En woordle.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna deze hele SC doet aan hardlopen.
Die 4 personen?quote:
Is dit een hele subtiele sneer richting @Caland?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop het niet, hardlopers zijn zonder uitzondering enorm lelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele sneer richting @:caland?
Die doet het straks eenmaal genezen ook weer. Met lichte tegenzin.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele sneer richting @:caland?
Is dat de algemene consensus hier?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, hardlopers zijn zonder uitzondering enorm lelijk.
Nee we hebben wat dwarsliggers.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat de algemene consensus hier?
Jammer dat ze hem eruit hebben gelaten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ingekleurd, Dolf Jansen ziet familie terug na bevrijding Dachau, 29 april 1945.
Is @Caland dan ook erg lelijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doet het straks eenmaal genezen ook weer. Met lichte tegenzin.
Het gezegde hardlopers zijn doodlopers komt niet voor niks ergens vandaan. Mij niet gezien.quote:Hardlopen kan de gezondheid bevorderen echter heeft verkeerde duurloop negatieve effecten op de gezondheid. Duurlopers zijn niet gevrijwaard van hart- en gezondheidsproblemen. Het hardlopen kan zelfs het risico vergroten op hartproblemen ten opzichte van rust. Gewrichtspijn op de langere termijn is inherent aan verkeerde duurloop.
Iedereen rookt, zuipt en snuift zich hier de tering maar we maken ons druk om hardlopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gezegde hardlopers zijn doodlopers komt niet voor niks ergens vandaan. Mij niet gezien.
Ik heb zo mijn visie over @Caland zijn uiterlijk. Zou zo graag een foto zien om te kijken of dit klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:caland dan ook erg lelijk?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn visie over @:caland zijn uiterlijk. Zou zo graag een foto zien om te kijken of dit klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@fetX en ik doen het liever wat rustiger aan. Met een ijzer 7 in de hand.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met loafertjes op de baan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:fetx en ik doen het liever wat rustiger aan. Met een ijzer 7 in de hand.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
tsja een ommetje lopen is voor de meeste hier wel hardlopenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bulgur met cevapici en courgette.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zuurkoolschotel uit de oven.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
avgquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Indonesischquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nasi gemaakt met saté.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toevallig zeg, ik ook!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou nou nouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat het droog is in Rotterdam en Amsterdam. De provinciale plebs hebben het moeilijk
Liever een beetje regen dan een neger op elke straathoek, haha!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat het droog is in Rotterdam en Amsterdam. De provinciale plebs hebben het moeilijk
Friesland genot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever een beetje regen dan een neger op elke straathoek, haha!
Ik vind Brubbie toevallig wel de liefste in jouw team.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Wout?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Brubbie toevallig wel de liefste in jouw team.
Beetje vroeg zo voor achten.quote:
En de domste. Maar Brobbey is wel een lieve man ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Brubbie toevallig wel de liefste in jouw team.
En broccoli, of tuinerwten, of sperziebonen, ligt eraan waar ik zin in hebquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bulgur met cevapici en courgette.
Wat versta jij onder rijst met kip, droge rijst?
Kast worden broer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En broccoli, of tuinerwten, of sperziebonen, ligt eraan waar ik zin in heb
Wij raken niet overspannen van een beetje regen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:02 schreef KingRoland het volgende:
hoe heb jij je vriend leren kennen?quote:
10.86% incestquote:
fokquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe heb jij je vriend leren kennen?
Geniet er lekker van kerel. He, fijn ventje. Knullebul.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ontbeten met 1,5 tosti
Goedemorgen.
Wat heb je met die laatste helft gedaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ontbeten met 1,5 tosti
Goedemorgen.
Wat heb jij met moderator onlogisch gedaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat heb je met die laatste helft gedaan?
11:12:13, post 66.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb jij met moderator onlogisch gedaan?
10 november weer een kans.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op 09-10 was nog mooier geweest. 09-10 11:12:13
Volgens mij valt het een beetje mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Is Amerika al weggespoeld? @:onlogisch @:scrummie
Als toetje na een familiezak oliebollen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het was druk bij de oliebollenkraam.
Maar ik eet een bakje snoeptomaten.
Zou wel lekker zijn, maar die koop ik pas in december.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als toetje na een familiezak oliebollen?
pasta carbonaraquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Twee Blueberry muffins van de AH, waren niet lekker. Twee kipsate bapao, twee mexicano's met twee broodjes. Vivera gyros met wat pitabroodjes en whiskeycocktailsaus.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is écht een leuke act.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Twee Blueberry muffins van de AH, waren niet lekker. Twee kipsate bapao, twee mexicano's met twee broodjes. Vivera gyros met wat pitabroodjes en whiskeycocktailsaus.
Beetje rare dag vandaag en nog steeds honger maar zometeen Doritos tijd.
Aardappelpuree (nee niet uit een pakje), broccoli, burger.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, boontjes, aardappeltje, jus.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal de volgende keer foto's maken ja?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is écht een leuke act.
Jammer, zou een goede manier zijn om dat soort tuig aan te pakkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou er van de FOK! moderators een goede lokhomo-agent zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook een fijne dag. Gelukkig is het bijna weekend en kun je een beetje bijkomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:27 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
dat lucht op! fijne dag
Vaalserbergquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef alpeko het volgende:
Wat is jullie favoriete berg eigenlijk?
In Nederland is de mijne de Keutenberg. Daar buiten denk ik toch de Gran Paradiso. Die heb ik nog op mijn verlanglijstje staan voor een vakantie naar Aosta
Vaak maar niet altijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een val van 40-45 meter is vaak wel dodelijk.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vaak maar niet altijd
Met andere woorden gewoon pure pech karma
Ook al ben je te laat met het inleveren van je punten:quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef alpeko het volgende:
Ook erg iconisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al ben je te laat met het inleveren van je punten:
Tafelberg (Zuid-Afrika)
Dit kan echt niet.quote:
Marcus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef alpeko het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou er van de FOK! moderators een goede lokhomo-agent zijn?
Doet me er aan denken dat ik ook nooit een factuur heb gehad voor een dak reparatie. Ik ga ze er niet aan herinneren want het was niet opgelost. Ze komende volgende week gewoon weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst een aannemer in huis gehad. Hij zou de rekening sturen, maar die is er na een maand nog niet.
Weet ik van niks of stuur ik een appje waar de factuur blijft?![]()
(Kleine kanttekening: het bedrijf zit vrij dichtbij.)
En wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik ook nooit een factuur heb gehad voor een dak reparatie. Ik ga ze er niet aan herinneren want het was niet opgelost. Ze komende volgende week gewoon weer
Ik doe het bij mijn vaste CV monteur wel bijv. Stond ook op het punt om hem te appen maar hij (lees: zijn vrouw) kwam na een maand ook pas met de factuur). Bij eenmalig gebruik van diensten ben ik minder happig. Hangt wel ook weer van de prijs af en of je nog iets van een band hebt ontwikkeld.quote:
Ja ik heb wel een band ontwikkeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe het bij mijn vaste CV monteur wel bijv. Stond ook op het punt om hem te appen maar hij (lees: zijn vrouw) kwam na een maand ook pas met de factuur). Bij eenmalig gebruik van diensten ben ik minder happig. Hangt wel ook weer van de prijs af en of je nog iets van een band hebt ontwikkeld.
Ik kan dus niet echt advies geven maar met wachten doe je niks verkeerd.
Goudband?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een band ontwikkeld.![]()
De afweging die alleen jij kan maken is of je voor het nog te betalen bedrag als een dief door het leven wil gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst een aannemer in huis gehad. Hij zou de rekening sturen, maar die is er na een maand nog niet.
Ik zou even een appje sturen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft die CV monteur verder wel goeie referenties?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe het bij mijn vaste CV monteur wel bijv. Stond ook op het punt om hem te appen maar hij (lees: zijn vrouw) kwam na een maand ook pas met de factuur). Bij eenmalig gebruik van diensten ben ik minder happig. Hangt wel ook weer van de prijs af en of je nog iets van een band hebt ontwikkeld.
Ik kan dus niet echt advies geven maar met wachten doe je niks verkeerd.
Ja. Interesse?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft die CV monteur verder wel goeie referenties?
Laat het je smakenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:38 schreef KingRoland het volgende:
Broodje kabbeljauw met ice tea peach
Je woordles scores zijn duidelijk het best in de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zou ook even appen @:pisces29 eerlijkheid duurt het langst
En vraag voortaan even of je contant mag betalen
Woordle 1210 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1006 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Het wil nog niet echt lukken in m'n vakantie@:scrummie
Ik denk dat hij ervan uit gaat dat je nog een keer langs komt om in natura te betalen. (de zaak zit namelijk vrij dichtbij)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ordinaire reactie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ervan uit gaat dat je nog een keer langs komt om in natura te betalen. (de zaak zit namelijk vrij dichtbij)
Waarom heeft hij vakantie?!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je woordles scores zijn duidelijk het best in de vroege ochtend.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
STAKEHOLDERS
KETENPARTNERS
AGILE
SCRUM
KPI'S
SYNERGIE
BENCHMARKING
ALLEMAAL AIDS
ALLEMAAL AIDS TERMENBenchmarking klinkt als iets wat Ihattaren doet met z'n reet op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officieel is iets pas een berg als het hoger dan 500 meter is, maar in de naam zit wel berg inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Gokje voor @:3rr0r
Christoffelberg (Cura)
Gewoon zelf de rente pakken de maanden dat hij laat is met z'n administratie doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zou ook even appen @:pisces29 eerlijkheid duurt het langst
En vraag voortaan even of je contant mag betalen
Woordle 1210 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1006 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Het wil nog niet echt lukken in m'n vakantie@:scrummie
Ik wacht idd nog een week of 2.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens is een maand niet zo lang toch
Doe ze de groetjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizzaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
kip met rijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederland speelt, dus friet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit doe je expres.quote:
Dat mag, het is vrijdag en dan verdien je wel een frietje.quote:
Met plakken kaas?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag, het is vrijdag en dan verdien je wel een frietje.
Ik heb mijzelf volgeladen met pasta @:drizzt , want ik moet zondag rennen.
seefentigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het in dat gele al niet iets van soixante dix?
Puuselenquote:
Dit is geen spoiler met een afbeelding van een naakt model:quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Uitstekend recherchewerk om desondanks toch even in die tas te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is geen spoiler met een afbeelding van een naakt model:Wat lief dat je ons waarschuwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Lolquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Uitstekend recherchewerk om desondanks toch even in die tas te kijken.
[..]
Dit is geen spoiler met een afbeelding van een naakt model:Verdomme waarschuw dan volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]
Dit is geen spoiler met een afbeelding van een naakt model:Gore, waterige deegsliert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je het over mij of over Dolf??
Ik eet een keer een patatje vandaagquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Risotto met zeevruchtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook.quote:
AVG.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chinees @KingRolandquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf @Oriente @RamboDirk @Zipportal @fetX @Nober @Wereldgozer @onlogisch @3rr0r @Cocoquote:'Als je de manier ziet hoe Lamine de bal behandelt…', vervolgde De la Fuente. De liefhebber komt in de keuzeheer naar boven, als hij naar de vleugelaanvaller kijkt. 'Als hij de bal met zijn linkerbeen beroert, lijkt het alsof hij de toverstaf van God gebruikt. Deze jongen is 17 jaar, maar lijkt in niets op zijn leeftijdsgenoten.'
Genot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Doe toch normaalquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Tjacka het volgende:
Tis vandaag blikkendag. We wete dat de zon gait skehnen en alles mag. We goane evegoed maar weer oever stag! (Jaaahh)
Tis vandaag code groen. Zittend bej mekoar. Ier moet je niks mehr an doen. Ik ga niet thuiszitte nai veer gien miljoen. Ien mooie groate groep van jong tot an oud.
@:jancees
quote:
quote:I tell you that anyone who looks at a woman lustfully has already committed adultery with her in his heart.
Matthew 5:28
Dan mag hij eerst werken aan zijn aannamequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf @:oriente @:rambodirk @:zipportal @:fetx @:nober @:wereldgozer @:onlogisch @:3rr0r @:coco
stijnhamburgerblauwbordje.jpegquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Wat toevallig, ik heb er zojuist eentje in mijn mik gestoken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Dit heb ik vaak op fok.nlquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:43 schreef KingRoland het volgende:
De comments op vi.nl zijn altijd wel lachen, ben benieuwd wat voor soort mensen dat zijn
Ik bij je moederquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vaak op fok.nl
Bij elk profiel een foto zou ik wel amusant vinden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vaak op fok.nl
Zet er eentje in je fotoboek dan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elk profiel een foto zou ik wel amusant vinden.
Ik zal jou eens in je fotoboek zetten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zet er eentje in je fotoboek dan.
Even gecheckt vermoedelijk mensen in een dagbesteding traject.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:43 schreef KingRoland het volgende:
De comments op vi.nl zijn altijd wel lachen, ben benieuwd wat voor soort mensen dat zijn
quote:De Universiteit Maastricht heeft een meditatieruimte weggehaald, omdat de plek niet alleen gebruikt werd om te mediteren. Verschillende studenten hadden er seks in, schrijft de universiteitskrant Observant
Volgens Observant werd de instructie 'do whatever feels good' door sommigen iets te letterlijk genomen. Daarom willen studenten van de cabine af. Ze vinden het "onhygiënisch" dat erin gesekst wordt. De directeur van de faculteit heeft dan ook besloten de meditatieruimte weg te halen.
pieter zwart achtige typesquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Is vandaag je eerste dag bij je nieuwe werkgever?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1213 4/6
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1009 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨🟨
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:alpeko @:rambodirk
Nee, ik heb nog 2 weken vakantiequote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is vandaag je eerste dag bij je nieuwe werkgever?
Bedankt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een nieuwe baan hebt. Gefeliciteerd.
@Cocoquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aan wie ga je de FA taken overdragen?
Ik zou dat altijd doen aan een moderator die zijn/haar strepen al heeft verdiend en goed kan omgaan met users die bijvoorbeeld valse informatie verspreiden (bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is), aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren) en verkeerde meningen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aan wie ga je de FA taken overdragen?
Als dit de gehele algemene consensus is, oke.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dan ban ik jou bij het eerstvolgende stokeren.
quote:De aanloop van het uitduel van Nigeria bij Libië is uitgemond in complete chaos. De spelers van Nigeria zitten vast op een Libisch vliegveld zonder eten of drinken
Meer dan twaalf uur op een verlaten vliegveld in Libië nadat ons vliegtuig werd omgeleid tijdens het dalen', postte geboren Haarlemmer William Troost-Ekong op X. 'De Libische regering heeft onze goedgekeurde landing in Benghazi zonder reden ingetrokken. Ze hebben de poorten van het vliegveld gesloten en ons zonder telefoonverbinding, eten of drinken achtergelaten. Allemaal om mind games te spelen.'
'Dit is geen voetbal', schreef Wilfred Ndidi op Instagram. 'Zeer beschamend. Ook spits Victor Boniface liet van zich horen: 'Al bijna dertien uur op het vliegveld, geen eten, geen wifi, geen plek om te slapen. Afrika, we kunnen beter.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dit de gehele algemene consensus is, oke.
quote:c. Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
De Nigeriaantjes worden kort gehouden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:04 schreef KingRoland het volgende:
Terwijl wij net de lunch achter de rug hebben gebeurt er nu dit
[..]
Dan ligt het niet aan het printen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:27 schreef Wotte het volgende:
Kan niet fatsoenlijk op FOK! posten hierdoor.
Ja, boomer dingetje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:27 schreef Wotte het volgende:
Weet iemand wat collega's van pakweg 55+ in godsnaam de godganse dag lopen te printen? Is dat bezigheidstherapie?
Sinds wanneer praat jij zo over @Pisces29 ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:03 schreef Coco het volgende:
Hebben jullie ook collega's die een sjaal om hebben tijdens thuiswerken?
We zouden niet stokeren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij zo over @:pisces29 ?
Marco B. ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:03 schreef Coco het volgende:
Hebben jullie ook collega's die een sjaal om hebben tijdens thuiswerken?
Bors draagt het sjaaltje.quote:
Verdomme. Maar dat oogt als januari kou.quote:
Ook bakker is een fervent sjaaltjes drager.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomme. Maar dat oogt als januari kou.
Bors doet het all year long.
Jeetje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bakker is een fervent sjaaltjes drager.
[ afbeelding ]
Ik werk godzijdank zelden thuis.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij zo over @:pisces29 ?
Toch wel zelfgemaakte hè?quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:51 schreef KingRoland het volgende:
bruine bonensoep eet ik vanavond drizzt
Wat bestellen straks denk ik, bord op schoot bij (jong) Oranje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Via Ubereats thuisbezorgd of wat andersquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat bestellen straks denk ik, bord op schoot bij (jong) Oranje.
Jup.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Via Ubereats thuisbezorgd of wat anders
Stamppot andijvie met een bal gehakt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker zeg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met een bal gehakt.
Ook lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker zeg.
Ik maak wat wraps en salade.
Geniet ervanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Beetje laat maar we gaan alsnog lunchen.
Geen Toyota?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn auto staat nu al 30 uur bij de garage.
Tijd voor korting.
Nieuwe ruitenwissers aanbrengen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor korting.
Rotte bananenschil in het dashboardkastje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nieuwe ruitenwissers aanbrengen?
@:thebradge
Daarom japanse autoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor korting.
Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor korting.
Vandaar Ueda.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een Japanse auto.
Het zijn alle 3 toplevel voetballers. (Maar dan allemaal op hun eigen manier, en daar herken ik mijzelf heel erg in!!)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat moest natuurlijk Szymanski zijn.
Wat een leuke vraag zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Zelfgemaakte pizza met veel groenten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hutspotquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was niet mijn schuldquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met al je koffie wit
Hopelijk ontslag op staande voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |