quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ben benieuwd. FD zit nog niet echt in m'n ritmequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel wordt wild van dit synchroonzwemmeisje met badpak
Ik welquote:
Ik kom aangesneld!quote:
Dit programma op 6 kijk ik dus nooit want het lijkt enkel op Nel en Henk uit de volksbuurt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
Hoe komt dat toch dat ze eeuwig vrijgezel blijven wanneer je zoveel indruk maakt, zelfs het hondje is niet onder de indruk.
[ afbeelding ]
Nee ze oogt heel fris als je het vergelijkt met vorige week. @MizzezAmy kan bevestigen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat deze vrouw beter af is in een begeleid woonvorm.
Samenwonen is feitelijk een vorm van begeleid wonenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat deze vrouw beter af is in een begeleid woonvorm.
Haai haaiquote:
Nu al? Ze loopt net binnen.quote:
Ben jij wel de man in huis @alpekoquote:
Definieer ‘de man in huis’. Ik doe de kliko’s meestal en het meeste kluswerk. Is dat de man?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij wel de man in huis @:alpeko
Volgens mij is dit zo’n jeans stof dat je voorkant wel lekker plat trekt.quote:
Goede act wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Geen enkele aanstalte maken om rekening te pakken en dan verrast zijn dat hij betaalt
Isah en de Turk zijn toch 2 spontane metses?quote:
Dat is nog het best deze avond jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Isah en de Turk zijn toch 2 spontane metses?
Ze had het daarna over vissen, dus ik gok op kibbeling…quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Grijs gebied van…..wat zei ze. Shibbeling?
Shuffelen of zoietsquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Grijs gebied van…..wat zei ze. Shibbeling?
quote:
Ik zou die irritante gast wel in mijn carport willen hangen als boksbal.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:14 schreef DKUp het volgende:
WAT ZOEK JIJ IN DE LIEFDE?
EEN BOEFJE
EEN MAATJE
Oei, was nog aan het werk, vergeten me af te meldenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ze oogt heel fris als je het vergelijkt met vorige week. @:mizzezamy kan bevestigen.
Ik ben er dan ook niet wat toevallig 😱quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, was nog aan het werk, vergeten me af te melden
Heb het vanavond niet gezien, maar veel erger dan vorige week kan het niet geweest zijn
Oh ja, ik meld me ook alvast af voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |