En woordle.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna deze hele SC doet aan hardlopen.
Die 4 personen?quote:
Is dit een hele subtiele sneer richting @Caland?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop het niet, hardlopers zijn zonder uitzondering enorm lelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele sneer richting @:caland?
Die doet het straks eenmaal genezen ook weer. Met lichte tegenzin.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele sneer richting @:caland?
Is dat de algemene consensus hier?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, hardlopers zijn zonder uitzondering enorm lelijk.
Nee we hebben wat dwarsliggers.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat de algemene consensus hier?
Jammer dat ze hem eruit hebben gelaten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ingekleurd, Dolf Jansen ziet familie terug na bevrijding Dachau, 29 april 1945.
Is @Caland dan ook erg lelijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doet het straks eenmaal genezen ook weer. Met lichte tegenzin.
Het gezegde hardlopers zijn doodlopers komt niet voor niks ergens vandaan. Mij niet gezien.quote:Hardlopen kan de gezondheid bevorderen echter heeft verkeerde duurloop negatieve effecten op de gezondheid. Duurlopers zijn niet gevrijwaard van hart- en gezondheidsproblemen. Het hardlopen kan zelfs het risico vergroten op hartproblemen ten opzichte van rust. Gewrichtspijn op de langere termijn is inherent aan verkeerde duurloop.
Iedereen rookt, zuipt en snuift zich hier de tering maar we maken ons druk om hardlopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gezegde hardlopers zijn doodlopers komt niet voor niks ergens vandaan. Mij niet gezien.
Ik heb zo mijn visie over @Caland zijn uiterlijk. Zou zo graag een foto zien om te kijken of dit klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:caland dan ook erg lelijk?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn visie over @:caland zijn uiterlijk. Zou zo graag een foto zien om te kijken of dit klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@fetX en ik doen het liever wat rustiger aan. Met een ijzer 7 in de hand.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met loafertjes op de baan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:fetx en ik doen het liever wat rustiger aan. Met een ijzer 7 in de hand.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
tsja een ommetje lopen is voor de meeste hier wel hardlopenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bulgur met cevapici en courgette.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zuurkoolschotel uit de oven.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
avgquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Indonesischquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nasi gemaakt met saté.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toevallig zeg, ik ook!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou nou nouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat het droog is in Rotterdam en Amsterdam. De provinciale plebs hebben het moeilijk
Liever een beetje regen dan een neger op elke straathoek, haha!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat het droog is in Rotterdam en Amsterdam. De provinciale plebs hebben het moeilijk
Friesland genot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever een beetje regen dan een neger op elke straathoek, haha!
Ik vind Brubbie toevallig wel de liefste in jouw team.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Wout?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Brubbie toevallig wel de liefste in jouw team.
Beetje vroeg zo voor achten.quote:
En de domste. Maar Brobbey is wel een lieve man ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Brubbie toevallig wel de liefste in jouw team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |