]()
En nu boodschappen doen..
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar het is vernieuwend en spannender dan ooit...(zeggen ze elk jaar) dus ben benieuwd... agh we kunnen weer 24/7 meekijken, dat alleen vind ik al leuk...![]()
En nu boodschappen doen..
Je bedoeld dat BB al opgenomen is?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.
Talpa zegt in dat artikel dat 'we kunnen meekijken naar wat ze uitspoken' dus ik ga ervan uit dat ze met 'we' alleen 'hun' bedoelen en dat het een knip/plak show zoals bondgenoten zal zijn.
Hoop voor jou dat ik het fout heb.
Oeps! Dat het inmiddels over BB ging was me even ontgaan. Dacht dat het nog over Muscles & Brains ging.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld dat BB al opgenomen is?
SPOILER: De deelnemers, waarbij de mannen de muscles zijn, de vrouwen de brains:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oeps! Dat het inmiddels over BB ging was me even ontgaan. Dacht dat het nog over Muscles & Brains ging.
Zit daar nog even naar te kijken, maar dat is inderdaad al opgenomen. Opnames hebben nog stil gelegen vanwege een orkaan die het kamp verwoest had..A zo, dacht al BB al opgenomenSPOILER: De deelnemers, waarbij de mannen de muscles zijn, de vrouwen de brains:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog niet genoeg koffie gehad denk ik
Ik wil nog een dansmarathonquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil zo graag weer een dansprogramma op tv.... so you think you can dance ofzo zo'n zin in...
Ja d'r staat iets van 24/7 maar net wat je zegt het zal wel anders zijn....quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het staat er wat onduidelijk, maar de opnames zijn allemaal al geweest in de Dominicaanse Republiek. Jan Versteegh werd daarom bij de bondgenoten een tijdje vervangen door Tooske een paar maanden terug.
Talpa zegt in dat artikel dat 'we kunnen meekijken naar wat ze uitspoken' dus ik ga ervan uit dat ze met 'we' alleen 'hun' bedoelen en dat het een knip/plak show zoals bondgenoten zal zijn.
Hoop voor jou dat ik het fout heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |