Vaak maar niet altijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een val van 40-45 meter is vaak wel dodelijk.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vaak maar niet altijd
Met andere woorden gewoon pure pech karma
Ook al ben je te laat met het inleveren van je punten:quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef alpeko het volgende:
Wat is jullie favoriete berg eigenlijk?
Ook erg iconisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al ben je te laat met het inleveren van je punten:
Tafelberg (Zuid-Afrika)
Dit kan echt niet.quote:
Marcus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef alpeko het volgende:
Wat is jullie favoriete berg eigenlijk?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou er van de FOK! moderators een goede lokhomo-agent zijn?
Doet me er aan denken dat ik ook nooit een factuur heb gehad voor een dak reparatie. Ik ga ze er niet aan herinneren want het was niet opgelost. Ze komende volgende week gewoon weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst een aannemer in huis gehad. Hij zou de rekening sturen, maar die is er na een maand nog niet.
Weet ik van niks of stuur ik een appje waar de factuur blijft?![]()
(Kleine kanttekening: het bedrijf zit vrij dichtbij.)
En wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik ook nooit een factuur heb gehad voor een dak reparatie. Ik ga ze er niet aan herinneren want het was niet opgelost. Ze komende volgende week gewoon weer
Ik doe het bij mijn vaste CV monteur wel bijv. Stond ook op het punt om hem te appen maar hij (lees: zijn vrouw) kwam na een maand ook pas met de factuur). Bij eenmalig gebruik van diensten ben ik minder happig. Hangt wel ook weer van de prijs af en of je nog iets van een band hebt ontwikkeld.quote:
Ja ik heb wel een band ontwikkeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe het bij mijn vaste CV monteur wel bijv. Stond ook op het punt om hem te appen maar hij (lees: zijn vrouw) kwam na een maand ook pas met de factuur). Bij eenmalig gebruik van diensten ben ik minder happig. Hangt wel ook weer van de prijs af en of je nog iets van een band hebt ontwikkeld.
Ik kan dus niet echt advies geven maar met wachten doe je niks verkeerd.
Goudband?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een band ontwikkeld.![]()
De afweging die alleen jij kan maken is of je voor het nog te betalen bedrag als een dief door het leven wil gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst een aannemer in huis gehad. Hij zou de rekening sturen, maar die is er na een maand nog niet.
Ik zou even een appje sturen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft die CV monteur verder wel goeie referenties?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe het bij mijn vaste CV monteur wel bijv. Stond ook op het punt om hem te appen maar hij (lees: zijn vrouw) kwam na een maand ook pas met de factuur). Bij eenmalig gebruik van diensten ben ik minder happig. Hangt wel ook weer van de prijs af en of je nog iets van een band hebt ontwikkeld.
Ik kan dus niet echt advies geven maar met wachten doe je niks verkeerd.
Ja. Interesse?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft die CV monteur verder wel goeie referenties?
Laat het je smakenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:38 schreef KingRoland het volgende:
Broodje kabbeljauw met ice tea peach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |