quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ben benieuwd. FD zit nog niet echt in m'n ritmequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel wordt wild van dit synchroonzwemmeisje met badpak
Ik welquote:
Ik kom aangesneld!quote:
Dit programma op 6 kijk ik dus nooit want het lijkt enkel op Nel en Henk uit de volksbuurt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
Hoe komt dat toch dat ze eeuwig vrijgezel blijven wanneer je zoveel indruk maakt, zelfs het hondje is niet onder de indruk.
[ afbeelding ]
Nee ze oogt heel fris als je het vergelijkt met vorige week. @MizzezAmy kan bevestigen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat deze vrouw beter af is in een begeleid woonvorm.
Samenwonen is feitelijk een vorm van begeleid wonenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat deze vrouw beter af is in een begeleid woonvorm.
Haai haaiquote:
Nu al? Ze loopt net binnen.quote:
Ben jij wel de man in huis @alpekoquote:
Definieer ‘de man in huis’. Ik doe de kliko’s meestal en het meeste kluswerk. Is dat de man?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij wel de man in huis @:alpeko
Volgens mij is dit zo’n jeans stof dat je voorkant wel lekker plat trekt.quote:
Goede act wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Geen enkele aanstalte maken om rekening te pakken en dan verrast zijn dat hij betaalt
Isah en de Turk zijn toch 2 spontane metses?quote:
Dat is nog het best deze avond jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Isah en de Turk zijn toch 2 spontane metses?
Ze had het daarna over vissen, dus ik gok op kibbeling…quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Grijs gebied van…..wat zei ze. Shibbeling?
Shuffelen of zoietsquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Grijs gebied van…..wat zei ze. Shibbeling?
quote:
Ik zou die irritante gast wel in mijn carport willen hangen als boksbal.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:14 schreef DKUp het volgende:
WAT ZOEK JIJ IN DE LIEFDE?
EEN BOEFJE
EEN MAATJE
Oei, was nog aan het werk, vergeten me af te meldenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ze oogt heel fris als je het vergelijkt met vorige week. @:mizzezamy kan bevestigen.
Ik ben er dan ook niet wat toevallig 😱quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, was nog aan het werk, vergeten me af te melden
Heb het vanavond niet gezien, maar veel erger dan vorige week kan het niet geweest zijn
Oh ja, ik meld me ook alvast af voor morgen
Rozieta heeft nooit liefde gekendquote:
Met of zonder Godquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken geen klootzakken die ooit wel lief voor vrouwen zijn gaan doen.
Vrouw #2 nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Komt uit Hoorn
Dit is niet te horen
Deze vrouw verdient een like
quote:
Maar zogenaamd wel 'medewerker klantenservice'.quote:
Beetje een soort Herman uit Idols.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze gewoon wat naalden van een egel in z'n schedel geprikt?
Je valt toch op karakter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze gewoon wat naalden van een egel in z'n schedel geprikt?
haha mooie tijd was datquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje een soort Herman uit Idols.
Jeetje, wat klink je bozig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Copypaste jij deze onzin nou elke dag?
Hij weet zichzelf wel goed te presenteren. Denk dat die door sollicitatiegesprekken heen zoeft met gemak.quote:
Vlotte jongen idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij weet zichzelf wel goed te presenteren. Denk dat die door sollicitatiegesprekken heen zoeft met gemak.
idd. apart. A-sexueel of andere issues.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Met 28 nog nooit een relatie gehad? Of heb ik haar leeftijd verkeerd onthouden
Neuh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nog de moeite om mee te kijken?
Je hebt net 2 hele blije homo’s gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nog de moeite om mee te kijken?
Ik zou bijna gaan terugkijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt net 2 hele blije homo’s gemist.
Gebaseerd op haarkleur?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk vind ik dit een hele leuke combi.
Nee hij is donkerblond en zij rood.quote:
Daarom zijn ze ook zo lang single.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
90% in dit programma: vrouwen nee, mannen ja.
Omdat vrouwen niet meer genoegen nemen met een gemiddeld uitziende man. En dan als ze tegen de 40 aanlopen janken dat er geen leuke mannen meer zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
90% in dit programma: vrouwen nee, mannen ja.
Kan. En de man zegt op alles ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet meer genoegen nemen met een gemiddeld uitziende man. En dan als ze tegen de 40 aanlopen janken dat er geen leuke mannen meer zijn.
Zo! Gelijk er scherp op!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Zou je denken dat deze meid niet iets aan hardlopen heeft? @:rambodirk
Ja dit onderwerp was al gaande dus ik trek hem even door.quote:
Verzorgd. Maar oogt ouder en beetje poreus.quote:
Beetje zoals vrouwen die om eerlijk vragen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even hè. Als een man om zorgzaam vraagt. Wat voor ex zit daar dan achter? Of is het gewoon dat de vrouw elke avond kookt?
De ex ging vreemd?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Beetje zoals vrouwen die om eerlijk vragen.
Ben jij zorgzaam?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even hè. Als een man om zorgzaam vraagt. Wat voor ex zit daar dan achter? Of is het gewoon dat de vrouw elke avond kookt?
Ik denk het wel.quote:
@Mortaxx valt juist op dit soort gewone schattige meisjesquote:
Geen chips? Dat zou mogelijk helpen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben voor de tweede dag achter elkaar naar de KFC geweest en hang nu op de bank, dus zou niks worden. Ziet er wel leuk uit verder.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Maar vaak zitten er scheve combinaties tussen. Op en top vrouwelijk, enorm verzorgd, gekoppeld aan een slons in een sweater.
Is hij verder wel je type?quote:
Nee, heb niks met chips.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Geen chips? Dat zou mogelijk helpen.
ze lijkt wat grof gebouwdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx valt juist op dit soort gewone schattige meisjes
Oh ja dat was jij. Met die comments over maten.quote:
Verdomme zeg.quote:
Bah.quote:
oh :squote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als je geen compli krijgt, dan haak je toch af.
Maar te veel is ook niet goedquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ohquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou als date waarschijnlijk afhaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Kan op haar 36e al niet meer werken?
Stukje fibromyalgie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
burnoutquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Overspannenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is 80% van dit programmaquote:
Als je geen accent hebt wil @Pisces29 je misschien wel datenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
We zouden eens wat fokkers moeten gaan matchen.
Blind of op basis van fotoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja die ook iddquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef Coco het volgende:
Hij lijkt op dat jochie van Boy meets world.
Dit meisje heeft een breed jasje. Was dat het trouwens?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
36 zou je niet zeggen inderdaad. Ik dacht 45
Gooide je pa ook mensen uit helicopters?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Zijn opa is Argentijns, komt allemaal zo dichtbij…….zucht…
Ik twijfel aan het succes daarvan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gooide je pa ook mensen uit helicopters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |