Je woordles scores zijn duidelijk het best in de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zou ook even appen @:pisces29 eerlijkheid duurt het langst
En vraag voortaan even of je contant mag betalen
Woordle 1210 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1006 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Het wil nog niet echt lukken in m'n vakantie@:scrummie
Ik denk dat hij ervan uit gaat dat je nog een keer langs komt om in natura te betalen. (de zaak zit namelijk vrij dichtbij)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst een aannemer in huis gehad. Hij zou de rekening sturen, maar die is er na een maand nog niet.
Weet ik van niks of stuur ik een appje waar de factuur blijft?![]()
(Kleine kanttekening: het bedrijf zit vrij dichtbij.)
Wat een ordinaire reactie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ervan uit gaat dat je nog een keer langs komt om in natura te betalen. (de zaak zit namelijk vrij dichtbij)
Waarom heeft hij vakantie?!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je woordles scores zijn duidelijk het best in de vroege ochtend.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
STAKEHOLDERS
KETENPARTNERS
AGILE
SCRUM
KPI'S
SYNERGIE
BENCHMARKING
ALLEMAAL AIDS
ALLEMAAL AIDS TERMENBenchmarking klinkt als iets wat Ihattaren doet met z'n reet op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officieel is iets pas een berg als het hoger dan 500 meter is, maar in de naam zit wel berg inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Gokje voor @:3rr0r
Christoffelberg (Cura)
Gewoon zelf de rente pakken de maanden dat hij laat is met z'n administratie doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zou ook even appen @:pisces29 eerlijkheid duurt het langst
En vraag voortaan even of je contant mag betalen
Woordle 1210 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1006 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Het wil nog niet echt lukken in m'n vakantie@:scrummie
Ik wacht idd nog een week of 2.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens is een maand niet zo lang toch
Doe ze de groetjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizzaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
kip met rijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederland speelt, dus friet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit doe je expres.quote:
Dat mag, het is vrijdag en dan verdien je wel een frietje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |