AVG.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Chinees @KingRolandquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wtf @Oriente @RamboDirk @Zipportal @fetX @Nober @Wereldgozer @onlogisch @3rr0r @Cocoquote:'Als je de manier ziet hoe Lamine de bal behandelt…', vervolgde De la Fuente. De liefhebber komt in de keuzeheer naar boven, als hij naar de vleugelaanvaller kijkt. 'Als hij de bal met zijn linkerbeen beroert, lijkt het alsof hij de toverstaf van God gebruikt. Deze jongen is 17 jaar, maar lijkt in niets op zijn leeftijdsgenoten.'
Genot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna deze hele SC doet aan hardlopen.
Doe toch normaalquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Tjacka het volgende:
Tis vandaag blikkendag. We wete dat de zon gait skehnen en alles mag. We goane evegoed maar weer oever stag! (Jaaahh)
Tis vandaag code groen. Zittend bej mekoar. Ier moet je niks mehr an doen. Ik ga niet thuiszitte nai veer gien miljoen. Ien mooie groate groep van jong tot an oud.
@:jancees
quote:
quote:I tell you that anyone who looks at a woman lustfully has already committed adultery with her in his heart.
Matthew 5:28
Dan mag hij eerst werken aan zijn aannamequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf @:oriente @:rambodirk @:zipportal @:fetx @:nober @:wereldgozer @:onlogisch @:3rr0r @:coco
stijnhamburgerblauwbordje.jpegquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Wat toevallig, ik heb er zojuist eentje in mijn mik gestoken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Dit heb ik vaak op fok.nlquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:43 schreef KingRoland het volgende:
De comments op vi.nl zijn altijd wel lachen, ben benieuwd wat voor soort mensen dat zijn
Ik bij je moederquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vaak op fok.nl
Bij elk profiel een foto zou ik wel amusant vinden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vaak op fok.nl
Zet er eentje in je fotoboek dan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elk profiel een foto zou ik wel amusant vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |